رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

کلید های موفقیت زن و شوهر از نگاه مرد تنها

جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۳۵ ب.ظ

با سلام و احترام

چندتا نکته به نظرم کلیدی هستند که باید بگم و اگر کمی بی پرده است به بزرگیتون ببخشید.بالاخره لازمه گفته بشه و بحث بشه خصوصا که چند بار ازم خواستند تا مطرح کنم:

1. محبت و عشق مردان به شما با رابطه جنسی مشخص می شود. یعنی فکر نکنید که هر وقت همسرتون بهتون تمایل داشت و محبت کرد در اون زمان پس شما رو فقط برای رابطه جنسی میخواد نه اصلا اینطور فکر نکنید.اتفاقا بر عکسه یعنی وقتی میبینید همسرتون در هفته یک بار یا دوبار رابطه میخواد یعنی شما رو دوست داره، این یعنی همون عشق و محبت و در مردان اینگونه است. عشق و محبت زبانی خیلی کمتر هست بر عکس شما زنان.

2. هیچ وقت به همسراتون تو این زمینه سخت نگیرید و بدونید اگر کمی این رابطه رو طول بدید برای همیشه ضرر کردید و خسارتی خواهید دید که جبرانش ممکن نیست.همسرتون اگر توسط شما ارضا نشود یا درست ارضا نشود مطمئن باشید جای دیگر به فکر تخلیه خود خواهد بود. اگر مومن باشد و اهل اینکارها نباشد واقعا رنج می کشد و زندگی براش تلخ خواهد بود. این رو من تجربه میکنم ...

3. اگر با همسر جانتون دعوا هم کردید قهر نکنید که اصلا خوب نیست و تبعات خوبی نداره  و اگر هم قهر شدید یک شب بیشتر طول ندید و اگر هم چند شب شد از نظر جنسی اصلا محروم نکنیدشون که عاقبت خوشی ندارد.

4. در هفته دو بار شب ها شیک و کاملا اوپن و تحریک کننده نزد شوهر جانتون حاضر شوید و نه بیشتر که براش عادی نشود.البته همیشه مرتب و آرایش کرده و شیک باشید اما دو شب رو اختصاصی باشید طوری که ختم به خیر شود.

توضیحات بیشتر باعث خجالتم می شود....

5. هر چقدر که از زندگی زناشویی شما میگذرد در رابطه جنسی کم رنگ یا عادی نشوید بلکه هر بار جذاب تر از قبل برای شوهرجان خود باشید.متاسفانه زوج ها ابتدای زندگی بهترین و جذابترین رابطه ها رو دارند و هر سال که میگذره این رابطه ساده و عادی و در کمترین زمان انجام میشه و این اشتباه است.

این تعبیر شاید جالب نباشه اما خلاصه میخوام لب مطلب رو بگیرید و اون اینکه برای شوهرجان خود مثل یک فاحشه باشید.

6. اگر شما سرد مزاج هستید و شوهر جان گرم و یا بر عکس حتما و حتما به فکر درمان باشید و الا خسران عظیم خواهد داشت.

7. بقیه بمونه طلبتون دیگه خسته شدم.


پ.ن: این توصیه ها رو بیشتر به خانم های مذهبی دارم که حتما به نکاتی که گفتم اهمیت بدید.شک نکنید اگر کوتاهی کنید ضرر کردید و نگاه نکنید به رضایت ظاهری همسرتون و بگید هیچ گلایه ای نداره  و از ما راضیه.

پ.ن: بعضی موقعه ها بخاطر فشار نیاز جنسی کلی گریه میکنم در خلوت و از خدا میخوام کمکم کنه.

پ.ن: خیلی از خواهران تو توصیه هاشون میگن به سرکار همسر محبت کن همه چیز درست میشه. تو رو خدا دیگه اینو نگید خودم خوب میدونم و بارها تست کردم اما مشکل ریشه ای هست.پس دیگه نگید.

زندگی شاد و با نشاطی رو برای شما آروزمندم.

در پناه خدا

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۵
مرد تنها

نظرات  (۱۲۸)

با سلام
من امروز اتفاقی این وبلاگ را پیدا کردم. نمیدونم ادامه می دهید یا نه اما خواستم در اینجا من هم درد دل کنم کاری که شاید خانومهای محترمه از آقایون کمتر دیده باشند. من هم مدتی ست با همسرم دچار مشکل شده ام. من حدودا 15 سال است ازدواج کرده ام. من همسرم را خیلی دوست دارم و تقریبا هر کاری که در توانم بود برای ایشان انجام دادم، خریدن طلا، ماشین، خانه و مسافرت. آدم بد اخلاقی نیستم اما خیلی هم اهل صحبت کردن نیستم. اهل معاشرت و گقتگو با زن نامحرم نیستم. اگر کسی با من گرم بگیرد با هاش گرم می گیرم و صحبت می کنم. من دو تا بچه دارم که هر دوتایشان را خیلی دوست دارم. در اوایل زندگی من و همسرم باهم مشکل و اختلاف زباد داشتیم. مشکلاتمان به مرور زمان حل شد اما اختلافاتمان در داخل صندوق همسرم ماند و هر موقع که حرف و بحثی می شود آنها را از صندوق بیرون می آورد و جلوی دیدگان من و فرزندانم قرار می دهد با این وجود من حرفی نمی زنم و به این بحثها ادامه نمی دهم چرا که می دانم ادامه دادن این بحثها باعث عصبانیت بیشتر ایشان و خرابتر شدن اوضاع می شود. نمی دانم چه چیزی در من دیده است که دیگر کمتر به من محبت می کند گاهی مواقع که می پرسم دیگه منو دوست نداری براحتی می گوید : نه. جلوی بچه ها به راحتی حرف از طلاق و جدایی می زند. کسی که فکر می کردم دوست و رفیقم است اینچنین که حرف می زند قلبم درد می گیره. من باز هم هیچی نمیگم. مدتی است روابط زناشویی ما خیلی کم شده است تنها وقتی که ایشان نیاز داشته باشد انجام می شود. به همین دلیل من مدتی در اینترنت به بعضی سایتها برای صیغه کردن مراجعه کردم حتی سعی کردم با رفتن به صفحات وبی که حاوی عکسهای نیمه برهنه از زنان است خودم را ارضا کنم اما باز هم دلم راضی نشد و بدون اینکه اقدامی کنم، منصرف شدم.( ببخشید اینقدر صریح صحبت می کنم اما خانومهای محترمه بایستی بدانند که با قطع و یا کم رنگ کردن روابط زناشویی همسرانشان را عملا به کجا هدایت می کنند به همین دلیل است که اینقدر بر روی روابط زناشویی در احادیث و روایات تاکید شده است.)
الآن من هم دیگر علاقه ای به روابط زناشویی با همسرم ندارم چرا که ایشان همه چیز را برای خودش می خواهد و اینگونه روابط را دوست دارد تنها وقتی که خودش نیاز دارد. مدتی است شبها قرص خواب آور می خورم که دیگر بهش فکر نکنم. تصمیم گرفتم اکر یکبار دیگر صحبت از جدایی کرد این کار را عملی کنم. همسر من فکر می کند با جدا شدن از من آزاد خواهد شد و دیگر هر کجا که بخواهد می تواند برود اما اینقدر درک درستی از زندگی ندارد که اگر مسافرت می رود یا خرید می کند یا تا ظهر در منزل می خوابد و زندگی آسوده ای دارد بخاطر این است که شوهرش در بیرون از خانه در سرما و گرما و زیر فشار و استرس کار می کند تا ایشان و فرزندانشان آسوده باشند. همسر من نمی داند اگر جدا شود دیگر آزاد نیست بلکه باید در این اوضاع بیکاری به دنبال یک کار با حقوق بخور و نمیر باشد یا اینکه برود صیغه این و آن شود یا زن دوم کسی دیگر شود با احتمال خیلی خیلی ضعیف یک بنده خدای زن مرده ای که پولدار هم باشد بیاید ایشان را بگیرد.
همسر بنده همانند اکثر خانومها نمی توانند بپذیرند که در بعضی جاها اشتباه کرده اند و مقصر هستند از نظر ایشان و اکثر خانومها مقصر کسان دیگر هستند و اگر کسی را پیدا نکردند "چشم نظر" را بهانه می کنند. خانوم هیچ مشکلی ندارد و بقیه باید خوشان را درست کنند. در حالیکه اگر زن و مرد هرکدام خودشان را طبق موازین شرع و عقل و اخلاق درست می کردند شاید الان هم خانواده های خوبی و هم کشور خوبی داشتیم.
به هر جهت بنده به عنوان برادر شما توصیه می کنم شوهر و بچه هایتان را با هیچکس مقایسه نکنید چرا که اگر او هم شما را با کسی دیگر مقایسه کرد در آنصورت ناراحت نشوید.
پیشنهاد می کنم این صفحه از سایت زیتون را هم مطالعه کنید:
 http://zeytooni.com/1393/05/12/%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%87%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B7-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D9%85%DB%8C/
پاسخ:
آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee
خب شما اگر از زنتون رابطه جنسی می خواید لباس زیرایی هم برای مردها وجود داره که برای زن جذابه و اونو تحریک به رابطه می کنه؟ شما خودتون پیش قدم بشید و مثل یک مرد تن فروش برای زنتون لباس بپوشید اگر زنتون حاضر به رابطه نشد هر چی شما بگی درسته. یه نوع لباس زیر هست که جلوی مرد رو می پوشونه ولی باسنش پیداست بعد بخوابید روی تخت اینو امتحان کنید ضرر نداره. متاسفم که بعضی ها پیشنهاد فیلم مستهجن دادن.  اخلاقا فقط زن و شوهر می تونن همدیگه رو توی اون وضعیت ببینند. بعدم به نظر ویرانگره که مردی ببینه زنش داره بدن یه مرد دیگه رو نگاه می کنه در حالی که با یه زن رابطه داره. این کارو اصلا نکن. ضمنا دوبار رابطه در هفته حداقل رابطه بین زن و شوهره اگر زنتون تمایل نداره یا شما تلاش نمی کنی جذاب باشی یا افسردگی داره.
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۴۱ خانم خانمها
سلام
وقت به خیر
یه سوال داشتم ازتون
همسر من دو هسه ماهی میشه که بدون دلیل خاصی میگه بیا از هم جدا بشیم،به شوخی میگه بعضی وقتا هم جدی میگه،دلایلش واقعا مسخره هست،(این موضوع الان مد نظرم نیست)
اما تو این مدت رابطه جنسی مون بیشتر از قبل شده و حتی خیلی بهتر از قبل،الان این چه معنی داری؟؟؟
شما چند جا به این موضوع اشاره کردید که مردها وقتی با زنشون رابطه دارند یعنی دوستش دارند،پس همسر من دوستم داره؟
یه مرد وقتی زنشو دوست داره چرا همش میگه بیا جدا شیم؟؟؟
خب تمام خواسته ها تمام نیاز ها و تمام درد دل هاتونو با یه لحنی که شبیه قر زدن نباشه به همسرتون بگید با همسرتون باید راحت تر از همه باشید 
ببینید ما خانوم ها خیلییییی سریع ی چیزو از نگاه و رفتار کسی میخونیم چه مرد و چه زن...شما بخاطر اینکه همسرتون رو میخواید و دوسش دارید باید بهش محبت بکنیدااا اگر فقط بخاطراتمام حجت باشه که پیش خودتون بگید من که باهاش صبحت کردم پس،تقصیر از من ساقط میشه دیگ 
زن ها همین رو هم میفهمن که این محبت از کجاس به چه نیته چه فرقی با همیشه داشت 

نمیگم اینجور هستید شما بعنوان ی نکته بهش توجه کنید

شلید خیلی از حرفاتون درست باشه ولی این تهدید اتون حتی اگه فقط توذهنتون هم باشه اصلا جالب نیست
اینکه همش تکرار میکنید مرد اگه نیازش براورده نشه به ضرر زنه وجای دیگه تخلیه میشه وفلان 
حتی فکرشم خطرناکه وسردی میاره 
خانم شماهم میتونه در مقابل عدم براورده شدن نیازهاش همین تهدیدهارو بکنه
نیاز که فقط جنسی نیست
وقتی بهش میگم منم نیازدارم هیچ جواب درستی بهم نمیده. دوماه دوماه هیچ رابطه ای نداریم. رابطه هم اگه داشته باشیم به اصرارمنه واونم بی هیچ حسی وبدون اینکه منوارضاکنه. درضمن من جذابیت دارم وقیافم خوبه وخیلی هم به خودم میرسم امانمیدونم چرااینجوریه
پاسخ:
خب این یعنی همسرتون یه مشکلی داره که احتمالا سرد مزاجی باشه.یعنی ربطی به دوست نداشتن شما نداره
وقتی هر ماه یا دو ماه یکبار میل جنسی داره یعنی سرد مزاجی شدید دارند. اگر مشکل این نباشه حتما شاید به نحوه رفتار هر دوتون در زندگی بر میگرده.
در هر صورت باید مشکل رو حل کنید و این مدت خیلی زیاده خصوصا برای شما که گرم هستید.
سلام. من24سالمه وشوهرم33. ماهفت ساله ازدواج کردیم. من فوق العاده گرم وهات وبااحساس. اماشوهرم سردمزاج ویخ وبی احساس ومغرور. احساسش شبیه کاکتوس خاردارمیمونه. بامن نزدیکی نداره محبت وتوجه هم بهم نمیکنه. ازلحاظ جنسی همش مجبورم نیازموسرکوب کنم. اماازلحاظ عاطفی حس میکنم دیگه نمیتونم دربرابرنیازم مقاومت کنم. مشاوره هم رفتم اماوقتی شوهرم حاضرنمیشه بیادمشاوره بی فایدست. دارم داغون میشم. خیلی فشارسرمه. ناخودآگاه بعضی وقتهادلم میخوادبایکی ارتباط عاطفی برقرارکنم امابعدش پشیمون میشم. چیکارکنم؟
پاسخ:
سلام
وقتی به همسرتون می گید چی میگند؟
یعنی چی نزدیکی نداره؟ مثلا هر چند مدت؟
با سلام ببخشید واقعا نمیدونم چی بگم شما مرد صبوری هستین من و همسرمم خیلی مشکل داشتیم تو زندگی و بهم نمیگفتیم این حرف نزدنا باعث شد که من و همسرم از هم فاصله بگیریم و کارمون تا جدایی بکشه همین مسئله باعث شد باکمک یکی از عزیزان بریم کافی شاپ بشینیم و مفصل باهم دوتایی حرف بزنیم و به هم قول دادیم باکمک هم زندگیمونو از نو بسازیم مشکلم هم از من بود از شوهرم ولی انگاری من بیشتر مقصر بودم .مشکل اصلی منم این بود که هروقت از همسرم ناراحت میشدم به جای حرف زدن باهاش بهش کم محلی میکردم و حرف نمیزدم ....میدونین چیه ما دوران عقدیم باهم مشکل داشتیم یعنی ما با اینکه خونواده مذهبی هستیم ولی خشک نیستیم باهم راحتیم شوهرمم خونواده ی مذهبیه ولی خشکن بخاطر همین اوایل خیلی بهم گیر میداد بخاطر همین باعث شد من گوشه گیر بشم و با مردا زیاد گرم نگیرم و کم حرف بشم حالا بعد پنج سال زندگی شوهرم میگه دوست دارم وقتی با منی مانتویی بشی آرایش در حد معمول داشته باشی و بگو بخند تو جمع داشته باشی و کلا شاد باشی ...میدونین چیه واقعا برام سخته بعد ۲۰سال چادرم رو بذارم کنار و مانتویی بشم یعنی یجورایی عذاب وجدان دارم ....ولی خدا شاهده تا حالا روزای عادی هواشو داشتم باهاش گفتم و خندیدم و ....واقعا عاشقشم موقعیکه گفت بیا جداشیم فقط به این فکر میکردم که من بدون اون چیکار کنم نه اینکه مردم چی میگن ....ولی حالا دارم سعی میکنم بشم اونیکه اون میخواد ....ببخشید که اینقد حرف زدم فقط دلم گرفته بود گفتم با شماها درد و دل کنم و از شما به عنوان یه مرد بپرسم این تغییر رفتار همسرم دلیلش چی میتونه باشه ؟و اینکه تو این ماه عزیز و مبارک از خدا عاجزانه میخوام که زندگیت انشاءا... روز به روز بهتر و شیرینتر بشه ....از شماهم عاجزانه التماس دعا دارم 
پاسخ:
سلام
تغییر رفتار شاید علتش محیط کاری او یا سختگیری والدینش باشه.
اما راضیش کنید به چادر بهتره.

سلام من تازه وارد این وب شدم و اکثریت نظراتتون رو خوندم و از این وبم خوشم اومد من خودم یه زنم و دارای مشکلاتی بسیار تو زندگی یه سوال آقای مدیر شما تا حالانشستین قشنگ با خانمتون حرف بزنید تنهایی ...درمورد هر مسئله ای ؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
بله

یعنی مردی که نمیتونه همسرشو ارضا کنه دوسش نداره؟ من در عرض یک سال زندگی فقط یک بار ارضا شدم.همسرم رابطه جنسی می خواد ولی از نظر روحی اصلا باهام خوب نیست.اوضاع روحیم دااااغونه. جدیدا باهم دعوامون مییشه و خیلی راحت حرف از طلاق می زنیم. بیشتر از دوران مجردیم احساس تنهایی می کنم.
درخواست رابطه میکنه خداییش منم براش کم نمی ذارم و با اینکه خودم ارضا نمیشم ولی چندشبی یکبار خودمو براش آماده می کنم .اونشب باهام خوبه و شبه بعد همه چیز یادش میره.
با حرفی که شما زدید یعنی دوسم داره ولی چیزایی که من میبینم اصلا اینو نشون نمیده.منم دوسش دارم ولی بعضی وقتا واقعا ازش دلگیر میشم (چون خیلی لجباز و مغرور و وابسته به مادر و خواهربرادراش هست)و از انتخابی که کردم پشیمون میشم.
میگید چکار کنم؟تورو خدا راه حل بدید.

بنظر اگه چند بار به خودتون فشار بیارید و وقتی اون میخاد مثل خودش جواب بدید .شاید فهمید

نمیدونم جای شما نیستیم هرچی دلمون میخاد میگیم.

ولی شوی منم برعکس من خیلی کم میاد طرفم عادت کردم و اوایل خیلی زجر کشیدم. پوست کلف شدم خدا رو شکر

سلام خیلی ناراحت شدم چون شوهر من اصلا ازم رابطه جنسی نمیخواد اگه هم بخواد نمیتونه منو ارضا کنه ( البته معذرت میخوام اینجوری میگم چون اسمم نیست کسی نمیدونه کی هستم اینجوری میگم)پس یعنی اصلا دوسم نداره ...من این همه باهاش خوبم خیلی دوسش دارم تاحالا یبارم قهر یا داد و بیداد نکردم حتی ناراحتیامم اگه بدونم ناراحتش میکنه بهش نمیگم هر چی بخوام برام میگیره کم نمیزاره اما رابطه جنسی ازم نمیخواد انگار میلی بهم نداره بخدا زشت نیستم چاق و بد فرم هم نیستم سبزه هم نیستم یعنی هر چی فکر میکنم چیز بدی ندارم که باعث بی میلی اون باشه به خودمم میرسم با این چیزایی که گفتید خیلی ناراحت شدم حداقل فکر میکردم دوسم داره الان دلم شکسته
پاسخ:
سلام
تمایل به رابطه جنسی مرد یعنی دوست داشتن زنش اما عدم تمایل به رابطه جنسی نمی تونه دلیل دوست نداشتن همسر باشه و این فکر اشتباه رو نکنید.
باید دنبال یه علت دیگر در عدم تمایل باشید.
http://nasletohidi.ir
این سایت درباره ی تربیت نسل توحیدیه
فایل های صوتی کلاس ها تو سایت موجوده، اگه نمی تونید کلاس ها که خیلی عالیه رو شرکت کنید فایل ها رو بگیرید حتما برای خانمتون هم موثره
قسمت مشاوره هم داره. که مشاورین قرآنی و اسلامی هستن
هم خودتون می تونید مشاوره بگیرید و هم به خانمتون بگید خودش بره و نظر بزاره و جواب بگیره. ان شاالله که موثر باشه.
پاسخ:
ممنون
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۱۷ فاطمه به گلی
ممنونم عزیزم. واقعا این روایت صد در صد جواب می ده:هر کس رابطه اش را با خدا اصلاح کند خدا رابطه ی او را با دیگران اصلاح می کند.
آخه شنیده بودم خانوم نباید مستقیم بگه. تاثیر خوبی نداره.
به هر حال ازت ممنونم

فاطمه جون برای این جملت خیلی متعجب شدم

((از نظر شما اگه یه خانوم پیشنهاد مستقیم مثلا به صورت شوخی و خنده به همسرش بده اشکالی داره و ایا اصلا خانوم می تونه پیشنهاد دهنده باشه؟))

ینی شما اینقدر با آقاتون رودر بایستی داریند..؟؟!!!!!!!!!!

نمیدونم بگم یا نه

بعد نگند چرا گفتی ها؟؟

عزیزم برو دستتو حلقه کن دور گردن شوشوجانت..یه بوو ..

نه نمیگم...

بهرحال بیا وبم گلم بهت میگم...

وای فاطمه خانم الاهی دورت بگردم..قربونت برم..چقدر نظرتون زیبا بود.من که حسابی جا خوردم..حرف حساااااااااااااااااااااااااااااب

از دور میبوسمت..التماس دعا دارم

ببخشید به نظرم راه درمان همسر شما اینه که از خدا بترسه. اون جوری از تمکین نکردن می ترسه.
من خودم خیلی سرد بودم و فقط و فقط به خاطر خدا تن به رابطه ی زناشویی می دادم و واقعا تاثیرات مثبت شو دیدم.
شما باید تلاش کنید خودتون هر روز بیشتر از دیروز عاشق خدا بشید. وقتی یکی عاشق خدا شد همه عاشقش می شن چون فطرت ادم ها ذاتا خدادوسته و کسایی که بوی خدا رو می دن دوست دارن.وقتی کسی خدایی شد تاثیرش روی دیگران خیلی بیشتر می شه. می گن یه عالمی به یه فاسد مشروب خور فقط یه کلمه گفته: بسه! و با همین یه کلمه اون آدم زیرو رو شده و توبه کرده!!!
و اگه شما عاشق خدا بشید همسرتون که نزدیکترین کس شماست هم تحت تاثیر شما عاشق خدا می شه و کسی که عاشق خدا شد دستورات خدا رو عملی خواهد کرد حتما. بعد هم خانم ها خیلی در معنویات انعطاف بیشتری دارن تا آقایون. یعنی اگه بخوایید روی یه خانوم تاثیر معنوی بزارید ده برابر سریعتر نتیجه می گیرید. خانم ها به خاطر عواطف بالا سریع تر به غیب و ملکوت وصل می شن و درک می کنن. بعد خانم تون رو تا میتونید هییت و امامزاده ببرید.البته خودش باید دوست داشته باشه. زیارت امام رضا و زیارت کربلا ببرید.اگه کلاس قران نزدیکتونه تشویقش کنید بره. کلاسهای همسرداری تو کلاس های قرآن هم می ذارن. نماز شب بخونید و دعا کنید براش. هر کاری براش می کنید به نیت الهی بکنید و با خودتون این قرار رو بزارید که هیییییییییییییچ انتظاری نداشته باشید و فرض بر قدرنشناسی خانمتون بزارید. تنها از خدا کمک بخوایید. حتما حتما جواب می گیرید خدا خودش گفته: ان الله مع الصابرین... خودش گفته جعل بینکم موده و رحمه
منتظر خوب شدن خانمتون نباشید، از خودتون شروع کنید.محبت واقعی به خاطر خدا
آدم هر چقدر بیشتر به خدا نزدیک بشه محبتش به همسرش بیشتر می شه. شما این رو نشونه بزارید و ببینید که روز به روز محبت و عشقتون به همسرتون بیشتر می شه ؟ اگه بیشتر بشه یعنی درست دارید میرید.
ادم هر چقدر بیشتر به خدا نزدیک بشه انتظارش از دیگران پایین می آد و حساسیتش رو رفتارهای دیگران کم میشه.دیگه خانم شما که بلانسبت مثل خیلی های دیگه فاسق و فاسد و خدانشناس نیست که امیدی به هدایتش نباشه.مطمئن باشید شما می تونید. هیچ کس به اندازه ی یه همسر مومن نمی تونه روی ادم اثر بزاره..
روزه داری تو کاهش شهوت خیلیییییییییییییییییییییییی موثره.نماز خوندن به خصوص نماز شب خیلی موثره تو کنترل .
درست می شه ان شاالله
ان مع العسر یسرا
سیجعل الله بعد عسر یسرا
و من یتق الله یجعل له مخرجا


پاسخ:
نظر دلنشین و زیبایی بود.
خیلی مواقع قافل هستیم که این مطالب کمی بیدارمون میکنه.
دعا کنید رابطه مون با خدا بیشتر بشه.
سلام. وب خوبی دارید. خدا خیرتون بده همسر من سال اول ازدواج خیلی گرم بود. منم اصلا ادمی نبودم که تمکین نکنم. اما نمی دونم چرا بعد از یه سال انقدر سرد شده. محبتش به من گرمتر شده اما روابط جنسی مون خیلی خیلی کم شده طوری که اگه من نخوام هفته ای یک بار هم اتفاق نمی افته. البته خودشون میگن به خاطر فشار کار و خسته گیه. و اینکه حموم رفتن قبل از نماز صبح براشون سخته. اما فکر می کنم برای یه مرد باید ارزششو داشته باشه.... خیلی ناراحت میشم میگم نکنه دیگه من رو دوست نداره که میلش به رابطه کم شده؟
از نظر شما اگه یه خانوم پیشنهاد مستقیم مثلا به صورت شوخی و خنده به همسرش بده اشکالی داره و ایا اصلا خانوم می تونه پیشنهاد دهنده باشه؟
درباره ی اراستگی و طرز پوشش و ارایش هم من رعایت می کنم تقریبا هفته ای دو بار. اما همسر من خیلی آدمی نیست که دیداری تحریک بشه. کلا دست خودشه . بخواد تحریک می شه و نخواد نمی شه.من همه ی وظایف زناشویی ام رو کاملا انجام می دم. و همسرم هم آدم مومن و عفیف و با محبتیه. یعنی مطمئنم بجز من کسی رو نداره. اما این کاهش میل جنسی شو نمی فهمم که طبیعیه یا نه؟
ممنون از اینکه کمکم می کنید.
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم.
نه کم شدن میل جنسی دلیل بر دوست نداشتن شما نمیشه و بعید نیست فشار کاری و مشغله باعث کم شدن میلی جنسیش هست.
باید در خورد و خوراکشون دقت کنید و حتما نوع غذاهاتون رو تغییر و گرم کنید. تو نت سرچ کنید توضیحات خوبی هست.

شما پیشنهاد بدید هیچ ایرادی نداره. ولی سعی کنید با تحریک کردن و بازی کردن .... پیشنهادتون رو مطرح کنید.
زمان نزدیکتون رو هم بتونید تغییر بدید خوبه که به نماز صبح نخوره چون واقعا سخته.

سلام

یک سوال

من از مطالب شما این برداشتو میکنم:

اگه دختری از نظر ظاهری جذابیت جنسی نداشته باشه مثلا خیلی ریزه میزه یا لاغر باشه بهتره به ازدواج فکر نکنه چون اگه اولویت اول برای آقایون شهوته هیچ وقت اونو انتخاب نمیکنن مخصوصا اگه اهل خودآرایی و جلوه گری با این همه ابزارهای جدید نباشه .درسته؟

پاسخ:
سلام
ریزه بودن و یا لاغر بودن برای خیلی ها جذابیت جنسی داره و لذا هر شخص باید با هم کفو خود ازدواج کند. این موارد سلیقه ای است.
هر چند در روایات توصیه هایی از نظر جسمی برای انتخاب همسر شده و این حرف شخص ما نیست.
سلام  الان که پستتون رو خوندم فهمیدم ن چقدر بدم مننم خیلی سردم تو روابط 
پاسخ:
سلام
تلنگری باشه برای تجدید نظرتون
اول اینکه همه نظرات را در سایت قرار نمیدهید خوب البته حق دارید چون شما باید تاییدش کنید 
ولى در مورد سردمزاجى بخصوص سردمزاجى مردان  سخن به میان نمیاید ، خیلى ها معتقدند بسیارى از موارد مثل محبت نکردن ، خشونت و ناهنجاریهاى دیگر مردان را نسبت به همسر ناشى از ضعف جنسى و یا بهتر بگویم بى میلى جنسى و نادیده گرفتن این قضیه میدانند ، من شخصا مرد نیستم اما متوجه نمیشوم چرا در مورد نیاز جنسى مردان مانند شما فکر نمیکنند یا مانند شما نمیخواهند صادق باشند ، شما صادقانه صحبت میکنید ، من شخصا نظرم را میگویم به نظر من چیزى به نام سردمزاجى وجود ندارد ، به لجبازى شباهت بیشترى دارد و به فرمایش خودتان بچه بازى ، گروه کثیرى از آقایان هم  اینگونه هستند و خانومشان را محروم از رابطه کردند ، ببینید آقاى مرد تنها!  شما میفرمایید عشق مرد به زن  با رابطه جنسى خواستن است خوب برادر من عکسش هم همینه یعنى خانوم به آقا هم عشقش با رابطه زناشویه
عرایض طویل بنده را ببخشید باید بخوانید
مشکل اصلى اکثر آقایان سواى خودتان در عدم رابطه زناشویى با همسرشان چیه ؟
نگویید پوشش خانومهاى بیرونه یا سردمزاجیه یا غیره 
چون من باور نمیکنم  ! 
میدانم شما خود مشکل دارید ، نمیدانم شما آقایان دیگر را یه نظر بررسى کنید یا از خانومها بشنوید ، اصلا این آقایان در عمل ، طالب رابطه زناشویى نیستند یا به عبارتى الویتى برایشان ندارد!  من موندم چرا تشریف میاورند خواستگارى!  

پاسخ:
سلام
بر چه اساسی میگید من همه نظرات رو تایید نمیکنم؟ من بدترین نظرات که بیشترین توهین ها بهم شده رو هم تایید میکنم. فقط این آخری دو نظر که زشت بود تایید نکردم.
من نظری ولو به ضررم بوده هم تایید کردم.
به نظرم مردان کمی باشند که مایل به رابطه جنسی نباشند و اگر اینطور هم باشه مشکل سرد بودن جسمی یا روحی هست که باید بررسی بشه.

سلام ممنونم از جواب وراهنماییتون.
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۵۷ فاطمه دارست
سلاااااااااااااااااااااااااااام جناب اوقاتتون به خیر و شادی انشاءالله
از خانوم طلا چه خبر ؟؟ چیکارا میکنه ؟
پست مفیدی بود و فوق العاده درد آور ......
خدا صبرتون بده ......درسته که مشکل ریشه ایه ولی میتونید یکم راهو هموار تر کنید دوستان راه حل های خوبی ارائه دادند .....آقای مدیر ابداً سر یه همچین مسائلی کوتاه نیایید ......
پاسخ:
سلام
ممنونم
خانوم طلا هم خوبه و ماشالله هر روز بیشتر دلربایی میکنه. کلا دختر یه چیز دیگه است.
اوهومممم
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۵۱ یه پیشنهاد به پری
اول از همه معذرت میخوام بخاطر صراحت کلامم.پری جون برای حله این مشگل از امروز شروع کن دنبال یه عشق گشتن مثلا تو فامیلاتون تو اطرافیانت تو کوچه و خیابون هر مردی ایده الی که دیدی و تو ذهنت بزار کنار شوهرت بعد با خودت فکر کن اگه قرار باشه برای خوابیدن در اغوش کشیدن رابطه داشتن با یکی از اون دوتا یکی و انتخاب کنی کدوم و انتخاب میکنی،حاضرم شرط ببندم بی شک همسرت و انتخاب میکنی چون ته قلبت دوستش داری.پری جون عشق یه حسه نه یه غول شاخ و دم دار یه حسه ساده ولی عمیق اصلا چیز پیچیده ایی نیست فقط کافیه یه سری به اون ته تهایه قلبت بزنی مطمئن باش پیداش میکنی
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۳۷ به چه فرقی به حاله تو داره
سلام.این خیلی خوبه که یکی اینجا میتونه شرایط همسر مدیرو درک کنه.اقای مدیر از حضورشون استقبال کنید،گره کار به دسته ایشون باز میشه.خانوم محترم میشه بگید منظورتون از سرد بودنه شوهرتون چیه؟چرا با وجود اینکه محبت دارن بهتون زندگیتون جهنمه؟شاید واقعا چیزی تو رفتار اقای مدیر و امثالهم هست که خودشون متوجه نیستن(البته اقای مدیر جسارت نباشه ها فقط دنبال راهکارم)
پاسخ:
سلام
بله منم نوشتم بیشتر توضیح بدند
سحر جان میشه واضح تر توضیح بدی مثلا اخرین دعواتون سر چی بود؟
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۴ ملیکا ارومچی
مرد تنها شما موفقیت زن و شوهر رو در رابطه جنسی میبینید فقط ؟؟ 
یا شایدم کلیدتون گیر کرده هههههه

(گلی جون) جون شما هم سعی کن کمتر تو آب نمک بخوابی ههههه
پاسخ:
نه خیر من نگفتم فقط اینها هستند و در آخر نوشتم بازم هست که طبق اولویت تقریبا گفتم.

حالا که اقامتتون تو این پست زیاد شد

لدفن بقیه مطلبم بذارید..

نوشتین باشه طلبمون... خسته شدید...

خب خسته نباشید .. طلبتون سنگین شد ..

آماده رفتن بقیه کلیدها هستیم...

پ.ن: شوشوجونم هنوز نیومده..هی)):

پاسخ:
میریم ان شالله .
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۷ بانوی معلم
سلام 
دو تا سوال دارم
1-قیلا توی یک پستی از ایرادهای خودتون نوشتین ولی گفتین بیشتر ایرادها مال گذشته بوده.پس الان بحث بر سر چی هست؟ایرادهای جدیدی هم گرفتن؟
2-یکسری از ایرادها رو هم گفتین که ذاتا دارین و نمیتونین تغییر بدین.مثل بازار چرخیدن.آیا سعی کردین که این ایرادها رو هم رفع کنین؟یا اینکه با این توجیه که من اخلاقم اینه،پیگیر تغییر نشدین؟

ببخشید اینو میگم گفتین که سعی میکنین دعوا و بحث توی خونه نداشته باشین.ولی یادمه چندین بار نوشتین که خانومتون وقتی ناراحته شروع به داد و بیداد و جنجال و حرفهای بد میکنه.پس نمیشه گفت که خونه همچین بدون جنجاله.
یک چیز دیگه هم هست.بچه هاتون الان کوچیکن و خیلی شاید متوجه روابط سرد و یا دعوا یا اختلاف سلیقه نشن،ولی وقتی به سن مدرسه رسیدن و خونه خودشون رو با سایر دوستان و همکلاسیها مقایسه کردن،خیلی عذاب میکشن.
یا افسرده میشن و یا در سنین نوجوانی خدایی نکرده دچار انحراف یا پناه بردن به جایی که احساس آرامش کنن،میشن.
اینکه خودتون رو فدای بچه ها کنین و مثلا 20سال دیگه نتیجه ای که میخواین نگیرین،میدونین چه قدر دچار خسران میشین؟
متاسفانه موارد اینچنینی زیاد دیده شده و نمیشه نادیده بگیریم .
اما انشاءالله شما و همسر و بچه هاتون عاقبت به خیر باشین.اینو از صمیم قلب میگم.
پاسخ:
سلام
1. الان هم قدیمی ها رو تا هر بحثی پیش بیاد تکرار میکنه. به مادر و خواهر شوهر و جاری گیر میدند و دعواش رو با من میکنه. از هر چی ناراحت بشه بهانه ای برای بحث پیدا میکنه.
2. بله هر وقت میخوان بازار میریم.
بله بعضا جنجال هست اما بعد  من بحثی نمیکنم تا بچه ها خواب باشند یا بیدار هستند سکوت میکنم. اما در کل کمه
فکر نکنم خونه ما بدتر از خیلی خونه های دیگه باشه. این اختلافات زن و شوهری تو همه خونه ها هست. با محبت های من یقینا خیلی از مشکلات برای بچه هام قابل حله. مثلا آقازاده فوق العاده اعتماد به نفس داره و باهوشه و این مال محبت های صریح و زیاد من با روش و اوصل هست.
دختر و پسری که با پدرشون رابطه گرم و با محبتی داشته باشند شدید دارای اعتماد به نفس میشند مخصوصا دختر خانم.
مطمئن هستم نتیجه طلاق بعد از 20 سال بسیار بسیار بدتر از این شرایط هست.
ممنونم از لطف شما

بله

نماااااااااااااااااااز شب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

نوچ . دیدین ریااااااااااااا شد((((((((:

از قدیم گفتن سحرخیییییییییییز باش تا کامروا شوی(((:

بهر حال صلاح مملکت خویش خسروان دانند...((:

حالا که منو در حد نماز شب خونا بالا بردین

بذارین در حد همونا حرف بزنم

بنظرم  . اساسا ............

"اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم"

مذهبی هستین دیگه .. معنیشو میدونین

حالا من شب تا صبحم دعا کنم عاقا..

وای چقده فازم بالا رفت

عاقا ما را قاطی اون ملکوتیها نکنین..آبروی دینو نبرین ترو خدا..

ای وااااااااااااااای

بهر حال من دعا میکنم .. شمام  آقای مدیر محترم دعا کنین

تروخدا عزیزای من

اوااااا خانم..پریا جونی .. بانو خانم .. آشناااااا خانم..مهساگلی ناز زیر 18

الاهی دورتون بگردم..عزیزمییییییییین ...

من الان چند سال زیارت امام رضا جونیم نرفتم

این روزا بد جور دلم هوایی شده

اگه اذیتتون کردم ببخشید و منو دعا کنین

با اون دلای پاکتون هم برای هدایت .. هم برای زیارت .. دعام کنین

بلکم با دعای شما دعوت شدم

....................

واااااااااااای

اووووووووووووه

چقده این کامنتم فازش رفت بالا(دستهای گلی جون جلو صورت سرخ شده)

پاسخ:
اوهوممممم

سلام

صرفا جهت اطلااااااااااااااااع.............؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

پاسخ:
سلام
نماز شب ظاهرا بیدار شدید بخونید.التماس دعااااا
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۲۹ به مدیر و سحر
اقای مدیر چند ساعتی که شما میگی در مورد مردایه معمولی صدق میکنه در مورد شوهر ایی مثل شوهر من که بعد رابطه خطرناکن حتی ۲۴ ساعتمه کمه.نظر شخصیم اینه که این اقایون از تماس فیزیکی خیلی خوششون نمیاد هر چند در حتی یه لمسه ساده یا بوسیدنه معمولی مخصوصا وقتی که سیرن(از نظر جنسی).میدونید مثله چی میمونه ،انگار تا خرخره غذا خوردین کاملا سیرید اون موقع بهترین غذاروهم جلوتون بذارن مطمئنا حالت تهوع میگیرید این مردا این شکلی ان.البته سحر عزیز میدونم چقدر کنار اومدن با این جور مردا سخته ولی اگه میخوای باهاش زندگی کنی ازش فاصله بگیر خودم با وجود اینکه خیلی وقتا دلم برای یه اغوشه گرم مردونش ضعف میزنه سمتش نمیرم چون خوب میشناسمش با همه عشقی که بهم داره اما وقتی بخوام زیاد بهش نزدیک شم اتیشم میزنه.
پاسخ:
شاید
بالاخره روحیات فرق می کنه با هم

بله

ب.......له

ب....................له

هر از گاهی یه غیبت طولانی دارین.. یه خبری بدین .. بگین خب..

بله

ب.....له

ب...........له

پاسخ:
طولانی؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام ممنون از راهنمایی و جوابتون.حتما انجام میدم.ولی یه چیزی میخوام بگم اینکه ما بیشتر رابطه هارو شبها داریم وصبحش ایشون سر کار میرن وشرایطکاریشون طوریکه ساعت 6یا7غروب برمیگردن یعنی 10یا12ساعت ازهم دوریم خوب اینم یه جور تنها موندنه.در این صورت باید چکار کنم؟ممنون میشم جواب بدید.
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۰۲ مهسا خانوم
بیخود نیس که بهم میگن مهسا خانوممممممم بعله اینجوریاست !
همینم مونده دیگه بیام پستای مربوط به خاکبرسری رو بخونممممممممممم چون بنده +18 نشده سنم و به قولی افتاب مهتاب ندیده ام!(من موندم این فلسفه افتاب مهتاب ندیده رو واسه چی میگن هنوز کشفش نکردم)
چرا دروغ دست و پا شکسته خوندم اما کامل نخوندم راستش نه حوصله شو دارم نو وقتشو پست قبلی رو هم نخوندم به وقتش میام میخونم و در حد توان به نکات خوب جامه عمل میپوشونم !

به هر حال با تشکررررررررررر مهسا خانوم
پاسخ:
بعلههههه
خواهش
راستی اینم بگم تا یادم نرفته تو آخرای مطلبتون اون واژه که نوشتید بین فا و باقی حروف نقطه ای یا خط تیره ای بگذارید چون به صورت کلمه کلیدی ممکنه در سرچ فیلـتر کننده ها مشخص بشه.
پاسخ:
ان شالله که فیلتر نمی کنند.انقدرم سخت نمیگیرن
ولی حاالا که بحث اینه بزارین نظرمو راجع به پستتون بگم...به نظرم 90 درصد مشکلات زندگی همین مشکلات جنسیه...که سرچشمه خیلی مشکلات میشه ...رضایت نداشتن تو این موضوع متاسفانه خیلی داره مشکل ساز میشه..خدا خودش کمک کنه:(
مرسیییی:)))))))))))...لطف میکنین..به نظر من یه جوری کلی بگین..چون فک کنم مشکل خیلیا باشه:)
پاسخ:
خواهش

من اصلن سکس نخاستم

گرمم.اذیت میشم به جهنم

من اصلن نمیخام تو خونم دست به سیاه و سفید بزنه

ازش سالی چند دست لباس و غذاهای رنگارنگم نمیخام

طلا نمیخام

حقوق چند میلیونیم نمیخام

فقط میخام مثه همون مردای قدیم..صب بره سرکار آخرشب بیاد

آقا مردای قدیم صب میرفتن سرکار آخرشب میومدن

خسته کوفته.آدم میدیدشون حض میکرد

آقا صب میره سر کار 2 میاد خونه..تا آخر شبم تو خونه است.

بعد میگیم فلان لبلسو بچت میخاد میگه پول ندارم.

این جواب شکم زن و بچه نیست آقا.

۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۳۶ چه فرقی به حال تو داره

الاهی بمیرم برای همسرت.درکش میکنم.بخدا منم گیر یه مرد افتادم لنگه خودت.فکر میکنه تمام محبتم در حقم روا داشته.نه مشکل روانی دارم.بسیار هم باهوشم

منتهاش یر یه مرد افتادم که از محبت فقط دوست دارم را میدونه.همه این کارام که تو میکنی اونم میکنه.اما سرده.کلا رفتارش طوریه که زندگیم جهنمیه برا خودش.تازه از بیرون هرکی نگاه میکنه فکر میکنه که چقدر مرد خوبیه

بقول من پیرمرده عوض مرد.اصلن ازش خوشم نمیاد.عکس العملامم مثله همسر توئه.نه ناهاری نه روی خوشی.منی که انقدر انرژی داشتم دارم پای اون پیر و افسرده میشم.

پاسخ:
خودتون متوجه شدید اصلا چی گفتید؟
خب الان مشکل همسرتون چیه؟؟؟ شما محبت رو تو چی میدونید که تو دوست دارم گفتن ها نمی دونید؟
بله متاسفانه افرادی مثل سرکار همسر ما کم نیستند
سلام
ممنون از پست خوبی که گذاشتید اینها واقعیته و الان 60 درصد طلاق ها به صورت مستقیم ناشی از این موضوعات و باقی به صورت غیر مستقیم ناشی از این موضوعات هست .
راستش شما برادری میکنید و از دید یک مرد توصیه هایی مینویسید من متاهل هستم ولی چون خیلی از زمان تاهلیت ما نمیگذره تجربیاتم زیاد نیست ولی نکاتی میدونم شاید زندگی شما رو خوب کنه
در مورد رابطه جنسی راستش حس خانموتون به شما نمیدونم و نمیشه قضاوت کرد ولی هیچ زنی نیست که شوهرشو دوست نداشته باشه وقتی شوهرش اونو دوست داره ..
 البته یه کم روم نمیشه بنویسم ولی در مورد رابطه ما وقتی همسرم یکجور خاص به من نگاه میکنه نمیتونم نوع نگاه توصیف کنم میشه گفت نگاه عمیقا محبت آمیز و مظلومانه من به شدت به برقراری رابطه راضی میشم و اینکه میگن دو ساعت ماساژ و فلان و اینها من اصلا نمیدونم برا چی هست چون زن جسمانی خیلی نیست برعکس مرد .  شما مشخص هست مرد بسیار فهمیده ای هستید و مطمئنم از کاری برای همسرتان دریغ نکردید ولی در مورد رابطه خودتونو به مظلومیت بزنید و متکبرانه باهاشون برخورد نکنید.
در مورد زیبایی و ظاهر خونه همسرتون بازم روم نمیشه در مورد خودم توضیح بدم ولی توصیم اینه خودتون براشون لباسی که دوست دارید بپوشه بخرید و وسایل زیبایی برای مو و صورتشون و وقتی استفاده کردند بگین ببین چقدر زیبا شدی الان اینجوری خیلی قشنگ تر هستی و سعی کنید رفتارتون تو حالتی که زیبا میگرده باهاشون خیلی خوب باشه تا خودشون یه جورایی شرطی بشوند یعنی اگه رفتار خوب شما بخان زیبا بگردند.
البته اینا که گفتم فقط توصیه بود ما هم مذهبی هستیم و زندگی افراد مذهبی که به خاطر رعایت یکسری قیود بسته تر هست برامون مهم هست.
امیدوارم راهنماییم به دردتون بخوره و اگه حرفام سر در گم هست توضیح بیشتری میدم.
پاسخ:
سلام
مطمئنید که هیچ زنی نیست که شوهرشو دوست نداشته باشه وقتی شوهرش اونو دوست داره ..؟؟؟ من زیاد خلافش رو دیدماااا
ممنون از نکات خوبتون.ان شالله شاد و خوشبخت باشید.

..................................................................................................

مشکل ریشه اییه .. ریشه ی کارو پیدا کن .. حل کن ...

من فکر میکنم شما خودت هم مشکلو میدونی کجاس .. هم راه حل مشکلتو ...

فقط همت نمیکنی تا حلش کنی..

بنظر من این نوع عشقت به بچه هاتم نه تنها ستودنی نیست .. تازه بسیار هم غیر قابل قبوله

بچه ها دوست دارن تو محیط بدون دعوا .. و با آرامش زندگی کنند

این بچه ها باید عشق ورزیدن به همسرشون را از مادرشون و پدرشون بیاموزند.. این بچه ها باید فردا مادر نمونه و یا پدر نمونه تربیت بشن


پدری که دلخوشی نداره .. یجورایی غمگین و افسردست..طریقه عشق ورزی بلد نیست..بقول خودش سرده ..

و مادری که از سردی پدر رنج مبیره و اونم افسردست .. غمگینه .. به هر بهانه ای میخاد جو خونه را بهم بزنه و یجورایی دق و دلیشو خالی کنه

نتیجه این تربیت میشه چیییییییییی؟؟

خودتون بگین ؟؟؟؟؟؟هاااااااااااان؟؟؟

ضمنا اونها هیچوقت شما را قبول نخاهند داشت .. و به هیچ عنوان حسابی روی شما باز نمیکنن .. چونکه تو این دعواها حرمتهای جفتتون شکسته میشه

من خودم تربیت شده یه عشق پاکم که الان میتونم به جیگریم عشق بورزم

اینقدر عشق ورزی مادرم به پدرم و برعکسشو دیدم که شده سرلوحه زندگیم..

خب حالا از فاز .اساسا....... بیام بیرون

گفتم جیگریم )))):

شوشوجونیم امشب شیفته ..

آخ چه غم انگیزززززززز)))))))))))):

پاسخ:
دلخوشی دارم و اونم بچه ها و اهدافم هستند. هیچ وقت یک مشکل نمیزازم کل زندگیم رو تحت تاثیر بزارند.
درسته خیلی اذیت دارم میشم اما خونه که میرم انقدر با بچه هام شاد و سرحال هستم و اصلا چهره غمگین و افسرده ای ندارم.
پیش بچه ها تا امکان داره بحث نمیکنم و الحمدالله شاد و شیطون تربیت شدند تا حالا.

شما توجه نکردی. من از اونایی نیستم که پیش بچه ها دعوا و فحش و فحش کاری راه بندازم و ...
یقینا خیلی ها مثل شما حاصل تربیت عشق پاک هستند اما این موضوع ربطی به رابطه با همسر کامل نداره چون باید هر دو بخواند و الا در بهترین خانواده هم تربیت شده باشی اما همسر مناسب نباشه خراب میکنی.

از اونجا که قول یطرفه ازم گرفتین که جواب ندم چشممممممممممممممممم...

اصن انگار ندیدممممممم.....

سختترین کارو ازم خواستییییییییییین(((:

البت من خودمم میدونم دیگه زیادی دارن بعضیااااااااااا کشش میدن..

من اصلن از بحث و مجادله خوشم نمیاد ...

اصلن در شان خودم نمیدونم بیش از این  با بعضیاااااااااااااا ...(((((((((((:

فقط دورت بگردم آشنا خانم که اساسی با کامنتات حال میکنم((:

قرررررررررررررررربونت برممممممممم...بیا وبم جدی میگم

قول میدم کامنتای شما را جواب بدممممم

پاسخ:
آفرین
عشقتون به بچه هاتونم ستودنیست .خودتون رافدای بچه هاکردید .مردایی مثل شماکم پیدامیشن.مردایی که همه چیز شون جفت وجوره ولی بازم سروگوششون میجنبه.ذرهای فکر عاقبت پسر و ابروی دخترشون ررانمیکنن.اجرصبرتون بافاطمه زهرا.
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۵۵ مهسا خانوم
اوهوووووم (صرفا جهت اعلام حضور و به اهوم گفتن های جناب قلی هم در )) مطالب خوبی بود خوبتر میشه اگه همسران بهش عمل کنند.....

چه گلبارون اینجا ....

اوهوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم


پاسخ:
آفرین.
چه دختر مجرد با ادبی
خوبه که وارد بحث نشدید و مطالب رو نخوندید.
گل گفتی اقای مدیر نظرات در راستای تاپیک باید باشه نه در راستای زندگیه شخصی و رابطه های خصوصی و خلوتایه زیر پتویی.به نطر منم خانم واااا یا بانو و سایرین حق دارن به گلی عزیز ایراد بگیرن .گلی جون دوست خوبم هیچکس منکر خوشبختیه شما نیست خدارو شکر که هستین اما اینجا بهتر با گروه باشی تا مشگلی پیش نیاد با تشکر از اقای مدیر
پاسخ:
این بحث ها رو بیخیال بشید.
صلوات بفرستیدددددددددددددددد
گلی خانم هم قول میده جواب این نظرات رو نده.
گلی جون ناراحت نشیا ولی من همینجام به زور تحملت میکنم چه برسه به اینکه بیام وبت بس که بی نمکی والااااااااااا
پاسخ:
این بحث ها رو بیخیال بشید.
صلوات بفرستیدددددددددددددددد
گلی خانم هم قول میده جواب این نظرات رو نده.
سلام
جناب مدیرمن قبول دارم که این مشکلات والبته بعضیهاش دوطرفس ولی قبول کنین عرصه برای زنهاتنگ تره وسخت تر!
درضمن همون اوایلی که اومدم وبتون بهتون گفتم که همسرتون افسردگی مزمن داره وحتمابایددرمان بشه ولی شماگفتین که قبلادارومیخورده وفایده نداشته وداروهاعوارض داره واین صحبتا،ولی این روبدونین بیماری های روانی دوره درمان طولانی تری دارن چه بساخیلی ازمواردتاآخرعمربایددارومصرف کنن والبته همزمان بااون بایددوره های رفتاردرمانی(بسته به نوع بیماری)وهیپنوتیزم و.....هم انجام بشه تابشه نتیجه قابل قبولی گرفت.
وهمون طورکه قبلاهم بهتون گفته بودم اینکه همسرتون خودش قبول داره که رفتارش اشتباهه ومشکل داره یعنی جای امیدهست که بشه درمانش کردولی این شماوهمسرتون هستین که بایدبرای ادامه این مسیرتابهبودی کامل ویاحداقل نسبی صبرومداومت نشون بدین.
ویه چیزمهمتراینکه مطمئن باشین افرادی که بیماری یامشکل روانی دارن وخودشون هم آگاه وواقف به مشکل شون هستن بیشترازاطرافیان ونزدیکانشون دررنج ونگرانی واسترس هستند،مطمئن باشین همسرشمابیشترازشمارنج وعذاب داره ودردمیکشه منتهاشایدبااین نحوه رفتارمیخوادبخشی ازرنجی که خودش میکشه روبه گونه ی دیگری به شماانتقال بده(دیگرآزاری) اگه واقعازندگی وبچه هاوهمسرتون رودوست دارین هرطورکه شده برین دنبال درمانش واینقدر بهانه نیارین!
دلم نمیادونبایدمقابله به مثل کردواینا رو هم بذارین کنار،اگه میخواین واقعانتیجه بگیرین بایدازخودتون صلابت واقتدارنشون بدین ویه جاهایی مقابله به مثل کنین تامتوجه رفتاراشتباهش بشه،خداوکیلی به طورکل درزندگی تون وبه طورجزءدراین مواردخصوصی چقدرازخودتون اقتدارنشون دادین؟؟؟؟
وکلام آخراینکه بدتون نیادولی نحوه رفتارشماباهمسرتون هم خالی ازعیب واشکال نیست!

پاسخ:
سلام
من اقتدار خودم رو تو جاهایی که لازم دیدم داشتم ولو میدونستم به بحث و دعوا اعصاب خوردکنی کشیده شده. جاهایی هم که کوتاه میام مجبورم.

من شکی ندارم که رفتارم بعضی جاها مشکل و با عیب بوده .هیچ کس بدون عیب نیست.
سحر عزیز منم مدت طولانیه همین مشگل و با اقای شوهر داشتم بدترین دعواهای زندگی مشترکمون بعد رابطه بود خیلی ازرده میشدم اما یواش یواش دستم اومد دلیلش خیلی ساده است این اقایون بعد رابطه به شدت احتیاج به تنهایی دارن اگه نزدیکشون شی اتیشت میزنن پس ازش بعد رابطه دور شو البته برعکسه ما خانوما بعد رابطه میخوایم نزدیک شیم و این میشه که رنجش بوجود میاد.البته یه چیزو بخاطر بسپار دوری کردنش نشونه عدم علاقه اش به شما نیست یه جور حسه درونه خودش به شما ربطی نداره،ازش دور شو بیشتر از ۲۴ ساعت سعی کن سرت تو کار خودت باشه گرم و مهربون باهاش رفتار کن اما نزدیکش نشو مطمئن باش دعواهاتون کمتر میشه.البته وقتی حالش خوب بود سر بحث و باز کن و بهش بگو بعد رابطه تو بهش احتیاج داری و....البته اصلا بهش اصرار نکن فقط بزار نسبت بهت شناخت داشته باشه مطمئنا اونم دوست داره زندگیتون اروم باشه پس تغییر میکنه
پاسخ:
آفرین به این میگن نظر خوب و راهکار دادن مفید.
موافق نظرتونم و البته نه 24 ساعت اما چند ساعتی لازمه مرد تو حال خودش باشه.
چقدر خوبه وبلاگتون ...خیلی یهویی اینجا رو دیدم...خیلیاش درد منم بود...ازینکه نمیتونم عاشق شوهرم باشم خیلی ناراحتم..دوسش دارم بهش وابستم یه لحظه نمیتونم ازش جدا شم ولی همیشه یه کم وکسری میبینم همیشه تو دل خودم ناراحت ..نمیدونم شاید وابستگیم به این باشه که از بچگی فقط اونو دیدم خیلی زود ازدواج کردم بچه دار شدم..چیزی از مجردی ندیدم ...از نظر همه شوهرم یه ادم فوق العادست اره اینجوریم هست ولی دوست داشتم عاشقش باشم ...هرکی میتونه کمکم کنه ..بعضی وقتا از خودم میترسم :(ادرس وبلاگمو فعلا نمیزارم ولی خواهشن اگه میتونین کمکم کنین اینجا
پاسخ:
پست بعدی سر موضوع شما بحث میکنیم.
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۰۱ آشنا* به ناشناس
ناشناس عزیزبعضی ازقدیمی هاهنوزم اینجاهستندووب رومیخونن ولی اکثراخاموش فعلااون کناراایستادیم وعرصه روخالی کردیم برای سایرین که ازبیانات وراهکارهای دیگران هم مستفیض بشیم و البته بعضی هاهم که خوب استعدادفشانی میکنن!!!!
والبته ناگفته نمانداین جناب مدیرهم هرکی هرراهکاری داد،فرمودن که عمل کردم وافاقه نکرده وفلان وبهمان والبته یه زمانی هم قول داده بودن که یه گزارش کارازراهکارایی که ازطریق راهنمایی دوستان به کاربردن ونتیجه ای که گرفتن بگن که ظاهراهنوزاون زمان نیومده!

پاسخ:
میترسم آخرش به گیس و گیس کشی بکشه اینجااااا

۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۳۹ آشنا* به گلی جون
عزیزدل شوشو
-جواب سلام واجبه!
- حرفای جناب مدیرکلی بودوموردی نداشت که اگه موردی داشت اینجایه گشت ارشادداره ازنوع اساسی وکاردرست،پس وقتی نوشته های جناب مدیرازفیلترگشت ارشادوب گذشته یعنی موردی نداشته!
(البته چون تازه واردی بهت بگم که اینجاگشت ارشادای مختلفی داره ازمنکراتی بگیرتامعضلاتی حالاصبرکن کم کم صابون شون یکی یکی به تنت میخوره،فقط موندم اون زبون فلفلی شون کجاست؟؟؟)
- دراون زمینه هم حالامیخوای تعارف نکن باذکرجزئیات بگو!
- باورکن اگه تومعدن نمکی مادریاچه نمک اصلادریای نمکیم ولی حرمت نویسنده وب واینکه نامحرم هستندرونگه میداریم وهرحرفی رواینجانمیزنیم این زنه که بایدحیای کلامی واخلاقی ورفتاری داشته باشه.
- من نه فیلتردارم نه فیلترسازم .... ظاهرا گیرنده های خودت فیلتردارن!
به هرحال
من آنچه شرط بلاغ است باتومی گویم
توخواه ازنصیحت من پندگیر،خواه نیشخند!!!!!!!!

خوش باشی قلوه شوشو (حتماوقتی اون جیگرته توام قلوشی دیگه)


حالا من نوعی راهکار میدم منتظر میمونه نتیجشو ببینم ..

مثلا شما کمی مقتدر تر بشین و بعد بیاین بگین عکس العمل همسرمم این بود

ماساژ شبانه دادم نتیجش این شد ..

بنظر من شما این طور زندگی را پذیرفتین .. نه میخاین ازش رها شین

نه بهبودش ببخشین..

اینم گذاشتین اسمشو فداکاری واسه بچه ها...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

همین بچه ها از شما انتظار فراهم کردن یه محیط شاد همراه با عشق میخاند

اصلن از امروز از همین تلقینی که بخودتون کردین رها شین

نگین منم مرد تنها ... غمگین ..

بگین مرد شاد .. همسر دوست .. و میخام راههای مختلفو امتحان کنم تا زندگیم شاد بشه..

واقعا بخاین .. نه تو حرف .. عملی بخایند .....

........ اساسا........

((گلی جون بسیار جدی))

پاسخ:
من ایشون رو ماساژ میدم. چند ساله
به قول خودشون من معتادش کردم.
اقتدار رو هم دارم ولی ایشون وقتی موضع میگیره و جنگ و دعوا میشه چه فایده؟ هر چند این اقتدار رو من ادامه میدم.

نمیخوام خودم رو مغرور یا لجوج نشون بدم اما باور کنید این راهکار ها رو میدونم و انجام دادم اما مشکل ریشه ایه و چند بارم گفتم مشکل ریشه ای هست.

حالا وااااااااا خانم پریا جون بانو گلی

چون  اصرار میکنید ایمیل هرگزززززز

اما آدرس وبمو بهتون میدم

قدم رنجه کنید تشریف بیارین خوشحال میشم

هرچند من جز یکی دو تا نظر بقیه را تایید نکردم

وقتشو ندارمممممممممم((:

aroosekhoshbakht.blogfa.com

آخیییییییییییی

قربونت برم واااااااااااااااااا خانم

تا حالا اکثر کامنتا مرتبط با من بوده .. گلی جون شوشو دوست(((:

من از این همه بذل توجهت بی نهایت از صمیم قلبم متشکرممممممم(((:

فدایی داری واااااااااااااااااااا جونم((((((((((((((:

از اینکه موجبات خرسندی منو با کامنتات فراهم میکنی بی نهایت متشکرممممممم(((:

از حمایت شما هم بی نهایت متشکرم جناب آقای مدیر محترم وب

من هر چه تو این پست گفتم مرتیط با این پست بوده .. ..

تا نرفتم نتیجه تمام تحقیقاتمو کپی کنم بیارم خدمتتون

 پست عوض کنید.. لدفننننننن..((((:

بازم بی نهایت ممنونم از حسن نظری که  جنابعالی به من روا داشتین ....((:

بنظر من حسن مخاطب مجازی بودن .. به همینه ...که هست .. اما نیستتتتت ..(((((((((((((:

میکیفه((:

ضمنا بدون واااا جونم .. بانو جونم ... و .. من تا حالا یه کامنتم خصوصی نذاشتم برای مدیر محترم وب .. گفتم چون بنظرم خیلی نگران این موضوع بنظر میرسییییییییییییین((((((((((((:




پاسخ:
با سلام
به نظرم قضیه رو شخصی نکنیم بهتره.
اینجا همه جمع هستیم تا بهم کمک کنیم و تبادل نظر کنیم .نظراتی هم که میدیم باید در این راستا باشه.

سلام..سلااااااااااااام

صبح نزدیک به ظهرتون بخیررررررررررر

وای کلییییییییییییی کار دارم .. اما نمیتونم که اول باید بیام حاضریمو بزنم

بعد برمممممممم(((((((((((:

من 2 جان عزیزم .. الاهی بمیرم برات .. اینم دیگه نوبره والا...

اما اگه من اینقدر با صراحت در مورد گفته های ((من )) حرفیدم

مال اینه که دارم مبینم تو اطرافم تو سایتهای مختلف .. متاسفانه با این که مردها از اون حالت دیکتاتور بودن در اومدن

مرد سالاری ها تموم شده .. یا کمرنگ شده .. از اون طرف زنها سوئ استفاده کردند ...

ببخشینا ولی یجورایی سوار مردها شدن..

انگار بنظر من این دور از شان مردهاست ..

خود من گاهی از مادرم میپرسمم مامان چرا اینقدر جلو پدر جون کوتاه بلند میشیییین ...

قاطع میگه .. شوهرمه .. خدای دومه .. باید ازش حساب ببرم .. باید خدمتشو بکنم .. باید اجازه بگیرم ازش..

حتی در مورد مسائل جنسی

شاید زنهای قدیم حالا اون ستها .. اون لباسهاس زننده را نمیپوشیدن .. شاید اونطور آرایش نداشتند

اما عقیده داشتند هرگز در این زمینه نباید به مرد نه بگین هم از نظر اعتقادی اینقدر محکم بودن که میگفتن اگه زن نه بگه به شوهرش

اون شب تا صبح مورد لعن ملائکه اس ...

وهم مرد و شخصیت مرد را بعض ماها میشناختن و میگفتن حتی یبار نه گفتن به مرد نیاز مند اعصابشو بهم میرزه .. و مشکلات جسمی براش پیش میاره...

چرا یه مردی باید از شدت نیاز گریه کنه .و زن نه بگه ..

ببخشینا ولی مگه میخاد چه گلی به سر مردش بزنه...

بنظر من اگه ما خانمهای محترم یکم اقتدار برا مردهامون قائل باشیم .. هم مردهامون موفقتر میشن تو زندگی و دلگرمتر... هم فرزندانمون بهتر تربیت میشن

یکی باید تو خونه باشه که فرزند ازش حساب ببره .. و اون  باید مرد باشه

هرچند مردها هم باید با خانمها رفیق باشند و نظر خواهی کنن ..اما تصمیم آخر مرد بگیره

من فکر میکنم همون مردای قدیم زنهاشون را بهتر از حالایی ها میخاند..

پدر جون من عاشق مادرجونمه... حتی یه لحظه دوریش براش سخته

حتتی اگه ماها براش غذا و .. را آماده کنیم...

.............. اساسا .............(((:

.....عینکم کووووووووووووووو............((((((((((((((((:

بازم اساسااااااااااااا..............

پاسخ:
سلام
این حرف که زن باید مرد رو با اقتدار بدونه و حساب ببره شکی نیست و درسته. متاسفانه خانم ها از این ظاهر برداشت بدی دارند مثل ضعیف بودن و ... که درست نیست.
سلام. دیر اومدم برای جوابتون اقای مدیر.گفتم که دعواهاش بخاطر هرچیزی ممکنه باشه مثلاازمشکلات گدشته میگه وبحث راه میندازه ویا مثلافردای اون روزش که مثلامن پیش خودم میگم دیشب شب خوبی داشتیم وشاید کمتر بهانه گیری کنه ولی دقیقا برعکسش میشه ممکنه اون روز بامن بدترین دعواهاروداشته باشه.بعدش من پیش خودم میگم که کارام براش ارزشی نداره.
پاسخ:
سلام
نه دعواها ربطی به رابطه جنسی شما نداره و حتما لذت میبره که این رابطه رو داره با شما.
برای مشکلات رفتاری باید فکری بکنید و ریشه یابی کنید.
سلام آقای مدیر
شما اینجا مطالب  خیلی خوبی رو بیان میکنید.اما یادمه قبلا کاربرها راهکارهای خوبی میدادن.
اما حالا خیلی راهکاری ارایه نمیشه.فقط گاهی عمه خانوم خیلی کم رنگ یه چیزایی میگن و بعدش دیگه هیچ.که ایشون هم از قدیمیا هستن.
یاد قدیمیها به خیر.هم فضای اینجا رو شاد میکردن هم راهکار عملی میدادن.فوق العاده هم اطلاعات بالا داشتن.
کاش دوباره میومدن.
پاسخ:
سلام
دوستان جدید هم بنظرم راهکارهای خوبی بلد باشند و تقاضا میکنم برای مطالب همین کار رو بکنند.
با حرف بانو در مورد گلی جون کاملا موافقم ،این پست خیلی جالب بود حیف که این گلی با نظراتش اب بست بهش.اقای مدیر چندتا امضا از اعضا جمع کنم رسما ایشون رو بلاک میکنید؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
تو این وبلاگ همه برای من محترم هستند حتی اونها که بدترین توهین ها و فحش ها رو بهم دادند. من دلم نمیاد کسی رو بلاک کنم.
من خانم گلی رو نمیشناسم و نه وبلاگی و نه ایمیلی از خودش تا حالا نذاشته اما خانم محترمی هستند.
با اینکه در موردش نظرات بدی داده شد اما با مهربانی و برخورد خوب جواب داد و باعث ناراحتی کسی نشد.

باید یاد بگیریم سلیقه های مختلف رو تحمل کنیم. یه مدت وبلاگ بیاد با روحیات و سلیقه ها آشنا بشه خودش بهتر میدونه چکار کنه.
بحمدالله اینجا همه شعور و درک بالایی دارند و باید به هم کمک کنید تا مشکلات حل بشه.
من دو ماهه بیکار شدم ، خساست همسرم ده برابر شده !!!! وقتی پای نتم میاد مودم رو از برق میکشه !!!   تلویزیون نگاه میکنم میاد خاموش میکنه !!! میخوام غذا درست کنم میگه مرغها رو حیف و میل نکن !!! برادرم اومده بود خونه مون از ترس اینکه مبادا شام بمونه برگشته میگه : " وااای مرغ شده کیلویی هشت هزار تومن!!! "

بهش میگم زنها دوست دارن شوهرشون بهشون گل بده جوابش اینه :" گل گرونه !!! " هر کی ندونه فکر میکنه من تاج گل خواستم نخیر اشتباه نکنید ! من به یه شاخه گل رز قانعم اما کو ؟!؟!؟!

ایراد گرفتن ها و عیبجویی هاش هم که به کنار البته در جواب اعتراض من میگه من ایراد نمیگیرم که دارم توصیفت میکنم !!!
 
به اینها اضافه کنید بد گویی هایی که از من با داد و فریاد پیش خانواده اش میکنه و اظهار بد بختی میکنه !!!
دیگه فکر میکنید چی از آدم میمونه ؟
خانم گلی خانم بهتر شما قبل از شنیدن صحتهای همسر آقای من قضاوت نکنید!!!!
من جان تو رو خدا یه کم مردددددد باشید اخه چرا انقدر به زناتون رو میدین بابا مردی گفتن زنی گفتن چرا جاتون و با هم عوض کردین؟؟؟؟
میخواستم بگم این سردمزاجى دیگه از کجا اومده  چقدر زیاد شده ، تا جایى که به ما گفتند خدا آدم و حوا رو به خاطر گرم مزاجى از بهشت انداخته بیرون ، پس با این حساب سرد مزاج ها رو خدا جمع کنه ببره همون بهشت که هوس خوردن گندم و سیب و اینا هم به سرشون نزنه ، زمین خدا رو واسه ما جهنم کردند  (اینم یا از اسرار الهیه یا اذیت شیطان براى آزمایش ما انسانها)
میدونید بعضى ها به نظر من میخوان به طرف مقابل بگن که شما نیاز دارید ما نیازى به رابطه جنسى نداریم ، خانومها یه طور میگند ، آقایون یه طور دیگه ، شایدم یکى حس میکند طرف مقابلش گرم تره یا به اصطلاح گارد نمیگیره چون خودش این جورى نیست هى بدتر میشه یعنى سردتر میشه 
به نظر من این حالت سرد مزاجى نیست اسمش سادیسم است 
به هر حال صد در صد مشکل روحى و روانى باعثش هست ، دو طرف باید بخوان  رابطه رو گرم تر کنند ، چطور تو زمستون هر دو در گرم کردن خانه اتفاق نظر دارند یا وقتى یکى دستش سرده دست اون یکى که گرمه رو میگیره ، خوب رابطه زناشویى هم همینه دیگه ، یه عقلى خدا به همه بده اول بعدا یه نونى   اعوذبالله


پاسخ:
سلام
متاسفانه این خورد و خوراک ها و مواد شیمیایی و سوء تغذیه ها و ... باعث چنین مشکلی شدند.
سلام آقای مدیر
ناراحتم چرا آدم اینقدر خوب و خوش اخلاقی که شما باشید ت. زندگی این همه درگیری دارید
جناب خانم شما رو گیر آورده از خودت اقتدار نشون بده یعنی چی که میگید من اینقدر نیاز دارم که نمیتونم تلافی کنم
زیبایی مرد در صلابتشه نترس از اخرشه
اخرش
با این وضعیت فکر میکنی بچه هایی که تربیت میشن مثل مادرشون نمیشن چشم باز میکنی میبینید نه خانم باشماست نه بچه ها 
بابا خانوم هر چه قدر هم زیبا باشه اگر اشتباهی میکنه باید سردشدنتون رو بهش بفهمانید
خودش تو فکر میره و دنبال دلیل میگردد
شما خیلی کوتاه اومدی حداقل برای پسرتون هم که شده تریپ مردانه بردارید مرد مرد مرد با فتحه 

پاسخ:
سلام
بله حرف شما درسته

آخ چقدر دوره زمونه بد شده بخدا ..

واقعا ببین مردای این دوره چی میکشن از زناشون

چقدر غم انگیز نوشته این ((من))

بخدا این پدر و مادرای ما که توقع دارن ما همه وسایل آسایشمونو همون اول زندگی داشته باشیم خودشون بعد چندین سال زندگی بهش میرسیدند ...

بعد مدام دم گوش دختراشون میخونن تو باید اینو داشته باشی و..

باور کنید تو این دوره زمونه خرج خوراک و پوشاکو بتونن مردامون بدند هنر میکنن

اگه یکم پایین دستامونو نگاه میکردیم اینقدر توقعمون از زندگی بالا نمیرفت

درد مردای امروزی نداشتن اقتداره..

مرده معتاده .. هزار تا مشکل داره .. اما همسرش چنان ازش حرف شنوی داره که انگار..

من که متعجب میشم

اقتدار زور آزمایی نیستو .. اقتدار .. اقتداره

یجاهایی مرد باید بگه من صلاح نمیدونم فلان کار بشه .. یا قدرت اظهار نظر داشته باشه

یا پا رو امیالش بذاره .. که زن فکر نکنه این مرد بهش محتاجه ...

بله قربان گوی زن نباشه مرد در همه شرایط

اوایلش زنها خیلی مقاومت میکنن ولی تو دلشون .. اون ته دلشون چنین چیزیو میخاستن

که یکم از اون حالت سوار مرد خودشون بودن در بیاند

خودشونو همیشه سرتر از مردشون نبینن

از کمک کردن تو خونه و کارای دیگه امتناع نکنن .. اما رو به زنها هم ندند

یجوری هم تو دل بقرو باشن هم مقتدر...

من جیگرم آتیش گرفت از درد دل ((من)) که اساسا نطقم بااااااز شد...

عجب دوره زمونه ایشده...

من هنوز غمگینمممممممممممم))))))))))))):

آخی .......

دوباره گفت گلی شوشو دوست ..

چقدر این واژه دلچسبه ...

انرژی مییرم وقتی این واژه را میشنوممممممممممم(((:

از این اصطلاح جالبتون کمال تشکر را دارم .. وااااااااااااااااااااا خانم


واااااااااااااا خانم اعتراف کن .. اعتراف کن بی من وبلاگ صفایی نداره..

باور کن از اون وقتی که من اومدم استعداد طنازی بعضیا گل کرد .. شکوفا شد..

بعضیا واقعا فهمیدند چقدر خوش مزند...

باور کن اگه من نبودم الان شما بهانه ای پیدا نمیکردی کامنت بذارین...

باور کن اگه من نبودم آمار بازدیدکننده های وب بالا نمیرفت(از بس من رفرش زدم))

باور کن اگه من نبودم..........((((:

حالا خودت اعتراف کن عزیزم.. اعتراف کن ...((((((((((((((:

سلام پست خوبی گذاشتین.ممنون. صبرتون ستودنیست بااینکه میتونید شرعا چهارتازنم داشته باشید ولی دارید میسوزید ومیسازید .واقعا دلیلتون چیه واسه این همه تحمل؟؟؟؟ 
پاسخ:
سلام
خودم رو فدای بچه هام میکنم.عاشقشونم.

آقا من اصلا سکس نخواستم!!!!!!
آقا من اصلا توقع غذا درست کردن ندارم (اصلا شکمو نیستم و نون و ماست هم بخورم بسمه!!! )
آقا من که خودم لباسام رو می شورم. توالت و حموم رو هم که تمیز می کنم! خونه تکونی هم که هر سال تقریبا 80 درصدش رو من انجام می دم.
آقا خانوم من تا حالا یه تیکه جوراب هم از من اتو نکرده! توقعاتی داریا!
آقا زن من نه جاری دور و برشه نه مادر شوهر نه خواهر شوهر! کلا سالی یه بار یا دو بار خونواده ی من رو می بینه ( از اون طرف هفته ای دو بار خونه ی پدر و مادرش باید تشریف ببریم )
آقا به خدا من توقع هیچ نوع کار خونه و محبتی از زنم ندارم! اصلا نخواستم!
فقط تورو خدا این قدر بی پولی و نداری آدم رو توی سرش نزنید! این قدر با ایما و اشاره کنایه نزدید که مردای دیگه چی می خرن ، این چی!!!
آقا به پیر به پیغمبر ندارم! روز اول ازدواج گفتم درامدم چقدره... دیگه من چی کار کنم که قیمت همه چی 3 برابر شده و درآمد من همون قدر مونده؟! چی کار کنم که حقوق و دستمزدمون رو نمی دن؟! (نمی تونم که برم  جلوی اداره خودسوزی کنم !!!! )
آقا باور کنید مسئولیت اداره ی زندگی فقط با مرد نیست! اون هم تو این دوره که وضعیت مملکت این طور خرابه و سطح توقعات خانوما این قدر بالا! مرد نمی تونه بدون کمک زن یا حداقل بدون صرفه جویی و یا دست کم ملاحضه کردن و ساده تر زندگی کردن، زندگی رو بگردونه!
آقا ما زنهای قدیم رو نگاه می کنیم ، مادرها و خاله و عمه هامون رو می بنیم که امکاناتی رو که شوهراشون براشون فراهم کرده بودن، ده درصد چیزی نیست که ما برای زنمون مهیا کردیم، تازه خودشون یه پا مرد بودن، خونه رو مدیریت می کردن، توی جنگ و نداری، حقوق اندک مردشون رو مدیریت می کردن و به آخر برج می رسوندن. دم به دقیقه هم منت نمی ذاشتن و نق نمی زدن. حالا بعضی ها در کنار خانه داری، خیاطی و آمپول زنی هم می کردن تو محل ، تا یه کمک خرج باشن. تازه روزی 3 وعده غذا درست می کردن و هر روز هم خونه آب و جارو می شد.
آقا جان، من نه غذا نه آب و جارو ، نه کمک خرج بودن می خوام! فقط می خوام این قدر به خاطر مال دنیا تحقیر نشم! همین!
پاسخ:
حق با شماست.
بابا این گلی شوهر دوست چقدر بیکاره سرش و میزنی تهشو میزنی اینجاست ،بابا خواهر من برو به زندگیت برس باور کن تو نباشی ام چرخ این وب میچرخه ها.

گفتن وب رفتم یه سر به وبم زدم..

این همه آوارگی ... این همه بیچارگی .. این همه دلتنگی از دوریته ..

بدون تو اسیرم .. هیچ کسیو ندارم .. از سر دوری تو میمیرم ...

.............

دلم واسه چشمای تو دلم واسه دستای تو دلم واسه حرفای تو میمیره((:

این آهنگ وبمه

من عاشق آهنگای مهدی احمدوندم ...

مخصوصا آهنگ بغضش که مال امام رضا جونمه(((((((((((:

مجرد جان عزیزم هر وقت متاهل شدی بیا عزیزم تا روشنت کنم..

الان خیلی زشته ا این حرفا میزنی..

میدونم الان ا خجالت صورتت مثه گل سرخ شده((:

هر چند میدونم این درسو که من بعد عقد خوندم .. شما صد ترم پیش پاس کردی گلمممم.. بدم نمیاد اگه چیزی من احیانا شاید نمیدونم شما یادم بدی((:

بانو جان داری تند میری گلمممممممم

اصن منم برا همین این وبو انتخاب کردم چون خیلی رسمیه و خشک((:

من آدم معمولی ایم .. نه خیلی مذهبی نه بی بند وبار

ولی تو این زمینه خیلی محکمم .. برای همینم هست که ماهواره تو زندگیم راه ندادم

برام حریما مهمه.. این آقای مدیر خیلی محترم و بزرگواره وحریما را حفظ میکنه

مدیونی آقای مدیر اگه ببینی ا این به بعد نظریم حریم وبتو خدشه دار کرد و تاییدش کنی((((:

من واقعا نمیدونم یه بغل کردن .. حرم وبتو اینطور بهم زد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وبم دارم اما لوش نمیدممممممممممممممممممممممم

((((((((((((:

البت اگه شمام آدرسشو بخاین.. اگه بخواین ............

بدمم نمیاد از فیلتر آشنا خانم رد بشه ..کاش آدر÷س وبشونو میداد

راستی یادم رفت بگم

سلاااااااااااام .. صبح زیبای آخرین روزای زمستونیتون بخیر و شادی((:

پاسخ:
سلام و صبح شما و همه دوستان بخیر و شادی
گلی جون هر وقت بیدار شدی تعریف کن دیشب تو رختخواب با شوشو جونت چه کارایی کردی یه کم سر ملت اینجا گرم شه،راستی حتما بگو ختم به خیر شد خوابیدنت یا نه.قربونت برم الهی
من از وبت خوشم میاد چون اهل شوخی با مخاطبینت نیستی حتی در دنیای مجازی حضور خدارو حس میکنیو حریم نگه میداری امیدوارم خدابرای زنت حفظت کنه  وزنت رو بهترین کنه برات ولی
گلی جون داره بانظرات بیمزش وبتو خراب میکنه لطفن دگ نظراشو خصوصی جواب بده تا مخطابینی مثل من که میدونم کم نیستنو بخاطر یک نفر از دست ندی
وشما گلی جون
عقده پز شوشو کشتت جان دلم برو یه وب بزن واسش ریسه برو مانمیایم اینجا شمارو تحمل کنیم که   








پاسخ:
خواهش میکنم لطف دارید.
گلی خانم پیشنهاد وبلاگ زدن رو منم موافقم
سلام.شما همیشه به زنها میگید چکار کنن ولی چرا به جنس خوتونم انتقادی نمیکنین.چرا راجع به مرداییکه همسرشون ازهمه لحاظ بهشون میرسه ولی اصلاقدردان نیستن.حتی دقیقا بعد از رابطه دعوا میکنن. همسر من اینطوریه.شما که مردین میشه دلیلشو بگین. ایا این یک مشکل روحی وروانیه.علتش چیه که بعضی از مردااصلا قدر زن و زندگیشونونمیدونن.ممنون میشم جواب بدید.
پاسخ:
سلام
من چون مخاطب هام مرد نیستن پیزی نمیگم و الا حرف برای گفتن زیاده.
مشکلات شما هم علت های مختلفی میتونه داشته باشه و نمیشه به راحتی قضاوت کرد و تشخیص داد.
مثلا بعد از رابطه سر چی دعوا می کنند؟

ن اید اساسا با شما دو سه کلمه ای حرف بزنم تا بفهمین ریشه مشکلتون کجاس

اما الان حسش و وقتش نیست

باید اول عینک روانشناسیمو بزنم(دختره روانشناسه تو فیلم موج و صخره بود)

بعدشم تیپ دکتر افشارو بگیرم ..... اساسا...

خلاصه وقت میبره

الانم وقت خوابه

جیگری رفته بخوابه..باید برمممممممممممم

میرسم خدمتتون

فعلا شب خوب و خوشی داشته باشیننننننننننننن

پاسخ:
شب خوش

ضمنا خدا نکنه من بکشم شما را...

اگه شما بمیری خواننده هات هرگز منو نمیبخشن)):

ببین این یبارو .. فقط این یبارو تمنا میکنم نمییییییر((((((((((((((:

(ا اینطوری نگاه نکن .. نزن با نیگات منو.. خودت گفتی کشتی مانو با این شوشوت)..........(((:

پاسخ:
اوهوممممم

من که دروغ نگفتممممممم

اما خواننده هاتون دوست داشتن به شکل یه شوخی نیگاه کنن

منم به علاقه خواننده هاتون چراغ سبز نشون دادممممممممممم

به شوخیشون پر و بال دادمممممم

اما بازم میگم هیچ جاشو دروغ نگفتمممممممممم((((:

پاسخ:
منم همچین حرفی نزدم.
مردتنها این صحبت های شما کمی درسته ولی شمابه خودت نگا نکن هستن مردایی که اونقـــد سردن که زندگیه آدم جهنم میشه
کمی از ارزش هاتو به رخ خانومت بکش تا بدونه هرمردی خصوصیات شمارو نداره تا شاید قدر دانت بشه ...
به هر حال مسئله مهمیه این موضوع مشخصه خانومتو دوست داری وگرنه رغبتی نبود...
پاسخ:
بله تو مردها هم هست قبول دارم.
خودش میدونه و چند باری اعتراف کرده اما چه فاید فراموش میکنه.

بعدشم لدفننننننننننن سر در وبتون بنویسیین

ورود مجردها ممنوع...

عذاب وجدان گرفتم

آشنا خانوم

ینی چی آخه

این همه نکات جنسی نوشته آقای مدیر محترم

اینقدر فیلمهای مفتضح تو تلویزیون خودمون و نت و ماهواره میبینن مجردها

بعد برا یه بغل کردن بدون هیچ توضیح دیگه ای این همه ..................

اووووووووووووووووووووووه

بگیر منو....

ااااااااااااااااااااااااه چرا منو از شوشو جونم غافل میکنید شماااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ایییییییییییییییش(((((((((((((:

پاسخ:
کشتی ما رو با این شوشوت.
من که احساس میکنم همه این حرفاتون شوخیه و برای اذیت کردن دوستان وبی ما. ان شالله که اینطور نباشه

و اما جناب آقای مدیرر محترم و گرامی وب

شما از اینجانب بخاطر رونق بخشیدن به وبتون تشکر میکنید...

تشکر کنید

و منم مثه خودتون خیلی خشک میگم

خواهش

ویچیز دیگه

شما الان قریب به 553 روز از عمر وبتون میگذره و مسلما بهتون پیشنهادات زیادی شده

پس جای پیشنهاد برا من نمیمونه

در ثانی خداییش به چند موردش عمل کردی

راستشو خداییشو بگو

الان من چند روز پیش یه راهکار علمی به شما ندادم

خدداییش عمل کردی .. نکردی خب ..معلومه آقا..

همسر شما که بی عاطفه نیس.. جنسشم مطمئنا زنه

زنم اگه از نظر روانی سالم باشه پاکدامن و عفیفم باشه قطعا جذب محبت مرد میشه

مه اینکه یا زن سالم نباشه ا مرد بلد نباشه محبت کنه فکر کنه مثلا همه نوع محبتیو در حق زنش روا داشته...

شما اگه تمام این کارایی که جیگریم برا من میکنه برا همسرت میکنی .. و کلا از محبت دریغ نداری

پس همسر ناسپاسی داری!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینم تحلیل روانشناسی من .. اساسا..............


پاسخ:
من تو نظرات قبل گفتم . محبت تا دلتون بخواد کردم
از همسر شما بیشتر محبت نکرده باشم مطمئن هستم کمتر نکردم و اگر خیلی ها رو نمیگم نمیخوام باعث ناراحتی کسی در اینجا بشم.
بارها و بارها سرکار همسر گفتن تو نبودی ما از غم و افسردگی میمردیم.
ایشان مشکلش افسردگی و دوران بچگی هست که مشکلات و فشار روحی زیادی بهشون وارد شده و الان هر کاری بکنی بازم عصبانیت هاش وجود داره. از هر چی نارحت بشه باید سر من خالی کنه و ....

نمیدونم جواب ندم بدم..

بخام جواب بدم یه طومار میشه..

الان حوصلشو ندارم

فقط خرزو جانم خوشگله ها .. کشته مناعت طبعتون منو..

خرزو جاااااااااااااان((((((((:

حالا ت زندگی شما خرزو جانه جای خودش .. برای من که شوشو جانه..

بازم دلت خاست باور کن ..نخاست نکن

دویم من فتم که حکم ناطر کیفی و کوکی.را. دارم بنابراین وقتم آزاده

اینا را ولش کن

از نحوه انتقاد آشنا جان در کل خوشمان آمد .. در کنار تلخیهاش شیرین بود..

قربونت برم عزیزززم.. الاهی از شمام یا اینطور و حتی بهتر از این باشه یا در آینده بشه..

جااااااااااااااانم .. عزیزم

و اما یه مرد مثه خودششششششششششششش

آخی چرا  اینقدر تو خوش نمکی ..به مامانت گفتی برات اسفند آتیش کنه

یو خ چشم نخوری بانمکککککککک

آخی چقده تو گوگولی مولی(گلی جون در حال گرفتن نیشگون به لپ)


پاسخ:
بابا بیخیال بشید و کوتاه بیاید.
نقی ...الکی میگی...نقییی(اینم محض ..)
پاسخ:
!!!!!
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۲۷ یه مرد مثل خودت
اوه ..اوه .... الان و در این لحظه ،، شمارشگر وب  ،، عدد 8 رو نشوون میده .. یکی از این 8 نفر که خودمم ،، یکی دیگشم بدون شک و با یقین گلی جووووونه که همین الان از بغل شوشوووووو جوووونش به وب پناه آورده .... 
گلی جوووون حالااااا یک ... دو .... سه ....  خونه تکونی .... بغل .... وب .... خونه تکونی .... بغل .... وب .... 

پاسخ:
هههههههههههههه
از دست شماهااااا خط آخرش رو خوب اومدید. خواستم فیلتر کنم که گفتن فیلتر ممنوع.
خانم گلی تکونی به این وب ما دادیدا

اقای مدیر بخدا منظورم اصلا شما نبودین منظورم مردایی مثل همسر خودم بود وقتی به من میگه تقیه کن یعنی دم از ایمان میزنه در حالی که خودش اگه سر سوزنی ایمان و تقوا داشت و در کل خدا شناس بود انقدر باعث ازار من نمیشد
پاسخ:
شوخی کردم جدی نگیرید.
همسر شما هم حتما خوبه و خوبی هاش رو ببینید.
سلام جناب مدیر،وقت بخیر
اینکه فرمودین "زن مجبورنیست بسوزه وبسازه میتونه طلاق بگیره!" رواصلاقبول ندارم!
شماازدیدیه مردتازه اونم نه هرمردی(خودتون که خیلی ازهم جنسان تون روبهترمیشناسین!)به مسئله نگاه می کنین!
متاسفانه بعضی اززن هاهم هستندکه باوجودگذشت کردن های بسیاروکم توقع بودن وبسازبودن و.....بازهم طرفشون یک زبون نفهم به معنای واقعیه ولی بنابه خیلی ازدلایل نمیتونن حتی به طلاق فکرکنن چه برسه به اینکه بخوان اقدام کنن!
وقتی:
- پای بچه درمیون باشه وباطلاق بایدقیدش روبزنی ویااینکه ترس ازاین داشته باشی که بچت نره زیردست نامادری وامثالهم،اون موقع بین رفتن وسوختن همون سوختن روانتخاب میکنی!
- وقتی هیچ پشتوانه مالی نداشته باشی!
- وقتی بعدازخوردن مهرطلاق توی شناسنامت بهت به چشم یه زن صیغه ای وفلان وبهمان نگاه میکنن نه یک انسانی که به هردلیلی طلاق گرفته ولی حق حیات ازش سلب نشده ویه انسانه مثل سایرین.
- وقتی حتی خانواده زن هم نمیتونن بااین مسئله کناربیان فقط وفقط به خاطرحرف مردم واموخته های نادرستی که باهاش یه عمرزندگی کردن وباورش دارن حتی بیشترازدخترخودشون وهمین مسئله باعث به وجوداومدن فشارهایی ازجانب خانواده به زن میشه!
- وقتی دادگاه های طلاق ماهم ارزشی برای زن قائل نیست(درحرف چراولی درعمل همون مردسالاری عهدبوقه!)واون قدرعمرطرف رودرکش وقوس این دادگاه هاتلف میکنن که نهایتش یافردمنصرف میشه یامیگه مهرم حلال جونم آزادوخیلی وقتی های دیگه که مجال گفتنش نیست!
پس همچین هم نیست که طلاق گرفتن حداقل برای زن کارراحتی باشه وهرموقع اراده کنه قابل اجراست!

متاسفانه ازمسئله حق ازدواج دوم وچندم ومتعه کردن دراسلام هم مثل سایرمسائل استفاده ابزاری ومنفعت طلبانه میشه نه اون چیزی که واقعادین مامدنظرش بوده! من این اشکال روبه فاعلین دین نسبت میدم نه خوددین!
به قول ابوالسعیدابوالخیر(ره):

جمعیت کفر از پریشانی ماست

 آبادی بتخانه زویرانی ماست

اسلام به ذات خود ندارد عیبی

هرعیب که هست از مسلمانی ماست!

 برقراروشادباشین.

پاسخ:
سلام
ببینید این مشکلات دو طرفه است. یعنی هم مرد و هم زن در طلاق محدودیت هایی دارند.
مثلا خود من میتونم طلاق بگیرم؟ ظاهرا بله و راحته . اما در واقع هیچ نمیتونم این کار رو بکنم.
زن یکسری مشکلات در طلاق داره مرد هم همینطور.
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۵۶ آشنا* به گلی جون
سلام وقت بخیر
عزیزدل شوشوجون:
 انشاءالله که عشق 7سالتون بشه هفتادساله نه اصلاهفتصدساله اصلابروبالاتر.....الهی که عشقتون اساطیری بشه ویه منظومه دروصف تون بسرایندبه نام"منظومه عشق گلی جون وشوشوجون"
همچنین خداوندعمرسایرعشق های حلال روطولانی بکنه وبه اون دسته اززن وشوهرهایی که ازاین نعمت خودشون رومحروم کردن هم عنایت ویژه بنماید
ولی......
توی عرف ودین ماوسایرادیان به این مسئله بسیارسفارش شده که مواظب باشیم دل کسی رونشکنیم حتی سهوا!
تاحالاشده به این مسئله فکرکنی شایدشخصی این مطالب شماروبخونه وچون خودش چنین زندگی ای نداره آه بکشه ودلش بسوزه؟؟؟حتی ممکنه یه پسرودخترمجردکه به هردلیلی امکان ازدواج نداره اینجاروبخونه وچقدرناراحت بشه ازاینکه چنین همدمی نداره؟؟؟
اینکه آدم کلیدهای موفقیت خودش درزندگی حالادرهرزمنیه ای روبخوادبه دیگران هم یادبده اصلابدنیست ولی نه اینکه طوری صحبت کنه یاحرف بزنه که مخاطبین فکرکنن اون داره زندگیش روبه رخ سایرین میکشه ومیخوادفخرفروشی کنه یالج دربیاره ونکته مهمتراینکه درزمینه مسایل زندگی مشترک هیچ وقت نبایدبه ذکرجزئیات پرداخت حتی درحدیه اپسیلون!!!!! اینکه شمامیگی حین خونه تکونی پیام بازرگانی وفلان وبهمان و........ اصلاکاردرستی نیست! امیدوارم بهت برنخوره وناراحت نشی! والبته اصلاوابدامنظورم این نیست که شماچنین قصدی داشتی ولی ازحرفات چنین برداشتی میشه کرد!
به نظرمن عشقای این چنینی اصلاوابداهم نایاب نشده ومیشه بین اقشارمختلف جامعه مشاهدش کرد!
چشم دل بازکن که جان بینی
آنچه نادیدنیست آن بینی!
 اینکه خبرازچیزی نداشته باشیم دلیل برعدم وجوداون چیزنیست!
گره کورخیلی اززندگی های مشکل دار الان اینه که زن ومردهردومیخوان منم منم کنن وهیچ کدوم ازمواضع شون پائین نیان ومدام زندگی شون روبادیگران مقایسه کنن وگذشت هم ندارن واگه یه طرف هم گذشت کنه دیگر یاون رووظیفه میدونه وبس!ایناچندتانکته کلیه ولی بسیارجای بحث داره ونکات بسیاردیگری رودردل خودش نهفته داره!
آفرین به شماکه توی زندگیت چشم وهم چشمی نیست وگذشت داری وآفرین بیشتربه همسرت که واقعاهمسر وهم سروهمدردو....شماست وبی نهایت آفرین به مادرهمسرت که چنین فرزندی تربیت کرده وشمابایدبسیاربسیار......قدردان چنین مادرشوهری باشی!
خداوندعمرخوبی هاوشیرینی وشادی های زندگیت روبیشتروبیشتربگرداند(الهی آمین).



عاااااااااشقتم پریاااااااا 
خرزو خاانو خوووووب اومدی 

گلی خانوم فکر میکنم انقدر رفتارتون زننده بود حتی اقای مدیرم یه تذکر کوچیک بهتون دادن.گیرم اصلا شما خوشبخته عالم چه معنی داره هی بیایید جار بزنید .من خودم خدارو شکر زندگیم همه چی تمومه واسه همین خیلی این کار شما به نظرم مصنوعی میاد و از شان یه خانوم محترم بعید.
اذر جون دست رو دلم نزار که خونه.واقعا بعضی اقایون حتی کوچکترین مسئولیتشون و نمیتونن درست انجام بدم اون وقت حرف از ایمان و تقوا میزنن ای ی ادم میسوزه البته این در مورد خانوما هم صدق میکنه ها متاسفانه
پاسخ:
 منظور؟؟؟؟؟؟؟
نکات خوبی بود و گفتن نداره که این موضوع واقعا مهمه ولی تنوع طلبی مردان و به تازگی زنان داره به جایی میرسه که واقعا آدم نمیدونه اصلا می ارزه این همه تلاش کنی ؟! 

من و همسرم پنج ساله ازدواج کردیم و زندگی خوبی داریم در مورد مسایل جنسی هم به یجور تعادل و توافق رسیدیم. هر جور حساب کنم همه چی خوبه و خوشبختم ولی بعضی وقتها فکر میکنم همه چیز مسخره ست و مثلا که چی؟ کلی حساب کتاب کنی و حواست به روح و جسم طرف مقابلت باشه و ... که چی بشه که فوقش در بهترین حالت اون هم همین کارا رو برات بکنه یا با همه ی اینها اخر سر فیل یکیشون یاد هندستون بکنه و پشت پا بزنه به همه چی. راستش از یه طرف قضیه من ایده اله شرایطم و از طرف دیگه کل این چیزا مزخرفه! ولی به همه ی دوستان میگم که برای کسی که ارزشش رو داره فداکاری کنید و پاش بمونید و برای اونی که نمی ارزه عنرتون رو تلف نکنید(البته میدونم که تا حدودی تشخیص این دو از هم ممکنه تا مدتها زمان ببره)
در مورد گلی جوون هم دوست گلم باور کن خیلیها زندگیشون بهتر از شما نباشه بدتر نیست ولی نمیاین با اغراق افزوده تو بووق کنن بدون قصد توهین و جسارت به نظرم کار شما یه جور ذوق زدگی و ندید بدید بازی از سر بدسلیقگی جلوه میکنه و بهتره اگه قصدت کمکه از راهکارها و روشهای گرم کردن زندگی بگی نه از دمای زندگیت!
خوشبحالت گلی جوووووووووووون،خدا شوشو جان (خرزوخانت) رو واست نگهداره و توام هی وسط خونه تکونی بیای نت و بری توی بغل!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخ

وا اینقدر خوگشل حرف میزنیم

کجاش دعوا کردیممممممم
)))):

انتقاد باعث میشه بفهمم یه همسر رویایی دارم(((:

قدر جیگریمو بهتر میدونم((:

فدای شماها که اینطوری منتقدیند((((((((((:

پاسخ:
حالا که انتقاد دوست دارید بزارید منم چندتا انتقاد کنم:
شما بر فرض که همسری مهربون و عاشق و... دارید ولی این دلیل نمیشه تو جمعی بیاید و همش از این چیزا مطرح کنید. خوبه که راهکارهای موفقیت رو بگید و اصول زندگی مشترک رو مطرح کنید و به صورت کلی لازم شد به زندگی خودتون مثال بزنید.
شاید این رابطه صمیمی شما با همسرتون رو خیلی های دیگه هم اینجا داشته باشند و شما نیستید که زندگی رویایی دارید فقط دیگران پیاز داغش رو زیاد نمی کنند و هر چیزی رو نمی گند.
لذا بنظرم اینجا خیلی ها مثل شما هستند و خودتونم قبول دارید زندگی شما هم بدون مشکل و اختلاف نیست.
من با وجود مشکلات از این حرکات شوهرجان شما زیاد کردم و میکنم چه تو کمک کردن خونه چه محبت و شوخی های خاک برسی .
سعی کنید اینجا با جمع باشید و کمک کنید.

سلام پریا جون

جون پسوندی که من خیلی بکار میبرم عزیزززززم

دایی جون .. عمه جون و اینا

برا همین عادتمه

اینجا خیلی حواسمو جمع میکنم حرفایی که مدادم رو زبونمه را نگم

قربونت برم .. فدات بشم و حرفای خوشگل

آدم باید خوشگل حرف بزنه

جانم عزیزم دورت بگردم اینقدر غیر قابل تصوره برات

پ من چه زن هنرمندیم که شوشوجونم این کارا برام کرده .. یا شوشوم چقده عاشق منه ..

نمیدونم

اماقبلا هم گفتم داداشمم همین کارو کرد..

اصلن کیف دو نفری کار کردن به همین بغل بازیاشه ..

شاید اگه اینطور نبود آقاییمون رغبت نمیکرد که بخاد کمکم کنه((((((:

حالا تو دوست داری بگی من تو توهمم..خودشیفتم ..

من فکر میکنم آخی شما اینقدر این چیزا را ندیدی تو زندگیت که توهم میدونیش

ایشالله برا شمام جور بشه

دورت بگردم عزیزززززززززززم(((((((((:

من اینقدر انتقاد دوست دارمممممممممممممممممممم

پاسخ:
قرار شد دخترای خوبی باشید و دعوا نکنیددددددد
بنده خدا گلی جون، این از همین پسوند جون که واسه خودش گرفته معلومه توی توهم و خودشیفتگیه!!!1 فکر کنید مرد ایرانی دم عید مرخصی بگیره خونه تکونی کنه و هی بیاد بغل کنه و ماچ کنه جیییگری شوشویی .... آااااخی خیلی آرزو داره طفلی
بخونید شاید نکته مهم داشت

کارهایی که اقایون در حین رابطه انجام میدن و موجب سردی زن میشه از کتاب رازهایی درباره زنان
1-دایم نگران این هستن که زن ارضا شد یا نه و مدام میپرسن
2-با بدن زن با خشونت رفتار میکنن
بدن زن گیرنده های حسی بیشتری داره نسبت به مردان، لذا با ظرافت باید حس لامسه زن رو تحریک کرد مثلا نوک سینه و... 
3-عدم رعایت بهداشت دهان و بدن 
4-عدم رعایت بهداشت دست ها :ناخن های نامرتب و... 
5-اصلاح نکردن مرتب سر و صورت که در لمس زنان موجب ازار میشود
6-ولع شدید در لذت جنسی که طرف مقابل از یاد برود
7-بلافاصله خوابیدن پس از ارضاشدن
قبل از خواب از او قدردانی کنید به خاطر همراهیش
8-زنان از چشم و سر تحریک میشوند بایستی در طول روز سیگنال های مناسب محبتی و کلامی و بویایی برای او بفرستید تا شب بهره برداری کنید اما مردان انتظار دارند باهربار لمس زن او حی و حاضر اعلام نیاز کند
9-هر وقت زن پایه بود معاشقه کنید اگر میل نداشت او را رها کنید
10- حتما معاشقه وجود داشته باشد
11-سیگار نکشید
12-باد گلو زدن یا... به شدت زن رو منزجر میکنه
13-دایم از دیگران ایراد گرفتن بد دهان بودن 
14-از نظر جنسی از زن و بدنش  ایراد نگیرید
15-به تمام ابعاد وجودی زن توجه کنیددر حین تعریف کردن فقط به مسایل جنسی اهمیت ندید 
پاسخ:
سلام
جالب بود.

اییییییییی آقای مدیر

جذابیتش از بین رفت

دلم میخاس ببینم اواااااااا خانم چی نوشتن

هرکی نسبت به فرهنگ خودش مینویسه

چرا حذف میکنی خببببب

اییییییییییییییییییییییییییییییییییی))):

پاسخ:
خیلی هم بد نبود بیخیال

سلام

آخی .. چرا کامنتا را تایید نمیکنید

فیلترینگه

خب هر جور صلاح میدونی ؟!!

ا واااااااا خانم من تا یه فرصت کوچولو پیدا میکنم میام نت .. بهرحال نتم جذابیت خاص خودشو داره...

قربونت برم من که انقدر به فکر منی .. حرص نخور عزیزممم فشارت میزنه بالاهاااااااااااا((((:

منم آدمی نیستم که تو این وبو اون وب برم یه مدت تو این وب میگردم

اگه جذاب باشه تا آخر تو همین وبم ..

آخه کلا موضوعات وبها تقریبا مشابه .. بستگی داره که ..

آخی گرسنم شد ..برم یه صبحونه ناب برا خودمو آقاییمون درست کنم ..الان بیدار میشن

فعلا.

پاسخ:
سلام
تایید کردم.

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
این گلی جون خوبه شوشو داره و شوشو هم دوست داره اگه نداشت چقد میومد تو این وبلاگ و اون وبلاگ ** ******* ****** ****************
پاسخ:
دخترای خوبی باشید و حرف زشت نزنید. آفرین
زن هم میتونه طلاق بگیره .... یا شوهر همدرد گفته تقیه کن ......
جالبه .......
میبینید راه حلهای شما مردا ایناس .بعد میگید چرا خانمها توجه نمیکنن .....

پاسخ:
شما برای مردی مثل من چه پیشنهادی دارید؟

گفت نگوها

مدیر محترم وبلاگو میگم

اما من این یبارو با اجازه میگم(آیکون گرفتن دست بالا به نشانه اجازه گرفتن)

برای اینکه بعضیا عقده ای تر بدونندم میگما

من امروز دست به سیاه و سفیدم نزدم .. برای همین مدام تو نتم

هرکاری امروز کرد شوشوجونیم با میل خودش تنهایی کرد فقط من ابراز نظر کردم((((((:

الاهیییییییی دورش بگردم(((:

اینقدر این مردا جذابند که سرکارشون یپا رییسن .. اونوخ تو خونه اینطور(((: 

ممنون از توجه بی شائبه ات به مخاطبت((:

متشکرم

آخه این کیلدها خیلی رو مخ بود((((((((((((:


پاسخ:
قابلی نداشت

خواننده های محترم به علت رعایت محرم نامحرمی سرتون را به سر اینجانب نزارید ..

اما تا میتونید انتقاد کنید ..

اینجانب بسیار با جنبه ام ..


ببخشینا این کیلدها را درست کن مرد جوان لدفن...
پاسخ:
چشم

یه مرد مثه خودششششش

یچیزیم یادت رفت بگی.. وسطش پیام بازرگانی راه میندازه بغل بازیم راه میندازه..آخرشم میرن ح م ا م ((:

پاسخ:
(نگاه منکرانه و گشت ارشادی)

من نمیدونم چرا بعضیا اینطوریند ...

واقعا که ...

این کجاش تعجب انگیزه را نمیدونم..تو خونواده ما داداشم چندین روز تو خونه موندو هم خونه تکونی مادرشو کرد و هم همسرشو


ما تو سال چند بار خونه تکونی میکنم..همش تو 2 روز حل میشه

نمیزارم که نکبت از خونم بالا بره که 2 هفته نیاز داشته باشه برا خونه تکونی

جیگریمم 2 روز مرخصی گرفتن وایسادن کمک من

میخای باورت میشه میخاد نشه

جنگ مورچه با حبشه میخاد بشه میخاد نشه


ای کلک .. نکنه همسرت این وبو میخونه میترسی سرت غر غر کنه..

خدایا شکرت به من هم دل خوش دادی و هم حال خوب .. فکر کنم نایابه که کسی به مغزش خطورم نمیکنه  ... خدایا شکرت(((((((:


کلوچه جان ما الان هفت ساله ازدواج کردیم .. قربونت برم من ...

تو همین زمینیم

فک میکنما شما از بس تو وبای مختلف فقط و فقط غم و رنج و ...  خوندید باورتون نمیشه

باور کنید اگه یکم راحت بگیرید زندگی خیلی ساده تر  از ایناس

تو زندگی من نه چشم و هم چشمی هست .. نه من توقعم بالاست

نه شوشوجونیم چشم ناپاکه نه دهن بینه .. که هرروز  بیاد یه بهونه ای بگیره و زندگیمونو تلخ کنه..قدر همو میدونیم .. برای آچه که برای هر  چه که برای هرکدوممون تک تک مهمه ارزش قائلیم

اینه که دعواهامون کم میشه

ضمنا من مطالعه ام را نیز در این زمینه ها بالا بردم..


۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۲۷ یه مرد مثل خودت
یعنی ملت در این حد عقده ای شدن ؟؟؟؟  این گلی جون خیلی داره تند میره هاااا . یکی جلوشو بگیره تا ترمز نبریده .
بابا دم عیدی کدوم مردی بیکار نشسته تو خونه که خونه تکونی کنه ؟؟ تازه وسطشم هی پیام بازرگانی از خودش در کنه و بغل بازی راه بندازه ؟؟ 
خانوما گول نخورید هااا ... هی نرید سر شوهراتون غر بزنید که شوهر گلی مونده خونه داره خونه تکونی میکنه
اما من بیچاره از صبح تا شب جون میکنم و از این حرفا ها .... 
خدا دل خوش بده و حال خوب ..... بقیه ش حله ... 
یا علی . 
من تنظیم خانواده رو با اینکه 2 واحدی پاس کردم(تا ترم قبلش 1 واحدی بود) ولی هیچی بهمون یاد ندادن همش راجب جمعیت و افزایش جمعیت و این چیزا بود...دریغ از ی اپسیلون آموزش مسائل خاک بر سری.....تازه کلاسشم مختلط بود دیگه بدتر....
میخوام بگم همون ی ذره آموزشی هم ک میشد واسه زندگی مشترک آموزید با سیاست جدید پرید .....من کلوچه هنوز ک هنوزه فکر میکنم بچه از طریق گرده افشانی بوجود میاد یا مامانم منو از فرشته ها خریده و گذاشته توو دلش(مثلا من خیلی چشم و گوش بسته ام خخ)...پس واقعا دوسداشتم میتونستم راهنمایی کنم ولی خب چیزی بارم نیس ......ولی "پ ن "دومتون ناراحت کننده بود ...ولی عمو باز شما مرد هستید و اسلام دستتون رو باز گذاشته ولی اگه ی زن همچین مشکلی داشته باشه بدبخت باید بسوزه و بسازه....کلا قوانین طبیعت همش بر اساس خوشامد مردا نوشته شده(کلوچه شدیدا عصبانی)...راستی نمیشه قبل ازدواج فهمید ک گرمیم یا سرد..درسته؟!!!!

خانوم گلی جون میگم احیانا شما جز موجودات ماورایی نیستید؟؟؟؟؟میخوره مریخ و اونورا بشینید...
امیدوارم شما از اوناش نباشی ک بعد چند سال "شوشو جون" تبدیل ب "نکبت ذلیل مرده" میشه ...عشقولیتون مستدام!!!!
پاسخ:
سلام
بچه مثبتید دیگه
ظاهرا دست ما باز هست و الا بدتر از زن ها هستیم.
خانم هم مجبور نیست بسوزه و بسازه میتونه طلاق بگیره

انقدر سر به سر گلی خانم نزارید میره هااااا

یچیز دیگم با اجازتون میگم

اونم اینه که اگه من گفتم فیلم ببینید یبار دیگه میگم فقط برا آموزش

اینم یکی دو تا کلیپ 2- 3 دقیقه ای

منو جیگریم با هم توافق کردیم که به هیچ عنوان ماهواره را تو زندگیمون راه ندیم و تا حالا که موفق بودیم

و شاید یکی از رمزای شاد بودنمونم همینه که هیچ وقت زندگیموونو با این

فیلما نخواستیم مقایسه کنیم... و با اون عشقای الکی....

ببخشین اینو فقط برای رفع سوئ تفاهما گفتم..

منم فقط همون یبار دیدم ..اما اساسی دیدم..ضمنا در این مورد مطالعه هم کردم((((((((: 

پاسخ:
در پاک بودن و باوفا بودن شما شکی ندارم
اما به ظواهر اعتماد نکنید .خیلی از مردها با این فیلم ها تنوع طلب میشند.
چند مورد از خانم ها خودشون گفتن که با دیدن این فیلم ها همسرشون عوض شدند و بهترین همسر رو هم داشتند.

ضمنا نوشتین کیلدهای موفقیت .. بنظرم میخاستین بنویسین کلیدهای موفقیت

لدفن اصلاح بفرمایین آقا((در نقش معلم املا)) هههه(((((:

اینم یه پیام بازرگانی...((:


پاسخ:
اوهوم
یادش بخیر قبلا یک غلط گیر داشتیم اما مشتری هامون پریدن

اوهومممممممممممممم

بله..بععععععععععله.. ب،،،،،،،له...

شوشومون برا کارا خونه مرخصی گرفتن..

هه..فک کن..(((: قند درستی تو دلم آبه

میخاستم بم یچیزایی بگما..اما امر فرمودین نگو ..منم به دیده منت میذارم

و نمیگم

شایدم اینطور بنماید که شما میگین

اییییییییییییییییییییی

دهنم بسته شد)):

همینو میخواستییییییین(((:

پاسخ:
یعنی 15 روز به عید برای کار خونه مرخصی گرفته؟
آفرین

داریم با شوشوجونیم خونه تکونی میکنیم..

هی حرفای شما میاد تو ذهنم

بهش میگم جیگریم نکنه سکوتت یا قربون صدقه هات از ته دلت نباشه

نکنه تو هم به تعداد انگشتهای دستت ... نشده باشی..

اما اون بغلم میکنه .. و میگه هرگز همچین چیزی نبوده..

وخیالمو راحت میکنه..و من یه نفس راحت میکشم...

خیلی مهمه .. آخه اصلن تنها وظیفه ای که خدا بدوش من زن در قبال مردم برام واجب کرده تمکینه و اجازه گرفتن ازش..

اگه تو تنها وطیفم کوتاهی کنم ... چطور جواب محبتهای عخشمو بدم ؟؟

پاسخ:
شوشوی شما کار نمیکنند یا مرخصی هستند یا....؟

به نظرم نیازی به بیان عخشتون در این حد نیست. اونموقعه شاید بعضی ها فکر کنند دارید تظاهر می کنید.

راستی یادم رفت بگم که مشاوره هم قابلی نیست

این چیزا در برابر این همه مطلب کلیدی که شما میگین

اصن قابل شما را

 نداره((:

ممنونم که موجبات دقت کردن بیشتر من گلی جون شوشو دوست را در رابطه با شوشو جونیمو فراهم میکنی..

ا وااااااااااااا

پاسخ:
خواهش

گلی جون شوشو دوست

چه اصطلاح قشنگی...

اوووووووووووووووووووووه چه حالی میده..

بهوشوشو جونیم بگم کلی کیف میکنه و البت تایید..

البت من بیشتر محبوب شوشوجونیمم ..

بعدشم از دید یه مشاور گفتم بهتون ..

من خودم تازه عقد کرده بودم ..هیچیم بلد نبودم

همچین دختر چشم پاکی بودم من

یه دوست مشاور خیلی مذهبیم داشتم بهم همچین پیشنهادی داد

و خیلی موثر بود..خیلی...

البته من نمیگم این کار شرعیه .. چون نمیدونم حکمشو ..ولی موثره

ضمنا my love babak گرامی..((متاسفانه شما داری از اونور بوم میوفتی .. مواظب خانومیهات باش ..))

این جمله یعنی چی؟؟آیا؟؟؟

نگفتم که برو با دو تا فاحشه بگرد که گفتم دو تا فیلم فقط جهت آموزش ببین..اینم اگه میدونی غیر شرعیه نکن.. میل خودشونه..

فکر نکنم آدم با دیدن دو تا فیلم  چیزی از خانومیهاش کم بشه..یا از اونور بوم بیفته..

ممنون از راهنمایی هاتون
اقای مدیر امکانش هست بگید وقتی میرید سمت خانومتون عکس العملش چیه و چه جوری میگه نمیخواد؟میدونم سوالم خیلی شخصیه ولی خیلی به درد ما خانوما میخوره 
پاسخ:
خواستم تو نظر قبلی بگم که اینجا میگم.
هر موقع که خودم تمایل داشته باشم و تنها هم باشیم سمتش میرم و کارهایی که تو نظر قبلی گفتن میکنم میگن برو حوصله ندارم. خسته ام و ...
خب وقتی این حرفا رو میزنه میدونم هر کاری بکنم نمیتونم موفق بشم.
بعد این رابطه چیزی نیست که با زور بشه انجام داد.

اما کافیه خودشون دلشون بخواد. نیمه شبم که شده بیدار میکنه و ... منم انقدر نیاز دارم که نمیتونم تلافی کنم و خوشمم نمیاد از تلافی کردن.
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۱۷ در تکمیل حرف گلی جون
در طول روز تماس فیزیکیتون و باهاش زیاد کنید البته میدونم دل خوشی ازش ندارید ولی باید کاری کنید که اگه نکنید هر روز همه چیز بدتر میشه که بهتر نمیشه،داشتم میگفتم زیاد سمتش برید و لمسش کنید البته تمرکز بیشتر روی نقاط حساسش باشه .چون بچه کوچیک دارید ممکن کمتر تنها شید پس به محض اینکه تنها گیرش اوردین بی افتین سرش و سر به سرش بذارید ،در کل از چند ساعت قبل از شروع رابطه بهش با این کارا بفهمونید امپرتون بالاست.موقع خوابم لباس زیادی نپوشید و از اونم بخواهید لباساشو دربیاره حتی اگه مقاومت کرد گفت رابطه نمیخواد بگید کاری باهاش ندارید و فقط برهنه در اغوش گرفتنش بهتون ارامش میده، اگه قبول کرد اونوقت دیگه نوبت شماست تا تو اغوشتون بهشت براش بسازید.خیلی چیزا دلم میخواد بنویسم ولی واقعا کار دارم ایشالا که اینایی که گفتم به کارت بیاد
واقعا ناراحت شدم براتون.خیلی سخته مرد باشی و یه همچین چیز به ظاهر ساده ایی باعث این همه ناراحتیت باشه.اخه من یه زنم در مقابل سرد مزاجیه همسرم کاری نمیتونم بکنم و به قول خودش باید تقیه کنم اما شما دیگه چرا.خیلی راحت برید دنبال زندگیتون.جایی گفته بودین زنتون بهتون خیلی اعتماد داره حتی وقتی میگید زن دیگه ایی میگیرید جدی نمیگیره،کاش کاری کنید که حرفتون و جدی بگیره شاید اون موقع موتورش کار بی افته.
پاسخ:
چه عرض کنم...
آفرین آقای مدیر.. خوشم اومد از جوابی که به این "  گلی خانوم شوشو دوست دادی .. "
غیرت مرد ایرانی همیشه زبانزد بوده و هست ..
من با اینکه زنم ؛ و با اینکه اصلا ادم زیاد مذهبی نیستم ؛ مخالف صد در صد دیدن این نوع تصاویر مستهجن که این خانوم گفتن هستم .
خانوم گلی : متاسفانه شما داری از اونور بوم میوفتی .. مواظب خانومیهات باش ..

میگم افسردگی ومطمئنم اونم از روی نوشته های خودت.افسردگی فقط گریستن ویه گوشه کز کردن نیست افسردگی علائم فراوانی داره.سوءظن (بدبینی به کل اطرافیان)واینکه شکوه تمام نشدنی ازهمه ایناهمشون برمیگرده به اینکه ایشون بیمارن وباهربارحاملگی بیشترمیشود.مخصوصا مزمن هم شده چون قبول نداره که باید به متخصص مراجعه نماید.شمابجای غصه خوردن بجای خودخوری بیک ترفندی ایشون روبدکتر روانشناس برسون.2
پاسخ:
بله همینطوره
سلام...گاهی مسائلی که میذاری بسیارخوبه .مثل این پست .اما توفقط خودتومیبینی (ببخشیدامنظورم تونوعی)تومیگی اگرمردی 1-2 باردرهفته باشدیعنی علاقمندی دارد.بعله این درموردمردصدق میکنه چون آقایون درزمانی که غمگینن ویا خیلی شادن نیازشدید پیدامیکنندحتی درمرگ عزیزانشان که معمولا خانموم عزاداراصلا قادربه فکراین مسئله نیست امامثلا برادرمتاهلش با این کارازخودش غمزدایی میکند.پسرگرامیم توحرفات منطقی واصولیه حتی مثل نفس کشیدن کاملا طبیعیه.امایه کم اززبان یک زن که عمری ازش رفته وهرگزنه قهرکرده ونه شوهرشو پس زده بشنو...خانومهادر زمانهای خستگی ویا غم اصلا توان نزدیکی وحتی فکرکردن ندارن.یعنی هورمونهایی که باعث رغبت وکشش میشه دراین زمانهایی که گفتم خاموش هستن.با مطالبی که تاحالا از زندگیت (گرچه کامل هم نگفتی)ولی بنظرم خانومت ازیک افسردگی شدید رنج میبره (1)
پاسخ:
سلام
بله باید شرایط خانم ها رو در مواقع خاص درک کرد. این مسئله چون مسلم هست نیازی به بیانش نبود که نگفتم.

نکات خیلی خوب و بجایی بود.

شما هم با اجازه به پیشنهادی که به یکی از دوستای شوشوجونم مشاور کرده بود عمل کن نتیجه میگیرین اساسی...

اونم همسرش به زندگیش دلگرم نبود..

مشاور بعد چند جلسه اینطور بهش گفت

با هم قهرید آشتید تحت هر شرایطی... شبی 10 دقیقه خانمتو ماساژ میدی .. از نوازش سر گرفته تا ..

یکی دو تا فیلمم ببین محض یادگیری...(البت نمیدونم مشکل شرعی داره فیلم دیدن یا نه...ولی بنظرم ببینید خیلی موثره و همچنین همسرتونم ببینه)

هر شب .. حتی اگه خانمتون خیلی مقاومت کرد .. فحاشی کرد یا هر چی .. قرار شبانه

ترک نکن.. چه میدونی شاید ریشه این بدخلقی ها همسرتون تو عدم ارض.ا. شدنشه ..ولی بروش نمیاره ...

ببین من چقدر مشاور مفتی بدم ..شما قدر نمیدونی((:

اجراش کنیا.... اگه دوست داری از زندگیت لذت ببری اجراش کن..

بهانه بچه را نیاری..که بهانه ای بیش نیست

بازم معذرت میخام اینقدر رک فتم ..

خوش باشی هر جا هستین..




پاسخ:
من هیچ وقت اجازه نمیدم سرکار همسر چشمش به اندام مرد دیگه ای بیفته . هر چند شرعا هم اشکال داره.
سرکار همسر تو هر چیزی از من ناراضی باشه تو ارضا شدن مشکلی نداره و اینو میدونم.
شاید در طول ده سال به عدد انگشتان دست هم نشده که من ارضا شده باشم و او نشده باشد.ویران میکند ارضا نشه.
بله مشاور دلسوز..

سلام

من صد در صد حرفتونو تایید میکنم و این که این موضوع چقدر تاثیر مثبتی تو زندگی ها داره

و اساسا(الان رفتم تو تیپ یه مشاور) چنان زندگی ها تحت تاثیر این موضوع قرار میگیره که میشه به جرات گفت که 90 درصد طلاق ها ریشه و اساسش در نادیده گرفتن این اصل مهم و شیرین زندگیست ..

و من اصلن نمیدونم چرا بعضیا انکار میکنن و یا اینقدر نسبت بهش جبهه میگرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!


پاسخ:
سلام
حالا کی انکار کرده؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">