رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

با سلام به همگی

شکر خدا سرکار همسر دیروز ظهر مرخص شدند و حالشون خوبه و مشکل خاصی وجود نداره که مطمئنا به برکت دعای خیر شما بزرگواران هست.

خوشگل بابا هم شکر خدا صحیح و سالم هست و وزن و قد و ... همگی عایه و بحمدالله خوشگل و ناز هست. یعنی هر کس دیده گفته ماشالله خوشگله. البته مهم سلامتی و عاقبت بخیری هست اما برای دختر زیبایی خیلی مهمه که در عاقبت به خیریش هم تاثیر زیادی داره.

سرکار همسر کمی بهانه می کنند اما خب درکش میکنم و طبیعه و سعی میکنم زیاد کنارش باشم تا ذره ای افسردگی بعد زایمان دچار نشه.

خوشگل بابا خیلی بی آزار و دردسر متولد شد. صبح که سرکار همسر از خواب بیدار شدند گفتند کمی درد دارم اما خیلی جدی نبود گفت برو سرکار و شدید شد خبر میدم. یک ساعت بعد زنگ زد که درد شدیدتر شده و سریع اومدم و رفتیم بیمارستان و گفتند باید بستری بشه و یک ساعت بعد نشد فک کنم که پرستارا بهم خبر دادند بچه به دنیا اومد.(نگاه با ذوق تمام)

با مادرشون تماس گرفتم که ظهر بیان شهر ما و به پرستار گفتم میخوام بچه ام رو ببینم که گفتند ممنوع هست و نمیشه گفتم فقط یه اذان بگم و خلاص که خدا خیرش بده موقعه انتقال به بخش بستری صدام کردند خوشگل بابا رو گرفتم بغل و اذان دادم و جالب اینجا بود که هم زمان با اذان من اذان بیمارستان هم با بلندگو پخش بود.صحنه بسیار زیبا و به یاد ماندی بود.

ان شالله خدا به همه، بچه سالم و صالح و زندگی شاد عنایت کنه.


پ.ن : خیلی از شما خانم ها فکر می کنید در تولد بچه فقط خانم هست که قابل تحسین و تقدیره. بله درسته واقعا درد زایمان و 9 ماه خیلی سخته که بخاطرش حدیث های عجیبی داریم که خودتون میدونید می فاکتوریم.

اما انصاف هم داشته باشید خوبه هااااا چون مردها هم قابل تقدیر و تحسین هستند. بنده خودم این سه روز باور کنید یک ساعت خواب خوب نداشتم و یا سرپا بودم و یا در راه رفت و برگشت بیمارستان.

با این خرج و مخارج هم میدونید که چقدر باید کار و تلاش داشت تا مشکلی بوجود نیاد. پس بدونید مردها هم در این قضیه سهم بزرگی دارند که درست دیده نمی شود.


پ.ن : این یارانه ها رو خبر دارید میدند یا نه؟؟؟ حداقل هزینه مای بی بیش نصفش دربیاد!!!


پ.ن : بین بچه هاتون خیلی اختلاف سنی ایجاد نکنید و حتما اختلاف سنیشون کم باشه که مشکلاتتون خیلی کمتر میشه و خوبه.اونایی هم که از بچه میترسن و یا از بچه زیاد میترسن درست نیست و خدا روی رسونه و بدونید در آینده پشیمون میشید.

زندگی با بچه مثل بدن با روح و زندگی بدون بچه مثل بدون بدون روح و جنازه است.بعلهههههههه

در پناه خدا

۷۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۹۳ ، ۲۰:۵۳
مرد تنها

با سلام

شکر خدا خوشگل کوچولوی بابا یا به قول بعضی دوستان تیله بابا دو ساعت پیش صحیح و سالم به دنیا اومد.

دیدمش خیلی ناز و خوشگل بود. خودم در گوشش اذان گفتمممممم.

خدایا شکرت.

دعا کنید.

۶۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۳ ، ۱۳:۳۲
مرد تنها

با سلام

این چند روز سرکار همسر دردهاشون بیشتر شده و سعی میکنم کمکشون کنم. دو سه روز اخیر رو نصف بیشتر روز در بیمارستان بودیم برای نوار قلب و ... اما خبری نبود.

البته من به سرکار همسر گفتم اینها درد زایمان نیست ولی اصرار داشتند که بریم و میرفتیم.

این چند وقته رو غالبا غذای حاضری میخوریم(البته غذای حاضری که غالبا مقوی نیستند بیشتر کباب منظورمه)که هم مقوی باشه و هم وزن بچه بیشتر بشه. و هر روز هم چند نوع میوه رو میخرم تا خوب بخورند که هم خودشون و هم بچه تقویت بشند.

جالب اینجاست که با همه این خرج کردن ها و خریدها(الان همه میگید وظیفتونه) که بله وظیفه است اما ایشون اصلا قدردانی نمیکنه و تا بحثی هم میشه میگند شما هیچ خرج نمیکنی و نمیخری و ...

نمیدونم چرا بعضی از ماها چه خانم چه آقا زبون تشکر کردن رو بلد نیستیم،حالا علت غرور بیخود هست یا چیز دیگه نمیدونم اما خیلی خوبه که وقتی همسر (چه خانم چه آقا) کاری انجام میده ولو کوچیک تشکر خوب بکنی تا هم تشویق بشه هم بدونه کارش ارزش داشته تا روحیه بگیره. خود من هر موقعه سرکار همسر غذای جدید بزاره یا چند روزی رو خوب باشه حتمااااا میگم و تشویق میکنم.

من یه روحیه ای که دارم اینه که قائل هستم پول جمع کردن مادامی که به زندگی لطمه بزنه اصلا ارزش نداره و باید خوب خرج کرد. جالبه بدونید که وقتی خوب تو خونه خرج کنی خدا برکت مال رو هم افزایش میده و بر عکس اگر خساست بخرج بدی خدا کمتر روزی میده که من در زندگی خودم بارها حس کردم.


پ.ن: اینجا خطابم هم به خانم ها بود هم شوهر جان ها که اعتراضات کمی خوابیده شونددددد.( نگاه مظلومانه)

پ.ن: دعا کنید ان شالله خوشگل کوچولوی بابا صحیح و سالم چشم دنیا بگشایند.(نگاه ذوقانه)

۷۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۱:۰۲
مرد تنها