رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

حسادت عجیب زنانه

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹ ب.ظ

یکی از مهمترین علت های درگیری ما حسادت بیش از حدی است که همسرم به جاریش دارد.

و متاسفانه علت حسادت دو چیز است که یکی دردآور است و دیگری ناراحت کننده.

می گوید او جاری بهترین شوهر رو داره و بهترین پدر و مادر رو داشته و من از هر دو محرومم.

میگم خانم من که بحمدالله از نظر مالی و اخلاقی از برادرم بد نیستم و شاید بهتر هم باشم چرا اینطور قضاوت میکنی؟میگه نه خیر تو خوب نیستی.

میگم اگر هم بدم چون تو رفتارت درست نیست و مطمئن باش اگر مثل جاری خوش اخلاق و دل به زندگی بدی منم بهترین رفتار رو با تو دارم.

وقتی همش با من جنگ و دعوا داری چطور میتونم محبت کنم؟

وقتی همیشه ناشکری میکنی و زندگیمون رو بدترین زندگی میدونی چطور بهت محبت کنم؟

و...

نظرات  (۲)

سلام رییس....
این حس حسادت نیست زبونم مو در اورد بس که گفتم.این نوشته خیلی قدیمیه .امیدوارم  دیگه دلیل کارهای خانومت رو حسادت ندونی...
قبلا راجع بهش صحبت کردیم.دلیلش رو هم فهمیدیم.انشاءالله که دیدت عوض شده...
 
زندگی بایه همچین بنجلی وحشتناکه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">