رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

با سلام

قبلا گفته بودم که دنبال ازدواج موقتم و دلایلی داشتم که قرار شد بحث کنیم.در کنار کمبودهای عاطفی و... یکی از علت هایی که دنبال ازدواج موقت هستیم یا بعضی از ما مردها رابطه حرام و زنا برقرار می کنند اینه که زنان با پوشش های خیلی زننده میاند تو کوچه خیابون.

در پست قبلی رسیدیم به اینجا که تو یکی از نظرات بحث ساپورت پوشیدن خانم ها مطرح شد و سوالی کردم و خواهر بزرگواری این بیان رو مرقوم فرمودند:

هرکس باید خودش هوسشو مهارکنه.من که یه زنم اگر وقتی باشوهرم بیرون میرم شیک نباشم و همین ساپورتو نپوشم شوهرم میگه عقب مونده ای یا نیگاش به زنایی می افته که ساپورت پوشیدن.البته من خودم ساپورتو دوست ندارم ولی باورکنید بعضی وقتا ما زنها برای اینکه پیش شوهرامون و بقیه کم نیاریم مجبوریم.البته نمیدونم چرا همه چشم انتقادشون به خانمهاست؟ درحالیکه بعضی پسراهم تیپای زننده ای دارن.دوست دارم نظر شما را بدونم.

از ایشون اجازه خواستیم نظرشون پستی بشه تا بحث کنیم.
اما جواب من:
ببینید یکی از ضعف هایی که خانم ها دارند اینه که تو خونه با شلوار کردی و موهای ژولیده و چهره وحشتناک ظاهر میشند و وقتی بیرون میرند ساپورت پوشیدنشون گل میکنه و هزار رقم آرایش می کنند. خب خواهر من تو که دوست داری برای شوهرت عقب مونده نباشی چرا تو خونه اینطور نیستی؟ چرا بیرون؟ میدونید اون وقتی که برای آرایش میزاری که بری بیرون برای خونه و شوهر خودت آرایش کنی چقدر خوب میشه؟
میگی کم نیاری پیش بقیه، بله قبول اما اگه همه زنها یاد بگیرند برای شوهرشون آرایش کنند دیگه بحث رقابتی هم وجود نداره.
خب حالا من و خانمم که محجبه است رفتیم خیابون، وقتی زنی رو از پشت میبینم با عرض پوزش مانتو تنگ و کوتاه پوشیده و بادم که میزنه همه چیز مثل باطن نمایان میشه چطور به همسرم می تونم راضی و قانع بشم؟ من که متاهلم از این صحنه ها به خدا پناه میبرم چه برسه به اون مجرد بیچاره؟
یا از جلو نگاه میکنی تمام اندام زن انسان رو فضایی میکنه چطور به فکر تنوع نباشم؟
از محضر همگی عذرخواهی میکنم بخاطر این حرفم اما شنیدم پسرانی و مردانی تو خیابون خودشون رو خراب میکنند یا خیلی از متاهل ها در رابطه ج ن س ی با همسرشون هنگام ... اسم خواهر زن و زن دوستش یا همین زنان آرایش کرده ها رو میبرند تا ... شوند.خب چرا باید اینطور بشه؟
بعد متاسفانه همین زن و شوهر در این رابطه حساس و مهم خودشون مشکل دارند و چون بلد نیستند ناقصه همیشه و به مشکلاتی بر میخورنند که  آمار طلاق نشون میده دومین علت طلاق همین لذت نبردن از س ک س و بلد نبودن اصولی اونه که خود این موضوع یه پست مفصل میطلبد.
خانم المیرا گفتند مردها باید خودشون رو حفظ کنند و مرد گناه نباشند. خوب به نظر شما این جواب قانع کننده است؟
یه مثال بزنم: من الان در هوای 50 درجه بالای صفر گرمای تابستان تشنه هستم و دارم هلاک یک لیوان آب میشم .حالا یکی بیاد یه لیوان آب خنک بزاره جلوی من بگه مرد باش و دست به این لیوان نزن ،بنظر شما میشه دست نزد؟ کسی که تشنه است هر جا آب باشه دلش میخواد حتی خودساخته باشه و احتمال دزدیدن آب هم 99 درصد هست چون داره هلاک میشه.
ببینید من قبول دارم مردها باید هوس خودشون رو کنترول کنند و مراقب چشم هاشون باشند اما یکی دو بار نیست که الان بانک و مغازه و کوچه و ...هرجا میری یه خانم رو گذاشتند متاسفانه پس هر چقدرم مراقب باشم بازم نمیشه کاری کرد.
اینکه بعضی مردها هم پوشش مناسبی ندارند بله اونم اشتباهه و قابل دفاع نیست اما قدرت تخریبی اش هر چی باشه از زنان کمتره.
البته حرف برای گفتن زیاده اما تو نظرات بحث شد میگم.
حالا منتظر دعواهای شماها هستم.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۸
مرد تنها

نظرات  (۸۲)

اقای محترم بر فرض شما رفتین یه زنی را صیغه کردین بغد مدتی بدن ان زن هم براتون مثل بدن خانومتون عادی میشه و دوباره با دیدن زنان خیابان چشمو دلتون میره دوبارهباید زن جدیدی را صیغه کنید و تا اخر عمر همین روند را ادامه بدین شما هرگز نمی توانید نه پوشش زنان جامعه را درست کنید و نه همه زنان جامعه را صیغه کنید میگن هوس مثل طمع می مانند تمامی ندارد و سیری ناپذیر است و اگر کنترلش نکنی انسان را به خاک سیاه می نشاند پس به جای اینکه با دیدن بدن زنان دلت غش برود رو خودت کار کن و قدرت غلبه بر نفست را افزایش بده .و اینو بدون زنا همه سروته یه کرباسن بدن همه زنا مثل هم هست هرچی زنای دیگه دارن زن شما هم دارد فقط از نطر اخلاقی زنان باهم فرق دارند عیب از زنان جامعه نیست عیب از شما مردان ضعیف النفس هست که با دیدن یه بدن و یه باسن دلتون ضعف میره اگه قرار باشه انسان نتواند خودش را کنترل کند چه فرقی با حیوانات دارد .میگن مرد هوس باز اگر اندازه یک شهر هم زن داشته باشه باز چشمش دنبال زنان شهر دیگس.درجه هوستون زده بالا شبرید برید درجشو کم کنید درست میشه داداش.
با سلام وخسته نباشید برای جامعه ایرانی بقول خودتان اسلامی متاسفم برای طرز فکر مردان وزنان کوته بین متاسفم هیچ جای قرآن از ازدواج موقت نگفته این تعبیر مردان وزنان هوس باز است که خاک هم آنان را سیر نمی کند در ازدواج موقت تنها ظاهر قضیه عوض میشه وآن را شرعی جلوه می دهید یا اینکه قانون اسلامی هست ولی در این مورد قانون ایرانی است نه اسلامیواین همان فحشای شرعی است مردان وزنان شرم وحیا داشته باشید بی حیایی در ایران رواج داره بسه بی شعورها
پاسخ:
آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee
خانم ها و اقایون محترم سلام

اگر ما بدانیم هر مکانی لباس مخصوص به خود و ارایش مخصوص به خود را دارد در آن صورت با لباس شب و سکسی وارد مکان های عمومی نخواهیم شد  حتی در کشورهای پیشرفته افراد تحصیل کرده و روشنفکر فقط با لباس های رسمی در مراکز عمومی وارد می شوند پس اگر شما خانم و آقا یک فرد متمدن و با کلاس هستید که مطمئنا این طور هست من بعد با دقت بیشتری لباس پوشیده  ارایش می کنید و در مکان های عمومی ظاهر می شوید به امید آن روز
پاسخ:
آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee
در موردم اینم بنویسید که مردها خودشون به نیاز زن توجه نمی کنند بعد می گن چرا برای مرد دیگه عشوه گری می کنه؟ تا حالا چند بار شده واقعا از زنتون بپرسید توی رابطه چی می خوای؟ چند بار شده به خاطر زنتون به خودتون برسید. هر کسی دوست داره بهش احترام گذاشته بشه. همون طور که شما مردها دوست دارید حس کنید زنتون مال شماست و برای شما آرایش می کنه. زن هم انتظار داره شوهرش مال خودش باشه برای اون عطر بزنه لباس جذاب بپوشه و به نیازهای جنسی اون هم توجه بشه. زن نمی تونه آشکارا بگه فلان چیز رو می خوام و این رو توی آرایش برای مردان دیگه نشون می ده. خیلی از زنایی که خیانت می کنند (و همین طور مردان) از جانب همسرشون نیازشون برآورده نمی شه. البته حتی در صورتی هم که همسر توجه داشته باشه بازم نیاز جنسی تنوع طلب هست اما به خاطر حفظ کیان خانواده لازمه که زن و مرد خودشون رو حفظ کنند. زنی که امروز دیگه حتی متوجه نیست که آرایش توی کوچه و خیابون باید با آرایش عروسی فرق کنه فکر نکنید اگر بفهمه شوهرش خیانت می کنه (حالا شما اسمش رو بذار اردواج موقت) پایبند ازدواجش می مونه و فقط مثل نسل قبلی گریه و زاری می کنه.
حالا اگر ما زنان هم بخوایم طعم یه مرد دیگه رو هم بچشیم باید چه کار کنیم؟ شما می پسندی زنت بره با یه مرده دیگه. هوس زن هم کم تر از مرد نیست منتها جامعه زن رو محدود می کنه مرد رو نه. اتفاقا به دلایلی ما زنان بیش تر از معاشرت متعدد خوشمون میاد ولی مردها چون هوس شون بیش تر جنبه فیزیکی داره یه زنم براشون کافیه.
اشکال نداره ازدواج موقت کن ولی لطف کن اول زن خودت رو طلاق بده و تا می تونی برو تنوع طلبی کن و ازدواج موقت کن کی گفته ایراد داره چرا تو تنها اون هم باید طلاق بگیره عین تو باشه تا برابر بشه چون که باب میلت نیست چون که هر چیزی را که بهونه آوردی تا بری ازدواج موقت کنی را،  بعد از طلاق هیچ گونه بهانه ای نخواهی داشت و هیچ کس به شما کوچکترین ایرادی وارد نمی کنه و با روح و روان یک زن هم بازی نکردی در عوض مشکلات خودت و خیلی زن هایی که تنوع طلب هستند را حل کردی بعد ببین کی برده کی باخته
سلام هامیزا
یورولمویاسیز
من حدود 15 ماهه عقد کردم و حدود 3 ماهه عروسی کردم و یک موضوعی رو کشف کرده‌ام!!
اوایل ازدواج وقتی تو خیابون میرفتم و چشمم به کئیسی میفتاد یک عذاب وجدان شدیدی میگرفتم که چرا یه زن خوشگل دارم اما بازم با دیدنم اینا لذت میبرم!!!😮
تا اینکه به این نتیجه رسیدم که ما مردا ذاتا فقط با تماس جسمی و جـ نـ سـ ـی ارضا نمیشیم.!!! چرا که دیدم با وجود رابطه، هنوز هم احساس نیاز دارم.
خانومای عزیز، قبول دارم که بخشی از ایراد هم از طرف ما مرداست که مراقب چشمهامون نشده‌ایم اما یک سری از موضوعات هم بصورت غریزی در وجود ماست؛ من وقتی خیلی کم سن بودم تخیلاتی داشتم که هنوز در عجبم که از کجا اومدن!!
خلاصه،
خانومای عزیز
تو خونه برای شوهراتون خیلی شوخ باشید و در حین رابطه هم خیلی شلوغ کاری بکنید!
اصلا فیلمهایی رو که برای تحریک ما مردا میسازن، شما برین ببینین و انجام بدین.
اینطوری هم مدت رابطه بیشتر میشه که به نفع شماست و هم مردتون یکم درگیر سورپریزهای شما میشه. دیگه برا تولدش نرین جوراب بخرین 234764 مدل تزیین کنین که اگه آقاتون ادعا کنه که خوشش اومده شک نکنین که داره فیلم درمیاره دلتون نشکنه.
از آقای متاهلم خواهش میکنم در مورد فانتزی های مردان هم پست بذاره خانوما یار بگیرن که فقط ولو نشن
شهید مطهری در کتاب حقوق زن در اسلام میگن: اگر دلیل مرد برای ازدواج موقت ، تذوق و تلون باشه یعنی چشیدن زنان مختلف، زنان رنگارنگ...چنین چیزی حرامه آقاجان حرامه...
حضرت علی علیه السلام مردی رو که با وجود همسر پی ازدواج موقت میرن لعنت میکنن
حالا دیگه خود دانید...
ای انسان!!! ای اشرف مخلوقات!! یکم از حیوانات یاد بگیر. بدون هیچ پوششی جلوی هم میگردن این ادا اطفارای شما مرد را هم ندارن. فقط یه جفت دارن یکی!!! نه اینکه هرثانیه یکیو ببینن تحریک بشن!!!
پاسخ:
وقتی شما انسان رو در اختیار و درک و ... مثل یک حیوان می دانید من دیگه حرفی ندارم. هر چند در حیوانات هم این تنوع طلبی هست که نیاز داره اطلاعاتتون رو بالا ببرید.
چقدر جالب خودتو قانع میکنی!!!! ازدواج موقت هییییچ فرقی با دوستی نداره. حالا تو به ختطر تنوع طلبی دوست داری به قول معروف صیغه یمچقت را قبول کنی خوددانی. ولی عقل و فکر هم خوب چیزیه
پاسخ:
یعنی عقل و فکر شما کار میکنه و برای من نه؟؟؟
نگاه احساسیتون رو کنار بزارید و منطقی حرف بزنید.

من که میگم صیغه بداست امااگه شوهرآدم یک کمی هوس بازباش بایدخانم اجازه بده زن دیگه صیغه کن تابه گناه نیافته والله ازدردسرشوهرهم کم میشه البته من خودم مردمومن دوس دارم نه هوس بازولی بنظرم اصلا صیغه جرم نیس چراخانمهاسخت میگیرن ولی اززناوگناه متنفرم چون خداگفته گناه نکنیدولی باصیغه موافقم البته یکی نه دوسه تا

خانوم المیرای عزیز : 
  میدونم شما دختر خوب وپاکی هستی  واقای متاهل مرد نجیب اما بنظر من تااین حد پیام دادن خوب نیس  ‌اونم به این طرز  شوخی  .هرچی باشه ایشون مردن وممکنه خانومشونو باشما مقایسه کنن و وضعشون بدتر بشه...... من خودم اصلا مومن نیسم اما این رفتارا واسم مهمه
 
ببخشید میدونم ناراحت میشید خانوم المیرای عزیز 
سلام اقا شما اگه زن هم صیغه کنید بازم مشکل حل نمیشه چون زنان در اجتماع بازم بی حجابن چشم شما باز اون زنای زیبا را می بینه و دلتان غش میره از قدیم گفتن اگه مرد جلو هوسشو نگیره اگه کل زنان یک شهرهم مال او باشن چشمش باز دنباله زنان شهرهای دیگس شما همسر دارین و بدون اب نموندین وقتی تشنه بودین از همسرتان استفاده کنید خدا اگه به زن گفته با حجاب باش به مردم گفته چشماتو درویش کن وگرنه هوست کار دستت میده اون وقت دوتا زن که سهله صدتا زنم داشته باشی بازم سیراب نمیشی اگه ما کل دنیا را نمی تونیم فرش کنیم باید خودمان کفش بپوشیم افای نسبتا محترمی که خدا نظیر شمارا نصیب من و امثال من نکنه برو به جای چشم چرونی کردن و دید زدن زنای بدحجاب و مقایسه کردن اونا با خانومت سرت بنداز پایین و تزکیه نفس کن تا بتونی اتش شهوتو کند کنی بعدم اگه سما مردا اینقد به زنای بیحجاب نگاه نکنید و بی محلی کنید بهشون اونام خودشونا نمیریزن بیرون همه زنای بدحجاب به خاطر جلب توجه این کارو می کنن
با خانومتون بشینید خاطرات خوش اول ازدواجتونو تعریف کنید بعد کم کم بیاید جلو و بعدش خواستتونو بگید و درد دل کنید 
از یه آدم خیر خواه مشورت بگیرید 
فکر نمیکنم زن صیغه ای چاره باشه مشکل باید ریشه ای حل شه 
خدایا نذار دخترا طعمه شیطان برای به لجن کشیده شدن پسرا باشند خدایا مهر و محبت زن و شوهر ها رو به هم زیاد کن 
دعا کنید بیشتر دعا کنید 
سلام - حالتون 
آقا یه چند تا نکته بگم - همه حرفهای بالاتون درسته - اما شما متاهلا رو میگم - اول ازدواج چقدر با خانم مزه میداد هیشکی فکر زن دوم و صیغه و این حرف ها نبود اما حالا دختر چهارده ساله و این حرفها - راستی چرا دخترای سن پایین اینقدر خاطر خواه دارند اول ازدواج اینقدر مزه داره ؟ 
دلیش رو بگم : چون بدن زن و مرد کاملا آماده است و بدن طرف مقابل رو جذب میکنه - آره بعد از چند سال خانه نشینی و کمترین انرژی بدنی ( نه فکری ) دیگه بدن خانم به پیرزن 70 ساله بیشتر شبیهه تا زن 35 ساله - گوشتشون لخت و بی حاله اما مردها تقریبا به خاطر وضعیت بدنیشون آماده جفت گیری هستند حتی اگه مرد هم بخواد بدنش به طور ناخودآگاه پس میزنه حالا بخصوص در 40 سالگی که یکبار دیگه قبل از سقوط اوج میگیره - شاید بگین که بی وفا هستم اما کدومتون فقط به خاطر چیزی بجز غر--یزه جنسی ازدواج کردین که حالا دم از وفای به عهد میزنیم - آقا شما که از طرف مقابل توقع وفاداری دارین آیا اونقدر به اون اهمیت میدین که به خاطرش تکونی به خودتون بدین - موفق باشین و عاقلانه فکر کنید 
موفق باشین 
بحثاتون برام جالبه وهرچند یکبار پستهاتونو میخونم

اما یه نگاه به دور وبرتون بکنید دخترایی که خیلی ازسن ازدواجشون گذشته وبافشار اجتماعی واخانوادگی مواجهن وسطح آگاهیشونم هم متاسفانه پایینه فکر میکنن این طوری بهتر بازار دارن وبه عبارتی خودشون رو درحد کالا می بینن ونشون میدن

مردان متاهلی که ازسر اجبار وعجله و... ازدواج کردن واکثرا هم راضی نیستن
 زنانی که اززندگی متاهلی فقط زجر وزحمت و کوزت بودنش رو دیدن 

زندگیهایی که مثلا با عشق شروع شدن ولی چون رسیدگی نشده نهال عشقشون خشکیده ودراین بین همدیگه رو مقصر میدونن وهیچکدوم کاری نمیکنن

طلاق هم که اینهمه مکروه ومنفور واجبار به زندگی که بیشتر متنفرت میکنه وتوهرشرایطی حق شروع زندگی جدید روندارن به خاطر موقعیت کاری وبچه ها وخانوده ومهریه و.....

ومردها هم چه ایرانی وچه غیرایرانی ساختار فیزیکی وذهنی مشترکی دارن وفقط مکان وتربیت فرق میکنه که روی اصل قضییه توفیری نداره 
درسته حتی هتلهاشون به واسطه ارائه خدمات همچین زنانی ستاره میگیرن واگه دقت کنید توایران هتل 5 ستاره نداریم

پس چاره کار تلاش هردوطرفه .زنان موجودات لطیفی هستن ومردها هم طالب محبت ومغرور .باید هردو طرف کوتاه بیایم وزندگیهامونو ازنو بسازیم فرار چاره کار نیست درمان موقت هم چاره نیست
سلام . دوست عزیز وقتتون بخیر .
اقای محترم میدونم شرایط جامعه خیلی بد شده و کنترل نفس برای ما خیلی سختتر از قبل شده همین که این مقابله با نفس اینقدر سخت شده خداوند اسم جهاد اکبر رو براش گذاشته خداوند به جهاد در راه خودش و شهادت رو جهاد اصغر معرفی میکنه یعنی اگه بتونین با نفستون مقابله کنید از شهید هم مقام بالاتری دارین همتون فقط و فقط دارین این دنیا رو میبینید فقط میخواهید نیاز های جسمتون رو پاسخ بدن اخه اقای عزیز بدونید هرچه به غریزه پاسخ بدی حریص تر میشه شعله ی هوس و شهوت هرگز خاموش نمیشه و روز به روز بدتر میشه شما میگین خارجیا چون دایم با زنان برهنه در ارتباطن دیگه براشون عادی شده اگه اینجوریه پس چرا هر روزه این همه امار جرم و جنایت در زمینه این روابط نامشروع داریم چرا این همه بچه بی پدر دارن مگه طبق حرف شما براشون عادی شده باشه دیگه چشمشون پر شده باشه دیگه باید با ارامش تمام و عادی زندگی کنن اما نه برادر من این  غریزه هرگز تموم نمیشه .
شرایط امروز ما خیلی بد شده حتی گاهی من خودمم به عنوان یک زن وقتی در جامعه حاضر میشم اذیت میشم از برخودا و سهل انگاری این خانوم ها این حقو به شما اقایون میدم که تحت فشار بیشتری باشید اما برادر عزیز خداوند توی قران اول به اقایون امر میکند که محافظ نگاهاتون باشید بعد به خانوما میگه خودتونو بپوشید وظیفه ی هر دو طرفه که به دستور خدا و وظیفشون عمل کنن اما اگر خانومهای ما کوتاهی میکنن دلیل نمیشه که شما هم یادتون بره باید مراقب نگاهتون باشین نگاه به نامحرم تیر الوده ای است از جانب شیطان که دل رو مسموم میکنه فکر میکنم قلب و دل خیلیامون الوده شده بیایین استغفار کنیم و از این دشمن قسم خوده به خدواند رحمان پناه ببریم. 
متاسفانه درست یادم نیس که این حدیث از کیه اما فکر کنم از پیامبر اکرم ( ص) باشه . ایشون فرمودن  از زنان زیبا به زنان خودتان پناه ببرید چون هر انچه در انان است در زنان خودتان هم هست .
البته باید به خانوم شما هم توصیه هایی کرد  باید شگردهای خاص خودشو بکار ببره تا از شما چنان دلبری کنه که حتتی اگه صدها زن خوشگل جلوی شما بذارن شما هرگز کسی رو بهش ترجیح ندین  اما برادر عزیز مطمئن باشی اگر شما هم به خداوند تمسک بجویید دیگه این همه دل اشفتگی نخواهید داشت .
کار ما خانوما هم برای نگه داشتن زندگی خیلی سخت تر میشه این حرفتونو که هر خانوم باید تو خونه زیبایش برای شوهرش تو باشه صددرصد  قبول دارم و موافقم خانومای ما نمیدونن با این کارشون دارن فقط به خودشو صدمه میزنن دارن خودشونو پست و بیمقدار میکنن دارن کاری میکنن که اطرافیانشون فقط اونا رو به عنوان یه جسم ببینن در صورتی خانوم ها ارزش های والایی در خودشون دارن که حتی خیلی ها ازش بیخبرن خداوند توی قران میگه برای شما مردان همسرانی از جنس خودتون افریدم تا کنارشان ارامش بگیرید زن کانون ارامش خانواده ودنیاست با این محبت و عاطفه ای که خداوند در وجودش قرار داده میتونه دنیا رو گلستون کنه اما متاسفانه خانومای الان مثل یه بمب شدن هرجا برن ولوله بپا میکنن و ارامش رو از دل و جون همه میبرن و پیامبر ( ص) از انها در شب معراج یاد کرده  مطمئن باشن که لحظه لحظه باید جواب پس بدن پس برادر عزیز بقول معروف شما کلاه خودتو بچسب باد نبره . در ضمن شما گفتین اگه مردی با در جامعه حضور پیدا کنه و تحریک نشه حتما مریضه اصلا این حرفتونو قبول ندارم چون اگه انسان ایمانش قوی باشه به این راحتی دلش نمیلرزه پس بدونید این ادما ها مریض نیستن بلکه از ما هم برترن . 
آخرالزمان دیگه همینه ایمان نگه داشتن خیلی سخته یه جوری ازت ایمانتو میگیرن که خودتم نمیفهمی خدا عاقبت هممونو بخیر کنه . بیا ای منجی عالم ( اللهم عجل لولیک الفرج )
پاسخ:
سلام
ممنون نکات خوبی بود.

واقعا برای همه مردایی که نمی تونند جلوی هوس خودشون رو با یه ساپورت زن غریبه بگیرن متاسسسسسسسسفمممممم.

شما ها که زنای خودتون رو بی آرایش نمی پسندین مطمئن باشین چشم زنتون هم توی خیابون دنبال مردای خوش تیپ تر ازشماست. اینا همش کار خداست . خاک تو سر اون مردی که موقع رابطه جنسی با بردن اسم خواهرزنش ارضا میشه. اون مرد آدم نیست حیوونه لجنه.

و لیاقت همچین مردی یه زنیه که هزار تا دوست پسر داشته باشه و شوهر خودش رو از نظر تیپ و قیافه قبول نداره. قانون دنیا همینه هر دستی بدی همون دست پس می گیری

پاسخ:
مطمئن باشید شوهر یا پدر شما هم نمیتونه جلوی خودش رو بگیره و اگر غیر از این باشه حتما مریض هستند. شک نکنید.

سلام من اتفاقی وبلاگ شما دیدم...راجب عرضتون خاستم بگم ک..راستش من راجب اسلام تحقیق کردم و اسلام واقعا دین کامل و علمی هستش و گاهی این ما هستیم ک دستورات اون رو اشتباه اجرا میکنیم و ب راه اشتب میریم....بحث عقد موقت هم واقعا بجا و درست در اسلام مطرح شده و مشکل شماهم کاملا بجاس چون من خودم پسر و مجردم و میتونم درکتون کنم ک فشار زیادی رو در جامعه متحمل میشین....منتها ب نظر این حقیر،اگر شما در نظر دارین ک برای برطرف کردن نیاز جنسیتون عقد موقت کنین در حالی ک ازدواج دائم کردین،با توجه ب اینکه این فرهنگ تا حدود زیادی در کشورمون جا افتاده نیست و با کمی ریز نگری خودتونم متوجه میشین مشکلات جانبی احتمالا براتون خواهد داشت،بنظر بنده اگر پیگیر برطرف کردن سرد مزاجی همسرتون باشین از راههای مختلف مثل روانشناس و مشاور خانواده و متخصص زنان و غیره ب نظر من بهتر خاهد بود چراکه این روابط با همسر دائمتون صمیمیت رو در کانون خانوادتون دوچندان میکنید و فرزندانتون هم در سایه شما این صمیمیت رو احساس میکنند و فکر میکنم این راه شاید براتون کمی دشوار باشه ولی نتیجه ی خوبی داره....در مورد حجاب خانمها هم ک فکنم همه ی اقایون متوجه هستن ک این قضیه خودشون و همجنساشونو ازار میده ان شاءالله خانمها هم متوجه شن همگی و رعایت کنن حجابشونو،ولی تا موقعی ک خانمها متوجه شن اگر نگاهتونو خیلی کنترل کنید ب مراتب خیلی راحتتر خاهید بود،البته خیلی سخته چون نگاه شاید اتفاقی ب چیزی ک نباید بیوفته ولی تلاشتونو کنین،من تلاش کردم و نتیجه ی خوبی داده...یاعلی
بنده اصلا مذهبی نیستم و تک تک رفتارای انسانو به صورت علمی نگاه میکنم  یه مطلبی برخوردم یه روز تو امریکا ازمایش کردن به مردم پیشنهاد رابطه میدادن 75 درصد مردا قبول میکردن ولی هیچ ینی قبول نمیکرد به این نتیجه رسیدن تنوع طلبیه مرد خیلی بیشتره از زناس و زن اصلا تحریکش اگر بشه هم خیلی کمع ولی مرد خیلی تنوع طلبه رفتن دنبال دلیلش دیدن در جوامع ابتدایی انسان ها که مردا میرفتن شکار و جنگ خیلی هاشون کشته میشدن و زن ها ولی تعدادشون زیاد بود دیدن اگر قرار بود مرد تنها مثل زن ها وابسته به یک زن باشه نسل انسان کمتر و کمتر میشد و نابود میشد پس مرد باید تنوع طلبی جنسی داشت البته این عشق نیست مرردم هم مانند زن عاشق یک نفر میشه این بحث تنوع طلبی جنسی مرده دیدن اگر مرد تو جامعه این حسو نداشت خب تا الان هیچ انسانی نبود پس تنوع طلبی مرد بالاست  مرد نمیتونه خودشو کنترل کنه بفهمین زنا حتی یک ده هزارم مردا هم  سختی نمیکشن که حسشونه کنترل کنن دوما  هر انسانی از اینکه خودشو لخت نمایان کنه بدش میاد اما تو جامعه ای که زندگی میکنه کم کم میشه این حسو کشت انسان ها دنیا میان همه پاکن اما کم کم میتونن بد بشن مثلا یه ادم کش که اول ادم کش نبوده خواشم بدش میومده انسان بکشه این حس همو نوع دوستی در همه انسان ها هستش اما این ادمکش کم کم این حسو درون خودش کشته و عادیش کرده البته خودشم ناراضیه درون خودش و دچار بیماری های جسمی و روحی هستش اسلام هم قوانینش بر اساس این غرایز انسان هاست  زنم خودش نمیخواد بدنشو نمیان کنه اما کم کم با جامعه ای مثل امروز ایران که فساد کاملا بیداد میکنه حتی چندین برابر کشور های اروپایی که بیشترشم از شما هایی که الکی میگین روشن فکریم هستش  این حس نجابت درونتون کشته شده الان اگر بگن لخت شو شما نمیشی چرا چون نجابتت کامل نمرده نه در مرد نه در زن اما تو کشوری مثل فرانسه دیگه این نجابت کشته شده راحت لخت مادر زاد میان تو اسختر و ساحل که نتایجشم میشه بی بندوباری زندگی کثیف روانی شدن انسان ها و زندگی حیوانی که بر خلاف تک تک غرایز انسان پیش میره و شما لذتی دیگر نخواهید برد از زندگیتون مثلا زن دوست داره وابسته به یک مرد بشه مرد هم غریزش غیرت و دفاع از زنشه  و رابطه ی عاطفی  رو هردوشون دوست دارن اما تو جامعه هایی این شکلی ممکن نیست نتیجم این وبد که این حسه حیا و نجابتو دارین درون خودتون میکشین زنان جامعه غرایز انسان  تغیر نمیکنه انسان گرسنش بشه میزه سمت غذا  و خوشحالم  میشه نمیتونه خودشو کنترل کنه تو این موارد  حالا این بحث علمیش بفهمین دین اسلام الکی چیزی رو نگفته این نوع پوششی که میگه اسلام عالیه حالا تا حدیم عادی شدن هست در پوشش ولی نه اینکه دیگه ساپورت و مانتو جلو باز بپوشین  خب این اصلا پوشش نیست لختم باشین فرق نمیکنه 
نگاه هرزه نداشته باشید 

قبل از خانم های لجن تقصیر مردهاست که چشمشان هرزه است.از تون حالم به هم میخوره

اینجاست که شما باید بگید به همسر عفیف و محجبه ی خودم افتخاااااااار میکنم.
یه بار هم از خوبیش بگین دیگه

سلام . من در زمینه روانشناسی زناشویی خیلی کتاب خوندم. روانشناس نیستم ولی خیلی می تونم کمکت کنم. اگر قول بدی به هر چی من میگم عمل کنی قول میدم زنت تبدیل بشه به همون شاهزاده رویاهات. که همه این ساپورت پوشای خیابونی رو بخره وآزاد کنه.

در ضمن من متاهل هستم.

می خوای کمکت کنم

پاسخ:
سلام
ممنون.
 خوشحال میشم کمکی کنید.
http://12thimam-sonofman.blog.ir/tag/کاریکاتور%20آدم%20باید%20دلش%20پاک%20باشه
پاسخ:
جالب بود
چند وقت پیش رفتم استانبول 
من زیاد مذهبی نیستم خیلی بندرت ارایش میکنم ولی همیشه لباس راحت شلوار جین بگ و تونیک نخی میپوشم و اینکه موهام بیدون باشه نباشه واسم مهم نیست 
اونجام همینطوری بودم بدون روسری از همه جای دنیا مسافر اومده بود زنها اروپایی  بدون ارایش بودن و بالباسای تابستونی وباز مرد هم همینطور تنها کسایی ک چشماشون جذابهای طبیعی و شهر زیبا رو نمیدید و چشمش دنبال زنها بود مرد ایرانی واقعان خجالت اور بود این طرز ارایش ایران غلطه اما اینکه به مردم بگیم با چادر چافچولم همه چی درست میشه غلطه ی روزی اگه مرزای کشورها رو بردارن چی 
پاسخ:
طبیعیه که برای مرد های ایران تازگی داشته باشه.
اما خارجی ها چون راحت رابطه دارند اراده کنند هست براشون
خانمها وآقایایان بدانید حرفها حرف حق است خواه ناخواه جسم زنها برمردها تأثیرمیذاره حضرت یوسف را گفتندخوش به حالت گناه نکردی به گناه نیفتادی حضرت یوسف به گریه افتادوفرمود من گناه نکردم! اعوذ بالله من النس ان النفس لااماره بالسوء الامن رحم ربی، به خداپناه می برم ازنفسم من گناه نکردم این خداست که دست مرا گرفته این خداست که مرا رحم کرده که گناه نکردم) اگر پیامبرکه حضرت یوسف باشه اینگونه از نفسش به خدا پناه می بره پس ما آدمهای بی ایمان چه بگیم،واقعیت رو قبول کنید فقط معصوم میتونه گناه نکنه ،فقط انسان معصوم که به گناه نمی افتد،حالاشما قضاوت کنیدخانمهای محترم

میخواستم بپرسم خانوم شما طالب رابطه زناشویى با شما هست یا خیر  یا شما چون از او راضى نیستید او را تحریم کرده اید و یا کلا هردو این قضیه را بوسیدید گذاشتید کنار و هر کدام وقت خودتونو پر کرده اید 
                 
                   اگر دوست ندارید جواب ندهید
پاسخ:
مدتی قبل و کلا بعد از بچه دوم دیگه طالب نیستند.
بنده هیچ وقت تحریم نمیکنم و این کار بچگانه است.
با عرض پوزش این سری  مخاطبم اقای مدیر نیستند  و کل کاربرای عزیز و خانمای عزیز و دوستای مجازی گلم هستن.ببینید من به عنوان کوچکترین عضو این وب ازتون خواهش میکنم اگر مانتویی و بی حجاب هستین هر طور شده بیرون و پیش نامحرم حجابتون و رعایت کنید باور کنید ارامش و امنیتی که تو حجاب هست تو هیچ چیز نیست.من هیچ وقت نمیگم که خانمای بی حجاب حتما دل و قلبشون هم مث ظاهرشون هست نه اصلا چنین جسارتی نمیکنم و میدونم که اکثرا به خاطر نااگاهی از تاثیرات بسیار مهلکی که میتونه رو افراد و جامعه و حتی تو دنیا داشته باشه هست ولی الان ازتون تمنادارم که با کمی مطالعه روی این اثار سو حجابتون رو رعایت کنید و اگر با حجاب هستین که ان شا الله همین طوره سعی کنید بقیه رو اگاه کنید که اگر یک نفر رو شما از جهل در بیارید مث اینکه کل عالم و از جهل در اوردین.ببینید نیاز مردان غریضی و ذاتی هست و ما نمیتونیم بگیم اونا نگاه نکنن به خدا اگه با طرز پوشش ما یه زندگی از هم بپاشه ما مسیولیم و مطمینا دنیا دار مکافاته و گریبانگیر خودمون هم میشه و زندگی خودمون هم از هم میپاشه.شک نکنید خدا و دنیا تمام کاراشو از رو حساب کتابه  و هیچ عملی بی جواب نمیمونه.خواهرانه از همتون التماس دارم که حجاب رو جدی بگیرید و نا اگاانح به عملی شدن نقشه شوم دشمنانمون کمک نکنید اخه اونا میخوان زنا رو بی حجاب کنن و به خیابون بکشن و این جوری اسلام  و غیرت و تمام اعتقادامون و تحت شعاع قرار بدن و از بین ببرن.اخه اونا از اسلام و مبانی اسلام مث .....میترسن.باور کنید هیچ اتفاقی نمیفته اگه  ساده برید بیرون در عوض تو خونه نهایت ارایش و زیبایی و برای محارم داشته باشید ببینید خدا ببراتون چه کار میکنه شما یه قدم بردار اون خدای عزیز هزار قدم برمیداره.ببخشید خیلی حرف زدم ولی رو حرفام فک کنید و بهم جواب بدین.اقای مدیر معذرت میخوام که از این فضا استفاده کردم.ممنون اجرتون با خدا.
زیاد صحبت کردن، شوخی های بیجا با خانم ها قلب مردان را سیاه میکند.
به نظر نمیاد شما آن طور که گفتید مذهبی و مقید باشید ؟ 
والله ما از وقتى ازدواج کردیم تنها که بیرون میریم کمتر از دوره مجردیمون به خودمون میرسیم ، ربطى به آرایش و نوع حجاب نداره ، زن ومرد هردو باید نگاهشونو کوتاه کنند ولى کسى رعایت نمیکنه بعد نوع نگاه هم مهمه ، منتها شما راست میگید خانوم یه جورى وایستاده و خودشو درست کرده که ....   تازه اکثرا به آدم کار دارند ! مخصوصا تو محیط کار راهش چیه قبل انقلاب که اونجورى بود بعدشم هم که بدتر شد، سخت گیرى زیاد کارو خراب میکند من یادمه اول انقلاب یه خانومى با حجاب کامل کامل  با شوهرش داشت از دم در منزل ما رد میشدند گشت اومد گفت شما چه نسبتى باهم دارید ،شناسنامتون کو از این کارا سوارشون کردند بردند ، من کوچیک بودم ،خوب این کارا 30سال بعد عوارضشو نشون میده ،حالا همه در به در دنبال زن نجیب و مرد خوبند پیدا نمیشه         خدا آخر عاقبتمو نو حفظ کنه 
پاسخ:
بله درست میگید.
ان شالله
به هر حال خانومها باید احساس راحتى در نوع  پوشش خود کنند ، گروهى با چادر و گروهى با پوشش هاى دیگر ، آقایان که نباید احساس راحتى کنند ، خانوم باید احساس راحتى کند ، در ضمن خانوم ها با هر پوششى میتوانند باعث جلب نظر هر آقایى شوند ، آقایان نیز همین طور پس رفتار آقا یا خانوم مهمتر است ! البته بهتر است در مکانهاى تحصیلى ،دانشگاهى و شغلى افراد با پوشش یکسان و کامل تر باشند ، بله لباسهاى بدن نما در خیابان و جوراب شلوارى پوشیدن به جاى شلوار پوشیدن با بى حجابى فرقى ندارد
پاسخ:
احساس راحتی با پوشش بد و زننده حاصل نمیشه.
من نمیدونم آرایش های بیخود و مانتوهای کوتاه و تنگ چطور احساس راحتی میده!!!
به نظر من پوشش خانومها باید آزاد باشه ، اشکالى نداره زن به خودش برسه وقتى بیرون میره ، ولى نه در حد افراطى ،اینکه دیگران تحریک میشند خوب بشند باید به دید درست بنگرند ، ولى در مورد ازدواج موقت  نه اینکار را نکنید اگر چنین تصمیمى دارند خوب باید حتما از همسر خود جدا شوید من کارى به اعتقادات شما ندارم ولى اسلام درست است چنین صحبت هایی در مورد همسر 2,3,4 وموارد دیگر کرده ولى این در مورد زنان بسیار بسیار قدیم بوده و بیشتر جنبه ساپورت مالى آنها را داشته و در ضمن رضایت همسر اول و خیلى شروط دیگه که شاید ما نمیدانیم ، من به شخصه ریشه اختلافات را در روابط زناشویی همسران میدانم به هر حال یا شما یا سرکار خانوم امتناع میکنند ، اگر خانوم علت باشد بله شما حق دارید ولى اگر شما حسى به او ندارید خیر باید جدا شوید ، شغل گروه کثیرى از خانومها این شده حالا اسلامى یا غیر اسلامى را نمیدانم و این غلط غلط غلط است 
پاسخ:
نه حرفتون درست نیست
یعنی چی به دید درست بنگرند؟ مگه میشه؟
این کار به ضرر خود شما خانم هاست چون شوهراتون تنوع طلب میشند.
با سلام 
یک روز رفتم آتلیه دیدم یک خانوم با  آرایش عروس تنهایی اومده بود عکس بگیره.باید لباس عوض می کرد...چشمت روز بد نبینه حالم بهم خورد  صورتش با بدنش 180که سهله یک اقیانوس فرق داشت پوستی سیا یا خالهایی سیاه تر  .لامسب این کرم گریما چی کار می کنه با آدم بعدشم ببخشید راحت می گم سوتین لج دار زده بود (لاییه ای ابری داره که سینه را دوبرابر می کنه و ترد نشون می ده)..خلاصه گن ابری هم داشت(نوعی شلوارک که با ابر فشرده باسن را دوبرابر وزیبا نشون می ده)..بعد لباسشم عوض کرد و منتظر که بیان عکس بگیرن شده بود شبیه شاهزاده ها تو فیلمای آمریکایی.با خودم گفتم زهی خیال باطل این مردا با دیدن یک مشت ابر  که خودشونم نمی دونن ،ببخشید خودشون رو خراب می کنن ....آره داداش اینقد راحت گول نخورید....پیامبر گفتن اگه  با دیدن زنی دلت لرزید به سراغ زنت برو که او نیز همان را دارد.
پاسخ:
سلام
چه با آب و تاب نقل کردید.دهنمون رو آب انداختید.
بله حتما
سلام
احتمالا رفتار نادرست همسر شما باعث شده تا ....به دنبال همچین زنهایی در خیابان بروید و از آنها طلب محبت کنید...

و احتمالا به اندازه کافی نقوا ندارید..
البته قطعا مقصر اصلی همان زنها هستند
ولی شما هم احتمالا چشمتان ناپاک هست...
ببخشید که رک حرف زدم
پاسخ:
سلام
من گفتم دنبال این زنان هستم؟
با تمام احترامی که به شخصیت ها قائلم از زن بی حجاب اونم در این حد عکس متنفرم .حالم واقعا بد میشه وقتی میبینمشون.مترسک های شیطونن
۱۳ دی ۹۳ ، ۲۱:۵۶ عباس امینی
سلام خدمت همه دوستان.
من با بحث آقای متأهل موافقم.
من خودم یکی از قربانیای رفتار زننده خانومها در محیطهای کاری و اجتماع شدم.
همین موارد باعث شد زندگی من از هم بپاشه....
سلام . من با خانم فرناز موافقم.
من هم تا چند سال پیش تاثیر نوع لباس پوشیدنم رو روی مردها نمیدونستم و فقط برای شیک بودن لباسهای جذاب میپوشیدم .
خدارو شکر به من فهموند این کار باعث گناه خودم و دیگرانه و حالا چند سالی هست که پوششم رو کامل کردم تا پیش خدا شرمنده نشم و پیش خانم هایی که شوهراشون با دیدن منه نامحرم به گناه و مقایسه نابجا می افتادن .
امیدوارم همه دختران سرزمین من این تاثیر رو درک کنن . فکرمیکنم اونوقت خیلی ها به حجاب به چشم بهتری نگاه کنند.
واقعا بعضی نظرات برام عجیبه.مثل اونی که میگه اقای مدیر مرد کثیفیه و امثال این نظرها،گویا این ادما از یه کره دیگه اومدن یا شایدم از پشت کوه.ما زنا خودمون یه خانومه بی حجاب میبینیم میخکوب میشیم حالا این مردا چه میکشن خدا داند.بعدشم اینجور خانوما کلا هدفشون جلب توجه اقایونه اگه بفهمن به مقام ارضا کردن اقایونم ارتقا یافتن که دیگه با دمشون گردو خواهندشکست.البته واقعا این روزها بی غیرتی اقایون واقعا برام جای سواله چرا اجازه این پوششارو به خانوما میدن؟؟!!!!!
پاسخ:
بیخیال
خدا به انسان معرفت بده تا بدونه واسه چی این دنیا اومده.
منم مثل خودت درگیرم. موندم به خدا. نمی دونم چه کنم با این اوضاءءءءء.......
پاسخ:
سلام
توضیح بده همفکری میکنیم.

سلام، من یه دختر مجرد هستم و توی زندگیم  با ادمهای متاهل خیلی برخورد داشتم و حتی باهاشون دوست شدم، ته حرف های همشون اینه که زنشون باهاشون بداخلاقی میکنه، شاد نیست، ارایش نمیکنه، به خودش نمیرسه، توی رابطه جنسی باهاش مشکل داره، درکش نمیکنه

اگه همه اینها درست باشه فقط ده درصد مردها میرن سراغ کس دیگه ای اونم به خاطر حس تنوع طلبی

پس 90 درصد زن ها خودشون مقصرن.


سلام.خداییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خدایییییییییییییییییییییی خداییییییییییییییییییییییی اگه به جای اینکه وقتتون رو پای نت میذارید، نصف این رو با زن و بچه هاتون بودید چقدر اونا خوشحال میشدن و از بودن شما لذت میبردن.

این خود انسانها هستن که راهشون رو انتخاب میکنن........

 

پاسخ:
سلام
شما اگه به جای قضاوت عجولانه سوال میکردی من چقدر برا خانواده مخصوص وقت میزارم و چقدر برا نت چقدر خوشحال میشدم و لذت میبردم.
کل وبلاگ اومدن من در کل روز یک ساعت هم شاید نشه.
حالا خود شما چرا به حرف خودتون عمل نمی کنید؟
سلام
من یه دختر هستم و علی رغم اینکه با حضور خانم تحصیلکرده و دارای سمت اجتماعی و استقلا زن کاملا موافق هستم ولی باید بگم زنها و دختران ما دیگه حیا رو خوردند آبرو را غورت دادن بی نهایت ببخشید بی حیا شدن نعوذ بالله مردان ما با این دیدن پوشش زننده بخصوص خانمهاییکه هیکل زنانه خودشونو بیرون میریزن پسر پیغمبر هم که باشندبه گناه می افتند به جرأت میتونم بگم 90% از طلاق ها بخاطر روابط بسیار غیر اسلامی خانمها در محیط های کاری و ظاهر بسیار تحریک کننده شان در اجتماع است. زن اگر برای نشون دادن ظاهرش بیرون میاید بهتر است خونه نشین باشد.
پاسخ:
کاملا موافقم

متاسفانه خیلی از دخترها وخانمه هایی که  تیب و خوشگل میان بیرون از سر نادانی وسادگی است وتوجه ندارند که چقدر مردها جذب این ظواهر میشوند که اقتضای طبیعت مرد است وچقدر این ظاهرممکنه دل مردی را بلرزونه وبه گناه بیندازد

برای درمان اینن درد باید یا دانش یاایمان خانمها را بالا برد وکمی هم غیرت را به اقایون یادداد واین که اقایون هم بدونند اگر کمی در حجاب وپوشش همسر خود سخت گیرینکنند چه عواقبی بر سر خانه خودودیگرانخواهد امد

متاسفانه  نجابت وحیا تاحدودی در میان بعضی از خانمها ودختران جامعه ما کم رنگ شده و همین طور غیرت در بعضی اقایان

برفعلا  تا اصل جامعه درست بشه  همیشه یه راهکار هست در همه ی زمانها وطول تاریخ مفیده ان هم خود مراقبتی اقایون مواظب چشمشون باشند وتوجه به حدیث که نگاه به نامحرم تیری از طرف شیطان هستوخانمهای خوب وبا حیا هم در ازدواج خود دقت کنند که با مردی که درنجابت انها را بداند ادواجکنند

پاسخ:
متاسفانه
سلام اقای مدیر
من امروز بصورت اتفاقی اومدم وبلاگتون.این مطلبتون رو ک خوندم خیلی ناراحت شدم
متاسفانه همیشه بیرون ک میرم ارایش میکنم یا اینکه لباس پوشیدنم یکم ازادتره.هیچوقت فکر نمیکردم ک اینقد روی جنس مخالف تاثیر میزاره
مطلبتون واقعا تکونم داد
از این ب بعد حتما سنگین تر لباس میپوشم
پاسخ:
سلام
آفرین به شما

 شما خیلی ادم پست و هرزه ای هستین زن شما به پاتون سوخته 2 تا بچهداره از شمامطمن باش واسه بچه هاشه  که مونده.در ضمن شم خیلی ادم هرزه ای هستین دلم میخواد همچین مردای رو خفه کنم
پاسخ:
سلام
شما دعا کنید از پست بودن و هرزگی در بیایم.
سلام..
خدا در قرآن هم به مرد و هم  زن امر میکنه که نگاههای خودشون رو کنترل کنند و بخصوص زنها حجاب داشته باشند،این وظایف زن و مرد مکمل همند و هر دو باید رعایت کنند،درست نیست که زنان و دختران هر طور خواستند آرایش کنندبعد بگن مردها باید نگاهشون رو کنترل کنند یا مردها نگاه حرام و رفتار حرام داشته باشند بعد بگن به ما چه زنان باید حجابشون رو رعایت کنند.وقتی هم زن و مرد هر دو به وظیفه دینی خودشون عمل کنند مشکلی پیش نمیاد،و حتی وقتی یکی از زن و مرد به وظیفه شون عمل کنند اونوقت اگه دیگری وظیفه شو انجام نده باز احتمال گناه بخاطری اونیکه نگاهش کنترل کرده یا حجابش رعایت کرده صفر میشه . چرا بعضی از ما فکر میکنیم دوره این حرفها گذشته ارایش و لباسهای نامناسب و جلف این زمونه عادیه دیگه گناه محسوب نمیشه؟!!مگه ما مثلا مسلمون نیستیم،مگه خدا و گفته ها و دستوراتش و قرآن رو قبول نداریم؟!مگه قرآن و دستوراتش برای همه زمانها نیست؟!نعوذبالله یعنی ما بیشتر از خدا میفهمیم و خیر بنده هاش رو تشخیص میدیم!!
..
حجاب چادر نیست با پوششهایی مث مانتو هم میشه حجاب داشت اما واضحه که چادر البته اگه درست ازش استفاده بشه حجاب برتره..
..
از نظر من اگه کسی با پوشش خود خواسته یا ناخواسته باعث از هم پاشی یه خونواده بشه و کسی به این خاطر شب و روزش را با استرس و نگرانی و..
بگذرونه،قطعا در آینده تقاص رفتارش رو پس میده و نگرانیها و عدم ارامش را تجربه خواهد کرد..
بنظرم مغشوش کردن فکر و روح دیگران هم یه جور حق الناسه و وقتی ما به هر دلیلی فکر و روح کسی را ازرده کنیم یه روزی حتی در این دنیا هم باید تاوانش رو پس بدیم..
..

پاسخ:
سلام
کاملا صحیح و مورد تایید است مطالبتون.مخصوا پاراگراف آخر.
من متوجه پست شما شدم خودتون برید یه بار دیگه بخونید ببینید چی نوشتید و چی ازش برداشت میشه، در واقع اونی که متوجه نیست شمایید!
پاسخ:
سلام
چشم . ببخشید اگر ناراحتتون کردم.

واقعا خدا رو شکر می کنم با آدم های دگمی به سبک شما زندگی نمی کنم و همسرم با این که کمتر دم از دین و مذهب میزنه و فقط نماز روزشو داره، از مذهب دنبال راه در رو ها و زن صیغه ای نیست، و آدم سالمیه.
از خدا برای شما آرامش روانی و زندگی عاشقانه در کنار همسرتون می خوام. من ناخودآگاه از مردایی که با وجود داشتن زن چشمشون میدوعه و هزار توجیه میارن که همسرم ایراد داره، حالم بد میشه. خوب نمی تونین سازش کنین جدا شین، دیگه بچه اول و دوم آوردن چیه، هر کی بره سی زندگی خودش.
می دونید که برخلاف قرآن، سنت اسلام به فراخور زمانه قابل تغییره و به نظر من با تغییرات دنیای امروز زن دوم و صیغه ای عین تحجره و مربوط به سال ها قبل، چرا شماها حق چند همسری رو برای خودتون قایلید اما حق تملک قلب همسر رو برای زنتون حسابم نمی کنید؟ اصلا اگر به قرآن هم اکتفا کنیم نص صریح میفرماد که، می تونید زن دوم بگیرید اگر بتونید عدالت رو رعایت کنید، "که نمی تونید"، که شما هم دقیقا از الان حس بهتری حتی به تخیل زن دوم داری، چه رسد به عملش...

وقتی ایی کیو و آی کیوی آدم، حرف دیگران رو مثل شما متوجه میشه، شما واقعا فکر کردی من به عنوان یه زن، زن رو فقط یه جاذبه جنسی می دونم؟
اتفاقا نوشته های شما این حسو به آدم میده که شما فقط به فکر روابط جنسی هستین! مثلا شما با دیدن این سبک خانوما که تووو عکسن فقط به فکر گپ و گفت و محبت کردن بهشون میفتین یا رابطه جنسی؟
پس شمایین که کوته فکرین و باید به مسایل مهم تری در زندگی فکر کنید، نه من!

پاسخ:
کاش شما هدف از این پست رو متوجه میشدید و با دقت میخوندید.
من اصلا نگاهم رو به این شیاطین مجسم نمی اندازم که بخوام وسوسه بشم .اگر من دنبال چنین فاحشه هایی باشم کمتر از دو ساعت بهترین هاش رو میتونم پیدا کنم.
من منظورم همه مردان بودند و اینکه این خود شما خانم ها هستید که به خودتون هم رحم نمی کنید.
سلام
من چند روز پیش از طریق وبلاگ " گاهی به آسمان نگاه کن" با وب شما آشنا شدم.
من اصولا خواننده خاموشم و گاهی هم روشن میشم و حرفی می زنم :)
بعضی از پست هاتونو خوندم و اون چیزی که من متوجه شدم این بود که شما از اخلاق همسرتون ناراضی هستید و در فکر ازدواج مجدد هستید.
با توجه به خصوصیاتی که من از همسرتون خوندم بهتون حق می دم که دلتون یه زندگی آروم بخواد که بتونین تو اون زندگی به آرامش برسید و شاید کمی عشق!
اما در رابطه با این پست و خانوم هایی که عکسشونو اینجا گذاشتید... فقط می تونم بگم این خانوم ها همون خانوم هایی هستند که این آرایش های آنچنانی شون فقط و فقط برای خیابونه و مردان تو خیابون... این خانوم ها فقط میخوان یه جور جلب توجه کنن. ما همسایه ای داریم که وقتی بیرون میره  دقیقا تیپش همین مدلیاس اما وقتی میرسه به خونشون "پیش شوهرش"تمام این آرایشو پاک می کنه تا به اصطلاح خودش به پوستش اکسیژن برسه و پوستش استراحت کنه!!!! و من ظاهر تو خونشو که می بینم انگار یه فرد دیگه رو می بینم!!! طرف اصلا ابرو نداره!!!! خیلی های دیگه رو هم میشناسم که این تیپ های آنچنانی شون فقط واسه خیابونه و نه برای همسر ...بگذریم فقط خواستم بگم اگر به فکر یافتن زن خوب فرمانبر پارسا هستید با شرایطی که شما دارید (داشتن همسر و فرزند)تقریبا جزء محالات هست که بتونید پیدا کنید... من فک نمی کنم بتونید با ازدواج مجدد به اونچیزی که آرزوشو دارید و طالبش هستید برسید... سعی کنید به همین زندگی که دارید قانع باشید و شاکر و با بیرون کردن فکر ازدواج مجدد از ذهنتون دیدگاهتون رو نسبت به زندگی تون مثبت تر کنید. مثلا به خودتون بگید زندگی من از زندگی خیلیای دیگه (مثلا زندگی مردایی که خانوماشونو تو این عکس می بینید)بهتره ، من حداقل اعصابم از این بابت آروم هست که خانومم مث خیلی از این خانوما هرزه نیست و من از زندگیم راضیم!
 اگه می بینید همسرتون خیلی اذیتتون می کنه سعی کنید بیشتر وقتتون رو بیرون از منزل به سر ببرید تا اعصابتون هم کمی آروم تر باشه...
براتون آرزوی خوشبختی و شادکامی دارم
پاسخ:
سلام
ممنون که سر میزنید.
بعضی موقعه ها آرزو میکنم کاش یه خانم ساده و معمولی داشتم تا مذهبی!!
من به همین مقدار که بیرونم یا پای نت کلی غرر میزنه و میگه 24 ساعته نیستی حالا اگر بیشتر وقت بیرون باشم که بهانه هاش بیشتره.
هیچکی منو درک نمیکنه و نمیدونه چه وضعی دارم.

شما با داشتن همسر دیگه در دمای 50 درجه وبی آبی نیستین. اون که شما میگید هوس خوردن پیتزا بعد از چلوکبابه. با همسرتونم رابطه دارید که دو تا بچه درست شده دیگه، پس شما هوس بازین. به همسرتون بگید توو خونه ساپورت بپوشه باد بده شما خوشتون بیاد. والا حتما بعد از زایمان از فرم در اومده بنده خدا. شما چشتون دنبال چیزای بهتره، حالمو به هم می زنید، شماها رو باید مقطوع النسل کرد تا هوس یادتون بره.
پاسخ:
شما زن رو فقط تو رابطه جنسی میدونید؟
بهتر نیست به مسائل مهمتر از اینم فکر کنید؟

۲۴ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۵۵ واقعا برای خودم متاسفم...
الان امنیت اجتماعی خیلی اومده پایین و واقعا متاسفم که مجبورم توی این چنین زمانی زندگی کنم. توی جامعه ی الان هرکسی فقط به فکر لذت خودشه و دنبال آزادیه خودش. ولی کاش یکم نسبت به هم مهربونتر بودیم،و به این توجه می کردیم با این آزادیمون داریم چندتا روح رو می کشیم؟ چندتا زندگی رو خراب میکنیم؟ حشمای چند تازن رو بخاطر کم مهرشدن شوهراشون گریون میکینم؟
پاسخ:
زمانه بدی شده خدا خودش رحم کنه.
سلام فکر کنم منظور الحان ایرانیهای مقیم خارجه که با اون امکانات خوب آزادی که شما گفتین باز متعهد هستن می گه یعنی اونا خیلی قویند پس ما تو کشور خوذمون قویتر باشیم 
پاسخ:
سلام
هیچ فرقی نمیکنه برای ایرانی های مقیم خارج هم همین مشکل هست.
جالبه بدونید ازدواج موقت در ایرانی های مفقیم خارج بیشتره.شما به یکی دو نفر نزدیکان خودتون نگاه نکنید.

بازهم سلام
ازدوست خوبم سلام جون ممنون که واقعیتهایی رامیگه که مهر تاییدیست برگفته های من.
المیرا جونم مرسی خانومم.منم هم شوخیهاتو دوست دارم هم اسمتو
اقای متاهل به نظر من اگر تربیت بچه دینی باشه به این جور  چیزها تزلزل پیدا نمیکنه.من به دخترم یاد ندادم چادر بپوش ولی بهش یاددادم عفیف باش وارزش خودتو بدون.ارزش یک زن ویک مادر خیلی بیشتراز این حرفاست که دربرابر یه نامحرم خودنمایی کنه.البته این نظرمنه واز حجاب دخترمم راضیم.
خانم متاهل من نظرم اینه که اگر ادم میتونه به درخواست شوهرش پتسخ منطقی بده چرا که نه؟ اگرشوهرمن دوست داره  من  مانتو بپوشمومن مانتو بلند و مقنعه بپوشم که هم اون راضی باشه هم من هم خدا چه عیبی داره؟ یا همون ساپورتو زیر مانتو بلند بپوشه که عیب نداره.بله منم قبول دارم اگر شوهرم میگفت نمازنخوان نباید قبول میکردم ولی من که شوهرم رامیشناسم هرگزچنین چیزی نمیگه ووقتی هم که مانتویی شدم میدونستم هیچ وقت نمیگه مانتو کوتاه بپوش.همانطور سلام جان نوشتند مشکلی پیش نمیاد.درضمن قصد توهین به شما نداشتم.
سلام جناب تنها
این حرفها که از نوع پوشش و آرایش خانم ها میگید مربوط به کشور خودمونه،اونوقت اگه یک مرد ایرانی بره خارج از ایران که دیگه هیچی،حتما از نظر آقایون مجازه که هر خطایی بکنه چون حتی تو خیابون هم ممکنه صحنه هایی ببینه که ایشون رو درگیر میکنه!!!!!
قبول ندارم این حرف رو که چون خانوم ها اینطورین مردا اجازه دارن برن دنبال ازدواج موقت،اینهمه ایرانی متعهد دارن در خارج از کشور زندگی میکنند و با ایمان و اعتقاد سر زندگیشون هستند و خانومهاشونم محجبه هستند،چرا اونا ازین فکرها نمیکنند و نمیرن دنبال ازدواج موقت و یا حتای روابط آزاد تر ،اونجا که دیگه محدودیتی هم وجود نداره....
من بشدت قبول دارم که خیلی ازخانوم های جامعه مون بلا نسبت خانومهای محترم اینجا،افتضـــــــــــاحن ولی ی ی ی قبول ندارم این سند آزادی رفتار آقایونه...!

پاسخ:
سلام الحان گرامی
اولا در غرب هم چنین پوشش زنده ای وجود ندارد.بزارید خاطره ای بگم.
یکی از دوستانم که پدر و مادرش در آمریکا هستند و خودش هم در سال چند ماه میره اونجا ازش سوال کردم وضعیت اونجا چطوره و وضعیت ایران خصوصا تهران چی؟
میدونید چی گفت؟
گفت در تهران زمینه گناه افتادن و تحریک مردان خیلی بیشتر و در آمریکا اصلا اینطور نیست.
درست هم میگه چون غربی ها اگر ورسری به سر ندارند آرایش غلیظ و ساپورت و ... هم ندارند.
ثانیا در غرب هم تحریک و ... هست اما اونها آزادند و ساختمان هایی هست میرند و زنانی برای این کار وجود دارند یا در هتل ها زن برای س ک س جزء امکانات رفاهی آنهاست. در خیابان ها زنانی برای این رابطه ها هستند و همه اینها مشتری دارند.
بله در غرب هم اوضاع خوب نیست آنها فقط آزادند برای این کارها.

ثالثا بنده کجا گفتم چون زن ها اینطورند پس مردها مجازند هر کاری بکنند؟؟؟؟؟؟؟؟

۲۰ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۴۷ یه خانم متاهل(خطاب به مستانه خانم)
سلام
خانم محترم،من باتوجه به کامنتی که درپست قبل گذاشته بودین وبنابرحرف خودتون که گفته بودین وقتی میخوایم بیرون بریم همسرم ازم میخوادساپورت بپوشم ویامانتویی باشم و...... نظرم روگفتم والبته اون قطعیتی که شماازش حرف میزنیدنظرشخصی من که نیست دستورخداونده حالاچه من وشماخوشمون بیادچه خوشمون نیاد،درضمن من هیج جای کامنتم نگفتم همه اونهایی که چادرین دیگه حتمابی عیب ونقص هستن وجاشون توی بهشت بغل دست حضرت فاطمه(س) هست ومانتویی هاهم ته جهنم هستن وفلان وبهمان وبه این نکته عقیده دارم که حیاوعفت یک زن فقط به نوع پوشش وچادرومانتوش نیست وخیلی ازچادری هاهستن که نوع چادرسرکردن وحرکات ورفتارشون توی کوچه وخیابون وبین نامحرم هااون قدرزننده وزشت وتحریک آمیزه که رحمت به همون بدحجابای توی خیابون!!وخیلی ازافرادی هم که بدحجابن توی خونواده های اینچنینی(که این مسائل براشون اهمیت نداره) بزرگ شدن واصلااین مسائل بهشون یادداده نشده واصلافرق محرم ونامحرم رونمیدونن چه برسه به اینکه بخوان حجاب داشته باشن،تمام این موردایی روکه دراین کامنت یاکامنت قبلیم مثال زدم نمونه هاش رویادیدم یاازافرادمطمئن نقل قول شده وهمین طوری روی هواحرف نزدم. کاش شماهم یادمی گرفتین کمی بادقت تریه موضوعی روبخونین وتمام جوانبش روبسنجین وبعدکسی رومتهم به قضاوت بیجاکنین.من فقط حرفی روکه شمازدین والبته خیلی هاهم همین حرف رومیزنن که شوهرم مجبورم کرده شوهرم خواسته اینطوری باشم ومیخوام ازمدروزعقب نباشم،میخوام ازدیگران عقب نباشم و....... روبنابردلایل روشن قرانی وروایی نقدکردم،وگرنه منم یه زن ویه انسان هستم مثل سایربنده های خداهواهای نفسانی هم دارم مثل بقیه،من کی هستم که بخوام به شمادستوریاحکم کلی بدم که حتماشمابایداین کاروانجام بدی فقط به خاطراینکه من میگم یاچون نظرمن اینه!!!!!!! اصلاهم درموردشماقضاوت نکردم شمابرداشت تون اشتباه بوده!!!!
من فقط این رومیدونم ماهایی که این مسائل رومیدونیم وبه گوشمون خورده وظیفمون سنگین ترهست وحساب پس دادنمون هم سخت تر.
حالایه سوال دارم ازتون مستانه خانم:
 به نظرشمااگه همسرمن ازم بخوادبیرون مانتوبپوشم یاحتی بدحجاب بشم(اصلامنظورم به شمانیست لطفاسوءبرداشت نشه) ومن قبول نکنم فقط به خاطراینکه دینم روحفظ کنم آیاواقعانیازهمسرم روبراورده نکردم؟واین نیازچه نوع نیازیه؟(اینکه همسرمن بخوادمن درنظردیگران خوش پوش وشیک باشم وازمدروزعقب نیفتم واقعانیازه؟)
دوست داشتین جواب بدین.
آقای متاهل ببخشیدکه فضای وبتون ووقت تون روگرفتم،درپناه حق موفق باشین.
پاسخ:
خواهش وب خودتونه.
حدود 10 سال پیش برادرم با نامزدش برا اولین بار می ره بیرون یه جا می شینن می گه می دونی چیه؟ من همیشه دوست داشتم خانومم مانتویی و به روز باشه اما خب قسمت نبود و یه چادری گیرمون افتاد !!
خانومش می گه ببین اینورا سرویس بهداشتی هست کارم واجبه خلاصه برادرم منتظر بوده خانومش بیاد بیرون می بینه به به یه خانوم مانتویی با روسری همون جوری که می خواست جلوش سبز می شه
می گه چطوره؟؟ این طوری می خواستی ها؟
برادرم که هنوز مات و مبهوت از عمل خانومش بوده می پرسه چادرت کو؟؟
می گه تو فکر کردی برا ما خانوما سخته این جور که تو می خوای به روز باشیم ....
خلاصه از اون روز به بعد زن داداش ما چادر نپوشید اما خدایی مثل این مستانه خانوم هیچ وقت هم از حجابش کم نذاشت نمازش همیشه سر وقته حالا هم با دو تا بچه با خوبی و خوشی زندگی می کنن و داداش ما هم آرزو به دل نموند شما جای زن داداش من بودید چه می کردید؟؟؟؟؟
پاسخ:
چه زن داداش جالبی!
بله مانتو گشاد و بزرگ و روسری یا مقته مقنعه مغنعه مغنه که موها رو بپوشانه حجاب خوبیه نسبتا و منم نگفتم این بده.
اما سوالی که از مستانه خانم پرسیدم دوباره تکرار میکنم و نظرتون رو میخوام بدونم. مادری که مانتویی هست دختر و پسرش چی؟ مادر خیلی از دخترا چادری بودند الان اینطور شدند حالا اگه مانتویی ولو کامل بچه چطور از آب در میاد؟

درمورد اون سوالتون.یه خانمی که میشناسمش شوهرش دوسال پیش دریه تصادف قطع نخاع میشه دکترا جوابش میکنن و میگن تااخر عمرش ویلچرنشینه.حالا تکلیف این زن جوون چیه؟ نه میتونه ازدواج کنه نه میتونه صیغه بشه و نگید که خانمها طبعشون سرده یانیاز جنسی ندارن که باعقل جوردرنمیاد.چرا یه زن در این شرایط پای شوهرش باید پیر بشه اما بعضی مرداتازنشون به قول سلام عصب تناسلیش برای مدتی قطع شده سریع صیغه.البته الهی هیچ وقت توهیچ خونه ای نباشع این بیماریها.ولی خدای نکرده اگرپیش اومد باید تحمل باشه نه خیانت.اینانظر من بودنظر شماهم قابل احترامه.....
پاسخ:
اولا این زن براش بن بست نیست و میتونه طلاق بگیره کما اینکه زنانی هستند که طلاق گرفتند.
ثانیا شما نباید روحیه زن و مرد رو مقایسه کنید. بله زنم شهوت داره اما این کجا و اون کجا؟ زن نیازهای عاطفی براش در اولویته اما مرد شهوت.


بازهم سلام.قبول دارم که دلیل شوهرم قانع کننده نبوده.یه سوال داشتم از شما.خب من چادری بودم  الان فقط به خواسته شوهرم من چادرمو برداشتم ولی حیا و عفت سرجاش، جوری هم نیست که دل مردای توکوچه خیابون بلرزه.به جای چادر و روسری و مانتو کوتاه الان مقنعه و مانتوبلند مشکی ااومده.من خودم فکر میکنم درچارچوب دین اسلام به یه نیاز کوچیک شوهرم پاسخ دادم.نظرشماراهم میخوام بدونم.ایا من گناه کردم؟ ایا وقتی میتونستم یه نیاز شوهرم را براورده کنم باید میگفتم :نه توخدا نیستی که دستور بدی.خوشحال میشم نظرتونو بدونم
پاسخ:
سلام آبجی
نه این نوع حجاب شما ایرادی نداره و خارج از اسلام هم نیست ظاهرا چون شنیدم مانتو گشاد هم حجاب خوبیه.
اما به طور کلی میگم خوبه خانم ها تو شوهر کردن دقت نکنند که بعد بخوانند تغییر کنند.البته شما منظورم نیستی چون تغییر نکردی الا در مانتو اونم شرعی. اما زنان زیادی هستند که مومن و مذهبی و چادری اما بعد ازدواج همسرشون کاملا تغییرش داده و نمازمم میزارند کنار.
بعضی ها فقط به فکر اینن که شوهر کنند.
(بازم میگم منظورم شما نبودی و چنین جسارتی به شما نمیکنم و به مناسبت حرف شما کلی گفتم)
اما یه سوال الان بنظرم رسید مادری که مانتویی هست دختر و پسرش چی؟ مادر خیلی از دخترا چادری بودند الان اینطور شدند حالا اگه مانتویی ولو کامل بچه چطور از آب در میاد؟

سلام...

خسته نباشید...

خیلی تصادفی به وبتون بر خوردم.خوب و از ته دل مینویسین مشخصه خیال دروغ گویی و... رو هم ندارین کلا حرف دلتونه.

نمیدونم چی بگم فقط کاش بفهمیم و بفهمند که ارزش زندگی خیلیه!

پاسخ:
سلام
ممنون.
دنیا ارزش دروغ و فیلم بازی کردن نداره چون وسطای فیلم ممکنه کات بشیم.
کاش

با مطالبتون سخت موافقم با اینکه خانمم (از جمیع خانم ها عذر میخوام...ادم فروش نیستم ....اما خدایی راسته دیگه...خودمونیم...)
میدونید من دیروز خونه ی همسایمون ی فیلم ماهواره رو اتفاقی ی تیکهاشو دیدم(الان متوجه شدید ما ماهواره نداریم یا واضح بگم..؟)به این موضوع فک کردم،چ آقایون چه خانما ی دوره ای فک میکردن وجود ماهواره=شخصیت و کلاس آدمه .هرچی میگفتن بابا زندگی خراب کنه کسی باورش نمیشد..کماکان که الان ی عده باور نمیکنن...اون وقت هدف تحریک چشم بود(چون هرچه دیده بیند دل کند یاد...)همه جور عریانی تو همه کانالا بود..اما حالا چن کانالی به اسم فارسی دیگ رو چشم کار نمیکنه رو فکر و ذهن طرف یواش یواش راه میره...تاجایی که هندیا برای ما نماد عشق بودن فقط اونم از نوع تاته دنیا...حالا چی شده که بوی خیانت زن شوهر دار ی هندی داره در میاد خودش ماجراییه...
اگه خب نگاکنیم مسیر انحراف مث روز روشنه...ی زمان ماجراهای دوستی دخترو پسربود و....که اگ طرف میدونست طرفش شوهرکرده دیگه همه چی تموم شده بود براش اما الان رسیدیم به مادرایی که با دوتا بچه باید هوس خیانت و ....بیوفتن....این مادرا مال اون نسلن این نسل امروز چی میخواد بشه....
در جواب دوستی که میگف مردا مشکل دارن باید بگم عزیز جان خداهم که اونا آفرید لزوما برای زنایی مثل خودشون آفرید نه زنایی که از خودشون بهترن...خدا میگه:زنای مومن برای مردان مومن،زنان صالح برای مردان صالح،و....همه رو برای همه نگفته..
پاسخ:
سلام بر رضوان گرامی حامی مرد تنها
گفتید ماهواره پس بزارید چند تا نکته بگم:
1. خانمی خودش به من میگفت که از وقتی پای ماهواره خونه باز شده زندگیمون زیر و رو شده و الانم به فکر طلاقم.
2. از زن ها در رابطه جنسی توقعاتی دارند که نگو نپرس.
3. حتی به خود ارضایی کشیده می شوند.
4. زن ها هم که حیاشون کم میشه و ...

بچه هاا ؟؟؟ اقای متاهل ؟؟ یه جوک ... باشه ؟؟
اقایون امریکایی , یه زن دارن , یه دوست دختر .. که معمولا زنشونو بیشتر دوس دارن .. اقایون ایرانی یه زن دارن , 200 تا دوست دختر .. که معمولا و اصولا و اکثراااا : ننه شونو بیشتر دوس داررررررن .......
لطفاا کسی از من نرنجه .. به خدااا فقط شوخیه ..
زنده باد اقایون ایرانی ( ستاد طرفداری از خانومهای فمنیست )
پاسخ:
ههههههههه
ولی یادتون باشه همه ما یه روز ننه خواهید شد و عروس دار. ایشااااااااللهههههههه
سلاام اقای متاهل .. من اخر تورو میکشم .. بگذریم .. نظر همه ی دوستای خوشگلمو خوندم . من زیاد نمیتونم جدی باشم و یا حرفهای جدی بزنم .. اما سعیمو میکنم .. قبلا هم گفتم ؛ زیاد بلد نیستم کتابی حرف بزنم . پس با ادبیات ساده ی خودم منظورمو میگم : به خدا اینکه یه اقاا عاشق همسرش باشه یا نه ,, بهش وفادااار بمونه یا نه ,, چشم و دلش فقط واسه ی ناموس خودش بلرزه یا نه ؛ زیاده زیاد و اونطوری که شماها میگین ؛ به خانومای ساپورتی و بد حجاب و بد رفتار ؛ ربطی نداره .. نه اینکه اصلا ربط نداشته باشه . نه.. اما به این شدت که شماها میگید نیست .. هممون خانومهایی رو در اطراف و فامیل داریم ؛ که با وجود ظاهری کاملا اراسته , شیک , امروزی , والبته زیبااا ؛ باز هم نتونستن اونجور که لایقشونه ؛ همسرانشون رو پایبند خودشون و عشقشون بکنن .. و بالعکس : خانومهایی رو میبینیم که علاوه بر اینکه ظاهر زیباو جذابی ندارن ؛ نه از نظافت منزل سر در میارن , و نه از هنر عشق ورزی چیزی بلدن .. اما رو سر مردشون جاا دارن .. نگید اینطوری نیست که باور نمیکنم ... وااای جونم در اومدد .. ببخشید اگه نمیتونم خوب حرف بزنم .. ایشالا که دوستای من همگی کاراشونو مثل الی زرنگه تموم کرده باشن .. از جمله سلااام جونم که خیلی دوسش دارم و مستانه که عاشق اسمشم .. و بقیه .. اقاای متاهل هم که اقای اقاهاست .. اصولا اقایون نظاره گر خوبی واسه ی خونه تکونی های عید هستن .. خسته نباشن ..سلااام جونم ؟؟ میگم بیا این اقای متاهلو بکشیم . باشه ؟؟
پاسخ:
سلام الی زرنگه
شنیده بودیم زن ها رقیق القلب هستند و مهربون ولی زمونه عوض شده و دیگه به قاتل هم تبدیل شدند.
روحیه خوبی دارید تو خونه هم اینطور شوخ و شاداب باشید که خوش به حال همسرتونه.
باباجون من که نگفتم فقط علت اینه! گفتم یکی از علت ها اینه.
خانم ها هم خوب بلدند یه کاسه رو جا به جا کنند و تا یک هفته غرر بزنند و بگند آی کمرم و ...
منم بانظرسلام موافقم یه پست هم بذارین واسه مردهای این چنینی.همش تقصیر خانومهانیست.اقا می بینی خانومش دیسک کمر گرفته رفتن صیغه کردن.خب اقای محترم این زن توخونه ی تو واسه بچه های تو زحمت کشیده که کمرش اینجور شده.اونوقت این درسته؟
پاسخ:
بله درست نیست و منم موافقم.
حالا شما چه راه حلی برای این موقعه ها داری؟ خصوصا مردانی که شهوت زیاد دارند و طبعشون گرمه؟

سلام به همه.درمواردی که از کلمه شما استفاده کردم منظورم مردهایی بودن که نمونه بحث ما بودن.جسارت نباشه .علت درخواست شوهرممپرسیدم و او میخواست که منم حالایی باشم اگه تو بازار مثلا یه خانم همکارشو دیدیم مثلا منم مد باشم البته اشتباه نشه من نه توی خیابون ساپورت میپوشم نه حتی مانتوی جرغ و ررنگی.مانتو مشکی بلند وبدون ارایش.به نظر من زن باید عفت داشته باشه نه یه حجتب زوری.من اگر مانتو میپوشم هیچ وقت بی حیا وبی عفت نبودم و به جز دست و صورت همه جام پوشیده بوده.چه عیبی داره زن به درخواست شوهرش پاسخ معقول بده خانم متاهل؟ کاش یاد بگیریم تا چیزی رو کامل نمیدونیم بااین قطعیت نظرندهیم.بعدهم اقای متاهل اون ماشینی که پیش پای خانم چتدری بوق میزنه مرض داره واز نظر فگری خرابه .ایا این مورد هم تقصیر خانمهاست؟وزنی هم که همه جوره خودشو دراختیار شوهرش قرار بده اگر شوهرش بره دنبال یکی دیگه بازهم مقصر مرد هست .البته من کتر خانمایی که باتیپ بد میان توخیابونو تایید نپیکنم وخودم اون شکلی نیستم.
پاسخ:
سلام
بر پاک بودن و با حیا و عفت بودن شما مستانه خانم شکی نیست و بنده از ابتدا فهمیدم شما مانتویی کامل با موازین شرعی هستید.
اما دلیل شوهر شما قانع کننده نبوده بنظرم .
من حکم کلی نگفتم که علت صیغه کردن مردها این چیزاست. عوامل متعددی هست.

اگه یه پست نذارین و از اون راهکارهای استادانتون برای مقابله آقاییون با بی حجابها ارائه ندین و اون ها رو خطاب نکنین دیگه به وب شما نمی یام
المیرااا رو هم مخشو می زنم می برن یه وب دیگه ......
پاسخ:
هههههههههه
این کار من نیست و شیخ ها باید در این زمینه مطلب بنویسند.
اما چشم مطالبی مینویسم تا عدالت رعایت بشه.
المیرا هم مثل اینکه قهر کردند و شوخی های ما رو جدی گرفته.
کلهم اجمعین خانم ها تو قهر کردن حرف ندارند.

یه عمه دارم چند ماهی عصب دستگاه تناسلیش قطع شد البته بعد خوب شد خیلی هم به ظاهرش می رسید اما به هر حال بد شانسی آورد این جور که مردهای زمانه ما کم طاقتند لابد همسرش صیغه کرده ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه ساپورتی تو خیابونه اونها هم مردن دیگه خوف گناه هست؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
مگه من گفتم هر چی شد برید دنبال صیغه؟
ظاهر هیچ متوجه حرفای من نشدید.

می گن ما مرد هستیم خوف گناه هست پس شما این جور باشید.....
مرد هم مردای قدیم می فرستادنشون جنگ زیر تیغ و خنجر دشمن کشته می شدن خوب مرد بودن وظیفه شون بود
اما حالا تیغ و خنجر دشمن که هیچ طاقت ساپورتی ها رو که اتفاقا دشمن طراحی کرده ندارن
باید مردها مثل میدون جنگ نشون بدهند که می تونن پیروز بشن با ایمان  با شما آقای معلم بهتر می دوننی با چی..
پاسخ:
بله حرف شما درست اما چندتا از این مردها ما داریم؟
فرهنگ برهنگی شیر رو هم رام میکنه.

سلام  به نظر من یه زن خونه دار واقعا خونه دارها که همیشه همه چی مرتب و آماه باشه و در عین حال یه مادر خوب و فداکارم باشه نه اینکه پرستار بچه بگیره بعد تر و تمیز و آرایشی ، فقط تو فیل هندی هاست !
مگه می شه همون نه ماه بارداری زن چطور آرایش کنه بعد بچه می یاد دو سال شیر دهی ساعت به ساعت پوشک عوض کردن
اگه بچه سقط بشه تا چند ماه افسردگی شدید گرفتن تو حال و هوای خودش نبودن بعد خدای ناکرده پدر پیرشون مریض بشه خوب نه که دخترن و غمخوار پدر مادر باید برن کمک مامانه خونه پدری بعد اون خواهره مریضه تو بیمارستان نه که خواهرنو غمخوار و جوون باید چنی شب برن بالا سره خواهره حالا مریضی بچه و دیکته بچه (المیرااا بهتر می دونه) به کنار،
حالا بی انصافی نیست که از یه زن فداکار و مهربان ایرانی با اون همه آرمانهای خانواده پرستی توقع داشت مثل زنان  غربی  تو خونه پوشش داشته باشه و اون جور آرایش کنن
ادامه داره...

پاسخ:
سلام
ببینید تو مطالب ما انصاف رو به خرج بدید و تحریف نکنید.
من و افرادی که با من موافقن نظرشون این نیست که خانم ها 24 ساعته و 12 ماه سال رو مرتب و آرایش کرده و ... باشند.
بله زندگی فراز و نشیب داره و این همه پست ها و درد و دل های منم موید حرف شماست.
من منظورم اینه زن ها حواسشون جمع باشه انقدر که به فکر آرایش بیرون هستند یا کلا بیخیال تیپ زدن تو خونه هستند باید بدونند کارشون عواقب خوبی نداره و تو خونه هم باید تریپ بزنند و دل شوهر رو ببرند. شوهر هم باید همینطور باشه.

۱۹ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۴۹ تنها و امیدوار
من با شعله خانم موافقم ! خودم خیلی مذهبی نیستم ، ولی خیلی این موارد رو رعایت میکنم ، که مردی رو به گناه ، نگاه کردن و لذت بردن ، وادار نکنم . من خیلی دلم میخواد بدونم کسایی که این کارا رو تو کوچه خیابون میکنن دلیلشون چیه ؟ چرا ادم باید توجه مردای غریبه رو جلب کنه ؟ چه نفع و لذتی تو این کار هست ؟ شعله خانم راست میگن ، خانم های معمولی به گرد پای این خانم های بیکار که از صبح تا شب دنبال این چیزا هستن نمیرسن ، خانم های شاغل ، اونا که تحصیلات بالا دارن ، اونا که انواع هنر و خونه داری رو بلدند ، نمیتونن همه وقتشون رو روی تیپ و ارایش بذارن . جالبه که همین افراد اکثرا تو خونه ، مخصوصا واسه همسراشون تیپ معمولی دارن ، دلشون نمیاد پول بدن واسه لباس خونه ، خیلی از دوستام رو دیدم اینطوری هستن ، اخه بیرون از خونه ، برا کی ؟؟!!! مردا هم فقط یه تعدادیشون حق دارن ، یه عده هم زیاد از حقشون سو استفاده میکنن از این کارای  خانما ! 
۱۹ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۵۴ یه خانم متاهل
والبته یه نکته دیگه روهم بگم که خداوندفطرت هرمردوزنی روبراساس پاکی ودرست بودن آفریده واتفاقاخانم هایی که باوقاروپوشیده میان بیرون بیشترمورداحترام آقایون هستن حتی اون مردایی که زنهاشون جلف هستن البته به اون نرهای الاف(علاف)توی خیابون که دیگه چادری ومانتویی وساپورت پوش ومانتوتنگ وگشادبراشون فرقی نداره ومزاحم همه میشن تاجنس خودشون روپیداکنن کاری ندارم اوناکلاازدسته آدمیزادخارجن!
خداوندبه همه ماتوفیق بندگی بده که واقعابندگی کردن درزبون آسونه ودرعمل ازسخت هم سخت تره هرچندخداوندقول داده که اگه مایه قدم به سمتش بریم اون ده قدم بیشتربه مانزدیک میشه ویه چیزدیگه هم یادم اومدکه بگم درروایات داریم یکی ازچیزهایی که باعث جذابیت ونورانیت دل وچهره انسان میشه ومحبت آدم روبه قلب دیگران میندازه نمازشب هستش که انشاءالله خداتوفیق خوندنش روبه همه ی ماعنایت کنه الهی آمین.
باپوزش ازشما(آقای متاهل) وسایردوستان که وقت تون روگرفتم وحرفم به درازاکشید.
پاسخ:
سلام
ممنون مطالب خوبی بود و استفاده کردیم.بنده هم با شما موافقم و در جوابم به مستانه خانم اشاره کرده بودم.
زیاد چراغ خاموش نباشید.
۱۹ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۴۳ یه خانم متاهل
سلام وقت بخیر،چندوقتی هست که وبتون رومیخونم امابه صورت خاموش ولی این پست تون وبعضی ازجوابایی که دوستان داده بودن من رووادارکردکه روشن بشم.
وامادرجواب مستانه خانم یااون دسته ازدوستانی که باایشون هم عقیده هستن بایدبگم که مگه نعوذبالله همسرشماخدای شماست که به خاطراون حاضرین حتی ازدین خودتون هم مایه بذارین به نظرخودت آیااینکه یه زن فقط به خاطراینکه شوهرش دنبال زنای دیگه نره چادرش روکناربذاره یاساپورت بپوشه یاحتی جلف بشه کاردرست وعاقلانه ایه؟آیاهیچ وقت به این فکرنکردین که مثلاشمایی که بیرون ازخونه ساپورت می پوشین فقط برای اینکه شوهرتون بیرون چشم پاک بمونه،ممکنه چندتامرددیگه نگاهشون به همون ساپورت شمابیفته وبه گناه بیفتن اون موقع فکرمی کنی گناهش گردن کیه؟شمایاشوهرتون یااون مردایی که نتونستن نگاهشون روکنترل کنن یازنهاشون(البته اگه داشته باشن)امیدوارم ناراحت نشین ولی اینکه فقط به خاطرشوهرتون یااینکه ازدیگران عقب نمونین(بنابه گفته خودتون درکامنت پست قبل)چادرروکنارگذاشتین یاساپورت می پوشین بدونین که داریدآخرت تون رومفت ومسلم می بازین ومن این رونمیگم روایات میگن ازجمله:پیامبراکرم(ص) می فرمایند: بدبخت کسی است که اخرتش رابه دنیایش بفروشدوبدبخت ترازاوکسی است که آخرتش رابه خاطر دنیای دیگری بفروشد! مگه شوهرآدم جایگاهش ازلحاظ احترام وارزش ازپدرومادربالاتره که حتی درقرآن هم اومده به پدرومادرخودتون نیکی کنین وتاجایی ازاونهاپیروی کنین که به دین تون ضربه نخوره(یعنی اگه حتی پدرومادرآدم که این قدرنسبت به مقام ومنزلت شون نزدخداورعایت احترام وتکریم شون روایت وآیه داریم اگه جایی حرفی زدن یاکاری کردن که خلاف دستورخدابودنبایدازاونهااطاعت کرد). حتی درروایت دیگری هست که حفظ دین برحفظ مال وجان وحتی ناموس ارجحیت داره. میدونین مثل این حرف شمامثل اون آیه قرانه که می فرماید:درروزقیامت وقتی ازمشرکان پرسیده میشه چراوقتی دین اسلام بهتون عرضه شدهمچنان مشرک ماندیدومسلمان نشدید،جواب میدن مابه دین پدران واجدادخودبودیم وبازازاونهاپرسیده میشه مگه خداوندبه شماقدرت عقل وشعورودرک نداده بودتابیندیشیدوفکرکنیدوراه درست راانتخاب کنیدپس چراشماتقلیدکورکورانه کردین واونهاجوابی ندارن که بدن وبعدهم خداونددستورمیده اونهاروبه آتش دوزخ بیندازن.اگه کمی تامل کنی می بینی که اینکه من یاشمای نوعی یادیگری روزقیامت درجواب بدحجابی وبی حجابی هامون به خداچنین جواب بدیم که مثلابه خاطرشوهرم بودیامی خواستم ازدیگران کم نیارم یادلایل آبکی ازاین دست،خداوندهرگزازماقبول نمی کنه خصوصاکه توی این دوره زمونه دیگه همه چیزاعم ازکتاب وقرآن وافرادآگاه به مسائل دین و.... به راحتی و وفوردردسترس ماهستند واگه درمسئله یامسائلی ازدینمون کوتاهی کنیم خداهیچ برهان وبهانه ای روازماقبول نخواهدکردومانسبت به انسانهای ادوارگذشته مسئولیت بسیارسنگین تری داریم.
وامااین روهم بدون که اگه مردهمه جوره توی خونه چشم ودلش وهوسش ونیازعاطفی وسایرنیازهاش سیربشه بیرون ازخونه حتی اگه هزارتاماه وش هم جلوش آفتاب بالانس بزنن براش باسیاه زنگی هیچ فرقی نداره والبته این روهم ازخودم نمیگم شخصاازمردای محرم فامیل شنیدم.
وحرف اخرهم اینکه بی جهت نبوده که امام معصوم(ع)فرموده اند:جهادزن خوب شوهرداری کردن است.
سلام.راست میگید خیلی سخته.همسرم مرد چشم و دل پاکیه اونقدر که زبانزده تو فامیل .چند وقت پیش همسرم میخاست بره بیرون دم ورودی آپارتمان دوتا از خانومای اقوام کمی با حرکاتشون سربه سرش گذاشته بودن شاید نگاهی بهشون بندازه آخر مجبور شدن صداش بزنن کلی سوژه خنده شده بود اما همین مرد دوست نداره بازار وخیابون یا پارک بیاد واسه خرید میاد ولی بعدش داغونه میگه سخته نمیتونم خودمو حفظ کنم دوست داره من همیشه تو خونه شیک باشم ولی واقعا همیشه مقدور نیست مثلا وقتی خودم میخام بیرون برم مجبورم آرایش خودمو پاک کنم تا مرتکب گناه نشم و این سخته که من هر دو را بتونم رعایت کنم بعضی اوقات هم اونقدر کارای خونه زیاده که فرصتی نمیشه مخصوص به خودم برسم از دست خانومای شرکت هم نالانه اما کجا بره که فقط آقایون همکارش باشن.من تمام سعی خودمو میکنم که براش همسر شایسته ای باشم بهم میگه اگه میخای گناه نکنم همیشه شیک باش .این خانومایی که خیابون با وضع ناجور میان اونقدر مهارت در جلوه گری دارن که من به گرد پاشون نمیرسم رفتم دوره کوتاه آرایشگری دیدم اما مهارت اونا را ندارم .همسرم بنا به گفته ی خودش ازم راضیه اما در مورد شیک بودن هرچی تلاش میکنم نمیتونم همیشه رعایت کنم خانومای آرایشکرده خیابون زحمت منو دو چندان کردن  برام مهمه که شوهرم اونقدر منو محرم رازش میدونه که تمام دردلاشو بامن داره چند وقت پیش یکی از همکاراش پیشنهاد ازدواج داده بود از غصه داشت قالب تهی میکرد من محرم راز همسرم هستم اما اگه خانوما رعایت میکردن زحمت من هم این قدر زیاد نمیشد.این یک واقعیته که برای به گناه نیفتادن وسیرشدن چشم همسرم باید بیشتر وقتم پای آینه باشم .تجربه به من نشون داده وقتایی که بیشتر عبادت میکنم وحال معنوی دارم زیبایی ظاهری منم بیشتر به چشم همسرم میاد.ببخشید طولانی شد .
پاسخ:
سلام
چه شوهر خوبی آفرین! قدرش رو بدونید و این مرد ارزشش زن خوبی مثل شماست.
خیلی روحیات همسرتون شبیه من هست.
حالا که شوهرتون اینطور مراقبه و از شما هم توقع داره وظیفه شما رو سنگین میکنه. حتی اگر بر فرض جو بیرون منزل خوب بود شما باز وظیفه خودتون که زیبایی هست رو انجام بدید.
دقت داشته باشید زیبایی به صورت تنها نیست و سیرت هم باید زیبا باشه .یعنی وقتی مرد میاد خونه شما علاوه بر خوش پوشی باید شاداب و سرحال و خندان باشی تا همسر احساس آرامش بکنه.
زن باید تو خونه عشوه گری کنه و هر کاری که شوهر لذت میبره رو انجام بده و نه تنها زن بلکه مرد هم باید وظیفه خودش رو انجام بده .
متاسفانه بعضی زن ها تو خونه برج زهرمار هستند ولی میرند بیرون خنده ها و شادیاشون خصوصا با نامحرم گل میکنه.
واما در مورد عنوانتون.تقصیر کدوم زنه که مردها میرن دنبال تزدواج موقت؟ زن خودتون یا زنان باتیپ زننده درخیابون؟ به نظر من80درصد زن خودتون و 20در صد زنتن بدحجاب.موافقید؟
پاسخ:
در نظر قبلی این حرف شما رو نقد کردم.
هر چند بعضی جاها مثل مشکل بنده علت سرکار همسر است اما خیلی از موارد زنان با تیپ بد هستند.
وقتی یه مرد میره تو کوچه و اداره و زنان رو با آرایش و تیپ آنچنانی میبینه چطور بیاد خونه به همسرش راضی باشه؟
اونجایی هم که گفتین بعضی مردا باید اسم زن دیگری را ببرند تاارضابشن خب باز اونم برمیگرده به زن خودشون.به نظر شما اینجا هم زنان ساپورت پوش مقصرن؟یااینکه هلاک شدن توی گرما که مثال زدید مقصر خانم شماست نه اون زنی که تیپ زننده داشته.موافقید یانه؟
پاسخ:
من خودم رو نگفتم چون اصلا چنین روحیه ای ندارم و فکر کردن به زن دیگه هنگام آمیزش معصیت داره و باعث ضرر به بچه داریه.من شنیده ها رو گفتم.
مقصر زن نیست نه خیر چون ممکنه زن همه جوره خودش رو در اختیار شوهر قرار بده اما مرد زن دیگه ای رو دیده باشه و خوشش اومده باشه. ممکنه زنی معتقد هست و ساپورت نمی پوشه یا اهل آرایش بیرون نیست حالا چون زن های دیگه اینطورند اینم عوض بشه؟
اصلا موافق نظرات شما نیستم.
جالبه بدونید مردهایی که زنان آرایش کرده آنچانی هم دارند بیشتر دنبال فساد هستند.پس علت زن خود آدم نیست.
اونجایی هم که گفتین به خاطر خانمایی که باتیپ ناجور میان توخیابون شما به فکر زنا و صیغه می افتین یا وقتی میرید بیرون باخانمتون تیپ زننده می بینین فضایی میشین اونم اگه خوب فکر کنید برمیگرده به خانمتون.چون کمبود اینا را دارین به فکر صیغه می افتین.من هرجور که شوهرم میخواد هستم حتی بهش میگم اگه دوست داری من جوردیگه باشم یاتیپ دیگه بزنم بگووهمین که من باب میلشم دیگه دنبال زنا وصیغه و فضایی شدن نیست.نمیگم اصلا به خانومای  باتیپ زننده نگاه نمیکنه شاید نگاهش بیفته اما همین که این نیازش داره ارضا میشه از سوی من دیگه اذیت نمیشه.
پاسخ:
شما ظاهرا منظور منو از نوشته هام متوجه نشدید.
من خودم رو نگفتم فضایی میشم بلکه از طرف یک جوان یا مردهای دیگه نوشتم.
جالبه بدونید من از خانم های مانتویی و آرایش کرده متنفرم و حالم بهم میخوره ازشون. بر عکس از زن چادری و سنگین خوشم میاد نه نگاه کنم منظور اگرم بحث نگاه باشه دوست دارم چادری ببینم تا مانتویی های آنچنانی.
خب کار شما دقیقا اشتباه است.
سلام اقای متاهل.اولا مردا هم دوست دارن خانماشون توخونه اراسته باشن هم بیرون.من تمام نیازهای شوهرمو توخونه ازهمه لحاظ برتورده میکنم چادری هم بودم ولی دوبار که همراه شوهرم رفتم بیرون گفت مانتو بپوش.خب منم مانتویی شدم.دوما شما مثلا از خانمت راضی نیستی واین باعث میشه شاید توی خیابون هواست بیشتر به خانما باشه این نه تقصیر خانماست نه تقصیر شما.تقصیر خانمته.سوما الان نظر اریانا واقعا منطقی ودرسته.چرا اقایون تا یه زنی رو کنار خیابون می بینن مدام بوق ترمز.مگه خودتون خواهر مادر نداربن اخه.چهارما من مانتویی هستم ولی شدیدا مخالف این تیپ عکسایی که شما گذاشتین دراین مواقع خداییش بیشتر خانما مقصرن.می بینی اقا اتوی هر موردی یاخانم مقصره یااقا.پس ممیشه حکم قطعی صادر کرد فقط خانما مرجع این نوع فسادند.
پاسخ:
سلام
نباید حکم کلی بدید شما.
چون بعضی آقایون میخواند زناشون بیرون مانتویی و آرایش کرده باشند و آراستگی هم با چادر و بدون آرایش محقق میشه.
بنظرم میتونستید نظر شوهرتون رو برگردونید و چادری بمونید. کاش به جای مانتویی شدن دنبال علت درخواست شوهر و دنبال راه حل اون بودید.من تو خیابون به زن تا جایی که بتونم نگاه نمیکنم و علت این نیازمم چیز دیگه است.
آفرین سوال منم همینه که چرا آقایون بوق میزنند؟ چرا تنوع طلب شدند؟ شما در جواب سوال منو داری پرورش میدی.
اقای متاهل ؟؟؟ راستی راستی جواباتون دندان شکن شده هاااا... من که گفتم تمام حرفام فقط شوخیه .. دیگه چرا دعواا میکنید ؟؟ تازه ه ه ه ه : اصلا هم گوشیم خراب نیست .. هیچوقتم جنس کار کرده نمیخرم .. دیگه ام شوخی نمیکنم .. تماااام ..
پاسخ:
سلام
منم شوخی کردم جدی نگیرید.
من اهل دعوا نیستم.
اینکه با این آرایش ها می آیند بیرون و دل خیلی از مردها و پسرها می لرزه درسته اما چرا به مردهای ما از بچگی یاد ندادند کمی چشم پاکتر باشند.......... نمی دونم واقعا نمی دونم اما به نظرم هردو جنس جامعه باید خودشون رو حفظ کنند زن بدنش و عشوه های زنانش رو و مرد چشمش رو..... حرف زیاده خیلی زیاد............
من یه زن چادری وقتی کنارخیابون منتظر تاکسی وایمیستم هزار جور ماشین باری و موتور و ماشین شخصی برام چراغ میزنه و نگه میداره بیا سوار شو!!! فقط میخوام بدونم چی عایدش میشه از رفتارهای زننده.........
پاسخ:
سلام
ببینید چشم هر چقدر هم پاک باشه هنگام دیدن این گونه تیپ ها به گناه میفته. دقیقا مثل اون مثال که زدم.
وقتی زنی با این تیپ جلوی شما باشه چطور میشه چشم پاک بود؟ همه که دیندار نیستند.
اما اینم درسته که مردها هم باید چشم پاک باشند و کنترول کنند.
راستی اقااااا ؟؟ چراا من هر وقت با گوشیم براتون پیام میزارم ؛ سند نمیشه ؟؟؟ فکر کنم همه فهمیدن گوشیم از اون گوشی های گرونه ... اخجوووووووون .... چقدر من عقده ای ام خداااا ..
پاسخ:
چون گوشی گرونتون یا خرابه یا کار کرده خریدید خوب کار نمیکنه.
دیگه بچه های 5 ساله هم همه از این گوشی ها دارند.

سلاااام .. به به .. افتاب امد , دلیل افتاب .... میبینم که همه خواب تشریف دارن .. اومدم بگم من که بیدااارم .. سلااام جونم کجایی ؟؟ شما کجایی اقاااا ؟؟؟ دیگه پز ندید که سحر خیزید هااا .. بعععععله .. وای من چقدر حسودم .. صبح همگی به خیررر .. اومده بودم کارت بزنم دوستان ..
پاسخ:
سلام
منم بیدار بودم بعد نماز صبح.
فقط اینجا یادم نبود سر بزنم.آفلاین بودن این چیزا رو هم داره.
من کمر به قتلت بستم اقای متاهل .. مواظب خودت باش.. منو تهدید میکنی ؟؟ هاااان ؟؟ جواب دندان شکن ؟؟ من فقط اعتقادم اینه که هر کسی باید توانایی اینو  داشته باشه که در مواقع لزوم ؛ احساس و نفسشو مدیریت کنه .. حتی خانومهای جوان.. بعععععله.. بعدشم اقای متاهل یا به قول سلام جونم , اقای معلم : این خانومایی که شما ازشون عکس گذاشتین ؛ خدایی ؛ ساپورتشون یه کم زیادی ساپورته لامصصصصصصبـــــــــ... بمیرن ایشالا .. منم خوشم اومد .. وااای به خدا شوخی میکنم هاا . لطفا کسی ناراحت نشه .. من فدای همه تون ..
پاسخ:
سلام
شوخی بود جواب دندون شکن و الا ما مظلومیم و تنها.
قرار شد معلمممممممممممم نگید.
بخدا خیلی سخته در مواقع لزوم آدم خودش رو حفظ کنه من برام پیش اومده فقط خدا کمک کرده .همه که یوسف نیستند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">