رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

محیط خونه باید گرم و امن باشه

پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۳۷ ق.ظ

با سلام

یکی از ایراداتی که به بعضی از خانم ها وارده اینه که تو خونه محیط گرم و امنی رو برای شوهرجان خود فراهم نمی کنند. به این شکل که وقتی شوهر جان تو خونه است یا غرر میزنه و از مادر و خواهرش میگه یا اینکه تو زندگی چقدر کم گذاشتی ... و یا اینکه پاشو کار کن و فلان چیز رو انجام بده و ...

بعضی از خانم ها میگن چرا شوهر جان ما خونه کم میمونه صبح میره تا آخر شب بیرونه و حتی جمعه ها هم میره بیرون و ...

خب خواهرم وقتی ما مردها خونه رو میدان جنگ میبینیم و میدونیم که خونه باشیم باید اذیت بشیم هیچ وقت برامون آرامش نخواهد داشت و مجبوریم کمتر باشیم.

مثلا جمعه ها که میشه سرکار همسر غرر زدن هاش شروع میشه و هزار کار درست میکنه و اذیت میکنه. منم هیچ دوست ندارم جمعه بشه که قبلا هم فک کنم گفتم.سعی میکنم یا بیرون باشیم یا استخر و... برم.


سعی کنید محیط خونه رو طوری فراهم کنید که شوهر جان همه دغدغه اش این باشه که زودی خونه بیاد و لذت ببره از خونه و کنار شما بودن نه اینکه فراری باشه.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۱
مرد تنها

نظرات  (۴۱)

سلام من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم و واقعا جالب داشتم این پستون رو میخوندم که متوجه شدم توی زندگی منم همچین مشکلی هست اما با این تفاوت که همسر من یه آدم رفیق بازه و من بهش آزادی دادم تا بقول شما غر غر نباشه که نیاد خونه ولی دیدم خیلی استقبال کرد و کارش به سفرهای.کاری خارجه و مجردی با دوستاش هم کشید....میخوام بگم که نگید خانمها غر غر میکنن بعضی از مردان هم جنبه ندارن باهاشون خوب برخورد بشه
 سلام ببینید من خودم هم میوونم که از طریق دست و روبوسی منتقل نمیشه ولی ذهن و فکرم درگیره تا نشورم ارامش نمیگیرم نمیدونم جرااا؟اگه میتونید خودتون کمکم کنید اگه نه شمار روانشناس و مشاوره تلفنی اگه دارید لطف میکنید ممنون
پاسخ:
سلام
شما انقدر این کار رو بکن تا از بین بره این حس. یعنی به این فکر کنید خیلی ها روبوسی کردند و هیچی نشدند و شما هم همینطور.
نه متاسفانه کسی رو سراغ ندارم

سلام.حالتون خوبه.؟حیلی وقته به وبلاگ سر نزنید؟امیدوارم رندگیتون در شرایط عالی باشه
پاسخ:
سلام
ممنون
اقای مدیر یه حرف دارم که از صمیم قلب میگم.
چرا اقایون تا وقتی ما خانما خوب هستیم باهامون خوب هستن و بهترین مرد میشن و با کوچکترین اعتراض از طرف ما واقعاباطن حقیقیشونو نشون میدن؟؟واقعا چرااااا؟؟متنفرم از این اخلاقشون و هرگز نمیبخشمشون.من یه مدت نهایت محبت و بهشون کردم و ایشون هم خیلی خوب بودن ولی یه مشکل داشتم که کلی وقت از ایشون مخفی کرده بودم و ازرو نادونی باهاشون مطرح کردم حالا دقیقا شدن جبهه مقابلم و دایم سرزنش
هیچ وقت نمیبخمش
پاسخ:
سلام
با کوچیکترین اعتراض؟
متاسفانه زنان بعضا طوری اعتراض می کنند و طول میدند که کار به قاتل شدن شوهر میکشه.
سلام اقای مدیر.من یه مشکل خیلی حاد دارم.و امید دارم که به کمک شما و کاربران عزیز حلش کنم.حدود دوسالی میشه که نسبت به بیماریهای خاص و به قول خودم اسم خطرناک مث سرطان و ام اس و هپاتیت ترسیده شدم و کارهایی میکنم که میدونم بیهوده است ولی ترکش برام سخته.الان بی خود و بیجهت لباسا و خونه و رو دایم میشورم و این حیاسیت و به قول خیلیا وسواسی زندگی زناشویی رو کاملا تحت تاثیر گذاشته.جریانن این طوره که من رفتم سر خاک یکی از اشنایان که به خاطر سرطان رحمت خدا رفته بودن و اونجا چند تا از اقوام مرحوم رو بوسیدم و از اون موقع به خاطر ترسی که از این بیماری به جونم افتاده بود تمام لباسا و وسایلی رو که احتمال میدن با اقوام اون مرحوم در تماس بودن و دارم میشورم و هنوز تموم نشده اخه متاسفتنه هر چی بیشتر دارم دامن میزنم بیماریهای دیگه خم داره اضافه میشه و تا میفهمم فلانی حتی پلاکت خونش پایینه از ارتباط باهاش دوری میکنم و منزوی شدم و مردم گریز و از همه مهمتر از چشم خدا افتادم.الان از شما تقاضا دارم در مرحله اول به من اطمینان بدین که تمام بیماریهایی که نام بردم به هیچ وجه به هیچ وجه از طریق روبدسی و تماس بدنی قابل انتقال نیس و بعد به من راهکار بدین که چه طور ترکش کنم.ببینید تا اونجایی که تونستم اثار و از بین بردم از طریق شستن ولی خیلی چیزا قابل شستن نیست مثلا یه چمدون هست که من اصلا به اسم چمدون نمیشناسمش به اسم سرطان میشناسمش  و خیلی فک میکنم که اصلا هیچ مشکلی نداره و برم بهش دست بزنم ولی در مقام عمل کم میارم و حتما باید برم بشورم.خواهش میکنم اگر امیتونید راهکار بدین و کمکم کنه اخه فقط به اینحا که ختم نمیشه تو خانوادمون هم هستن کسایی که ام اس دارن و بیماریهای مشابه و من میخدام مطمین بشم تا در ارتباط با اونا هم مشکلی نداشته باشم.در اخر از اقای مدیر تشکر ویژه میکنم که چنین فضایی ایجاد کردن تا یکی مث من بتونه مشکلاتش و مطرح کنه.مدیر جون متشکرم.و همچنین از شما دوستان که حوصله به خرج دادین و حرفام و گوش دادین.منتظر راهکارای شما هستم.یا حق
پاسخ:
سلام
خب این مشکل شما بزرگوار وسواسی هست و نباید به هیچ وجه اهمیتی بدید.
این بیماری ها صرف دست دادن و روبوسی که منتقل نمیشه. این همه اطرافیان اینها به مشکل بر نخوردند بعد شما می ترسید به مشکل بر بخورید؟ اصلا این منطقیه؟
حالا تو هی بیا بگو مرد ها پُر رو میشوند . . . 
من میگویم زن اگر زن باشد . . . 
باید بشود روی عاشقیش حساب کرد . . . 
ک باید عاشقی کردن بلد باشد . . . 
ک جا نزند، جا نماند، جا نگذارد . . . 
ک بداند مرد هم آدم است دیگر . . . 
گاهی باید لوسش کرد، 
گاهی باید نازش را کشید . . . 
و گاهی باید ب پایش صبر کرد . . . 
حتی من می گویم زن اگر زن باشد 
از دوستت دارم گفتن نمی ترسد . . . 
تو میگویی خوش ب حال زنی ک عاشق مردی نباشد، 
بگذار دنبالت بدوند . . . 
و من نمی فهمم این ک ازش حرف میزنی 
زندگی است یا مسابقه اسب دوانی ! 
من نمی فهمم چرا هیچ کس نمی نویسد از مردها . . . 
از چشم ها و شانه ها و دست هایشان . . . 
از آغوششان، از عطر تنشان، از صدایشان . . . 
پُر رو میشوند؟ خب بشوند . . . 
مگر خود شما با هر " دوستت دارمی" تا آسمان نرفته اید؟ 
مگر ما به اتکا همین دست ها . . . 
همین نگاه ها . . . 
همین آغوش ها در بزنگاه های زندگی . . . 
سر پا نمانده ایم؟ 
من راز این دوست داشتن های پنهانی را نمیفهمم . . . 
من نمیفهمم زن بودن با سنگین بودن، با سکوت، با انفعال چه ارتباطی دارد؟ 
من بلد نیستم در سایه دوستت داشته باشم . . . 
من میخواهم خواستنم گوش فلک را کر کند . . . 
من میخوام "مردَم" دلش غنج برود از اینکه . . . 
بداند جایی "زنی" دوستش دارد . . . 
من میخواهم زن باشم . . . 
بگذار همه ی دنیا بداند مردی این حوالی دارد . . . 
دوستت دارم های مرا با خود می برد . . . . . . . . . . . .

   مردِ من نه با اسب سپید آمد*نه با بنز سیاه....
مردِ من با دو پای خود آمد
مردِ من نه با حساب پُر*نه با شرکتی در فلان جای شهر
که با غرور و مردانگی اش آمد.....
مردِ من آنقدر ها هم رویایی نیست
یک آدم ساده:که می شود از قامتش مغرور شد
که می شود خستگی هایش را فهمید
که چشمانش حرفی جز برای من ندارد
باید زن باشی تا بفهمی
یک شاخه گٰل حتی
وقتی از دستِ مردی می رسد
که دستانش جز برای تو نیست
چه عشقی دارد......
هزاران هدیه ی گران قیمت پیشکِش 
باید زن باشی تا ببینی همان دستها
چیزیست فرا تر از دست
محکم است *امن است*اطمینان است......

درذهن زنانه ی من ... 

مرد یعنی تکیه گاهی امن.... 

یعنی بوسه ای از دوست داشتن ها،بدون شرم 

درذهن زنانه ی من.... 

مرد یعنی کوه بودن،پراز سخاوت پرازحیای مردانه.. 

در کنار این ابهت لوس شدن های کودکانه.. 

درذهن زنانه ی من .... 

مرد یعنی دوست میدارمت ،تو هر لحظه با منی... 

تو مرد منی و من بی تو ازتمام افرینش بیگانه ام.    


این دوست داشتن ها رو از همسران گرامیتون دریغ نکنید.در تکمیل صحبت هی اقای مدیر
پاسخ:
جالب بود.
سلام
آقای مدیر
وقتی خونه کار داره،به نظر شما سرکار همسر به شما نخوان بگن،به کی باید بگن و کی باید انجام بده؟
کارهای مردونه توی خونه که دیگه مال شماست و خانوم نمیتونه انجام بده که...
حتما اگه یادآوری نکنه هم مورد سرزنشه که چرا نگفتی و ...از دست شما مررررررردااااا....


پاسخ:
اوهومممم
و یه سوال خیلی مهم ازتون دارم:شما لطفا یه لیستی از تمام توقعاتی که از همسرتون دارین با ذکر جزییات اینجا بفرستین.ممنون
پاسخ:
سوال خوبیه
پست بعدی همینون رو قرار میدم
سلامخوبین.اوضاعتون چه طوره؟میگم من پستاتون و خوندم و به یه نتیجه ارسیدم اونم این که شما خیلی خوب و مهربون و صبور هستید و تنها کسی که میتونسته کمبودهای همسرتونو جبران کنه شما بودین و بس.پس از این فزصتی که خدا در اختیارتون گذاشته نهایت استفاده رو کنید  و اصلا کم نذارین.همسرتون به دلیل مشکلات زیاد خانوادشون و ببخشید اینو میگم کمبود محبت شدیدا به شما نیاز دارن و ترس ازدست دادنتو دارن شما رو به خدا تنهاش نذار و درکش کن.هر چند که اون نتونه به شما محبت کنه شما کم نذار.یه وقتا پیشش گریه کن و از اوضاع شکایت کن صادقانه مطمین باش جواب میده.هر که در ایندهر مقربتر اس جام بلا بیشترش میدهند.واقعا قدر خودتونو بدونید که خیلی پیش خداعزیزید و این زحمات و محبت ها و صبوری ها بی جواب نمیمونه.دنیا محل امتحان و ازمایشه و امیدوارم که سربلند بیرون بیاین
پاسخ:
سلام
ممنون. بد نیست
لطف دارید انقدرم خوب نیستم.چشم
سلام.امیدوارم که خوب باشین.من تمام مطالب و خوندم و بر عکس بقیه که ازتون میخوان محبت کنبد من میخوام یه مدت کمتر محبت کنید ادمیزاد تا چیزایی رو از دست نده قدرشو نمیدونه.ولی فقط ظاهری باشه ها باید تو قلبتون عاشق خانمتون باسید(نگاه عصبانی(
می گن ناامیدی اولین کناه کبیره هستش چرا؟؟؟؟؟چون از خدا دورمون می کنه...خدایا نزار ازت دور بشم اینقد که درد دلمو به پیش نامحرمان ببرم..بارلاها شیطان رو از من دور کن . خدایا نفس عنانم را در دست گرفته و وجدانم را به بند کشیده.خدایا توفیق کمیل از من گرفته شده..حال ندبه ی صبح جمه را ندارم خدایا  مدام از دیگران انتظار دارم..خدایا من را خالص گردان که نمازم شده سجده ی سهو  و شوقم شده هم زبانی با نامحرم.چه کنم  خدایا خودت دست گیرم باش
پاسخ:
اوصاف ما رو از کجا دونستید؟
به نظرت وقتی نامه ی اعمالمونو هر دوشنبه و هر پنج شنبه به امام زمان می دن  وقتی نامه ی......خدا  یا آبرومونو جلو آقا نبر
سلام مرد متاهل
داشتم فکر می کردم اگه خانومتون روزانه یا هفته ای سه چهار بار بیاد نت و یک وب داشته باشه عین مال شما ولی با این تفاوت که به جای خانومایی که با شما همدردی می کنن .آقایون با خانومتون همدردی کرده و راه کار ارائه می دادن و حق رو به خانومتون می دادن چه حالی پیدا می کردین....شاید الان بگین که خانومتون خبر نداره  ودرسته اما زنها شامه ی تیزی تو این مسائل دارن  نیاز نیست حتما با چشم ظاهرشون ببینن  .برادرم  مواظب شیطان و نفس درونت باش  کمی دور تر بایست و ببین داری با خودت چی کار می کنی وهر روز چه انرژی به همسرت می دی. دعا می کنم هیچ وقت دیگه تو نت نبینمت..این دعایه کسیه که دلش به حال زندگی و بچه هات می سوزه..اگه از زبون تلخم ناراحت شدی ببخش چرا که حرفش حق بود و کامتو به تلخی کشوند.یا حق علی نگهدارت.
پاسخ:
سلام
ممنون بابت دلسوزیتون.
من هیچ وقتم قصدم از زدن وب همدردی کردن دیگران نبوده و میبینید که غالبا از سرکار همسر دفاع می کنند و همدردی نبوده و حق رو به ایشون دادند.
سلام.خوب هستین اول اینکه چرا نیستین و اینجا سوت و کوره؟؟؟؟؟
و بعد اینکه من تو این مدت خیلی در مورد شما فک کروم و همش حس میکن شما یه جا برا همسرتون کم گذاشتین که میتونه موارد زیر باشه:توجه زیاد به خانوادتون در نظر همسرتون بینید من نمیگم توجه نکنید این حق شماست ولی اگر خانمتون حساسن سعی کنید پنهانی باشه.خانمتون با این کاراشون فقط ترس از دس دادن شما رو دارن اخه من یه مدت همین جور بودم تازه از همسرم میخواستم با خانواده اش قطع ارتباط کنه چون واقعا دوستش دارم شما این اطمینان و بعش بدین که هیچ کس جای اونو تو قلبتون نمیگیره.

و یه نکته بسیار بسیاااااااااااااااااااااااااار مهم: اونم اینکه یه درصد احتمال بدین خانمتونوبفهمن شما یه همچین جایی دارین  و درد دل میکنید دنیا رو سرش خراب میشه که چرا با خودش درد دل نکردید و مسایل به این مهمیی رو ازش مخفی کردین.الانم دیر نشده بهش بگین و با هم اینجا مطالب و بنویسبد و اینجا رو بگردوتید کلی بهتون کمک میکنه.دوست دارم نظرتونو بدومم و در اخر خیلی نگرانتون هستم و دعا گو.6
پاسخ:
سلام
ممنون.شما خوبید؟
سعی میکنم بیشتر سر بزنم ببخشید.
بله ممکنه جایی کم گذاشته باشم اما توجه زیاد به خانواده نیست. چون انقدر سرم شلوغه خیلی موقعه خود سرکار همسر میگه پاشو زنگ بزن خونه مادرت و ...
باور کنید همه این حرف ها رو بهشون گفتم و میگم اما ....
ممنون لطف دارید شما.
بیشتر محتاج دعاتونم.
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۶:۰۲ نجمه قادریان
سلام
شما برا بهتر شدن زندگی یه راه یشتر ندارید:اکسیر محبت



خوب فک کنید رو حرفم


۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۴ بانوی تنها
سلام
ببخشید ولی بنظرم این فقط یک توجیهه
مردوزن هردو باید برای هم ارزش قائل باشن بخصوص الان که مردا اینقد به خودشون تو بیرون ازخونه میرسن کاش سعی میکردیم شریک زندگیمون هرکی هس باهر اخلاقی فقط سعی کنیم همدمش باشیم وبه حرفای دلش گوش بدیم مرهم زخمای دلش باشیم
وگرنه ایراد گرفتن از همدیگه که کاری نداره میشه صبح تاشب همدیگرؤ بذاریم زیر ذره بین از خودگذشتگیه که سخته البته به شما انتقاد نمیکنما  چون نمیدونم تمام لحظات شما چطور گذشته قضاوت نمیکنم
پاسخ:
سلام
بله حرف شما درسته.حرف ما هم حرف شماست.
سلام اقای مدیر
خوبید?میدونید من قبلا همش سایتها رو زیر و رو میکردم تا ببینم چه کاری برای زندگی مشترکم بکنم تا روز به روز بهتر بشه و شوهرم احساس ارامش بیشتری بکنه.اما تو شرایطی که من بیشترین نیاز رو بهش داشتم زخمی به دلم گزاشت که هیچ وقت التیام پیدا نمیکنه.به قدری به هم ریختم که تا مدتها فلج شدم.بعد از کلی دوا و درمون دکترها گفتن که به خاطر مسایل روحیه.خودشم خیلی پشیمون شد ولی اب ریخته رو نمیشه جمع کرد.شدم عین سنگ.منی که عین پروانه دورش میگشتم.نه توقعی و نه گله ای.با این مرد باید چیکار کرد.فقط زنها باید محیط گرم و ارامش بخش درست کنن.جای من بودید چیکار میکردید?
پاسخ:
سلام
ممنون.
خب هر انسانی جایز الخطاست و باید یاد بگیریم تو مشکلات و زخمی شدن ها بحران رو مدیریت کنیم نه بدتر متلاشی کنیم زندگی رو.
بنظرم نباید انقدر خودتون رو می باختید.
تبربک میگم به خاطر نوشته هات واقعا ذهن خلاقی داری!
پاسخ:
ممنون
ولی فکر نکنم انقدرم نوشته ها خوب باشند که خلاق باشم
اقای مدیر شما جز خدا رئیسه دیگه ای برای امر ازدواج سراغ دارید بگید ما هم بشناسیم.در ضمن با وجود اینکه خیلی همیشه به شما حق میدم ولی قرار نیست همه رو از یه چشم ببینید همه خانوما بد نیستن که شما ازدواج نکردن نازنین یا امثال نازنین و یه جور حقه ما خانوما میدونید اقایونم کم اذیت و ازار ندارنا .و اما نازنین جون فکر کردی شوهر چی هست که واسه اش دست به دعا برداشتی از مجردیت نهایت لذت و ببر  مطمئن باش تاهل هیچ وقت اندازه تجرد حال نمیده اینو کسی که یه زندگی متاهلی خیلی خوب و اروم داره .داره بهت میگه موفق باشیددددد
پاسخ:
نه منظورم انتظارات و خرج زندگی و ... بود که باعث ترس جوانان از ازدواج شده.
۱۵ دی ۹۳ ، ۱۱:۵۳ بانوی تنها
این دنیا همینه
تنهایی درمقابل فداکاری از خود گذشتگی
تنهایی درمقابل خوبی
باید از خودگذشتو بیدریغ محبت کرد بیدریغ خوبی کرد
باید بچه هامون یاد بگیرن خوبیو فداکاریو
همیشه فکر میکردم زنها هستن که مورد ظلمن درمقابل مهربونیش اخلاقای بد شوهرشونو باید تحمل کنن برام جالب بود سایتتون 
نفسم از جای گرم در نمیاد من هم طعم خیلی از چیزایی که گفتیدو چشیدم
برام سواله که چرا مردها به خودشون نمیرسن بخاطر زنشون ؟؟؟؟
آیا فقط زنهای غریبه بیرون آدمن؟؟ شما مردها تا زنا به خودشون نرسن میرید یکی دگ میگیرید و راااحت کارتونم شرعیه مازنا چی؟؟ فقط تحملو تحمل اگه هم حرفی بزنیم همش غرغره
در نتیجه میریزیم تو خودمونو سکوووت داغونمون میکنه
پاسخ:
سلام و ادب
ببینید خودتونم میدونید زنان خیلی بیشتر از مردان این مشکل رو دارند یعنی تیپ خونشون با بیرون زمین تا آسمان فرق داره.
در مردها هم این مشکل است اما خیلی کم چون انتظارات در زن و مرد متفاوت است.
سلام، نه اقای متاهل من اصلا همچین ادمی نیستم که بخوام چشمم دنبال زندگی دیگرون باشه و  این خصلتم به مادرم رفته، اینو فقط خودم نمیگم  ادمهای دو رو برم هم حرفمو تایید میکنند، همیشه بهم میگفتن تو درکت خیلی بیشتر از سنته، از همون دوران مدرسه همه بهم اینو میگفتن، با این حال خب هر ادمی یه ایرادهایی هم داره و هیچ کس بی عیب و نقص نیست، حرف من این بود چرا خیلی از ادمهایی که حتی روش زندگی کردن رو نمیدونن اینقدر زود صاحب خانواده میشن  در حالی که خیلی از مرد و زن های با لیاقت هستن که توی حسرت زندگی مشترک موندن و بختشون باز نمیشه، چرا باید ادمی که  به خاطر نیازی که خدا توی وجودش گذاشته اینقدر تحت فشار باشه و در لبه پرتگاه گناه قرار داشته باشه ولی نتونه ازدواج کنه؟ چرا اون خدای بالاسرمون کاری نمیکنه اونکه داره میبینه این بندش داره چقدر عذاب میکشه
پاسخ:
سلام
خدا رئیس سازمان ملی جوانان و ازدواج که نیست نازنین خانم
خدا اختیار داره و این همه دختر دارند مثل شما دعا می کنند .باید شرایط طبیعی هم باشه .هر چند گفتیم قبلا علت نبود خواستگار خود خانم ها هستند
خیلی دلم گرف که وبتونو خوندم

من یکی بشخصه دوست دارم شوهرم هرچی تو دلشه بهم بگه اگه شوهرمنم اینقد دلش پر باشه وبهم نگه .....
خودمو نمیبخشم
سلام برام خیلی جالبه که یه مرد مذهبی دلنوشته بذاره
بنظرتون اگه با همسرتون به همین نرمی وآرامش درد دل میکردید آروم نمیشد؟؟
خانوم شما هم سختیای زیادی روتحمل کرده زنها اگر عشق رو از طرف شوهرشون ببینند آسایش خودشون رو فداش میکنن بشرطی که شوهر نشون بده که آرامشو آسایش زنش براش مهمه
شما تاحالا چقد تونستید از عشقتون مطمئنش کنید؟؟ چقد تونستید بهش آرامش بدید نمیخوام بگم مشکل از شماسااا میخوام بگم این رفتار خانومتون یک نوع اعتراضه داره به شما میگه چرا بهم اهمیت نمیدی وغر که میزنه در واقع داره به شما میگه منو ببین

باور کنید همه چیز به همین سادگیه .....
پاسخ:
سلام
از کجا می دونید صحبت نکردم؟
نه اعتراض نیست مشکل جای دیگه است.
به نظرم زیاد به خودت حق میدی .اینکه غر میزنه لابد دردی داره .بهتره دردشو بفهمی .روزهای جمعه نمونید تو خونه .برید بیرون .گردشی تفریحی چیزی .خونه همونقد که میتونه جهنم باشه واصه مرد و مرد فراری بشه میتونه واصه زن هم زندان باشه همیشه گی .اگه گذشته کم کاری کردی نادانسته خوب حالا از دلش در بیار .باهاش حرف بزن .از این مردها نباشی که روز جمعه میشینن تو خونه پا تلویزین بعد انتظار دارن بقیه به خاطر این حضور فیزیکی ممنون باشن .ببین خانمت چه جور محبتی دوست داره اونجور بهش محبت کن .اینکه بعضی ها سمعین بعضیی بصری بعضی هم لمسی ...افسردگیه بعد لز زایمان را هم در نظر بگیر
پاسخ:
سلام
شما خانم ها خودتون رو نگاه می کنید و طبق زندگی خودتون نظر میدید و این درست نیست
سلام امروز تو یه مجله مطلبی خوندم از حاج آقا پناهیان:((پیامبر (ص) می فرمایند:مومن به میل خانواده اش غذا میخورد ومنافق خانواد هاش به میل او غذا میخورند" از این کلام حضرت در یک موضوع جزیی میشود به کلیات بحث رسید.حالا عیبی ندارد یکدفعه شما به میل خانواده غذا بخورید  یکدفعه خانواده به میل شما.بحث بر سر رویه است.تو در خدمت خانوادهای یا خانواده در خومت تو؟در خانواده که قدم میگذاری برای این است که به خودت خوش بگذرد یا به دیگران خوش بگذرانی؟از اول نگاهت را اینجوری کن. نه اینکه بنشینیم ببیینیم او به من خوش میگذراند یا نه او به من محبت میکند یا نه. مومن بیشتر اهل دهش (دهنده)تا اهل دریافت.خانواده یعنی اینکه من تصمیم گرفتم به این جمع خدمت کنم و چه قدر عالیست آدم وقتی میخواهد خدمت کند زیاد هم به لیاقت ها نگاه نکند.خدا میفرماید:بنده من!من هم بخواهم محبت کنم به لیاقت تو نگاه نمیکنم .تو به لیاقت کسی که نیاز به محبت و خدمت تو دارد نگاه نمیکنی من هم به لیاقت تو نگاه نمیکنم .برایت میرسانم.ارحم ترحم...)) البته مطلبش طولانی بود من فقط تونستم یه پاراگرافش رو  تایپ کنم  .دارم کم کم به این فکر می افتم که منم وبلاگ بزنم  در موضوعش موندم فقط
پاسخ:
سلام
جالب بود.
خوب تو چه موضوعی میخواید مطلب بنویسید تا تو انتخاب موضوع کمکت کنیم؟
بعله حق باشماستن ایشون تمایل داشتن دومی هم بیاره..خب بعضی ازخانومهافکرمیکنندکه بچه زیادبشه مردپابندترمیشه .درصورتیکه درست برعکس مردابدلیل اینکه نمیتونندازپس مشقات بچه داری ودرنهایت گرفتاری ناشی ازاهل وعیال سعی میکنندکمتردرخدمت همسروفرزندباشن حالایاکوه رفتنه یا دورهمی دوستانست بهرحال من قبول دارم که خانومهااین اشتباه رودارند.امادرآخرشمامیشی پدربچه واسمش میره توشناسنامتون.فردادخترخانومت بدون اذن شماحق ازدواج نداره امابی اذن مادرچی؟پسرعزیزم تدبیرخوب چیزیه...شیرسلطان جنگل رام انسان میشه چطورشمابعد8-10 سال نمیتونی یک انسان یک زن یک همراه راباخودت مانوسترکنی؟باخودت هماهنگ بشه؟فکرمیکنم البته حدس میزنم ممکنه اهل غرودعوانباشی اما اهل دق دادن وسکوت هستی واین یعنی زجر
پاسخ:
اگر خانم های امروزی کمی مثل سابق بودند ما مردها 5 تا بچه رو حداقل طالبیم. من اگر تمایل به بچه ندارم میبینم همین یکی رو هم با عزار غرر زدن و شکایت بزرگ میکنه.
مفصل در این زمینه پستی می نگارم.

سلام، بعضی وقتها توی کار خدا می مونم، نمیدونم چه حکمتی داره، منی که اینهمه تحت فشارم و همش دعا میکنم و از خدا میخوام که مرد زندگیمو بهم بده نمیدونم چرا دعام مستجاب نمیشه، وقتی میام اینجا و وبلاگهای دیگه یا حتی توی محیط بیرون نت، دوست،اشنا که چرا اینقدر زندگیرو سخت میگیرن و قدر داشته هاشون رو نمیدونن اشکم درمیاد، نمونش همین خواهر خودم که با بدترین طرز ممکن با دومادمون برخورد میکنه و من همش عصبی میشم و میگم اصلا رفتارت درست نیست، کاش خدا هم منو لایق میدونست یه مرد خوبی بهم میداد که نذارم ذره ای احساس ناراحتی کنه ....ولی همش باید با حسرت به ادمهای  متاهل نگاه کنم و ته دلم اتیش بگیره... ای کاش منم همسری داشتم تا بتونم تمام وجودمو به پاش بریزم، کاش منم توی این دنیا عشقی داشتم،،برام دعا کنین
پاسخ:
سلام
ببخشید اینطور میگم ولی غالب خانم ها قبل ازدواج همین حرف شما رو میگن اما خرشون که از پل میگذره یاد چشم و هم چشمی ها و خریدهای زیاد و توقعات بالا از شوهر و ... می افتند.
توکتون بخدا باشه و نماز جعفر طیار رو شب های جمعه حتما بخونید.
راستش به نظر این حقیر احساس میکنم دنبال بهانه برای توجیه هستید مثلا کمکاری های خانومتون رو سپر کردین برا شروع یه زندگی دیگه ویا یه چیزی تو این مایه ها البته شاید تقصیر از خانومتون باشه ولی یه نقطه ی کور توی حرفاتون هست که اگه حل بشه مشکل حله. در ضمن تا جایی که حافظم یاری میکنه شما قبلا نوشتین که مادر خانومتون هم مدام غرر میزنن برادر من چیزی که ژنتیکی هست واز مادر خانومتون منتقل شده دیگه فکر نکنم بشه کاریش کرد یا باید همیطور غرر زدنای خانوم رو تحمل کنین یا بازم به خاطر خوشکل بابا باز هم تحمل کنین ویا خودتون رو بزنین به کوچه علی چپ و باز هم تحمل کنین. اگه به روانپزشک هم مراجعه کنین در این سیر کمکتون میکنن (تحمل).
پاسخ:
سلام
نقطه کور؟
بله تحمل
سلام من موافق حرفتون هستم .اما مهمترین دلیل برای بهانه گیریتون چی هست ؟
پاسخ:
سلام
متوجه منظورتون از سوال نشدم؟

۱۳ دی ۹۳ ، ۰۹:۴۵ روانشناس
با سلام
راستش   همه ی مطالبتون رو نخوندم اما همون موارد کمی رو هم که خوندم فهمیدم دو نفریتون مقصرید...احتمالا  همسرتون دچار سرد مزاجی جنسی هم هستند  و شما شاید دچار زود انزالی جنسی نیز باشید  همین مورد به ظاهر بی اهمیت عامل سی و پنج درصد از طلاق ها است....یک مشکلی که دارید اینه که دوتاییتون (من )هستید بر خلاف اینکه  هر دو تاتون فکر می کنید برای دیگری خیلی مایه می یاین. به شما توصیه می کنم خدایی و برای خدا به همسرتون محبت کنید نه برای اینکه دیگران بگن  این اقا ادم خوبیه...اگر نیتتون رو خالص کنید ... سر نماز به جای اینکه بگین خدایا نجاتم بده...بگین خدایا نجاتمون بده  مشکل حله.از خدا بخوا مهر شما را در دل همسرتون و مهر همسرتون رو در دلتون بندازه...مواظب وسوسه های شیطان باشید..که تمام سعیشو می کنه که شما از هم جدا بشین..نه به خاطر بچه هاتون بلکه به خاطر خودتون ظرفیتتون رو بالا ببرید....راستی برادر من شما هم نشانه هایی از افسردگی رو دارین  . خانومتون هم یک جور استرس و اضطراب مرضی رو داره....شما نیاز به دکتر دارید...ببخشید که اینطور بی مقدمه گفتم...به هر حال 4 ساله دارم درساشو می خونم
پاسخ:
سلام
در مورد نکته اول حرف برای گفتن زیاده که بماند
اما در مورد بقیه مطالب من تلاشم رو کردم و میکنم.
با سلام
من روانشناسی خوندم .ببخشید که جسارت می کنم...شما  نه به یک روانشناس بلکه به یک روانپزشک مراجعه کنید...احتمالا با مصرف یک دوره چند ماهه قرص حال خانومتون خوب بشه...مشخصا ایشون نیز از یک فشار روانی رنج می کشه که بازخورد اینچنینی داره......ببینید ایشون  وقتی آرامش کسب کنند ....محبت می کنند و انشاا...محبت می بینند و این سیکل ادامه پیدا می کنه....(با صحبت های شما من یک مواردی از اختلالات اضطرابی در همسرتون می بینم)ایشون نیاز به کمک دارن.........یک ضربالمثل هست که می گه...یک افسرده  دل افسرده  کند انجمنی را...یا علی
پاسخ:
سلام
بله درسته
ممنون از کمکتون.
 سلام بر جناب رییس
خوبید قربان؟
آقا چه خبر؟
گفتم امروز بیام و یک سلامی و عرض ادبی به پسرمون داشته باشم و برم.
ساره بانو شما و این فضا و بچه های اینجا رو دوست داشتن و دلم نیومد نیام.
ببخشید که خیلی نمیتونم بیام.خودتون میدونی مردا خیلی حوصله و وقت نت اومدنو ندارن.منم همینطور.ولی تا جایی که بتونم میام.
یه تبریک ویژه هم دارم به خاطر دنیا اومدن دخترتون.قدمش مبارک.




پاسخ:
سلام به شما بزرگ مرد
شکر خدا خوبم. سلامتی . شما بهترید؟ برای مشکلتون ناراحت شدم
ساره بانو بزرگوارند
خواهش میکنم. خیلی خوشحال شدم سر زدید و ممنون از لطفتون
همین خانوم محترم شما دوتا شکم بارداری روتحمل کرده حالاشما میای پز دختروپسرتو برامون میدی...باورکن تویکشب حاملگی 8 ماهگی رونمیتونی تحمل کنی.ولی بنده خدادوباربرات اینوضع روتحمل کرده...یعنی نعوذبالله خداوندپارتی بازی کرده؟بهشت زیرپای مادران نهاده؟یک جوانصاف بدنیستا...درسته من طرفدارپسرام ولی حق هم جای خودش...بی تدبیری خودتون باعث سردی خونتون میشه...وگرنه غرکیلوچنده؟
پاسخ:
عمه جان با تمام احترامی که دارم اما این بار شما بی انصافی کردید.
چرا میگی برای من این وضع(حاملگی) رو تحمل کرده؟؟؟
اتفاقا خودش بیشتر اصرار کرد که بچه دوم رو بیاره.
ببا این حال اینها دلیل بد اخلاقی ها نمیشه. سنگینی مخارج و کار برای مردها هم کم نیست.
سلام..بخدااگر حرف نزنم میترسم لال بمیرمممممممممم.آخه پسرخوب بجزمعدودخانومهایی که نافشون روباغرغربشتن وبجزمعدودمردانی که خوئدجوش به همسرانشون بی سستی کمک میکنندوالله من یکی هرگز این موارد رودر اطرافم ندیدم.میگما شماهاکجازندگی میکنیدکه دورازجون فرشته هانیستن؟یک زن ممکنه اظهارخستگی بکنه اونم بذاربحساب ناز....ولی اینطوری نیست که تمام مدت بی دلیل غربزنه...گفتم ما زنان ایثارگر وازجان گذشته معمولا نازکردنمون بی شباهت به غرزدن نیست...به محض اولین جمله ی محبت آمیزفورا تریپ خوشرویی بخودمون میگیریم.باباوالله ماهم آدمیم مثل شماکمتربه مالقب دیو و روباه روبدید.یعنی شمامادراتونوندیدین؟زن=غر 
پاسخ:
سلام
ولی من مردای زیادی دیدم گله می کنند.
منم نمیگم همش غرر اما بیشترش غرر باشه درست نیست.
به درک که مرد نیاد خونه 
گم شه مردی که همیشه زن باید دو دوتا چهارتا کنه که احیانا نرنجه
نیاد خونه پس حق زن چی میشه 
امروز با شوهر حرفمون شد بابت خیانتاش میگه همیشه تکراری هستی 
آشغال روزی که من گرفتی من بودم حواست نبوده باید تو رنگین کمان میگرفتی. آیا تو مرد هم میتونی روزی خودت رو به یه شکل در بیاری که دل من نزنه 
آخه من که عروسک شلی نیستم که هر روز یه شکلی بشم
پاسخ:
سلام
همسر شما بی انصافی کردند اما شما چه زن و چه مرد هر روزش بهتر از دیروز باید باشد.
کاش به چای دعوا مشکلات رو ریشه یابی و حل می کردید.
برای زندگیتون تلاش کنید.
درمورد شما واون دوستی که درد ودلش رو منتشر کردید میگم،مثل شما و بدتر از شما زیاده ولی بخدا زنانی با وضعیت شما خیلی زیادتره. شما خودت بجز ادامه زندگی مگه راه حلی داری؟ مطمئنم زنت ازین بدتر هم بشه بخاطر بچه‌هات ولش نمیکنی. غیر از اینه؟چاره چیه؟اگه تو وجودش ده درصد اخلاق و رفتار خوب هست باید با همون خوش باشی و بسازی. همتاسفانه.مون کاری که اکثر زوجهایی که دور و برمون میبینیم میکنن...
پاسخ:
بله همینطوره
۱۲ دی ۹۳ ، ۱۳:۱۴ یک زن متاهل
سلام. وبلاگ جالبی دارید.از تمامی تجربه هاتون توی زندگی مشترکم استفاده خواهم کرد .. باعث خوشحالی من هست که به منم سربزنید و از تجربیاتتان برام بگید و نظر بدهید.  با تشکر 
پاسخ:
سلام
ممنونم
چشم یکبار رو میتونم و اما ثابت توفیق ندارم چون نمیرسم .
با توجه به چیزایی که از همسرتون تعریف کردین بعید میدونم کارامد باشه ولی خوب ما زنا دوست داریم جمعه یه کم بیشتر شوهر برامون وقت بذاره مثلا یه سینمایی تئاتری کنسرتی مرکز خریدی از این جور چیزا دیگه حالا بنا به سلیقه خانومتون.از چند روز قبلش ازش بپرسید چی دوست داره همون و واسه جمعه ردیف کنید  شاید چند ساعت براش وقت بذارید اروم شه و بذاره بقیه روز تعطیل و راحت و شاد پاس کنید.در اخر با اجازه بقیه خانوما باید بگم اگه زنتون پشت سر خانوادتون حرف زد یه مشت جانانه بزنید تو دهنش تا واسه همیشه یادش بمونه احترام به خانواده همسر الزامی است
پاسخ:
کل جمعه وقت من برا ایشون و بچه ها و خونه است.
یه مشت جانانه رو خوب اومدیدددددد
باز شما مردا بیرون رو دارید بهش پناه ببرید
ما زنها با مسوولیت بچه داری واقعا هیچ جا رو نداریم بریم ی خورده رها باشیم ی خورده برا. خودمون باشیم


پاسخ:
خب برای خودتون برنامه شاد تنظیم کنید.
مثل استخر و ... که میشه بچه پیش پدر باشه مثلا جمعه ها
سلام
اون دفعه که جواب سلاممونم ندادین.
حق باشماست محیط خونه باید گرم باشه پرازمحبت وارامش باشه .زن باید مردشو توخونه نگه داره....
سلام ویژه خدمت المیرا جون.مگه میشه فراموشت کنم گلم.خوش اامدی..
پاسخ:
سلام
عه؟ ببخشید حتما حواسم نبوده

سلام، خب اقای متاهل خانمتون هم یه جورایی حق داره. بچه داری،خونه داری، اونم خسته میشه، شروع میکنه به غر زدن ،خانم ها با حرف زدن و غر زدن تخلیه روحی روانی میشن، از طرفی هم شما حق دارین بیرون از خونه کار میکنین و زحمت میکشین و میخواین خونه که میاین محیط براتون ارامش بخش باشه، به نظر من اگه زن و شوهر درکشون رو از طرف مقابل کمی بیشتر کنن و یکم گذشت داشته باشن همه مشکلات حل میشه و زندگی خیلی شیرین تر از چیزی که هست میشه 
پاسخ:
سلام
بله اما کو این درک؟تو هیچ زوجی ما نمیبینیم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">