رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

برای مدتی نیستم

سه شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ق.ظ

با سلام و احترام

دوستان بابت این غیبت و عدم اطلاع رسانی منو ببخشند.مدتی هست سرم خیلی شلوغه و مشغله های کاری و علمی زیادی دارم که باعث شده کمتر بتونم پیش شما خوبان باشم.

هر چند کمی هم از نوشتن خسته شدم و دیگه حال حوصله سابق رو ندارم. مدتی رو فعلا نیستم هر چند سر میزنم به وبلاگ و نظرات رو قول میدم ولو با تأخیر هم شده بخونم و جواب بدم اما وبلاگ رو دیگه به روز نمی تونم بکنم.

از محبت و احوال پرسی و نگرانی بعضی از خواهران خوبم ممنونم، ما رو شرمنده محبت های خود کردند و چه خوب می شود در این فضا هم خواهران و دلسوزانی داشت به دور از هر مفسده ای.

خلاصه اگر بدی دیدید و پاسخی از ما به نظرات شما دلتون رو شکست حلال کنید که بارمون حسابی سنگین هست دیگه سنگینتر نشه.

به امید روزی که مجدد برگردم و بنویسم.

یا حق

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۸
مرد تنها

نظرات  (۵۳)

سلام... من که مجردم.. اما خیلی چیزا اینجا یاد گرفتم مخصوصا از آقای متاهل و نویسنده رنجنامه! ایشالا در آینده بکار میگیرم... هرچند خودم دختر عاقل و با فهمی هستم ... درک متقابلم بالاست، اینو همه بهم میگن... ایشالا مشکلات همه ی زندگی های مشترک حل شه مخصوصا اعضای اینجا.یا حق 
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۵ یه عاشق خسته
منم اولا مثل همسر شما همش به شوهرم غر میزدم یعنی داءما غر میزدم اونم میشست باعشق گوش میکرد تااینکه فهمیدیم بچه دارنمیشیم اون به همه گفت مشکل ازمنه حتی به من منم این اواخرفهمیدم مشکل از اون نیست ازمنه نمیدونم چی بگم اون تو ایمان به خدا خاصه همه کاراش خاصه خیلی مرده منم تصمیم گرفتم ازش طلاق بگیرم اینچنین مردایی حیف نسل نداشته باشن.درموردشما عاشفانه به زنت گوش کن تاییدش کن ازهمه مهمتر خدایی شو کارات رفتارات مشکلاتت از خدا که بیشتر نیست.هروقت خواستی بیای اینجا بنویسی به این فک کن اگه ازدستت بره چی میشی یا...خداحافظ

سلاااااااااااااااااااااام

برای مدتی نبودممممممممممممممممممممممممم(((((((:

شماخوبینننننن؟؟

سلامتین//؟؟

پاسخ:
سلام
ممنون. خیره ان شالله غیبتتون.
سلام فرصت کردید وبلاگ زن مش ماشالله بی درد را بخوانید فکر کنم برای شناخت روحیات زنانه بهتون کمک کنه
سلام
خیلی برام جالب بود.
برای من که مجرد هستم فکر می کنم زمانی که متاهل میشم دیگه یعنی میرم تو بهشت.
خیلی بهم دید داد. دستت درست مرد.
فقط میخوام لطف کنی و راهنمایی کنی توی جلسات آشنایی چه سوالاتی بپرسیم و یا چه جوری بفهمیم طرف وصله ماست؟
اگر یه پست در این موضوع بذارید که خیلی ممنون میشم.
سپاس فراوان
پاسخ:
سلام
خواستگاری بحثش خیلی مفصله و کوتاه و ناقص گفتن جفاست در حق شما.
به سایت های مذهبی برید مطالبی دارند.
سلام...خووووب به سلامتى...دیر رسیدیم ولى مهم رسیدنه...همه وبلاگتونو خوندم.خیلى هاش برام آموزنده بود.ممنونم ازتون...به این وشیله خیلى چیزها آموختم.ا ز ته دل آرزو ى خوشبختى دارم براتونط...
اللهم اشفع کل مریض..
سلام ، کلی گفتم ..
با مخاطب خاصی بودم
:-) :-) :-) :-):-D
۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۰:۳۸ ☆.مهسا .☾
سلام اقا قلی  حال شما خوب هستین؟ گلی جیگیل تیله خوبن؟ از طرف من تیله رو حسابی ماچ مالی بفرمایید البته با لطافت سبیل تو حلق بچه نره!
طاعات قبول امیدوارم تا اینجا حسابی مستفیض شده باشبن از ماه رمضان
خب حالا برم سر اصل مطلب
هععععععععععععععععععی روزگار (نگاه افسرده)
روزی بود روزگاری بود میومدم اینجا برو بیایی داشتم کیا بیایی داشتم کلی خاطر خا داشتم ای داد بیداد چه منبرا که نرفتم چه سخنان گهربار که نگفتم !!! (نگاه یه وری) حیف که کسی قدرمو ندونست !!
برم سر اصل مطلب بعدی!
بنام خدا  :
ببخشید یه مدت یعنی چقدر؟؟؟ اقا قلی بسه دیگه چقدر غرق و شناور در مشغله وعلم شدی !! من پروفسورامو گرفتم شما هنوز اندر خم دکترایی  ای بابا بچه تنبلیااااااااااا یاد بگیر ازمن من همون بچه مردمم اگه ریا نباشه

امیدوارم این مشغله ها هرچه زودتر بار و بندیلشونو ببندن برن شمام بیای دس به قلم شی منم بیام کامنت بذارم شما و سایر دوستان  مستفیض بشن
با ارزوی مبدل شدن رنجنامه به عشقنامه برای شما
با تشکر  ☆مهسا☾ یا همون مهسا خانوم سابق (نیشخند)

پاسخ:
سلام
ممنون خوبیم. بله چشم
از شما هم قبول
بله یادش بخیر
میایم ان شالله و می نویسیم. فرصت زیاده به شرط زنده بودن.
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۸:۱۹ فاطمه دارست
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام جناب ؟؟؟
کجایید شما بابا :(
از خانم طلا چه خبراااااا؟؟؟؟ بزرگ شده ؟ چیکارا میکنه ؟؟؟
پاسخ:
سلام
چه عجب از شما
خوبه خانم طلا. بله یکم بزرگ شده
شیطونی هاش یواش یواش شروع شده و عشقی شده برای باباش که جایگزینی پیدا نمیکنه.اسمش اومد دلم براش تنگ شد.

اواااا

آقای مدیرررر

آقا محمد خاااااااان

این چه حرفیه

من و چنین جسارتیییییی؟؟ من و تلقیییییییییین افسردگییییییی

نه ...

چه جلافتااااااااااااا

اساسسسسسسسسسا

این یه تز روانشناسیه... اون جمله ای که خودتونو باهاش معرفی میکنید

اون کم کم ملکه ذهنتون میشه..کم کم باورتون میشه


نظیر قدرت جمله ((من میتوانم))

اصولا حتی برای اینکه فرزند دانشمندیم داشته باشین میگن از بچگی به این اسم صداش کنین که در آینده چنین بشه...

البته شما خودت استاااااااااااااااااادی......

من دارم درس پس میدمممممممممم(((((((((((((((:


پاسخ:
اوهومممممم

ایشالله....

خدا سرکار همسر شما راهم حفظ کنه

اساساااااااااااا

شما که خودتون را مرد تنها معرفی میکنید این لقب کمکم و بمرور زمان باورتون میشه

و یواش یواش افسردم میشین عاقا!!

چقدر من حرص خوردم که این لقبو از رو خودتون بردارین

واقعا که

.

.

آخیییییییییییییی جوون مردم افسرده شد رفت..)):...(((((((((:

پاسخ:
ممنون
حرص میخوردید که لقب رو بردارم؟؟؟
ولی با این حرفا بدتر دارید تلقین میکنیداااااا

سلام

تسلیت میگممم

شهادت پدر بزرگوارمونو هم به خودم هم به شما..

وقت کردین ببینییییییین گاهی اوقات برنامش جالبه..

خوبیش اینه که یادت میندازه

 که باید بخندی و از ژست آدمای تنها و افسرده بیاین بیرون...

ماه مبارک داره تموم میشه و من از الان دلم واسش تنگ میشه..

هیییی

امروز و فردا جیگری خونست و جمعه ...سه روز متوالی

و من خیلی خوش خوشانمه

وقتی تو خونست بسیار لذت بخشه بودنش..(((:

خوبه

شما که نمحرفین ..ما میایم با کامنتامون ..

کمکم

خودش براخودش یه پست میشه(((:

پاسخ:
سلام
ممنونم. منم عرض تسلیت دارم.
افسرده؟؟!!! اوهوممممم
خوبه که با این ماه انقدر انس گرفتید. میشه حالات رو حفظ کرد.
خدا جیگریت رو برات حفظ کنه.
در این شب 21 ماه رمضان نیمه شب برایتان دعا می کنم که خداوند به شما آرامش عنایت کند و همسرتان همانگونه عمل کند که شما می خواهید.اما این نکته را بدانید که بد اخلاقی هایی اطرافیان مثل سنباده ای است که روح انسان را صیقل می دهد از این منظر اگر به رفتارهایش نگاه کنید آرامش بیشتری خواهید داشت برادر عزیز.
پاسخ:
سلام
ممنون از شما فاطمه خانم.

سلام مرد تنها
تازه با وبت اشنا شدم
خدا بهت صبر بده
لطفا بیا و آپ کن
اﻧﺸﺎﻻ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﺷﻤﺎ ﻧﻴﺴﺘﻲ ﻭﻟﻲ ﻣﺎ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﻪ. ﻳﺎﺩﺗﻮﻧﻴﻢ
و چندتا سوال دیگه(ببخشید) الان بعد چندسال ازدواج ،چقد عاشق همسرتون هستید؟.ممکنه منم از همسرم بعد 8-9سال خسته بشم؟؟اخه شما از بداخلاقى هاى همسرتون تو این دوسال اخیر گفتید.یعنى اولش خوب بود بعد اخلاقش بد شد؟؟جواباتون خیلى بهم کمک میکنه ممنون.
پاسخ:
نمیدونم وقتی اخلاقش خوبه و عادیه زیاد اما وقتی غرر میزنه و بد اخلاقی میکنه هیچ.
باید دقت کنید درست رفتار کنید و ان شالله همسرتونم تو خانواده با اصالت و با فرهنگی بزرگ شده باشند.
وقتی همسرتون بخواد سر موضوعات بیخود جنگ راه بندازه تحملش براتون تا یه مدت راحته اما بعدا سختر میشه.
سعی کنید خوب بهش محبت و توجه کنید. بیرون زیاد برید و از زیبایی و خوبی هاش زیاد بگید.
کار خوب کرد حتما تشویقش کنید.
اشتباهی کرد اصلا تحقیرش نکنید و غیر مستقیم متوجه اشتباهش کنید.
در مورد حجابش هم سعی کنید با نرمی یادش بدید.
سلام.مدتى نبودید.من از خواننده هاى خاموشتون بودم.راستش از ازدواج میترسیدم ولى خوب ازدواج کردم.همسرم خانم خیلى خوبیه البته بهش گفتم باید حجابتو بهتر کنى.سوالایى که ذهنمو همیشه به خودش مشغول کرده اینه شما درست تحقیق کردید؟؟اهل ظاهربینى بودید؟؟مثلا زیبایى براتون 90 درصد ملاک بوده؟.اگه میگید خانواده همسرتون خوب نیست،تو دوران نامزدى متوجه نشدید؟؟
پاسخ:
سلام
مبارکه ان شالله.خدا رو شکر که خوبه
در تحقیق کلیات رو میگند اونم تازه شانس بیاری. ما در کلیات مشکلی نداریم یعنی خانواده مذهبی و سالمی دارند و تو تحقیقات هم در همین حد میگن. کسی که روحیات و جزئیات زندگی دیگری رو خبر نداره. اونم تو این دوره زمونه
نه برای من ملاک اول ایمان دختر بعد خانواده و سوم زیبایی بوده.
خانواده شون مشکل بزرگی ندارند. در دوران نامزدی هم خیلی چیزها مشخص نمیشه.

اااااااااااااااااا

سلاااام

من و کوچ به بلوگ شما؟؟؟

بذار ببینم

حالا چون اصرار میکنی..

التماس میکنی شاید بیام از اون طرفا((زبون در آوردن))((((((((((((((((:

من وقتشو ندارم ..وقتام پره

همون وبمم وقت نداشتم بروز کنم..خیلیی وقت بود بروز نشده بود..

...

حالا اگه وقت کردم یه وب جدید میزنم..

ایندفه که بلاگفا زد تو  ذوقمون

..

راستی سند قرارمون

تلویزیون..شبکه نسیم..خندوانه..ساعت 7 عصر

قرار بینمون یادت نره...((:

بخند وقتی میخندی میگم غصه رو بیخیالش

بخند که غم از توی شعرام بره رد کارش

بخندددددددددددددددددددددددددددددددد(((:

پاسخ:
سلام
البته توفیق میخواد بلوگ اومدن و ان شالله این روزه ها توفیقاتتون رو زیاد کرده باشه.
من این برنامه رو نمیبینممممم.

اساسااااااا..

؟؟؟

عه..

؟؟؟!!!

واقعا..

جدی جدی روزه اینقدر تاثیر میذاره..

من حالا که روزه ام حالم خعععععععععععلی خوبه..

عاااااااااااااااالی..

یه حس شادمانی خاصی دارممممم

راستی از قرار بینمون نپرسیدی

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قرار بینمون یادت نره. با خنده قیافت باحال تره. هی هی نگو غرق مشکلم. بهشون فکر نکنی اینجا بهتره.

................

وقتی شما پست نذاری منم هی چرت و پرت مینویسم یکم روحیت عوض بشه...((((((:

راستی وبلاگم برا خودمم دیگه جواب نمیده..کلا خود بخود حذف شده

یمدت حال بلاگفا خراب بود..وبلاگ منم تحت تاثیر قرار گرفت..الانم که اصلن موجود نمیباشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


پاسخ:
سلام
خوبه که روزه تاثیر خوبی روتون میذاره. البته من منظورم جسمانی بود و الا روحانی رئیس جمهور خراب کرد مملکت رو(چی گفتم اصلا؟)
قرار؟؟؟؟؟؟ من که چیزی یادم نمیاد. سند؟ مدرک؟
بله شنیدم بلاگفا رفته رو هوا. فکر کنم لازم شد کوچ کنید به همین بلوگ ما.

سلااااااااااااااااااااااااااااااام

خوبین شماااااااااا؟؟؟؟؟؟

مثه اینکه زیاد سرحال نیستییییییییییییین...)):

حالا بعد این همه مدت که اومدیین..یه پست شادی بذاریییییین..

دلمون خنک شه..

قراره بینمون که یادتون هست؟؟؟



پاسخ:
سلام
ممنون
بدنیستیممممم . ماه مبارکه دیگه بالاخره تاثیر خودش رو میزاره
من گفتم برای تایید نظرات میام
اگر پستی گذاشتم چشم.
۱۳ تیر ۹۴ ، ۰۱:۳۴ یکی مثل خودت
سلام دوست خوبم نوشته هات جالب بود و باید بگم تاسف بار چه صبری داری درود بر شما من مانند شما صبور نیستم متاسفانه,ولی مشکلات تورو دارم خانم خوب و آرامی دارم که فوق العاده خانواده بیشعور و نفهمی داره که متاسفانه باعث تغییر رویه خانم شدند و بنده تازه عقد کردم هنوز سر یه سقف نرفتیم دچار مشکل شدیم.واقعا خانواده با فهم و شعور یک نعمته. بنده حاضرم عمرم کم بشه ولی به شعورم اضافه بشه برات آرزوی توفیق دارم و امیدوارم همسرت یک شب برای همیشه تغییر کنه و مطابق میلت بشه ان شاالله.

..

اووووووووووووم

..

سیااااهه نارگیله

...(((((((:

بدون شرححح

به به بالاخره یه جوابی..یه علیکی..

واقعا  مردا خیلی بی معرفتند نه.)):

میدونی دقیقا چند روزه که نبودیند؟؟؟

نه حرفی نه سخنی نه نشانی؟؟؟؟؟؟؟؟

البت من نتونستم به میلتون سر بزنم..

راستی

خوش نماز خوش روزه..

من بشدت ذوق زده شدم از حضور مجددتون

پایدار و شاد و سرزنده باشین

ما خعععععععععععععععععععععععلی با حالیم خعععععععلی((((:

پاسخ:
سلام
ممنون
بعضی موقع سر میزدم دیگه قول داده بودم نظرات رو جواب بدم اومدم.
طاعات شما هم قبول.
بله خیلی

اگه خوب مطلبو خونده باشید اصلا در نظر من هیچگونه توهینی نسبت به هیچکسی نبوده ونیست.شما دوست دارین فقط مخاطبینی که ازتون تعریف میکنن نگه دارین .حرف من حرف 90درصد از مردمه وحرف شما حرف 10درصداقلیت.بحث من شخص شما نیست شما همیشه توصیه کردین که خیلی چیزا رعایت بشه .روی صحبت من با اون دسته از اشخاصیه که میگن همسر دارن ولی خیلی راحت با دیگران وارد بحثایی میشن ودوست دارن جلب توجه کنن میدونم که خودتونم این ادمارو خوب میشناسین به هر حاال هرکسی باتوجه به لحن صحبت و کامنت گداشتن به یه شناختی از دیگران میرسه.غرض از گذاشتن اون نظر این بود که کسانیکه دم از همسر دوستیوزندگی دوستی میزنن به خودشون بیان چون راه و رسم همسر و زندگی دوستی حداقل در کشور ما این طرزرفتارها نیست.میدونم که خودتونم از اونجایی که میگین مذهبی هستین کاملا واقفین که بعضیا واقعا حرفو عملشون یکی نیست .من دوست داشتم که  شما این دسته از افراد چه اقا که تو وب شما نیست وچه خانوم رو نصیحت میکردین که اگه واقعا مقید به همسر وزندگیتون هستین یه خورده طرز بیانشونو درست کنن وحدو مرزارو رعایت کنن نه اینکه شوخیای منشوری کنن.من فکر میکردم شما فرد مودبی هستی ولی خیلی بد جواب منو دادین این انتظارو نداشتم.اگه ادمای خوب دست به دست هم بدن ودر صفحاتشون دیگرانو تشویق به حفظ بنیان خانه وخانوادشون بکنن وامر به معروف ونهی از منکر انجام بدن باور کنین حتی شده یک درصد از افراد رفتاراشونو اصلاح میکنن واز هرچیزی استفاده درست میکنن.من اسم ....اوردم چون شوخیاشون منشوری بود ولی شما در جواب من خیلی بد برخورد کردین به نظرمن کسی مثل اوناس که مثل خودشونم حرف بزنه که خدارو صدهزار مرتبه شکر که خدا اینطور رفتارای بدی رو در من قرار نداده وخودم هم تمام سعی وتلاشم در زندگیم این بوده که در برخورد با چه اقا وچه خانم ادب وحرمتارو نگه دارم و حدو مرزارو ازبین نبرم.قصد من کنکاش اخلاقو رفتار شما نبوده ونیست ولی باعرض پوزش ازتون شما خیلی زود از کوره در میرین.البته ببخشید که رک گفتم.خیلی بهتر میشد که در جواب من یه خورده ملایمت به خرج میدادین.ببخشید که طولانی شد.
پاسخ:
سلام
من از کوره در نرفته و ناراحت و عصبانی هم نشد. اگر هم بد حرف زدم ببخشید.
ببینید نوع امر به معروف و نسبت به افراد فرق باید داشته باشه. اون متنی که شما نوشتید من ناراحت شدم حالا مخاطب خیلی بیشتر بدش میاد و مسلما از دین زده میشه. امر به معروف باید قشنگ و زیبا باشه که به دل بشینه نه بدتر باعث نفرت بشه.

سلاااااااااااااااام عمو....خوبی????رو ب رشدی?????
یادش بخییییر اینجا چ برو بیای داشت الان اینقد خلوته ک صدا میپیچه..عمو شنیدم خدم و حشم ها رو هم همه اخراج کردی بیمه هم براشون نریختی تازه...عمو کلید اینجارو بده من بچرخونم بهرحال این ملت میان اینجا خیلی ها شون شاید توو زندگیشون مشکلاتی داشته باشن ...حیف نیس این همه علم واستعداد داره اینجا تلف میشه شاید حرفام شاه کلیدی باشه واسه قفل این مشکلات:))
عمو میگم کی میرسین ب آخرین پله نردبون ترقی???خسته نمیشین اینقد درس میخونین??آخرش ک چی???بنده الان خودم فوق پروفسورای چندین رشته فنی و غیر فنی دارم ولی آخر عاقبتم شده این ک بسینم وبلاگ شما روبخونم(کلوچه آنتی تحصیل هستم):دی
ما اهالی وبلاگ عمو تنها امیدواریم هر جا هستید دماغتون چاق(البته چاق فیزیکی نه,بلکم معنوی و خوشحالانه و روزگاربر وفق مردانه) و لبتون خندون باشه..
ارادتمند شما..همساده کوچه بغلی...کلوچه گردویی!!!!
پاسخ:
سلام
شکر
بله یادش بخیر
هرچی بیشتر میخونم بیشتر به بی سوادیم پی میبرم.
مدرک مهم نیست مهم کسب معرفت و مفید بودن برای جامعه است.
ممنون امیدوارم خبر پیدا شدن نیمه گم شدتون رو هر چه زودتر بشنویم.

جناب مدیر خیلی باهوشی.نظرات قبلی روعرض کردم خیلی دوست داشتم که با مخاطبانتون رو راست میبودی که متاسفانه نیستین.
پاسخ:
رو راست بودن من دلیل نمیشه شما توهین و تهمت بزنید به کاربرا. شما قضاوت ناعادلانه ای کردید که میدونم باعث ناراحتی همه میشه.
در ثانی شما که اشکال کرده بودید خودتون هم دارید به همون عمل می کنید!!!
پس مخاطب نوشته هاتون یکیش هم خودتون هستید و بهتره بهش عمل کنید و بعد به دیگران توصیه کنید.
سلام جناب مدیر.چرا نظرمنو نمیزاری؟ازتون خیلی دلگیروناراحتم
سلام آقای مدیر منم همش از زندگیم گله میکردم که چرا من ؟چرا زندگی من باید اینجوری بشه ؟ولی امروز با برنامه ای که اتفاقی دیدم  خدا روشکر کردم بابت این زندگی و سعی میکنم از اینذبه بعد شاد زندگی کنم توصیه میکنم شما و همسرتونم اگه وقت کردین حتما ببینید اونجوریکه به من گفتن هر شب ساعت ۱۰جشن رمضان....تکرارشم هر روز صبح ساعت ۱۰حتما ببینید ....مشکلاتی که مردمیکه در کنار ما زندگی میکنن دارن و ما با وجود سلامتی و زندگی مرفه ناشکری میکنیم و هیچی از زندگی این آدما نمیفهمیم 
سلام دوست عزیز.چنتا از مطالبتون رو خوندم و میخوام نظرموبگم.نهن فکر نکنید من مثله بقیه میگم وای اخی الهی بمیرم شما چه مرد خوبی هستید چقدر صبور و با درکین.من میگم شما خیلی مرد بی درکی هستین.من مجرد و 21 ساله هستم اندازه شما تجربه ندارم ولی مطمئنم اطلاعاتم راجبه ازدواج و زناشویی از شما بیشتر.آقای عزیز میدونین بیشترین علت طلاق عاطفی و خیانت چیه؟انه که متاسفانه زوج ها خواسته ها.نیازها و انتقاداتشون رو به صورت صریح بهم نمیگن و به جاش یا میرن با یکی دیگه یا مثله شما وبلاگ میزننو ... یکی دیگه از دلایل اینه که زوج ها در مقابل این خواسته ها و نیاز ها و انتقادها واکنش تند و بدی به طرفشون نشون میدن و همین باعث میشه که اون زده شه و دیگه حرفاشو نگه.شاید واکنش همسر شما هم به خواسته ها و انتقاداتتون تند بوده باشه ولی به نظر من شما به جای وبلاگ زدن و این حرفها رو اینجا زدن این وقتو انرِی رو صرف همسرتون کنید و با ملایمت حرفاتون رو بگید اگه باز هم تند بود انقدر اینکارو تکرار کنید تا جواب بده.با این حرفها رو تو دلتون نگه داشتن هیچ مشکلی حل نمیشه همسر شما که علم غیب نداره یا تله پاتی نمیکنه باهاتون که بفهمه دردتون چیه.ببخشید انقدر تند صحبت کردم گفتم شاید یه تلنگری بشه
از شما و همه ی زوج ها عاجزانه خواهش میکنم اطلاعاتتون رو در زمینهی ازدواج و زناشویی بالا ببرید و از همه مهتر تفاوت روحیات مرد و زن رو یاد بگیرید به خدا همه چیز تجربه نیس شاید تجربتون غلط باشه واسه حفظ  زندگیتون وقت بذاریدو یاد بگیرید حتا شده به مشاور خانواده مراجعه کنید اصلا بدی نیست شما دلتون درد بگیره میرین دکتر واسه روح و وابطتونم مایه بذارید.لطفا لطفا لطفا مطالعه کنید.اینم یه سایت خوب که میتونین چیزای عالی ازش یاد بگیرین
www.tanzimekhanevade.ir
به امید روزی که امار طلاق و خیانت به 0 برسه
سلام 
من دوشبی هست که مطالب سایتتونو خوندم عالی بود یعنی هر چی از مردونگی و صبر شما بگم کم گفتم خوش به حال خانمتون که همچین مردی کنارشه من و همسرم کاملا برعکس شماییم من با مادرشوهر.و خواهرشوهر تو یه ساختمونم و با مردی زندگی میکنم که دهن بین و بچه ننه است و از بخت بدم دست بزن داره جرات ندارم بهش بگم از اینور بشین اونور که میزنه همین دوروز پیش به خاطر محکم بستن در خونه پدریش چراغ مطالعه رو تو دستم شکوند و متاسفانه دستم مو برداشت 
منم شوهرم رو از امام رضا دارم اماانگار امامای ما برعکس عمل میکنند حتما صلاحی هست نمیدونم
ولی در کل بگم که کاش من همسری مثل شما داشتم کاش
و در اخر اینکه برای تنهایی شما خییییلی دعا میکنم چون همدردیم منم از شدت تنهایی به فکر رابطه های بد افتادم اما بعدن استغفار کردم 
امیدوارم همسران ما روزی سر عقل بیان و دست از کارای بچه بازیشون بکشن
انشالا
یه زن تا بفهمه اگه طلاق بگیره دیگه این امکانات نیست تلاششو میکنه.. دیگه لباسهای خوب و خونه بزرگ و اینا نیست این گستاخی هاش کم میشه.. نمیدونم چرا بعضی خانومها به جای اینکه به وظیفشون اشنایی داشته باشند برا خودشون گناه جمع میکنن
قطعا صلح و سازش بهتره اما بچه ها گناهی ندارند که در این محیط پر از آشوب زندگی کنند.. یکی از اقوام ما بعد از طلاق بچه اش بد که نشد هیچ آروم تر هم شد... من به عنوان یک مرد میگم زن باید کمی از شوهرش حساب ببرد.. گاهی سکوت و صبر او را گستاخ تر میکند..یکبار اسم طلاق بیاید یا خودش را راحت میکند یا درست مینشیند سر زندگی اش.. روانشناس هم که نمیرید لابد!
سلام .میشه این سوال رابذارید تووبتون.
شوهرم به دلیل حرف همکارانش به این باوررسیده که بایدهمه چیز رااز من پنهان کنه.مثلا درامد ، مشکلات کاری، سود، ضرروزیان و.....حتی مثلا پولی که نمیخواد توی حساب خودش باشه رو میریزه به حساب غریبه ولی به حساب من نمیریزه.حتی دوست نداره ازش بپرسم کجامیری یاکی میای؟ البته جدیدا اینطور شده وعلنا میگه به زنها نباید همه چیز راگف یادروغ باید گفت.در حالیکه اصلا هیچوقت مشکلی بابت پول یااینکه چرااینکاروکردی یانکردی نداشتیم.خب من خیلی دارم اذیت میشم چون فکرمیکنم بهم اعتماد نداره درحالیکه کاری نکردم که لایق این بی اعتمادی باشم.خواهش میکنم راهنماییم کنید چیکار کنم؟

سلااااااااااام

حدود یکماهیه که نیستیند..

جای شما خالیست..

اما ما هنو اند معرفتیم داعاااااااااااااش

چی فکر کردی پیش خودت هااااان

ما میایم سر میزینیم ولو نظر ندیممم

چا...

گلی سوسول(((آخیش دختر مردم از ئست رفت..پاک یه سوسول شد رفت))((((:

اساسا....

پاسخ:
سلام
اومدم وبلاگتون نظر بذارم که نشد.
ظاهرا بلاگفا خراب شده درسته؟

سلام شانس وقتی این جا رو دیدم که شما نیستید دیگه،راستش خیلی طرز تفکرمون با هم فرق داره،زن صیغه ای؟مرد هستم ولی مخالف 100%این کار،شما به جای مطرح کردن مشکلاتتون با همسرتون راه بدتری رو انتخاب کردین،اگه روزی دخترتون بفهمه که زن صیغه ی داشتین بیشترین ضربه رو اون میخوره تا همسرتون خواهرم اینجوری شد که عرض میکنم،در مورد خانم ها سیاه نوشتین نوشتین زن خوب کم هست،اما ما مرد مگه خوبامون زیادن؟به والله از خانما کمتر خوب داریم،عادتی بد که مرد دارن اینه که زبون احساس خانم هارو نمیفهن و میخوان منطقی باهشون رفتار کنن همیشه و در همه حال،4سال هست که ازدواج کردم و داروساز هستم همسرم هم همینطور،بهترین سال های عمرم هست و خواهد بود،کی گفته زن خوب نیس؟کی گفته تغییر رفتار زن غیرممکنه؟به شخصه مطمین هستم که همسرم بهترینه و هیچ ایرای ندارن،و من هم واسه ی همسرم سعی میکنم بهترین باشم.ازدواجمون حاصل عشق پاک 5ساله اس،حس میکنم که شما با عشق وارد زندگی نشدین و فکر کردین بعد از ازدواج میاد غافل از اینکه اون عادته،در مورد زن بی حجاب و تحریکو اینجور چیزا نوشتین به والله عاشق واقعی باشید به جز محبوب کسی رو نمیبینی من که اینطور هستم،و کسی به چشمم نمیاد اصلا و ابدا،9ساله این احساس رو دارم ودر من نهادینه شده،اگه قرار باشد با دیدن هر جنس مخالف دین و ایمان و دلمون بلرزه که دیگه مرد نیستیم برادر من میشیم نر،میشیم خروس ببخشید رک گفتم،برای عاشق بودن باید مرد بود نه نر،متاسفانه عشق غیرواقعی و هوس باعث بوجود امدن این مسایلی که میگید میشه،و از طرف مردی که ازدواج فوق موفقی داشتم توصیه میکنم که هرگز بدون عشق واقعی ازدواج نکنید،با دیدن اولین جنس مخالف فکر نکنید همون نیمه ی گمشدتون هست،همدیگر رو با تمام وجود درک کنید خودتون رو جای طرف مقابل بزارین و بعد واکنش نشون بدین،اولین بار بود جایی نظر میدم ببخشید طولانی شد.
ان شاالله همیشه مشغله های مثبت
موفق باشید

سلام)):

نکنه شما زبونم لال عدم الوجود شدیییییییین ما خبر نداریم..

یا احیانا مشکل پیش اومده..

یا اینکه زیادی سرخوشین..حس نوشتن ندارییییین..

عایااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

الو

الو

کسی صدامو میشنوه؟؟؟؟؟

جواب بدیییین لدفنننننننننننننننن

با سلام خدمت آقای مدیر محترم وب

راستی روز مرد چه کادویی گرفتین؟

 

سلام؛ 1سوال؛احیانا شما جنوب زندگی نمیکنید؟
پاسخ:
سلام
خیر

با سلااااااااااااااااااااااااام خدمت آقای مدیر محترم

یه سوال

اینکه کادو روز مرد چی گرفتید؟

من خودم هم میگم

شلوار و زیر پیراهن (با خنده)

سلام 
خیلی ناراحت شدم دیدم گفتید دیگه نمیایید !
واقعا از گفته های شما من درس های بزرگی رو گرفتم 
باز هم بیایید و بنویس ولو نه برای دردودل برای نصیحت حتی 
لطفا دعای رب اشرح لی صدری .... تو قنوت همه نمازاتون بخونید
من هم احساس تنهایی میکنم و البته مجردم با این دعا واقعا آرام میشم
انشاا.. گشایشی در زندگی شما هم ایجاد شود.
سلام تقریبا کل وبلاگ شما رو خوندم فقط میتونم بگم انشالله همسرتون به رفتارهای اشتباهش پی ببره و خودش رو اصلاح کنه...
دلا خو کن به تنهایى که از تن ها بلا خیزد
امیدوارم حالتان از پارسال بهتر باشد
مثل اینکه سبک زندگى عوض شده ، هر دوى زوج ها باید مثل هم باشند ، منتها از لحاظ روحى و اخلاقى و مسایل زناشویى دو طرف باید شبیه باشند ، وصله هاى نامناسب ، بعد هم بچه آدمو وارد سیکل معیوب مى کنه 
اوضاع اقتصادى هم که در صدر مشکلات 
در سایت هم میهن عضو شید ، روحیه به آدم میده
سلام آقای مدیر

امیدوارم در هر مرحله که هستین موفق و شاد باشین خوش به حالتون که این همه مشغله فکری و علمی دارین ! از فکرای پوچ و بیهوده خسته شدم کاش میشد برا یه هدفی تلاش کرد ما که داریم عمر رو الکی هدر میدیم ولی شما خوشحال باش که برا یه چیزی داری تلاش میکنی

ﺯﻧﯽ ﻋﺎﺩﺕ ﺩﺍﺷﺖ، هر شب قبل از خواب، ﺑﺎﺑﺖ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ دارد خوشحالیهایش را بنویسد...
یکی ﺍﺯ شبها ﺍﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﻧﻮﺷﺖ:
ﺧوشحالم ﻛﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺐ ﺻﺪﺍﯼ ﺧﺮﺧﺮ ﺷﻮﻫﺮﻡ ﺭﺍ ﻣﯽﺷﻨﻮﻡ؛ ﺍﯾﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻭ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﺳﺖ! و در کنار من...
 ﺧوشحالم ﻛﻪ ﺩﺧﺘﺮﻢ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺍﺯ ﺷﺴﺘﻦ ﻇﺮﻓﻬﺎ شکایت میکند؛ ﺍﯾﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻭ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﺭ ﺧﯿﺎﺑﺎﻧﻬﺎ ﭘﺮﺳﻪ ﻧﻤﯿزﻧﺪ!
ﺧوشحالم ﻛﻪ ﻣﺎﻟﯿﺎﺕ ﻣﯽﭘﺮﺩﺍﺯﻡ؛ ﺍﯾﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﺷﻐﻞ ﻭ ﺩﺭﺁﻣﺪﯼ ﺩﺍﺭﻡ ﻭ ﺑﯿﻜﺎﺭ ﻧﯿﺴﺘﻢ!
ﺧوشحالم که ﻟﺒﺎﺳﻬﺎﯾﻢ ﻛﻤﯽ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ؛ ﺍﯾﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﻏﺬﺍﯼ ﻛﺎﻓﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺩﺍﺭﻡ!
ﺧوشحالم ﻛﻪ ﺩﺭ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺭﻭﺯ ﺍﺯ ﺧﺴﺘﮕﯽ ﺍﺯ ﭘﺎ ﻣﯽﺍﻓﺘﻢ؛ ﺍﯾﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺳﺨﺖ ﻛﺎﺭ ﻛﺮﺩﻥ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﻡ!
خوشحالم ﻛﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺯﻣﯿﻦ ﺭﺍ ﺑﺸﻮﯾﻢ ﻭ ﭘﻨﺠﺮﻩﻫﺎ ﺭﺍ ﺗﻤﯿﺰ ﻛﻨﻢ؛ ﺍﯾﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﻣﻦ خاﻧﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﻡ!
 ﺧوشحالم ﻛﻪ ﮔﺎﻫﯽ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﺑﯿﻤﺎﺭ ﻣﯿﺸﻮﻡ؛ ﺍﯾﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﺁﻭﺭﻡ ﻛﻪ ﺍﮐﺜﺮ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﺳﺎﻟﻢ ﻫﺴﺘم!
ﺧوشحالم که ﺧﺮﯾﺪ ﻫﺪﺍﯾﺎﯼ ﺳﺎﻝ، ﺟﯿﺒﻢ ﺭﺍ ﺧﺎﻟﯽ ﻣﯿﮑﻨﺪ؛ ﺍﯾﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﻋﺰﯾﺰﺍﻧﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﻛﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻢ ﺑﺮﺍﯾﺸﺎﻥ ﻫﺪﯾﻪ ﺑﺨﺮﻡ!
ﺧوشحالم که ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺻﺒﺢ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎ ﺯﻧﮓ ﺳﺎﻋﺖ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﻮﻡ؛ ﺍﯾﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﻣﻦ ﻫﻨﻮﺯ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﻡ ...!
 
این زن، سعیده قدس، بنیانگذار موسسه خیره محک (حمایت از کودکان سرطانی) و جزو ده زن برتر جهان در سال 2013 می باشد.

سلام

سلاااااااااااام

صد تا سلاااااااااااااااااااااااام

مبارکتون بشه

خیلی مبارک بااااااااااااااااااشه

قول داد ه بودم به نشانه تشکر بیام روز مردو بهتون تبریک بگم

ببخشیندا دیروز سرم خیلی شلوووووووووووووووووووغ بوددددددددددد

مبارکتون بشه

شرمندم جور دیگه نمیتونم تبریک بگم

سعی میکنم یه کادویی براتون جور کنم!!!!!!!!!!!!!

راهنمای خوبی بودین خداییش . خیلی از اخلاقایی که نباید باشه رو میگفتید. چه بد که نمیایین.موفق باشید 
سلام روزتون مبارک
ان شاء الله این بار که برمیگردید و مینویسید زندگی پر از خوشی داشته باشید به طوری که رنج نامه به گنج نامه تبدیل بشه گنجی پر از تجارب تلخ و شیرین برای خوانندگان
آقای تنهااشکالی نداره.
تنهاانتظارمن وسایردوستان هم عقیده من اینه که جواینجابابی مزگی هاوتیکه پرونی وخیال بافی بعضیامتشنج نشه.
من که توی کامنتم مشکلی نمیدیدم چون همون حرفایی روکه شخص موردنظرقبل ازعیددرقالب یه کامنت به دیگران گفته بودودرواقع تیکه پرونی کرده بودبه خودش برگشت دادم،حالاشایدازدیدشماچون من گفتم مشکل داربوده وخوب نبوده وچون اون میگه مشکلی نداره!
ازخوانندگان قدیمی اینجابودم ولی بااین نوع برخوردترجیح میدم دیگه اینجانیام.
همون شیرین عسل هست کافیه!!!!
یاحق

اییییییییشششش

...

ممنون که اومدین و خبر رسانی کردییییییییییین..

واقعا که ..

........

اومدین بگین که نیستم دیگه..هااااااااااان؟؟!!

بسلامتی.. و دل خوش..

پ ما هم دیرتر به دیر میایم به وبتون سر میزنیمممممممممممم

برااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادر...((((((((((((((((((((((:

از طرف من که خیالتون جمع.. دلم پوست کلفتتر از این حرفاس(((((((:

تا سلام بعدی بدروووووووووود براااااااااااااااااااااااااادر؟؟!!((((((:

.........................................................................

راستی ((دخملی)) خانم که گفته بودی چطور با 50000تومن مهمونی دادی ..اونموقع که 50000ت داشتیم آخر ماه بود و اول ماه دوباره حقوقا را ریختند و ما هم اوضاعمون روبراه شد

ضمنا پول مهمونی را هم قرض رفتیم و به محض اینکه پول اومد دستون بهشون دادیم

مشکل مالی ما سر جاش هست ..اما اوضاع فعلا خدا رو شکر خوبه

من اگر یمدت زیاد میومدم وب .. میخاستم مشکلاتی که یهویی سرمون ریخته را فراموش کنم تا نکنه فکر کردن به کمبودها تو رفتارم تاثیر بد بذاره

امسال عیدو خیلی ساده لباس پوشیدم و سعی کردم ساده طی کنم فقط بخاطر جیگریم

اگه تو این موقعیت پشتش نباشم و فقط موقعی که اوضاع خوبه فقط پشتش باشم که ارزشی نداره

خدا رو شکر خوب از پسش براومدم

بجایی رسیده بودیم قبل عیدی که..

بی خیااااااااااال ..حالا الحمدلله بهتره اوضاع

دیگه خرج خوردمون لنگ نیست((((((((((((((((((((:

 

در ضمن آقای مدیر یادم رفت بگم کاش این تصویر بالایی کمی شادتر بود باور کنید خییییییییییییییلی تاثیر داره

وقتی.....میگید

برای مدتی نیستم و عکس غمگین میگذارید هم خودتون از این نبودن انرژی منفی میگیرید هم بقیه..................

 

یا حق

خدارو شششششکر.....

ببخشید یادم رفت بگم.................

سلاااااااااااااام علیکم

خدا رو شکر که خانوادتون و خوتون سلامت هستید....

انشاله موفق باشید.....

من که دکتری قبول نشدم(ناراحت و نادمم که نخوندم)

انشاله دوستانی که اینجا میان هر روز برای همدیگه دعا کنیم....

من که سعی میکنم دعا کنم

راستی روز پدر و روز مرد رو هم به همه پدرها و مردای سرزمین پاکم ایران تبریک میگم و به شما آقای مدیر محترم....

من 70 تومن دارم به نظرتون چی بخرم برای سرورم؟

نظر بدید

البته اگه آقای مدیر تا فردا تایید کردند که برم خرید کنم!!!

(باخنده)

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">