رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

با سلام و ادب

ایام محرم و عزادارای آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام رو به همه شما عزیزان تسلیت عرض میکنم.

این روزها هم متاسفانه حال و روز خوبی ندارم و تنش ها با سرکار همسر زیاد شده.همه زندگیش شده مادر شوهر و جاری و اشکال تراشی از این و اون بدون اینکه به فکر زندگی و خودمون باشه.

باور کنید حتی نشده یک روزی هم بیاد بگذره و ایشان غرر نزنه و بحثی در رابطه با کسی نکنه. میگم خب غرر میزنی بزن اما حداقل هفته ای یکی دو بار . نه هر روز اونم چند بار. دیگه حالم به هم میخوره از این چرت و  پرت ها، بابا هر چیزی حد و اندازه داره.

جالب اینه در خیلی از موارد هم اشتباه میکنه و اما کمترین خجالتی نمیکشه. مثلا چند روز پیش پدر ومادرم اومدند پیش ما و وقتی منزل برادرم بودند یه کارتون کیک و پلاستگی رو گذاشتند رو اوپن آشپزخونه و بعدا سر کار همسر اومد خونه و شروع کرد بحث و جنجال که چرا برای اونا تنقلات انقدر اوردند و یک کارتون کیک و برای ما هیچی و ... خلاصه کلی رو اعصاب من راه رفت و خودش رو بیشتر پیش من دلسرد کرد و من هر چی میگفتم اونها فرقی قائل نمیشند حتما قضیه ای هست ما خبر نداریم گوش نکرد. تا اینکه یک روز بعد زن داداشم خواستند برن شهرستان و اون کارتون و پلاستیک رو اورد بالا گفت این امانتی یکی از اقوامه که قرار بیاد بگیره و پی شما باشه که اومدند بدید ببرند.

 پس معلوم شد اون کارتون کیک و پلاستیک امانتی یکی از اقوام بوده که پدرم گذاشته بود منزل برادرم تا یکی از اقوام بیاد ببره. وقتی سرکار همسر فهمید فقط یه خنده بیخودی کرد و دلم به حالش سوخت که این همه غیبت و تهمت پشت سر پدر و مادر مظلوم من کرد و نمیدونم چطور میخواد قیامت جواب بده. خود من که بارها گفتم بخاطر اذیت هاش نمیبخشمش.

واقعا برام قابل درک و هضم نیست که چرا باید کل زندگی یک زن و بزرگترین دغدغه اونها بشه این چرت و پرت ها که مادرشوهر فلان کرد و جاری اینطور و شوهر فلانی اونطور و ....(متنفرم از این خلقیات زنان و نمیدونم کار خداست یا ضعف خود زنان)

هر چقدر بیشتر اینطور رفتار میکنه و منو نسبت به خودش سرد میکنه نیازم رو به یک همدم بیشتر احساس میکنم که دست خودم نیست و فشاریست که بهم وارد میشه و مقصر هم خودشون هستند. متوجه نیست داره چکار میکنه و به اینکارهاش به ضرر زندگی خودش هست.

حالا متاسفانه چنین زنانی میرن تو روضه ها و نذر و نیازهایی هم می کنند و ادعای عاشقی امام حسین رو هم دارند. تو عزاداری گریه می کنند و روضه میگیرند. کاش خانم ها بفهمند امام حسن واقعا از زنان چی میخواد و بهترین نذر سلامت روح و جسمشون هست و شوهرداری.

این شب های عزیز وقتی حال خوشی بهتون دست داد برای خوشبختی همدیگه دعا کنیم.

۵۸ نظر موافقین ۴ مخالفین ۱ ۲۳ مهر ۹۴ ، ۰۶:۴۹
مرد تنها