رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

چقدر خوبه زن شاداب باشه.

شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۱ ب.ظ

با سلام

یکی از مسائلی که در زندگی زوج ها فراموش شده و شاید فقط در یکی دوسال اول زندگی بیشتر مشاهده اش کرد بحث نشاط و شادابی زن و شوهر هست.

این خیلی خوبه که وقتی مرد میاد خونه زنش رو سرحال و شاداب ببینه و اهل خنده و شادی و نشاط باشه و با شوهرجانش بگه و بخنده و شوخی کنه.شاید خیلی از خانم ها فک کنن صرف لباس پوشیدن های جذاب و متنوع و یا آرایش برای همسرجانشون کافیه اما نه این کافی نیست و باید در رفتار و اعمال هم تنوع و شادابی داشته باشه.

متاسفانه خیلی از خانم ها بخاطر مشکلات بیخودی مثل حسادت ها و رفتارهای مادر شوهر و خواهر شوهر و جاری یا فلان اشتباه همسر و یا ایرادهای بنی اسرائیلی همیشه در افسردگی و ناراحتی به سر میبرند حتی مسافرت ها و مهمانی ها و با سکوت فضای ارتباطی خود رو تیره می کنند و این خیلی بده.

من به سرکار همسر زیاد گفتم که بابا شاداب باش و بگو بخند و شوخی کن و انقدر نرو تو افکار پوچ خودت که جزء ویرانی هیچی نداره. اما کو گوش شنوا؟

مردها هم همینطور باید باشند اما ممکنه مشکلات و خستگی کار و مخارج زندگی کمتر اجازه بده اما خانم ها براشون امکانش بیشتر و راحتره. مخصوصا برای روحیه خودشون و تربیت بچه هاشون عالیه.

زن باید سرزنده و با نشاط باشه حتی با وجود مشکلات و کدورت هایی که از همسر و دیگران داره.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۵
مرد تنها

نظرات  (۹۳)

جوانی گفت :
زن عـــــقل ندارد. ..؟
شیخ در جوابش گفت بی عقلی زن در این بود که جاهل مثل تو را 9 ماه در شکمش پرورش داد 2سال شیر داد 20سال منتظر شد تا احمق مثل تو را بزرگ کند تا بهش توهین کنی ...
این شادی رو شما تو همسرتون به وجود میارین و بالعکس
چطور انتظار دارین وقتی هزار تا مشکلات یک طرفه ریخته رو سرش الکی واسه شما بگه بخنده؟ اصلا چطور میشه خانمی که از زندگیش راضی نیس خودش رو شاد نشون بده؟ شادی درونیه و انتقالش دو طرفه
شما مردین و کاملا دنیاتون با خانوما فرق داره.ب نظر من هر مردی دنبال یه بهانست ک بناله از زنش.هر کی یه جور.دلم برای خانوما میسوزه.
ک همیشه باید تلاش کنن ک اقایون ببیننشون.
من که همیشه افسرده ام چون شوهرم خودخواه چون بهم خیانت کرده همه جوره باهاش کناراومدم الانم یه دختر3ساله دارم ازش دلسرد شدم دیگه حوصله خودمم ندارم همش احساس مریضی میکنم اگرمنم مشکلی داشتم دلیل بر خیانت نبود شوهرمن خودش آدم سردیه هیچ وقت بهش خیانت نکردم الان دیگه مثل سابق نیستم میتونم بگم دیگه دوسش ندارم ازش رنجیدم دلم شکسته 
وا چطور به مرد میگید اون سرکار کلی مشکل داره و بهش حق میدید شاد نباشه ولی به زن میگید با وجود مشکلات باید شاداب و سرحال باشه ازونور میگید وقت بیشتر داره ازینور میگید فشارها رو بزارم کنار. مرد نباید بزاره کنار زن فقط باید بزاره؟
سلام .من یه خانمم .انگار بلد نیستم شوخی کنم اصلا وقتی پیش شوهرم هستم نمیدونم چی بگم از چی صحبت کنم چیکار کنم که بخنده .بیشتر شوهرم حرف میزنه شوهرم منو میخندونه .باید چیکار کنم کمکم کنید لطفا 
پاسخ:
آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee
انقد بدم اومد ازاین حرف که خوب لباس پوشیدن و آرایش کردن کافی نیست باید شاداب وبانشاط باشه خانوم.باید همه این کارهارو انجام بدیم که شما مردا خوش باشین.شما اگه واقعا مرد باشین خانومت خوشحال  وشاداب خواهد شد .اصلا به نظرم مردا خودشون باعث افسردگی وبیحالی آن. 
پاسخ:
آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee
همتون بیکارید 
بعد از این همه سال هنوز نفهمیدید واسه مردای ایرنی باید نقش یه عروسک خوشکلوبازی کرد؟؟؟
شبا هم برو نیاز هاشو برطرف کن دیگه بقیشو عین یه سگ رام میشن 
چرا ب زور میخوای عشق و احساسو ب کسی یاد بدی که ذاتا زیبایی و ظاهرتو میپرسته فقط ؟؟؟
؟؟؟
پاسخ:
آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee
پس خوش به حال همسریم
پاسخ:
آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee
من قبول دارم که زن باید شاد باشه، ولی اگه من هیچ جوابی به شادابی زن نداد چی؟!مثل آقای ما...
اونوقت آدم انگیزه اش رو برای ادامه شادی از دست میده...

سلام . من 36 سال دارم و از زندگیم خیلی راضیم یه پسر خیلی نازم دارم . اوایل خانواده شوهرم به شدت با ازدواج ما مخالف بودن طوری که هر چه توهین و تهمت و دروغ بود که به من میزدن و منم فقط بخدا واگذار کردم البته خیلی حرص میخوردم اوایل . و خیلی صبوری کردم و هر چی میگفتن من فقط سکوت میکردم چند سال گذشت وقتی پسرمون به دنیا اومد فهمیدن در مورد من خیلی زود قضاوت کردن البته هیچوقت بابت حرفایی که زده بودن عذر خواهی نکردن . ولی بعد از یه مدت حرص خوردن زیاد . فهمیدم فایده ایی نداره این وسط فقط من دارم داغون میشم . من دارم مریض میشم و پیر و افسرده و در حالی که در حال حرص خوردن و فشارهای عصبی هستم اونا دارن میرن مسافرت و خوشگذرونی و بلاخره تونستم بیخیال حرفاشون و رفتارهاشون بشم . الان وقتی عمدا میخوان حرصم بدن بیشتر دلم براشون میسوزه . اصلا حرص خوردن بجز پیر شدن خودتون کاری از پیش نمیبره 
به نظرم شما بیماری ایشاا...خودت رو درمان کنی وسلامت بشی دلم برای زنی که زندگیش رو وقف ادم نالایقی چون شما کرده میسوزه
درود به همه دوستان.این آقا خودش معلومه افسرده هست و بیماری روانی داره که خانمش هم نمیتونه در کنارش شاد باشه.آقا خودت شاد و شنگولی و خانم شاد نیست یا خودت عبوس و افسرده و انتظار داری خانم بیچاره که از اخلاق سرد و بد شما در عذابه بیاد برات دلقک بازی دربیاره تا برج زهر مار شاد بشه! پس خودت چی؟ خودت شادو شنگول هستی که به اون انرژی بدی و اون هم این شادی رو به تو بازتاب بده؟؟؟ در جواب توهینی که به زن و اول از همه به مادر خودت کردی که زن ناقص العقله، اولا اون مرد عرب زن ستیزی که این حرفو زد غلط کرد و شما هم بیشتر.ثانیا اگر زن ناقص العقل باشه پس مرد "فاقدالعقل" هست
ثالثا حتی خود دانشمندای مرد طبق شواهد قبول دارند که مغز زن تکامل یافته تر از مرد هست قشر خاکستری مغز که مسئول تجزیه و تحلیل و قضاوت و ...هست در زنان بسیار پیشرفته تر و تکامل یافته تر و گسترده تر هست و ارتباط میان دو نیمکره مغز زنان بیشتر هست و  نیمکره چپ که مسئول تفکرات هوشمندانه هست در زنان فعالتر هست و نیمکره چپ مردان تقریبا یک حالت نیمه فلج دارد در مقایسه با زنان.ومغز مردان توانایی ارتباط کامل بین دو نیمکره را ندارد.حالا یک عرب بیسواد زن ستیزی چهارده قرن پیش هر چی گفته از بی عقلی خودش بوده.ولی شما که توی این عصر دانش و اگاهی این حرف رو میزنید معلومه که علاوه بر بی عقلی مشکل تربیتی هم دارید که جسورانه به مادر خودت و زنهای دیگه توهین میکنی.مشکل روانی داری یا افسرده ای برو مشاوره اول مشکل روحی و افسردگی فردی خودتو حل کن بعد که خودت تونستی با خانمت فهمیده و شاد رفتار کنی، از اونم متقابلا انتظار رفتار سنجیده و شاد داشته باش! نمیشه شما انواع مشکل روحی و شخصیتی درمان نشده داشته باشی و انتظار داشته باشی خانمت طبق میلت باشه! مگه شما طبق میل اون هستی؟؟ مطمئن باش  نیستی.بجای این کارها برو دنبال درمان افسردگیت.
من 
سلام من 23 سال دارم شوهرم خیلی بد اخلاقه فقط داد میزنه من الان همه ی مردا رو شبیه شوهرم میبینم
۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۷ بدم میاد از هر چی ...
نکنه شما هم مثل شوهر من مامان مامان می کنی کفرمو در آورده بچه ننه ،یه غلط ی کردم با مادرش همسایه شدم الان افسردگی هیچ مرض قند و چربی خون هم گرفتم  ازدست خانواده بیفرهنگش ،حالا اونا به کنار طرفداری پسرشون منو دیوانه کرده دو روز از خونه هم می رم هزار بار میگه گوه خوردم ولی باز خونه پیش مادرشه دیگه کلافه شدم.از دست اینا تنهایی مسافرت هم ندارم حق مهمون اومدن به خونه موندارم حق دعوا به بچه مو ندارم می خواد صدام در بیاد میگه  وای مامانم،اه اه حالا چطور شاد باشم!!!!! قرض غوله هاش ماله من خنده و قهقه مال خانواده اش بچه رو هم می بینه مدام سرش داد می زنه.اگه اینقدر مامان پرست بودید بیخود کردین ازدواج کردین تا پسر بودن دو شهر اونطرف فرار می کردین الان چی شده؟ والا...

سلام .. من خودم خیلی اهل شوخی و خنده و ادا اصولای بچه گونه ام ... با اینکه همسرم هم شوخ طبعه ولی چون انگیزه ی زیادی توو زندگی ندارم سعی میکنم دیگه کمتر باهاش صحبت کنم. چرا انگیزه ندارم؟ چون درکم نمیکنه. چون میییییدوووونه جنس زن یعنی چی ولی به روی خودش نمیاره. متاسفم برای زندگیم که سرد شد ...

پاسخ:
سلام
یعنی چی درکتون نمیکنه؟
هر عملی قاعدتاً عکس العملی به همراه داره باید دنبال علت بگردید مثل ی کارآگاه ببینید کجای کار از شما دلخوره به نظر من دوستانه باهاش مطرح کنید 
سلام.زنی که خونه دار باشه پول دور و ورش باشه و مردش براش پول بریزه بچه شو هم مادرش نگهداری کنه بایدم همیشه شاد باشه اما ته کسی که سر کاره. بچه هم داره که باید بش برسه.کار خونه شوهم بکنه. خرجشونم به زور در میارن خانوادشم مشکل داشنه باشن و به فکرشون باشه ،. دیگه چی شادم باشه
شما خانم ها رو ولش کنید منم واقعا ازمردا مواردی دیدم که خیلی هم زیاد بودن ...اما شما مردا منتظرین یه چیزی از خانم ها ببینید وهر چی توهین بارمون کنید ...  من کاری ندارم وبلاگ خودتونه مختارین  اما اگرم به این باور غلط اعتقاد دارید به احترام خانمایی که میان اینجا واکثرا خواننده ها خانم هستن ویه طوری شبیه مهمونه اینطور نگید من همش چند روزه بااین وبلاگ اشنا شدم و هر روز ارشیو یه ماهو خوندم تا دیروز براتون دعا میکردم اما بعداین توهین واقعا بزرگ دیگه صلا ح نمیدونم دعا رو ....هرکار خدا بخواد همون میشه ..هرطور دوس دارید درمورد خانمای سرزمینتون فکرکنید بقیه خانما رو نمیدونم اما من یه نفر به هیچ وجه راضی نیستم نه فقط شما بلکه اکثرا مردایی که هرطور دلشون میخواد حرف میزنن
معتقدید که  واقعا عقل زن ناقصه؟؟؟؟خدایا خودت ببین دیگه ...خدایا نمیخوای کاری کنی؟ تازه این اقا که به نظرمیاد خوب باشه داره اینطور میگه ...من به عنوان یه دخترهیچ وقت نمیگذرم ازین توهینا ... خدایا بی صبرانه منتظر روز حسابتم ...خدایا ازت خواهش میکنم دراینده به من فرزند پسر ندی که بیای کلی خون دل بخوری وزحمت اخرشم اینطوربهت بگن ... اقا شما خودت زاده ی زن هستید حداقل به احترام مادرتون اینطور نگید...

آخه مرد هم اینقد بی عرزه؟؟؟؟؟؟؟ ببین آقا شما اگه وجودشو  داشته‌باشی  کاری میکنی همسرت آنقدر عاشقت بشه که بشه غلام حلقه به گوش تو -اونم زن که با یه اشاره عاشق و مطیع میشه خاک بر سرت کنم ابرو هر چی مرده بردی، نمیدونمم شایددخترکش نیستی خخخخ من یه مردم خوب جنس خودمو میشناسم تو دلت پی یه چیز دیگست فقط میخوای خودتو تبرئه کنی این مردم سر کار نذار خخخخخخخ   بازم میگم خیلی بی عرزه ای

سلام گلم سعی کن بهش دلگرمی بدی ولی گاهی هم از زنهای دیگه تعریف کن و بعد ایراد بگیر و آخرش هم بگو تو از همه بهتری و خدارو شکر که تو رو بهم داد - زنها دوست دارند الکی ازشون تعریف کنی - از نگاه یه عاشق ازش تعریف کن مثل یه مادر که فقط از دریچه عشق به بچش نگاه میکنه و هیچی بجز خوبی نمیبینه - گاهی بغلش کن گاهی براش گل بخر - ببخشید بی ادبی منو ( اینا در ایران بی ادبی محسوب میشه ) ل---خ--ت توی جا بغلش کن و نوازشش کن - اگه حساس نیست به زوز ببرش توی رخت خواب و مثل اینا - موفق باشی
من خانمی هستم که دیگه احساس می کنم دیگه هیچی تو دنیا واسم مهم نیست وبه ته خط رسیدم .
خودم فکر می کنم به خاطر صبر وگذشتو و...تحمل کن به خاطر آبرو وبچه هاو... تو این سن شاید مشکلات اول زندگیمو نداشته باشم ولی حسرت سالهای خوب جوانیمو می خورم وهمیشه میگم خوش به جسارت آدمایی که طلاق می گیرن . تازه میفهم شکست خور ده منم نه اونا.
من خانمی هستم که دیگه احساس می کنم دیگه هیچی تو دنیا واسم مهم نیست وبه ته خط رسیدم .
خودم فکر می کنم به خاطر صبر وگذشتو و...تحمل کن به خاطر آبرو وبچه هاو... تو این سن شاید مشکلات اول زندگیمو نداشته باشم ولی حسرت سالهای خوب جوانیمو می خورم وهمیشه میگم خوش به جسارت آدمایی که طلاق می گیرن . تازه میفهم شکست خور ده منم نه اونا.
۰۳ آذر ۹۴ ، ۰۱:۴۲ بانوی ایرانی
 باعرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب مدیر...

من حدود چندماهی هست که با وبلاگتون آشنا شدم و نسبتا اکثر پست هاو مطالبتون رو خوندم. ان شاالله به حق این شبا و به حق شهدای کربلا مشکلاتتون تو زندگی بهبود پیدا کنه و روزای خوب و خوشی رو کنار خانواده تون سپری کنین.


امروز متوجه نظر یکی ازدوستان شدم و واقعا ناراحت شدم. ولی ناراحتی من بیشتر از حرف نسنجیده شما بود.من قصد توهین ندارم ولی...

آقای محترم شمایی که میگی زن ناقص العقله... شما و هرمرد دیگه ای از وجود همان زنانی متولد شدین که میگین زن نصف عقل رو داره و از شیره ی وجود همون زن سیراب شدی و رشد کردی... 


من هم این سخن امیرالمومنین(ع) رو قبول دارم. چون ایشون راجب زنان بی سواد و کم عقل زمانه ای سخن گفتن که دنیایی با زنان موفق جامعه کنونی ما فرق دارن. برداشت شما از فرموده امام درست و بجا نیست. شما درباره زنی که هیچ از زندگی شخصی اش نمیدونین حق ندارین قضاوت کنین و صفت ناپسند ناقص العقل بودن رو به اون بدین.

 در روایات، عقل مردان هم همواره کامل به حساب نیومده. حضرت علی(ع) می فرماید: «من استمتع بالنساء فسد عقله»؛مردی که در طلب کامجویی از زنان است، دچار فساد عقل می شود.»


 زن بخاطر احساسات و قلب پاک و روح لطیف اون گاهی نمیتونه ازپس مشکلات عظیمی بربیاد و تصمیمات و ریسک های بزرگی همچون مردان کنه و بخاطر اینه که مثل مردان روحیه مردانگی ندارن. البته چه بسا که در این جامعه چه بسیار زنانی وجود دارن که پابه پای مردان تو عرصه کار و فعالیت های سخت اجتماعی شرکت میکنن و به موفقیت های بالایی هم دست پیدا میکنن. و این باز هم نشانه ضعف زن نیست.
 در روایتی از حضرت علی(ع) علت نقص عقل برخی زنان و در نتیجه نهی از مشورت با این گروه از زنها، چنین بیان شده است: «فانّ رأیهن یجرّ الی الافن و عزمهنّ الی وهن» «بدرستی که رأی آنان رو به ضعف دارد و اراده شان سست می باشد.» آن حضرت تغییر و تحول سریع و بدون منطق در رأی و اراده را نشانه نقصان عقل زنان بیان می کنن. پس لزوما، اگر زنان مانع از غلبه احساسات و هیجانات روحی بر تفکر و عمل سنجیده خودشون بشن ،نه تنها ناقص العقل نیستند  بلکه در برابر مردان بسیاری که به دلایلی دیگر دچار نقصان عقل هستند، دارای عقلی کاملتر خواهند بود...

در احادیث حضرت رسول(ص) خطاب به زنی فرمودند: «زنان کم خردند زیرا زیاد لعن می کنند و خوبیهای بستگان را نادیده می گیرند چرا که شما زنان ده سال یا بیشتر با مردی با مسالمت زندگی می کنید و همسر به شما نیکی نموده و نعمتها به شما عرضه می دارد ولی آنگاه که فشار مالی بر مرد وارد شد و تنگدست گردید، هنوز مدت اندکی از تنگدستی او نگذشته به او می گویید: هرگز از تو خیری ندیده ام.»(وسائل الشیعه . ج 18. صفحه 198)پیامبر(ص) در این کلام، قضاوت بر اساس هیجانات آنی را در برخی زنها، نشانه نقص عقل آن زنان بیان کردن.که البته این درباره همه زنان صدق نمیکنه. و باز هم برداشت بالا رو میشه ازش کرد...

بهتره بدونیم که مفهوم سخن امام از ضعف عقل زن، عقل طبیعی اون نیست. بلکه منظور "عقل تجربه" است. چون تجارب زن همچون مرد نبوده. در آن زمان زن فقط امور منزل رو بر عهده داشته و با زنانگی و احساسات مادری خود به تربیت فرزندان پرداخته و منبع آرامش و محبت خانه و همسر بوده. برخلاف مردانی که در بیرون از منزل با مشکلات و مسائل زیادی دسته و پنجه نرم کردن و تجارب زیادی رو کسب کردن. و امام هم در این بار فرمودن که اگر عقل تجربه زن کامل باشد مشورت کردن در هر امری با او صحیح است.

پس آقای عزیز حرف شما به این خانمی که دچار اشتباه شده و خودش هم از این بابت ناراحت و ناراضیه و سرگردانه درست نیست. بهتره به جای قضاوت کردن براش آرزوی خوشبختی و حل شدن مشکلش کنیم و با حرفامون بیشتر آزاراش ندیم.
 
من قصد توهین یا دلخور کردن شما رو ندارم. فقط میخواستم این موضوع رو برای شما و خیلی های دیگه روشن کنم. و امیدوارم از دست من رنجیده خاطر نشده باشین.بخاطر طولانی شدن حرفام هم عذر میخوام. ان شالله که صحبت هام مفید و قانع کننده باشن.

پاسخ:
سلام
نه دلخور نشدم و میدونستم به این نظرم واکنش هایی خواهد شد.
اما خب من معتقد به این هستم و برام مثل روز روشنه که حرف درستیه.
الان کار این خانم که سردرگم هست عقل تجربی است؟ یعنی تصمیم گرفتن کار درست عقل طبیعی نیست؟
تازه این خانم خوبشه من خیلی بدتر از اینها رو دیدم.
داغونم.من بااقای اشناشدم.صیغه اش شدم.عاشقش شدم.بعدازیک بهم گفت دوتازن داره.زن اولشومیدونستم جریان بدبختیشوبهم گفته بود.ولی زن صیغه ای دومشوبهم گفت.داغون شدم.چون عاشقش بودم چون عشق اولم بود چون جزاون کسیونداشتم با گریه وزاری وخودکشی که کردم دیدم نمیتونم بدون اون نفس بکشم باهاش ادامه دادم الان شش ماه ازرابطه مون گذشته.دوروز پیش بهم گفت دارم میرم بازن دوم مسافرت دارم زجه میرنم.دارم میسوزم.کمکم کنیداینقدرعاشقشم نمیتونم ببینم بااون زنه داره میره گردش.نمیتونم بدون اون زندگی کنم.چه کنم خداااا
پاسخ:
من واقعا موندم تو خلقت شماهااااا
ناراحت نشدیداااا ولی چقدر زیبا امام معصوم فرمودند عقل زن ناقصه.
داغونم.
هردو باید  سعی کنن شاداب باشن مرد وزن نداره
همین تفکر شما فکر میکنید مشکلاتتون از اون بیشتره چه بیان کنید یانه بهش منتقل میشه
اونم برای اینکه ثابت کنه اینطور نیست وفشار روش بیشتره خودشو غمگین نشون میده
این یه دلیل از هزاران دلیل غر غرو بودنه 
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۳:۱۷ فاطمه خانوم
چرا مردها خانومشون رو فقط وقتی دوسدارن که شادوسرحالن...بهر حال زن هم 1موجوده که هم خوبی داره هم ناراحتی وعصبانیت.زن وقتی ناراحته بیشتر از همیشه به همسرش نیاز داره اما درست همین موقع تنهاش میزارن...
پاسخ:
همه اینطورند.
اما خانم ها تو 7 روز 6 روز ناراحت و عصبانیند

اوخی چه مرد خوبی
۲۲ مهر ۹۴ ، ۰۱:۵۳ غم فروش دوره گرد
سلام 
مطالبتون و تا حدی نظرات رو خوندم
به قول عزیزی ما آدمها متاسفانه عادت کردیم همیشه انگشتمون به طرف بیرون باشه 
من یه زنم که خواستم با تمام وجودم متعلق به همسرم باشم تمام عشقم و احساسمو به پاش ریختم ولی جوابی نگرفتم وقتی در این مورد باهاش صحبت کردم گفت آدم درون گراییه و نمیتونه احساساتشو بروز بده 
تا اینکه بچه دار شدیم 
و دیدم که چطور تمام عشق و احساسشو نثار دخترمون میکنه 
هیچوقت تو زندگی کاری نکرد که بدونم دوستم داره 
بدونم براش مهمم
حالا که دوران سخت بارداری و زایمان روم تاثیر گذاشته خودم احساس میکنم افسردگی بعد از زایمان گرفتم 
وقتی بی مهریاشو نسبت به خودم و محبتاشو نسبت به دخترم دیدم انگار بدتر شدم
حالا که تمام احساس منو کشته میگه میخواد طلاقم بده 
تو خونه همیشه عین یه مجسمه بی روح می مونه 
چقدر خوبه مرد آدم شاد و جذاب باشه ............ 

از غرور بی جای شوهرم چند وقتیه سکوت رو جایگزین شادی کردم  ....
سلام 
من امروز با وبلاگ شما آشنا شدم. مطالبتون رو خوندم البته نه همه رو. حس میکنم شما و همسرتون نیاز دارید که به یه مشاور روانشناس خوب مراجعه کنید من مطمینم خیلی از مشکلاتی که الان دارید باهاش دست و پنجه نرم میکنید خیلی راحت تر از اونچه که فکرش رو بکنید حل میشه. من اطلاعات روانشناسی بالایی دارم و مدت طولانی ای هم به دلیل شرایط خاص, به یه خانومی که دسترسی به مشاور نداشت مشاوره میدادم. باور نمیکنید فکر میکردم هیچ وقت مسایلشون حل نمیشه و فقط براشون دعا میکردم. ولی بعد از دوماه که اون خانم به یه مشاور با تجربه مراجعه کرد دیدم که حتی رفتارهای شوهرش هم خوب شده و شاد شده. برادر من خدا میگه که اگه قصد اصلاح داشته باشید و پیش حکم برید خود خدا بین شما توافق ایجاد میکنه . ولی باید هردو باهمین قصد شروع کنید. و لطفا شروع کنید به جای نشستن و نوشتن بگرد یک مشاور خوب پیدا کن و ازش کمک بخواه. در ضمن خواهرانه میگم فکر میکنم شما تصورت اینه که زن وظیفه اش بیشتره . مثلا در همین مطلبت نوشتی که مردا به خاطر کار و غیره شاید نتونن خیلی شاد باشن. ولی من که زن هستم و شاغل هم بودم و الان در خانه دو بچه نگه میدارم باور دارم که کار من از هر کاری سختتر است. سخن رهبری هم را نمیدانم دیدید یا نه که فرموده اند شما هر کاری را در نظر بگیرید در مقایسه با بچه داری حقیقتا آسان است. این رو یک انسان دینی میگوید پس فکر نکن که فشاری که روی شما هست از فشار بچه داری و خانه داری همسرت بیشتر است. 
سلام.پس ما همیشه باید بگیم طرف مقابل باید شاد باشه  باید شاداب باشه باید... باید...پس ما چی؟ چرا همیشه انگشت ما به طرف بیرونه؟ به خودمون حق میدیم که عصبانی بشیم خسته باشیم .....اما طرف مقابل بااااااااید آنچه من میگم باشه.هیچ وقت چیزی درست نخواهد شد مگر آنکه من خودم وارد عمل شوم و خودم عمل کنم سپس طرف مقابل هم تغییر خواهد کرد.همه چیز از من آغاز میشود.من.
سلام بچه ها به نظر من کسی که اعتماد به نفس نداره نمیتونه خودشو شاد نگه داره زود رنج میشه و از همه چیز. زود دلگیر و ناراحت میشه.مثلا خود من دقیقا همینجورم آدم شادی هستم و سعی میکنم با همسرم خوب باشم ولی به خاطر حساس بودن و زود رنج بودن (به خاطر رفتار خانواده شوهرم و فرقی که اونا بین منو جاریم میذارم) کلا عوض میشم وهم خودم و هم همسرم و ناراحت میکنم.
من تمام تلاشمو میکنم که با همسرم شاد باشم
تا از سر کار میاد بش خسته نباسید میگم وسعی میکنم تا حدود 20 دقیقه سر به سرش نذارم تا خودش بیاد تو فضای خونه
ما توی شهری دور ازپدر و مادر و اقوام زندگی میکنیم و اکثرا تو خونه هستم.
بیرون رفتنم هم باید فقط کنار همسرم باشه
دوستی ندارم چون همسرم اعتقاد داره اینجور جاها نمیشه به کسی اعتماد کرد
از یکی از فامیلام هم که زیاد ازمون دور نیستن خوشش نمیاد و چند بار که دعوتون کردن قبول نکرد بریم
خلاصه تنهام
دوست هم ندارم تنها برم خونه بابام اینا و اونجا بمونم
دوست ندارم خمسرمو تنها بذارم
از اول باهمسرم زیاد لج نمیکردم
خوشبختانه هر ذو گرم مزاجیم و به رابطه تمایل داریم و البته بماند که همسرم واقعا منو تو رابطه راضی نگه میداره وهمین هم تمایلم رو بیشتر کرده و همیشه اماده هستم حتی وقتی ازش ناراحت باشم دریغ نمیکنم
دوس داشتم حداقل با کسی رفت و آمد داشتیم که از تنهایی بیرون بیام اما کسی نیت
روز به روز دارم از خودم و شادابیم دور میشم اما هنوز دارم خودمو پشت لبخند و شیطنت و شوخی پنهان میکنم
اما نمیدونم تا کی میتونم ادامه بدم
پاسخ:
خوبه اما برای خودتون سرگرمی و تنوع ایجاد کنید تا از شادابی دور نشید.
بعضی وقتا  مشکلات اونقدر آدمو  به ستوه میاره که حتی یه لبخند هم به زور رو لب آدم میشینه، خود من تا زمانی که مشکلی نداشته باشم خب آدم شاد و شوخ طبع و خنده رویی هستم ولی خدا نکنه اگه مشکلی واسم پیش بیاد یهو دپرس و کم حرف میشم.. اصلا دست خودم نیست. :-)
پاسخ:
بله سخته واقعا
کم حرف شدن عیب نیست بد خرف زدن بده
زن باید شاد باشه! زن باید معتدل باشه! زن باید همه چی تموم باشه! همه چیز باید عالی و تمام و کمال باشه مخصوصا برای زن! مرد اگه بی حوصله هست خب دلیل داره! زن اگه بی حوصله هست باید به روی خودش نیاره و واسه آقا فیلم بازی کنه! یه فکری به حال افکار خودخواهانه خودتون بکنین که آفت زندگیتون میشه
بیچاره خانمتون :-)
بهتره به جای اینکه اینجاباشی وحرف بزنی بری باخانومت حرف بزنی ومشکلات زندگیتودرست کنی.این فقط نظرمنه
پاسخ:
اوهوووووومممم
زن که تو زندگی مشترک انگیزه ایی نداشته باشه نمیتونه شادابب باشه
ایا تا به خال از خودت سوال کردی که علت ناراحتیش چیه تو حمایتش نمیکنی شایدم اگه باهات درد دل کنه از مادرت بگه جبهه میگیری یک چند مدت هر چی میگه بگو حق با شماست باسش کادو بخر مهمونی ببرش زنی نیست که از این چیزا بدش بیاد دلشو به دست بیار آقاااااااا
پاسخ:
چشم خانم

سلام، من مجردم و خیلی نمیتونم در این مورد نظر بدم.


داشتم نظرات رو میخوندم
برای یه عده متاسفم که برای یک مرد متاهل آدرس سایت همسریابی میگذارن!
و برای یه عده دیگه متاسفم که دامن به اختلافات میزنن با نظراتشون...
اون قدری که شما و خوانندگان وبتون تاکید دارید که همسرتون نرمال نیستن من این نظرو ندارم... اگر اختلافی هست نه با دکتر حل میشه و نه با دارو
با حرف زدن با شناخت با عشق حل میشه... با اینکه بدونی کجا چه رفتاری نشون بدی که اختلافات کم بشه. کجا سکوت کنی کجا بگذری و کجا واکنش نشون بدی. به قول آقای بهجت میگن تا میتونی به همسرت محبت کن... محبت تنها چیزیه که توش اسراف نیست.
شما اگه با هرکسی هم دوباره ازدواج کنی بازم مشکل وجود داره انقدر یکطرفه به قاضی نرو و فکر نکن همه مشکلات از همسرته!
توی یه رابطه همیشه دو طرف مقصرت ولی گاهی یکی سهم خودشو نمیبینه و گردن اون یکی میندازه...
برای ازدواج دوم یا طلاق عجله نکن... سعی کن زندگیت رو ترمیم کنی نه خراب تر... که از خدا میخوای هرطور شده زندگیت از بین بره!!!!

من سرشار از انرژی مثبتم!!!
اینقدر میگم میخندم که گاهی فکر میکنم واسه اقایی تکراری شده!
پاسخ:
آفرین
سلا م رییس...
این چه شعری بود تو این پستت زدی(زندگی قصه تلخی است که...)
حضرت آقای بنده موقعی که اومدن خواستگاری این بیت شعرو باخط زیبای شکسته نستعلیق که خودشون نوشته بوددندبرام اوردند:
آری آغاز دوست داشتن است
                                   گرچه پایان راه ناپیداست
من دگر به پایان نیندیشم
                                که همین دوست داشتن زیباست
فرق از کجا تا کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
     
پاسخ:
سلام
بله خب حاجی شما کجا و ما کجا؟؟
سلام.موافقم.چون مامان من ی مدت افسردگی داشت.الان مامان و بابام مثه یه خواهر و برادر هستن ک اصلا کاری ب هم ندارند. و این تو روحیه من و برادام تاثیر گذاشته....من ک همش دوست دارم تنها باشم...ترجیح میدم تو دعواهای این دو تا نباشم...اونوقت میگن چرا بچه ها از خونه فراری هستن!!بابای منم همش سرش توی این لاین کوفتیه.. هییی چ دنیای جهنمی شده....
من فک میکنم حاج آقا فیلش یاد هندوستان کرده دلش یه زنه همچین ترگلورگل و تازه می خواد نه؟؟؟؟؟؟؟؟  ای شیطون

پاسخ:
چه اشکالی داره خو؟ کور از خدا چی میخواد دو چشم بینا.
عقب افتاده
مردها خیلی زیاده خواه شدن.هرچقدرم تلاش بشه باز یه بهانه دیگه جور میکنن میگن اونقدر قبلی کافی نیست.
شما از  زهرای مهربان آدرس سایت رو خواسته بودید، من براتون گذاشتم
سایت چگونه همسر دلخواهم رو بیابم.

خیلیییییییییییییییییییییی بیکارییییییییییییی ک وقتتو با این وب مسخره میگذرونی

ادم هر چقدرم همسرش بد باشه نباید زندگیشو برای دیگران...حتی تو دنیای مجازی

پاسخ:
شما هم کم بیکار نیستیدا که میاید مطالب منو میخونید.
شما هنوز هدف من از ایجاد وبلاگ رو نفهمیدید.
محمد طاهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ:
محمد طاها کیه؟؟؟؟؟
بخدا این چیزا رو میخونم و نظر ای زنای دیگه میبینم دلم واسه خودم میسوزه 
این " باران " آدرس سایت همسر یابی رو دقیقا واسه ی کی نوشته ؟؟
با من که نبود .. نه ؟؟

من که یه همسر دارم شاه نداره ..
بعله...
پاسخ:
سلام
آدرس سایت همسربابی؟ کو کجا گذاشته؟

خدا این همسرجانتون رو حفظ و با شادی همیشه زندگی بنمایید.
پروفسور صحبت میکنه :
سلام .
پس شما میگی من معتدل نیستم .
یعنی دیگه براش جوک نگم ؟؟
دیگه وقتی توی خونه سرم به کارام گرمه , و مثلا مشغول آشپزی ام ,آواز نخونم ؟؟
دیگه وقتی یه آهنگ شاد پخش میشه و اونم خواب آلو لم داده رو مبل , براش نرقصم ؟؟
دیگه وقتی موقع رانندگی اخماش تو همه , براش شکلک در نیارم ؟
وقتی از سر کار , دارم خسته و کوفته می رسم خونه ؛ توی راه پله با صدای بلند نگم آهای آهای خبر دار .. من اومدم ؟
دیگه پشت در اتاق خواب قایم نشم ؟ وقتی خواست بیاد تو نپرم گردنشو بغل کنم ؟
دیگه وقتی از بیرون میاد , با ماسک مرد عنکبوتی , پشت در کمین نکنم ؟ نترسونمش ؟
سر میز غذا , گوشتهای خورشتشو کش نرم که بخندونمش ؟
دیگه زیر تخت قایم نشم ؟
زیر دوش آهنگ " همه چی آرومه " نخونم ؟

یهو بگو برم بمیرم دیگه ...

پاسخ:
سلام پرفسور شاداب
خوش به حال این همسر شمااااا
من که اتفاقا تو همین پست گفتم زن باید شاداب و سرحال باشه و این مثال های شما برا توضیحات من خوب بود.
من گفتم افراط کردن بده مگفتم شما افراط کردید.
 فقط دو تا سال:
1. چطور رو مبل می رقصدید؟
2. چطور میرید اون زیر تخت و قایم میشید؟

دلم گرفته شاید با یه مرد صحبت کنم حالم بهتر بشه .
 
پاسخ:
واقعا؟ خب صحبت کنید.
سلام

در خاطرات شهید صیاد خوندم از قول خانومشون که:

ما هیچ وقت دعوا نمیکردیم هیچوقت که میگویم،یعنی داد زدن و بی احترامی در کارمان نبود.بحثمان که میشدتا میدید من عصبانی شده ام زود میرفت پایین مینشیت قران میخواند من خیلی بدم میامد کسی درباره ام حرف ناحق بزند همیشه سعی میکردم کاری نکنم که بعد مجبور شوم عذرخواهی کنم.وقتی میشنیدم کسی پشت سرم حرفی زده ناراحت میشدم و اعتراض میکردم.
علی اصلا پی اش را نمیگرفت زود میرفت یک اتاق دیگر یک ساعت بعد یا فردایش می امد سلام میکرد و ...

من با حرف خانوم ها موافق نیستم که مردها همراهی کنند زن ها رو در این گله و شکایت ها
ما باید همدیگه رو اصلاح کنیم مرد باید خودش رو بسازه و رشد بده و پی گیر این حرف و حدیث ها نشه چه از قوم و قبیله خودش چه خانومش
تا زن هم کم کم از این فاز بیاد بیرون

فکرش رو بکنید چه قدر از زمان ما صرف این جار و جنجال ها میشه
معتقدم زن و شوهر باید با هم تصمیم بگیرن زندگیشون رو خدایی کنن
این حرف و حدیثا قسمت اعظمش به خاطر روحهای کچیکمونه باور کنید باید تمرین کنیم دامن نزنیم پی گیر نشیم

متنی که نوشتم برگرفته از کتاب "خدا میخواست زنده بمانی"
نه بابا جوسازی کدومه اتفاقا شما جاهایی که بایدسخت بگیریدخیلی هم گذشت میکنید فقط خواستم شرایط خاصی که حالا خانمتون دارن را یاداوری کنم انشالا بتونه بعداز گذروندن این دوران سخت اونی بشه که شما میخواهید
پاسخ:
آها از اون جهت!
میدونید بارداری دراین هوای گرم چقدر سخته تورو خدا زیاد سخت نگیریدتازه برا افسردگی بعداز زایمان هم خودتونو اماده کنیدl
پاسخ:
مگه من سخت گرفتم؟ چرا همینطور جو سازی میکنید؟
واسه من که  ادم ارومی بودم سخت بود حالا همسر شما رو نمیدونم
ادرس سایت چگونه همسر دلخواهم را بیابم؟
http://hamsaremankist.blogfa.com/posts
سلام .
روح پروفسور حسابی شاد .
والله ما نمیدونیم از دست شما مردا چیکار کنیم
شما که خانومت آروم و ساکته , میگی زن باید نشاط داشته باشه و شوخی کنه و ..
حالا من .. تعریف از خود نباشه , ملتی شادیشونو مدیون منن .
اونوقت تو خونه که هستم دائم همسرم میگه : دختر بشین .. اینقدر دلقک بازی در نیار .. اینقدر ورجه وورجه نکن ..
خدا خودش شما مردارو به راه راست هدایت کنه .

پروفسور حسابی ام همینطوری بود مرحوم .
...
پاسخ:
سلام پرفسور
هر چیزی معتدلش خوبه نه افراط نه تفریط خصوصا برای زن.
سلام.من بانظر فاطمه دارست موافقم .چرا؟چون من تازه ازدواج کرده بودوما7جاری هستیم .یکی ازجاریهام باشوهرش وکلا باقوم شوهرمثل خانوم شما اختلاف داره .برگشت جلوهمه گفت اگرمیبینیدفلانی (بزرگترین جاری)دربرابرهمه فقط لبخندتحول میده ویا دیگران احترامشودارندنه برای اینکه ایشون بی عب هست خیراینطورنیست بلکه همه میدونیم یک مردمثل کوه پشتش وایساده وکسی جرات جیک زدن نداره.من اونروزحرفشونگرفتم وقبول نداشتم امادرعرض 25 سال متوجه حرکت زیرکانه جاری بزرگ شدم.(بسکه حرفشو باورنکردی بدتراتیشی شده
میگید همسر من از من دفاع نکرده درست بوده چون من باید گذشت کنم ولی تجربه ثابت کرده اگه همینطوری پیش بری بی حرمتی کردن میشه عادت،میگم شما که انقد خوب گذشت رو یاد گرفتید چرا در برابر همسرتون گذشت نمیکنید برعکس هر بدیشو انقد میگید که دیگه عمرا از یادتون بره
شرمنده اگه رک صحبت کردم
پاسخ:
من خیلی گذشت کردن.این مسائل رو اصلا به روش نمیارم فقط اینجا نوشتم.
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۸ فاطمه دارست
یه فامیل نزدیکمون خانومش همینجوریه چند درجه بدتر ولی دقیقا همینجوری نگهش داشته ......اون از سکوت های شما برداشت های دیگه ای میکنه و فکر میکنه که اهمیت ندادید .....
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۸ فاطمه دارست
چرا جواب ما ندادید؟؟
پاسخ:
حرافتون درست بود و حرفی برای گفتن نداشتم.
پیشنهاد خوبی بود و عمل میکنم. سکوت های ما بعضا نشانه تایید هست.
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۲۱ دختر بامزه
آره واقعا شادابی حتی اگه الکی باشه خود بخود با شاد کردن فضای خونه باعث میشه بعضی کدورت ها هم خود بخود حل بشن، ولی گاهی باید به دغدغه های خانما هم توجه نشون داد...
پاسخ:
اسم بامزه ای هم دارید.
یاخدا7ماه نامزدی؟کمه؟باباتودیگه میخواستی 7سال باشه؟بنده خداماکه اصلا عقدوعروسیمون یکماه هم نشدچی بگیم؟چشماتوبستی رفتی توخلسه ولی الان دوتاعینک هم گذاشتی روچشات.ادم گرم که سردنمیشه پس یابودیاازاول نبود
خوب شاید بلد نیست بگه و بخنده و شوخی کنه!! من خودم همیشه این مشکل رو داشتم و کلا ادکه ارومی بودم و شوخی کردن و شیطونی لد نبودم و شوهرم همیشه بهم میگفت ولی خوب بلد نبودم چی میکردم
پاسخ:
یاد گرفتنش مگه سخته؟
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۵ فاطمه دارست
سلام جناب ......چرا یه وقت برعکس عمل نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مثلا وقتی خانومتون از مادرتون یا جاری دلگیرن دوست دارن وقتی برای شما تعریف میکنند اون ناراحتی و اعصاب خوردی به همون شکل به شما منتقل بشه تا احساس کنند که یه همدردو پشتیبان دارن و اما وقتی که آرامش شما رو میبینند در حالی که خودشون خیلی آزرده خاطر هستند اون هم از طرف کسایی که با شما نسبت دارند اتیش خشمشون دوچندان میشه ......درسته که حق کاملا کاملا باشماست و چیزایی رو که میگید قبول دارم وی خب بد نیست به خاطر خودتون هم که شده یکم سیاست به خرج بدید مثلا وقتی بدی کسی رو که در حقش کرده براتون میگه شما خودتونو بزنید به..........معذرت میخوام و حسابی اتیشی بشید و بگید مثلا فلانی........بازم عذر میخوام و خودم جوابشم و میدم و اینا  یه جوری که اون فکر کنه شما آتیشتون ازون تندتره ولی در عمل کاری نکنید و احترام همه رو داشته باشید ..... باور کنید حالش خوب میشه و فکر میکنه که کسی حرفشو فهمیده و از تعداد دفعات گله کردناش کمتر میشه چون از ته ته ته ته قلبش نظر قطعی شما رو میدونه و مطمئنه که طرفدارشید و بعد چند وقت این جور چیزا براش کم اهمیت تر میشه .........مطمئن باشید برای تغیر طرف مقابلتون  این خودتونید که باید تغییر کنید هرچقدرم که از نظر خودتون بی نقص به نظر برسید .....
سلام  داداشم خدا شاهد بابت ناراحتیت ناراحت شدم از خدا واسی زندکیتون ارامش خواستم اما زدن وبلاک درست نیست چون مشکلات  یادت میاره بازم بخاطر اقا زادت تحمل کن شاید بهتر باشه با خانمت از طریق نامه درددل کنی باید کمکش کنی جا نزن همه مشکل دارن ولی از خانواده دور نشو توکلت بخدا باشه و هیچوقت نکو کاش زن دیکه داشتم دوسش داشته باش بهش نشون بده حتی اکه لازمه خونتو عوض گن ازاون فضا رقابتی دورش کن نزار احساس ضعیف بودن کنه هیچ جای دنیا اون خونه با همه مشکلاتش نمیشه  وبلاک فراموش کن دو دستی به زندکیت بچسب بخاطر خودت .یا حق
سلام عمو مهربان

خداوندا
مرا واسطه عشق خود میان آدمیان کن
تا آنجا که نفرت است عشق را ارزانی کنم
آنجا که تقصیر وگناه است ببخشایم
آنجا که تفرقه وجدایی است پیوند بزنم
آنجا که خطاست راستی را هدیه کنم
آنجا که شک است ایمان بدهم
آنجا که نومید است امید شوم
آنجا که ظلمت است چراغی برافروزم
آنجا که غم است شادی به پا کنم .  
بعلللله درست میگید ولی بعضی مردهافکرمیکنن که خودشون که سرکارن خانمشون خورده وخوابیده....هم مردبایدمشکلاتشو بذاره پشت در هم زن سعی کنه شاداب به نظربیاد

چرا محیط زندگیتون رو عوض نمیکنید . با این اخلاقش چطور با جاری همخونش کردین؟

در طول روز چقد همسرخانوم میخنده و شاد هست؟ چه موقع؟

پاسخ:
به این راحتی ها نیست که. احتمالا عوض کنیم.
بستگی داره اما در کل کمه.
آره خوب شما مردها هم فقط از دید خودتون به قضیه نگاه میکنید! هرچی که به نفع شما باشه قبولش دارید!!!!! اما من و همکاران خانمم همگی دلمون خیلی بیخیالی بزرگ میخواد اینکه فردا همسرمون بهمون بگه نرو سرکار، و به فکر شادابیت باشه و خوش بگذرون! مسائل مالیش بامن!!!
پاسخ:
دقت کنید من یک مرد هستم  و از نگاه مردانه حرف میزنم.
شما خانم ها هم حق انتقاد دارید که بحمدالله موفق هم هستید.
سلام روز خوش
من هم با شادابی زن موافقم اما زنی که از صبح
تا عصر کار اداری می کنه بعدش هم باید به خونه داری و بچه داریش برسه خسته و کوفته سعی می کنه همه چیز رو برای همسرش مهیا کنه و از اون طرف آقای همسر از لحظه ورود سرش تو گوشیش باشه حتی موقع غذا خوردن انصافا دیگه برای سرحال بودن جایی هست ، من بعنوان یه زن واقعا دلم می خواد برای همسرم خواستنی ترین باشم اما ... کاش اون منو ببینه 

پاسخ:
بله کار این مرد هم اشتباه هست.
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۱ زهرا مهربون
سلام..ببخشید فکر کردم از تو وبلاگم برمی دارید..
hamsaremankist.blogfa.com
شما مردی احساساتتون با خانوما اصلا قابل قیاس نیست ولی باز گذشتی تو رفتارتون نمیبینیم چ برسه به ما خانوما که خیلی دل نازک تریم
نارحت نشید ولی داری بی انصافی میکنید حق به جانب حرف میزنید
پاسخ:
گذشتی تو رفتارام نمی بینید؟ میشه بیشتر توضیح بدید؟
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۲ گلناز ( مادرانه های یک مادر حساس)
جناب شوهر رنج دیده ، برادر محترم ، صرف اینکه شما انتظار شادابی از همسرت داشته باشی کافی نیست که . شما چه کارهایی انجام دادید که ایشون روحیش خوب باشه ؟؟؟ 
پاسخ:
میشه شما بفرمایید باید چکار بکنم؟ چه کاری باید میکردم که نکردم؟ کجا کوتاهی کردم؟
سلام.

به هر حال همسر شما یه سری دغدغه‌هائی داره.

شما خودت می‌گی: «ممکنه مرد خونه به خاطر مشکلات بیرون از خونه کم‌تر این حالو داشته باشه.»

برای خانومت هم همین‌جوری می‌تونه باشه، امّا از نوع مشکلات زنانه.

***

عکس ِ «کهکشان کلاه مکزیکی» رو براتون گذاشتم تا یه کم حالتون بهتر شه. نگاه به طبیعت و آسمون باعث نشاط روح می‌شه.
پاسخ:
سلام
بله درسته.
عکس زیبایی بود ممنون.
صد در صد موافقم

من هنوز منتظرم که شما بنویسین که با همسرتون رفتین پیش روانشناس و دارو گرفتین و همسر خدا رو شکر خیلی بهتر شده
هنوز منتظرم
باز هم میگم که همسر شما بیماره و باید درمان بشه
و اگه شما از این بیماری یک واحد اذیت میشید خود اون 10 واحد داره اذیت میشه
پس برای خودتون، همسرتون و بچه تون این کارو هر جور که شده بکنین
همسر شما باید دارو مصرف کنه

پاسخ:
سلام
پیگیر هستیم.
سلام.ومثلا مردچطور؟مردهم باید نگاه ستایشگرانه به زن داشته باشه .نه قیافه ی عبوس وورشکسته.

پاسخ:
بر منکرش رحمت عمه خانم
سلام
اره موافقم اصلا اخم کردن چه معنی داره بخند وهمیشه مثبت فکر کن تا شاد باشی واطرافیانتم شاد کنی
واسه حرص دراوردن دیگرانم خندیدن توی بدترین شرایط گزینه ی مناسبیه وخیلی حال میده!
بلههههه!
پاسخ:
سلام
معلومه شیطونی هستید برا خودتون.
بلهههه

صب ی عموهه ای داشت توو تلویزیون همینو میگفت...
اصلا بنظر من فقط 3سال اول زندگی دوران گل وبلبله..اصن روانشناسام میگن 3سال اول عسله....عمو من ی سوال بپرسم دوسداشتی جواب بده شاااااید ب درد من مجرد خورد...میگم شما دوران نامزدی و عقد اصلا متوجه سردی رفتار یا حسادت و... خانومت نشدی؟؟؟حتی ی اپسیلون اونموقع نمیشه فهمید؟؟

پاسخ:
سلام
نامزدی ما 7 ماه بیشتر نکشید و نشد خیلی فهمید. مهمتر اینکه اون موقعه جاری و ... نبودند.
تازه عروس ها زرنگند تو نامزدی فرشته میشند تا خیالشون راحت باشه که خونه شوهر برند.
یا علی
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۵ زهرا مهربون
سلام روزتون بخیر و خسته نباشید.. وبلاگ چگونه همسر دلخواهم را بیابم رو به همسرتون معرفی کنید تا اون رو بخونه باور کنید معجزه میکنه.. راهکارهایی رو به خانوم ها یاد میده که فوق العاده است.. من خودم که خیلی ازش نتیجه گرفتم... امیدوارم این یکی دیگه کارساز باشه و خانومتون دست از سیاه کردن روزهای زندگی خودش و شما برداره.. کاش یه لحظه فکر میکرد زندگی ارزش این کارها و رفتارها رو نداره و از هر لحظش باید استفاده کنه و اگه فردا نباشه.. آیا عشقی در دل شما و بچش کاشته؟؟؟ اینطوری شاید به فکر انجام کارهای نیمه تمامش و ابراز محبتش برای شیرین شدن زندگیش می افتاد..
در پایان ممنون که مینویسید و ما خانوم ها رو از اشتباهاتی که میتونه روح مردهامون رو کسل و آزرده کنه آگاه میکنید..

پاسخ:
سلام
آدرس ندادید؟
نه در این دوره زمانه که زن اگه بیشتر از مرد کار نکنه حداقل کمتر هم نیست. زنهای امروزی هم شاغلند بیرون از خونه و هم به قول شما باید توی خونه غذا بپزند و خونه رو تمیز کنند و به همسر و بچه ها سرویس بدهد. این زن آیا زمانی برای شادابی دارد... من دلم خیلی خیلی بی خیالی می خواهد و شادابی ............
پاسخ:
اینها هیچکدوم دلیل نمیشه.
نمیدونم چی بگم فقط میگم خدا ایشاا... مشکلات رو حل کرد. یا برو پیش مشاور ازش کمک بگیر با غصه خوردن که کار درست نمیشه. 
اواخر یه مشکلی بین منو آبجیه همسرم پیش اومد که مقصر100درصد بود(نطر خودم نیس فقط کسایی که تو جریان بودن میگن حتی خونواده خودشون)ولی چون جواب درست حسابی از همسر جان به خواهرشون داده نشد نمیدونم چرا هرکار میکنم از اون روز تا الان باهاش سرد شدم دست خودم نیس نمیتونم شاد باشم شاید خانوم شما هم اینجوری باشه
پاسخ:
چرا همسر جان باید جواب بده؟ چرا اصلا باید جواب داده بشه تا دلتون خنک بشه که چی؟
پس گذشت و ایثار و ... چی؟
من خودمو آدم شادی میدونم البته اگه اطرافیان بخصوص اگه شوهرم اجازه بده.به همین دلیل کم پیش میاد شاد باشم. اطرافیان مخصوصا همسر در شاد بودن فرد نقش خیلی مهمی دارن. وبتون برای خانومها خیلی مفیده سعی میکنن این مواردو در زندگیشون عملی کنن ولی برای خودتون سمه چون فقط موارد بد زندگیتون رو مینویسین و همیشه میبینین که این یعنی یک فاجعه.
پاسخ:
نه بچه نیستم که با دو تا نوشته سم بشه برام. من نگاهم به نوشته ها و زندگی خیلی بالاتر از این حرفاست.
خدا صبرت بده
البته که نشاط و شادابی هم تو روحیه همسرش مهمه و هم خودش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">