رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

روزهای سخت سرکار همسر

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۲ ق.ظ

با سلام

این چند روز سرکار همسر دردهاشون بیشتر شده و سعی میکنم کمکشون کنم. دو سه روز اخیر رو نصف بیشتر روز در بیمارستان بودیم برای نوار قلب و ... اما خبری نبود.

البته من به سرکار همسر گفتم اینها درد زایمان نیست ولی اصرار داشتند که بریم و میرفتیم.

این چند وقته رو غالبا غذای حاضری میخوریم(البته غذای حاضری که غالبا مقوی نیستند بیشتر کباب منظورمه)که هم مقوی باشه و هم وزن بچه بیشتر بشه. و هر روز هم چند نوع میوه رو میخرم تا خوب بخورند که هم خودشون و هم بچه تقویت بشند.

جالب اینجاست که با همه این خرج کردن ها و خریدها(الان همه میگید وظیفتونه) که بله وظیفه است اما ایشون اصلا قدردانی نمیکنه و تا بحثی هم میشه میگند شما هیچ خرج نمیکنی و نمیخری و ...

نمیدونم چرا بعضی از ماها چه خانم چه آقا زبون تشکر کردن رو بلد نیستیم،حالا علت غرور بیخود هست یا چیز دیگه نمیدونم اما خیلی خوبه که وقتی همسر (چه خانم چه آقا) کاری انجام میده ولو کوچیک تشکر خوب بکنی تا هم تشویق بشه هم بدونه کارش ارزش داشته تا روحیه بگیره. خود من هر موقعه سرکار همسر غذای جدید بزاره یا چند روزی رو خوب باشه حتمااااا میگم و تشویق میکنم.

من یه روحیه ای که دارم اینه که قائل هستم پول جمع کردن مادامی که به زندگی لطمه بزنه اصلا ارزش نداره و باید خوب خرج کرد. جالبه بدونید که وقتی خوب تو خونه خرج کنی خدا برکت مال رو هم افزایش میده و بر عکس اگر خساست بخرج بدی خدا کمتر روزی میده که من در زندگی خودم بارها حس کردم.


پ.ن: اینجا خطابم هم به خانم ها بود هم شوهر جان ها که اعتراضات کمی خوابیده شونددددد.( نگاه مظلومانه)

پ.ن: دعا کنید ان شالله خوشگل کوچولوی بابا صحیح و سالم چشم دنیا بگشایند.(نگاه ذوقانه)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۵
مرد تنها

نظرات  (۷۳)

سلام.الان که این پیام می دم مطمنن فرزندتون به دنیا اومده.بردار بزرگوار من الان 4 ماه باردارم.و 3 ماهش ویار خیلی وحشتناکی داشتم.من می دونم خانم تون یک تشکر هم نکرده ولی بگذارید به پای حاملگیش و بی حوصلگیش.خانم تون باردار و همه هرمون های بدنش بهم ریخته.موقتی دائمی که قرار نیست.لطفا درکش کنید.من باردارم می دونم 90 درصد کاراش بی منطق و درست نیست.ولی اون باردار دست خودش نیست.مخصوصا اگر فرزند اولش باشه.با تشکر
سلام.الان که این پیام می دم مطمنن فرزندتون به دنیا اومده.بردار بزرگوار من الان 4 ماه باردارم.و 3 ماهش ویار خیلی وحشتناکی داشتم.من می دونم خانم تون یک تشکر هم نکرده ولی بگذارید به پای حاملگیش و بی حوصلگیش.خانم تون باردار و همه هرمون های بدنش بهم ریخته.موقتی دائمی که قرار نیست.لطفا درکش کنید.من باردارم می دونم 90 درصد کاراش بی منطق و درست نیست.ولی اون باردار دست خودش نیست.مخصوصا اگر فرزند اولش باشه.با تشکر
وااااا
والا شما خیلی خوبی .خانومت عجب آدمی گیرش اومده!!!
من انقد ب شوهرم خوبی میکنم قدر نمیدونه حرف بزنم میگ زبون درآوردی و....
دوسه بارم دستش روم بلند شده اما بخشیدمش.. فک کنم منم با اون بسازم مثل شما ثواب میبرم..اما همسرتونو حتما تشویق کنید برنامه گلبرگو ببینه یا مجبورش کنید حونه داری یلد بگیره..شما از اون اول همش منتشو کشیدید دو سه بار باهاش قهر کنی درست میشه...
من اگر بهترین کارا رو برای شوهرم بکنم هیچ وقت تشکر نمی کنه یادم نمی یاد فقط یکبار ازم تشکر کرده باشه همه چیزو وظیفه می دونه حتی اگر محبتی بکنم و یه ذره کمبود داشته باشه سریع توبیخم می کنه ولی من به این بدبختی عادت کردم
پاسخ:
اینطور که خیلی بده
هر کی باید وظیفه خودش رو انجام بده ولو مقابل نکرد.
بعضی کامنتا آدمو آتیشی میکنه واقعا...هرچند جواب عمو واقعا عاااااااااالی بود ولی نگم توو دلم میمونه!!!
اولندش شما جای اینکه بشینی وبلاگا و کامنتای ملتو بخونی و بشون تهمت بزنی وقضاوتشون کنی به خونه زندگیت برس و کلاه خودتو سفت بچسب ک باد نبره...بعدشم درسته دنیای اینجا مجازیه و کسی کسی رو نمیبینه ولی اونی که روبروری مانیتور نشسته و کامنتتو میخونه واقعیه پس مراقب کامنت گذاشنتنت باش ک اون دنیا سوسک نشی...
بعدترشم صحبت با نامحرم حتی توو دنیای مجازی واسه شما و امثال شما جیزه ...از ما گفتن بود ..باشد ک رستگار شوید..
این چ طرز امر ب معروفه آخه..خود خدا هم ب پیامبر گفته با خوش رویی و مهربونی و زبون خوش مردمو هدایت کن ..
و از من ب شما نصیحت مم بعد خاستی کسی رو ارشاد کنی با نام "خواهر داعشی"کامنت بزار ک ملت نخونده کامنتتو حذف کنن ک خاطر شریفشون مکدر نشه...
مطمئن باش اینایی ک اینجا کامنت میزارن خیلی بیشتر از تو و امثال تو خدا پیغمبر سرشون میشه!!!!!


پاسخ:
تکبیررررر
نکنه شما می خواهید به من منطق یاد بدید؟؟
حرف حق واقعا تلخه.
حرفای من باید هم آتیشتون بزنه، چون  جنبه ای از ناهوشیارتون که قبولش ندارین و قبول کردنش براتون سخته رو براتون یادآوری می کنه.
من مثل بقیه عادت ندارم بیام اینجا و با شما شوخی و خنده و حال و احوال کنم. یعنی اهل این کار ها نیستم و در پیام گذاشتنی سعی می کنم خدا را در نظر بگیرم و با یه مرد غریبه و نامحرم که اتفاقا با زنش هم مشکل دارد اینجا در پیام هایم گرم نگیرم.
ضمنا وقت گذاشتن فیزیکی منظور من نبود. درروز چند بار یاد وبلاگتان وآدم هایش می افتید؟
به هر حال برایتان در زندگی آرامش و شادی واقعی آرزو می کنم تتا در فضای مجازی و بین آدم های مجازی به دنبال آن نباشید.
این آخرین پیام من در وبلاگ شما بود .../موفق باشید.
پاسخ:
تلخ بودن حرف شما بخاطر قضاوت به ناحق و دروغ و تهمتی هست که میزنید.
من که خیلی کم وبلاگ وقت میزارم اما شما گفتید:
 شما وقتتان را پای این وبلاگ می گذرانید و در حال بحث و تبادل نظر!!!!!!( و نیز شوخی و خنده و حال و احوال)
با زنا و دخترای مردم.

من اگه دنبال این چیزا بودم وضع وبلاگ خیلی بدتر از اینها میشد. اما نمی تونم خشک مقدس هم باشم و هیچ نظری فراتر از شرع نبوده که حرامی صورت گرفته باشه. قرار نیست اینجا پادگان باشه!!!! اما قبول دارم باید حریم ها هم حفظ بشه که شکر خدا در حد توان تلاشم رو کردم.

اتفاقا تنها کسی که در پیام گذاشتن خدا رو مد نظر نگرفته شما بودی و فقط هوای نفس خودتون رو دیدید و مشکلات شخصی خودتون که اینجا بروز میدید.

تذکر و امر به معروف هم قاعده و روش خودش رو داره نه داعش گونه و طالبانی عمل کردن.
من نصیحت های شما رو مثل خواهر میپذیرم چون اصل حرفتون درسته اما تهمت ها و قضاوت در مورد دیگران رو نمیپذیرم و باید جوابگو باشید.
مسلما افکار طالبانی شما باعث زدگی خیلی ها از دین مذهب میشه و حالا بیشتر به این مطلب میرسم که بعضی ها میگن ما رو مذهبی ها بی دین کردن منظورشون چیه.
اسلام دین شادی و محبت اما در چهار چوب شرع است و حتی در مواقع خطا هم میگند درست برخورد بشه که دیگران رو زده نکنیم.
نیامدن شما به این وبلاگ با دید متحجرانه هم به نفع کاربران و هم به نفع منه و امیدوارم شما هم در زندگی شاد و سر بلند باشید.

سلام به همگی
مستند زندگی به سبک آخرالزمان رو دانلود کنید ببینید
منو که خیلی تحت تاثیر قرار داده همه حرف هاش رو نمیشه قبول کرد اما کلیت حرف درسته
امیدوارم مفید باشه براتون
ببخشید ولی همین که خانمتون در شرف زایمان هستند و قطعا الان به حضور و همراهی فیزیکی و روانی شما نیاز دارند و شما وقتتان را پای این وبلاگ می گذرانید و در حال بحث و تبادل نظر!!!!!!( و نیز شوخی و خنده و حال و احوال) با زنا و دخترای مردم، خودش نشون میده که شما هم یک مرد ایده آل نیستین و نباید انتظار داشته باید خانمتان بهترین و ایده آل ترین برایتان باشد.
یک مرد ایده آل در این دوران و به قول خودتان "روزهای سخت سرکار همسر" همه ی روان، همه ی روح و هه ی دغدغه اش مراقبت از همسر و بچه ی متولد نشده و همچنین آقا زاده می شود، و اصلن یادش نمیآید که وبلاگی هم دارد نه اینکه هر روزبیاید و بنشیند و به یک عده که به خاطر تفریح و سرگرمی میایند و وب می خوانند، کامنت جواب دهد...../




پاسخ:
بعضی موقعه نظرات بی منطق شما آتیشم میزنه هااااا
مگه من چقدر اینجا وقت میذارم؟
مطمئنم یک چهارم شما هم وقت برای نت نمیزارم و در ضمن بدونید من غالبا از محل کار یه سر وبلاگ میزنم یا بعد نماز ضبح که خواب هستند.
در نظر دادن خدا رو هم ناظر بدونید.بعلهههه
۱۱ مهر ۹۳ ، ۱۸:۴۷ گلناز (مادرانه های مامان به توان دو)
سلام . یک توصیه داشتم برای خانمتون :
این روزهای آخر چیزهای گرمی نخوره اصلا " ها چون بچه زردی ممکنه بگیره . مثلا شکلات و شیرینی خوب نیست . ماست خوبه خیار خوبه . 
پاسخ:
سلام
ممنون .چشم
 سلام ....
خواهش میکنم وقتی دارین کامنت میذارین تمام سعیتون رو بکنین که به آقای مدیر و اعضای خانواده ایشون هیچ گونه توهین نکنین.حتی همسر محترم.....
هرگونه بی احترامی به همسر،بی احترامی به شخص ایشون هست. 
آقای مدیر گاهی درد دلهاشون رو اینجا میگن.نباید درد دلی که ایشون اینجا مطرح میکنن،مجوزی برای بی حرمتی باشه. بهتره اگر میتونیم به ایشون کمک کنیم نه اینکه خودشون یا همسرشون رو قضاوت کنیم.
ببخشید رییس،مثل پسرم میدونمت.بعضی چیزا رو نمیتونم تحمل کنم......
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم.
خانم های محترم و با شخصیتی هستند اینجا شکر خدا اما تذکر خوبی بود.
۱۰ مهر ۹۳ ، ۲۱:۰۱ یادداشت های امیر
یادداشت های امیر بروز شد:
من العاشق الی المعشوق
(یک نامه متفاوت عاشقانه)
سلام کوچه جون و اقای رئیس .... زیاد غصه نخور جونم چون منم مامانم از شوهر دادنم متنفر بود و حتی میترسید و مثل مامان شما دلش میخواست پله های ترقی رو تند تند طی کنم اما خیییلی زود اقامون اومد و دل مامانمو برد و مامانم منو دو دستی تقدیم اقای شوهر کرد...وقتی موردش پیدا شه مامانت اونقدر اصرار میکنه تا راضی شی . (نگاه امیدوارانه)
بازم پیرو حرف کلوجه جون اقای رئیس تورو خداااااااااا اون عکسی که اول صفحه بالا سمت چپ گذاشتی رو بردار همونیکه اقاهه غصه داره و سرشو پایین انداخته ... (نگاه ملتمسانه) من هر وقت میبینم دلم خیییلی میگیره.
خداکنه هیچوقت هیچ ادمی اینجور ناراحت و دل شکسته نشه...(اشکام گوله گوله داره میاد .)
پاسخ:
سلام به خواهر مهربان
چشم ان شالله سر فرصت اگر روال زندگی عوض شد می عوضیم.
وقتی بسم الله میگویید وبانام خداونومیخواهیدکارتان راشروع کنید
انوقت هرچیزی نمیگویید،هرحرفی نمیزنید،هربرخوردی نخاهید داشت هرچیزی رانخاهیدنوشت و......
چطور ست این پیشنهاد رادر بیانی عاشقانه ونوشته ای زیبا به همسرتان هم مطرح نمایید!!!!!!
نتیجه اش رابه بقیه هم بگویید.....
موافقید؟؟؟؟؟/
پس یاعلی
دست مولا علی همراهتان
پاسخ:
سلام
چشم
سلام...
احوالات شما؟
یک پیشنهاددینی
قبل ازشروع هرکاری بسم الله بکویید
در اغازصبح،درزمان برگشت ازسرکار،موقع شروع صحبت باهمسرتان
و...حتی قبل ازشروع نوشتن مطالب وبلاگتان......
بسم الله برکات بسیاری رابه زندگیتان واردمیسازد
انرابرای حداقل 40روز تجربه کنید حس شیرینش را...

پاسخ:
سلام
ممنون .چشم

سلام وااااااااااا شماره حساب برا چی؟؟؟ آدرس بدید خودمون حضوری تقدیم میکنیم ..همه هم با هم میایم خانومتونم که با اخلاق ق ق ق ق ق ق ق
کلی بهتون خوش میگذره
پاسخ:
اوهوممممم
باز هم سلام....
کلوچه جان،
نور به این زیادی توی جاده و اون سایه به اون بلندی رو ندیدی مادر.که فکر کردی رییس حان نصف شب داره بیابانگردی میکنه؟؟؟
جان مادر،اونجا کوهستانیه،عصره،رییس داره میره به طرف سایه کوه.داره میره صفا سیتی عزیزم.نمیره گرگ و لولو بخوردش کهههه....
پاسخ:
ههههه
سلام وصبح به خیر
می خواستم بنویسم رییس ،نمازت رو هم خوندی بیا تایید کن،دیدم نظرات شدن 56 تا.
کلوچه جان مادر دلت شوهر خوب میخواد ولی مامان اجازه نمیده؟چه قدر ناراحت میشم میشنوم این حرفو...
دعا میکنم یک عدد خواستگار خوب وسمج بیاد ودر خونه رو از پاشنه در بیاره تا مامان رضایت بده و اون وقت پله های ترقی رو با هم طی کنید.....
المیرا جان،یک سلام ویژه هم به شما دختر گل....
چه قدر خوب شد اومدید....جاتون اینجا واقعا خالی بود ....
انشاءالله جناب رییس هم یواش یواش موضوع وبلاگ رو عوض کنه وبه شادی این جمع اضافه کنه.......
عمو نصف شب کجا میرفتید؟؟!!!!بیابان است و بسی گرگ در کمین است دیگر تنها نروید ک لولو میخورتان ها....عکس را میگوییم...!!!!

سپیده جان خوبی از خودتان است بانو ولی اصرار نکن ک قصد ازدواج ندارم ینی خودم دارما مامانم میگه نداری ..میگوید باید نردبان ترقی را تا پله اخر طی کنی انگاه حق ب زبان اوردن کلمه "شوهر"داری..ماهم از ترس نترشیدنمان پله ها را 3 تا یکی بالا میرویم ولی لامصب مگر تمام میشود...ولی خاستید بروید ماهم باهاتان می اییم ک کلاه سرتان نرود و دختری از ان دختران برای اخوی تان گرفته ک همگان انگشت ب دهان بمانندی و دستهای خود ببرندی خخخخ

 عمو شما این را نخوان...

دوستان من ی فکر از آن فکر های بکر کلوچه ای ب ذهنم امده...بنده شماره کارت میدهم شما لطف کردندی هر چی کرمتان است(میدانم ک سخاوت همگی زبانزد خاص و عام است خخخخ) ب ان واریز کرده تا هدیه ای بس درخور و مناسب برای نی نی گرفته و ان را ب درب عمارت عمو تنها پست کردندی....بجون عباس قلی حتی یک درصد فکر نکنین ک نیت شومی در سر دارم و میخواهم پول هاتان را بالا بکشندی ما خودمان پر بالشت هامان پول است اصلا نیازی نداریم ب این کارها خخخ....این هم شماره کارت 09090909090909090909090909090909...

اشنا جان بسی فیض بردیم و دهان مبارکمان درد گرفت بسکه خندیدیم....سپاسگزار شما هستندیم..لطفیدی فراوون..

مادر ساره ماااااااااااچمان ب لپتان...کی میشود ما شوهر کنیم و راهنمایی هاتان را ب کار گیریم ک شوهرمان را ندزدند حسودان و عنودان...
پاسخ:
بخورند نوش جونشون.
نخوندم ولی ظاهرا بحث هدیه است. ممنونننننن فقط برای منم زحمت بکشید بخرید و برای آقا زاده هم همینطور و مهمتر اینکه چیزی نباشه که ساده و کم قیمت باشه. گرون و زیا باشه.تشکررررررررر
سلاااام آقاای مدیر.
المیراام .
ایشااالاااا که حاال خوودت و پسر کووچوولووت و خاانومت خووبه .. همینطوور کووچوولووی  پیرهن پری ..
یاادمه گفتی مهر به دنیاا میااد ..
اوومدم ببینم خبری شده یاا نه ..
 دیدم کلاااا موضووع وبت شده همین .

از جوااباایی که به کاامنتاا داادی ,
فهمیدم که هنووز به دنیاا نیوومده .

خبری از بچه هاای قدیمی نیست . هیچکسوو نشنااختم .
بگذریم .
شااید از اینکه براات کاامنت گذااشتم دلخوور شی .
ببخش آقاای مدیر.
این رووزاا زیااد یاادتوون میووفتم .
ایشالاااا که دختر مااهت به سلااامتی به دنیاا بیااد و بابای مشتااقشوو از انتظاار در بیااره .
باازم ببخش اگه مزااحم وقتت شدم .
خدااحاافظ .
پاسخ:
به به المیرا خانم
سلام .خوبید شما؟ چه عجب یادی از فقرا کردید.
ممنون از لطفتون ما هم خوبیم. بله هنوز خبری نیست.
دلخور بشم؟؟؟؟ خب به چه دلیل باید دلخور بشم؟ خیلی هم خوشحال شدم.چند باری یادتون کردیم تو وبلاگ
حتی شما رو دوستان جدید مثل مادر ساره هم میشناسه و میگن جای نظراتش خالیه.
کاش دوباره باشید
ممنون.
۰۹ مهر ۹۳ ، ۱۹:۴۵ اسمم رونمیگم.
کم کم از فضای اینجا داره بدم میاد..
کامنت ها داره لوس وبی مزه میشه...(کسی به خودش نگیره لطفا، کلی میگم)
پاسخ:
اوهومممممممممم
۰۹ مهر ۹۳ ، ۱۴:۳۶ آشنا*(به کلوچه خانم)
کلوچه خانم اگه دوست داشتی یه سربه اون لینکایی که برای مهساگذاشتم بزن برای تجدیدقواوتقویت روحیت خوبه! هرچندماشاءالله به جونت بزنم به تخته شماخودت بمب روحیه وانرژی مثبت هستی! اگه به من بودوکاره ای بودم میذاشتمت توی ستادروحیه دهی حوادث غیرمترقبه!!!!
کلافکرکنم به همه روحیه میدی غیرازاون سه تاقوم که قبلاتوی کامنتم بهشون اشاره کردم!!!!!
۰۹ مهر ۹۳ ، ۱۴:۳۱ آشنا*(به مهساخانم)
سلام عزیزم اینکه پرسیدم مزدوج شدی یانه میخواستم حالاکه دست به کارشدیم این کلوچه خانم روعروسش کنیم اگه شماهم مجردی شماروهم بذاریم توی نوبت ولی خب انگاری خودت یه کارهایی کردی!انشاءالله به سلامتی بختت هم ازتوی این پیچ واون پیچ دربیادوبرسی به جاده وصال(نگاه لبریزازعشق وعلاقه بااندکی خجالت) فقط حواست باشه خیلی توی این پیچاگیرنکنی که پیچ پیچی بشی وبمونی اندرخم یک کوچه و....
انشاءالله هروقت مزدوج شدی پابه پای همسرت پیربشی ولی زمین گیرنشی!
....................................................
اون فیلمهاهم قابل نداشت نوش روح وروانت!!! الهی که همیشه اشکت ازشادی دربیادوخدادل همه ی بنده هاش روشادکنه.
عزیزم این کنجکاوی زیاد(شمابخون همون فضولی)توی خون مرداوجودداره ومتاسفانه کمالشون درماخانمهاهم (البته بعضی هامون)اثرکرده!!
(آقای مدیرشماهرجادیدی من ازآقایون اسم بردم چشم هاتون رودرویش کنین!)
حالاکه خوشت اومده میگردم دوباره برات لینکای این مدلی(جالب وخنده دار)میذارم!البته بااجازه جناب مدیر!
.......................................................
راستی فکرکنم این تیله جناب مدیرازاون دسته دخترای روشنفکر!تشریف دارن وچون فهمیده باباش میخوادزودشوهرش بده ترسیده اینه که تشریف فرمایی شون روعقب انداختن! شایدهم ازاون دسته دخترهاست که یه عالمه نازداره!!! همین جوری نمیادنازکش میخواد!!
سلام
ازکرامات شیخ مااین است که یه کلمه منفی به کارمیبره ومیفرمایدکه معنی فتنه غیراین است!!!!!
این دیگه ازاون حرفابودآقای مدیر،مگه فتنه معنی مثبت هم داره؟؟؟؟ نکنه این هم مثل همون جریان دردزایمان واینهابود؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
سلام
در هر صورت منظور بدی نداشتم.
شما به یکی میگی شیطون این کلمه منفیه اما معنی مثبت هم داره.

یه خاطره در زندگی که اتفاق افتاده با همسرو فرزند شیرین باشه مزش

بر منکرش لعنت کی بهتر از کلوچه جون .  اقای رئیس ولی خودمونیم ها دست ب امر خیرتون خیلی خوبه ها .....راستییییی هنوز  مخملتون ب دنیا نیومده ...؟؟؟ میگم ما از کجا بغهمیم ک کی ب دنیا میاد ی نشونه برامون بزارین تا از اونجا بفهمیم .مثلا اگه دو روز متوالی نیومدین  یا مثلا کامنتا رو بدون جواب تایید کردین ()
پاسخ:
خب ثوابی که اینکار داره فوق العاده است.
ایشالله اومد خودم میام زودی اصلاع میدم.یک تا دو هفته ای مونده. درداشون کمتر شد.
سلام به اقای مدیر که احساس مسوولیتشون حس خوبی به ادم میده

و سلام به باقی دوستان

ی مطلب دیدم حیفم اومد بازنشر ندهم
امیدوارم مفید واقع شود

http://www.shabanali.com/ms/?p=4645

التماس دعا از همگی
پاسخ:
سلام
ممنون خوب بود.
۰۸ مهر ۹۳ ، ۱۸:۵۶ گلناز (مادرانه های مامان به توان دو)
باشه . فقط یک حدس بود . ( نگاه کنجکاوانه) . ناراحت نشید یک وقتی هاااااااااا
پاسخ:
اوهوممممممم
۰۸ مهر ۹۳ ، ۱۵:۴۶ مهسا خانوم به آشنای عزیز
آشنا جون بابت فیلمها خیلی ممنون خیلی قشنگ بود وبسی خنده دار
اشک چشمم درومد بس که خندیدم
تا این مردای فضول باشن که دور یه زائو اینجوری جمع نشن  (بسی خنده)
اون فیلمم جالب بود وقتی مرد انگار بمب ترکید (بسی خنده)

خدا دلتو شاد کنه روح وروانم شاد شد به وفوووووووور
۰۸ مهر ۹۳ ، ۱۵:۳۶ مهسا خانوم به آشنای عزیز
سلام آشنای عزیزم بنده در شرف ازدواجم ولی فعلا رسما ازدواج نکردم (بخت پیچ در پیچ )  نه من غلط گیر نیستم و نمیشناسمشون (نگاه زیبا)
آقا قلی زود بیا تایید کن که کلی کار دارم !!!!(نگاه عجولانه)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اقا قلی تیله هنوز نیومده؟ چقدر تنبل این دختر  واه واه واه (نگاه افاده ای + منتظر)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
باز دانشگاه اومد آغاز سال تحصیلی رو به همه متواریان از درس تسلیت میگم البته خودم صاحب عزا هستم تو این مسئله !!!
من برم لباس عزا (بنفش) تنم کنم !!! (اونجوری نگاه نکنید)

پاسخ:
سلام
نه فعلا نیومده.
۰۸ مهر ۹۳ ، ۱۳:۰۸ آشنا*(به کلوچه خانم)
کلوچه خانم گل:
الهی که مادرشوهرت واون 3تای دیگه که قراره ازبغلش درآدقربون اون حس ششمت برن! چقدرکه توباهوشی اصلانابغه ای!به مادرشوهرت بگویه اسفندی چیزی برات دودکنه چشم نخوری عزیزدلش!
این طورکه شمامی فرمائین ازالان خدابه داد3تاقوم برسه:
1- قوم شوهرومادرشوهرت!!!
2- قوم زن داداشت!!!!!
3- قوم عروست یاعروس هات!!!!!
فکرکنم بشین یه خاندان تاریخی واسمتون بره توی تاریخ!!!
حالابرای اینکه ببینم حس ششمت درست کارکرده یانه یه سربه وبت میزنم بدوآب وجاروکن میخوادمهمون بیاد! خداروچه دیدی شایدیه خواستگارهم همراهش بیاد!!!! تعریف ازخودنباشه پاقدم خوبی دارم به لطف خداوند.
درضمن خیلی ممنونم ازدعای قشنگت انشاءالله هرکی بچه نداره خدابهش عطاکنه ازنوع سالم وصالح وخوشگل وکلوچه ای!!!!
۰۸ مهر ۹۳ ، ۱۱:۵۴ آشنا*(به مهساخانم)
قابلی نداره عزیزدلم،بهت قول میدم این دوتاآقاهنوزپاشون ازاون مرکزه بیرون نرفته همه چی یادشون رفته!!!! کلا جنس مرداهمین جوریه(بلانسبت بعضیاشون!) یعنی فراموشی مصلحتی دارن!!!! اون چیزایی که بایدیادشون بمونه ازیادشون میره ولی اونهایی که بایدیادشون بره تاآخرعمریادشون میمونه حتی اگه خدای نکرده آلزایمربگیرن!!!!
راستی مهساخانووووم یه کامنتی برات گذاشتم اولای این پست،من منتظرجوابتم،دلیلش روهم بعدابهت میگم!
یه سربه لینکای زیربزن به نظرمن که جالب بود:
http://www.aparat.com/v/PJzMj
و این یکی: http://www.aparat.com/v/C9rik
۰۸ مهر ۹۳ ، ۱۰:۴۴ مهتاب*(اسم مستعار)
سلام به همه
اون فیلم درد زایمان در مردها رو دیدم خیلی خندیدم خارجیاهم عجیب هستنا!(نگاه متعجبانه)
یه بچه ام اگه به دنیا میومد خییلی باحال تر بود...(نیشخند)
اصلا مردها خیلی شانس دارن چی میشد اونا بچه به دنیا میووردن خیلی خوب میشد (شانسو برم..)
در مورد بلوغ مردها سن 12 سالگی هم برووو بابا... نیست ازدواج میکنن دیگه کاری نمیکنن بلکه بدتر میشن و دلشونو میزنه بعلهههههه
ادم باید خودش خوب باشه در همه عمر
ذات بد نیکو نگردد ...

سلام
چه خبره باباشلوغش کردین!!! همتون شدین خانم ماروپله!!! همچین آشناآشنامیکنن انگارمن کیم؟؟؟ بابامنم بنده ای هستم ازبندگان خداالبته ازنوع مونث!!!
دست شمادردنکنه جناب مدیرحالادیگه من فتنه به پامی کنم؟
عجب رسم مهمون نوازی روبه جامیارین!!!!!!
اگه کسی کامنتای قبلی من روخونده باشه ویه اپسیلون دقت کرده باشه همون موقع فهمیده که من خانم هستم نه آقاتازه اونم ازنوع مردمتاهل!!!!(نگاه متعجبانه!!)
اصلاچراراه دوربریم همین کامنتم که توش درمورددردزایمان نوشتم وآدرس دوتالینک گذاشتم،آخه تاحالاکی دیدین یه مردبیادچنین حرفی بزنه!!!
آقای مدیراین ادبیاتتون گاهی وقتاازدست تون درمیره ها!!!!!(نگاه اعتراضانه باکمی چاشنی عصبانیت)

پاسخ:
سلام
منظور از فتنه جنبه منفیش نبود.
۰۸ مهر ۹۳ ، ۰۹:۱۴ همیشه عاشق
ای جانممممممممممممم...خدا حفظش کنه
دلم نینی خاست
سلام صبح به خیر....
به قول مهسا خانوم تا رییس بیاد تایید کنه لنگ ظهره احتمالا فرداست.
رییس دیروز تا حالا ازبس خندیدم دارم هلاک میشم.تورو خدا کامنتها رو زود زود تایید کن.این کامنتها با جوابهای شما کلی جذاب شدن.....مخصوصا کلوچه که خیلی بامزه است.....
پاسخ:
سلام
چه خوش خنده اید شماااااا
چه کرده این کلوچه!!!!!!!
۰۸ مهر ۹۳ ، ۰۰:۱۷ گلناز (مادرانه های مامان به توان دو)

 . I said I think that marde tanha equal ashna 
? ok 
پاسخ:
نه ok
من در این وبلاگ تا حالا یک بار هم به اسم کسی دیگه نظر نذاشتم و از این خاله زنکی ها خوشم نمیاد.هر حرفی داشته باشم با جرأت تمام به نام خودم در نظرات یا پست میزنم.
این آشنا رو هم به جون خودم نمیشناسم و بعضی ها حدس میزنن کی باشه اما من حدسم نمیتونم بزنم.
آشناااااا ببین داری فتنه ایجاد میکنیداااا خودتون رو لو بدید خوووووو
من ایمیلم ب اسم خودمه نمیتونم بدم ، مجبورم حس کنجکاویمو سرکوب کنم. میگم کلوچه جوون یادم باشه وقتی خواستیم برا داداشم بریم خواستگاری حتما با  شما ی مشورتی کنیم . ماشالا خیییییلی واردی ...(نگاه متعجبانه  )
پاسخ:
آفرین خوبه بعضی جاها آدم این حس رو مغلوب کنه.
مشورت چرا؟؟؟؟ اگه سن و شهر مطابقت داره خود کلوچه گزینه خیلی خوبیه ها.بالاخره مثل خواهرمونه و دوست داریم همین جا شوهرش بدیم.
۰۷ مهر ۹۳ ، ۲۲:۵۶ مهسا خانوم
سلام شب همگی بخیر (البته فکر کنم تا اقا قلی بیاد تایید کنه لنگ ظهر شده وتیله دیده به جهان گشوده و من هم دیده از جهان فرو بستم و به دیار باقی شتافتم یا هموم دویدم (نگاه منتظر )
اشنا جون ممنونم بابت این فیلم زیبا و بسی خنده دار روح و روانم تازه شد بنده های خدا مثل زائو (املاش درسته؟) شده بود قیافه هاشون (اقا قلی دلم براش کبابه) بی زحمت ادرس خونشونو بده من برم عیادتشون بالاخره هرچی باشه بچه مجازی بدنیای مجازی اوردن با درد واقعی (همسرانشان به فدایشان) گل و شیرینی و ... ببرم گناه دارن (نگاه دلسوزانه)

ما مثل اقا قلی نیستیم که فقط بگیم بعلهههههه و هههههه (پلید) اصلا انقد بی ذوق و سلیقه ست این اقا قلی (اویزون شدن لب و لوچه)
خانوما نظرتون چیه با ابزار الات و سلاحهای سرد اشپزخانه (ملاقه کفگیرو...) اقا قلی رو به فیض تجربه درد زئو شدن نایل بیاریم (خنده بسی خبیثانه) هرکی موافق دستا بالا با حرکت جت!!!
ـــــــــــــــــــــــــــ
اقا قلی این تیله هم حسابی تاقچه بالا میزاره ها نکنه بشه گلی 2  اگه بشه چی میشه (رنجنامه پدر ! شعبه 2  رنجنامه مرد متاهل!!! شوهرش دادی دامادت شعبه 3 میزنه  عهههههههههه تازه عروس هم داری اونم شعبه 4 میزنه از نوع زنونه !!!! البته بگم فرزندان نازنینم وقت ندارن به وبلاگاشون سر بزنن (نگاه اینجوری) ای خوب بلدم خون بدل کنماااااااااا(خنده پلیدانه + ههههههههههه)

اقا قلی شما که عادت داری به این وضعیت الان اوجشه یمدت بگذره دوباره به حالت قبل برمیگرده تحمل کن تحمل کن تو میتونی نتونستی هم نتونستی به من چه والااااااااااااا

شب همگی بخیر خوب لالا کنید اگه کابوس دیدین اووووووووم یکاری کنید کابوس نبینید دیگه افرین دستا روبروی مانیتور بای بای ما رفتیم
....
روایت داریم کسی دستاشو رو بروی مانیتور نیاورد بای بای کنه عاقبت رنجنامه زد وبدیار باقی شتافت الساعه .....(بعلهههه) اینجوریاس
پاسخ:
سلام
نه دیگه لنگ ظهر نشد.
ممنون از لطف شما.(نگاه خوشحالانه)
یعنی دلتون میاد بزنید؟(نگاه مظلومانه)
ان شالله در نسل ما این اولین و آخرین رنجنامه خواهد بود.
شما هم دعا کنید
۰۷ مهر ۹۳ ، ۲۱:۱۶ به گلناز خانوم
فکر کنم گلناز خانوم منظورش این باشه آشنا شبیه یا هم تراز آقای تنهاست..????ok 
گلم فارسی به این شیکی،چرا سراغ ادبیات دیگه رفتی؟لااقل لاتین تایپ میکردی تا آقای تنها بتونه ترجمه کنه..... شاید هم نمیخواستی بدونه چی نوشتی؟؟؟؟؟
پاسخ:
مشکوک میزنیدا !!!!
شبیه یا هم تراز یعنی چییییییییی خووووووو؟ ظاهرا منظورش این نبوده.
زیر دیپلم بحرفید.
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۸:۰۰ گلناز (مادرانه های مامان به توان دو)
راستی فکر کنم آشنا ، ای کو آل مرد تنها ..... اُکی ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
چییییی؟
من که نفهمیدم چی نوشتید!!!
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۷:۵۹ گلناز (مادرانه های مامان به توان دو)
در ضمن من عصبانی نبودم . خواننده ها می تونن قضاوت کنند ..(همون مامان حساس هستم)
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۷:۵۸ گلناز (مادرانه های مامان به توان دو)
آقای تنها لطفا تو این روزهای پایانی بیشتر هوای خانمت رو داشته باششششششششششششششش . بازم خسته نباشید.
پاسخ:
سلام
چشمممم
سلام دوباره ....
به آدرس زیر هم سری بزنید.این پایگاه اطلاع رسانی سلامت ایرانیان هست:
http://www.salamatiran.ir/NSite/FullStory/?Id=49783&type=2  
درباره پایین آمدن سن بلوغ و دلایل اون توضیحات خوبی داده وتقریبا مستند هست.
سلامی از راه دور ب خدمت دوستان....
آشنای عزیز اجازه من ی چیزی بگم حس ششمم حدس زده ک شما کدوم یک از دوستان باشین البته این راز بین خودم وخودت سکرت خواهد ماند(چشمک از اون چشمکا)(بعدشم چون شمایی مجانیه حق السکوت نمیخاد بدی خخخخ)
نه دیگه نشد عروسم این شکلی خواهد بود و خودم  همچین عروسی نخواهم بود من خودم  کلی مشغله دارم خوووووو...بعدشم همین ک همچین عروسی گیرش اومده باید روزی 1000مرتبه خداروشکر کنن خودش وپسرش و خاندانش(یَک مادر شوهری بسازم من ک 3تا مادر شوهر از بغلش درآد خخخ)
ممنون دوستم ولی دوجین کمه ها  بیشترش کن..ایشالا شمام صاحب کاکل زری ها و گل ب سرهای خوشگل موشگل وبا کمالات بشوید..
من گفتم این دقیقه های آخر به وسیب بخورن ک اون ژنی که از عمو تنها بهش رسیده رو خنثی کنه و کلهم خوشگل بشه خخخخخ
البته مهتاب جان راست میگه مثلا من خودم وقتی بدنیا اومده بودم مامانم میگه وقتی بردمت حموم  میترسیدم بری توو راه آب ولی الان از پشت باید هولم بدن از در حموم برم توو(البته شکسته نفسی کردما خخخ)
راستی عمو دیشب توو تاکسی یه آقایی جلو نشسته بود بنده خدا خسته وکوفته از سر کار داشت میرفت خونه خانومش زنگ زد باهاش کلی دعوا کرد ک چرا برام فلان کار رو نکردی و الان باید بیای بریم فلان جا و اونم هی میگفت بخدا نا ندارم و... اینقده دلم براش سوخت آخه این از صبح تا حالا برا اون رفته بود کار کنه اونوقت اخرش این جوابشه...بعدش یاد شما افتادم گفتم نکنه عمو تنهای خودمون باشه ...البته قطعا وان شالله بانوی شما مهربون تر از این خانومه ست ولی بی ربط با پست شما نبود..البته من فالگوش واینسادم ها فقط گوشم مصلحتی خودش شنید(کلوچه مودب)
بعدشم سیرت ک خیلی مهمه ولی من اگه برم خاستگاری واسه داداشم قشنگ دختره رو ورانداز میکنم چون بهر حال باید ی عمر قیافه شو تحمل کنم (خودش ک اصولا تحملش سخته حداقل قیافه ش قابل تحمل باشه خخخ)بعدشم نی نی مون(عمه فداش بشه)باید حتما قشنگ و خوردنی باشه...
روز خوبی داشته باشید..

پاسخ:
قضیه داره پلیسی میشه.(نگاه پلیسانه)
راستی یادم رفت بگم،من هنوز به عنوان  برجسته مادربزرگی مفتخر نشدم.....متاسفانه.......(نگاه غصه دار وحسرت گونه)
مگر اینکه آقای رییس این افتخار رو در دنیای مجازی بخوان نصیب بنده کنن.....(نگاه ذوقانه)
پاسخ:
سلام
بله حتما باعث افتخار ماست مادرجان.(نگاه محبتانه)
مادر بزرگ خوبی مثل شما یک نعمت بزرگ و با ارزشه.(نگاه مفتخرانه)
سلام
آقای مدیریا به قول مهساخانووم آقاقلی(خجالت همراه باخنده زیرزیرکی)حالادرسته شماهم برای زندگی تون خیلی تلاش می کنین ولی خدائیش دردزایمان چیزی نیست که آقایون تاب تحملش روداشته باشن لینکای زیررویه سری بزنین:
http://www.yjc.ir/fa/news/4839391/%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%AF-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1
واین یکی:
http://www.aparat.com/v/2vCER
انشاءالله گل دخترتون صحیح وسالم به دنیابیاد.

پاسخ:
سلام
ههههههههه جالب بود.
ممنون
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۳:۲۴ زهرا مهربون
سلام روزتون بخیر..
امیدوارم نازگل خانومتون به زودی و سلامتی به دنیا بیاد..
براتون آرزوی خوشبختی و سعادت دارم..
شما قلبتون دریاست بی محبتی های خانومتون رو به دل نگیرید..

پاسخ:
سلام
ممنونننن
عجب بحث داغی به پا کرد ازدواج این عشق بابا....
گلناز و آشنا هم که حرف دوتا تون یکیه با کمی اختلاف....هردوتون فرهنگ غرب رو قبول ندارین....
برای مطالعه هم بهتره به سایتهای رسمی تحقیقاتی دانشگاهها ومراکز آموزشی-تحقیقاتی سر بزنید نه هرسایتی.بعضیا ممکنه علمی حرف بزنن خیلیها هم نه.
سن بلوغ هم بستگی به خیلی چیزا داره.ازجمله آب و هوا که گلناز جان درست میگه.اما یادتون باشه ماالان درایرانیم وایران هم تنوع آب و هوایی زیادی داره.نیازی به مثال آوردن در عربستان نیست.بله گلناز خانوم.در مناطق سرد سیر دختران درسنین 13،14سالگی وشاید هم بالاتر به بلوغ میرسند.درمناطق گرمسیر هم درسن8،9سال.اما این رنج تغییرات بازهم منافاتی با ازدواج در15سالگی نداره...حالا نه 15سالگی ،شما بگو 18سالگی.بازهم بهتر از ازدواج در30سالگیه. 
متاسفانه همونطور که قبلا هم گفتم و آشنا جان هم اشاره کرد،به یمن وجود ماهواره و...متوسط سن بلوغ پایین اومده. مثلا اگر در مناطق سردسیر 16،15سال بوده الان به15،14یاحتی کمتر رسیده.یک دلیل دیگه هم داره که جو کره زمین کلا گرمتر شده.میگین چه ربطی داره؟من میگم به همون ربطی که درمناطق گرمسیر این اتفاق می افته.
ولی کلا بحث جالبیه....بد فکری هم نیست به عنوان پروژه دانشجویی به دانشجوها پیشنهاد بدیم........به حاجی بگم به شاگرداش پیشنهاد بده.....توی کلاس پسرا هم هستن.به گمونم بحث جذابتر بشه.....
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۱:۴۲ آشنا*(به گلناز)
درضمن من کجای کامنتم کشورهای اون طرف رونجس خطاب کردم؟؟؟؟؟ من فقط گفتم دین مابه ماسفارش حفظ حقوق حیوانات ومهربانی بااونهاروکرده حتی اگه سگ باشه ونجس!
همون که گفتم فقط سرسری کامنت من روخوندی واصلازحمت کمی فکرکردن روبه خودت ندادی یه جواب هم دادی ازروی عصبانیت.حالاعصبانیتت خالی شد؟

۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۱:۳۷ آشنا*(به گلناز)
گلنازخانم:
اولاکامنتی که گذاشتی هیچ ربطی به حرف من نداره! پس شماهم اگه نمیدونی بدون سن بلوغ توی کشورماازاینی که هست درخیلی مواردپائین تراومده این روهم من نمیگم خیلی ازافرادی که درحوزه روانشناسی ومسائل خانواده کارمیکنن هشداردادن وخودم شخصاازیکی شون این مطلب روشنیدم.شمالطفاکامنت رویه باردیگه خوب بخون تادرست متوجه بشی! منظورمن فقط بلوغ جسمی نبودبلکه مهمترازاون بلوغ فکری وعقلی وروانی بوددکه متاسفانه خیلی ازخانواده هابهش اهمیتی نمیدن واین میشه که حتی دختری به سن30سالگی میرسه ولی هنوزنمیتونه یه زندگی رواداره کنه! من نگفتم که توی کشورمامشکلی نیست که همه ی این مشکلات 1- ریشه درنوع تربیت ونگرش خانواده وسطح فرهنگ شون،2- تاثیرپذیری زیادخانواده هاازماهواره وفرهنگ غرب داره.ازطرف دیگه اصلاکامنت من چه ربطی به ماهواره داره که شماپای اون رووسط کشیدین؟؟؟ فقط عصبانی بودین وخواستین باکامنت گذاشتن برای من خودتون روخالی کنین خودتون یه باردیگه کامنت تون روبخونین وببینین چی نوشتین!!! درضمن اون مثال هایی هم که زدین همش اثرات همون فرهنگ مبتذل غربه(ازاون نوزادی که توی جوب افتاده تاروابط پسرودخترای دانشجووپوسشیدن لباسای جنس مخالف جذب کن به قول شما)جواب این قسمت حرفت هم توی اولین کامنتم خطاب به فرشته هست!
پاسخ:
سن بلوغ در پسرا که کمتر شده اینم سند:
http://jahannews.com/vdcji8etyuqeoxz.fsfu.html

دخترها هم که عقلشون زودتر میرسه.
آشنا*جان...
سپاس از اظهار لطفتون...وهمینطوراز بقیه دوستان....
همینطور که گفتم وبلاگ نمیتونم داشته باشم.ولی وبلاگ رییس هم وبلاگ خودمونه(تعارف اومد نیومد داره رییس).!!!!
همینجا درخدمتم.(دردبزی بازه حیای گربه نمیدونم کجا رفت!!).به رییس هم همون اول کار گفتم یه جاهایی چشماشو درویش کنه.اونم گفته چشم.بچه خوبیه.گوش میده به حرفم.شما وبقیه هم راحت باشین.وبلاگ خودتونه.!!!با اجازه شما رییسسسسسس.........!!!!!!!!!
پاسخ:
بله واقعا همینطوره و وبلاگ خودتونه.
اصلا میخواید کلید رو بدم خدمت مادر ساره و ما بریم ؟

مادر جان میخواید براتون یه وبلاگ درست کنیم؟ خب شاید خانم ها اینجا راحت نباشند؟
مهتاب خانم یادمه مهندس بود و میتونه بهترین وبلاگ رو براتون درست کنه و در این زمینه ها مطلب بنویسید.
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۰:۳۲ گلناز ( مادرانه های یک مادر حساس)
این آشنا کیه ؟؟؟؟
ولی هر کی هست ، خانم یا آقای آشنا ، شما تا حالا دک دختر نه ساله رو از نزدیک دیدی ؟ تو عربستان بخاطر وضعیت آب و هواش دختر ها در نه سالگی به بلوغ می رسند ، اما تو ایران خودمون ، دختر ها در  سیزده یا چهارده سالگی ..... نمی دونستی  .... بدون
بعد هم که داستان دختر چهارده ساله امریکایی رو می گی که تو حموم خونش زایمان کرد و بچش رو کشت یادت نیست چند وقته پیش یه عکسی پخش شده بود از ایران خودمون  از نوزادی که تو جوب افتاده بود !!!!
همیشه مشت نمونه خروار نیست .....
در ضمن لطفا " هر چی تو ماهواره خونتون می بینید رو تعمیم ندید به کل جامعه ..... تو همین ایران خودمون چند درصد دختر های دانشجو ، قبل ازدواج با پسری رابطه ندارند . ماشالله همه پیشرفتن الان .... حالا برید تو دانشگاه های خیلی از کشورهای به گفته شما نجس و مقایسه کنید ، اونجا اکثرا نه آرایش می کنند و نه لباس های جنس مخالف جذب کن می پوشن .... 
البته ما ایرانی ها خیلی شاخصیم ، خارج هم می ریم ، این قدر از جلد خودمون در می آم که همون خارجی ها انگشت تعجب به دهان می گیرن ........
 
سلام رییس...
سلام دوستان خوبم....
رییس خبر داره(حسود هرگز نیاسود...رییس...)
من نه بلدم.نه فعلا امکان یادگیری وتوان وبلاگ زدن دارم....
تنها چیزی که الان دم دست دارم یک عدد گوشی است.که مرتب هم به قول شماها هنگه.حرفهای منم به مذاق خیلی ها خوش نمیاد.ولی ناچارم گاهی پرحرفی کنم.بابتش عذرخواهی هم میکنم.اما وقتی به سن من برسید،خیلی مسایلی که اینقدر راجع بهش بحث مکنید،گاهی درست گاهی هم نادرست،توی سن وسال من دیگه پیش وپا افتاده میشن براتون.وقتی به سن من برسید،گاهی ازاشتباهاتتون خنده تون میگیره،گاهی تعجب میکنین که چیز به این واضحی چرا اشتباه کردین وگاهی هم حسرت میخورین برای اشتباهی که شاید دیگه نتونین هرگز جبرانش کنین.
اگر من پرحرفی ای دارم بیشتر به خاطر مورد سوم هست.چون واقعا دلم نمیخواد گلهای شادابی مثل شما پژمرده بشین.باز هم به خاطر پرحرفی عذر میخوام.اما قول نمیدم تکرار نشه.
پاسخ:
سلام
دلسوزی و مهربانی شما بر ما ثابت شده است.بخیال حرف دیگران.
سلام
حالا بنده خدا یک کلمه گفت بچه م میخواد به دنیا بیاد چه گیری دادین به وزن وشکل واسمو تاریخ زایمانو و نوع زایمانو و...
بیخیال شین دیگه از دست شماها
بعدم اقای مدیر هر کاری واسه خانومتون میکنید وظیفتونه بیچاره 9 ماه داره زجر میکشه اخرش بچه فامیلی کیو میگیره شمارو تازه شم اون از کجا بدونه تاریخ زایمانش شده یا نه اونم طبق علائمش فک میکنه شده در مورد غذا هم اینکه هرچی میخواست شکل بگیره تو ماه های اوی گرفته و وزنم خودش ماه اخر بالا میره تازه وزن بالا نره !داشتیم بچه های که کم وزن بودن ولی الان چاقن وبر عکس !
پاسخ:
سلام
اوهومممم وظیفه است. (نگاه مرموزانه)
سلام خوبید؟ آقا لطفا برای من دعا کنید خیلی دلگیرم از خدا بخواید بهم گوش کنه فقط همین  ...التماس میکنم  :(((
۰۶ مهر ۹۳ ، ۲۰:۲۰ یکی از همین جامعه

واقعا عشق پدر به دختر، و اینکه واقعا نشون بده چقدر لحظه های بودنش مهمه دختر رو به خدا میرسونه( نگاه متفکر ولی جدی) :)

نمیدونم روحیه اتون چجوریه یا اینکه اصن وقتتون اجازه میده یا نه ولی سرمایه گذاریه خوبیه، "از همین الان" با توجه به شرایطی که دارید حتما جدا از اینکه از فرد مذهبی ای راهنمایی میگیرید با یک "مشاور" هم در ارتباط باشید البته مشاور مجرب علمی و خدا آشنا، مطمئن باشید خیلی چیزا رو میتونید حل کنید، تغییر نگفتما حل کنید و بچه ها خوش روحیه تربیت بشن

پاسخ:
بله ممنون
۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۳:۴۰ آشنا*(به فرشته*)
حالابه نظرشماچنین وضعیتی بهتره یااینکه یه دختربه اختیارخودش و وقتی به بلوغ فکری وعقلی لازم برای اداره یک زندگی رسیده ازدواج کنه ونذاره انرژی که بایدبرای فرزندآوری وتربیت بچه وساختن خودش مصرف کنه صرف لذت های زودگذرباعواقب بعضاجبران ناپذیرجسمی وروحیش بشه؟؟؟
خداوندی که بلوغ دختررو9سالگی قرارداده وبلوغ پسررو15سالگی به عنوان آفریدگارمامیدونسته چه زمانی برای چی مناسبه! حالابه نظرتوخدابهترمی فهمه یامن وتو؟؟؟ اینکه پدرومادرنتونندبچه هاشون روطوری ترییت کنندکه وقتی به سن تکلیف میرسن قدرت درک وتشخیص بالایی داشته باشن وبتونن ازعقل ومنطق شون بیشتربهره ببرن تااحساسات به نظرتوتقصیرخداست؟؟؟
حضرت فاطمه(س)در9سالگی ازدواج کردن ودر18سالگی شهیدشدن،یعنی عمرزندگی مشترک شون فقط 9سال بودولی همین 9سال ازنظرکیفی اونقدربالابودکه حاصلش فرزندانی نظیرامام حسن(ع)وامام حسین(ع) وحضرت زینب(س) وام کلثوم شدن انسان هایی که یک نگاهشون برابری میکنه باکل عالم خلقت!هرکدوم دریایی بی پایان ازانسانیت وشعوروعقلانیت وسایرکمالات ناب انسانی! یعنی حضرت فاطمه(س) هم خودشون انسان بودن وبه همون درجه ای رسیدن که فرشته هادربرابرشون سجده کنن(همون قصه آغازین خلقت انسان که خداونددرقرآن به اون اشاره نمودن)وهم فرزندانشون انسان به معنای واقعی ورشدیافته درتمام وجوه وجهات تعالی.اگه بخوام توی عصرخودمون هم مثال بزنم بانومجتهده امین که اگه زندگی نامه شون روبخونی خواهی دیدکه چه انسان بزرگواروچه بانوی فرهیخته ای بودن واونقدرمراتب وکمالات ایشون بالابوده که حتی نیایش برگ های درختان روباپروردگارمیشنیدن!!!
کاش افرادی که اینقدرطرفداربه اصطلاح تمدن وفرهنگ اون ورآبن(که درواقع بی فرهنگی وبی تمدنیه!!)متوجه بشن که دارن چی روباچی طاق میزنن!! وچقدرتوی این معامله داره سرشون کلاه میره وضررمیکنن! این روبهت بگم که کسی که فلزش ایرانی باشه یه ایرانی اصیل وگل وجودش بامحبت ائمه سرشته شده باشه حتی اگه یه جاهایی پاش بلغزه وراه روکج بره همون ائمه دستش روخواهندگرفت وهمون تمدن اصیلش نخواهدگذاشت که خودباخته وبی فرهنگ بشه! اونهایی که منتظرنشستن تابی فرهنگی وبی تمدن شدن این مردم روببینن بدونن که حتی اگه به تارمویی برسه عمراپاره بشه!
راستی توی همون فرهنگ اصیل واسلامی مادرمورداحترام به حقوق حیوانات ومهربانی بااونهاخیلی سفارش شده حتی اگه سگ باشه ونجس!!!
دست شما درد نکنه
ولی واقعا چرا اینقدر شما حساسید؟
همسر من هر کاری هم میکنه هی خودش رو با بالاتر مقایسه میکنه و کلی پوزش که دلم میخواست خیلی بهتر از اینها باشه و نشد و ببخشید .البته من تشکر میکنم ولی اگر هم نکنم زیاد ناراحت نمیشه,شاید هم میشه ولی علامت خاصی نداره.
یکم قوی باشید,زنه و لوس شدنها و ناز کردنهاش,برای شما خودشو لوس نکنه واسه کی بکنه آخه.
امیدوارم فرزندتون به سلامت به دنیا بیاد و قدمش خیر باشه که این مشکلات کوچولو موچولو حل بشه.
قدر زندگی رو باید دونست.
پاسخ:
بحث حساسیت نیست و بحث چیز دیگه است.
ممنون
۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۲:۴۸ آشنا*(به فرشته*)
فرشته*خانم:
کاش تعریف خودت روازتمدن وکشورهای متمدن می گفتی! به نظرتوکشورمامتمدن تره که تاریخ 7500ساله وبیشترداره یااونهاکه حتی تاریخ به جوداومدن به قول توتمدن وفرهنگ شون حتی به هزارسال هم نمیرسه!!! مثلاتاریخ پیدایش همین مهدبه اصطلاح شماتمدن دنیا:آمریکا،ازاون وقتی که اروپایی هااومدن به این قاره وسرخ پوست هاوبومی های اونجاروقتل عام کردن وتامثلابرای خودشون خونه ای وفرهنگی وتمدنی!! دست وپاکنن حتی به 400سال هم نمیرسه!!! ولی مانه کسی روازکشورش بیرون کردیم نه کشتیم نه غارت کردیم ونه خیلی ازکارهای دیگه ای که اونهاکرده ومی کنن انجام دادیم،تمدن بشری ازکشورماشروع شدوبه کشورهای دیگه گسترش یافت،آئین زرتشت که دین ایرانیان قبل ازاسلامه سرمنشاءتمام ادیان الهیه وحتی دینی هست که موردتاییداسلام هم بوده واینهاحاصل تحقیقات همون محققان ومورخان کشورهای به اصطلاح متمدن شماست!!! وقتی که اونابلدنبودن حموم چیه اجدادماغذاشون روسرمیزمیخوردن وروی صندلی می نشستن! وقتی اونالباس وپوشش درست وحسابی نداشتن واصلانمیدونستن لباس چیه اجدادمالباس های فاخروزیباوپوشیده به تن میکردن! وخیلی وقتی های دیگه که اگه یه سرک کوچولوتوی کتاب های تاریخی بکشی وکمی تاریخ بخونی دستت خواهداومدکه چی به چی بوده!!! من نمیدونم توتمدن روچی تعریف می کنی اگه ازدیدتوتمدن یعنی ماشینی بودن همه چیزوزمان وزمین درخدمت انسان بودن اگه خوب دقت کنی خواهی دیدسرمنشاهمین انقلاب صنعتی وپیشرفت اروپاهم بازبرمیگرده به همون اسلام وایران خودمون!اونهااگه پیشرفتی هم کردن به واسطه استفاده ازیافته هاوتحقیقات وعلوم دانشمندان مسلمان قرون وسطی ودانشمندان مسلمان ایرانی بوده،حقیقتی که خودشون هم بهش اذعان دارن! ازطرف دیگه همین الان توکدوم کشورپیشرفته اروپایی وآمریکایی رومیتونی پیداکنی که توش حداقل چندتادانشمندومحقق ایرانی نباشه! مراکزمهم تحقیقاتی وعلمی اونهاهمین الان هم داره توسط محققین ونوابغ ودانشمندان ایرانی اداره میشه،تنهاکاری که اونهادارن میکنن اینه که فرهنگ اصیل وخودباوری واعتمادبه نفس وعرق میهن پرستی روازمردم کشورهایی مثل ایران و..بگیرن تاازیه طرف راحت تربتونن هوش ونبوغ مردم این سرزمین رودرخدمت خودشون بگیرن وازطرف دیگه به تاراج وغارت ثروت هاشون بپردازن! اگه زندگی ماشینی وپیشرفته اروپاوآمریکاروکناربزنیم واین رنگ ولعاب هاکناربره اصولااثری ازتمدن وتجددجایی دیده نخواهدشد!!! هرچی که می بینی همش خوی کثیف وپستیه که حتی حیوانات هم اون خوروندارن!یعنی برخی هاشون اونقدردرگرداب پستی وشهوت فرورفتن که حتی ازحیونات هم پایینترهستن وبه قول خودت همون سگ شرف داره به وجودخیلی ازصاحبانش! فرهنگ وتمدنی که توش حتی حیواناتی نظیرسگ روبرده جنسی خودشون میکنن وتسلیم خواسته های شهوانی ونفسانی شون،فرهنگی که توی اون اونقدرروابط نامشروع دختروپسرزیر15 سال زیاده که خوددولتمردان شون ازاین قضیه نگران وناراحت هستندودرپی چاره اندیشی،فرهنگی که دراون یه دختر13ساله آمریکایی که به قول توحق زندگی داره وآزادگذاشته شده 9ماه بارداری خودش روازمادرومسئولین مدرسش پنهون میکنه(وچه مادرومسئولین بی تدبیروبی توجهی که پروسه بارداری این دختررومتوجه نمیشن!)تاوقتی که دردزایمان پیدامی کنه وتوی حموم خونشون زایمان میکنه وبرای اینکه صدای فریادوجیغ ناشی ازدردکشیدنش رومادرش نفهمه حوله حموم رومیذاره بین دندوناش وبه دهنش چسب میزنه وبعدکه بچش به دنیامیادازترس عکس العمل مادرش نوزادتازه متولدشده روخفه میکنه ومیذاره توی جعبه کفش ومیذاره توی کمدلباسش وچندروزبعدکه مادرش میره سرکمدش وجعبه روبازمی کنه جسدنوزادرومی بینه والباقی قضایا....(اینم لینک خبرش که میتونی سربزنی وخودت دقیق بخونی خبرش رو: http://asemaniha90.com/?p=1081 )
....................................................
۰۶ مهر ۹۳ ، ۰۷:۴۸ فاطمه دارست
اووووووووووووخیییییییییییییی عزیزم ایشالا که صحیح و سالم و لپ گلی به دنیا می آد .....اقای مدیر رررررررررررررررررر مگه شما می دونید درد زایمان چیه؟؟؟؟؟؟؟(تعجب فراوان) بعدش من تو خیلی از کتابا خوندم ماه اخر میوه زیاد میخورن ولی گوشت و مرغ و کمتر تا بچه سبکتر باشه و راحت بتونه به دنیا بیاد اون وقت شما میخواید تازه وزن بگیره این بنده خدا؟؟؟؟البته بستگی به این داره که طبیعی بیاد یا سزارین .....
پاسخ:
چه احساساتی به در می کنیدددددددددد.
درد زایمان رو ما تو نه ماه کلا داریم. مخارج و قسط ها و کارها و ....
خودشون اصرار دارند وزن بچه زیاد بشه.
انشالله ک به سلامتی به دنیا بیاد و قدمش خیر باشه.تشکر کردن خیلی مهمه .معمولا اونایی ک تشکر نمیکنن وقتی هم خودشون کاری میکنن و ازشون تشکر میکنی  واسه شون مهم نیست و اصلا ذوق نمیکنن
انشالله که بعدازتولددخترگلتون اخلاق سرکارهمسرهم بهتربشه. البته خودتون بهترمیدونین برای تغییردادن ایشون بهتره وبایدخودتون تغییرکنین هم سیاست به موقع وهم نرمش به موقع !اگه همه چیزارو درست گفته باشین سرکارهمسر لوس ومغرورتشریف دارن والبته شایدهم غرق درمشکلات خانواده خودشون هستن که دراین صورت باید شما درحال مشکل کمکشون کنین که این به نفع زندگی خودتون هست جسارت منوهم ببخشید!!
۰۵ مهر ۹۳ ، ۲۱:۱۰ یکی از همین جامعه
ایشالله یه دختر سالم و صالح و بابایییی( نگاه فوق علاقه و محترمانه دختری و باباجون)
پاسخ:
ممنوننننننن
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۹:۳۹ آشنا*(به کلوچه خانم)
راستی کلوچه خانم خوردن سیب وبه توی ماه آخرهیچ تاثیری درزیبایی بچه نداره بلکه مربوط به ماههای قبل میشه خصوصاسه ماهه اول وسه ماهه دوم که اعضاوجوارح جنین درحال شکل گیری هستش،خوردنی های هرماه به تفصیل درکتاب "ریحانه ی بهشتی"اومده انشاءالله هرموقع نوبت خودت شدازدستوراتش استفاده کنی خیلی مفیده.
کی بشه این کلوچه خانم ما مامان بشه صداش کنیم مامان کلوچه!!!
چقدرهم بهت میاد:مامان کلوچه!!!
پاسخ:
دعا کنید خدا اصلش رو بده بچه هم بعدش میاد.
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۹:۳۲ آشنا*(به ساره خانم)
سلام ساره خانم
چه کامنتای قشنگ ونابی میذارین دستتون طلا! خوش به حال عروس هاتون خدابرای همدیگه حفظ تون کنه وسایه ی حضرت آقاتون مستدام باشه انشاءالله.
میگم یه پیشنهادی دارم اگه وقتش رودارین وحوصلش روامکانش هست یه وبلاگ بزنین تامن وامثال من بتونیم سوالاتمون رواونجاباهاتون درمیون بذاریم؟
دست حق نگهدارتون.
پاسخ:
این مادر ساره آخر مشتری های ما رو میپرونه.(نگاه حسوددددددددانه)
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۹:۲۹ آشنا*(به مهساخانم)
سلام مهساخانووووووم
مگه شماازدواج نکردین؟
من فکرکردم شماهمون دوستی هستین که قبلابانام غلط گیرکامنت میذاشت!!!!

سلام رییس....
مگه شما پزشکی که در مورد درد زایمان اظهار نظر میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقا به قول خودت همسر رو همون شکلی که هست بپذیرید....همسرت شاید اخلاقش اینه.دیگه قبول کن این شکلیه که تشکر نمیکنه ....خودتو عذاب نده.بعد از 9سال هنوز عادت نکردی؟؟؟؟؟عادت کن پسرم....بنده بی تقصیرم نقل قول خودته دیگه!!!!!!!!!!
انشاءالله عشق بابا صحیح وسالم به دنیا بیاد.....شما وما بذووووقیم.....
پاسخ:
سلام
اوهومممم
ممنون
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۹:۱۳ آشنا*(به کلوچه خانم)
سلام کلوچه عزیز
درسته که میگن زن نازه ومردنیازولی هرچیزی حدوسطش خوبه اگه زن زیادنازکنه ازچشم شوهرش میفته،همونطوری که اگه زیادحالت بله قربان گوبه خودش بگیره بازهم ازچشم شوهرش می افته! چون مادرساره قبلاتوی کامنت هاشون به خوبی به این مسئله اشاره کردن وتوضیح دادن من دیگه توضیح اضافه نمیدم!
وامادرموردقسمت دوم کامنتت:یعنی منظورت اینه که خودت هم انشاءالله وقتی عروس شدی خوش به حال مادرشوهرت میشه دیگه؟!؟!..(همون صبح به صبح رفتن خدمت مادرشوهروعرض ادب و...برای ناهارهم برگردی خونه خودت واینا؟؟؟)
من وشمامتولدیه دهه هستیم ظاهراشمااون اواخرش من هم اون اوایلش!پس فعلاقدیمی نشدیم!
حالاکه اینقدرمادرشوهرگل ونازی هستی انشاءالله خدایه دوجین پسربهت بده حالش روببری باعروسای کمال وجمال دار!!!!
امیدوارم سرکار همسر زیاد خرما خورده باشن تا مخملتون صبور بشه ...
راستی اسمش چی شد ؟ نمیگید ؟ درضمن باید خودتونو برا بی خوابی ها و بی تابی های خانم کوچولو و هم افسردگی و خستگی سرکار همسر (البته خدای ناکرده) اماده کنید .
پیشاپیش موفق باشییییییید.
پاسخ:
بله زیاد خوردند.
با تمام احترام نگم امنیت بیشتر دارم. خیلی علاقه دارید بدونید ایمیل بدید تا بگم.چکار کنیم دلمون نمیاد کسی رو به حاجت رد کنیم.(نگاه مظلومانه)
آماده ایم/
ممنونننننن
ایشالا
جالبترین خاطره زندگیتون که باعث شادیتون میشه رو مینویسی؟
پاسخ:
نفهمیدم یعنی خاطره شیرین گذشته رو بنویسم یا چیزی که دوست دارم اتفاق بیفته
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۳:۴۷ معرفی وبلاگای خش
نخیر صورت هم مهمه
هم صورت هم سیرت
پاسخ:
بله اما مهمتر سیرته
نوووووووش جاااااااان ....کباب را میگویم..
عمو میگن به و سیب بخورن بچشون خوشگل میشه بگیر ک عسلک خوشگل بشه...مامان من سر من نخورد این شکلی شدم خخخخ
ان شاءالله ک به زودی صحیح و سالم و تپل مپل میاد و علاوه بر شما ماهم کلی میذوقیم...


پاسخ:
اوهوممممم .ممنون
مهم سیرت هست نه صورت.بعلههههه
ان شالله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">