رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

دوباره اومدم

شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۰ ب.ظ

با سلام

بعد از غیبت کمی طولانی دوباره اومدم. حتما خیلی از خوانندگان وب دیگه رفتند و بر نمیگردند. در هر حال ببخشید دوست نداشتم اینطور بشه اما وقتی یه مدت نباشی دیگه برگشتن سخته و امروز فردا کردن باعث میشه تنبل بشیم.

نظرات رو هم حدود 100 تایی بود همگیش رو جواب دادم و تایید کردم و راحت شدم که چیزی نمونده.

خوشگل بابا بحمدالله دو ماهه شده و با دعای شما خوبان حالش خوبه.

سرکار همسر هم بد نیستند و تمام تلاشم رو کردم افسردگی بعد زایمان نگیره که بحمدالله نگرفتند.

هر چند یه بار عصبی میشند و ... اما خب شیر میدند و شب ها بی خوابی می کشند و شاید طبیعی باشه و من درک میکنم و تا میتونم تلاش میکنم در مقابل عصبانیت هاش حرفی نزنم و سکوت کنم.

زندگی هیچ وقت بدون سختی نیست و باید یاد بگیریم به جای فرار از سختی ها بیایم تلاش کنیم تا از این گذر عبور کنیم و آماده سختی های دیگر شویم.

در پناه خدا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۵
مرد تنها

نظرات  (۸)

سلام.من امشب با وبلاگتون اشنا شدم.راستش چند صفحه ایی رو خوندم و بقیه رو هم خواهم خوند.راستش تو اطرافیانم امثال همسر شما رو دیدم و واقعا براتون ناراحت شدم که مجبورید یه عمر با این ادم سر کنید.ولی یه پیشنهاد خواهرانه دارم  اینجور زنارو باید به شدت کم محل کنید البته منظورم قهر نیستا تو خونه کلا خوب و خوش و خندان باشید با بچه ها و کلا خانوم و نادیده بگیرید،هر ادمی وقتی نعمت محبت و از دست بده به فکر فرو میره و ما خانوما که تشنه محبتیم بدتر.بعدشم وقتی محبت نکنید توقع محبتم ندارید پس کمتر اذیت میشید.
پاسخ:
سلام
ممنون سر زدید.پیشنهاد قابل تاملیه!

سلام
خوش آمدید 

خوب هستین
راستی با این همه ضیق وقت
چه خبر از اوضاع درس و بحث
من که بدجور در پروپوزال گیر کردم
توصیه ای راهنمایی داشته باشید استفاده میکنیم
هر موضوعی که انتخاب میکنم یا نشدنیه یا تکراری
استاد هم که هیچی نگم بهتره فقط صدرحمت به سواد خودم 
خیلی فکر و ذکرم درگیر شده
مدیریت خونه زندگی سخت شده
فوت و فنی سراغ دارید ما رو بی‌نصیب نذارید


پاسخ:
سلام
ممنون
در طول روز باید متعهد بشیم دو ساعتی مخصوص براش وقت بزاریم.

خب شما باید در انتخاب موضوع یک خودتون خبره باشید دو استاد راهنمای قوی و مشهور انتخاب کنید. میدونید که نصف بیشتر نمره فقط برای استاد راهنماست که کی باشه.

شما موضوعی رو انتخاب کنید جزئی اما پر منبع.
سلام چه عجب عمو تنها(به قول کلوچه جونم) اومده...
خوش اومدین به سلامتی و میمنت !
پاسخ:
سلام
کلوچه جونتون؟
ممنون
سلام.منتظر نوشته هایی که قول داده بودید هستیم
پاسخ:
سلام
انقدر دیر اومدم که یادم رفته قولام. چه قولی داده بودم؟
سلام  انگار به وبتون عادت کردم هروروز میومدم سر میزدم بببینم  اومدید یا نه
 خیلی وقته میخونم نوشته هاتونو 

خوب شد که اومدید 

می خواستم اگه بشه درمورد یه مسئله ای باهاتون مشورت کنم 

وقتشو دارید؟
پاسخ:
سلام
بزرگوارید شما
بتونم کمکی بکنم خوشحال میشم.
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۳:۰۳ ترانه هستی
سلااااااااام آقای ریسسسسسس
خوبین؟افتخار دادین....
خوش اومدین.....
پاسخ:
سلام
ممنون
سلاااااااااام عمو....چ عجب  از اینورا..بیا این حلقه گل رو بندازین گردنتون بخاطر بازگشت پیروز مندانه تون (آیکون کلوچه و یک حلقه گل 2 میلیونی)
میگم این منبر ما رو موریانه نخورده باشه ؟
عمو حالا خوبه تحریمتون کنیم و نیایم وبلاگتون؟؟؟؟خودتون انتخاب کنین با چی تنبیه تون کنیم ..جارو یا دمپایی؟؟؟خخخخخخ

پاسخ:
علیک السلام
من اهل تجملات نیستم و نمیتونم حلقه گل دو ملیونی رو قبول کنم.اصرار نکنید نمیشه خووووو
نه بهش سر میزدم تمیز مونده
دلتون میاد آخه تنبیه کنید؟ گناه دارم خووووو
سلام
خدا رو شکر خوبید.
خوش اومدید. منتظر نوشته های خوبتون هستم.

پاسخ:
سلام
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">