رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

چندین نکته که رعایتش زندگیتون رو دگرگون می کنه

چهارشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۳۳ ب.ظ


👈🏻استقلال و قدرت مرد را با سوال کردن زیاد از بین نبرید.
👈🏻 آیا میدانید با بعضی از سوال ها مانند تا به حال کجا بودی ، مرد احساس بی استقلالی میکند ؟
 به فکر کنترل و تغییر شوهرتان نباشد ؛ چرا که اوضاع بدتر میشود .
👈🏻سعی نکنید حرف آخر را در زندگی شما بزنید .
و...

در کانال بعد این مطلب سوالی کردم که:

به شماها برنخوره اما نمیدونم چرا این مطالب رو می خونیم و تایید هم می کنیم اما عمل نمی کنیم!!😔
این مطلب رو به سرکار همسر هم ارسال می کنم اما فکر می کنید یک درصد هم تاثیر روش میزاره؟ عمرا بزاره 😡
👈 دوست داشتید#نظر_بدید که چرا این حرف ها تاثیری در عملکرد خانم ها تو رفتار با همسرشون نداره؟؟

کاربران نظرات خوب و جالبی دادند که خوندنش رو توصیه میکنم.

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۷
مرد تنها

نظرات  (۱)

لطفا آدرس وبلاگتونو بدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">