رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

اخبار این روزها

دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۳ ب.ظ

با سلام به همگی

شکر خدا سرکار همسر دیروز ظهر مرخص شدند و حالشون خوبه و مشکل خاصی وجود نداره که مطمئنا به برکت دعای خیر شما بزرگواران هست.

خوشگل بابا هم شکر خدا صحیح و سالم هست و وزن و قد و ... همگی عایه و بحمدالله خوشگل و ناز هست. یعنی هر کس دیده گفته ماشالله خوشگله. البته مهم سلامتی و عاقبت بخیری هست اما برای دختر زیبایی خیلی مهمه که در عاقبت به خیریش هم تاثیر زیادی داره.

سرکار همسر کمی بهانه می کنند اما خب درکش میکنم و طبیعه و سعی میکنم زیاد کنارش باشم تا ذره ای افسردگی بعد زایمان دچار نشه.

خوشگل بابا خیلی بی آزار و دردسر متولد شد. صبح که سرکار همسر از خواب بیدار شدند گفتند کمی درد دارم اما خیلی جدی نبود گفت برو سرکار و شدید شد خبر میدم. یک ساعت بعد زنگ زد که درد شدیدتر شده و سریع اومدم و رفتیم بیمارستان و گفتند باید بستری بشه و یک ساعت بعد نشد فک کنم که پرستارا بهم خبر دادند بچه به دنیا اومد.(نگاه با ذوق تمام)

با مادرشون تماس گرفتم که ظهر بیان شهر ما و به پرستار گفتم میخوام بچه ام رو ببینم که گفتند ممنوع هست و نمیشه گفتم فقط یه اذان بگم و خلاص که خدا خیرش بده موقعه انتقال به بخش بستری صدام کردند خوشگل بابا رو گرفتم بغل و اذان دادم و جالب اینجا بود که هم زمان با اذان من اذان بیمارستان هم با بلندگو پخش بود.صحنه بسیار زیبا و به یاد ماندی بود.

ان شالله خدا به همه، بچه سالم و صالح و زندگی شاد عنایت کنه.


پ.ن : خیلی از شما خانم ها فکر می کنید در تولد بچه فقط خانم هست که قابل تحسین و تقدیره. بله درسته واقعا درد زایمان و 9 ماه خیلی سخته که بخاطرش حدیث های عجیبی داریم که خودتون میدونید می فاکتوریم.

اما انصاف هم داشته باشید خوبه هااااا چون مردها هم قابل تقدیر و تحسین هستند. بنده خودم این سه روز باور کنید یک ساعت خواب خوب نداشتم و یا سرپا بودم و یا در راه رفت و برگشت بیمارستان.

با این خرج و مخارج هم میدونید که چقدر باید کار و تلاش داشت تا مشکلی بوجود نیاد. پس بدونید مردها هم در این قضیه سهم بزرگی دارند که درست دیده نمی شود.


پ.ن : این یارانه ها رو خبر دارید میدند یا نه؟؟؟ حداقل هزینه مای بی بیش نصفش دربیاد!!!


پ.ن : بین بچه هاتون خیلی اختلاف سنی ایجاد نکنید و حتما اختلاف سنیشون کم باشه که مشکلاتتون خیلی کمتر میشه و خوبه.اونایی هم که از بچه میترسن و یا از بچه زیاد میترسن درست نیست و خدا روی رسونه و بدونید در آینده پشیمون میشید.

زندگی با بچه مثل بدن با روح و زندگی بدون بچه مثل بدون بدون روح و جنازه است.بعلهههههههه

در پناه خدا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۴
مرد تنها

نظرات  (۷۱)

بله البته اول آدم باید از زندگی دونفره اش مطمئن راضی باشه بعد ی نی نی بیاره...
نمی تونم درکتون کنم شاید دارین راست میگین اما همجنس شما بلایی سر من اورده از نوع شوهر بودن که ترجیح میدم عطای اقایون به لقایش بخشده بشه . من تو زایمانم حتی یک لحظههمسرم کنار من نبود و همیشه ازارم داد. شما رو به خدا سعی کنید کمک همسرتون کنید . وافعا سخته که نصف شب با غر غر موجودی کههیچ کاری بلد نیست بکنه از خواب بیدار بشی و پروسه . شیر دادن. عوض کردن . اروغ گرفتم و.. همه رو انجام بدی معلومه صبح جونی نداری که خوشرو باشی
پاسخ:
شاید؟
سرکار همسر غالب شب ها که بچه بیدار میشه و خوابش نمیبره منو بیدار میکنه و میگه من خوابم میاد و دیگه تو نگهدار.شاید حق داره

نمیگم من خوبم اما مردان خوب هم هستند همانطور که زنان خوب هستند.
تنهایی را ستودم
تنهایی را بوییدم
تنها یی را در کنج دل نهادم
و اکنون از تنهاییها  به در آمدم

امیدوارم وصف حال جدیدتون این باشه


۲۲ آبان ۹۳ ، ۰۷:۵۰ هانیه حسینی

سلام قدم نورسیده مبارک باشه انالله خدا حفظش کنه براتون...

من تازه با وبلاگتون اشنا شدم  کمی هم از پستهاتونو هم خوندم واقعا خدا بهتون صبر بده با این همسرتون می دونید چرا اینو گفتم چون خودمم چندماه اول زندگی با شوهرم دقیقاهمین رفتارای خانوم شما رو داشتم  و می دیدم شوهرم اون چندماه داره منو تحمل می کنه ولی خوب از اونحایی که شوهرمو خیلی دوسش داشتم و دارم خدارو شکر تونستم اخلاقای بدمو اصلاح کنم و  اینو اول کمک خدا بعدم مدیون صبوری همسرم هستم و الان که سه سال ازازدواجمون می گذره خیلی نسبت به چندماه اول زندگیمون تغییر کردم البته اینومن نمیگم همسرم میگه

و الان واقعا زندگیون ارومه

امیدوارم ارامش به زندگی شماهم برگرده...

 

پاسخ:
سلام
ممنون
خدا رو شکر که بهتر شده. تلاش کنید بهتر هم میشه
زندگی لذتش به همین دوست داشتنه
ان شاالله خدا بزرگش کنه
مبارکتون باشه!
پاسخ:
ممنون
سلام آقای مدیر
تولدتون مبارک
شما که نیستید تایید کنیداما من کامنت تبریک رو از طرف خودم و مادر ساره مبذارم.
انشاءالله عمر با عزت داشته باشین 
پاسخ:
سلام
ممنون
عمووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیدوارم هر جا هستین سلامت باشین وشااااااد و کمبود وقت اجازه نده ب اینجا سر بزنین..... حداقل کاشکی یوزر پسورد رو بدین سر کار همسر چرخ اینجا رو بچرخونه.....اخه این چ طرز وبلاگ داریه(کلوچه بشدت عصبانی ناک)
پاسخ:
اوه سرمون رفت
سلام
یعنی دختردارشدن اینقدرگرفتاری ودردسرداره که دیگه وقت سرزدن به اینجاروندارین؟ یااینکه دختری حسابی مشغولتون کرده وهنوزدارین ذوقش رومی کنین!
معلوم هست کجایین؟ حداقل یه همچین وقتایی یه پست اطلاع رسانی بذارین تاخوانندگان وبتون نگران نشن.این دوران غیبت تون کی تموم میشه؟؟؟
نکنه تاوقتی دخترتون روبزرگش نکین وشوهرش ندین دیگه وبلاگ آپ نمی کنین؟؟!؟!.....
پاسخ:
سلام
زندگی  کلا گرفتاریه اما شیرینه وقتی بچه و عشق و محبت هست.
سلام مبارکه 
ایشالا قدمش واستون سرشار از خیر و خوشی باشه
مردایی مثل شما واقعا توی جامعه انگشت شمار هستن ، بهتون تبریک می گم که اینقدر صبور و با تحمل هستید
پاسخ:
سلام
ممنون
نه بابا من که کسی نیستم و از من بهتر زیاده
جناب ما واقعا نگرانیم
لطف کنید وقت هم که ندارید لااقل در یک خط از سلامتی خودتون و خانم بچه ها ما رو اگاه کنید
ممنون
پاسخ:
ممنون
چشم تکرار نمیشه

سلام

کجایین ؟؟؟؟؟؟ نیستین!!!!!!!!!!!!!!! انشاله که حالتون خوب باشه و آقا زاده و دختر خانم و سرکار همسر سلامت باشین. تونستین یه خبر از خودتون بدید نگران شدیم

پاسخ:
سلام
ممنون. اومدم فعلا

عمو اصن ما هم دیگه نمیایم وبلاگت......حداقل بیاین منبرمون رو بدین میخایم بریم ی جای دیگه نصبش کنیم..عایا این بود پاداش یک عمر مشاوره مجانی دادن ما؟؟!!!!!اصن حالا ک اینطور شد لطف کنید پاکت همه منبرهای  ما روحساب کنین ما میریم...زندگی خرج داره!!!!
پاسخ:
اومدم دیگه
سلام . من چند تا پستی از وبلاگتونو خوندم . میشه بدونم چند سال اختلاف سنی دارین و شما و خانومتون متولد چه ماهی هستین ؟
پاسخ:
سلام
3 سال
ماه رو بیخیال محرمانه بمونه. ممکنه سر و کله یه آشنا پیدا بشه خووو
عایا این بود پاداش دوست های مجازیتون؟؟؟؟عایا این بود پاداش یه عمر مخاطب وبلاگتون بودن؟؟؟؟؟؟خوبین؟؟؟؟؟؟؟اقازاده خوبه؟؟؟سرکار همسر چطورن؟؟؟؟فندق خوبه؟؟دماغتون چاقه؟؟؟؟در سلامتی کامل بسر میبرید هو؟؟؟؟؟؟؟
عموووووووووو کوووووووووشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
نه نه بله بله خوبن اونم خوبه نه خیلی بله اینجام
عمووووووووووو کجاااااااااااااااااااایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(کلوچه نگران)
امیدوارم  هر جا هستین حالتون خوب باشه..
پاسخ:
من اینجاممممممم
سلام

واقعا غیبتتان نگران کننده شده
شاید به علت رفت و امده شاید هم شیرینی بچه داری و زحمت هاشه
ان شا الله که این طور باشه
خواهشا ی تیتر بزنید تا از نگرانی در بیایم
ممنون
پاسخ:
ببخشید شرمنده شدم
۰۱ آبان ۹۳ ، ۱۵:۵۲ فاطمه دارست
اقای مدیر نگرانتونیم لطفا یه خبر از خودتون بدید.
پاسخ:
خوبم ممنون از لطف شما
سلام بهتون تبریک میگم خیلی از پستاتون رو خوندم انشاء الله زندگیتون بهتر بشه ..
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
سلام ازوقتی کوچولوتون به دنیا اومده،کم پیداشدید ها
پاسخ:
آره خو مهمون جدیده دیگه
سلام... مبارکهههههههههههه نااااااازی.... یادمه یه روز اومدم وبلاگتون گفتم خدا رو بخاطر بچه هاتون شکر کنید خیلی ها آرزوش رو دارن از جمله خودم... حالا خدا بهم یه نینی داد... دعا کنید تا اخر راه صالح و سالم همراهیم کنه... هر کس این کامنت رو میخونه واسم دعا کنه... چند روز دیگه تست تشخیص منگولیسم داره دارم از استرس میترکم دعا کنید سالم باشه... اخه ازین انتن های ایرانسل رو اپارتمان نصب بود.... منم یک ماه و نیم زیرش بودم... خدا خیرشون نده با این انتناشون... گریههههههه
پاسخ:
سلام
ممنون
ان شالله چیزی نیست و صحیح و سالمه. خبر سلامتیش رو بدید تا خوشحال بشیم
۲۹ مهر ۹۳ ، ۱۱:۲۵ وبلاگ نویس جدید
سلام مرد تنها تازه امروز با وبلاگت از طریق وبلاگ بیتا اشنا شدم جالب بودم برام واقعا
ب نظرم خوشی زده زیر دل خانومت درد از بیکاری و بی دردیه والاااا  خونه بابا دلیلی برای افسردگی نیس هر چی هم بد ب ادم بگذره  خونه شوهر ی زندگیه جدیده واقعا
ب نظر ما اصفهانیا خودت شل اومدی از همون اول سعی کن محکم باشی  بی خودی خودتو صرف کاری ک میدونی تو چند سال فایده نداشته نکن ی روش جدیدی انتخاب کن و اجرا کن حتماااا تا طرف چشاش ب خط حساب بیفته
منم تو خونه خیلی سر شوهرم داد میزنمااااا غرررر می زنمممم یوقتاش کوتاه میاد ک حق با منه ی وقتاشم پابپام میجنگه چون می جنگه خوشم میاد ولی داد و بیداد های ما دوومی نداره زود تموم میشه دیگه اینجور نیس ک طرف ول کن ماجرا نباشه
کلا مرد هر چی کوتاه بیاد اوضاع بدتر و خطرناکتره
نگفتی اهل کدوم شهری دادا
راستی قدم نورسیده مبارک اسمش چی هست؟؟؟؟
راستی لینکت کردمااااا
پاسخ:
سلام خان باجی
عجباااااا چه کبوتران عاشقی هستید شما
همین اطراف هستیم
ممنون. اسمش؟؟؟ بوققققققققق
ممنون
سلام
خوبید?کم پیدایین?ان شااله که زندگی شیرین شده باشه

پاسخ:
سلام
بله شکرخدا خوبم.تنبل شدم
۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۱:۰۲ بانوی سید
سلااام وتبریک
مثل اینکه این وروجک حسابی سرتونو شلوغ کرده!!!
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
سلام

خوبید خوشید؟
خانواده خوبن؟
نیستید اقای مدیر
کجایید؟
نکنه تیله بابا خواب و خوراک رو ربودن از شما؟
ی خبر بدید
ممنون

پاسخ:
سلام
نه تبلیم یه کم
چه می کند این دختر بابا, که دیگه ما فراموش شدیم و آقای مدیر این طرفا نمیاد
۲۷ مهر ۹۳ ، ۰۹:۲۰ گلناز (مادرانه های مامان به توان دو)
سلام خسته نباشید ................
می بینم که خیلی درگیرید و دیر دیر آپ می کنید ....
تا باشه همیشه ازین مشغول بودن ها .....
همه خوبید ؟
پاسخ:
سلام
ممنون خوبیم
سلام....
خوبین؟کجایین آقای مدیر ؟؟؟؟؟
چرا سر نمی زنین؟اینجوری میایم وبلاگتون سر میزنیم،نیستین،قلبمون وایمیسه خووو....
دلمون شور میزنه....ایشالا با خبر سلامتی بیاین..... 
پاسخ:
ببخشید ما شرمنده ایم
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۳:۳۲ زهرا مهربون
سلام روزتون بخیر
تبریک میگم.. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
تولد گل دخترتون مبارک.
یادتون باشه باید به دختر بیش از پسر محبت کرد. (مضمون روایت)
پاسخ:
ممنون از لطف شما
بله حتما همینطوره
۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۱:۳۲ میس مهندس
تبریک میگم 
انشاالله عاقبت به خیرو خوشبخت بشه 
پاسخ:
ممنون از لطف شما

سلام ...خاستم چیزی نگم اما نتوستم !!

 

زن ذلیلی ها ! من فک کنم بیشتر این چیزا مربوط به اون گربه دم حجله باشه ! شما گربه رو دم حجله نکشتین !! بلکم ناز و نوازشش کردین که اینجوری شده حالا وضع و اوضاع ..به نظرم شما خیلی کوتاه میاین ..شاید از دوست داشتن زیاده ..اما اینجوری زندگی کردن هم فایده نداره ..بیشتر مثه زندگی اجباری می مونه که لذتی نمیبری ازش ..

پاسخ:
سلام
این قاعده کلی نیست

۲۲ مهر ۹۳ ، ۲۲:۳۶ ترانه هستی
 سلام آقای مدیر
بالاخره بعد از کلی سر و کله زدن با خودم اومدم.
سلام پرگل جان
با همسرت راجع به احساس الان ،و رفتار و غرور اون زمان صحبت کردی؟منظورم به همین صورتیه که اینجا صادق و بدون تکبر بودی،پیش او هم اینجوری صحبت کردی؟باید دید شما چه کاری برای جبران انجام دادی بعد بهت راهکار داد.
ولی به نظر من سخن که از دل برآید ،لاجرم بر دل نشیند.اول از همه باهاش صادق باش.مخصوصا در گفتن و ابراز احساست.نه جلوش مغرور باش و نه خودت روخیلی کوچیک کن. در هر صورت مردا از هر دو گزینه مغروربودن و ذلیل بودن،بدشون میاد. متعادل باش.کاری که از ابتدا باید انجام میدادی.
پاسخ:
سلام
خوش اومدید.
بله زیاد صحبت کردم اما بهتر نشد رابطه.

سلام
خاطرات شما را که خواندم یک لحظه فکر کردم که داری زندگی منو تعریف می کنی همسر من هم کپی برابر اصل همسر شماست .
پاسخ:
سلام
این وبلاگ و نظرات کمک خوبی میتونه براتون باشه.
اقای رئیس شما خبری از مادر ساره ندارین ؟ چند وقته نیستن .. من نگرانشونم
پاسخ:
ظاهرا حال مساعدی ندارن و نمیتونن بیان وبلاگ.
مبارکه برای منم دعا کنید شوهرم راضی شه بچه دار شیم...حتی نمیدونم باردار میشم یا نه چون همش میگه بچه نمیخوام الان 5 ساله ازدواج کردیم همه فکر میکنن من مشکل دارم ...
پاسخ:
ممنون
از زیبایی بچه داری بگید بهشون.
نمیفهمیدم، اینقدر خوب و آقا بود که هرکار میکردم، صداش در نمیومد و من مغرور بودم به دوست داشتنش که هرکاری کنم، باز مال خودمه...
پاسخ:
جوابتون برام قابل قبول نیست. چون این دلیل بر کارهاتون نمی تونه باشه.
راضیش کنید برید مشاوره و اونجا بفهمونید پی به اشتباهاتتون برید و قصد جبران دارید.
سلام. چرا من میام وبلاگ همتون ولی هیشکدومتون به من سر نمیزنید؟بابا آخه یکم بامعرفت باشین دیگه . 
آقای متاهل من شمارو لینک کردما اگه قابل میدونین خوشحال میشم لینکم کنین. درضمن بازم تبریک میگم تولد گل دخترتون رو.عید غدیرم به همه دوستان گلم تبریک میگم.
پاسخ:
سلام
چشم سر میزنم. چه کنم حال و وقت وبگردی ندارم.

ممنون منم میتبریکم.
سلام
منم مثل همسر شما بودم، یک سال و نیم در دوران نامزدی همسرم رو اذیت کردم و الان میگه همه چیز تمومه، به عنوان یه مرد بگید چطور میتونم نشونش بدم که واقعا پشیمونم تا اول خدا و بعد خودش منو ببخشه؟
پاسخ:
سلام
جالبه که خودتون اعتراف می کنید اذیت می کردید. جالبه بدونم چرا این کار رو میکردید؟ بعد بحث بهتر پیش میره

آقای رئیس واقعا اگر همسرتون به شما پیشنهاد بده که یه زن دیگه هم داشته باشید عکس العمل شما چیه؟
من تا حالا چند بار به همسر اینو گفتم اما خیلی بدش اومد و واکنش منفی نشون داد. 
اینم بگم که اگر اون همچین کاری کنه من حق خودم می دونم که اگر خواستم ترکش کنم.
پاسخ:
خب معلومه منفیه
تو این دوره زمونه یکیش هم زیادیه چه برسه به دومی.
۱۹ مهر ۹۳ ، ۰۷:۵۰ ته دیگ ذهن من(راحله)
سلام
صبحتون بخیر
تبریک میگم ی پسر داشتید حالا ی دختر ناز
خدا هر دوشون حفظ کنه
و  خواستم افرین بگم بهتون بابت ظریف بینی ک داشتید برا گفتن اذان تو گوش بچه
اخه اولین ومهمترین کار همینه
امیدوارم روز ب روز زندگیتون شیرین تر بشه

پاسخ:
سلام
ممنون
خواهش ما کلا همینطور با هوشیم.
سلام
قدم نو رسیده مبارک
مثل اینکه از پیشنهاد سحر خانم خیلی خوشتون اومدا
پاسخ:
سلام
ممنون
بعلههههههه پیشنهاد به اون خوبی مریضم مگه بدم بیادددد؟
۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۲:۵۶ معرفی وبلاگای خش
اسم وبتو بذارگنجنامه مردمتاهل
خیلی بارمنفی داره
پاسخ:
اوهوممممم
قدم نو رسیده مبارک ایشالا به زندگیتون برکت بده خوشحالم که خوشحالید
پاسخ:
سلام
ممنون. ان شالله شما هم همیشه خوشحال باشید
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۲:۴۲ بهار (فرصت دوباره )پآفتاب)
قدمش خیلی خیلی مبارک باهش
یارانه رو ه میک ماه بعد از تولد و  شناسنامه گرفتن خودشون می ریزند به حساب
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام
برای یارانه ما اقدامی نکردیم.به صورت خودکار اضافه شد.
الان  خوب روح تو جونت افتاد؟
با یک بچه روح تو جونت نبود؟؟؟
تو سال به سال یه روح به جونت اضافه کن
پاسخ:
اوهوممممم
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۰:۴۶ فاطمه دارست
آفرررررررررررررررررررین طبیعی به دنیا اومددددددد؟؟؟؟؟؟
دمش گرم خانومتون ...به خدا این چندسال اخیر نشنیده بودم کسی طبیعی بچه بیاره ..ایول .....بعد ببخشید اینقدر گفتن طبیعی مجانی واقعا پولی نگرفتن؟؟؟؟؟
پاسخ:
دست پرورده ماست دیگههههه!!
۱۷ مهر ۹۳ ، ۰۹:۵۷ فاطمه دارست
سلام جناب من جونم برای بچه دررررررررررررر میره تو خیابون از دور یه کالسکه میبینم غششششششششش میکنم هرچی کوچیکتر باشه بیشتر دوست می دارم ....... آخی الان خیلی خوبه میرید خونه به امید دیدن
نی نی نه؟؟؟ راستی به خانومتون بگید چیزای سفت مثل زیتون و چیزای که باعث یبوست تو بزرگسالان میشه نخورن باعث دل درد بچه میشه عرق نعنا عالیه واسشون...
پاسخ:
سلام
یادم رفته تو نظرات نوشتید یا نه. بچه دارید یا نه؟ خدا ان شالله چند قولو بده تا از این ذوقاتون کم بشه.
چشم می رعایتیم.
سلام
 عه راستی یارانه هم میدنا یادم رفته بود چند ماه که بیخبرم اخه کارتش دست منه اصلا کارتش کجاست شما نمیدونین؟؟؟؟؟!!
بیخیالش اگه واریز کردن که یه دفعه میرم کلکشو میکنم اگه نه که هیچی...
شما چقدر ساده این اقای مدیر مگه به این سادگیا شیرینی میداد!
ولی من از طرفش به همتون شیرینی میدم:(کلوچه تو بیشتر بخور!)

http://aks.roshd.ir/photos/26.7139.medium.aspx


پاسخ:
سلام
چه خوب که میدند
بله میدونم کجاست تو گاو صندوق کنار چک ها و دلارهاتونه.
ممنون بابت شیرینی ولی پارتی بازی ممنوع . کلوچه و غیر کلوچه مساویییییییی
آشنا جان من فرستادم...کادوی قشنگ و جالبی بود..
دوستان حالا ک دارید زحمت میکشید قربون دستتون ی 30 تا صلواتم ب روح من بفرستید روحم شاد شه...
عمو شما اسمشو نمیگین حالا میخاین ادرس بدین؟؟تعارف اومد نیومد داره ها!!!!!!!!!!
من اسم نی نی رو توو شناسنامه گذاشتم کوثر...توو خونه بش میگم عسل(عسلک)...گاهی هم فندق صداش میکنم...اشکال ک نداره؟؟؟
دلم واسه مادر ساره تنگ شده جاشون خالیه...مادر جاااااااااااااان کجاااااااااایین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
اهومممم
نه خیر شما از هفت دولت آزادید.
بله اما متاسفانه خبرای خوبی ازش به گوش نمیرسه.
سلام اقای رئیس ...خوبین ؟ خونواده ی چهار نفرتون خوبن ؟ خییلی هوای خانمتون روداشته باشین ، ی وقت اگه استرس داشته باشن رو شیرشون اثر بد میزاره و گل دختر هم اذیت میشه . خانمها راست میگن ماساژ برا نی نی ها خیلی لذت لخشه . اخه.طفلی ها تنشون خستس..از سفر دورو دراز اومدن ، برا دل درد هاشونم مؤثره . 
در اخر هم باید بگم بلههه دست شما اقایون درد نکنه ک در حد توان خانمها رو در این مرحله از زندگی ساپورت میکنین .
پاسخ:
سلام
ممنون خوبیم همگی.
چشم حواسم هست.

مبارک. خیلی خوشحال شدم. انشاالله خدا برکت زندگیتو بیشتر از پیش کنه.

عزت مستدام

پاسخ:
سلام داداش محسن
ممنون اخوی

ای عموی بی مرام.....حالا ک عسلک اومده نمیاین  مارو هم توو لحظات شیرین و شادتون شریک کنین ک مام شنگول بشیم...
اصلا نصف نی نی مال ماست خسیس....بیاین از نی نی واسمون بگین...
پاسخ:
سلام
خب چی بگم؟
باشه نصفش که مای بی بی میخواد برای شما بقیه برا ما.

سلام
خداقوت بابای تیله خانم،انشاءالله تیله گلی بزرگ میشه و همه ی زحمات مامان وخصوصابابائیش روجبران میکنه.
جناب مدیرشماکه اززیرولیمه که چه عرض کنم!!اززیرشیرینی دادن هم شونه خالی کردی وحوالمون دادی به شیرینی فروشی محل!!!

(خرج که ازکیسه مهمان بود،حاتم طایی شدن آسان بود(!

!ولی خب من بالشخصه یه کادوی ویژه برای گل دخترت دارم انشاءالله خداوندقبول کنه.

-1 برای سلامتی وظهورامام ز مان(عج) 14صلوات به نیابت 14معصوم.
2- برای سلامتی وعاقبت به خیرشدن گل دختریاهمون تیله مدیروهمچنین آقازاده هم 14 صلوات.
3-هرتعدادصلوات هم که دوست داشتین برای خودتون وعزیزانتون بفرستین.
امیدوارم هرکسی کامنت من روخونداگه دوست داشت این عمل نیکوروانجام بده تاتعدادصلوات بیشتری هدیه بشه.

 )))       اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم )))

پاسخ:
سلام
ممنون
واقعا دوست دارم یه شیرینی بدم اما نمیدونم چی. دانلود کتاب؟ مقاله و ... یا آدرس بدم بیاید منزل.
بابت کادو هم ممنون خیلی ارزشمند بود.
ان شالله جبران کنم.
سلام قدم نورسیده مبارک چه عجب یه پست خوشحال  وبدون غر دیدیم برای یارانه باید به پلیس به اضافه 10 مراجعه کنید ضمنا مخارجتون بالا میره همه میخوان بیان چشم روشنی بیارن
پاسخ:
سلام
ممنون. توکل بخدا تا حالا رسونده بقیه رو هم میرسونه
سلام انشاله که سایه تون همیشه بالای سرخانوادتون باشه،منم بانظرشماموافقم فاصله بچه ها ازهم کم باشه بهتره ولی شوهرم میگه بچه بایدیکی باشه دخترم 6سال داره
پاسخ:
سلام
ممنون
تک بچه بودن خیانت پدر و مادر در حق همون بچه است.
سلام.قدم دختر نازنینتون پرخیر وبرکت باشه وبه امید خدا هم خودش عاقبت بخیر بشه هم پدر ومادرش.دیگه عکس گوشه ی وبلاگتونو عوض کنید دیگه غمخوار وپرستار دل بابا که اومده چرا غم وتنهایی؟به نظرم هر بار که نگاه این فرشته کنید غمی باقی نمیمونه.همه ی ما کم وزیاد درگیر مشکلات هستیم مهم اینه که هر کجای این دنیا قرارذاریم وظایف مربوط به خودمونو درست انجام بدیم وبقیه اموراتو واگذار به خدا کنیم.چند روزیه که درگیر دکتر ودارو وآزمایشات مختلف شدم دکتر نگفت مشکلم چیه ولی تا جواب آزمایشات بیادحسابی نگرانمون کرده.همسربیچاره همش نگام میکنه واشک تو چشاش جمع میشه.توکل به خدا تا قسمتمون از این دنیا چی باشه.فقط خواستم بگم ما هم مشکلات کم نداشتیم شاید اگه لحظه ای حال همسرمو درک کنید قدر همسرتونو بیشتر بدونید واین مشکلاتی که فکر میکنید شما را تنها وغریب کرده در نظرتون خنده دار بیاد.خدا همسر وبچه هاتونو براتون نگه داره وعاقبت بخیر بشین.
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما.
ان شالله هیچی نیست و صحیح و سالم در کنار همسرتون زندگی کنید.
بله همه مشکل دارند یکی از یکی دیگه بدتر
مبارک باشه قدم نو رسیده
میشه بفرمایید اسمش رو چی گذاشتین؟
پاسخ:
سلام
ممنون
نه متاسفانه. گمنام بمونم بهتره.
لطفا عکسشو بذارید
پاسخ:
بعیده
از اینکه گفتین عسلک خوشگل و نازه نتیجه میگیریم ب مادرش کشیده...
و نیز نتیجه میگیریم زایمانشون طبیعی بوده واین جای بسی تحسین وقدر دانی داره و باید سر تا پای همچین مادرایی رو طلا گرفت..الان دیگه خانوما اکثرا سزارین میکنن و دیگه کمتر مادری تهمینه سان میباشه(پوزش شاید جاش نبود ولی بر خود لازم دونستم ک بگم بهر حال کلوچه توو همه مسائل کارشناسه خخخ)
ینی من حیران این  مظلومیت شما مردهام  (اون دستمالو بدین دارم های های گریه میکنم) ...حداقل اینجاش ک برا اقایون بد نمیشه خانومه کل سختیشو میکشه اونوقت 2 هفته مرخصی میدن ب باباهه ک استفاده کنه و از حضور نی نی(اونم بصورت تر وتمیز وترگل ورگل) لذت ببره..
ولی الحق و الانصاف ک نون دراوردنم کار سختیه و ب همه باباها خدا قوت و دست مریزاد میگم وباید روزی 100بار دستشونو بوسید...
ودر اخر"آنکه دندان دهد نان دهد"..بچه زیادش خوبه از همه رنگش خوبه!!!!

پاسخ:
اوهومممم
شما هم با این نتیجه گرفتنتون !!!!
بله طبیعی بوده کارشناس.
بله بسیار سخته
شما از ساره جان خبر دارین؟؟؟؟!!!!!!!
پاسخ:
سلام
ظاهرا حالشون خیلی خوب نیست
۱۵ مهر ۹۳ ، ۱۷:۵۳ فاطمه دارست
سلام جناب یارانه نی نی گلی های پارسال رو تازه ماه پیش ریختن .....اوخی همشم پوشک نگیریدیش عرق سوز میشه علت گریه خیلی نوزادا بعضی وقتا پوشکه......اینقدر تلقین کردید خوشگل بابا گفتید نی نی خوشگل شد .......آقا زاده در چه حاله بنده خدا موقعیتش به خطر افتاده
با روغن زیتون ماساژش بدید حالش جا بیاد نی نی جوووووووون
پاسخ:
سلام
نه هواش رو داریم و تحویلش میگیریم که حسودی نکنه.
چقدر بچه دوستید شمااااا
سلام خیلی خیلی مبارک واقعا  دیگه بدبخت شدین صبح تا شب باید خبر دار خانم جان باشید ولی واقعا چه کاری از بچه بزرگ کردن مفیدتره من هم بچه هام سه ونیم سال به هم دارند حس خوبیه هرچند دایما در جنگ وجدل وبازی های پر سرو صدا هستن ولی الهی شکر سالم وسرحالند تو رو خدا مواظب پسرتون باشیدالان شما سر گرمید ایشون آزادند یه وقت خدای نکرده کار دست خودشون ندند دختر ما بعد تولد پسرمون تمام کارهایی که قبلا معاف بودند را براحتی انجام میدادند وتن ما رو هر از چند گاهی میلرزوندند در پناه حق
پاسخ:
سلام
ممنون
نه خوشبختیه .خدا بچه هاتون رو حفظ کنه ان شالله.
بله چشم
سلام اقای مدیر
پسر من دو ماه پیش به دنیا اومد.به متولدین 93 تا این ماه یارانه بهشون تعلق نمی گرفت ولی از این ماه یارانه ها رو دادن.واسه اقایون این حرفها اسونه.من که دیگه توبه کردم.نه ماه بارداری و درد زایمان و تا الان دو ماه بی خوابی کشیدم.شوهرم بازم بچه می خواد گفتم اگه خیلی بچه می خوای برو یه زن دیگه بگیر.
پاسخ:
سلام
خودتون اقدام کردید برای یارانه یا خودکار وصل میشه؟
چه پیشنهاد خوبی . کاش سرکار همسر به ما هم از این پیشنهادا بده
۱۵ مهر ۹۳ ، ۱۳:۱۴ گلناز (مادرانه های مامان به توان دو)
ان شالله که سلامت باشید همتون.....
البته خیلی اختلاف سنی کم باشه هم سخته ..... نمونش من ... به مادر فشار میاد
مواظب باشید سرما نخوره بچه ..... لطفا نگذارید بچه رو ببوسن . .....
در پناه حق ...... 
پاسخ:
ممنون
چشممممممممم
 سلام تبریک ایشالله عاقبت بخیر و خوش روزی باشه گل دخترتون واسه منم دعا کنید نی نی منم سالم به دنیا بیاد 
پاسخ:
سلام
ممنون
ان شالله با دعای خیر دوستان بچه تون صحیح و سالم به دنیا بیاد
سلام...تا حالا غذاتوگلوت گیرکرده که هیچکس جزخدارادرکنارت نداشته باشی؟تا حالاانقدرنفست تنگ شده که قادرنباشی دنیاراببینی وتمام عالم بچشمت بنفش بیاد؟تاحالا ازنزدیک زن درحال زایمان رافقط میگم فقط تماشاکردی؟خداوندمهربان حکمتش بی دلیل نیست که بهشت رافقط تا اتمام بارداری وزایمان پاداش داده.یعنی حتی اگرزاییدونگه نداشت بهشت محفوظه.حالا هی بالاپایین رفتن وکارت کشیدنو تقبل هزینه ها رابه رخ مابکش.
پاسخ:
اوهومممم
اسمش چیه؟
چرا خانم انقدر دیر مرخص شدن؟
پاسخ:
اسمش...
دیر مرخص نشد. نزدیک ظهر زایمان کرد و فرداش همون موقعه مرخص شد.
سلام. مبارک باشه . وجود دختر رحمته انشالله وجودش به زندگیتون هم نعمت وهم رحمت بده . ولی به نظر من درسته که فاصله سنی بچه ها اگه کم باشه سختی پدرو مادر کمتره اما بچه اول چی باید به عواطف اونم فکر کرد مبادا دچار حسادت بشه من و همسرم با اینکه عاشق داشتن دختر هم هستیم اما تا پسر گلمون حداقل 9 یا 10 سالش نشه بچه دار نمیشیم. حتما الان خانواده پررنگ تر شده و معنای بیشتری براتون داره انشالله خدا بچه های سالم و صالح بیشتری بهتون بده .
پاسخ:
سلام
ممنون
خب برای حسادش تنها راه حل رو دیر بچه دار شدن دونستید؟ کارتون خیلی اشتباهه بعدا متوجه میشید و استدلالتونم اصلا درست نیست.

سلام آقایی، واقعا یه تبریک ویژه واسه تولد نی نیتون دارم، من مامایی خوندم در مورد مشکلات بعد زایمان و شیردهی و نوزاد هر مشکلی داشتین خوشحال میشم راهنماییتون کنم.

شب خوش

پاسخ:
سلام
ممنون
یه کم مایل به زردی میزنه . البته خیلی کم
۱۴ مهر ۹۳ ، ۲۲:۲۶ همیشه عاشق
الهییییییییییییییییییییییییییییییی  مبارکههههههههههههههههههه
انشالله قدمش مثل دختر من پر خیر و برکت باشه براتون  خیلی تبریک میگم
ذوق کردم نصفه شبی...عاشق نوزادم........

لازم شد شیرینی بدین...
عکسشم بزارین ..اسمش چیه؟

پسرتون حسوودی میکنه یا نه؟ هواشو داشته باشین گناه داره..من خودم خواهرم دنیا اومدونی یه هفته سخت مریض شدم از حسودی  دی:
پاسخ:
سلام
ممنون
دیگه عکس و اسم سری هست و ممکنه لو بریم.
هواشو داریم که باعث حسودیش نشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">