رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

اخلاق های بد من

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۰ ق.ظ

سوال یکی از کاربران:

شرمنده یه سوال داشتم؟؟؟شاید بهتون بر بخوره ولی مجبورم بپرسم!!!شما تو رفتار خودتون اصلا مشکلی نمیبینید؟؟؟آخه از اول تا آخر وبلاگتون از بدیا همسرتون فقط میگید

و پاسخ بنده:

با سلام

سوال خوبیه چون قصد داشتم کمی بیشتر از ایرادات خودم بگم. حتما می دونید هیچ انسان غیر معصومی بی اشکال و بی عیب نیست و در زندگی اشتباه و خطا دارد و این ما هستیم که طبق سفارش اسلام و یا بخاطر تداوم در زندگی باید گذشت داشته باشیم.

من هر آنچه عیب و نقص دارم که سرکار همسر هم می گوید بینی و بین الله صادقانه می گویم تا نگویید نمی توانیم قضاوت یک طرفه کنیم و باید صحبت های خانم تون رو هم شنید. اینها که می نویسم از زبان ایشان هست و البته دفاعیه های خودم رو مختصر در پرانتز می نویسم:

1. بیشترین عیب من را این می داند که اهل محبت نیستم . می گوید محبت نمی کنی و سرد هستی.(قبلا گفتم چون همیشه بد اخلاق هست و دعوا می کند و مشکلاتش با دیگران را با دعوا سر من خالی می کند طبیعی است که نمی توانم محبت کنم. اما باور کنید دو سه روزی که خوب می شود کلی محبت می کنم و دوستت دارم میگم و ازش تعریف می کنم اما خدا نکنه دوباره از چیزی ناراحت بشه)

2. دوران نامزدی من همراه ایشون برای خرید بازار نرفتم و همراه مادر و خواهرم رفتند.(بنده این اشکالم رو قبول کردم و بارها گفتم قبول دارم این کارم درست نبوده ولی ایشان هر بار بحثی که میشه این موضوع رو سرکوف میکنه و میگه. البته علت نرفتن بنده مشکلات کاری بود مخصوصا در اون تایم زمانی که نمیشد. توجیه نمیکنم و عرض کردم اشتباهم را می پذیرم).

3. دوران نامزدی سرد بودی و ...(اصلا سرد نبودم و فقط خیلی کم رو و خجالتی بودم و پیش خواهر و برادرای مجرد که نمی تونستم هر رفتاری رو انجام بدم. من تا قبل ازدواج با هیچ دختری همکلام نشده بودم و تا عادت کنم و خجالتی بودنم کم بشه طبیعی بود که رابطه در نامزدی خیلی گرم نمی شد)

4. تو خرید عروسی کم گذاشتید و ...(ما در حد توان خرید کردیم که کم نبود اما هر کاری کنیم ایشان طلبکاری خودش رو داره. خانواده اش براش عروسی نگرفتند اما ما براش گرفتیم و خودشون فقط به 40 نفر غذا دادند اما ما تالار و لباس عروس و.... گرفتیم، البته من برام این چیزا اصلا مهم نبوده و نیست و به ایشونم وقتی غرر میزنه و طلبکاره چیزی در این زمینه نمیگم که منتی سرش نباشه)

5. زایمان آقازاده منو تنها گذاشتی و کمتر پیشم بودی و ...(من هنگام زایمان خودم بردم بیمارستان و تا مرخص بشند بیشترین موقع رو اونجا بودم. بعد از زایمان و در منزل هم متاسفانه مادر بداخلاقش پیشش بود که سرکار همسر رو بشدت آزار می داد و حتی یک شب می گفت مادرش تا صبح بالا سرش نشسته بوده و غرر میزده. بعد هر موقعه من کنار سرکار همسر میرفتم شروع به غرر زدن و گریه می کرد و مثل الان همه ناراحتی ها رو سر من خالی میکرد و من یکبار هم نشد پیشش برم و شاد ببینم و غرر نزنه. هر کسی هم هر اشتباهی میکرد از من بازخواست می کرد و من باید جوابگوی خطای دیگران می بودم و این رفتارش باعث می شد کمتر رغبت کنم پیشش برم)

6. تو لباس های خودت رو چرا نمی شوری؟ شوهر فلانی و فلانی خودشون لباسای خودشونو می شورند.(حالا بهترین ماشین لباسشویی رو براش خریدم که اوماتیک می شوره و خشک میکنه)

7. غذا گذاشتن بلد نیستی و چرا هیچ وقت غذا نمیزاری؟ مثل شوهر فلانی و فلانی (نمیدونم چه جوابی باید بدم!)

8. ظرف نمی شوریی در حالی که خیلی از مردها ظرف می شورند.(باور کنید می شورم اما ایشون توقع داره من هر روز ظرف بشورم حتی اگه از کار ظهر خسته رسیده باشم)

9. اهل بازار چرخیدن نیستی. (قبلا گفتم برای هر خرید باید چند بار بازار بره و همه جا رو بچرخه و آخرش هم نمی تونه تصمیم بگیره و دعوا درست میکنه. و مهمتر اینکه من خیلی از بازار رفتن خوشم نمیاد اما با این حال بیشتر موقعه ها که خواستند رفتم).

10. چرا تو دعوا و بحث ها جواب منو میدی و آتیشم میزنی.( من ایشون تا 6 سال غرر میزدند و دعوا میکردند و هر چی دهنشون میومد میگفت سکوت میکردم و آرومش میکردم تا شاید بخاطر صبر و گذشتم اصلاح بشه اما دیدم بدتر شد و بهتر نشد و فکر میکرد حرفاش درسته که من جوابی نمیدم و سکوت میکنم و الان هم با صبر برخورد میکنم فقط جاهایی که لازمه جوابش رو میدم تا فکر نکنه حق با اونه. هر چند متاسفانه دیگه صبرم مثل سابق نیست و خیلی تغییر کردم و زود عصبانی میشم و علت هم کارای ایشونه)


پ.ن: دیگه چیز خاصی به ذهنم نمیرسه که ایراد و اشکال باشه و تو نظرات یادم اومد میگم.میبیند که غالبا ایرادها مال گذشته است و من بارها به سرکار همسر میگم گذشته تموم شده و قبول میکنم اشتباهی بوده ول کن و به آینده بچسب.آخه تا هر بحثی میشه گذشته رو به رخ می کشی مشکل حل میشه؟ باور کنید مشکلات ایشون و خطاهای ایشون در گذشته هزار برابر بیشتر از منه اما هیچ موقعه به روش نمیارم و نمیگم مگه جزئی اونم زمانی که خیلی دعوا کنه و غرر بزنه که جواب بدم تا بدونه حق با اون نیست.

پ.ن: خانم ...یک زن... تو پست قبلی در دو نظر تهمت های خیلی بدی بهم زدند و گفتند اومدم اینجا غیبت می کنم و از بدی های سرکار همسر میگم .در حالی که یک نفر هم اینجا من و ایشون رو نمیشناسه و لذا غیبت نیست.
من بارها گفتم اینجا قصدم گفتن بدی های سرکار همسر نیست فقط اتفاقات زندگی و درد و دل های خودم هست.دوست دارم اتفاقات تلخ زندگیم رو بنویسم مشکلی که نداره.میدونم برای آینده ام خوبه. حتی برای خیلی خانم ها میونه مفید و آموزنده باشه. اینکه بخوام اینجا درد و دل هام رو بنویسم با نوشتن بدی های همسر خیلی فرق داره. دو هدف کاملا جداگانه است.جواب تهمت های دیگه اش بمونه یوم الحساب.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۴
مرد تنها

نظرات  (۹۰)

زن ذلیل
با سلام اگه حرفاتون واقعیت داشته باشه شما خیلی مرد صبور و خوبی هستین خداقوت برادر
من درکتون می کنم صبح ساعت 6.5 سر کا ر می روم خانم من ساعت نه صبح با بچه بیدار می شوند 
وقتی هم خانه می رسم کار دوم من ‌شروع می شه از ظرف و بچه شستن تا....  بعدش هم به خانم من که کاری جز بچه داری نداره می گند کزت 
درک می کنم که خانم من هم همش سر خانواده ام به من سرکوفت می زنه 

مگه عهد دقیانوسه که کسی با دست لباس بشوره وقتی ماشین لباسشویی دارید
درضمن وقتی قراره اشکالاتونوبنویسید باید اشکالهایی که به نظر خودتون اشکاله بنویسید نه به نظر همسرتون اشکاله
اینجورکه پیداست از نظر خودتونه هیچ اشکالی ندارید ومعصوم هستید
آدم اعصابش از همدردی فمنیست کورکورانه بعضی زنا خوردمیشه؛ طرف داره میگه غرمیزنه زنم بیابغلش کنه وماچش کنه؛وقتی هیچ انگیزه ای واسه محبت واسه شوهره نمیذاره؛ عذرمیخوام ولی بعضی زنانفهمن بی درک وخالی ازشعورن؛بغل وبوسه موقع غرغرباعث پروتر شدنشون میشه بدعادت میشن وحق تو هرچی به خودشون مید
سلام 
دقت کنید. ایرادی که از قول خانومتون نوشتید یک خط یا گاهی نیم خطه و بعد توضیح(بخوانید توجیه) خودتون چند خط. همین نشون میده که شما اساسا باور ندارید که ایراد دارید. اول بحثتون هم که نوشتید همه انسانها ایراد دارند و معصوم نیستند این جمله رو در مورد خودتون نباید بگید در مورد ایرادهای همسرتون باید بگید. من فکر میکنم شما باید کمی رفتارهاتون رو اصلاح کنید. این رو از از قول یکی از علما میگم که در تفسیر آیه الرجال قوامون علی النسا میفرمودند که مردان چون قوام هستند پس ابتدا آنها باید در محبت پیش قدم شوند و همسرشان را از محبت سیراب کنند و سپس زن در پاسخ به مرد به او محبت خواهد کرد. کلا هم که میدانید محبت زنان واکنشی است از مهر و محبت مردان. وقتی یکی از اصلی ترین گله های همسر شما این بحث محبت است باید بدانید که وظیفه شوهر بودن خود را به درستی انجام نمیدهید. مسایل دیگر هم اغلب به همین بحث محبت برمیگردد. اصولا زن اگر از شوهرش محبت ببیند در روابط زناشویی هم گرم خواهد شد. به فکر برطرف کردن ایرادهای خودتان باشید برادر من
شما لجوج و خود رای هستید و با سکوتتون حرص خانومتونو درمیارین حرف نمیزنید اما وقتی حرف میزنید چیزی میگید که ختم کلام باشه چون حوصله ندارید
پاسخ:
شاید
سلام ^____^
عاغا! من با همین آیدی "یکی" براتون کامنت گذاشته بودم!
الان پیداش کردم ^___^
فکر کنید چقدر گشتم تا پیداش کردم خخخخخخخ
به هر حال ممنونم که من رو بخشیدید(گل)
پاسخ:
سلام
خواهش.

اى بابا برادر !   چاره اى نیست اگه این خانومو میخواهى پاى تمام اذیتشان باید وایسى اونم چون شما رو شناخته هى بازى درمیاره ، شما فقط فکر سلامت خودتون باشید ،خیلى سخته مادر بنده هم با پدر بنده اینگونه بود ، راهى نیست ولى باز چون شما مرد هستید او نمیتواند بیش از این به شما گیر بدهد ، بى خیال باشید 
بعضى گمان میکنند زندگى میدان جنگ است هر کى شمشیرشو زودتر دربیاره برنده است و تا آخر میبینى داره میجنگه حالا با کى  در واقع با خودش  باید با یه زبونى دلشونو اونجور که خانوم میخواد به دست بیارید معمولا آقایون زبون خانومها و خانومها زبان آقایان را نمیفهمند ،من میگم حرف نزنند باهم خیلى بهتره  با استدلال و گفتار قضیه حل نمیشود  
سلام اقای مدیر
ناراحت شدم.
ولی در مورد 1 و 5 بهشون حق دادم . زن محبت و توجه بی اندازه میخواهد. بهش خیلی محبت کن . وقتی عصبی هست بغلش کن. و ارومش کن. کار سختیه از نظر شما اگه موقغ بدو بیراه گفتنش بری و در اغوش بگیریش غرورت شکسته میشه ولی از نظر اون شما مهربان ترین مرد دنبا میشی و اون این کار رو زیر پا گذاشتن غرور نمیدونه. موقعی که اون رفتارش خوبه که جای خود. اگه تونستی وقتی رفتارش بده بهش محبت کنی هنر مندی .
چون من یه زن هستم میدونم نیاز به محبت در زمان ناراحتی یعنی چی.
وقتی من با همسرم دعوام میشد دلم نمیخواست پشت کنه و سکوت کنه بذاره من توی تنهایی به نتیجه برسم . حتی وقتی احساس میکردم چقدر ازش بیزارم ولی مطمعن بودم اگه بیاد بغلم کنه و مورد محبت قرار بده مثل اب رو اتیش همه ناراحتی ها و سختی هامو فراموش میکنم .
به جان خودم . زن ها خیلیییییییییییی به محبت زیاااااااااااااد نیاز دارن. اصلا خیلی عجیب .
برای جبران هیچ وقت دیر نیست. به امید خدا
التماس دعا
سلام
من قبلا یه کامنت خیلی بد براتون گذاشته بودم، اصلا نمیدونم برا کدوم ارسالتون بود که برم چکش کنم ببینم چه جوابی دادید بهم، البته میتونم حدس بزنم فقط سکوت کرده باشید، حتی نمیدونم با چه اسمی...
به هرحال الان خواستم ازتون عذرخواهی کنم، و بگم حلالم کنید، اولش فکر میکردم شما آدم بدجنسی هستید ولی الان که این ارسالتون رو خوندم نظرم عوض شد،
بازم عذر میخوام
امیدوارم ببخشید من رو(هزارتا گل) ^____^
پاسخ:
سلام
نگفته بودید هم میبخشیدم.
بازم سلام
من از آخر تا اینجا پستاتونو خوندم....
تا اینجا..تاکید میکنم تا اینجا نظرمو میگم....
شاید قضاوتم درست نیست اما دوست دارم بخونید..فک کنید راجبش و بعد جواب بدید
اولین چیزی که به نظرم میاد اینه که شما وظیفه ای رو برای خانومتون در نظر میگیرید که واس خودتون نمی گیرید....
مثلا:
میگید زن باید شاداب باشه اما مرد چون میره سر کار زیاد توقع نمیره....(میگید بهتر هردو باشه..اینو در نظر دارم...اما برای زن وظیفه میدونید)
نه... شاید بهتر اول اگه توقعی دارید سعی کنید خودتون انجامش بدید ببینید چقد عملیه بعد...

یا مثلا
شما میگید در زمان های خاص که زن ها کلافن یا عصبی یا هر چیزی خودشونو عادت بدن با چیزی سرگرم بشن...به شوهرشون کاری نداشته باشن... در عین حال وقتی مردی یه اخلاق خاص یا عادت خاص داره زن درکش کنه....
اینا اون چیزایی هس که شما اول باید انجامش بدید بعد متوقع باشید...
شما راجب حس و شرایطی که ندارید و درک نمکنید توقع و انتظار دارید...

یه چیز دیگه...
شما از رفتار خودتون رو گذشت تاکید خاصی دارید..اما ازنظر کسی که با شما زندگی میکنه...شاید خیلی از رفتاراتون معنای گذشت نداشت باشه...و هیچ عیبی رو تو اخلاق و رفتارتون نمیبینید...
من بحثم ایراداتی که همسرتون بیان میکنه نیس....رفتاری و اخلاقی...
و اینک شما از انتظارات همسرتون چقدر میدونید
بقیه حرفام یادم رفت...باز پستارو نگاه میکنم..یادم اومد میگم...
یه پیشنهاد میدم بهتون....
برای آرامش خودتون...تو زندگی هم خاطرات خوب رو بنویسید هم بد....
هم رفتارای درست همسرتون رو بنویسید...هم بد....
چون هیچ کسی تو دنیا وجود نداره که 100% کاراش درست باشه
و هیچ کسیم نیست که 100% کاراش اشتباه باشه
پس واقع بینانه و صادقانه اشتباهات و خطاها و درستی های خودتون و همسرتونو کنار هم بنویسید...
تا هروقت که به این وبلاگ میاید احساس بدی که تو زندگیتون احتمالا دارید بدتر نشه...
بذارید احساس بدتون مدام تحریک نشه....


پاسخ:
سلام
من وظیفه ندونستم و دارم منطقی نگاه میکنم و میگم طبیعی هست که بخاطر کار زیاد مرد نتونه اون شادابی رو داشته باشه حتی اگر خانمی هم کار میره همین در موردش صادقه و توقع زیادی ازش نمیره.
مرد و زن هر دو باید همدیگه رو درک کنند.
این برداشت های شما اون چیزی که من مد نظرم بوده نیست.
بله چشمممم
۳۰ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۴ خانووم جیگیلیــ و آقای گیگیلیــ
سلام حالتون خوبه اتفاقی با وبتون اشنا شدم واقعا ناراحت شدم از خوندن مطلباتون 
اخه چرا اینطوریه خب گناه دارین):
ینی واقعا بی دلیل بد اخلاقی میکنن؟؟
پاسخ:
سلام
ممنون.بله واقعا گناه دارم.
بی دلیل ینی چی؟ توضیح دادم علت رو
ادرسم یادم رفت بذارم

روانشناسها همیشه معتقدند علت اصلی و زیرشاخه ای هر دعوایی اصلا خود موضوع دعوا نیست

دلخوریهای تلنبار شده در حقیقت در هر دعوایی  حکم اتش زیرخاکستر داره

غر زدن یک وجه زنانه است البته نه تا حدی که زیاد باشه و اسیب زا

درست مثل عصبانیت که یک وجه مردانه است

هرکسی هم قلق خاص خودش رو داره

همه زندگیهای امروز که یا به طلاق رسیده یا در برزخ سپری میشه بخاطر اینه که ما هیچکدوم هنر برقراری ارتباط و گفتگوی صحیح رو نداریم

چون اموزش ندیدیدم

چون نسل پدر مادرهای ما خیلی با ما فرق داشتن

گاهی فکر میکنم طفلک نسل بچه های ما چه زن و شوهرهایی خواهند شد

خیلی صبورید شما..... خدا پاداش این صبر رو  بهتون یده انشالله جایی خوندم که " کسی که بر بد اخلاقی همسرش صبر کنه پاداش بزرگی در انتظار اوست"  انشالله زودی همسرتون متوجه رفتار بدش بشه و قدر زندگی و فرزندان سالمشو بفهمه.
به نظرم شما اطلاعاتتون از زن ها خیلی کمه. شما می دونید یه زن وقتی زایمان می کنه چه رنجهایی رو متحمل می شه که تازه نوشتید موقع زایمان غر میزد؟ شما خیلی از عوالم زنها بی خبرید و من به همسرتون حق می دم
خواننده هات خیلی سادن خیلی
از موضوعات پستتات قشنگ میشه فهمید اینا همش داستان وتخیلات ذهنته نه واقعیت
میتونم شرط ببندم اصلا متاهل نیستی یا شاید بودی اما الال مطلقه هستی

اسین دختراچقدر سادن که میان تازه باهات مدردی هم میکنن
پاسخ:
ما رو خیلی بیکار فرض کردیدا.
کاش همینطور که میگید بود کاش.
۱۰ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۵۵ خوانندجوانی
هههه چرا رختهاتو خودت نمیشوری؟درصورتی که من براش ماشین اتومانیک خشک کن خریدم

ادمادم یاد فیلم فارسی میفته

به نظر من مخاطبات خیلی سادن که حرفاتو باور دارن منکه فکر میکنم تو اصلا یامجردی ویا طلاق گرفتی
به هر ن.وشته هات واقعی نیست. یه تخیلاتی است که خودت هم باورت شده

چهچه مخاطبهای ساده ی داری که باهات همدردی هم میکنند اکثرشون هم خانم هستن(قهققه)
پاسخ:
اینم یه نظریه و ای کاش اینطور بو که شما حدس زدید.
خانم مهتاب خیلی بی انصافید یا متاهل نیستید یا اهل درس و کتاب
در هرصورتش شب امتحان خیلی میخاد از پای درست بزنی بری برا همسرت ی لیوان اب بیاری چه برسه غذا پختن
همین الانش روز روزونش خانما غذا درست نمیکنن چه برسه یه مشغله هم داشته باشن
سلام
خسته نشدید از این موضوع عوضش کنید دیگه
یعنی چی به شما چه؟! اخه حوصلم سر رفته از بیکاری
بعدش خانمی که میگه امتحان داشتم قیمه درست کردم قیمه درست کردن که کارحضرت فیل نیستش راحت ترین غذای ممکنه ببخشیدانتونستم چیزی نگم


پاسخ:
سلام
چشم سر فرصت می عوضیم.

سلام آقای مدیر احوال شما..پستتون رو خوندم و ناراحت شدم که همسرتون اینجوری رفتار می کنه ...برای خودتون یه پیشنهاد دارم بهتر نیست سرتون رو با ورزش یا یه کار دیگه مشغول کنید تا از زندگی بیشتر لذت ببرید؟ منظورم اینه که مشکلات خانومتون رو اونجوری کمتر می بینید ...نظر خودتون چیه؟
پاسخ:
تا حدودی ممکنه خوب باشه اما هیچ چیزی جای زندگی آروم رو نمیگیره
سلام آقای مدیر , زندگی همه مشکلات داره شاید این امتحان خداوند باشه ,  داشته هاتون با نداشته ها مقایسه کنید همه چیز دارید نعمت پدر بودن تحصیلات شغل اعتقاد و ایمان وضع مالی مساعد همسر همینطور که گفتید زیبا , فقط خدا یک نعمت رو از شما گرفته پس ناشکر نباشید باهاش کنار بیاید
وقتی ملاک انتخاب همسرت چادر و نماز بوده، توقع بهتر از اینم نباید داشته باشی :) 
اطرافم خیلی ها رو مثل شما دیدم که سنتی ازدواج کردن و فکر کردن هرکی نماز بخونه و چادر سرش کنه دیگه همه چی حله و بدبخت شدن، یک مورد طلاق گرفت و با یه خانوم آشنا شد و بعد از اینکه به آشنایی کامل از اون خانوم رسید و اخلاقش دستش اومد، باهاش ازدواج کرد، حجاب معمولی داره و نماز نمی خونه، اما اون آقا می فرمایند که احساس می کنن دارن تو بهشت زندگی می کنن :D
من نمی گم هرکی چادریه و نمازخونه مشکل داره، دوستان چادری و نماز خون منو نخورن لطفا، میگم ملاک ازدواج، تو این دوره زمونه، نباید فقط این موارد ظاهری باشه!!!
پاسخ:
بله اما آمار طلاق و اختلاف در زوج های غیر مذهبی به مراتب خیلی بیشتره
۰۴ مرداد ۹۳ ، ۰۳:۲۸ سبحان عباسی
بله.ممنون
نظرات قبلیمو که جواب ندادین تا نظرتونو راجع به حرفام متوجه بشم
گویا به یکی از بچه ها گفتید که پیش مشاور رفتید
خب توضیح بدید چی شد، چیا گفته شد؟ نتیجه چی بود؟
در ضمن شما هر چقدر غر بزنید و روی مسائل منفی متمرکز باشین
بیشتر براتون پیش میاد این قبیل چیزا
بگید چه گام های مثبتی بر میدارید برای زندگی

پاسخ:
سلام
این لینک و نظراتش رو بخونید:
http://rangname.blog.ir/1392/07/06/%D8%A7%D9%86%D8%B5%D8%A7%D9%81-%D9%87%D9%85-%D8%AE%D9%88%D8%A8-%DA%86%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%87
۰۳ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۴ فتانه صالحی
سلام

من چند روزه که با وبلاگتون اشنا شدم
که فکر من ر حسابی هم مشغول کرده
واقعا امکان داره مردی اینقدر صبور باشه؟؟؟؟؟؟؟

خدا صبر بده ان شا الله


پاسخ:
سلام
خیلی ها که ما رو مرد غرغرو حساب میکنن

سلام
خوبید?
خانمها عاشق این هستند که ازشون تعریف بشه.یه مدتی از خوبیها و کارهاشون تعریف کنید.شاید بهتر شد.
پاسخ:
سلام
ممنون. چشم عمل میکنم
سلام.مطالب این وبلاگ رو به طریقی به خانومتون که تمایلات ِمذهبی ه مدارن برسونید.
http://womanart.blogfa.com/
پاسخ:
سلام
ممنونم

از نظر شما هرکی تا مقطع دکترا بره از همه لحاظ موفقه؟؟؟؟؟
پاسخ:
من چنین حرفی زدممممم؟؟؟؟؟ از کجا چنین نتیجه ای گرفتید؟؟؟
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۵ گلناز ( مادرانه های یک مادر حساس)
قبلا" هم گفتم , دوباره می گم چرا از خوبی های خودتون و همسرتون نمی نویسید ؟ چرا همش نیمه خالی لیوان رو می بینید ؟ فکر می کنید مردم مشکل ندارند ؟ همسر شما هم مثله بقیه ست ، هیچ آدمی معصوم نیست ، همینطور خود شما ،، چرا از لحظات شیرین زندگیتون نمی نویسید ؟ از مهربونی های همسرتون ، با مزگی های بچتون ، اووه اووه یادم رفته بود اسم وبلاگتون رنجنامست ، بهتر نیست اسمشو بگذارین هجو نامه 
پاسخ:
سلام
هجو نامه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این نظرو با دقت بخونین لطفا و حتما میخوام که جواب بدین بهم
من دقیقا برعکس خانم شمام و همسر من کاملا بر عکس شما این باعث به وجود آمدن عشق و یا بهتر بگم دوشت داشتن میشه و باعث تثبیت خانواده.نه من میتونم تحمل کنم اگه همسرم بگه غذات چرا موندس؟نه همسرم میتونه تحمل کنه که من بگم همینه که هست.شاید اگه همسر من خدایی نکرده یه روز مثه شما رفتار کنه من یه لحظه هم نتونم تحمل کنم و جواب بدم.همسرم هر روز به من میگه به خودت فشار نیار.نمیخواد غذا درست کنیم بذار شب میایم با هم یه چیزی میپزیم.قسم میخورم بارها شده گفتن که من لذت میبرم از اینکه میخوابی و استراحت میکنی.این حرف ها باعث شده من با عشق حتی شب های امتحان برای همسرم خورشت قیمه خیلی خوشمزه درست کنم.یا گاهی شده دو نوع غذا و یک نوع دسر سر میز میذارم  دقیقا شب امتحانم و در حالی که نصف کتابم مونده.هر دو مقصرید.شما باید بعکس عمل کنید.حساسیت های زنانه را کمی درک کنید
شما تهران هستید؟
پاسخ:
همسرتون اخلاقشون خوبه و این تعامل برای زندگی خوبه.
شهرم؟ به چه دردی میخوره حالا؟
من خیلی می خونمتون اگه حرفی نمی نویسم ...چون که نمیدونم چی بگم؟خیلی حرفا دارم اما فکر میکنم هرچی بگم شما یه چیزی ممکنه بگی که حرفی نمونه.مثلا این که چرا واقعا نمیرید یک مشاوره ی عالی...پولشو ندارید حتی اگر شده تنهایی ازین مشاوره بدرد نخورها نه که مفتیه یه مشاوره درست درمون از این مشاور خانوداه های معروف مثه خانوم بهرامی که توی تلویزیون نشونش میده خانوم دکتر بدری سادات بهرامی تهرانه....شاید پولی که بگیره زیاد باشه ولی به نظرم برای یک عمر اروم زندگی کردن ارزششو داره هیچ وقت مریضی های روحیمونو جدی نمیگیریم مریضی باید فقط سردرد و سرماخوردگی و سخت باشه تا شاید بریم درمون کنیم
پاسخ:
رفتیم
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۴۹ مهسا خانوم
سلام 
یه سوالی که برام پیش اومده اینکه چطور زن و شوهرایی که تفاهم ندارن 
و بیشتر زندگیشون با جنگ و دعوا میگذره بچه دار میشن؟ 
یعنی موقع بوجود اوردن بچه تفاهم دارن ؟ یا بچه رو مایه ارامش و رفع اختلاف میدونن؟ یا با بچه میخوان تست کنن ببینن زندگیشون چی میشه؟
یا به بچه به چشم موش ازمایشگاهی نگاه میکنن؟ یا راه های بچه دار نشدن رو نمیدونن؟
ممنون میشم نظر شما اقای مدیر و بقیه کاربرا رو بدونم 
پاسخ:
سلام
بچه خیلی مهتر از این مسائل هست و اختلاف باید ریشه اش کم بشه نه بچه.
من مراقبم این مشکلات رو بچه تاثیر نذاره.

سلام

اگه میشه رمزتون رو برام ارسال کنید

ممنون

پاسخ:
سلام
ارسال شد؟

من انرژی مثبت قویی دارم از امروز که ناگهانی وبتون رو دیدم براتون انرژی میفرستم یاد داداشمو زندگیش افتادم دلم گرفت ...برا ارامشتون و قشنگ شدن زندگیتون و عالی و عاشقانه شدن رابطتون با همسرتون و همسرتون باشما دعا میکنم از الان تا ....


پاسخ:
سلام
ممنونم از لطف شما

سلام وبتون رو خوندم وواقعا ناراحت شدم داداش منم 9ساله ازدواج کرده خانومش عین خانوم شماس بنده خدا با 3تا بچه زده به بیخیالی دیگه ...

ببین چه خوبیایی تو همسرت هست اونروبهش بزبون خودت بگو ....شاید اطمینان دوس داشتنو بش ندادی ...
نمیدونم من دارم ازدور میبینم و خانومتون رفتاراش واقعا ناراحت کنندس ...

با ی مشاور خوب صحبت کن بالاخره باید از زندگیتون لذت ببرین نمیشه که همش غر زدن و گریه و ....باشه ...

تو همین وب چنتا از خوبیای همسرتونو بنویسید روو خوبیاش تمرکز کنید میدونم ذهن ادم وقتی مغشوشه و دلش وقتی غمگینه نمیتونه اینکارو بکنه ولی شما سعی کن تو وجود هرکسی با تموم بدیاش نکات مثبتی هست ...نکات مثیتشو بهش بگو و اونارو بالاببر و جلو همینایی که میگی همیشه باشون مشکل داره ازش تعریف کن و دوس داشتنو ابراز کن ..
واقعا ناراحت شدم ...
۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۱۰ بتول خانوم
سلام با اجازتون از مطلب ساپرتتون تو وبلاگم استفاده کردم
به نظرم خیلی زیبا و منطقی بود
ممنونم
پاسخ:
سلام
صاحب اختیارید

سلام

جسارتا دوسش دارید؟

پاسخ:
سلام
اگر اخلاقش درست بشه بله.
۳۱ تیر ۹۳ ، ۰۹:۵۶ گلناز ( مادرانه های یک مادر حساس)
سلام ، وبتون دیر به دیر آپ می شه ، اگرچه دوست دارم مطلب جدید بخونم ولی این به معنی اینم هست که مشکلاتتون کم رنگ تر شده ، خدا رو شکر
پاسخ:
حسش نیست
سلام من فقط میخوام یه چیزی بهتون بگم البته مطمئنم که به حرفم توجه نمیکنید ولی میگم و امیدوارم حداقل یه روزی به حرفم برسید.نوشتن درد و دلاتون توی وبلاگ به خودی خود مشکلی نداره اما نکته اینجاست که شما نباید دردودلاتونو بنویسین چه اینجا چه روی یه کاغذ واسه خودتون حتی فکر هم نباید بهشون بکنید فکر کردن نوشتن و صحبت کردن از هر چیزی که ناراحتتون میکنه فقط باعث میشه مقدار بیشتری از اون رو به زندگیتون جذب کنید باور کنین غر زدن اسونترین کاره ولی متاسفانه فقط همه چیو بدتر میکنه اگه یه روزی خسته شدین از شکایت و درددل یه پیشنهاد براتون دارم یه وبلاگ درست کنید و هر روز همه اتفاقای خوبی که واستون افتاده رو بنویسید و شکر کنید حتی اگه روز خیلی بدی رو گذرونده باشین بازم دهها مطلب واسه شکر کردن وجود داره در مورد همسرتون هم همینطور شما روی صفات مثبتشون متمرکز بشین میبینین که مثل معجزه همه چیز روز به روز بهتر میشه خدا یار و نگهدارتون
سلام من تازه امروز وبتونو دیدم میخواستم اگه بشه رمزتونو داشته باشم
پاسخ:
سلام
ارسال شد.

سلام خوبم ممنون از لطف شما

دیشب بعد از پنج شب بعد زدن چندتا امپول راحت خوابیدم

وبلاگ تون خسته کننده شده ها دیر به دیر مطالب میذارین ان شالله

که زندگی به کامتونه

 

دوتا نظر دادم نمی دونم ثبت شد یا نه
پاسخ:
با این دو نظ ثبت شدع

سلام دیشب اینجارو خوندم و خیلی برای هردوتون ناراحت شدم و غصه خوردم

خیلی دوست داشتم بتونم کمکتون کنم

فعلا توی مراسم خیلی دعا کردم  برای همه زوج های مساله دار و بخصوص شما منحصرا!

نمی دونم نظراتم می تونه کمکتون کنه یا نه

من تجربه صبر کردن در برابر همسر و در عوض بدی دیدن را برای سال ها داشتم. از همان دوران عقد شروع شد

خیلی وقت ها مثل شما فکر کردم انتخابم غلط بوده

ولی خب ادامه دادم و به هر دری زدم از مطالعه، مشورت با دانایان، مشورت با متخصص، مشاوره، محبت بیشتر، مشورت با علمای دینی فکر کردن و .... توسل و توسل و توسل

الان تازه بعد از حدود 19 سال اوضاع کمی بهتره

خیلی دلم می خواد کمکی کنم بنظرم رسید از تجربه ام براتون بنویسم نمی دونم مفیده یا نه

پاسخ:
با سلام
ممنون دعا کردید و برام خیلی ارزش داره.
تجربه خوب و مفیدی بود و ان شالله همیشه زندگی خوبی داشته باشید.
راستی اینم میخواستم بگم که میدونم سخته که اون اینطور رفتار کنه و شما محبت کنی
ولی باور کنین باور کنین از محبت خارها گل میشه
محبت کنین زیاد، حرفای عاشقانه بزنین زیاد، مایوس نشید
نتیجه ش رو میبینید ان شالله
راستی فک کنم گفته بودین از امام رضا یجورایی گرفتین خانومتون رو
به این فکر کنین که توی این امتحان شما قراره رشد کنین
حتما شنیدید: عسی ان تکرهو شیئا و هو خیرا لکم...
ببینین باید چطور رفتار کنین تا خدا از شما راضی باشه
اصلا از علما بپرسین، بگین من تو این شرایط باید چه رفتاری نشون بدم که خدا ازم راضی باشه و تو امتحانم سربلند باشم
باز هم میگم همسر شما فقط یه بیماره
اگر هم حاضر نیست پیش مشاور یا روانشناس بره شما برو پیش مشاور ازش راهنمایی بخواه
موفق باشین
سلام من بیشتر مطالب شما رو خوندم
کاملا مشخصه که خانوم شما مشکل روانی دارن
نه اینکه لزوما حاد باشه ها
نظرشون راجع به رفتن پیش روانشناس چی هست؟
حتی با خوردن روزی یه قرص هم بعضا دیده شده که رفتارها زمین تا اسمون عوض شده
به نظرم به هر طریقی شده راضیش کنین بره دکتر
و اینقدر هم کاراش و حرفاش رو واگویه نکنین برای خودتون
آدم بیمار بیماره دیگه باید درمان بشه
اینطوری که شما از خانواده ش گفتین چیز عجیبی نیست مشکل روحی ایشون
خدا به شما صبر بده
خدا نگهدار
به نظر نمیاد تحصیلکرده در مقطع دکترا باشین چون آدمى که در یک رشته میتوونه تا انتهاى علم بره اگه نتوونه مشکلات زندگیشو حل کنه علمش به درد نمیخووره. البته من خودم هم دانشجوى دکتراى یکى از رشته هاى مهندسى هستم که اتفاقا بعد از قبولى در مقطع دکترا خیلى از مسائل زندگیم را هم حل کردم و الان با همسرم و فرزندم خیلى هم روزگار خوب و شیرینى داریم و خوشبختیم. ضمنا شاغل هم هستم و با برنامه ریزى به همه ى کارهاى بچه و خونه میرسم. شما هم خودت از اموخته هایت که تا به امروز بوده استفاده کن و مطمئن هستم که هیچ کس به اندازه خودتون خانم تون را نمیشناسه . یه یا على بگین و با صبورى زندگیتون را از نو بسازین حتما از چیز هائى که خانم تون دوست داره و یا بدش میاد شما بهتر میدونید .
پاسخ:
خیلی از دکترها رو میشناسم همسرشون رو طلاق دادند یا درگیر هستند. ربطی به هم ندارند.
سلام خانم...یک زن...تو عزیزتری!!!
تازه داشتیم اشنا میشدیم کجا به این زودی؟!
کار از میخک وکاکتوس گذشته اثر نداره امروز رفتم دندون پزشکی یه دندونم مشکل داشت دو تا دندونو درست کرد دونه 450هم گرفت!!
دکترا چرا اینطورین هان؟!
باشمام اقای دکتر
ای وای از دست شما دکترها!
پاسخ:
چطورین؟
منم مجردم.توخونه ی هرکی که من دیدم ازاین حرفابوده وهس.معمولاتا1-2سال اول زندگی همه خوشن(دلیل علمی هم داره)
ولی بعدهاس ک اختلافات شروع میشه.
اگ به عنوان یه نفرسوم به دعوای یه زن وشوهرنگاه کنین میبینین که اونادوقطب متضادن.ممکنه شمایه بعدظهربه خونه بیان وازپنچره بیرونونگاه کنین شمادراین حالت مسلمادارین به یه مسئله مهم فک میکنین ک قراره حلش کنین اماخانم شماوقتی شمارودراین حالت میبینه تصورمیکنه شماخسته این وشروع میکنه باشماحرف زدن(وازاون جاییک آقایون برخلاف خانومانمی تونن چندکاروبتهم انجام بدن)اعصاب شماخورد میشه وحرفی میزنین ک منجربه دعوامیشه.
یه سوال دارم شمادرهفته چندباردورهم جمع میشین ودرباره ی خواسته هاتون باهم حرف میزنین؟پشت یه میزبشینین وبه همسرتون بگین ناراحتیاش ازشماوبچه تونولطفابنویسه شماهم به جای اینک اینجابنوویسین اونجابنویسین.باهم حرف بزنین.ماهافقط یه بارحق زندگی داریم کمترکارکنین بیشترباهم برین بیرون.من نمیگم پول براخانمامهم نیس امااونابیشترازاینک وضعیت مالی براشون مهم باشه درک کردنشون براشون مهمه .شمابنظرخودتون ایشونودرک میکنین.اماگاهی معنای واژه هابراافرادمختلف باهم فرق میکنه.ازشون بپرسین؟
وقدرخیلی چیزاروبدونین ازجمله سلامتی خودتون وهمسرتون وبچه تون.
نیمه ی پریم هس مطمئن باشین.ماآدماروزای خوبمونوزودازیادمیبریم ولی روزای بدازیادمون نمیره........
نت اعتیادآوره.معتادبه نت مجرم نیس،بیماراست،بیماریش فقط تنها،تنهایی درمانی نداردبجزحرف زدن باکساییک حقیقین نه مجازی
وفراموش نکنین نت مثه باتلاقیه که هرچی توش بیشتردست وپابزنی بیشترفرومیری افرادی دوروبرتون هستن ازشون کمک میخای ولی اونابه جای کمک کردن بیشترشماروفرومیبرن چون خودشون غرق شدن.
هممون یه روزی ازدواج میکنیم به این مشکلامیرسیم......براخانومایه جوربراآقایون یه جوردیگ
...
سلام بر برادر عزیز.... من متوجه حال شما میشم...نه اینکه تجربه کرده باشم ولی دیدم...به چشم دیدم...
شما یک راه حل ساده داری که باید البته زیرک هم باشی...
شما خیلی غیر مستقیم به چند مشاور مراجعه کنید...
مشاوری که تخصص دینی هم داشته باشه تا از لذت های رفاقتی و صمیمانه زن و شوهر خوب براتون حرف بزنه...
قطعا شما هم مشکلاتی داری و اصلا معلوم نیست همسرتون هم دل نوشته هایی شبیه شما نداشته باشه و شما ازش بی خبر باشی...

پس ی نفس عمیق بکش... ی برنامه ریزی کن برای شرکت در جلسات مشاوره پی در پی و زیاد...
اگر تهران هستیذ یا شهری هستید که اساتید اخلاق خوبی داره به جلسات هفتگی اخلاقی حتما برید.. و کاغذ و خودکار دستتون باشه و نکات رو بنویسید به همسرتون هم بگید که بنویسه...
بعد از چند هفته میبینید که نکات اخلاقی خوبی پیدا میکنید هر دو و بدی هاتون کم کم میره پی کارش...
نگران نباش..دوای درد تو و همسرت پیش مشاوران و جلسات اخلاق هست
۲۸ تیر ۹۳ ، ۰۱:۵۶ گلناز ( مادرانه های یک مادر حساس)
ایندفعه راجع به اخلاق های خوبتون بنویسید ها 
پاسخ:
اخلاق خوب من به چه درد نوشتن میخوره
عمو شما دلت پاکه ما رو هم دعا کن.....بگو خدا حواست ب کلوچه باشه
....
پاسخ:
نه وضع ما وخیم گزارش میشه
سلام. به نظر میرسه علاقه چندانی به تبادل نظر با خواننده هاتون ندارین به هرحال اهمیتی هم نداره.موفق باشید
پاسخ:
سلام
چطور مگه؟
نه اینطور نیست.

امیدوارم ناراحت نشید...اما با توجه به نوشته هاتون معلومه که:
نه شما ابهت مردونه دارید و نه خانمتون ظرافت زنونه...
با نظر بعضی از دختر خانم ها هم شدیداً موافقم بعضی از مردها هم که فقط به خاطر چادری بودن یا ظاهر دختر با اون ازدواج می کنند.البته ازدواج شانسی هم هست...با اون پستی که راجع به توسلتون به امام رضا(ع) و دلگیریتون از ایشون گذاشته بودید مخالفم...یا حکمت خیلی خاصی تو این قضیه بوده یا حتماً یه نشونه هایی بهتون نشون داده اما شما  خودتون توجه نکردید.
با هم به مشاوره برید امیدوارم مشکلتون حل بشه...

((چهار تا قلب گنده با یه عالمه قلب کوچولو که از اون کنار میزنه بیرون واسه مهتاب عزیزم))
دندون درد... فکر نکنم گذاشتن یه دونه میخک روی دندون روزه رو باطل کنه همونجور که میشه مسواک زد یا دهن رو اب کشید خود میخک ها نه اسپری یه کم یخ بریز تو کیسه فریزر بعد تو یه پارچه بپیچ بذار رو صورتت قسمتی که درد میکنه تا حدودی دردش رو اروم میکنه
.
.
.
.
((جناب مرد رنج کشیده ی بدبخت که اسیر یک غول بی شاخ و دم شدید))
.
.
.
.
 شما رو به خدا میسپرم و انشالله سعی کنید اول به اصلاح خودتون بپردازید زنها دارای روح لطیفی هستند مگه چیزی باعث بشه از لطافت روحشون کم بشه
شاید به نظر شما مادرتون بهترین زن دنیا باشه البته فقط برای شما بهترینه ولی از نظر یک عروس حتی اگه بهترین حرف رو بهش بزنه عروس برداشت اشتباهی ازش میکنه چه بسا همون حرف رو مادرش به بدترین صورت بزنه و اون بدش نیاد
وقتی تو خونه پدرش کمبود محبت دیده به شما پناه اورده(( زنها خاصیتشون نق زدن و غر  زدنه خیلی کم پیدا میشه زنایی که غر نمیزنن )) پس دنبال یک تکیه گاهه حرفش رو به شما نزنه به کی بزنه سعی کنید یک گوشتون در باشه و یک گوشتون دروازه حرفاش رو گوش بدین تائییدش کنید ولی در نهایت کار خودتون رو انجام بدین
سر کارهایی که براش میکنید سرش منت نذارید
نهایتش این که سعی کنید بیشتر در کنار همسرتون باشید تا اینکه سیستم رو روشن کنید  اعتیاد به نت خیلی بدتر از اعتیاد به مواد مخدره
یک خصوصیت خوبی که همسرتون داره اعتمادیه که به شما داره و اینکه ولخرج نیست اینها خیلی خصوصیات خوبیه برای یک زن اگه میخواست ولخرج هم باشه و بهتون اعتماد نمیداشت اون موقع بود که زندگی براتون جهنم میشد
از من میشنوید یک کمک بیارید و با توجه به اینکه خانمتون ولخرج نیست خودش خواهد گفت کارهای خونه رو انجام خواهد داد
چند روز غذا از بیرون بگیرید ولی درنهایت بعد از غذا بگید اشپزی شما خیلی بهتره حتی اگه هم دروغ مصلحتی بگین اشکالی نداره
چند وبلاگ اشپزی نشونش بدین و بگین بیا ببین اینجا چه غذاهایی هستش من دوست دارم خانومم از اینا درست کنه
ختم کلام زنها نیاز شدیدی به دوستت دارم و عزیزم دارن بهش بگین خانومم خانم ها این نوع صدا کردن رو دوست دارن
امیدوارم این اخرین کامنتم بتونه کمکتون کنه تو زندگیتون

ختم کلام اینکه
نت بدترین جایه برای گفتن و درد دل کردن نت خونه خراب کنه دیدم تو بچه های نت که میگم
موفق باشید و مانا ((گل  لبخند))
پاسخ:
بالاخره دو کلمه حرف حسابی از شما شندیدیم
تذکرات خوبی بود ممنون
باور کنید مشکل ریشه ای تر از اینهاست ولی چشم عمل میکنم.
شب احیا یاد برادرتونم باشید و دعا کنید
 خانم یک زن گویا اعصاب نداریدا.عجبا.این پیام هارو به دو نفر نشون بدید قضاوت کنند
چقققققققققققققققققققققققدر عالی مدیریت کردین زندگیتون رو

چقدر بده شکلک نداره با شکلک بیشتر میشه احساسات رو بیان کرد بهتره برین بلاگفا یا هرجای دیگه یه  چهار پنج شکلک بذاریم روحمون شاد شه



خانم ...یک زن...
سلام
دندون درد نگرفتی تو عمرت نه اخه خیلی حرف میزنی اونم از نوع رکیک
اخه این نوع حرفها دردو بیشتر میکنه اصلا روزه دارید این همه فحش میدید بنده مسلمونو بسه دیگه حالا هرچی به من وتو چه ؟؟؟؟!!!!!
مشک ان است که خود ببوید نه انکه عطار بگوید...
سلام
اخ دندونم بدجوری درد میکنه حالا که دکترین یه درمان بدین که روزمو این شبای قدر باطل نکنه تا برم دندون پزشکی سه روزه مردم از درد الان میگین
چه ربطی داره مگه دندون پزشکم!
خلاصه هرچی بالاخره که دکترید بگید دارم از درد میمیرم نمیخوام روزمو باطل کنم هرکی میدونه بگه یه درمان که روزه ادمو باطل نکنه اجرتون با خدا
پاسخ:
سلام
از نظر ما دکترا مشکل فقط صد ساله اوله زندگیه لذا تحمل کنید حل میشه بعد.

ماشالله روان شناس هم شدین به به
هر وقت اومدم و نالیدم از زندگیم بگید مشکل داری تو زندگیت  و اما شما از پایه کارتون اشتباهه ایراد از خود خودتونه در ضمن خدمتتون بگم خود من فوق روانشناسی دارم شرمنده و البته همسرم هم همینطور
دیر گرفتن ربطی به 20 اوردن نداره مخ دانشگاه هم 20 نمیگیره خیلی از خودتون متشکرید همچی میگه 20 که فکر میکنی تو دبستان داره درس میخونه جناب دانشجوی دکترا
دکترا دارید ولین تو نت چرت می نگارید با اون ادبیات افتضاحتون...
دیدین نفرت انگیز تر از خانومتون یکی دیگه هم هست =))
.شب قدر کلی براتون دعا کردم
پاسخ:
ممنونمممممم
بابا مشکل ندانست نیست دیر مسائل رو میگیرین  فرض نیستین منظور  حرفا رو دیر میگیرین به نظرم هر کامنتی رو به خاطر اینکه حالیتون بشه چی نوشته صد بار میخونید :D
مشکل اصلی زندگیتون خودتونید  مرد نیستین نشون بدین تو زندگیتون رئیس کیه مثل این بچه کوچولوها تا براتون مشکلی پیش میاد با گریه میرین پیش مادرتون میگین مامان اذیتم کردن
خب بنده خدا خودت از حقت دفاع کن نیا اینجا گریه کننننننننن
مرد من یک مرده به معنای واقعی کلمه خودم هم مرد ترش کردم بهش فهموندم صاحب اختیار من و بچه ها خودشه...
عرضه داری خودت زندگیت رو بساز نیا اینجا مظلوم نمایی کن و بگو جارو نمیکنه غذا درست نمیکنه دیده  هیچی نمیگین بیخیال شده... بی عرضه گی از شخص شخیص خودتونه بد باراوردین خانومتون
فک میکنم هم خراسانی باشین
باز نرین زندگی رو به کام خانواده تلخ کنید که یا از این ور بوم  میفتین یا از اون ور بوم
پاسخ:
سرکار همسر میگند من موندم چطور یه درسی رو برای امتحان سه ساعت نهایت وقت میزاری بعد نمره 20 میگیری.
من برای هیچ درسی بیشتر از سه الی نهایت سخت باشه 4 ساعت بیشتر وقت نمیزارم.

من اگه مرد نبودم تو زندگی وضعیت خیلی بدتر این بود اما تو فرهنگ ما مرد بودن به زور و دعوا و خشن بودن نیست بلکه به مدیریت و اداره درست زندگیه.
من اینجا اگر می نویسم برای بار هزارم میگم برای ثبت خاطرات شخصی هست و اینکه مهمتر از همه خانم های دیگه دستشون بیاد کار درست چیه.
ولی نظرات شما نشون از زندگی آرام نمیده.
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﭼﯿﺴﺖ؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
....
.
ﺗﺼﻮﯾﺮﯼ ﺍﺯ ﻧﻘﺎﺷﯽ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺩﺍﺩﻩ ﺩﺍﻭﯾﻨﭽﯽ
ﮐﺸﯿﺪﻩ، ﻣﺎﻝ ﻣﺎ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺧﺪﯾﺠﻪ 6ﺳﺎﻟﻪ ﺍﺯ دوقوزآباد...
-----------------------------------------------------------
مورد اول مورد داره ولی بقیش قابل چشم پوشی میتونه باشه.....البته من مجردم و تجربه ای در این زمینه ها ندارم ...نمیدونم شاید منم بودم میموند تو دلم ولی نه دیگه بعد8سال بخام بخاطرش اعصاب خوردی ایجاد کنم..عمو من یه راهکار دارم میگم هر وقت خانومت خاست دعوا کنه برو ی مااااااچ از لپش بکن خودش خندش میگیره و کوتاه میاد..دیگه فک نمیکنم اونقد سنگدل باشه ک بخاد پس بزنه ماچتو....(پوزش بخاطر صراحتم)آخه من خودم اینجوری ام  با ماچ همه چی رو حل میکنم...

سلام.من تو یکی از رشته های علوم پایه درس میخونم حالا همزمان رزومه برای تدریس به جند تا دانشگاه البته از نوع پولی فرستادم اما تز من یک عالمه کار ازمایشگاهی با هزینه خیلی خیلی زیاد داره خلاصه یه جورایی علاوه بر هزینه که بخاطر شرایط تحریم جند برابر شده از لحاظ تایم هم تو دردسر افتادم.
پاسخ:
سلام
نه متاسفانه من در این رشته نیستم.
من به امید خدا 2ماه دیگه عروسیمه خونواده من جشن نمیگیرن خونواده شوهرم جشن میگیرن تمام فامیل ما رو هم دعوت میکنن،حالا شاید رسم شما فرق داره
ما رسم نداریم خانواده عروس جشن عروسی بگیرن
ما ترک هستیم . خانواده همسرم هم که فارس بودم همچین رسمی نداشتن . تو دور و بر م هم ندیدم همچین چیزی
پاسخ:
من نمیدونم منظور از جشن عروسی دقیقا منظورتون چیه.
بالاخره شب عروسی خانواده عروس کوچکترین مهمونی میگیره یا نه؟

من موندم با این مخ ای کیو چه جوری دارین دکترا میخونین ((اینجا چرا شکلک نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)) هرکی کامنت میذاره باید بیاد براتون توضیحشم بده
گیرندگیتون در حد صفره خب اون زن حق داره بدجور دیر میگیرین باید چند بار حرفی رو بگه حالیتون بشه
پاسخ:
چی گیرندگیتون؟ میشه توضیح بدید؟
پرسیدن و فهمیدن عیب نیست ندانستن و نفهمیدن عیب است.

صادقانه بود برای خیلی از ما خانوما این اتفاقات افتاده وهیچوقت یادمون نمیره با این تفاوت که گذشته رو دفن کردیم وگذشت زمان همه چی رو حل میکنه اینکه چرا خانوم شما هنوزم که هنوزه یادش ومیگه یکم عجیبه چی باعث میشه مدام با گذشته درگیر باشه؟شاید ذاتی یعنی اخلاقش اینطوریه با غر زدن آروم میشه 
واینکه دلیل محبت نکردنتون براش بگید
یه سوال شما اهل کجا هستید که رسم دارید خونواده عروس واسه دخترشون جشن بگیرن؟؟؟آخه ما فقط رسم جهیزیه داریم اونم از نوع کاملش و جشن عروسی کلا به پا خونواده داماد هست اونم از نوع کاملش
پاسخ:
همه جا رسم هست که خانواده دختر هم یه جشن و مهمونی میدند.
برادر من خب یه کاری بکن دیگه..همیشه که آدم عصبانی نیست هست؟ یک بار که اوضاع خوبه بشینین اساسی حرف بزنین و تکلیف چند تا چیزو مشخص کنید بدون خشم با صبوری فراوان:
1- خطای خانواده ها ...ازش بپرس دوست داری به خطای دیگری تنبیه بشی قانون بذارین راجع به اشتباه دیگران و خانواده ها با هم حرف نمیزنیم مگر این که توقع مشخصی از هم داشته باشیم مثلا من نمیتونم بگم شما فلان حرفو منتقل کن تا مثلا رفتارشونو اصلاح کنن بابا مذهبی هستین ناسلامتی
2- گذشته ها...ببین گذشته ها درسته که گذشته اما رد خطاها رو قلب آدم میمونه بخصوص برای زنها بنابراین نگو گذشته بشین دقیق و واضح علتها را بگو خطای خودت را بپذیر و ازش بخواه که ببخشدت یا کاری برای جبران پیشنهاد کنه
3- دو تا خواسته مهم روزمره هر کدومتونو روی کاغذ بیارین و روش توافق کنید یعنی اگر خواسته ای داره که تو قبول نداری وظیفته یه مورد دیگه پیدا کنید که هر دوتا قبول داشته باشین و همه هم و غمتونو به کار بگیرین که به اون دو تا متعهد باشین

اگر واقعا چنین نشستی براتون امکان نداره خب شاید واقعا برای هم ساخته نشدین..ولی من حدس میزنم اینطور نیست من که خیلی از مسائلم با همسرم را طی سالها بهبود بخشیده ام با این که فکر میکردم از هم دوریم
سعی خودت را بکن مثل یه جهاد بهش نگاه کن
خب چرا منتظر شرایطی که فراهم بشه بعد محبت کنی به نظر من خانم شما سرشار از خشمه به خاطر همینه که همش غر می زنه بهش محبت کنید باهاش حرف بزنید آرومش کنید مطمئنا اونم آدمه و رو رفتارش تجدید نظر می کنه خواسته هاتونو صریحا بهش بگید و خواسته های اونو هم بپرسید بالاخره اون مادر بچه هاتونه باید رابطه تونو با هم درست کنید
سلام
ایرادات الکی!!!!
سلام
واقعا متوجه نشدید!؟
منظورم به اون خانمی بود که فحشتون داد که بهشون گفتم شما ادم خوبی باشیداگر اقای مدیر ادم بدیه
بعدش قضیه ...یعنی اینکه شما در نظر ادم بدی هستین اما درحقیقت اینطور نیست واون چیزی که به نظر میاد نیست

پاسخ:
سلام
فک کنم متوجه شدم.

این که آدم میاد کلی مینویسه شما با اینکه زیاد نظر ندارید واسه همونا هیچ جوابی نمینویسید نشوندهنده سردیه رفتارتونه.اگه جواب نمیدید که یعنی خوشتون نیومده خب ما هم دیگه به وبتون سر نمیزنیم.واقعا فهمیدم خودتم بی تاثیر نیستی تو مشکلاتت.
موفق باشی آقاباییییییییی
پاسخ:
نه اینطور نیست. من قبلا به همه نظرات جواب می دادم.
ولی بخوام به همه جواب بدم خیلی وقتم رو میگیره و فقط نسبت به اونا که حس میکنم باید جواب بدم نظر میذارم.

خوشحالم ک نظرمو مورد بررسی قرار دادید،دوست عزیزم من دوس ندارم روی شما عیب بذارم ولی دوس دارم احساسات زنونه خودم رو به شما بگم تا شاید کمکتون کنه همونطور که پست ها شما به من خیلی خیلی کمک کرد،اول اینکه همه زنا حس حسادت دارن کمو زیاد داره ولی تو هیچ کسی صفر نیست(روانشناسی میگه نظر شخصیم نیست)مخصوصا روی کسای که اونا رو رغیب زندگیمون میدونیم به عنوان مثال جاری!این مرد که نباید بذاره زنش فک کنه چیزی از اون طرف کمتر داره تا باعث حسادت بشه،خود منم دارم شاید بیشتر از خانوم شما ولی خانوم شما ساده دل تر هست به شما مستقیم میگه ولی من عمرا انقد مستقیم بگم که فک کنه رفتار بقیه انقد واسم مهمه،زن تمام امیدش به محبت مردشه دوس داره تمام محبتش واسه خودش باشه حتی شده ماشین زیر پاشو به بقیه نده شاید فک کنید بد این ولی باید درک کنید همسرتونو خوشش نمیاد بالاخره اونم تو اون ماشین به اندازه شما سهم داره یه جورایی ما زنا خسیسیم ،این خیلی خوبه ک حرف دل زن پیش مردش باشه من جدی میگم اگه مرد زندگیم واسم بی ارزش بشه دیگه حرف دلمو(ک شما بهش میگید غر زدن)بهش نمیگم اینجور وقتا که غر میزنم به قول شما دوس دارم شوهرم بشینه باهام هم درد شه اولش تهشم با سیاست مردونش فضا رو عوض کنه
سلام ببخشید مجبورم یه کم ادبیاتم رو عوض کنم............... بابا تورو جان هرکی دوست دارین بیخیال تورو خدا ... همسر شما فکر میکنه همه در حد اعلا  و نامبر وان دوران نامزدی و عقد و عروسی و زایمان چه چه چه رو گذروندن و ایشون از قافله عقب مونده ؟؟؟؟ نه به خدای احد و واحد اینطور نیست کل ایران نظر سنجی کنین هیچ پیوندی بدون ایراد نبوده و نیست بالاخره دو تا خانواده با دو فرهنگ متفاوت دارن با هم آشنا میشن بدیهی هست که تا بخوان با هم عادت کنن اخلاق پسر دست دختر بیاد بالعکس یه اتفاقاتی میوفته..... اگه ناخوشاینده که باید همون موقعه میگفتی و خلاص .... نه دیگه که زن طرف شدی و بچه دومش هم تو شکمته هر دفعه پتک کنی بزنی تو ملاج طرف... من خودم کم خانواده شوهر اذیتم نکردن ، مادرش تو شب عروسیم  از روی شاباش ها پول برداشت که خیلی تابلو شد ...خوب من هی بزنم تو سر شوهرم که چی بشه ... تورو خدا  نگذارید طرز فکر مسموم همسر محترم به بچه ها سرایت کنه ...این هایی که نوشتید اصلا ایراد نیست ... یکی نیست بگه زن حسابی مگه شوهرت چند تا زن داشته که بخواد تجربه کافی داشته باشه آخخخخخخخخخخخهه ، به خدا این مطالب همه اش باید سوژه  خنده تون باشه نه پتک روی اعصاب ، قبول دارم یه سری مسائل واقعا ناراحت کننده هست که اگه اینطور هم هست نباید دیگه مرور بشه و هی نبش قبر کنیم ... به خدا آدم به آه و دم  بنده ... توقع نداشته باشید که پسرتون فردا حرف گوش کن باشه کافیه یه اعتراض کنین اونوقت با کلماتی که طوطی وار از مادرش یاد گرفته شمارو محکوم میکنه و باعث شکستن قلبتون میشه ... ببخشید پر حرفی کردم 
پاسخ:
خواهش میکنم .ممنون 
خنگین دیگه منظورش اونایی بود که بهتون بی احترامی کردن از جمله من
=))
6.7.8.9
ایراد محسوب نمیشه...

2.5 هم دیگه گذشته

3.4  چیزایی هست که هیچ وقت از یاد نمیره حق داره تا حدی

اما امان از 1...اگه ادم تو خونه از محبت و ابراز محبت (حتی اگه بدونه که از ته دل نیست) شوهرش سیر نشه ، بیرون که میره اگه یه معتاد هم بهش یه لبخند بزنه(با اینکه میدونه این ادم معتاده..هرزه هست..عوضی هست..از رو هوس لبخند زد..یا اصلا تیک عصبی لبخند زد) بازم ته دلش میلرزه...
این مثال رو زدم که عمق فاجعه رو بگم...شوهر من بهترین شوهر دنیاست باهاش ارامش دارم...اما سرده و اهل محبت کردن نیست..و من اون دنیا حلالش نمیکنم..و همیشه فکر میکنم اگه گناه نبود 100 در 100 بهش خیانت میکردم...
یعنی میگم کاش سیگاری بود یا اخلاقش تند بود یا درامدش کمتر بود (الانم کمه )ولی عوضش اهل محبت بود...

پاسخ:
حرف شما درست اما زمینه محبت کردن باید فراهم بشه.
۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۹:۱۴ گلناز ( مادرانه های یک مادر حساس)
راستی اینو یادم رفت که بگم ، اونم اینه که شما ضد و نقیض حرف می زنید . از یک طرف می گید آدمیزاد معصوم نیست ، از طرف دیگه ایراد هایی که همسرتون می گه رو می نویسید یعنی شما در خودتون ایرادی نمی بینید .  چون جایی ندیدم که نوشته باشین آره اینو قبول دارم . ببخشیدا ...
پاسخ:
با دقت یه بار دیگه بخونید
۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۸:۳۴ گلناز ( مادرانه های یک مادر حساس)
ه ه ه . شوهرمن مورد 3 رو نداشته و مورد 10رو نداشته و نداره . در بقیه موارد با خانمتون هم عقیدم در مورد شوهر خودم . تازه من ی مورد اضافه می کنم و اون ایته که تو رسیدگی به امور بچه ها کمک نمی کنه و پاش رو مبل درازه !!!!!!!!!!!!!!!!     
اوه اوه یک مورد دیگم یادم اومد و اون اینه که هیچ تلاشی برای سرگرم کردن بچه ها نمی کنه و وقتی پسر بزرگم ، کوچیکه رو می چزونه اقدامی نمی کنه تا زمانیکه گریهش در بیاد . و .....
سلام
چه چیزا چه حرفا ادم شاخ درمیاره...
اقایی که خوشحالی که مجردی میگی خوش به حالم زن خوب گیر هرکسی نمیاد اما زنهای خوب هم کم نیستند
اقای مدیر یه کم گرمتر رفتار کن با خانومت ضرر نمیکنی زنها موجودات حساس تری هستند امام علی(ع)درنهج البلاغه فرمودند:زنها ناقص العقل هستند !
هرکسی که فورا خندید اینو بدونه که ادبیات عرب در گذشته فرق داشت
ناقص به معنی متفاوت وعقل به معنی اندیشه بود پس زن ها دارای اندیشه های متفاوت هستند(تفسیرشده است) واگه بشناسیشون به سعادت میرسید
بعدا در جواب ادمایی که میان وتوهین میکنن اقای مدیر بدترین ادم ممکن
شما ادم خوبی باشید وزود قضاوت نکنید واز راه راست منحرف نشید
قضیه همیشه اونطوری نیست که فکرشو میکنید
ان شاالله مشکلتون حل بشه به این ماه عزیز
پاسخ:
متوجه این قسمت از منظورتون نشدم:
شما ادم خوبی باشید وزود قضاوت نکنید واز راه راست منحرف نشید
قضیه همیشه اونطوری نیست که فکرشو میکنید

بجز مورد اول    بقیه چیزا  ایراد حساب نمیشه
مورد اول هم توجیهتون بنظرم صحیح میاد.....

من که از وب شما خیلی استفاده میکنم
آشنایی با دیدگاه یه مرد  فوق العادست
تجربه خوبیه
منو که تو فکر برده
دیروز به علی گفتم: بنظرت من غرغرو هستم؟؟؟
گفت: اصلا
ولی میگه: بزرگترین و تنها ایرادت اینه که : منفی نگر هستی

راست میگه.....خودش مثبت اندیشه و من منفی باف
تو جام جهانی همش میگفت: ایران از گروه اف صعود میکنه و من میگفتم: عمرا
:)



به هر حال از شما میخوام هر وقت هر چی دلتون میخواد تو این وب بنویسید.اینجا خونه ی شماست و من نوعی که دوس نداشته باشم خب نباید بیام اینجا

۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۵:۰۷ یه زن خامه دار
گذشته ها گذشته
کاش زودتر به خودش بیاد وحال رو زهرنکنه
من وهمسرم هم توی عقد گذشته های تلخی داریم
چون به اختلاف خوردیم شد اب گل الود که هرکس ماهی میگرفت
اون روزا تموم شد ولی تلخیش با شیرینی های الان برامون کمرنگه
چون بخشیدیم
هم من وهم همسرم که جبران کرد
سلام . این چیزایی که شما نوشتید معایب یا ایرادات اخلاقی نیستند فقط توقعاتی هستن که ادمها از هم دیگه دارن طبیعیه که هرکسی هم تا اندازه ای میتونه توقعات شریک زندگی،همکار، دوست یا هر انسان دیگه ای رو براورده کنه .بعضیاشم تاریخ انقضاش صد سال پیش گذشته . به نظر میاد بانوی شما یکمی از زندگی خسته شده با مامانشونم که رابطه خوبی ندارن خوب این غصه کمی برای  یک خانم و حتی یه اقا نیست. شاید بد نباشه دنبال یه تفریحی بگردین که هر دوتون دوست داشته باشین خرید برای تغییر روحیه عالیه ولی وقتی شما دوست ندارین فایده ای نداره. مثلا اقا زاده رو ببرین شهربازی سرپوشیده واقعا فضاش پر از انرزی مثبته خیلی خوش میگذره ادم تا چند روز حالش خیلی خوبه
پاسخ:
سلام
تفریح زیاد میریم و تقریبا به غیر ایام سرما هر آخر هفته میریم.
بازم سلام.من کاملا شما رو درک میکنم.چون خودم همین حسو تجربه کردم.زمانی که نوجوان بودم تو سن 13 سالگی به بعد که خودمو شناختم یه خواهر موذی داشتم که خیلی اذیتم میکرد و من تو سن بحرانی نوجوانی و بعد جوانی بخاطر آزارهای اون یه آدم بی اعتماد به نفس و خجالتی بار اومدم و همیشه کلی بغض داشتم یه دفتر خاطرات داشتم همه کارای اونو مینوشتم جالب بود که خواهرم خوب بلد بود جلو بقیه حفظ ظاهر و مظلوم نمایی کنه و منو بد جلوه بده ولی با همه دردو رنجی که کشیدم وقتی به سن 26 سالگی رسیدم و بلاخره بعد 13سال خدا منو از شرش راحت کرد .شوهر کرد و یه شوهر نسبتا خجالتی و کمرو با خصوصیات اخلاقیه من نصیبش کرد.دقیقا بعد عروسیش شوهرش که از دست کاراش عاصی شده بود به من گفت از دستش راحت شدین آره؟
یه جورایی فهمیده بود انداختیم بهش.خواهرم زیبایی نسبی داره ولی اخلاقش افتضاحه تاجاییه که بابام میگه بدجنسه.خلاصه بگم هم درد شما رو کشیدم هم کاملا حرفاتونو میفهمم.وقتی کسی اینجا میاد از خانمت دفاع میکنه من کاملا درک میکنم که این افراد به تور آدم موذی و شر نخوردن که بفهمن ظالم و مظلوم رو.
در نهایت واستون صبر میخوام من چون خواهرم بود بعد 13سال بوسیله ازدواجش ازش خلاص شدم حالا هم هنوز قهریم.شما ولی مجبوری این خانمو تا آخر عمر تحمل کنی.واقعا باید مرد صبوری باشی.

وقتی خیلی اذیت میشید خوتون رو به مریضی بزنید .سردرد قرص و دکترو حالت تهوع و...از این چیزا زنا از مریضی شوهر بدجور میترسن بیشتر هواتونو دارن

۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۶:۴۰ مریم سادات
یه کاری کنید همسرتون اینجا رو ببینه و بخونه
۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۶:۳۴ علیرصا صبا
خدایا شکرت که ما فعلا مجردیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">