رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

غبطه میخورم!

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۱۶ ب.ظ

وقتی زندگی شاد دوستان و بعضی از زن و شوهر ها رو میبینم و میشنوم خیلی خوشحال میشم که اینگونه از زندگی لذت میبرند.

اما از طرفی غبطه میخورم و با خود میگم خدایا چرا زندگی من اینطور نشد؟چرا من نباید از زندگی لذت ببرم؟

هر چیزی که انجام میدیم توش ناراحتی و عصبانیت خانه.

مسافرت میریم گیر میده؟

مهمونی میریم همینه؟

عروسی های نزدیکانه برام عزاست و...

خدایا....

نظرات  (۸)

۱۳ آبان ۹۴ ، ۰۸:۵۸ میزا محمود پشگل فروش
خدایا دل همه بندگانت را خوش کن و گره کور همه مسلمانان را باز و زندگیشان را شیرین کن با هم بسازید وخوش باشید دنیا دو روزه
پاسخ:
هم اسمت قشنگه هم نظرت.
امیدوارم محصولاتتون با این رکود ایجاد شده در دولت بی تدبیر و ناامید کننده و ترسو به فروش بره که غرق در آن نشوید.
تاکی تحمل...
تا مرز دق مرگی
غم تانهایت

زندگی من هم مثل شماست .
نا امید ناامیدم و فقط دعا از دستم برمیاد. به خدا واگذارش کردم .
منم همیشه حسرت زندگی دیگران رو میخورم. واقعا خوش به حال اونایی که زن و شوهریه خوبی دارن.
ماله ما که هر روز دعواست و حرف از طلاق.
جالبه که هر دومون بخاطر ترس از حرف مردم پا پیش نمیذاریم و زوری تحمل می کنیم
سلام غبطه خوردن گرهی از مشکلات کور زوج ها را باز نمی کند. بیایید تمام کینه ها را دور بریزیدو فکر کنید تازه با یک همسر مهربون اشنا شدین توصیه به خط و نشون کشیدن نمی کنم چون مشکلات بیشتر میشه فقط صبر گذشت و مهربانی و اینکه همسرتان را متوجه نکات مثبت وجودش کنید و اینکه او برای شما بهترین است. از زن های اطرافیان بوی÷ه جاری نزد او چیزی نگویید انشالله مشکلات کمتر شود.
پاسخ:
سلام
چشم نکات خوبی بود.
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۴۸ احساسات ترک خورده یک زن!!
داداش اوضاع من از تو بدتره ....تف به این دنیا!!! ....لعنت به مرد نفهم ..لعنت به مرد یخ وسرد ....نمیدونید چقققققققققققققققد ر دلم بره ....
پاسخ:
سلام
دنیای عجیبیه.
امیدوارم شما همسر خوبی براش بوده باشید و اگر شما کوتاهی نمی کنید و اون اینطوره بی انصافی میکنه.
مشکل من اینه که هیچ کم نمیزارم و همیشه خوبی میکنم اما بازم...
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۱۴ وبلاگ زندگی

خیلی راحت از زندگی شخصی تان می گویید و این برای من خیلی عجیب است

اینجا بنظر شما همه محرم اسرار دل اند؟

 

پاسخ:
با سلام
من برای دلم مینویسم.
و کسی هم منو نمیشناسه که مشکلی پیش بیاد.
سلام صبحتون بخیر 
خدا بزرگه  دوست عزیز همه چیز درست میشه 
فقط با کمی صبر وشکیبایی در زندگی میتونیم اوقات شیرینی برای خودمون  وبچه ها ایجاد کنیم 
پاسخ:
سلام
ممنونم.
بله جزء صبر و شکیبایی راهی نداریم.
اما این صبر و شکیبایی داره پیرمون میکنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">