رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

سختی تنهایی

شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۵ ق.ظ

با سلام

خیلی از مواقع حرف های دل رو موقع خواب به تاریکی ها باید گفت.

خیلی از غم و غصه ها که شاید درکش برای خیلی ها سخت باشه ،چیزهایی که فقط خودت می فهمی و هم فکرهات.

راستی امروزه چقدر سخته پیدا شدن همفکر؟ کسی که خوب درکت کنه و خوب بفهمدت.

هیچی مثل تنهایی و غربت سخت نیست.

نظرات  (۷)

واقعا خیلی سخته
فقط خودت می فهمی چی می کشی
تنها همراه گریه ...
سلاام
این دو مورد تنهایی و غربت رو من خوب درک میکنم.
در غربت،تنها شدم و با تمام وجودم تنهایی و درد غربت رو حس کردم.
اما در اوج تنهایی خدا بهم نزدیکتر از همه بوده و هوای منو بشتر داشت.
توکلتون به خدا.
نبینم غمگین باشینا
اینجا دوستان زیادی داری همدردهای زیادی که میتونن در خیلی موارد راهنمایی و یا کمکتون کنند
امیدت به خدا باشه
پاسخ:
ممنون
بله دقیقا همینطوره.
ان شالله همه شماها زندگی شادی داشته باشید.
سلام دوست محترم 
صبحتون بخیر 
پاسخ:
سلام زهرا خانم
صبح شما هم بخیر.
خوبید؟
سلام
نهههه اصلا ناراحت نشدم. اتفاقا اسم جالبی بود، یه لحظه خندمم گرفت.
هر روز اینجا میومدم، و میدیدم که دارین با کسی صحبت میکنید نخواستم بپرم وسط حرفاتون (شکلک مودبانه!)
اگه اون خانوم محترم مشکلتون رو کاملا درک کنند و از طرفی قِلِقِ همسرتون رو بدونن میتونن بدون اینکه آبروریزی، دلخوری و هر چیزه دیگه پیش بیاد با سرکار همسر حرف بزنن.
البته بازم تأکید میکنم که ایشون باید با همسرتون دوست باشن و از روحیاتشون مطلع، و گرنه به راحتی لو میره که از طرف شما اومدن.
دور و بر خودتون رو یه نگاهی بندازین امیدوارم بتونید امشب بهمون معرفیشون کنید.

پاسخ:
سلام
خوب خدا رو شکر.
بله اما من اصلا روم نمیشه بگم و ممکنه خرابکاری کنه.به ریسکش نمی ارزه. همین جا هم به زور حرف میزنم.

سلام
اگه میتونید از دوستان صمیمی خانمتون، یا همون خانمی که گفتین خیلی مؤمن و خوش برخوردن یه کمکی بگیرین.
شاید فرجی شد
پاسخ:
سلام
چه عجب؟در غیبت صغری بودید؟
گفتم شاید در جواب نظرات قبلی گفتم مشاور اعظم ناراحت شدید و رفتید ک رفتید.
چه کمکی؟چطوری؟ سرکار همسر اگه بفهمه که میفهمه حتما گوش تا گوش سر مبارکم رو خواهد برید.

سلام..خوبی داداش گلم..نبینم ناراحت باشی....
پاسخ:
سلام
خوبی شما؟دیگه کمتر سر میزنید؟
این ناراحتی ها نباشه قدر شادی ها مشخص نمیشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">