رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

مسافرت خسته کننده

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳ ب.ظ

با سلام و ادب به دوستای خوبم

عرض تسلیت دارم بخاطر شهادت امام حسین و یاران باوفایش.

ببخشید چند روز نبودم.این تعطیلات رفته بودیم زادگاه پیش پدر و مادرمون شهرستان.

روزای خوبی بود تو روضه های امام حسین خوب حال میکردم.

سرکار همسر هم متاسفانه مثل همیشه عملکرد خوبی نداشتند.روزی که رفته بود خونه مادرش ظاهرا دعوای مفصلی کرده بودند و تو ماشین که بودیم میگفت چرا اومدیم اینجا و... و حسابی عصبانی بود و طبق معمول با من دعوا میکرد طوری که بحث کردیم تو ماشین داد میزد.

میبینید شانس ما رو؟ غالب زنا برای مادرشون و رفتن خونه مادرشون جون میدند سرکار همسر ما هم اینطور جون میده.

خونه مادرمم که هست موقع خواب پدرم رو درمیاره.که چرا مادرت به جاری عسل داد برد و بچه اش مریضه چرا داروهای گیاهی داده و...؟چرا بچه ما مریض میشه اینکار رو نمیکنه؟(البته دروغ میگه چون با بچه ما هم همینطوره شایدم بیشتر چون خیلی دوستش دارند اما سرکار همسر از حسادت فوق از حد معمول چشم دیدن نداره)

و متاسفانه تحقیرات بیش از حدی که همیشه میکنه.

میگه دوستات بهترین جایگاه اداری و اجتماعی پیدا کردند و تو هیچی نشدی.عرضه نداری و...

و شاید یک ساعتی همین تحقیرات رو ادامه میداد و من ساکت بودم و جوابش رو نمیدادم چون بحمدالله خدا به من بیش از لیاقتم داده و اگر دوستام پیشرفت کردند هم سنشون بیشتر از منه هم شرایطشون از ابتدا با من فرق داشته.من که خدا رو شکر میکنم و تلاشم رو هم ادامه میدم.

حالا کاش خودش طوری بود که زرنگ و فعال باشه اما ...

در کل مسافرت خسته کننده و بدی بود مثل همه مسافرت ها.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۵
مرد تنها

نظرات  (۱۹)

سلام من بعضی از مطالبتون رو خوندم ... هر چند سرشار از نارضایتی و ناشکری هست.... اما اینو بدونید که علت ناسا ناسازگاری خانمتون شاید شما هستید اون دوست داره به جای اینکه شما ازش انتقاد کنید یا دربرابرش سکدت کنید بهش اطمینان بدید که دوستش دارید تا اون وفت معجزه ی محبت رو در خونه تون حس کنید ... 
پاسخ:
سلام
ببخشید ولی خانم من نو وبلاگ نیستا !
تو زندگی هم خیلی از این حرفا رو بهش نزدم.
تو نظر دادن کمی هم دقت داشته باشید بد نیست.
اخ که چی می کشی توووووووووووو ؟
فقط من می تونم حست کنم بی خیال عزیزم

سلام
مدتیست نمینویسید...!
انشاالله که خوب باشیــــــــــــــــــــد
پاسخ:
سلام
ببخشید حال نداشتم چند روزی.
من بدون عشق می میرم..

من بدون عشق زیبا یی گلها را نمی بینم.
من بدون عشق د یگر عطر گلهای بهاری را نمی بویم.
من بدون عشق پروا ز پرستوی مها جر را نمی بینم.
من بدون عشق د یگر در شرا ب کهنه ی ساغربدستان بهشتی شور و مستی را نمی جویم.
در مزا میردلم دنبال هر شعری که میگردم همه خا لی ازعشق ا ست .
در دل و جانم طنین نغمه ی داود خوش آ وا زرا گم کرده ا م د یگر،
من بدون عشق سبزی چمن ها را نمی بینم ؛
دردلم گرمای سوزان بیابا نها ی بی آ ب و علف یخ کرده تر از سردی برف زمستان ا ست.
من بدون عشق د یگر با خود م در آ یینه بیگا نه ا م ؛ حرف دلم را هم نمیگو یم.
من بدون عشق د یگر خوا ب شیر ینی نمی بینم.
من بدون عشق زیر با رش سنگین با را ن بها ری گونه هایم خشک و داغ ا ست.
من بدون عشق در برف سفید پشت بام خانه ها رنگ سیاه و تیره می بینم.
من بدون عشق در ا لماس هم آ ن روشنایی و درخشش راکه در چشمان توجستم ، نمی بینم.
من نفسهایم، بدون عشق، د ر زند ان سینه ، چون ا سیری زیر شلا ق شما رش های
معکوس ا ست.
من بدون عشق د یگر نقره گون ا مواج کف آلوده را بر بستر دریا نمی بینم و هنگا م غروب،
قا یق مردان ماهیگیر را دیگر نمی بینم. 
من بهنگا م غروب ا فتا د ن تاج گل خورشید را درطشت نارنجی نمی بینم،
و بهنگام سحر؛ آن بپا بر خا ستن ا ز بستر نورو طلا را هم نمی بینم.
من بدون عشق زیبا یی گلها را نمی بینم.
من بدون عشق د یگر عطر گلهای بهاری را نمی بویم
من بدون عشق می میرم؛ من بدون عشق می میرم؛ من بدون عشق می میرم.
پاسخ:
بنظرم عشق زمینی این چیزها در موردش صدق نمیکنه.
۰۷ آذر ۹۲ ، ۱۳:۳۴ ریحانه خانم
سلام عموجانم عزادایت قبول.. من خیلی دوست دالم و برات دعا میکنم که خدا بواسطه بد اخلاقی های زنت همه گناهاتو ببخشه و همه این مهربانی را توشه اخرتت کنه.........راهی سفر جمکران اگر شدم دعایی میزه خواهم کرد براتون عمو جانم.. من خیلی 
پاسخ:
سلام و ادب
ممنونم از لطف شما.حالا از کجا معلوم ما کلی گناه داریم که خدا همه اونا رو ببخشه(شوخی میکنم)
لطف میکنید .رفتید سلام ما رو به آقا برسونید و بگید فلانی گفت مخلصتیم آقاجون.
سلام دوستf
دوست عزیز میدونم فکر میکنید ادم بدی هستم ولی نه بخدا پدر من هم 6 ماه پیش فوت نمودند با اینکه هممون ناراحت بودیم وتلاش میکردیم که زنده بمونه برای کسی مزاحمت واذیت ودل ازاری نکردیم 
همسرم وقتی خونه میاد یه طوری رفتار میکنه که انگار من پدرشو مریض کردم  بخدا من ناراحت هستم مدام دعا مکنم خداا هرطوری که صلاح میدونی راحتش کن دعای بدی میکنم؟
همسر من یه ادم شکاک هستند به همه چیز شک دارند کوچکترین حرفی که بهش زده بشه تجزیه وتحلیل منفی میکنند 
براتون خواهم نوشت که چه اخلاق  دارند

سلام هرجند یه جانبه نمشه به قاضی رفت  به نظرم یه چارجوب برای  زندگیت تعیین کن اون یاد گرفته اگه گیر بده به خواسته هاش میرسه پس شما اگه خواسته های منطقی  شو اجابت کنی وقاطعانه روی حرفت وایسی ووقتی می گی نه فعلا پول ندارم  ویا هر دلیل دیگه ودر موقع بحث بیرون بروی ویا باشگاه بری ویا جایی که اورا نبینی  یاد میگیره  قبلا چقدر خوب بودی  انشاالله سعی میکند قدر شمارو بهتر بداند.رفتار خودتت اونو اینطور بار اورده 
پاسخ:
سلام
شاید...
منتظر نظرتون بودم اما..............
پاسخ:
نمیدونم چرا بعضی موقعه حس نظر دادن نیست.
اما چشم میام و نظرم رو میگم تلخ یا شیرین.
سلام به برادر گرامی.
عزاداری ها مقبول 
برادر من ب خدا اشتباه میکنین داری شیوه زندگیتو اینطوری پیش میبری تا کی؟بالاخره باید درست بشه یا نه ؟خودتون هیچ رو تربیت بچه تاثیر میزاره 
خواهش میکنم پیگیر یه مشاوره خوب باشین حتما میتونه یه راه درست رو جلو پاتون بزاره.
یه رفتار انسانانه مگه چقدر سخته؟ بعضی تجربه ها واقعا روح آدمو جریحه دار میکنه. میتونیم سعی کنیم ،لااقل آدم باشیم. 
پاسخ:
سلام
چه عرض کنم؟
چشم...
ببخشید میخواستم ب دوست خوبم زهرا جون بگم خیلی بی انصافی خدا نکرده پدرشونه بهشون حق بده معلوم نیست ب قول خودت چق دیگ زنده باشه خوب میخوان از وجودش استفاده کنن.و اینو اونایی ک مثل من پدرشونو از دست دادن میدونن ک ثانیه ثانیه وجود پدر و مادر در هر شرایطی برای فرزندان نعمتیه  از شما خانم متشخص توقع نداشتم متاسم..انشالله پروردگار ب پدر شوهرتون هم شفا عنایت فرماید..
سلام عرض شد
احوالات شریف؟
چقدر دپرس شدین!


(آنجا به یادتون بودم. فقط میتونم براتون از صمیم دلم دعا کنم که روزیتون بشه)
پاسخ:
سلام
ممنون شکر خدا خوبم.
شما خوبید؟ زیارت قبول.سوغاتی؟؟؟؟؟؟؟
دعای ارزشمندی بود.ان شالله

راستی آیدی ندارید ؟میخوام آنلاین باهتون صحبت کنم.اجباری نیست اما دوست داشتید خوشحال میشم بدید.
سلام خوبین؟
چرا اپ نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
حالش نیست
سلام خوبین؟
کم پیدایین ؟
التماس دعا
پاسخ:
سلام
ببخشید.کمی بیحال شدم.
سلام 
عزاداریتون قبول باشه 
خوبید؟
پدر همسرم 83 سالشه مریض شده بخاطر مریضی  ایشون هممون ناراحت هستیم همسرم 8 خواهرو برادر هستند یکی از یکی بیشتر خودشون لوس میکنند که من بابارو بیشتر دوست دارم اخه ادمای حسابی یه پیر مردی که 80 درصد کلیش از کار افتاده پاهاش باد کرده قادر نیست غذا بخوره بیرون بره سون بهش وصله  لای پتو میبرن بیمارستان گریه داره؟ ترا بخدا شما بگید گریه داره ؟باید بشینند دعا کنند واز خدا بخواهند که هرچه صلاح میدونه اون بشه بنده خدا پیرمرد روحانینم بوده الان بچه ها یا پرستار زیرش لگن میذاره  غذا میده  زجر میکشه برای ارامشش باید دعا کرد چون خوب شدنش با خداست 
دوتا از بچه هاش بیمارستان بستری شدند از بس که گریه میکنند 
همسر من هم بخدا واحد تمام کارهاشو ول کرده مدام پیش پدرش هست 
نگید من بدم نه بخدا هرچیزی اندازه داره من وبچه هاش هم بهش احتیاج داریم من تنهایی از مسئولیت خرید تمیز کردن وپختن وجواب بچه هارو دادن و.............همه کارها رو ندارم ادم باید یه مقدار هم انصاف داشته باشه من هیچی نمیگم خودش چی ؟نمیگه این زن چکار کنه تازه منو ملاقات اونا نمیبره باید خودم برم ملاقاتشون 
شما قضاوت کنید 
من بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام..امیدورارم روزی ببینم که جز شادی و خوشبختی از چیز دیگه ای سخن نگی...
سلام عزاداریتون مقبول.جاتون خالی در این ایام توفیق زیارت اقا علی بن موسی الرضا داشتم و اونجا عزاداری شرکت کردیم. نایب الزیاره شما هم بودم. التماس دعا
پاسخ:
سلام
ممنون لطف کردید.ان شالله همیشه قسمتتون بشه

سلام..

عذاداریهاتون قبول...

راستش دیگ نمیدونم چی باید بگم ..

اما همینک اینقدر صبر و گذشت دارین خودش خیلیه و خوش بسعادتتون

وگرن خیلی ها هستن نمیتونن تحمل کننن و خودتون فکرشو بکنید یکی این بگه یکی اون بگه چی میشه...

 

پاسخ:
سلام
ممنون.
سلام
قبول باشه عزاداری هاتون
کاش بفهمیم که زندگی یعنی قدر دانستن همین لحظه های باهم بودن...نمیدونم چی بگم اما دعا میکنم روزهای با آرامش بیشتری هم در پیش باشه براتون...انشالله
پاسخ:
سلام
ممنون
چه بگویم وقتی کسی قراراست درد بکشد، می کشد... این روزها منم روزهای خوبی نداشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">