رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

سلام به همگی
دیروز برنامه ماه عسل که خواهران قهرمان ایران زمین و اسطوره ها مهمان بودند فوق العاده بود.
شما هم حتما لذت بردید.

من که خیلی غبطه خوردم به حالشون .انقدر محکم و قوی با کمترین داشته ها به قله قهمرانی برسی.
از بچگی انقدر اهل کار و تلاش بودند و الان هم اینگونه دنبال موفقیت هستند.

دیروز جمعه سرکار همسر....

بقیه رو در کانال بخونید با یه توصیه ضروری برای خانم ها در آخر ماجرا:
آیدی کانال : https://t.me/rangnamee

نظرات  (۴)

۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۰:۳۸ المیرا حسن بیگلو
بله واقعا این خواهران شیر زن هستن دمشون گرم.واقعا باید سر تا پای همچین زنانی رو طلا گرفت.
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۱۸ تو اینستاگرام بنویسد
لطفا مطالب رو حداقل در اینستاگرام هم بنویسید
پاسخ:
نمیرسم متاسفانه
سلام
چقدرعالی که برگشتین و دوباره مینویسین
منتظرتون بودم
کانال هم عالیه
سلام به شما آقای محترم مطالبتون رو می خونم میدونم سخته ادم همسرش درکش نکنه ولی میدونید چیه من دقیقا نمیدونم همسرتون از زندگی چی میخواد من که همش به شوهرم میگم خواسته هام روولی اهمیت نمیده ومثلا میگم دوست دارم برام یک سبد گل بخری بیا خونه میگه مگه عقده داری هر وقت خواسته هام رو بهش میگم بهم میگه عقده ای چشم هم چشم داری کمبودداری خب اگه شما بودید از این مرد سرد نمیشدید بعد انتظار داره من به تمام خواسته هاش احترام بزارم .
پاسخ:
سلام
کارشون درست نیست اما این کمبود رو بزرگش نکنید و زندگی رو تحت تاثیرش قرار ندید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">