رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

بوی بی هوش کننده غذای زن داداش

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۰۷ ب.ظ


با سلام

وقتی ظهر از سرکار حدود 3 بر میگردم خیلی گرسنه میشم مخصوصا زمان هایی که صبحانه نخورده باشم یا کم خورده باشم که خیلی موقعه اینطوره.

قبلا گفتم که ما و برادرمون یه ساختمان هستیم و اونها طبقه پایین و ما بالا. هر موقعه ظهر که از سرکار میام بوی خوش غذای زن داداش دیونم میکنه و باور کنید دلم ضعف میره چون میدونم بیام بالا خونه خودمون هیچ خبری نیست.

با کلی ضعف و گرسنگی میام خونه سرکار همسر سیب زمینی تنها گذاشته یا نیمرو . وقتی هم برنج میذاره انقدر بی کیفیت میزاره که خودشم نمی تونه بخوره یا بدون خورشت و ...

خواهشا نگید بهانه گیرم یا غرر میزنم یا ایراد میگیرم بابا بخدا ما مردها هم حق داریم گلایه کنیم و انتقاد کنیم. چرا باید توقع یه غذای با کیفیت از همسرمون نداشته باشیم؟ چرا ما مردها کوچیکترین کوتاهی رو می کنیم همسرانمون ول نمی کنند و توقعات بهترین لباس و تفریح و ... رو دارند اما ما نه؟

اگه در هفته یک یا دو بار اینطور بود ایراد نداشت اما بر عکسه یعنی در هفته شاید چهار بار در کل وعده غذایی غذای متوسط باشه. من غذای خوب رو فقط مهمون داریم یا مهمونی میریم میبینم.

چند بار هم قبلا اعتراض کردم گفتند چقدر به فکر شکمت هستی و ایراد میگیری و... نمیدونم والله شاید مشکل از منه که از سرکار خسته بر میگردم توقع یه غذای با کیفیت دارم. اما در تعجبم چرا بوی خوش غذای زن داداش همیشه ظهرها به مشام میرسه!


پ.ن : 1. نظرات رو که برداشتم وبلاگ دیگه حال و هوا و صفای سابق رو نداره. نمیدونم شاید دوباره نظرات رو فعال کردم.

         2. خیلی دعام کنید تو امتحانات سرسختی از طرف خدا هستم.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۰
مرد تنها

نظرات  (۱۷)

قدر زر زرگر بداند قدر گوهر گوهری
ای برادر لیاقت میخواد همسر شما نداره
حتما داداش شما هم قدر زنش رو نمیدونه
همیشه همینطور بوده
اقبال بلند رو خانمهایی مثل خانم شما دارن
موفق باشید.
چون شما مومن هستین برام مهم بود نظرم رو بگم 
به نظرم شما عکس العمل هاتون در  موارد  پیش اومده غلط بوده جاییکه نباید کوتاه بیایید  منعطف بودید  و زمانیکه باید با دل همسرتون راه میومدین عصبانی یا ناراحت شدید و یا با بیتفاوتی از مسایلی که همسرتون رو آزار میده گذشتین
واقعا نوشته هاتون خاله زنکی ومزخرفه
من و نامزدم با اینکه جدا از همیم ولی من صبح زود بیدار میشم و غذا و میوه واسش میزارم و میشه 6 و ربع از خونه میزنم بیرون که سره راهش غذاهاشو بهش بدم ...
با اینکه خیلی اوقات ازش نامهربونی و بی توجهی دیدم...
بنظرم یه زن محبتشو میتونه با توجهات به این شکل به مردش نشون بده...
با آراسته بودن غذای خوب و و و 
پاسخ:
سلام
بله خوبه و تاثیر داره
شما که مذهبی هستید نباید از همسرتون توقع کار خونه داشته باشید اگر واقعا خدا واحکامش رو قبول دارید. میدونید شوهر من چیکار میکنه اونقدر منو از محبت سیراب میکنه که خودم با ذوق کار خونه میکنم. وقتی هم که خسته هستم یا حوصله ندارم خودش کارا رو انجام میده و تازه ناز منم میکشه بدون ذره ای ناراحتی . همیشه هم میگه که من نمیدونم چطور میتونم جبران کنم این همه زحمت تورو توی خونه. این آدم بنده واقعی خداست که تسلیم امر خداست. نمیگم که مقایسه کنم میخوام روش تدبیر یک مرد واقعا مومن رو براتون توصیف کنم. منم خیلی وقتها غذا درست نمیکنم یا غذای مونده داریم ولی شوهرم حتی یکبار هم گله نکرده  میگه خدا از تو نخواسته من چرا بخوام .خیلی وقتها خودش غذا درست میکنه و همیشه میگه من که هم بچه داری کردم و هم کار؛ میدونم که کار تو خیلی سختتر از منه. (یه دوره که من درس داشتم و دانشگاه میرفتم وقتی من نبودم او هم کار های خونه رو انجام میداد و هم بچه داری میکرد و هم آشپزی  البته بنده خدا هم زمان دورکاری هم میکرد ودرس هم میخوند چون با مادرم اینا در یک ساختمان بودیم ماردم شاهد بود که چطور همه کارها رو به سختی انجام میده تا وقتی من میرسم خانه تمیز غذا آماده و بچه ها شاد باشند ) 
بله مشکل از شماست که به همسرت محبت نمیکنی و توقع داری مثل یک برده برای شما کار کنه غذا درست کنه خونه تمیز کنه بچه نگه داره و .... تنها دلیل یک زن برای اینکه همه این کارا رو انجام بده اینه که شوهرش وقتی تنهاست و دلش گرفته و غصه داره و خسته اس و ... به دادش برسه و فارغ از هر رفتاری که زن داره عاشقانه دوسش داشته باشه . وقتی شما پا روی دلت نمیذاری پا روی غرورت نمیذارید که وقتی زنت بهت اعتراض میکنه بهش بگی عزیزم هر کار هم که کنی من دوست دارم و ....... چطور انتظار داری او مثل یک برده برای شما در خانه ات کار کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یادتون نره وظیفه خانمتون اشپزی و خونه داری نیست این فقط توی عرف جاافتاده.

بله...و اینجا عجب مکان خوبیه واسه دامن زدن به مشکلات این اقا....مگه نه خانوما؟؟!ن
ینی سرکار با جاریشون توو ی ساختمونن؟وووووووااااوووو
بعد شما که دعواتون میشه صداتون پایین نمیره؟؟؟
ببخشا من هی متنای قبلی میخونم داغ دلتون تازه میکنم خو چیکار کنم از نصفه اومدم.. نگاه سر پایین
پاسخ:
بودند
نه صدا نمیرفت.
عب نداره
با سلام. واقعا مطالب مطرح شده بسیار مهم و تاثیر گذار. اما برادر خوب. شما سعی کن نیازهات رو در محیطی صمیمانه مطرح کن. خیلی تاثیر دار.
وااااا
والا شما خیلی خوبی .خانومت عجب آدمی گیرش اومده!!!
من انقد ب شوهرم خوبی میکنم قدر نمیدونه حرف بزنم میگ زبون درآوردی و....
دوسه بارم دستش روم بلند شده اما بخشیدمش.. فک کنم منم با اون بسازم مثل شما ثواب میبرم..اما همسرتونو حتما تشویق کنید برنامه گلبرگو ببینه یا مجبورش کنید حونه داری یلد بگیره..شما از اون اول همش منتشو کشیدید دو سه بار باهاش قهر کنی درست میشه...
دلم برای غصه هاتون میسوزه ولی باید قبل از ازدواج مادر پسرها به غیر از ثروت دختر و زیبایی و تحصیلات و ... در مورد هنرهای دختر و آشپزی و .. هم تحقیق و بررسی کنند و شناخت حاصل کنند. به هرحال زندگی همش امتحانه.
کاشکی منم یه آقایی داشتم واسش آشپزی میکردم، یه عالمه غذای خوشمزه براش درست میکردم..........کاشکی
پاسخ:
ان شالله قسمتتون میشه
 سلام آقای رییس....
عجب جاری ایی هست این جاری!!!!!!خدایی!!!!!!!!!
آخه این دیگه از اون سیاستهای منفی خانوماست که صدسال مردا ازش سردر نمیارن.حتی اگر خانوم بیچاره صددفعه هم  بگه بابا این قضیه سیاسیه کدوم مردی از زنش قبول میکنه؟هیچ مردی!!!!اینجا اگه خانوم هم باسیاست نره جلو،صددرصد کیش و مات میشه.مثل همسر محترم شما.(واقعا دلم براش سوخت.چون شما افتادی توی این تله،اونم بدجور)
آخه شما که باردارنبودی وویار نداشتی ،داشتی بی هوش میشدی وای به حال خانوم.خیلی بیرحمه که همچین بویی رو راه میندازه وبه خونه شما نمیده.حتی گناه هم کرده.توی دین ما خیلی سفارش شده به ویار زن باردار اهمیت داده بشه.خدا بهش رحم کنه اگر یک همچین بویی راه انداخته و همسرت دلش کشیده وبراش نیاورده باشه.
قبل از بارداری نپختن غذا قابل توجیه نیست(البته بحث افسردگی بماند) اما موقع بارداری خیلی فرق میکنه حاج آقای من  اگه جای شما بودوبا همچین وضعی روبه رو میشد،همون موقع منو میبرد به رستوران.اینو از من که سنی ازم گذشته وخودم 5بار تجربه کردم و موارد زیادی رو با توجه به شغلم وسنم دیدم قبول کن.من وجاری که نه در یک ساختمان بلکه در یک محله بودیم،مواقع بارداری خیلی برای هم غذا می پختیم و میبردیم.مخصوصا جاری محترم.چون من تا ماه آخر بد ویار بودم وگاهی به بوی آشپزخونه،گاهی یخچال ،گاهی ظرفشویی ،گاهی پیاز داغ وخیلی چیزای دیگه وگاهی هم به تمام اینها باهم ویار داشتم.(به بدترین وجه).پس خوب درک میکنم.بهتره شما هم درک کنی وخودتو اذیت نکن.این پستو نمیدونم چطور نخونده بودم.الان که خوندم دلم برای همسرت سوخت.شما هم نمیخواد تو این قضیه بامن بحث کنی ودلیل بیاری که حرفات قابل قبول نیست.اصلا.....حالا میفهمم چرا ازجاریش اینقدر بدش میاد.همچین قضایایی تاثیر روحی بدی حتی تاآخر عمر بر روی زن میذاره....


پاسخ:
سلام
اصلا بحث این حرفا نیست.
اون بنده خدا دختر خوبیه من خوب میشنامشون. همیشه غذا خوب میپذه و چنین چیزی نیست که تله باشه مطمئنم.
سلام
من تازه با وبلاگتون اشنا شدم
نمیدونم چی بگم
نمیدونم اینجا عادت دارید فقط گلایه هاتون ر بنویسید یا نه
اگر این طور نیست زندگیتون خیلی داغونه
از طرفی هم به مخیله ام خطور نمیکنه زنی اینقدر بی توجه و بی احساس باشه
ما زن ها به کوچکترین تغییر رفتار مردها حساسیم و اگر مردی خوب مدیریت کنه مثل موم میتونه ما رو کنترل کنه که بشیم اونی که اون میخواد
حالا نمیدونم چرا شما نتونستی
زندگیت اگر همه اش همین طوریه یفکری به حال خودتون بکنید هر دوتون دارید از دست میرید

۳۰ تیر ۹۳ ، ۲۱:۵۵ مرد متاهل
برادر جان شما یک بار اشتباه کرده ای . که  بدون اطلاع  و شناخت از جنس خانم ها ازدواج کرده ای  فکر میکنم گفته ای مدرکت بالاست ؟ 
 شما زن ها را در روی کاغذ و لای کتابها شناخته ای ( در حالیکه شنیدن کی بود مانند دیدن ) من کاملا شما را درک می کنم  .  خیلی از جوان ها با شناخت علمی و با معیار خانواده خودش ازدواج میکنند در حالیکه معیار خانواده طرف مقابل را بیشتر نمی شناسند 
 زیاد غصه نخور بزن بر طبل بی عاری 
 فیلم بازی کن  
خانمی چطوری خوبی  با صدای بلند باهاش حرف بزن 
ظاهر شادی داشته باش 
 وقتی خطایی را انجام داد بگو خب همین دیگه مهم نیست 
 و یه جوری رفتار کن که بدون خودش تنهاست 

پاسخ:
بله اینم راهیه
خیلی ناراحت کنندس زن باید خونه رو روشن نگه داره
۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۱:۰۸ گلناز ( مادرانه های یک مادر حساس)
والا خانم یکی از اقوام ما هم همین طور بود نه غذایی نه خونه تمیز کردنی همش دکترا می خوند الانم رسما جدا  زندگی می کنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">