رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

خوشگل بابا به دنیا اومد.

شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۲ ب.ظ

با سلام

شکر خدا خوشگل کوچولوی بابا یا به قول بعضی دوستان تیله بابا دو ساعت پیش صحیح و سالم به دنیا اومد.

دیدمش خیلی ناز و خوشگل بود. خودم در گوشش اذان گفتمممممم.

خدایا شکرت.

دعا کنید.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۲
مرد تنها

نظرات  (۶۲)

سلام خدا حفظش کنه،چرا ظاهر   ی   دختر تو عاقبت یه خیر شدنش تاثیر داره؟ 
پاسخ:
سلام
چون زیبایی نعمت خداست و یک نعمت خوب در عاقبت به خیری موثر است.
خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
سلام...مبارکا باشه اقا
قدمش پرخیر وبرکت باشه براتون...
خیلی هوای اقازاده هم راداشته باشیدکه حساس نشن...
پاسخ:
سلام
ممنون
چشم.
سلام به رفیق هم درد خودم
خیلی خیلی مبارک باشه
ایشالا بیایم واسه مجلس عروسیش واست کامنت تبریک بگذاریم ..
پاسخ:
سلام
ممنون
ایشاللههههه
خدا به شما سلامتی و به زندگی شادابی بده
سلام آقای مدیر 
قدم نو رسیده مبارک.
چه قدر این عکسی که گذاشتین خوشگله.نکنه عکس خود نی نی تونه.
این که خیلی خوردنیه.
عسل های لپ نی نی رو به جای ما هم بخورین و بوسش کنین.
پاسخ:
سلام
ممنون
نه عکس خودش نیست.

با سلام خدمت شما...

به به.. خدا رو شکر... انشاله قدمش خیره چه روز خوبی هم بدنیا اومده...

خدایا خودت کمک کن که قدم این نوزاد بقدری خوب باشه که محبتتون به همسرتون روز به روز بیشتر و بیشتر  بشه...

انشالله...

 

پاسخ:
سلام
ممنون
۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۸:۳۱ برای خواهر
کاش بعضی ازمردم مایادمیگرفتن ندیده ونشناخته به دیگران تهمت نزنن! شماازکجامیدونین که قصدبقیه ازاومدن به اینجاشوخی وتفریحه! میدونی خودت رومدیون کردی وتهمت زدی؟کاش یادبگیری که هیچ کس مسئول بهشت وجهنم رفتن دیگران نیست واول وآخربایدبه فکراعمال ورفتاروگفتارخودش باشه خواهرخانم! نکنه فکرکردی گشت ارشادفضای مجازی هستی که هرازچندگاهی باکامنت هات دیگران روآزرده ومتهم میکنی!...

سلام
چشمتون روشن، مبارکه
پاسخ:
سلام
ممنون

سلام مبارکه

انشاالله قدمش خیر باشه.

امیدوارم به خاطر این کوچولو زندگیتون سر وسامان بگیره.

پاسخ:
سلام
ممنون
۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۴ تبلیغ عشایری
زسلام از وبلاگ بسیار زیباتون لذت بردم خصوصا از این خبر تولدی که خواندم مبارک است قدمش پر است از خیر و برکت دعا کنید برای آنهایی که آرزوی پدر یا مادر شدن دارند
وبلاگ ما به زیبایی وبلاگ شما نیست در ضمن حرفه ای هم نیست تازه کاریم اگر سریزنید و از نظرات  خود بی بهره نگذارید ممنون میشویم موضوع وب اخبار تبلیغ معارف دینی در بین عشایر سیار قشقایی است   سلام از وبلاگ بسیار زیباتون لذت بردم خصوصا از این که تیم  نویسندگی جالب و در خور تحسین را جمع کردید اتحد در هر جایی که باشد زیباست و قابل تحسین
وبلاگ ما به زیبایی وبلاگ شما نیست در ضمن حرفه ای هم نیست تازه کاریم اگر سریزنید و از نظرات  خود بی بهره نگذارید ممنون میشویم موضوع وب اخبار تبلیغ معارف دینی در بین عشایر سیار قشقایی است   http://tablighashayeri.blogfa.com
پاسخ:
سلام
ممنون
وبلاگ منم زیبا نیست و یه وبلاگ معمولی و ساده است.
قدم نورسیده مبارک
پاسخ:
سلام
ممنون
قدم نورسیده مبارک -انشالله خوش قدم باشه وباعث بشه اختلافات شما وهمسرتونم برطرف باشه
دختر؟
پاسخ:
سلام
ممنون
بله دخترن
مبارکههههههههههههههه...ایشالا قدمش خیر باشه..آشیانتون گرم تر از قبل باشه الهی....
پاسخ:
سلام
ممنون

خیلی مبارکه

 

ان شاالله به برکتش خانم هم سرحال تر و شادتر باشند و اوضاع روبه راه

پاسخ:
سلام
ممنون
۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۰:۱۱ مهتاب*(باران)
سلام سلام نی نی اومده چیشی اورده نخود وکشمیش باصدای چی با صدای و  ا...
مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمعا...
تاب تاب عباسی خدا منو نندازی اگه میخواب بندازی بغل بابایی بندازی...


پاسخ:
سلام
ممنون
سلام و عرض تبریک فراوان میدوارم قدمش خیر باشه و زیر سایه مادر و پدر بزرگ بشه
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام
مبارک باشه و قدمش خیر باشه
از این به بعد ماجراها و مسائلتون یه جور دیگه میشه!
پاسخ:
سلام
ممنون
۱۴ مهر ۹۳ ، ۰۳:۴۱ بانوی شرقی
راستی یه چیزی که به نظر قبلی میخوام اضافه کنم اینه که شما وقتی شخص مذهبی هستید و با احکام دین آشنا ازتون بعیده که یکی از مخرب ترین گناهان کبیره رو توی زندگیتان انجام میدید و اون گناه کبیره گوش دادن به غیبت کردن از دیگران هست یعنی چیز نا پسندی رو در نبود شخص شنیدن.
وقتی همسرتان از اشخاصی که شما میشناسید بدگویی و غیبت میکنه شما بهتره ترکش کنید و بهش بگید نمیخواهید به این گناه آلوده بشید و به اتاق یا مکان دیگری که صدایش را نمیشنوید برید تا قلبتان سیاه و مسموم نشه این کار رو هم فقط به خاطر حرمت گناه کبیره و رضای خدا انجام بدید تا در دنیا و آخرت تاثیر ترک گناه رو حس کنید و ببینید
در خیلی از احادیث آمده که شنونده ی غیبت همانند غیبت کننده است 
هر گاه صحبت غیر به میان آمد در هر مکان و مجلس،  گوینده را ترک کنید و تذکر بدهید که غیبت کردن از گناهان بزرگ و مخرب هست
پاسخ:
من خیلی تذکر میدم که غیبت نکنند گوش نمیدند.
اما شرعا من باید یا دفاع کنم یا برم بیرون که دفاع و توجیه میکنم از غیبت شونده.
۱۴ مهر ۹۳ ، ۰۲:۵۹ بانوی شرقی
سلام 
مبارک باشه قدمش واستون پر از خیر و شادی باشه انشالله
من تازه خواننده وبتون شدم و خیلی افسوس میخورم برای لحظات جوونیتون که با ناراحتی و بغض سپری میشه
به نظرم کتابهای روانشناسی برای بهتر شناختن ریشه ی اختلافات خیلی موثره و همینطور هم برای آرامش فکریتون خوبه
من دوست ندارم شما یا همسرتان رو قضاوت کنم چون توانایی‌اش رو ندارم
خیلی مسایل در ایجاد یک رفتار یا عادت دخیل هست
فقط تنها راهکاری ک بهتون پیشنهاد میکنم و امیدوارم به تجربیاتم اعتماد کنید این هست که فقط برای خدا و بی دریغ و بی پاداش از همسرتان، در حد بسیار زیاد به خانومتون محبت کنید 
یعنی فکر کنید که شما در صحنه هستید و وظیفه تون فقط محبت کردن به شخص همسرتان هست و باباش حقوق زیادی می‌گیرید که خیلی بیشتر از زحمتها که میکشید. خدا را شکر مرد مذهبی هستید و با روایات آشنا و ارزش محبت مرد به زن را در پیشگاه خدا میدونید
وقتی بی عوض و برای خدا محبت کنید و از سر شوق و اخلاص، نه نمایشی و بدون روح بی نهایت توی روابطتون تاثیر میذاره
انسانهای موفق همیشه میگویند سخت است ولی ممکن ولی انسانهای شکست خورده میگویند ممکن است ولی سخت
ورزش کردن خیلی بهتون کمک میکنه 
                        از محبت (البته بی توقع و با اخلاص) خارها گل میشه
این روی تمام آدمها و حتی حیوانات روش اصلی ارتباط سالم هست 
من توی روابطم تجربه کردم از کم شروع کنید که شدنی تر به نظر بیاد چون تغییر ناگهانی جواب معکوس میده
ببخشید پرحرفی کردم امیدوارم روابطتان بسیار خوب و شاد و سالم بشه

پاسخ:
سلام
ممنون
ممنون نکات خوبی بود. ان شالله عامل باشم.
سلام ...تبریک میگم خوش قدم باشه 
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام تبریک میگم چشمتون روشن
عیدتون هم مبارک باشه
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام اقایی، این اولین باره که به وبلاگتون سر میزنم، اولین پستی هم که خوندم تولد بچتون بود، قدمش خیر باشه
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام
انشاالله به سلامتی و دلخوشی
قدمش براتون از شادی و سلامتی و موفقییت باشه
خانمتون واقعا خدایش میگم الان خیلی و بیش از خیلی به کمک شما احتیاج داره حتی اگه نامهربان بود شما مهربان باشین
پاسخ:
سلام
ممنون
بله چشم
سلام تبریک میگم
چه رنجی رو این مدت همسرتون کشیدن
خدامحافظ نینیتون.
.....
همیشه مقصرطرف مقابلمان نیست
گاهی باید صادق باشیم باخود واشتباهاتمان رابپذیریم....
دفتری برداریدخوبی ها وبدی های هم رابنویسید
بعدخوبی هاراتقویت کنید وبدی ها راکمکم ریشه کن./..
باهم....
باهم رشدکنید...
هدف ازدواج همین است.....
پاسخ:
سلام
ممنون
قدم نو رسیده مبارک.همیشه سالم شاد باشین هر3 تون.خدا تاج سر ما رو هم بزودی پدر کنه ایشالا
پاسخ:
سلام
ممنون
۱۳ مهر ۹۳ ، ۱۴:۲۸ معرفی وبلاگای خش
جمعه به دنیااومده؟
بهشتیه این دخمل.
پاسخ:
نه شنبه
ان شالله
۱۳ مهر ۹۳ ، ۱۴:۲۷ معرفی وبلاگای خش
سلام
تبریک میگم.
پاسخ:
سلام
ممنون
به خیر و سلامتی ان شاالله...امیدوارم فرزند صالحی براتون باشه
پاسخ:
سلام
ممنون
۱۳ مهر ۹۳ ، ۱۳:۰۱ گلناز (مادرانه های مامان به توان دو)
من بعد زایمانم بیشتر دوست داشتم که تو شب بیداری بهم کمک بشه . تا اینکه حالا بخوام یک کادو بگیرم . منظورم اینه که به جای خالی کردنه جیبتون از خودتون مایه بگذارید . اینجوری خانمتون کمتر خسته می شه . لذت کادو فقط یک روزه ولی بچه تا شش ماه درست درمون نمی خوابه ......... 
پاسخ:
بله چشم
ای جااااااااااااااان  ظهر عیدی واقعا سورپرایز شدم...اگه بدونید چ ذوقی از خودمان در کردیم  ک بابام گفت چه خبره؟؟؟؟گفتم نی نی اومد..حیف ک نزدیک نیستیم وگرنه با بوق وکرنا میومدیم خوش امد گویی ب نی نی...
خیلی خیلی تبریک و ان شاالله ک توو چمدون سوغاتی هاش کلی عشق و صفا ومحبت و ارامش و رحمت وخیرو برکت و... براتون هدیه اورده...
و ی خدا قوت ویژه ب خانومتون بخاطر این 9 ماه...خداروشکر ک بسلامت فارغ شدن...
راستی عید همگی هم مباااااااااارک(گل)
خب دیگه من برم ب ادامه ذوقم بپردازم...
پاسخ:
سلام
ممنون
ان شالله اصلی کاری برا خودتون بعد چند قلو.
۱۳ مهر ۹۳ ، ۱۱:۰۴ یکی از همین جامعه

خیلی خیلی خیلی مبارک باشه و پربرکت برای مامان و بابایی و داداشی و... برای خدا و امام زمانش( پرلبخند و پرآمید)

یک آقای محترمی وقتی دختر دار شد گفت حالا میفهمم مسئولیت و مهر ینی چی( نگاه خیلی تبریک و خداقوت برای مسیر قشنگ پدرانه دخترانه)

پاسخ:
سلام
ممنون
بله دقیقا همینطوره
۱۳ مهر ۹۳ ، ۱۰:۳۰ من و دخترم
سلام
به به ! به دنیا اومد این فسقلی شیرین بالاخره . قدم نو رسیده ی قند عسلی مبارک . ان شالله با قدمش همه مشکلات رفع بشه .
عیدتون هم مبارک باشه .
پاسخ:
سلام
ممنون 
سلام تبریک،کمی که بزرگ شد،می بینیدفرقش باپسرچقدره،دخترفرشته است
پاسخ:
سلام
ممنون
بله دختر یه چیز دیگه است.از الان حسش میکنم
سلام
خیلی وقته اینجا رو میخونم
فقط نظر نگذاشته بودم
گفتم حیفه برای همچین پست خوشحال کننده ای نظر نذارم
مبارکتون باشه
قدمش خیر ان شا الله
عیدتونم مبارک
یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون 
۱۳ مهر ۹۳ ، ۰۸:۱۳ فاطمه دارست
وااااااااا خاطره به دنیا اومدنش و وقتی که دیدینشو و..........
شبیه کیه آقای مدیر ؟؟؟؟؟؟آقا زاده دیدنش ؟؟؟ (اوخیییی نفسی)
پاسخ:
ان شالله
فعلا خیلی مشخص نیست شبیه کیه اما الحمدالله خیلی خوشگله. یعنی هر کی دیده گفته خوشگله.
دیروز مرخص شدند.
مبارکه.ایشالا ک قدمش خیر باشه
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام به سلامتی مبارکه ان شالله شیرینی عروس شدنش.
خانوما این زمان خیلی افسرده و بهانه گیر میشنا خستگی دوتا بچه هم روش، اگه بتونین یه هدیه خوب برای تشکر ازش تهیه کنید خیلی هم خوبه.
پاسخ:
سلام
ممنون 
پیشنهاد خوبیه.
مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههه....
تبریک تبریک....
شیرینی ما کو؟؟؟
ان شائالله قدم ش خیر باشه براتون...
پاسخ:
سلام
ممنون 
شیرینی شما سر کوچه یا خیابون شیرینی فروشی.
بگید یه کیلو شیرینی میخوام خودش در جریانه میده حتما
مبارکه!
قدمش مبارک!
پاسخ:
سلام
ممنون 
قدم نو رسیده مبارک
پاسخ:
سلام
ممنون 
مبارک باشه
خیلی تبریک میگم
امیدوارم خوشگل باباش خونه تون رو سرشار از عشق کنه
اسمش چیه؟
پاسخ:
سلام
ممنون 

یه اسم زیبا و با معنویت ...
بسلامتی ....مبارک .....انشاالله خوش قدم هست ....
پاسخ:
سلام
ممنون 
سلام 

خیلی خیلی تبریک
روز مبارکی رو انتخاب کرد برای نزول اجلال
انشاءالله قدمش هم براتون پرخیر و برکت باشه
تیله بابا
پاسخ:
سلام
ممنون 
سلام.
تبریییییییک.
به به چه روزی ام به دنیا اومد خانوم کوچولو.
اقااصلا دختر یه چیز دیگه ست میگی نه !از این به بعد خودتون متوجه میشین چرا اینومیگم.
پاسخ:
سلام
ممنون 

بله بر منکرش رحمت.
۱۲ مهر ۹۳ ، ۱۸:۱۲ گلناز (مادرانه های مامان به توان دو)
مبارک باشه . مبارک باشه .
ازتون خواهش می کنم تموم اختلاف ها رو کنار بگذارید و خیلی خیلی مواظب خانم بچه ها باشید . تا می تونید خوبی کنید . از پسرتونم غافل نشید ها . بازم مبارک باشه  و سلامت باشید ان شالله .............
پاسخ:
سلام
ممنون
.
چشمممممم
سلام.مبارک باشه.الهی باوالدین بزرگ بشه...صدقه یادت نره حتما صدقه کناربذار.خانوم محترمتون خوبن؟انشاالله تمام ارامش دنیا ولاخره بدلش بیاد.
پاسخ:
سلام
ممنون . بله چشم حتما.
شکر خدا خوبند
۱۲ مهر ۹۳ ، ۱۷:۰۵ فاطمه دارست
من خیلی خیلی خیلی ذوق کردم چه روز خوبی هم به دنیا اومدن روز عرفه 
  به به
پاسخ:
سلام
ممنون 
سلام . تبریک میگم ایشاله نامدار بشه و باعث افتخاتون باشه. جالبه امروز ماهگرد دختره منم هست... دخمله عزیزم امروز 13 ماهش تموم میشه
پاسخ:
سلام
ممنون 

خدا ان شالله حافظ و نگهدار دختر نازتون باشه.
۱۲ مهر ۹۳ ، ۱۶:۱۳ فاطمه دارست
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلی مبارکا باشه جناب ایشالا که قدمش براتون خیر باشه و عاقبت به خیر شه زود بیاد مفصل تعریف کنید
پاسخ:
سلام
ممنوننننننننننن
چی رو تعریف کنم؟ 

خیلی خیلی خوب و مبارک  انشاالله.....به امید خدا با خودش برکت و آرامش  میاره این تحفه بهشتی...مقدمش به شما و خانواده محترم شاد و  مبارک باشه انشالله..

 

پاسخ:
سلام
ممنون 
۱۲ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۹ شیمـــــــــــــــــــــــا
مبااااااااااااااااااااااااااااارکه   مرد تنها 
ایشالا قدمش خیر باشه براتون 
از طرف من ببوسش لپاشو بگیر بکشششششششش واااااایییییییییی من عاشق بچه ام  یه بوی خاصی داره نوزاد .  البته بجز بوی پوشکش اعیییی بدم میاد 
پاسخ:
سلام
ممنون
.
چشم میبوسیم شدید و کثیر
سلام
قدم نورسیده مبارک!
انشاءالله همراه خودش کلی خیروبرکت بیاره واتفاق های خوب برای شماوهمسرتون بیفته وزندگی تون روبه روزشیرین تربشه.

پاسخ:
سلام
ممنون 
آقای رئیس بی نهایت بهتون تبریک می گم. بچه آدم ختر باشه، اونم مهر ماهی... فوق العاده است!


یه تشکر ویژه هم می کنم بابت اینکه از طریق وبلاگ شما و اون پستی که گذاشتین برام من با ساره بانو اشنا شدم...
ممنون!
پاسخ:
سلام
ممنون 
ان شالله همیشه شاد باشید و دوستان خوبی پیدا کنید.
خوش قدم باشه
زیر سایه پدر مادر بزرگ شه
همیشه در کنار شما و مادرش و آقازاده ی دیگه تون    سالم و شاد و موفق باشه
پاسخ:
سلام
ممنون 
تبریک میگم.انشالله قدمش خیر باشه و مشکلاتتون حل بشه:)
پاسخ:
سلام
ممنون 
اخییییییییی مبارک باشه ..انشالا زنده باشه و شما هم خوشی هاشو ببینید . 

پاسخ:
سلام
ممنون 
سلام تبریک میگم این چندروزمرتب به اینجاسرمیزدم تااین خبروبشنوم قدمش مبارک باشه وایشالله خوش یمن حالا خبرهای خوش وبنویسین!
پاسخ:
سلام
ممنون لطف دارد

بسی شادمان شدیم
مبارکه ایشالا که قدمش خیر باشه
پاسخ:
سلام
ممنون 
یوووووووهوووووووووووووووووووووووو

خوووشحااالم آقای مدیر

بالاخره مساافر کوچوولووت بااا یه عاالمه نااز از رااه رسید

الهی که قدمهاای کوچووولوش پر از خیر و خووووشی باااشه


تبــــــــــــــریک میگم
تبـــــــــــــــــریک میگم
تبــــــــــــــــــــریک میگم

خیلی خووووشحااال شدم
خیلی
خیلی
خیلی


پاسخ:
سلام المیرا خانم
ممنون ان شالله شما هم همیشه شاد باشید
مبارکه.
از صبح به دلم افتاده بود.قدمش مبارکه....
خدا رو شکر که شنیدم خبر دنیا اومدنش رو....
خیلییییییی  مبارکه.....
خیلیییییییی مبارکه..........

پاسخ:
سلام مادر مهربون
ممنوننننن
سلام اقای مدیر
قدم نورسیده مبارک.ان شااله که از قدم خیرش مشکلاتتون تموم بشه و به جای رنج  نامه از این به بعد شادی نامه هاتون رو برامون بزارید.ان شااله که عاقبت به خیر بشه و تو زندگیش هیچ وقت رنگ غم رو نبینه.
پاسخ:
سلام
ممنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">