رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

سلامی به طراوت باران بهاری

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۳۶ ب.ظ

سلام و ادب خدمت همه شما

ابتدا سال نو رو به همتون تبریک عرض میکنم و براتون بهترین ها رو در این سال آرزو دارم و میدونم تلاش کنیم بهشون میرسیم.

در ابتدا تشکر کنم  از کسانی که یادم بودند و جویای حال و این از بزرگی اونها و لطفشون بود که من کوچیک رو از یاد نبردند.

گفتم خبری از خودم داده باشم تو یک پست تا بعد خدا بزرگه.

این مدت زندگیم فراز و نشیب های زیادی داشته اما نه پیشرفتی کرده و نه خیلی پسترفت. شاید با همه تلاش ها همین نتیجه هم امیدوار کننده باشه. هر چند نا امید نیستم.

مردا هر کار بکنند هم این همسرانشون بازم چشمشون به دیگران و داشته های اونهاست و همینه که خیلی پیشرفت در زندگی نیست. باید بدونیم هر کس زندگی خودش رو داره با همسری متفاوت از دیگران و باید با همین همسر و روحیات و شرایط زندگی کنه و البته تلاش برای پیشرفت.


پ .ن : خیلی ها تو نظرات نوشتند اه اه این چه مردیه که همه مشکلاتش رو مینویسه یا وبلاگ خاله زنکیه یا می نویسی تا خانم ها حمایتت کنند و به به کنند برات.... اما اینطور نیست و منم برای خودم اهدافی دارم که خیلی بالاتر از این برداشت های شماست.

من اتفاقات و دیدگاهای خودم رو می نویسم چه کاربران تایید بکنند یا رد کنند یا فحش بدند و ... کمی نگاهمون رو گسترده کنیم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۵
مرد تنها

نظرات  (۱۶)

راستی حالا که اینجا دیر به دیر میاید، اگه جای دیگه ای دارید که اونجا مینویسید، معرفی کنید، من واقعا به نوشته های شما احتیاج دارم، چون متاسفانه بعضی رفتارای منم خیلی شبیه رفتارهای خانم شماست😳 و الان که قراره دوباره ازدواج کنم، میخوام رفتارامو تغییر بدم. البته من میدونم رفتارهای اشتباهم کجان، و میدونم بیشتر این رفتارها متاسفانه در نتیجه رفتار غلط پدرم تو بچگی ما بوده، چون پدرم یه نظامی خشک و بی عاطفه بودن. بگذریم به هر حال الان دنبال رفتار جایگزین برای رفتارهای غلطم میگردم، و خوندن این مطالب شما خیلی بهم کمک میکنه.اگه جای دیگه ای مینویسید و مطلب میذارید بهم معرفی کنید. بازم مرسی🌷🌷🌷
پاسخ:
آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee
میخواستم بگم مثلا اون نوشته که درمورد فراموش کردن روز تولد بود، متاسفانه رفتارهای منم شبیه خانم شماست تا حدی، یعنی وقتی ناراحتم شروع به داد و فریاد میکنم، میدونم چقد زشته، و دیگه نمیخوام اینکارو کنم، ولی نمیخوام هم تو دلم بریزم، چون میدونم آخر یه جایی از دستم در میره و بدتر خالی میکنم. بهترین کار همون پیشنهاد خودتون بود، اینکه اونقد عزت نفس داشته باشم که ناراحت نشم و خودمو مرتب کنم و واسه خودم خوشحال باشم، میخوم اینو بگم که اگه شما اینو نمیگفتید واقعا اگه هم رفتار غلطمو ترک میکردم، رفتار جایگزین خوبی نداشتم. ولی حالا حداقل تو این یه مورد و موارد مشابه میدونم چیکار کنم. مرسی که تجربیاتتون رو در اختیار ما میذارید.
سلام، ممنون که اینقد مطالب مفید میذارید، اینو واقعا گفتم، واسه من خیلی مفیده. خجالت میکشم بگم بعضی رفتارهای منم مث خانم شما بوده و نتیجه ش هم شد طلاق. من از زیبایی و موقعیت اجتماعی و تحصیلی و شغلی خوبی برخوردارم به خاطر همین الآنم خواستگارای زیادی دارم،همه هم مجردن. ولی مطمئنا اونا نمیدونن اخلاقم چطوره. دوست ندارم تنها بمونم ولی از طرفی با اخلاقیات اینچنینی می ترسم عاقبت زندگی بعدیم هم همین بشه. میخوام که رفتارام رو تغییر بدم، و شما خیلی بهم کمک کردید، بدون اینکه بدونید.
مرد متاهل کجایی ناپیدایی؟
سلام 

تاکی.......تاقیامت

چند وقتیه یاد مرگ ودرک اون لحظه  حالمو آشفته کرده 

عجب زندگی ........

چه حال بدی دارم 

هم پشیمونم هم بی تفاوت ......
خدایا امیدم فقط توییی ذکرم تویییی 

یاد مرگ هر لحظه از زندگی رو بارزش و وابستگیها رو بی ارزش می کنه

آلاهیم هر لحظهام دست توعه معبودم  حالمو خوب کن تا عبادتت کنم 

استغفرالله ربی واتوب الیه

 می ترسم ......

فقط امیدم توییییی







سلام الان میفهممتون چرا اینجا ؟

۲۱ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۶ خانوم خونه
من ک از همسرم راضیم ،خدا عاقبت بخیرش کنه،بعضی وقت‌ها از این همه تلاش همه جانبه برا زندگیمون خجالت زده میشم.
موقع انتخاب ملاکتون دیانت واخلاق طرف باشه بعدا ب مشکلات لاینحل نمیخورید هفت سال پیش پول نداشت برام ی عروسی بگیره اما الان خونه خریده ،ماشین خریده،فقط باید همراه بود با همدیگه،من فقط از ی چیز رنج میبرم اونم زود عصبانی شدنه خودمه،برام دعا کنین اخلاقم رو خوب کنم.
خدااااااااا
تصمیم 
جدایی
تحمل دیگه خیلی سخته

.......
جهاد در راه خدا عالی ترین عبادته و ازدواج هم جهادهست من با این دید به قضیه نگاه میکنم نگو که خوشبختم نمی کنه خودت خوشبختی رو به خونت بیار میگی شعار ندم اما اول زندگیم مشاور بهم گفت اگه کشتی زندگیت ناخدا نداره خودت ناخداش بشو
هرچند زنم ولی مثل یه مرد کار میکنم بچه هام را بزرگ می کنم و واسه شوهر یه پا شوهرم 
در خلوتم از خودم می پرسم و از خدا آخه چرا؟ هر کس جای من باشه وای نمی ایسته ولی وقتی قران باز میکنم به صبر دعوتم میکنه و وعده می ده
بله سرنوشت دو بچه در دست منه و من باید بسازمش
پیامبر در زندگی شخصی خودش خیلی اذیت شد و امامان معصوم هم 
وقتی زنت سم به خوردت بده هیهات 
به نظرم مذهبی می رسی و ...یه لحظه فک کن در جبهه بودی دشمن هم پاش رو حلقومت فشار می داد اونوقت قدر این جهاد ساده رو می دونستی 
زن بیچاره نمی دونه خوشبختی چیه و تو هم فکر میکنی چقدر مورد ظلمی 
بزرگترین دشمن انسان جهله ناآگاهی از اینکه راه نجاتش چیه 
زنی که تیروییدش بدکار میکنه درمان می خواد روی اعصابش اثر میذاره زایمان کم خونی میاره وافسردگی رو اعصاب اثر میذاره
از اول فکر کردی بهش لطف کردی باهاش ازدواج کردی و حالا طی این سالها خودت رو خیلی طلب کار می دونی حواست باشه اگه ازرحساب بانکی عاطفه واسه کس دیگه خرج کنی دیگه نمی تونی زندگیت رو جمع کنی
هر چیزی راهی داره راهش رو پیدا کن در گمراهی ماندن تباهی میاره 
موفق باشی
آلاهیم چوخ سویورم سنی 
خدای من خیلی دوست دارم 
.........
 قاطی کردم ........
چه کنم .......


وبلاگ فوق العاده ای دارین .. ان شاءالله خانومتونم باز مثل اولای زندگی بشه یادش بیاد توی دنیا فقط زنو شوهرن که برای هم میمونن هیچی دیگه جز احترام بینشون مهم نیست
خوب کردید برگشتید
پاسخ:
ممنون.
سلام چن وقته دارم  نوشته هتون رو میخونم چه عجب برگشتید. منم با خیلی ازین حرفا دارم زندگی میکنم اما کاش یه زن نبودم کاش یکی هم به مرد ها بگه وقتی یه زن براتون سنگ تموم میزاره یه ذره ادم باشین حد اقل تو خلوتتون.
اصلا دیگه مثل شما دل ندارم بنویسم خوبه که مینوسید خوبه که خسته نشدید.
پاسخ:
سلام
نوشتنم مگه دل می خواد؟؟؟
سلام

پس رفت رو میشه تحمل کرد اما خدا کنه پست رفت نباشه که اونوقت واویلا است
با عزت و مستدام باشید
سلام
چه عجب که اومدید.
هر چند که احتمالا یک ماه دیگه میاید و کامنتها رو تایید میکنید.

خوبه دیگه.
اگه پیشرفت نبوده پسرفت هم نبوده.
از این ستون به اون ستون فرجه.
پاسخ:
سلام
ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">