رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

دلم گرفته

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۲۴ ب.ظ

با سلام

دلم خیلی گرفته است و عصر جمعه هم خودش دلگیره.

تو نماز مغربم که میخوندم اشکم جاری شد و الانم که دارم می نویسم بغض کردم و ای کاش مجالی بود تا خوب اشکم جاری می شد.

نه بخاطر مشکلم با سرکار همسر بلکه بخاطر گناه.

در ابتدا مقدمه ای عرض کنم و اون اینکه یکی از معضلات بزرگ طلاق های عاطفی نیاز عاطفی است که هم در زن و هم در مرد ایجاد می شود و اگر این خلع پر نشود ممکن است با وسوسه های شیطان به شکل حرام پر کند.

نمونه های آن امروزه زیاد به گوش می خورد و خیانت ها فراوان شده و 99 درصد علت آن به همین مشکلات زن و شوهر و طلاق عاطفی بر میگررد.

حال همین خلع که در من وجود داره باعث ترسم شده نه از ناحیه سرکار همسر که خیالم راحته بلکه از ناحیه خودم که پام بلغزه و به گناه بیفتم که متاسفانه تا حدودی...

هیچ وقت گناه رو دوست نداشتم و از گناهی هم که دیگران میکردند متنفر بودم ولی حالا خودم...

خدایا اگر امتحانم میکنی بیخیال شو که دارم رفوزه میشم و همه اندوخته هام رو از دست میدم.

اگر مشکل از خودمه و امتحانی نیست کمکم کن سربلند بیرون بیام.

نظرات  (۱۱)

چیکار کنم استاد بزرگ ، منم میدونم رابطه جنسى باید کامل  باشه  و وگرنه آدم شکنجه گر میخواد چیکار ، آدم همسر میخواد یعنى هر دو  سرشونو یه جا بذارند و راضى باشند از هم که اینم همین جوریه که شما میفرماین ، من دلدارى میدم ایشونو ، نمیشه که علنا گفت آقا خانومو بىخیال شو آزادى ، البته من اگه مرد بودم  بیخیال میشدم ، یعنى چى ، بابا خانوما آقایون هر اختلافى با همسرتون دارید ، رابطه عاطفى و زناشویى تونو خدشه دار نکنید و موضوعا رو با هم قاطى نکنید ،نذارید همه چى با این رفتارتون خراب شه و طرف مقابل فکر خیانت و گناه بیفته !!!!!!!!!!

 سر چیزاى دیگه اذیت کنید نه این چیزهاى اساسى ،کو گوش شنوا ، ما که داریم میگیم ، آقاى مدیرم بنده خدا مثل بقیه و خود ما گیر کرده تو این مساله ، نمیدونم شاید خانومشونو تو این مورد یا رفتارهاى دیگه یه تکون حسابى بدن ، و خشونت به خرج بدن درست میشه ، مرگ یه بار شیون یه بار ، هر چى خیریه و واسشون صلاحه ما همونو براشون آرزو میکنیم 
پاسخ:
موافقم
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۴۴ واااا ارزو خانومممم
ارزو خانوم شما گویا مجردی که به این بنده خدا میگی به یه بوسه اکتفا کنه ها چون اینطور به نظر میاد که اهمیت  رابطه جنسی و استحکام پایه های زندگیه مشترک رو به شخصه تجربه نکردین.رابطه جنسی سالم و کامل جدا از برطرف کردن نیازهای جسمی میتونه ایجاد عشق کنه و یا به تعبیری سلامت روان میاره.مرد یا زنی که از رابطه اش رضایت کامل داشته باشه به سادگی احساس خوشبختی میکنه و برعکس.حرف در این باب بسیار است و وقت اندک.تا درودی دیگر بدرود.
جناب مدیر موافقی؟؟
میخواستم بگم در قسمت پیام  نمیشه عکس گذاشت  میخواستم یه کارکاتور خنده دار بذارم نشد امکانش هست عکس هم بتوان اضافه کرد
 
همین که خانوم میذارند یه بوس ساده  بهش کنید کافیه 
گناه نه اصلا ، نه به کسى اجازه ندید ، نه خودتان راغب باشید

آخه شما چون دوستش دارید و جدایى رو هم نمیخواهید دیگه مجبورید گناه مناه نکنید 
یا خدا یا خرما 



پاسخ:
نمیدونم. آدرس عکس رو بزارید
ام مممم نه هدفم نگرفت... حالا بعداً میگم.
پاسخ:
دارم از فضولی میمیرم قضیه چیه؟
سلام
خوبین؟
چه خبر؟
امروز یه وبلاگی رو دارم میخونم.
از اول اولش زدم که کامل بفهمم چی شد و چی شده و چه ها میخاد بشه.
شما هم دوست داشتین کلیک کنید رویش:
http://womanart.blogfa.com/
پاسخ:
سلام
ممنون.
سلامتی رهبر.
اجمالا نگاهی کردم و شکر خدا خانم خوش فکر و سالمی هستند.
زن اگر سالم باشه روحا خصوصا زندگی شیرین میشه.البته مرد هم همینطوره.

من اصلا متوجه نمیشم!!!!!!!!!!

و از گناهی هم که دیگران میکردند متنفر بودم ولی حالا خودم...

مثلا چی؟
پاسخ:
سلام.
خیلی مهم نیست.از فک کردن به این موضوع هم ناراحت میشم چه برسه بیانش کنم.
ممنون سر زدید.
امیدوارم هیچ کس که پاک بوده به گناه الوده نشه این دنیا زود تموم میشه مهم اینه که تو این فرصت کم با خدا باشیم به یاد خدا و هر لحظه خدارو تو زندگیمون حس کنیم گناه راحته اما گناه نکردن سخت خدا انسان های بزرگو امتحان میکنه ولی اونایی که از خدا دور شدن دیگه امتحانی براشون وجود نداره پس بزرگی خودتونو حفظ کنید.
پاسخ:
سلام
ممنون از قوت قلبتون.
بله واقعا گناه نکردن سخته خیلی.ولی ای کاش خدا منو اینطور امتحان نکنه.

سلام عصرتون بخیر

همونطور که خودتون اشاره کردید ایشون دچار افسردگی ناشی از فشارهای روحی و روانی قبل از ازدواج هستند بنابراین صحبت کردن و کمک گرفتن از یک مشاور خبره میتونه در تغییر رفتارشون موثر باشه حتما از یه مشاور خوب کمک بگیرید مطمئن باشید بی نتیجه نخواهد بود
براتون آرزوی زندگی توام باآرامش دارم

پاسخ:
سلام
ممنون.ایشون دو سالی هست مشاوره و تحت نظر دکتر عصاب هستند.فایده ای نداشته.
این مشاوره ای هم که با هم میخوایم بریم به اسرار خودش بود .تا وقتی خودش نخواد و مشکل رو ریشه ای حل نکنه هیچ چیزی تغییر نمیکنه.

سلام

این خیلی خوبه که به خودتون تلنگر میزنید و از خدا میخواهید که کمکتون کنه پاتون نلغزه

قرآن بخونیدو فقط به خاطر خدا و فرزندتون صبر کنید

پاسخ:
سلام.
درسته راهی جزء صبر نیست.
به من حمله کن خدایا
فقط تو می توانی
سرنگون کنی
نفس اماره ام را
من  پر از تسلیحات شیمیایی و
کشتارجمعی گناهم!
پاسخ:
خدایا...

خدایا

گاهی گناه کردم

تا شاید دلت

بسوزد برای من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">