رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

سلام
امیدوارم شب خوبی رو سپری کرده باشید و حال خوبی پیدا کرده باشید.
من دیشب برا همه تون دعا کردم. برای خوشبختی و آرامشتون. شما رو نمیدونم دیگه :relaxed:

شنیدم میگن ...


بقیه رو در کانال بخونید با یه توصیه ضروری برای خانم ها در آخر ماجرا:
آیدی کانال : https://t.me/rangnamee

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۴
مرد تنها

نظرات  (۴)


سلام آقای تنها. من همون خانومی هستم که چند هفته پیش پیام گذاشتم و از بی توجهی همسرم ناراحت بودم. من بالاخره با مشورت یکی از دوستان مشترکمون تو یک جلسه دوستانه نشستیم و همه حرفهامون رو زدیم. هر چی که تو دلمون بود گفتیم. خدای من. باورم نمیشد که همسرم هم اینقدر از من گله داشته باشه البته بیشتر حول و حوش این بود که چرا من باهاش قهر میکنم و هر مورد دیگه ای که ازش سوال شد درباره خانه داری و وظایف زناشویی و درک شرایط کاملاً راضی بود. وقتی براش توضیح دادم که در پاسخ به بی توجهی شماست که من در فکر هستم و افسرده میشم و حرف نمیزنم موضوع براش روشن شد. در آخر تصمیم بر این شد که گذشته رو فراموش کنیم و سعی کنیم از این همه نعمت که خدا به ما داده استفاده کنیم کنار هم باشیم بیشتر برای هم وقت بگذاریم. الان یکی دو هفته هست که اوضاع خیلی بهتره. نمیگم عالیه ولی دارم میبینم تلاشش رو داره میکنه. منم تو خونه با خریدن چند تا گلدون زیبا و چند تا قاب عکس از خاطراتمون تغییراتی بوجود آوردم. ظاهر خودم رو هم از یکنواختی درآوردم. در ضمن لیست غذاهایی که دوست داره نوشتم و هر دو روز یکبار درست میکنم. اونم انصافاً زودتر از سر کار میاد. چند بار به بهانه خرید منو برد پیاده روی. هر چند چیزی نخریدیم. توروخدا دعا کنید هم شما هم خواننده های محترمون. که این آرامش برقرار باشه. تازه تو صحبتهاش فهمیدم با اینکه همیشه مغرور و حق بجانب حرف میزنه چقدر تنهاست. حالا میفهمم منم مقصر هستم وگرنه زودتر پی به درون همسرم میبردم. بهرحال گذشته ها گذشته و هر دوی ما داریم سعی میکنیم روزهای بهتری بسازیم.اگر خواننده ای هست که نظیر این مشکلات من رو داره فقط بهش پیشنهاد میکنم بدون هیچ واسطه و رفتار اضافه ای، بره بشینه با همسرش صحبت کنه تمام ناراحتی و خواسته هاش رو بگه و بعد به حرفهای اونم گوش کنه. باور کنید خیلی از موارد فقط سوءتفاهم هست و با توضیح دادن و گذشت حل میشه. با تشکر از شما. آرزوی روزهای خوب برای شما دارم.
پاسخ:
سلام
ان شالله خوش و خرم باشید.

۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۰۱ یک انتخاب اشتباه و یک عمر ندامت
از آنجایی که همیشه کمالگرا و ایده ال پسند بودم ،محال میدونستم همسری رو انتخاب کنم که متغیر از معیارهای بزرگم باشه .گفتم محال اما از روزی که تو وارد زندگی من شدی ، فهمیدم هیچ اقتدار و اختیاری در تعیین مسیر زندگی ام ندارم.دو سال رییس شرکتم بودی و از هر نوع احترامی بینمون بیداد میکرد. شاید 4 روز از 7 روز هفته وقتی وارد اتاق کارم میشدم در کمال تعجب گل رز روی میزم میدیدم که سحرگاه اومده و گذاشتی و رفتی و یا روزی که  حین کار دیدم بسته ای روی میزم گذاشتی و باز کردم دیدم تصویربسته ای از صورتم داخل قاب است و پشت قاب هم جمله ای از سر عشق .این جریان کل به مرور  بی احساسی و بی تفاوتی من رو نسبت به خودت قلقلک میداد و ذهنم رو درگیر میکرد چون حق و حقوق کاری من از تو دریافت میشد و نگرانی های همراه با احساس خوب توجه های زیادت همچنان ادامه داشت تا....
پاسخ:
!!!!!!!!!

آیدی کانال رنجنانه : https://t.me/rangnamee
سلام این روزها منتظر معجزه ام میدونم خدای مهربونم بهترینا رو برام‌میخوادمیدونم نا امیدم نمیکنه واز همه دوستان تو این شب های خیلی خوب میخوام من رو هم دعا کنن 

دیروز دلم گرفته بودم اومدم تو وبلاگتون کانال تلگروم رو دیدم خیلی خوشحال شدم مردصبوری مثل شما که با وجود مشکلات کنار خانواده شون هستن به نظر من فوق العاده ان من خیلی انرژی مثبت میگیرم از صبوری شما قطعا خداوند مهربونم نتیجه شیرین این صبر رو بهتون نشون میده که انشا الله زیاد دور نیست 
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۱۶ به آقای رنجنامه
کاش مطالب رو اینجا کپی میکردید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">