رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

روز زن و هدیه من

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۱۵ ق.ظ

با سلام

میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن رو به تمام مادران و همسران واقعی و دختران گرامی تبریک عرض میکنم و آرزو میکنم زن به معنای واقعی باشند.

تولد سرکار همسر چون میدونستم خودم چیزی بخرم پسند نمی کنند و غرر میزنند که این چیه خریدی؟ بلد نیستی یه چیز بخری و... لذا مقداری پول در پاکتی قرار دادم و نوشتم همسرم عزیزم روزت مبارک و عکس قلبی با تیر هم جهت شوخی کشیدم. وقتی بهشون دادم بنظرتون چه عکس العملی نشون داد؟؟؟

گفت پس شیرینیت کو؟؟ چرا منو بیرون نبردی خرید کنی؟؟ بعد وقتی پول رو شمرد گفت چرا انقدر کمه چرا رندش نکردی؟ و شروع کرد غرر زدن و بد و بیراه گفتن و اینکه همه دست زنشونو میگیرند میبرند شام و خرید و... بهش میگم جای تشکرته میگه تشکر چی اینم نخواستم.

من سرکار همسر رو بارها امتحان کردم اصلا لایق چنین کارهایی نیست و با اینکه پول کمی نبود و روز زن هم یادم بود و هدیه هم دادم این برخورد بد رو کردند و مطمئن هستم بیرون هم میرفتیم وضع بهتر از اینکه نبود و بدتر هم می شد.

حالا مثل نظرات قبل بیاید بگید او محبت میخواد و باید محبت کنی و یا ایراد از منه و ...

اصلا به نظرتون واقعا چند درصد زنان لایق زندگی و محبت همسرانشون هستند؟ آیا واقعا بهشت زیر پای چنین زنانی است؟ آیا گفتن زن به چنین افرادی جفا به زنان خوب و کامل نیست؟دلم به حال خودم و خیلی از مردا میسوزه که باید زنانی رو تحمل کنیم که همه مریضی های روحیشون رو اینها باید تقاص پس بدند.

یادمه زمانی شاخه گل رز میخریدم و انقدر بهم گفت یه شاخه گل خشکیده میخری و خسیس هستی دیگه نخریدم.

کاش همسری داشتم که شاخه گلی که توش پر محبت و عشق بود رو از هزاران هدیه و پول بیشتر دوست داشت.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۳۱
مرد تنها

نظرات  (۶۳)

سلام من تازه چند ماه ازدواج کردم همسرم رو هم دوست دارم اونم منو دوست داره اما تا بحال هر عیدی که اومده برام کادویی نخریده روز زن عید نوروز من براش دوبار کادو خوب و گرون قیمت خریدم این موضوع ک اون چیزی نخریده خیلی اذیتم میکنه تابحال مستقیم بهش نگفتم اما خوب چون پیش خودم بهش فکر میکنم خیلی دارم اذیت میشم چکار کنم یکی بهم کمک کنه!!
پاسخ:
آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee
سلام
منم همون که ماه پیش گفتم شوهرم قول داده بود کسی رو که وارد زندگیش شده فراموش کنه. و شما گفتین بهش اعتماد کنم. الان یه ماهه که که شوهرم به من اعتنایی نمی کنه و سرد و بیروح در کنار هم زندگی می کنیم بدون هیچ حرف و کلامی نه اون می گه چشه و نه من میپرسم .قهر نیستیم اما حرفی بینمون نیست مثل دوتا غریبه در کنار هم تو یه خونه زندگی می کنیم. هرچی فکر می کنم نمی دونم چطور این سکوت رو بشکنم و سردی رو ... هیچ راهی به نظرم نمیرسه ... فقط شب تا صبح و صبح تا شب به این فکر می کنم که چه خطایی از من سرزده که با من سرد شده و تحویلم نمی گیره ... منی که اون همه زندگیمه اصلا نمی تونم بفهمم کجای زندگیش قرار دارم.
درمانده و مستأصل نمی دونم چیکار کنم ...
سلام ما هم خیلی خوشبخت بودیم و هیچ مشکلی تو زندگیمون نداشتیم. تا اینکه شوهرم چند ماه پیش اومد و بهم گفت که یه دختر دیگه تو زندگیشه و دوستش داره... گفت نمی تونه ازش دل بکنه همونطوری که من و به اندازه تمام دنیا دوست داره... من ازش دو تا بچه هم داشتم وشوهرم اصلاً مردی نبود که دنبال دخترا و این جور چیزا باشه با وجودی که با دخترای زیادی به خاطر کارش سر و کار داشت... اما نمی دونم چرا اینجوری شد... می گفت دختره نمی دونسته که شوهر من متأهله و بهش دلبسته
گفتم وقتی فهمید چراول نکرد و من بهش گفتم یا من یا او ... و اون منو انتخاب کرد ...
الان چند ماه از اون جریان میگذره اما من همچنان نگرانم و سایه اون دختررو تو زندگیم احساس می کنم و نمی تونم به شوهرم چیزی بگم
شما بگین چی کار کنم ............
پاسخ:
سلام
به همسرتون اعتماد کنید و حرفشو قبول کنید.
هانطور که صادقانه گفته حتما کنار گذاشته خیلی خودتون رو حساس نکنید ک اذیت بشید.
ای بابا من امسال  تو شیراز مهمون خانواده همسر بودم . شوهرم برای عیدی دادن به 
مادرش خیلی عجله داشت . روز زن هم با عجله رفتیم با هم  و کادوی روز زن برای مادرش و دو تا از خاله هاش که خونه شون مهمون بودن خریدیم ولی دریغ از یک تبریک 
خشک و خالی به من . عیدی هم که هیچی . میدونید من توقع کادو ندارم ولی از 
اون روز خیلی دلم گرفته که جلوی خانواده اش حداقل یه شاخه گل بهم نداد و روزم 
رو تبریک نگفت . اونوقت بهم میگه من تو رو دوست دارم و تو بهترین زن دنیایی 
حالا معنی دوست داشتن رو هم فهمیدم 
خب میرفتی طلا می خریدی تا اینجور رفتار نکنه زنا همیشه طلا می خوان مخصوصا تو روز زن 
میدونم که بازم میگید انتقاد میکنی ازم  ولی ازمن به شما نصیحت هیچوقت هدیه به خانومتون پول ندید من کاری به اخلاق گند همسرتون ندارم چون الان به شما دست رسی دارم نه اون ولی مطمین باشید بیشتر خانمها دوست ندارن هدیه پول بگیرن 
یکم وقت بزارید برای خرید براش 
همین
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۸ تنهاترین تنها
سلام 
من تازگیا از روی تنهایی با وبلاگتون آشنا شدم و نوشته هاتون رو خوندم برام جالب بود ولی چرا دیگه ادامه نمیدین ؟منم خیلی دوست داشتم وبلاگی واسه خودم تشکیل بدم و خاطرات زندگیمو تا الان بنویسم شاید یه عبرتی باشه برا بقیه ولی نشد ....
بازم بنویسین  منتظرم‌...خوشبخت باشین 
۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۱:۲۴ تنهاترین تنها
بند ناف را بریدند و گریستیم از ترس جدایی. 
اما رازش را نفهمیدیم. 
به مادر دل بستیم و روز اول مدرسه گریستیم و رازش را نفهمیدیم.
به پدر دل بستیم و وقتی به آسمان رفت گریستیم و باز.... نفهمیدیم.

به کیف صورتی گلدار...
به دوچرخه آبی شبرنگ...

بارها دل بستیم و از دست دادیم و شکستیم و باز نفهمیدیم.
چقدر این درس "تنهایی" تکرار شد و ما رفوزه شدیم.


این بند ناف را روز اول بریده بودند  
ولی ما هرروز به پای کسی یا چیزی گره زدیم تا زنده بمانیم
و نفهمیدیم.....
افسوس نفهمیدیم که قرارست روی پای خود بایستیم
نفس از کسی قرض نگیریم
قرار از کسی طلب نکنیم
عشق بورزیم اما در بند عشق کسی نباشیم
دوست بداریم اما منتظر دوست داشته شدن نباشیم

به خودمان نور بنوشانیم و شور هدیه کنیم.
دربند نباشیم....
رها باشیم و برقصیم و آواز عشق سر دهیم.

عزت انسان بودنمان را به پای کرشمه کسی قربانی نکنیم.

بند ناف را خوب نبریده ایم....
به مویی بند ست...
تمامش کنیم!
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۵ تنهاترین تنها
راستی اگه یه حرفی زدم که ناراحت شدین شرمنده ....
آخه دلم خیلی پر بود و وقتی اون قسمت زن دوم یا صیغه و....این حرفا رو خوندم  یاد خودم افتادم آخه از نظر شوهرم منم بدترین زن بودم براش چون خیلی فداکاریا کردم خیلی به خواسته هاش تن دادم و اشک ریختم ولی نذاشتم بفهمه ....خیلی حرفاشنیدم بهش نگفتم ...همه چی رو رختم تو خودم ولی اون نفهمید و فکر میکرد من بدترینم وقتی براش توضیح دادم تازه به خودش اومد و فهمید حتی میگفت همه ی اینکارا رو بخاطر من بی لیاقت کردی ....میبینین آقای تنها ...منم تنهام از بچگی تا الان تنها بودم  دختر یکی وتنها نه خواهری نه برادری ....وقتیم ازدواج کردم همه ی مشکلاتم رو تنها به دوش کشیدم و داغون شدم ....برامون دعا کنید هردومون به زندگی برگردیم و بشیم همون زن و شوهر عاشق پیشه که اسمشون ورد زبونا بود و همه حسرت عشقشون رو میخوردن ....واقعا محتاجم به دعا 
پاسخ:
سلام
نه خواهش میکنم. مطالب خوبی بود.
ان شالله بهتر میشه توکل بخدا.

۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۳:۱۴ تنهاترین تنها
 سلام ماهم  توی زندگیمون مشکلاتی داشتیم ودوسال اخیر باعث شد از هم فاصله بگیربم چون حرفامونو بهم نمیزدیم تا اینکه دوماه پیش شوهرم اومد و گفت طلاق ...نمیتونین درک کنین تو اون موقعیت من چه حسی داشتم توی این دوماه کارم شده بود اشک و گریه ....آخه هردومون مقصر بودیم من از اولیکه زنش شدم تا حالا خیلی سختی کشیدم خیلی حرفا شنیدم خیلی اشک ریختم ...اونقدر دوسش داشتم و دارم که بخاطر ناراحتیاش پا به پاش اشک ریختم ولی نذاشتم بفهمه نخواستم غرورش رو بشکنم آخه آقایون همه چی که پول نیس همه چی که کادو و گل نیس ....زن مثل برگ گله زودی میشکنه زودی داغون میشه محبت میخواد ...عشق میخواد. ...یکیو میخواد که دردشو بفهمه ...یکیو میخواد که بهش بفهمونه دوسش داره و خیانتی در کار نیس ...مگه این چیزا چقدر خرج داره ؟بخدا دل یه زن رو بخواین به دست بیارین خیلی راحته خدای نکرده از سنگ که نیستن آدمن ...تا اینکه هفته ی پیش با کلی گریه و التماس فهمیدم دوست دختر داره ...دختره شهرستانی بود و برحسب یه اتفاقاتی باهم دوست شدن دختره هم فهمیده بوده که زن داره ولی ولش نکرده ...تو اون روزایی که من همش به فکر شوهرم بودم ...به این فکر میکردم که چه لباسی بگیرم که اون دوست داره چه رفتاری داشته باشم که اون دوست داره یا اینکه شبا منتظر مینشستم تا ایشون بیان خونه دلم براش یه ذره میشد اون با دختره بوده ...نمیدونین وقتی فهمیدم چه حالی شدم ...شکستم ...خورد شدم ...داغون شدم ...اونم بین دوراهی بود که کدوممون رو انتخاب کنه منی که ۵سال باهاش زندگی کردم یا دختریکه ۴ماهه باهاشه ...دو..سه شب آخر منو بغل مبکرد و پابه پام اشک میریخت و میگفت طاقت گریه هاتو ندارم وحلالم کن و.....تا اینکه نشستم همهی حرفامو زدم همه ی سختی هاییکه تو زندگی باهاش کشیدم و تنهایی بارشو به دوش کشیدم و نذاشتم اون بفهمه ... از خوشیامون گفتم ...از خاطرات خوبمون....از شیطونیامون...از اینکه من و اون یه روزی بقدری عاشق هم بودیم که عشقمون سر زبون همه ی اطرافیامون بود...همه رو گفتم و اشک ریختم اونم اشک میربخت چون اینا رو یادش رفته بود ...آخرم بهش گفتم دلمو شکوندی خدا دلتو نشکنه ....بهش گفتم چون عاشقتم از زندگیت میرم خوشبخت باشی امیدوارم اون دختره بتونه زندگی شادی برات فراهم کنه ....ازت میگذرم ...گفتم نه ماشینتو میخوام نه پولتو نه خونتو ....خوش باشی ...از ته دل با همون دل شکستم براش آرزوی خوشبختی کردم ....تا اینکه اومد و جلو خودم به دختره زنگ زد و گفت منزنم رو انتخاب کردم  خوشبخت باشی و خداحافظ....همونجا بغلم کرد و بهم قول داد پشتیبانم باشه و همیشه همرام باشه ....گفت دبگه سعی میکنه با کمک هم زندگیمونو بسازیم از نو .......این بود ماجرای ما ...آقای تنها خواهشن به خانمتون خیانت نکنین که اگه دلش بشکنه معلوم نیس چه سرنوشتی در پیش روی شماست ما خدا خیلی دوسمون داشت که زود متوجه شدیم ...شما اینکارو نکن ...بشین به خوبیاش فکر کن ..به خانم بودنش ...به محجبه بودنش ...به اینکه به زندگی با شما پایبنده....به اینکه غر زدناشو میاره پیش شما نه مرد غریبه و نامحرم ....دلشو نشکن ....خودتو تو دوراهی نذار ....بیشنر از این تنهاش نذار...داغونترش نکن ......منظورم از خیانت همون صیغه و این حرفاست ....شاید از نظر شما یه حق شرعی باشه ولی برای ما زنها آخرشه دلمون طاقت این یکی رو نداره بخدا نداره ....لااقل بذار ازش جدا شو بعد ....یا همینجوری تحمل کن ولی اون کارو نکن من کشیدم میفهمم ...چون شوهرمم به خیال خودش خیلی مظلوم بوده وقتی حرفامو شنید عوض شد ....ولی دلی که بشکنه شاید ترمیم بشه ولی مثل اولش نمیشه ....من تو این دوماهه زخم معده گرفتم ...خون بالا میارم ....غذا نمیتونم بخورم  سلامتی من بر میگرده ؟؟؟..دلم مثل اولش میشه ؟؟؟اعتماد به همسرم چی؟؟؟؟
ای کاش خانومتون میدونست کسی مثل من راضی ام شوهرم از تو پارک یه گل بچینه به من بده 
تا حالا تو عمرش یکبارم به من کادو نداده هروقتم میگم فقط کادوهای کوچیکی که سر عقد دادن میزنه تو سرم 
بعضی ها قدرناشناسن کاریش نمیشه کرد
من که همه مطالب رو نخوندم
اما بهتره بدونید مردها کلا شخصیتی دارن که تا خانومشون بهشون بگه سلام
میگن چرا غر میزنی.
تمام خواسته های خانومارو در قالب غر میشنون
تمام توقع های خانومارو غر میدونن
مشکل اینجاست...

محبت کنید که عوضش محبت بگیرید همیشه نتیجه نمی ده. بخصوص درباره ی همسرجان شما.بعد زود سرد می شید و می گید لیاقت نداره. با توجه به شرایط خودتون کاری که در توانتونه رو با نیت الهی انجام بدید.
محبت کنید پر از حرارت به خاطر وجودی ارزشمند مثل امام رضا مثل اما زمان.
محبت کنید و با خودتان بگویید حتما قدر نخواهد دانست اما شما حرارت و شورتان را ازدست ندهید. شما این فرصت را دارید آنقدر بزرگ شوید که تشنه ی محبت های زمینی نباشید. محبت را بی واسطه و مستقیم از خود "یا انیس من لا انیس له" بگیرید.
محبت کنید به خاطر خدا اما به همسرتون نگید به خاطر خدا بهت محبت می کنم. اون باید فکر کنه عاشق اون هستید. اما عاشق خدای اون باشید
Sسلام من مردایی عین شماوخوب میشناسم همسر,شما نه پول میخواد ن کادو گرون قیمت اگر ب مادر و خواهر و کادو شما گیر میده چون محبت میخواد .چون شمابا مادر و خواهر و برادروووووبهتر رفتار میکنید چون وقت حرف زدن براهمسرتون ندارین چون بی محلین 
پاسخ:
سلام
در شناخت خودتون تجدید نظر کنید چون نه زن ها رو خوب شناختید نه مردها
عه!!!
خدا درو پنجره رو با هم جور میکنه.الله اکبر
حالا ما برعکسیم!
خدایا ببخش نمیخوام گله کنم ولی همسر من برای تولدم هیچ نخرید حتی یه شاخه گل . خیلییی برام مهم نبود اما بهش گفتم کاش یکم توجه میکردی یه روسری یه لباس خونگی لاقل که من بدونم به یادم هستی. اونم بعد از یکهفته که دیدم خبری از هیچ چیز نیست . انقدر این دوستان ناباب ما میگن برات چیکار کرد برات چی خرید اینکارو نکرد؟ اونکارو برات نکرد؟ که ادم تحت تاثیر قرار میگیره واقعا . بعضی وقت ها ... هیچ ولش
ولی اشکال نداره خدا بزرگه من خدارو دارم و خدا به همه چیز شاهده . اگر عاقل باشیم می فهمیم این ها همه آزمایش های خداست. فکرنکنیم خدا آزمایش آسون میکنه نه اتفاقا سخت ترین آزمایش ها مشکلات زندگی ما هستن اگر هوشیار باشیم.ای کاش همه بفهمیم .اونوقت حتی این دنیا رو که نمیخواهیم هم گلستان میشه .

خدا به زندگی ما و شما و همه مسلمونا آرامش و تقوا عطا کنه .
بغضم گرفت....آخه انسان قدر نعمت ها و داشته هاشو نمیدونه وهمیشه ناشکری میکنه. اقای مدیر دنیا رو ولش بذار هرچقدر میخواد بتازونه ... خدارو داشته باش برای ماهم دعاکن که ایمان و تقوامون زیاد باشه و دل از این دنیای فانی بکنیم.
پاسخ:
مهم نیست هدیه تولد. مهم اصل محبت و تعهد به زندگی همسره

خوش به حال شما و همسرتون. روحیه آرام و با معنویتی دارید و این از نوشته هاتون پیداشت. چقدر خوبه آدم دلبسته به ظواهر دنیا نشه.
خانوم یسنا 
خیلی نسخه هاتون تند تیزه.
اگه همه بخوان عمل کنن سنگ روی سنگ بند نمیشه.پاکت پول رو پاره کنه؟!
اونو از روی عشق داده نه از روی وظیفه.کاری که از روی عشق باشه نمیشه واسش همچین نسخه ای پیچید.
در ضمن بچه ها چه گناهی کردن که بخوان شاهد همچین حرکاتی باشن؟
آقای رییس لطفا راهکارهای متعادل رو اجرا کنید نه همچین چیزهایی.
اخه مرد مومن چرا انقدر براش توضیح میدی مرد عمل باش .همون موقع پاکت پول و ازش بگیر پاره کن بده دستش بگو این همه کاری بود که از دستم بر می اومد و از این به بعد هرگز هدیه ایی برات نخواهم گرفت.و واقعا هم نخر تا روزی که خودش بگه اشتباه کرده.عین همین اتفاق و دیدم و مطمئنم این شیوه جواب میده


پاسخ:
چه عرض کنم.
نسخه کلی نمیشه پیچید.
حالا تو بیا از لیاقت بگو منی که واسه دوست داشتن سکوت میکنم لیاقت ندارم دوسم داشته باشه؟
من چی ؟ چرا نمیزاری بقیه بخونن؟ من گفتم عزیزم برام گل بخر گفت باشه عصرش کلاس بودم گفت میاد دنبالم گفتم باشه وقتی تموم شد کلاسم زنگ زد که عزیزم تو راه برو یه گل فروشی یه شاخه گل بخر بیار گفتم چرا گفت مامانم خواستم برسونم دیده اون گل رو منم ندادم بهش ولی تو دلمه و تو برو یه دونه دیگه بگیر که به اونم بدم گل گفتم نه عیب نداره بده به اون باورتون نمیشه چقدر شکستم له شدم نابود شدم وقتی اون گل رو دیدم دلم بیشتر شکست چون خیلی قشنگ بود به زور اشکامو نگه داشتم تا آقا نفهمه ناراحت شه ولی اون به رو خودش نیاورد و دیگه برام نخرید تصور کنید چقدر شکستم و هیچی نگفتم نه تنها این کارش واسه هزار چیز دیگه که پدر مادرش ناراحتم کردن حتی پدرش بهم نظر داشت بهش نگفتم تا ناراحت نشه اما آقا بهم خیانت کرد 3 بار و هربار من فهمیدم ...این حقه سکوت و مهربونیام بود ...بزار غر بزنه اگه نزد بدون داره به خودش میریزم و تو چه همسری هستی که بزاری دلش بشکنه مثه همسر من که جز شکستن دلم هیچی بلد نیست
پاسخ:
غرر زدن بد نیست . این بده که من باید تاوان خطای دیگران رو بدم و کاسه کوسه اشتباهات و دعوای با دیگران رو سر من بشکنه.
خانمت خیلی زور میگه چجوری دوسش داری؟
پاسخ:
وقتی خوب نیست محبتم طبیعتا کم میشه.

سلام

وبلاگتونو خوندم

1 سوال واسم پیش اومده

اسم "طلاق" بینتون اومده تا حالا؟‌اگه "آره"‌، عکس العملشون چی بوده ؟

 شاید دوستون نداره؟؟؟؟

مطمئنین که داره؟

پاسخ:
بله وقتی حالش خوبه و همه چیز رو به راهه میگه دوستت دارم.
مشکل این چیزا نیست

سلام

من یک مدتیه که می خونم ولاگتونو!

حالا یک سوال!! تا بحال اسم "طلاق" آوردین؟ اگه "آره"‌، عکس العملش چی بوده؟ شاید دوستون نداره خوب :( ؟

پاسخ:
سلام
خیلی کم چون میدونم اهل طلاق گرفتن نیست.
وقتی گفتم گفته من هیچ وقت از این خونه نمیرم مگه خودت بری
سلام
به نظرم ریشه مشکل رو باید توی خورت پیدا کنی.ببین از ته دل جدا از همه این مسائل دوسش داری ؟اگه نداری که چندماه کاراشو و رفتاراشو تذکر بده بخاطر آقازادتون بعد فکر اساسی کن.ولی اگه دوسش داری اول بشین خیلی منطقی باهاش صحبت من بعد مجبورش کن باهات بیاد مشاوره .یه سری کارهایی که دوست داری انجام بده  رو باهاش توافق کن که انجام بده
باور کن بداخلاق ترین زن دنیاهم اگه شوهرشو دوست داشته باشه و نخواد از دستش بده بخاطرش خودشو که هیچ ،حاضره تمام دنیا رو تغییر بده و از نو بسازه
من فکر می کنم زن شما شما رو دوست داره اما انقدر درگیر مشکل روحی هست نمی تونه بفهمه.نمی تونه.خدایا راهی جلوی تنهایان عالم بزار که تو قادری.خدایا بار ها تورو به حق ۱۴ معصوم قسم دادم .پس چرا  کن فیکون نمی کنی؟
توی پستتون نوشتید قبلنا برا خانومتون گل میخریدو اون به جای تشکر  ناسپاسی میکرده
وای اگه یه روز شوهرمن برام گل بگیره میمیرم از خوشحالی  جونمم براش میدم و محبتشو صدبرابر جواب میدم
اما من اگه شانس داشتم اوضام بهتر از اینا بود حسرت یه شاخه گلو نمیخوردم
هیییییییییییییییییی روزگار
پاسخ:
شما تلاش خودتونو بکنید و صبور باشین
سلام، خندم گرفت چ زن باحالی دارید خسنه نمیشه از غر زدن؟ ؟؟؟ من ک اگه ی بار غر بزنم روم نمیشه تو چشم همسرم نگاه کنم تازه وقتیم ک اون مقصره
جالبه شوهر من ک وقتی روز تولدمه از دو هفته قبلش بهش اطلاع میدم روز قبلشم بهش میگم ب خواهر و مادرشم میسپارم ک یادآوری کنن بهش و بهش میگم برام چیکار کنه تقاضام فقط ی شاخه گله چون میدونم اصلا اینجور کارارم بلد نیست و ک  فکرش نیس، تازه باز میا  و میبینم دستش خالی و انگار نه انگار منم ب ناچار ب روی خودم نمیارم تاحالا نشده سورپرایزم کنه همیشه هگ از خواستم فقط دوبار مجبورش کردم جرو گل فروشی برام گل بخره آهان دروغ نگفته باشم  طفلکی ی بار هم روز قبل عروسیمون تو گل فروشی داشتیم سفارش گل میدادیم برام خرید وای چقد ک خوشحال شدم انگار دنیارو ب من داده بود....
اینارو نگفتم ک خدای نکرده دلتونو بسوزونم فقط یاد خودمو شوهرم افتاد و زنتون آدم عجیب و خاصیه....
پاسخ:
سلام
شوهرتون باید قدرتون رو بدونه
سلام ...چه جالب شد که همچین پستی به چشم خورد....اتفاقا من هم تو روز زن مشکلی مثل خانوم شما برام پیش اومد ....بد نیست یه سر بیای و بخونیش شاید یه سر نخی از مشکل همسرت دستت بیاد و بیشتر درکش کنی....
وقتی کاری که میکنی راضیش نمیکنه مرد باهوشی باش و قبلش تو یه فرصت مناسب از همسرت بپرس چی دوست داره و همون کار رو براش انجام بده...
من که 5 سال صبر کردم مرد من هوشش رو بکار ننداخت تا آخر سر ناراحت شدم و صدام درومد
به وبلاگم بیا شاید حق رو به خانومت دادی....اینم آدرسم
   http://zzzf.blogfa.com
پاسخ:
سلام
خوندم  و اصلا از کارتون و توقع تون توجیه نشدم.
بخدا حیف این زندگیه که با این مسائل خرابش کنید.
lسلام من اتفاقی وبلاکتونو دیدم فک کنم به نظر من شما چون فقط رو ظاهر خانم زوم داشتید تا اخلاقش یکم مقصر بودید در کل امیدوارم خوش باشید و حسابی بسکسید
پاسخ:
سلام
فقط رو ظاهر؟ نه خیر برای من اولویت اخلاق و ایمان بود بعد ظاهر. در ثانی من چطور اخلاق واقعیش رو تشخیص میدادم؟
نه چرا محکومی؟؟؟؟؟؟خودت دوس داری محکوم باشی.جوابت سربالاست.
پاسخ:
چه عرض کنم...
سلام من قصد بدگفتن ندارم قبلا هم گفتم باعرض معذرت شما خودتون رو سر کار گذاشتید این زندگی نیست و درست بشو نیست امروز جدا بشی از فردا بهتره اخه مرد حسابی این چه اوضاعییه؟؟؟؟؟؟؟؟؟سکته میکنی میمیری برات فاتحه  هم نمیده.مگه چند بار باید ب شما تذکر داد دلت خوشه زن داری/زندگی داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟میخای خودکشی کنی راههای بهتر پیداکن
پاسخ:
سلام
چکار کنیم دیگه محکوم به رنج هستیم تو دنیا.
در اوج سختی های روزگار سکوت کن..شاید خدا هم حرفی برای گفتن داشته باشد....
سلام صبحتون بخیر 
می بینم هزار الله اکبر دوستان زیادی پیدا کردین خدا رو شکر لااقل یه مقدار از کسالت تون کمتر میشه وکمتر به بدخلقیهای خانومتون فکر میکنید 
پاسخ:
سلام زهرا خانم
چه عجب اومدید!!!
ممنون. نه بابا ربطی به هم ندارند. تازه بعضی خانم ها که با نظراتشون حسابی ما رو داغون میکنند.
قضاوتی در خصوص همسرتون نمیتونم کنم و همینطور شما
اما گاهی تعجب میکنم چقدر ما زنها متفاوتیم
یکی در حسرت حتی یک تبریک خشک و خالی و یکی پول پاکت رو میشمااره ؟!!! عجب
پاسخ:
سلام
بله تفاوت زیاده و البته مثل سرکار همسر به نظرم از 100 تا ده تا باشه.
آدرس وبلاگتونم که اشتباهه
سلام ...بعله بی جواب .شمانظرات منو جواب ندادید ویا اگردادید اصلا بسوالم نمیخورد.عیب نداره.فکرتو به زندگیت بذاربالاخره یک راهی هست .خدابزرگه
پاسخ:
سلام
نمیدونم من سوال خاصی ندیدم. می تونید مجدد بپرسید دقیق تا جواب بدم.
بله خدا بزرگه
من اکثروبلاگای خانومهای محترم رابجای یکبارچندبارمیخونم گاهی واقعا دلم میخوادشاخ دربیارم ومطمئنم بعضیا برای سیاه نمایی (فرق نمیکنه زن-مرد)ازهر راهی واردمیشن .توباورمیکنی تمامی مادرشوهران بدن؟تمام جاریها دیون؟اگه اینوباورداری همه ی اینا یک زن هستند وازکجامعلوم همونیکه مامیگیم دیو خودمانباشیم؟چراآینه رابطرف مقابل میگیریم؟شمایک معلم هستی وبهترازمن واقفی هرچقدربیک دانش آموزمشکو ک بشی خطای بیشتری ازش سرمیزنه وهمینطوراگر اعتمادشو جلب کنی کاملا مطیع میشه.مردی که از6صبح میره تا8-9 شب آیا حقشه که بیادظرفهای نهارشماروبشوره (خانه دارهم باشی)؟ماداریم به کجامیریم؟اسطوره ونگاه مابه کدام طرفه؟فکرنکن ازآقای مدیروبلاگ دارم دفاع میکنم خیراصلا ایشون همینجاداره مرتکب اشتباه میشه .دوست داشت خصوصی میگم.هرچقدرقضاوت یکطرفه بکنیم فقط راهروهای دادگاه خانواده رامتراکم میکنیم ولاغیر.آقای مدیرمنو عفوبفرما
سلام برمردتنهاوهمیشه بی جواب به من...سلام برشیرین عزیزو حساسم...عزیزم شیرین من همیشه قرارنیست خانومهاشاکی باشندوتنهابه قاضی برندوالله مردبدبخت وفلک زده هم هست قرارنیست همش دفاع بکنیم ویکطرفه محکوم کنیم .گرچه تاحرف دوطرف رانشنویم نباید قضاوت کردواین عدم قضاوت رادرموردخانومهاهم باید رعایت کنیم مگرمیشود این دنیا اینهمه سیاهی رافقط به چهره ی مردان زده باشد؟من قبول دارم اگریک دوم عیبهای آقایون راماداشته باشیم محشری میشه .امااینطورنیست که همیشه حق بجانب ماباشه.اونچه عرف جامعه میپسنده راهرزن ویامردی باید رعایت کنه .من اصلا قبول ندارم چون حامله هستم چون غمگینم چون مادرم مریضه چون مادرشوهرم بده , پس شام نپزم ویا به شوهرم بابت تمام مواردمذکوربالابدی بکنم.گناه مادرشوهروجاری بپای شوهرنیست .مردستون خونه است وزن قلب وناظم خونه .زندگی بی نظم وقلب رانمیشه تحمل کردبایدیکجاگفت.نمیگم ایشون بیگناهه ولی این احتمالو میدم تاحدودی داره بهش آزارمیرسه.کمی منصف باشیم بدنیست.
پاسخ:
سلام
بی جواب؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون که به دادم رسیدید.

همسر من نه ادبی داره نه فهم و شعوری!!!!!!و کلی عبارات مشابه دربار کسی که بایدرفیق راه زندگیتون باشه !
جالبه شما داری این حرف رو درمورد مادرفرزندانتون به کار میبرید و قطعا کارتون درست نیست
هرچند حق با شما باشه ولی شما نباید به ایشون حتی درفضای مجازی توهین کنید.
چطور میتونید درمورد مادرفرزندانتون اینقدر با بیرحمی و توهین صحبت کنید
نگاه کنید به وبلاگ خانمهایی که یه عالمه مشکل خیلی بزرگتر ازمشکل شما  با همسرشون دارن حتی یکیشون ازین خطابهایی که شما به این زن حامله میکنید نکرده اند
و اخر اینکه خدایا منو پیشمرگ نازنین همسر عاشق پیشه ام قرار بده که ارزش پیشمرگش شدن رو داره.
پاسخ:
سلام
اولا قصد بنده اصلا توهین نیست و من فقط خواستم روحیه ایشون رو بگم
شما کلمه مودبانه برای جایگزینی ادب فهم شعور چی سراغ دارید بفرمایید تا عرض کنم؟
با بیرحمی؟ دلتون خوشه ها
من وبگردی خیلی به ندرت دارم اما یادمه بدترین توهین ها رو هم تو وبلاگ ها نسبت به همسراشون دیدم.
در دنیای حقیقی هم همینطوره و تعجبم از این حرف شما.
ان شالله زندگی شاد داشته باشید.
سلاااام اقای مدیر... سلااام به همه ی دوستای خوشگل خودم...  میگم چه ایرادی داره که من بعضی وقتهااا یه جوکی چیزی بگم و دوستامو و البته اقای مدیرو , که ایشون هم  از دوستان مجازی و فهیم من هستند شاد کنم ؟؟؟ مثلااا اینطوری خیلی خوبه ؟؟ هی بشیینم این وسط و بزنم تو سر خودم که فلان مشکلو دارم ؟؟
هر چی فکر میکنم , میبینم این شیطونه بدم نمیگه هااا..البته این خیلی چیزا میگه هاا. اماا من کار خودمو میکنم..
حالا چون چاهار تا مشکل داریم , دیگه نباید بخندیم ؟؟؟ هر کی ام بگه نه جوک میشنوه و نه جوک تعریف میکنه , من باور نمیکنم.
اهااان تازه کلی ام تمرین کردم تا به اقای مدیر بگم برادر.. به نظر خودم که پیشرفتم عالی بوده. ایشالااا بهترم میشم. امروزم از دلاابانو جونم اجازه ی کتبی گرفتم که هفته ای یه بار جوک بگم ..  اهاااان ؛ خانوم متاهل جوووونم ... من فدات.. مرسی که به یادم بودی.. هدیه ی روزت هم خیلی خیلی از پول بهتره.. اگه جناب سرگرد هم واسه ی من گل میخرید , بیشتر خوشحاال میشدم.. حالاا اگه دوست داشت , یه تراول (ترجیحاا قرمز نباشه ) هم بزاره روش دیگه.. چیکاار کنیم.. ما که از کسی توقع نداریم .. بععععععله...
تو شلوغی متروو , خانومه , یه اقایی رو صدا میزنه میگه : اقااا ببخشید .. شمااا پدر یکی از بچه های من نیستین ؟؟؟؟
اقااا میگه : اااااه تو همونی هستی که پارسااال با یکی دو تا از رفقاا بردیمت لواسون ؟؟؟؟
خانوووم کیفشو می کوبه تو سر یارووو .. میگه  خفه شووو بیشعوووور... من معلم ریاضی بچه تم...
بخند برادر من ..
همه ی دوستای قشنگمو میبوسم..  .. مستانه جووونم که فکر کنم چون استتار کردم , منو نشناخته.. من جایی نمیرم.. همین دور و براا کمین کردم.. هرازگاهی شبیخون میزنم و یه جوک میگم و سنگر میگیرم..
با اجازه ی شمااا برادر.. ( اقا مدیر خودمون )
پاسخ:
سلام
هیچ ایرادی نداره جک گفتن مخصوصا که تکراری باشه.
با اینکه جکتون تکراری بود اما چون خیلی خنده دار بود دوبار خندیدم. ممنون بابت شاد کردن فضای اینجا
برادر جالب نیست بگید و دوست ندارم
آقای مدیر - مرد تنها - دوست عزیز یا داداش
اینها رو بیشتر میپسندم. ممنوننننننننن

سلام به نظرم نامه نگاری بین زن وشوهرها خیلی عالی جواب میده  حتی اگر ایشون جواب نامه هاتون رو ندن ولی شما یه نامه عاشقانه بنویسین وحرفهای دلتون رو با اون نامه همراه کنید برای ما که خیلی خوب بوده امیدوارم امتحان کنید ونتیجه اش رو بنویسید  ابتدا خیلی طولانی نکنید اوضاع بهتر شد بیشتر بنویسید خواهش میکنم توش توهین ننویسید مخصوصا به خانم وخانوادهاش صفات خوبش رو بگید وازش تشکر کنید بعد گلایه هاتون رو بنویسید قسم میخورم راه خوبیه من امتحان کردم هم گاهی جدی عکس العمل نشون بدین تو خونه باشید این کا رو بکنید بلاخره یکم عقب نشینی وفکر از دست دادن شما اونو به خود میاره
پاسخ:
سلام
انقدر ناراحت و عصبانیم میکنه که حال نامه نوشتن نمیمونه.
بله قبول دارم نامه خوبه اما برای کسانی که مشکلات و اختلافتشون کم و کوچیه نه در این حد.
۰۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۲۳ یه خانم متاهل(برای المیراجوووووووووووونممممممممم)
به به سلام المیراجووووووووووننننننننن خودمون،رسیدن به خیررر
بادآمدوبوی عنبرآورد!
دیگه داشتم نگرانت میشدم ومیخواستم بیام تهران بگردم پیدات کنم،پیداکردنت هم که کاری نداره مشخصاتت روهم که دارم دیگه فقط یه عزم فولادین میخواست ویه جفت کفش آهنین!!! ولی خب بازم خداروشکرخودت اومدی ویه خیل کثیری ازمشتاقانت روازنگرانی درآوردی وخوب کاری کردی که برگشتی گلم،ازقدیم گفتند"آدم که ازهول چندتاشپش لباساش رودورنمیندازه! "حالایه نفرناآگاهی کردویه چیزی گفت چون بامانبوده میشه مثال اون ضرب المثل"ازدهنش دراومدو....."توچراناراحن شدی گلم؟!؟!.....
جک هم که نگفتی خواهرالمیراجووووووووووووووونمممممممم.
المیرایه دونه باشه شادوشیطون باشه خندون باشه اماجک نپرونده باشه،به قول پسرگلم:مگه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وامادرمورداون توصیه خواهرانت هم بایدخدمتت عارض بشم که عزیزم من شوهرم بعدازچندین سال که امسال یادش موندوبرام گل خرید(دستش ندرده)کلی ازش تشکرکردم بعدمیدونی جالب ترش کجاست؟اینه که بهم میگه میخواستم 100تومن هم بهت بدم ولی خب اگه بزارم توی بانک برای وامی که میخوام بگیرم امتیازبیشتری بهم تعلق میگیره وبعداال می کنم وبل می کنم منم گفتم باشه هرجورصلاح میدونی،همین.اتفاقابرای شب عیدهم اصلاازش چیزی نخواستم وهیچ خریدی برای خودم نکردم فقط چنددست لباس برای بچه ها خریدیم.حتی وقت هایی که مناسبتی بوده(مثل سالگردازدواجمون یاتولدوروززن و..)فراموش کرده (چه برسه به تبریک گفتن واس دان وهدیه دادن و...)خودم رواین طوری متقاعدکردم که همین قدرکه به فکرخرج زندگی وخریدخونه هست کافیه،خیلی هاهمین نعمت روهم ندارن،اصلامگه پدربزرگ ومادربزرگای مایاحتی پدرومادرای خودمون که کسی براشون تولدنگرفت وکادونخریدبراشون اتفاقی افتاد؟نه؟ اتفاقاخیلی هم دلاشون شادترازمابودوزندگی های آروم تروقشنگ تری هم داشتن،پس ماهم بایدازاونایادبگیریم وقناعت داشته باشیم توی زندگی هامون،من بالشخصه سعی کردم توی زندگیم قانع باشم ومانورحسادت کردن وچشم وهم چشمی کردن بادیگران روازخودم بگیرم چون می بینم این طوری اول وآخرخودم وروانم هست که راحت وآسوده هست ویه چیزدیگه هم اینکه خداوندهم برام جبرانش روکرده،میدونم این هم توفیقی بوده که خداوندنصیب وروزیم کرده وامیدوارم که همچنان برکمیت وکیفیت اون بیفزاید.
حالاکه یادی ازبزرگتراکردم دعامی کنم خداوندروح بزرگترای هرفامیل وخانواده ای روکه درقیدحیات نیستن ببخشه وبیامرزه وبه اون هایی هم که هستن عمرطولانی وباعزت عنایت کنه انشاءالله.
خداسایه المیراجوووووووووون روهم ازسرخانوادش وعلی الخصوص این وبدونی کم نکنه انشاءالله.
برقراروشادوسلامت وموفق باشی خانمی.

پاسخ:
قبول کن یه منبری هستی شما خانم متاهل
مثل حاجاآقاها اول تا آخر حرف زدی
۰۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۴۵ یه خانم متاهل
سلام وقت بخیر
باوجودی که چندروزگذشته امامیلادحضرت فاطمه(س)روبه شماتبریک میگم،انشاءالله خداوندانوارفاطمی روبرروح وجسم وزندگی های مابتابونه وزندگی هامون واخلاق ورفتارومنش هامون هم فاطمی بشه انشاءالله.
ترجیح میدم درمورداین پست تون نظری ندم انشاءالله حضرت فاطمه(س)به همسرتون کمک کنه تابتونه بدی های اخلاقی ورفتاریش رومبدل به خوبی وحسنات کنه.
آقای مدیریه چیزی بهتن بگم شماخودتون همه روبه صبرومداراکردن تشویق می کنین ولی انگارصبروطاقت خودتون داره کم میشه،چاره چیه جناب مدیرهرکجاروی آسمون همین رنگ است من درک می کنم که درکنارتمام مشکلات زندگی وقتی همسرآدم همدل وهم زبون وخوش اخلاق وخوش برخوردوقدرشناس نباشه همه ی اون مشکلات قبلی انگارچندبرابرمیشن ورنج تحمل شون هم چندین هزاربرابرولی چه میشه کرد؟!؟!......
خداکنه حداقل اگه دنیامون خرابه آخرتمون روخرابش نکنیم ونشیم خسرالدنیاوالاخره.
یه جایی یه ضرب المثل خوندم ومی بینم که این ضرب المثل خیلی وقتاتوی زندگی ماهانمودپیدامی کنه.یه بنده خدایی(البته ازهم نوعان فرنگی مون)می فرمایند:"نصف عمروزندگی آدم روپدرومادرخراب می کنن وبه بادمیدن وبقیش روهم همسروبچه ها!"
البته این ضرب المثله خودش کلی جای بحث داره ولی ترجیحابه همین بسنده می کنم،خداوندانشاءالله بهتون صبربیشتروزیباتربده وانشاءالله عاقبت تون به خیربشه،همچنین سایردوستان.
موفق وبرقرارباشید.
پاسخ:
سلام
مدتی نبودید؟ چند بار به یادتون بودم.
این دنیا با این شکلش آخرتمونم خراب میکنه البته خودم رو میگم.
صبر هم حدی داره و ممکنه لبریز بشه
سلام همسر شما قطعا مشکل داره و باید تحت نظر روانشناسی کارکشته قرار بگیره نه یک جلیه بلکه چند ماه یا حتی سال در عجبم که شما درمان مشکلته اینجا مسخوای پیدا کنی و در عجبترم که از افرادی نظر میخوای که اکثرا در زندگی خودشون مشکل دارن شنیدی که میگن کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی برادر من بهتر نیست به جای اینکه وقت و انرژیتو اینجا صرف کنی و بعضا از نظرات غیر کارشناسانه بهره ببری بهتر نیست به فکر راه حل درست و اساسی باشی اگه هم فکر میکنی همسر شما و زندگیتون دیگه اصلا درست نخواهد شد پس شما خودت هم مشکل داری 
پاسخ:
سلام
تحت نظر روانشناس بودند اما فایده نداشت و عمل نمیکردند و همت نداشتند.
من اینجا فقط درد و دل میکنم نه دنبال راه حل باشم و اگر بحثی هم میشه تبادل نظره.
شما بفرمایید من چکار کنم؟
مشاوره هم رفتیم و درست نشد. قرص هم استفاده کردند بدتر شد و بهتر نشد حالا شما بفرما چکار کنیم؟

این حرفتونم قبول ندارم که گفتید:
در عجبترم که از افرادی نظر میخوای که اکثرا در زندگی خودشون مشکل دارن شنیدی که میگن کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی.
اتفاقا تجربیات و نظرات بعضی ها از مشاور هم مفیدتر میتونه باشه.

سلام خوش بحال همسرتون که لااقل شما فکرش بودید شوهر من حتی یه اس ام اس هم نداد چه برسد به کادو و گل
پاسخ:
سلام
بنظرتون علتش چی بوده؟
1- من ساده ترین جزییات را گفتم چون برداشتم از پست های شما این بود که همسرتون حداقل ها را هم رعایت نمی کنه ولی خدا را شکر که برداشتم اشتباه بود. 
2- همین جزییات که شما نوشتید"  اتفاقات ساده هر زندگی هست  " زندگی را می سازه .
3- سعی کنید  همین اتفاقات ساده ایی  که حس خوبی بهتون القا میکنه را بنویسید.
پاسخ:
حداقل ها و بالاتر از آن رو هیچ زنی نیست رعایت نکنه ولو بدترین زن. اینکه سرکار همسر امروز رفت پارک و یه روز رفت مهمونی و... رو که نمیشه بیام به عنوان اتفاق خوب نقل کنم. یه چیز میگیدا

یک اشکالی خیلی مهم که به شما وارده اینه که ما در هیچ یک از مراحل ازدواج نباید اساس ترحم داشته باشیم . این حس شما هم اون موقع اشتباه بوده هم الان هنوز اشتباه !!! چون ما نسبت به کسایی حس ترحم میکنیم که خودمون را ازشون بالاتر بدونیم و در زندگی مشترک  هیچ کس از فرد مقابلش برتر نیست.
پاسخ:
بله اومدیم ثواب کنیم کباب شدیم.
توضیح بیشتر هم درباره ی نوشتن احساساتتون :
مثلا فردا خانمتون بعد از چند روز که دست به هیچ کاری تو خونه نزده غذا (فقط سیب زمینی) درست میکنه و شما پیش خودتون فکر میکنید چه عجب یه حرکتی دیدیم خانومم تو خونه یه کاری کرذ ؛ یا مثلا امروز بجای صحبت 3 ساعتی با تلفن به یک ساعت اکتفا کنه پیش خودتون فکر میکنید امروز شانس اوردمریا؛ یا پسرتون را برده پارک و... همین ها اتفاقات ساده و فکری که به ذهنتون میاره را بنویسید.
پاسخ:
ببینید من منکر خوبی های سرکار همسر نیستم.
و هیجا نگفتم ایشون مطلقا بد هستند فقط گفتم بدی هاش غالب بر خوبی هاست.
ان شالله در یک پست از محاسنی که داره خواهم گفت.
به نظرم نوشتن اینچنین جزئیات که اتفاقات ساده هر زندگی هست لزومی نداشته باشه.
سلام
درباره سوال 2 که متوجه نشدید این دقیقا جمله خودنتونه " اما من واقعا دلم برای خانمم سوخت هم بخاطر وضع مالیش و هم بخاطر پدرش و گفتم چرا باید یک دختر خوب و مومن بخاطر این دو مشکل نتواند زندگی خوبی داشته باشد."
 من که گفتم همه پست ها را خوندم عنوانشم " خواستگاری شکست خورده " است.

پاسخ:
سلام
ببخشید عذرخواهی میکنم من اصلا حواسم به مورد دوم نبود و منظورم مورد 3 بود که متوجه نشدم.
در مورد 2 هم عرض کنم بله واقعا دلم براش سوخت چون تو شرایط بسیار بدی بزرگ شده بود و الانم این حس دلسوزی رو بهش دارم اما چه کنم با این اخلاقش خراب میکنه.

سلام.راستش من دنبال یه مطلبی واسه مقالم میگشتم که اتفاقی با اینجا اشنا شدم.چند تا از پستارو خوندم.واقعا خیلی متعجب و ناراحت شدم بخاطر مشکلات شما.واقعیتش وقتی خوندم یاد اتفاقی که چند وقت پیش واسه خودم پیش اومد,افتادم.من مجردم و پدر و مادرم همیشه خواستگاری که غریبه باشه رو رد کردن.چند وقت پیش خانواده ای به ما معرفی شدن.با وجود اینکه غریبه بودن ولی بخاطر اصرار زیاد اومدن.ما چند جلسه با هم صحبت کردیم تا جایی که خانوادشون داشتن تاریخ عقد رو مشخص میکردن!!

ولی چون من و اون آقا خیلی باهم صحبت کردیم(البته اینم بگم ک همه این صحبتا زیر نظر خانواده و توی خونه بود)من متوجه شدم که این آقا یه سری روحیات خاصی داره.فهمیدم ک یه مشکلی داره.و من نمیتونستم با اون آقا زندگی کنم.به هیچ عنوان.

راستش قصدم از مطرح کردن این موضوع این بود که بدونم شما قبل از ازدواج با همسرتون صحبت نکردین؟مشاوره ازدواج نرفتین؟یا مثلا جوری نبود که بتونید اخلاق و روحیات همسرتونو قبل از ازدواج متوجه بشید ؟مثلا از آشنایی کسی بپرسید؟

پاسخ:
سلام
خوش اومدید.
موضوع مقاله چیه؟بگید شاید تونستم کمکی بکنم.کسی از اینجا دست خالی نره.
بله صحبت کردیم اما مشاوره ازدواج خیر. چون میرفتیم هم میگفت مشکلی نیست که علت رو میگم.
سرکار همسر بخاطر شرایط بسیار بد زندگیشون و مادر عصبی و پدر مریض هر چی بنده گفتم رو پذیرفت و متاسفانه از عصبی بودن خودش و گذشته تلخش هیچی به من نگفت و از اخلاق بد مادرش حرفی نزد.
ما تحقیق کاملی هم کردیم اما این چیزها که با تحقیق مشخص نمیشه و من صحبت ها + تحقیق + محجبه و مسجدی بودن و... رو کنار هم چشیدم دیدم ظاهرا مورد خوبی باشه اما ...
دقت کردین همسر مستانه2 چقدر شخصیتش جالبه و مستا
نه 2 چقدر با نمک نوشتش کلی خندیدیم ممنون
پاسخ:
مستانه 2 بود یا مستانه بدون عدد؟
گیج شدیم رفت.
سلاام اقای مدیر..کمک کنید یه کم حرف جدی بزنم.. از جوابایی که به کامنت بچه هاا میدین , معلومه که اعصابتون حسابی به هم ریخته س.
همه ی ما نواقصی داریم و شماا هم از این قاعده , مستثنا نیستید. امااا میخواستم بگم شماا خصوصیات خوبی دارین که همه ی اقایون ندارن . یا دست کم همسر خودم که نداره.. این که شماا چنین روزی رو یادتون مونده و به حرمت این روز خواستین خانومتونو خوشحال کنین یکی از نشونه های خوب شماست. و قدر شناسی شمارو میرسونه . خانومتون اینو نمیفهمه ؟؟؟
ایشون دارن دندون اسب پیشکشی رو میشمرن !!!
جناب سرگرد , دیروز به عنوان هدیه ی روز زن , کارتمو 50 تومن شارژ کرد.. به خداا, با تمام بدی هاش کلی خوشحال شدم و چند بار تشکر کردم .. خوب اصلااا ایشون ادم بد.. دلیل نمیشه که سر کم و زیاد هدیه باهاش بجنگم . اصلاا کی گفته که شماا باید با یه سری قانون و مقررات خاااص !!!!! به همسرتون هدیه بدین ؟؟؟
صد البته که هر کاری آدابی داره. اماا فکر نمیکنم هدیه دادن رو شامل بشه. سخت نگیرین اقای مدیر.. حرص هم نخورین .. مثل من باشین . بخندین .. بگذرین.. سخت بگیرین سخت میگذره هااا...
مستانه جووونم ؟؟ توام که داری شکایت میکنی .. به خدااا همین که بنده ی خدااا یادش مونده کافیه.. بابا مگه همین یک ماه پیش کلی واسه ی عید خرید نکردیم ؟؟ از کجاا بیارن بنده های خداا ؟؟
 ایناا هیچوقت اصل یه زندگی نیست.. همش حاشیه س.. درسته که همین حاشیه هااا جمع میشن و رو اصل قضیه تاثیر میزارن. امااا راضی باشیم تا بهمون سخت نگذره..
نجمه جوونم .. مستانه جووونم ... دلابانوو جووونم که شاید دعوام کنه.. یه خانوم متاهل جووونم ... من فدای همتون.. بخندین عزیزای من.. سخت نگیرین.. با قسمت نمیشه جنگید..
وااای اقای مدیر... شیطونه داره یه چیزایی میگه..
الفرااارررر
پاسخ:
سلام المیرا خانم
خوبی شما؟
با حرفاتون بیشتر غصه میخورم چون حرف دل منو میزنید.
امروز از ظهر که رسیدم تا الان غرر زده و زمین و آسمان رو به هم بافته.
بدون هیچ بهانه ای..ظهر اومدم شاد و خندون اما...
آره دیگه یه لطیفه میگفتید که اونم بیخیال شدید. عب نداره چه میشه کرد.

بعضی زنا قدر مردا نمیدونن بعضی مردا هم قدر زنشون نمیدونن.حس بدیه
سلام کجاش جالبه؟
پاسخ:
سلام
اینکه دوباره پول رو گذاشته جیبش.
سلام
این خانم ...چقدر لوسی بی مزه
اقای مدیر دستتون درد نکنه که همون یه شاخه گل روخریدین به خدا قسم هنوز یه بار هدیه نگرفتم البته پول همیشه هست ومیده وهرمردی کم یا زیاد واسه هزینه زندگی میده البته اکثرا
اما از همه مهمتر یاد اوردن چنین روزهایی مهمه
تعریف از خود نباشه منوشوهرم زمین تا اسمون باهم فرق داریم هم از لحاظ تحصیلات
هم خانوادگی البته خانوادش خیلی پولدارن اما چه به درد می خوره وقتی توی زندگی شما عشق ومحبت نباشه
دست شما درد نکنه که اگه همین کارو واسه همسرت کردی از طرف من ممنون.
خوش باشید.
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم.
اختلاف و مشکل شما سر چیه؟ چرا محبت و عشق نیست؟

سلام .
چند تا سوال : خواهشا بهشون فکر کنید(من همچنان بیطرفم)
1-اگه افرادی که مطالبتون را میخونند از شما دفاع کنند (مثل مامی ارشا) چه تاثیری تو زندگیتون داره؟ کجای زندگیتون را تغییر میده؟ شما باشنیدن این حرف ها احساس خوشبختی میکنید؟!!!!!
2- قبول، خانم شما بدترین زن دنیا! شما چی؟ اون موقع که داشتی باهاش ازدواج میکردی حس ترحم و دلسوزی نداشتی؟!!
3- به نظرتون این که گفتین"دلتون خوشه ها کدوم احساس خوب ایجاد کنه؟ این حرفا اصلا به گروه خون ایشون نمیخوره." اشتباه نیست؟ درستش اینه  "این حرفا اصلا به گروه خون شما نمی خوره " چون قرار بود شما از احساسی که درون خودتون ایجاد میشه بنویسید!!!

 بازم میگم فقط یه هفته سعی کنید (حداقل سعی کنید ) احساساتتون را بنویسید.  اگه موفق شدین گام بعدی را میگم . بعد از 8 سال باید بتونید زندگیتون را تغییر بدین حداقل بخاطر بچه ایی که قرار به دنیا بیاد    
پاسخ:
سلام
1. من مطالبی که مینویسم فقط برای تخلیه خودمه و اینکه شاید سالهای طولانی که گذشت اینا خاطرات جالبی باشند و دنبال دفاع و یا مذمت کسی نیستم.
چند بار خواستم کل نظرات رو غیر فعال کنم که فقط برای دل خودم بنویسم اما گفتم شاید لابه لای بحث ها نکته گفتیم و مشکل کسی حل شد.
من اگر ناراحت شدم بخاطر بی انصافی بعضی خانم هاست که باوجود این همه اذیت های همسر بازم دارن میگن حتما تو مشکلی داشتی یا کم گذاشتی که او اینطور میکنه و ...

2. متوجه این نکته اصلا نشدم.
یعنی چی از احساساتم بنویسم بیشتر توضیح بدید.
مثلا این که شما میگی خانمت زیاد زرنگ نیست. خیلی از مردها این براشون مهمه که خونه شون همیشه مرتب باشه و زنشون باسلیقه باشن و بدونن چه جوری و به صرفه پول خرج کنن.به خودش برسه.
 ولی شوهر من اصلا این چیزها رو نمی فهمه .باور کن اگه خونه رو کثافت برداره یه گوشه اندازه ی خودش باز می کنه و به هیچی کار نداره واصلا براش مهم نیست.
میدونم فکر میکنی من از خودم راضی ام ولی باور کن انقدر اطرافیانمون از من و سلیقه م تعریف می کنند ایشون هم بعد از سالها یه چیزایی میگه ولی معلومه اصلا نمی فهمه. همه خانواده خودش با من میرن خرید چون میتونم بدون ولخرجی جنس قشنگی بگیرم ولی شوهرم اصلا براش مهم نیست.
این که میگم مهم نیست واقعا اینطوره .مثلا میگه تو پنجاه تومن هم ندی به مانتو مثلا وضع ما درست میشه؟ برو بگیر.درصورتی که واقعا تو زندگی ما یه هزاری هم تاثیر داره.من تو مقطع ارشد درس می خونم .سر کار میرم. مهمون یه عالمه داریم.خونه هم همیشه مرتبه و همیشه پر انرژی ام. اما ایشون!!! باور کن تو هر مناسبت براش تولد و مهمونی و کادو و سورپرایزم به راهه.اما ایشون هرچیزی که من نیاز دارم رو اون هم معمولی و بدون هیجان و سورپرایز انجام میده .یه چیزی مثل رفع تکلیف. خودش اصلا کادوی گرون برام نمی گیره ولی از من که یه زنم و پیش خودش کار میکنم و درامدم هم میره تو جیب خودشتوقع داره!!!خیلی مادی و خشکه.
نمی دونم لازمه بیشتر بگم. رابطه نزدیکی و جنسی برای من یعنی هر وقت دلت خواست و تقریبا هر روز ولی ایشون ماهی دو سه بار!!!
همه ی اینا رو غیر مستقیم و با محبت و مستقیم و با خواهش و گریه ازش خواستم ولی اصلا انگار نه انگار.
اینا همه اش تفاوته و متاسفانه ادما هیچ وقت عوض نمی شند.

پاسخ:
سلام
بنظرم بیشتر مواردی که گفتید خیلی جزئی هستند و ای کاش برای ما هم در این حد اختلاف بود.
در کل به نظرم مرد چه در خرج کردن و چه نظافت خونه سختگیر نباشه بهتره چون طبق روایات هم مرد باید دست و دلباز و زن خسیس باشه و در نظافت هم باعث اختلافات میشه اگر مرد سختگیر باشه.
ببینید خدا هیچ دو نفری رو با یک روحیه خلق نکرده و به نظرم در حد کم تو 99 درصد و شاید به جرات 100 درصد زوج ها باشه حتی در مورد حضرت علی و زهرا هم بنظرم بوده که برای کار پیامبر فرمود منزل با فاطمه س و بیرون با امیرالمومنین.
پس در این حد بنظرم مشکلی نیست و سخت نگیرید و بدونید آرزوی قلبی من اینه ای کاش اختلافات ما هم در این حد بود.
در مورد رابطه جنسی نفهمیدم چه اختلافی هست اما این موضوع مهمه که باید حل بشه.
یا علی

سلام

قسمت تلافیش رو جهت مزاح گفتم!من به شخصه هر مناسبتی رو بهش تبریک میگم.حتی تولد اعضای خانوادشو یادمه و اگه امکان خرید هدیه نداشته باشم حداقل کاری می کنم اینه که یه کیک درست می کنم...اما همسرجان به خاطر کار زیاد و خسته کننده همین که اسم منو پسرمون یادشه غنیمته!!!

من اینو درک می کنم و هی به خودم دلداری میدم.ولی دیشب با یه بغض گنده که گهگاهی هم می ترکید خوابیدم...

بالاخره هر کسی یه جوره...همسرجان برعکس پدرشه در این مورد.پدر شوهرم به هر بهانه گل می خره میبره خونه و هدیه...وملا اون کنار نظاره گر.دیشب با خودم می گفتم آیا من به سن مادر شوهر خواهم رسید که همسر و بچه هام اینجوری هوامو داشته باشن و روز مادر به یادم باشن؟!(البته خیلی دور نیست20 سال دیگه!!!)

ببخشید که درددل کردم...

یه پیشنهاد:اگه تو محل کارتون همکار خانوم دارید می تونین از زبون اونا تجربیاتی که خانومای اینجا در میون میذارنو بیان کنین...البته اگه حس حسادت خانوم اجازه بده!

پاسخ:
سلام
خوبه درکش میکنید و باور کنید خدا بخاطر همین صبوری و درک بالای شما جاهای دیگه جبران میکنه.
همیشه قرار نیست که فایده ببریم شما با خدا معامله کن و از خدا پاداش این رو بخواه ان شالله چیزهای خوبی میده.مثل فرزندان صالح و مفید برای جامعه.
نه همکار خانم ندارم.
سلام.خوبی. به نظرمن شما روحیات متفاوتی دارین و اصلا همو درک نمی کنید. چون فقط تو این شرایطه که طرفین همدیگرو مثل یه روانی جلوه می دن.
من مطمئنم که زن شما اونقدر که شما میگین بد نیست و اما شما اونقدر که میگید در رنج و تنهایی هستید درسته.
من خودم تو همچین رابطه ای هستم. نه شوهرم مرد بدیه که ازش جدا بشم نه منو درک می کنه که باهم خوش باشیم. یه تنهایی ابدی. فقط خوبی شما اینه که مردی و اگه بری سراغ کس دیگه مجازاتت سنگسار ! نیست.
بازم سعی کن دل به دلش بدی و نزاری فاصله تون بیشتر شه. تنهایی تو با کارهایی که توش استعداد داری و ادمایی که استعدادتو و خودتو می فهمن و بهت انرژی مثبت میدن پر کن.

پاسخ:
سلام
من درکش نمیکنم؟ میشه بفرمایید باید چکار میکردم که نکردم؟
زن من بد نیست چون دست خودش نیست وقتی مشکل روحی داره و از ابتدا مریض بودند مسلما بد نیست چون دست خودش نیست.
میشه بگید چطور همسر شما باید درکتون کنه تا توضیح بدم دارید اشتباه فکر می کنید.

سلاااااااااام

خوبین؟

من واقعا دیگه نتونستم تحمل کنم

به خدا شما خیلی صبر و حوصله داری

من تا حالا ندیدم اینجوری رو

یعنی زن مثل زن شما زیاد دیدم

ولی مرد مثل شما خیلی کم دیدم

من خودم که یه زنم تحمل این رفتارا رو ندارم چه برسه به یه مرد

خدا بهت صبر بده فقط همین رو میتونم بگممممممممممم

بچه ها لطفا الکی از خانومش حمایت نکنین

خودتون رو بذارین جای ایشون

به خدا تا حالا خوبه کم نیوردن

خیلی خوبه که تا حالا.........

امیدوارم بالاخره طعم خوشبختی رو بچشی

پاسخ:
سلام
ممنون.
چه عجب یه نظر منصفانه دیدیم
خیلی موقعه ها واقعا کم میارم و میخوام بترکم. من میدونم بالاخره سکته خواهم کرد و خیلی زودتر از موعد میرم.
خانم ها که میان اینجا غالبا میگند من مقصرم و سرکار همسر حق داره و یا خیلی ها دعوت به محبت و عشق می کنند برای زنی که اصلا این چیزها معنی نداره.
من نمیدونم برای سرکار همس که هیچ حسی ندارم چطور باید خودم رو براش بکشم.
بیخیال اینم بگذرد
سلام به همه مخصوصا المیراجون.
اقا من به شخصه قبول دارم که رفتارخانم شماصحیح نیست .مهم اینه که شما یادتون بوده و تبریک گفتید.
ماهم اقامون پولیمون کردن.تازه پاکتم نکردن قلبم نکشیدن.نگفتنم روزت مبارک.گفتن این پول واسه روززن.
من هم گفتم مرسی همین که یادت بود کافیه.پولشم روی میز بود دوباره حواسشون نبود برداشتن گذاشتن توجیبشون.
( شکلک تعجب و خنده)
پاسخ:
سلام
چه همسر جالبی!

سلام

خوش به حال همسر گرامی شما...والا خوشی زده زیر دلش.با این همه کشمکش باز به یادش بودین و اینجوری...نوبره به خدا!مث من خوبه که با همسری رفتیم کلی گشتیم یه ساعت دیواری خوشگل برا مامانش خریدیم یه تعارف خشک و خالی هم نزد که تو چیزی نمی خوای عزیزم؟!!تازشم تا همین حالا هم تبریک نگفته بهم:( ولی خوبیش به اینه که راه تلافی برا 23 روز دیگه بازه!!!

پاسخ:
سلام
منم بهشون گفتم بجای تشکرته؟ خیلی از مردا هیچی نمیخرند و ...
برمیگرده میگه همه میکشند خودشونو برای زنشون
عب نداره شما دنبال تلافی نباش زندگی ارزش تلافی کردن نداره. میتونی یه هدیه کوچیک بخری و تو نامه بنویسی دوست داشتم شما هم روز زن برام میخریدی.

آقا شرمنده من نتونستم ساکت باشم ! روز تولد میومدی میگفتی راهکار جلوت میذاشتم روز زن خراب کاری نشه ! راهکارات اینان  .

1 )بعضی زنها هیجان و رمانتیک بودن دوست دارن . باید به صورت ناگهانی به شام دعوتش میکردی و پاکته رو همونجا بهش میدادی . یه شاخه گلم تنگش بود بد نبود . کیکم میگرفتی تو خونه شمع  فوت میکرد . بهانه دست خانوم نمیومد. هر کاری لازم بود کرده بودی. تازه میگفتی پول دادم هر چی دوست داری با هم بریم بخریم . نه که برو بخر  . اگه  تشکر نمیکرد و یه کلمه  غر میزد بهش میگفتی آخرین تولدت یادت بمونه .چند تا عکس میگیرم یادگاری داشته باش .چون هر کاری لازم بود واست کردم باز غر زدی از این به بعد لعنت به من اصلا یادم بیاد تو کی به دنیا اومدی !

2) شما که خانومتو میشناخی. میگی میشناسم . اخلاقشم تو این هشت سالو تو مناسبتا دستت اومده .  ایراد از خودته که  ترمز نمیکنی . دوست داری تخته گاز بری . محبت زیادی کردنم مثل محبت نکردن دلو میزنه . اگه همه ی راها رو رفتیو بازم همون بوده . حتی راه بالاییم کردی و بازم نشده ، امسال باید به روی خودت  نمیاوردی تولدشه . داد و فریاد و غر و یادت نبودو و مردای دیگه ده روز قبل تولد زنشون ثانیه میشمرن تو حالیت نیستو بلد نیستی و همه ی این حرفا رم به جون میخریدی . حرفش که تموم شد بدون  دعوا میگفتی من هشت سال  یادم موند دیدم فایده نداره از این به بعد به من چه که مادرت تو رو  کی زاییده . تولد منم شد تبریک نگو .  مردای دیگه حتما یه  محبتی چیزی از زنشون دیدن ما که شانس نداشتیم . ناراحتی برو گوشی وردار به هر کی میخوای بگو همه میگن ببین چیکار کرده که شوهرش بعد این همه سال اینجوری کرده . به ضرر خودت میشه . بیشتر از اینا ناراحتی در خونه بابات به روت بازه  من از این بیشتر ازم بر نمیاد . برو لشگر کشی کن هر کاری دوست داری بکن

3) تا آخر عمر کادو بخر و پول تو پاکت بذار و غر بشنو و بیا وبلاگ بزن دردو دل کن مشکلتم حل نشه . ده ساله دیگه همین آش باشه همین کاسه

حالا هر کدوم از این سه راه با روحیه ت سازگاره برو . شاید دوست داری خوشت میاد تا آخر عمر خودتو بدهکار زندگیت بدونی بگی شانس نیاوردم دلم یکیو میخواد درو دل کنم ! ما که خبر نداریم !یه  وقتایی اقتدار مردونه  لازمه . دعوا و دادو بیداد و عصبانی شدن لازم نیست . چهار تا کلمه حرف بدون داد و با ابهت مردونه . بذار صد تا جیغ بزنه. وقتی میبینه عکس العملی دریافت نمیکنه ساکت میشه . شما هم خیلی گوش درد گرفتی برو بیرون بگو دو ساعت دیگه میام تا سر و صدا تموم بشه . بچه رم میبرم تو راحت باشی گریه کنی وسلام

پاسخ:
سلام
1. این راهکار رو چون لیاقتش رو نداره و همسر خوبی برام نبوده عمرا انجام بدم. حتی زن و شوهری که دیوونه هم هستند به ندرت اینکار رو می کنند چه برسه به من. اون این حرف حالیش نیست که بگی هر کاری بود کردم میگه نه بیشتر میتونستی مثلا چرا غذا 100 هزاریه و 200 هزاری نیست چرا رستوران این محله اومدی و محله بهتر نبردی و....

2. این راهکارم برای سرکار همسر من که نه ادبی نه فهم و شعوری نداره کارساز نیست چون باید هر روز روزی چند بار غرر بزنه که دلم برای بچه ام میسوزه که شاهد بحث های ما میشه و دوست ندارم تنها عشق و دلخوشیم در زمین ناراحت بشه.

3. زندگی ها غالبا همینه و تا آخر هم این بدبختی ها هست. متاسفانه سرکار همسر ما بیمار روحیه و الا بهترین زندگی رو داشتیم. خدا از باعث بانیش نگذره.

سلام خواهشا به وبم بیایید
پاسخ:
سلام
چشم

سلام.  امیدوارم این روزها برای همه پراز شادی و خاطرات خوش باشه
نوروز امسال با وب شما آشنا شدم تقریبا بیشتر مطالب و حتی نظرات دوستان را خوندم. این طور که پیداست شما خیلی شاکی هستید ولی این به تنهایی مشکل شما را کم نمیکنه و حتی یاداشت هاتون در این وبلاگ هم آنچنان کمکی نکرده چون بیشتر مخاطبانتون خانم هستند و طبق یه قانون نامریی از خانمتون دفاع میکنند. (من نهایت سعی ام را میکنم که بیطرف باشم) .درسته که رفتار هایی که شما از خانمتون اینجا نوشتید اشکال داره اما واقعا همه ی رفتارهاشون همین طوریه؟ یعنی هیچ رفتار خوبی ندارند؟!!! میدونی اشکال کار همسر شما کجاست، این که نیمه خالی لیوان را میبینند و فقط اون چیزهای را میبیند که نیست . نمونه اش تو مطالبتون زیاده اخریشم همین هدیه روز زن
بیایید از امروز یه قدم مثبت متفاوت برای زندگیتون بردارید . از امروز کوچک ترین رفتاری (دقت کنید گفتم کوچکترین، شاید حتی یه لبخند نصفه نیمه) که از همسرتون میبینید و  میپسندیید، خوشتون میاد، یا احساس خوبی درونتون ایجاد میکنه را تو یه دفتر یاداشت کنید سعی کنید دلیل و نوع احساستون را هم بنویسید اگه دوست داشتید تاریخ و ساعتشم بنویسید حداقل سعی کنید مطمئنم میتونید یه چیزایی پیدا کنید...
پاسخ:
سلام
خوش اومدید.
شاید اینطور بگم بگید من بی انصافم و یا بدون وجدان حرف میزنم اما باور کنید ایشان یک دهم لیوان پر هست و نه دهم خالیه.
من از این ناراحتم که سرکار همسر از هر جهتی که فکر میکردم نواقصی داره و ...
دلتون خوشه ها کدوم احساس خوب ایجاد کنه؟ این حرفا اصلا به گروه خون ایشون نمیخوره.

زین پس , به جاااااای یوووووووهووووو میگوییم : یاااا حق.. و مثل ادم سلااام میکنیم..( خودمو میگم .. کسی به دل نگیره خواهشاا ) 
والله دیگه.. چیکاار کنیم ..
سلااام علیکم و رحمت الله..
روز ماااا خانومهاااااا , موجودات زیباااااا , دوست داشتنی , حساااااس, مدیر, خلااااق , و ..... مبارک خودمووووون باشه...
اقااای مدیرررر ؟؟؟ سلاااااام برادرررر... خوبی برادر ؟؟ ما نیستیم خوش میگذره برادر ؟؟ ..گرفتااار شدیمااا برادر...این چه وضعشه برادر؟؟؟؟
وبلاگ اقااای مدیررر , از شر اغیااار دور باد .... امین..

....
...
..
.
روز جیگـــــــــرر اقااایووون مبـــــــارکــــــــــــــــــــ..
پاسخ:
به به ببینید کی اومده؟؟؟
سلام به المیرا خانم
احوال شما؟ بالاخره از پشت پرده غیبت ظهور کردیداااااا
بابا ما که گفتیم مشکلی نیست و حواسمون هست دیگه رفتن برا چی بود؟
نظراتتون رو هم مثل سابق بدید ایراد نداره بابا

در ضمن روزتون هم مبارک و ان شالله همیشه شاد باشید و خرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">