رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

این جمعه بدتر از جمعه قبل!

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۴۵ ق.ظ


با سلام

در ابتدا عذرخواهی میکنم سیستم نظر رو غیر فعال کردم، من به خوانندگان وبلاگم احترام زیادی قائل هستم و همگی رو با شخصیت و باظرفیت می دانم اما به دلایلی مجبور شدم غیر فعال کنم. هر چند اینجا فقط برای درد و دل و نوشتن خاطرات خودم هست و تمایلی به شلوغ شدن وبلاگ ندارم و از طرفی دیگه دوست داشتم با نوشتن ایرادات زندگیم مشکلاتی رو از دیگر زندگی ها حل کنم که نشد و فقط به ذکر خاطرات می پردازم.

نظرات قبلی رو هم سر فرصت پاسخ میدم و اگر کار ضروری بود که ایمیلم رو در قسمت مشخصات وبلاگ گذاشتم.

و اما :

این سه روز مهمون داشتیم و پدر و مادرم از شهرستان اومده بودند و وقتی جمعه صبح رفتند سرکار همسر مثل همیشه از صبح شروع به غرر زدن کردند و تا 10 شب خدا میدونه گریه کرده.

یکی از علت ها این بوده که وقتی مادرم خواستن برن بیرون بعد از حاضر شدن و آماده شدن به سرکار همسر یه تعارف کردن تو هم بیا بریم بازار که میگفت چرا تعارف الکی کردند.(احتمالا چون بازار میخواستن برن بخاطر حامله بودنش و ضرر راه رفتن تمایل نداشتند بیاد)

هم اینکه در کل خواهر و پدر و مادر با اون جاری گرمتر و صمیمی تر هستند و این باعث شده بود سرکار همسر عصبانی بشه. خب اون جاری واقعا اخلاقش خوبه و قابل قیاس نیست,مهربان و دلسوز و بسیار زبان باز و زیرک و یک بار هم در حق خانواده ما بدی نکرده کاملا بر عکس سرکار همسر که نیش زبان ها و حسادت ها و عصبی بودن هاش برای همه آشکار هست. چند بار هم که آشکار با اخلاق بدش آبرو ریزی کرده لذا هیچکس تمایل به صمیمی شدن با اون رو ندارند.

حالا بخاطر این اخلاقش که من هم نمی تونم تحمل کنم دیگران هم ازش فاصله میگیرن و هر چی هم نصیحت میکنی و تذکر میدی انگار نه انگار و فقط بلده غرر بزنه و گریه کنه.

دیروز واقعا عصابم رو خورد کرد طوری که سر درد گرفتم. جواب میدی یه چیز میگه جواب نمیدی میگه چرا جواب نمیدی. واقعیت رو میگی یه چیز میگه نمیگی یه چیز دیگه.

دیروز واقعا از خدا خواستم این زندگی رو هر طور که میخواد نابودش کنه.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۷
مرد تنها

نظرات  (۱۰)

سلام - ببخشید شاید قیاس مع الفارغ باشه - منم تقریبا ( البته تقریبا ) توی این شرایط گاهی میافتم - یا من یا همسرم - وقتی مشکل س-----ک---س پیدا می کنیم یعنی یکیمون ببخشید پریود میشه ( با توجه به زندگی پر استرس گذشته مون ) جایی برای تخلیه استرس ها نداریم - معمولا بعد از دو روز متوجه میشیم اون وقت نوازش و مهربونی و دو تا قربونت برم خیلی جواب میده - کمی ور رفتن و دنبال کردن و کمی حرف و درد دل گوش دادن - شاید باید بعضی وقتها آدم تجربیاتش رو جایی بیان کنه 
شاید حق باشما باشد ولی باید حرف های خانومتون روهم شنید 
نمیدونم شاید یه مشکلاتی دارید که شما توجه نمیکنید ومدام زخم روی زخم میاد
شاید هم علکی بهونه جوست  
به هرحال نمیشه به این راحتی قضاوت کرد
خدا بزرگه ... به خدا توکل کن.
یه کم بترسونش، من 2 تا از برادرام چوب همین بدبختی شون رو خوردند و دست آخر خانم هاشون جداشدند. مقابله به مثل کن شما هم بهش بگو چرا خانوده ا ت  فلان حرف رازدند و غیره؟
من هم اخلاقم عین شماست و همسرم تقریبا شبیه همسر شما، البته بسیار فحاش و بددهن. من اوئل به خاطر اعتقادات مذهبیم چیزی نمی گفتم ولی وقتی دیدم نمی فهمه کارهاش اشتباه هست،دقیقا مثل خودش شدم(گرچه قلبا از حرفا ورفتارهام ناراحت   می شدم وعذاب وجدان می گرفتم) ولی این روش  جواب داد و حالا خیلی بیشتر مراعات می کنه.
فقط دارم به این فک میکنم مواظب زندگی خودم باشم.آقایی منو دوست دارهومنم بی نهایت دوستش دارم.ولی بعضی وقتا..........
رفتارهایی مثل خانم شما رو دارم.
سوء برداشت...
حسادت های بیخود...
عصبی شدن های نا بجا...
حاضر جوابی با آقایی...جلوش وایستادن...

بعضى ها حرمت ازدواج و طلاق و تو جامعه شکستند با همین رفتارهاى خود نسبت به همسر ، گروهى هم با صحبت هایی نظیر صیغه و موقت و اینا ، حقیقتش رابطه زن و مرد در عصر امروز کم کم وارد مرحله بالاترى میشود ولى هنوز راهکار درستى پیدا نشده ، نمیدانم واقعا اگر یک طرف هى آزار ببیند و فرزند داشته باشد چه باید کرد ، با مرد سرد مزاج و بد رفتار چه باید کرد اسلام در این مورد اشاره اى نکرده ، اگر اجازه دهید من حکمش رو بدم.  اعدام 
پاسخ:
اوهوممممم
سلام بعضی خواننده هاتون دارن سواستفاده می کنن و یه جورایی می خوان نظر شما رو به خودشون جلب کنن با دلسوزی کردن فهمیدین منظورموو؟گولشونو نخورید دام پهن کردن 
پاسخ:
سلام
نه اشتباه می کنید. اینجا غالبا متاهل هستند و بنده هم به هیچ وجه به طلاق فکر نمیکنم.
آخی، باور کنین وقتی این پست رو خوندم قلبم به درد اومد، نمیتونم تصور کنم یه مردی اینقدر توی زندگی مشترک درد بکشه
آقا مرتضی این چه حرفیه؟!!!!!!
وقتی پای بچه توی زندگی مشترک در میون باشه اصلا نمیشه حرف طلاق زد... میدونید چقدر ضربه میخوره؟
چقدر این روزها زن ها و مردهای جامعه ما خودخواه شدن که به خاطر خودشون یه بچه بی گناه رو از لذت داشتن خانواده محروم میکنن...
اگر میبینی نمیشه ادامه داد...در خواست طلاق بده... دنبال همسری مومن و در شان خودت باش....بی تعارف میگم...پیدا میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">