رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

دیروز تولدم بود!

جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۵۸ ق.ظ


سلام به دوستای خوبم

ما مردها مثل زنها برامون تولد گرفتن و خرید هدیه و... خیلی مهم نیست اما جماعت زن خیلی دوست دارند که شوهراشون تولدشون رو به یاد داشته باشند و بهترین هدیه رو بخرند.

دیروز روز تولدم بود جالبه بدونید همراه اول تولد منو زودتر یادش بود تا سرکار همسر و ایشان ظهری که اومدم میگه امروز تولدته ها بعد گفت مبارک باشه و اگه میخوای پول بده تا برات یه چیز بخرم.

جالبه بدونید که روز قبلش مقداری که پول داشت و منم مقداری گذاشتم روش و یه پالتو خرید.خوب اگه واقعا دوست داشتی چیزی بخری پولت رو خرج نمی کردی.

فکر نکنید من دوست داشتم برام بخره ها نه چون ما مردا یا حداقل خودم برام تولد گرفتن مهم نیست و خیلی عادت به این چیزا نداشتیم.

اما بزارید از خاطره های قبل و سالروز تولدهای همسر بگم.

همین آخرین تولد رو بگم. میدونید ما مردا تقریبا حواس پرتیم و از طرفی هم خیلی قید وبند به این چیزا نیستیم و این روحیه ماست نه اینکه مثلا زن برامون بی ارزش باشه.

روز تولد سرکار همسر رو من اصلا یادم نبود هیچ و ظهر که رسیدم خونه دیدم خیلی ناراحته و یکم که گذشت پرسیدند در مورد امروز چیزی یادت نمیاد؟روز خاصی نیست؟

با ناراحتی که پرسید و لحن بدی که داشت و چون قبلا هم تو سالگرد های ازدواج خرابکاری کرده بودم و فراموش کرده بودم کمی که فک کردم(چند ثانیه ای)فهمیدم روز تولدشه.گفتم بله امروز روز تولدته .

بچه خدا میدونه بلایی سرم اورد که بدترین روزهای زندگیم بود. شروع کرد دعوا و غرر زدن که تو آدم نیتستی و مرد زندگی نیستی و به گرد فلانی نمیرسی و...

گریه می کرد و هر چی هم هست میگفت که باور کنید زنی که کمترین شعور رو هم داشته باشه اینطور حرف نمیزنه.اما ایشان وقتی ناراحت باشند شعور و فهم کلا تعطیله.

من بهشون گفتم بابا فراموش کردم ببخشید و این که دیگه این همه دعوا و... نداره و اونم گوشش بدهکار نبود.

عصری به زور با ناراحتی تمام منو برد بازار که براش هدیه تولد خرید بخرم.خیلی جالبه نه؟

میدونید چرا میخواست بره خرید؟ چون فقط میخواست وقتی جاری یا هر کسی پرسید شوهرت چی خریده بگه بله اینو برام خریده. من بهش میگفتم آخه تا کی میخوایی بخاطر این چیزا زندگی رو زهر مار کنی؟

کلی تو بازار هم غرر زد و دعوا کردیم و تو اومدیم خونه در حالی که از ناراحتی یادمه سرم داشت میترکید که زنی به این بی منطقی دارم.

واقعا یه فراموش کردن این چیزها رو داره؟ بعد هدیه تولد زوریه؟ چرا عشق و محبت رو بجاش به هم هدیه نکنیم؟

ببینید اگر ما آدما یاد بگیریم به جای این ظاهر بازیا به اصل مطلب بچسبیم زندگی هامون گلستان میشه.قبول دارم خرید هدیه خوبه اما مهمتر از اون چیزای دیگه است.

فکر کنید چقدر خوب میشید وقتی سرکار همسر می پرسید امروز چه روزیه و من میگفتم روز تولدته میگفت آفرین که یادته ولی عب نداره فراموش کردی و مهم همینه که تاریخ تولدم تو ذهنته.بعد میگفت امروز بخاطر تولدم بهترین ناهار رو درست کردم و خودم رو مرتب کردم و...

خوب وقتی اینطور برخورد کنه منم حتما میرم با جان و دل بهترین هدیه رو میخرم براش.

ولی خواهرای خوبم تو رو خدا شماها مثل سرکار همسر ما نباشید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۰
مرد تنها

نظرات  (۴۰)

۲۰ بهمن ۹۶ ، ۲۳:۵۶ زندگیم پسرمه
از مردایی مثل تو متنفرم شوهر منم آشغالیه مثل تو البته من از گرفتن کادو ناراحت نیستم خدا رو شکر اینقد دارم که شوهرمو و ایل و تبارشو بخرم زورم میاد این آشغال   توقع داره ما زنا همیشه بهترین برخورد ممکنو داشته باشیم اون وقت شما عوضی ها یه همچین خواسته کوچیکی هم یادتون نیست البته میدونید شما مردا ذاتا بویی از محبت نبردید ما زنا میخوایم با یاد دادن این مثلا کادو خریدن و تولد گرفتن  خودمونو گول بزنیم که چه ضرری کردیم  کها میدوارم بزودی نسل مردای مثل تو منقرض بشه 
پدرم به من آموخت مگه مرد متاهلی هست که زنشو زندگیشو بچشو دوست داشته باشه.لعنت به هر چی مرده مثل بابای منه.امیدوارم همه مردا مثل بابای من نباشن 
بوام جالبه شما مردها هی میگین این چیزا مهم نیست. محبت و عشق مهمه. اونوقت بفرمایید ببینم تعریف شما از محبت و عشق چیه؟؟؟؟؟ دقیقا چجوری عشقتو به همسرت نشون میدی؟؟؟ با کار کردن؟؟؟؟ خسته نباشی واقعا.یا ببخشید تو رختخواب که بهش نیاز داری؟؟؟؟ محبت یعنی همین چیزا. یعنی هیچوقت یادت نره عشقت کی به دنیا اومده. منم شاغلم و همش سرم شلوغه و کلی مشغله دارم اما تولد همه تو ذهنمه. ادم بخواد یادش بمونه هییییچ کاری نداره. متاسفم برای زنایی که همچین شوهرایی دارن. من اگه جای خانومت باشم ناهار که هیچ کوفتم نمیدم بهت. خب اخه واسه یه ناهار که درست نیست زندگیتو خراب کنی نه؟؟؟؟؟؟ ناهار که مهم نیست!!!!! مهم عشقه!!!!!
واقعا جالبه نوشتین کاش قدر عشق و محبتتون رو میفهمید
واقعا خسته نباشید روز تولدش رو یادتون رفته حتی یه شاخه گل هم براش نخریدید اونوقت من جریان این همه محبت رو نمیفهمم از کجا سرچشمه میگیره

آقای محترم شما برو خودتو تغییر بده مشکل از خودته
خدا صبرت بده...طلاقش بده بفهمع کی به کیه...منم روز تولدمه...از صبح تا ظهر تو کلاسم...بعدش شاید یه پاکت شیرینی خریدم رفتن پارک...از اونجایی کهه خییییییلی پولدارم اگه تونستم در نظر دارم یه بستنی یا کتاب بخرم البته دارم سیگارمو ترک میکنم اما اگه بشه یه نخ هم از اون سیگار خوبا بگیرم..همونا که بعد روشن کردن از بس استرس تموم شدنشو داری نمیتونی بکشی...البته برنامه به اینجا ختم نمیشودددددد...یک برنامه داریم واسه شاااااممم...یک غذای سنتییی در فضای دلچسب خوابگااااه..دیگه از روغن های چرت واسه نیمرو استفاده نمیشه! کره زده خواهد شد!
پاسخ:
آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee
کاش تولد همسرتون یادتون می موند و با یه کادو و یه سری کارا مثل یه مهمونی شام و ... سورپرایزش می کردید. بنده خدا حق داره ناراحت شه. کاش یه کم حرفای عشقانه، مهر و محبت داشته باشید . کاش وقتی صبح از خواب بلند میشه با یه نامه عاشقانه و کادوی بی دلیل مواجه بشه . اون موقع میبینید زنی که براش عاشقی کنید براتون چیکارا میکنه!
پاسخ:
آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee
سلام.من پستتون رو خوندم ولی نفهمیدم مشکل از شماس یا خانمتون شما ک میدونید خانمون حساسه باید خیلی به این مسائل دقت کنید تا بحث و دعوایی پیش نیاد و به زور و نارضایتی از همدیگه هدیه نگیرید. من تولدم امروز بود و از دیشب ک ساعت 12 شد تبریکا رو دریافت کردم چ با اس ام اس چه با هدیه گرفتن.هم از خانوادم هم از خانواده شوهرم.اما متاسفانه تنها کسی ک بهم تبریک نگفته بود شوهرم بود.وقتی بهش گفتم چیزی یادت نرفته گفت نه هیچی آها تولدته.قرار بود برا خودت کیک درست کنی بعد من بهت تبریک بگم.گفتم حوصله درست کردن نداشتم منتظر یه پیام تبریک ازت بودم.هدیه هم قرار بود نقدی بده.بعدشم ناراحت شدم و حرفی نزدم.دوساعت بعدش اومد کنارم گفت ناراحتی گفتم نه مهم نیست روز زن هم بی تبریک گذشت. گفت کیک میخوای عصر برات میگیرم.اونموقع بیشتر ناراحت شدم ازش.کاش مردا درک کنن ما زنا حرفای قشنگ و محبت کردن خیلی برامون مهمه.بخدا من یکی اگه کادو از طرف شوهرم گیرم نیاد ولی محبت و تبریک و عشق بهم بده برام یه دنیا می ارزه .متاسفانه شوهرم بی احساسه
سلام دوستای عزیزم 
راستش رو بخواید من همیشه تولد و هر مناسبتی رو برای دوستم میگرفتم ولی اون هیچ وقت این کارو نمیکنه الانم تولدم چند روز پیش  بود اصلا یادش نبود که نبود ولی انتظار داشت من والنتاین یادم باشه یادم بود ها ولی چیزی نگرفتم گفتم ببینم اون چی میگه الان دو روزه جوابمم نمیده !!!! واقعا خیلی دلم برای خودم میسوزه 
سلام من ۵ سال که ازدواج کردم هیچ وقت شوهرم روز تولد و سالگرد ازدواجمونو یادش نیست و حتی اگه چند روز قبل من یاداوری کنم بازم تبریک نمیگه ولی برام جالبه که تولد خواهرش همیشه یادشه ومیگه میخوام اولین نفری باشم که به خواهرم تبریک میگم .تو این ۵ سال هنوز برای من کادو نخریده اما همش حواسش به خانوادشه و محبت میکنه من از محبت به خانوادش ناراحت نمیشم اما دوست دارم به منم توجه کنه اما همسرم فقط خودش مهمه میگه تو نباید غرورمو خورد کنی تو باید هر چی من بگم بگی چشم تا چیزی بگم میگه مگه چی برات کم گذاشتم ای کاش شما مردا میفهمیدین ما زنا فقط یه کم توجه میخوایم همین
سلام امشب تولدمه و فردا روز تولدمه.
از برنامه های شوهرم متوجه شدم کلا فراموش کرده تولدمه.من براش تولد گرفتم سوپرایز خونه مامانم و کادو با همه چیزی که داشتم.خونواده همسرم ترجیح میدن به روشون نیارن مبادا مجبور شن ی چیز ساده بخرن.واس من و خانوادم مهم نیس واس همسرم میخرن وکاری ندارند که متقابل برای من میخرند یانه.من داشتم سرچ میکردم که چطور باید برخورد کنم با فراموش کردن تولدم؟؟در حالیکه دیشب پدرومادرم کادو شونو دادند فک نمیکردم یادشون باشه!اما وقتی میگی کسی بفکرم نیس!یا کسی اهمیت نمیده دقیقا منظور ادم ی نفره.من از نوشته های عزیزان ایده گرفتم.البته قصد نداشتم باااش دعوا کنم و کلا خیلی مادیگرا نیستم.اما دوس داشتم متفاوت باشه روز تولدم.منو ببره ی جایی ک حتی هزینه هم نداشته باشه.ی پارک .ی کاری ک نشون بده امروز فرق داره برای من و اون.احساس بدی دارم منم.فکر میکنم از همین قانع بودنم همسرم با خودشو زده به ندونستن یا واقعا نمیدونه؟بهرحال دلم رو شکست این کارش.
مردی ماه تولد زنش یادش بره خیلی بیشعوره
بهتره بره بمیره
مردا اگر دوست دختر بگیرند خوب یادشون میمونه اما همسرشون رو نه .به نظر من اصلا به روشون نباید آورد که چرایادت رفته همون بهترندونند فقط باید با پنبه سر برید
سلام..
واقعا برای چنین خانم هایی متاسفم..
خدارو شکر میکنم که حداقل اعصاب همسرم رو بخاطر پول و چشم و هم چشمی خورد نمیکنم..
دیروز تولدم بود.هیچکس هم خبر نداشت جز خودم و خدا و بانک.😃😃😃
وقتی به همسرم گفتم فقط باهم خندیدیم..عذرخواهی کرد.همین محبتش به هزارتا چیز می ارزه.
من امروز تولدمه ولی هیچکس یادش نبود مخصوصا اقام ناراحتم که یادش نبودولی میبینم سخت کارمیکنه تا من دراسایش باشم انتظتر بیشتر ازاینم ازش ندارم ولی کاش ی تبریک کوچلومیگفت خانوادمم فراموش کرده بودن خودم یاداوری کردم ی تبریک گفتم هعی خدا تف ب این زندگی
سلام
ببینید بعضی وقتا آدم چنان از مسائلی ناراحت میشه که نمی فهمن داره چیکار می کنه باور کنید اگر شما آقایون بدونین با زنا چجوری رفتار کنین اونوقت زندگی بی نهایت شیرینیه.همین خانوم‌ها شما اگر بهش ابراز محبت باشه دیگه نه غر می شنوید و نه خبری از بحث هستش..البته فک نکنید ابراز محبت مادی منظورمه نه خانوما کلام همسر خیلی براشون مهمه یه دوست دارم بگین ببینین همین جمله چه می کنه.پیشگیری بهتر از درمان است که متاسفانه روش کار نمی کنیم..بیاییم وقتی همسرمون ناراحته علت یابی کنیم نه اینکه بگیم شعور و همش پایینه شاید مشکل خود شمایین.
سلام به همگی.
نامزدبداخلاق من هم نه تاریخ عقدمون یادش می مونه، نه تاریخ تولدم،نه عید تبریک میگه،نه وقتی من براش کادو میخرم و تبریک میگم خوشحال میشه.یجورایی بهم میرسونه که براش مهم نیستم.دیگه عادی شده برام.کاش میشد به گذشته برگشت.من هنوزم دوسش دارم اما ایشون بخاطر لجبازی با خانوادشون باهام نامزد کردن(تازگیا متوجه شدم).اقای تنها درسته که رفتار خانمتون کاملا اشتباهه اما ازتون خواهش میکنم که یجوری برنامه بریزید که مناسبتارو یادتون بمونه.برام دعا کنید.طلاق تو خانوادمون جایی نداره وگرنه خودمو خلاص میکردم اخه دوس ندارم سربار کسی باشم .
دیروز ۲۹تولد نامزدم بود منم الان داخل امتحانام هستم به کلی تاریخ رو یادم رفته بود یادم رفت تولدشو بهش تبریک بگم خیلی ناراحتم .الهی سعید جونم فداتشم منو ببخش

دیروز ۲۹تولد نامزدم بود منم الان داخل امتحانام هستم به کلی تاریخ رو یادم رفته بود یادم رفت تولدشو بهش تبریک بگم خیلی ناراحتم .الهی سعید جونم فداتشم منو ببخش

سلام

به نظرم شما خیلی بی شعور تشیف دارید

سلام من برای بار اول امروز کاملا اتفاقی وبتون رو دیدم و این پستتون رو خوندم البتهالان دو سال میگذره از تاریخ پست... اما میدونید ادم وقتی لجبازی میکنه دیگه هیچی نمیفهمه میدونه کارش لشتباه میدونه بد ولی نمیتونه خودش جلو خودش رو بگیره... 
خب برای خانومتون مهم بوده این رفتارش طبیعیه.. چون واسه دیدن شما واسه تبریک گفتنتون ذوق داشته این محبت زوری نیست ولی ارزشمند وقتی کسی حتی از دوستانت تولدت رو یادش باشه برات ارزشمند میشه اون دویتت حالا همسر که جای خود داره... درباره همسرتون ایینجوری نگید شما چون علاقه ای به تولد ندارید خب متوجه ناراحتیش نیستید جای سرزنش یکم حساسیت هاش براتون مهم باشه اونپقت ک چشم و هم چشمی هم پیش نمیاد... ببخشسد حرفام در حد یه نظر بود.. التماس دعا...
کاش به جای اینکه بشینید اینجا از همسرتون بد بگید یکم یاد میگرفتید که بهتر رفتار کنید اونوقت نه اون بیچاره افسرده میشد نه دعوت راه می انداخت . خب هرکسی توی زندگی یه دلخوشی هایی داره اونم به کادو گرفتن دلش خوششه که شما همراهیش نکردی و مقصری . فکر نکن فقط اون بیشعوره شخص شما هم بیشعور تسریف دارید متاسفانه . ببخشید که رک حرفمو گفتم....
سلام امروز روز تولدمه.. نامزدم تولدم رو فراموش کردم..کلا خیلی ریختم بهم..اعصابم داغونه..این اولین تولدیه که اون تو زندگیمه...نمیدونم باهاش چه برخوردی داشته باشم...خیلی سخته کل روز رو منتظر یه پیام یا یه زنگ باشی
امروز اولین تولدمه ک انقد ناراحتم ... نامزدم روز تولدمو یادش نمونده .. أین اولین تولدمه ک اون توی زندکیمه !!!
مامانم إینا دیشب برام سوبرایز داشتن اما ج فائده ک تو فقط منتظر ی بیام یا ی زنک باشی.... 
تمام نظرات روخوندم وفقط میتونم بگم شماجز اقایون استثناهستین وگرنه کلا مرد جماعت اینطوریه که هرکاری بخوادمیکنه واما اگه زنش کارخودشو به خودش برگردونه شاکی میشه بازم میگم منظورم به شمانبود ولی متاسفانه بیشتراقایون اینطورهستند
۱۴ دی ۹۳ ، ۲۲:۵۴ نازنین زهرا
سلام
اتفاقا مردها واقعا جشن تولد براشون مهمه هدیه گرفتن هم همینطور .... لااقل شوهر خودم همینطوره هرسال براش جشن و کادو میگرفتم ولی از بس بی توجهیش تو تولد و روز مادر دیدم پارسال رو بدون تبریک ازش گذشتم پشت سر هم پیام میداد که ای بابا همراه اول هم ما رو یادشه ولی خونواده نه !!!
بازم اهمیت ندادم وقتی اعتراضش زیاد شد گفتم که میخوام بشم مثل خودت ....
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۴:۰۵ ترانه هستی
   سلام آقای مدیر
کاش جناب همسر فقط یکبار و فقط یکبار یک مناسبت رو به من تبریک میگفت.همه مناسبتها به کنار.روز زن که دیگه تلویزیون خودشو میکشه از بس که تبریک میگه و برنامه میذاره.دلیلی برای فراموشی وجود نداره.
حتی وقتی دخترم بهش یادآوری میکرد،بازم انگار نه انگار.مگه محبت رو میشه گدایی کرد؟منکه گدایی نکردم.
کاش فقط یکبار میگفت تولدت مبارک.این در صورتی بود که خودش همیشه انتظار جشن تولد مفصل رو داشت و میگفت وظیفته.چون من مرد هستم!و تو وظیفه داری منو  احترام کنی!
حالا شما بگین احترام مگه زورکی هم میشه؟
پاسخ:
سلام
بنظرتون علت این کارش چی می تونه باشه؟
عجب...
شما نباید یادتون میرفت ولی وقتی هم که یادتون رفته بود اتفاقی بود که افتاده بود..
بحث چیزی رو درست نمیکنه...
تو مطالب قبلیتون نوشتید که همسرتون افسرده است.. ولی نه.. افسرده لابد مثله امثال من اند که فقط سکوت میکنم...
خخخخخخ
ممم مث همسر شما عاشق تولد و اینام ولی خوب شوهرم بلد نبود اولش ولی به لطف فیس بوک تو این دوسال نشده بفهمم تولدم واقعا یادشه یا چون فیس بوک از حدکد دوهفته قبل با ایمیل یاداوری میکنه بادش مونده :))
البته من یه فرق اساسی که دارم اینه که دوس دارم بیشتر پول هدیمو بهم بدن البته کیک و سورپریز هم دوس دارم ولی سالی یهبار کافیه مثلا امسال همسرم سر سالگرد عروسبمون سورپریزم کرد پارسال سر سالگرد بله برون هیچ قانونی هم نداره ممکنه بچرخه :))

پاسخ:
در هر صورت سخت نگیرید بچسبید به اصل نه فرع.
باورم نمیشه!!!!!
یعنی واقعا همچین زن هایی پیدامیشن؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
متاسفانه بله
سلام ..از طریق یک وبلاگ با اینجا اشنا شدم ..راستش نمیخوام نخونده راجب به چیزی نظر بدم ولی ممنون که تجارب زندگیتون رو میگید تا ما بتونیم راهنمایی خوبی برای ادامه زندگی بگیریم 
سپاس
پاسخ:
سلام
خواهش و ممنون که سر زدید.
جالب بود...
تمام ارشیوتون رو خوندم بعضی جاها خیلی زیادی ببخشید البته به خانمتون رودادید این محبت کردن نیست رو دادن به همچین ادمی زندگی رو برای خودتون سیاه میکنه لطفا اینقدر مظلوم نباشید شما که نباید تاوان زندگی قبلی او رو بدید خانمتون وقتی میبینه با داد وبیداد وببخشید با توگوش شما زدن کاراشو پیش میبره خوب راحت همیشه از ایین حربه ها استفده میکنه کمی سفت تر جلوش دربیایید مجبوره خودش رو اصلاح کنه
پاسخ:
سلام ممنونم از حضورتون.
بله شاید درست باشه حرفتون.اما گوش ندم میدونم همیشه دعوا و روز به روز بدتر میشه.
اگر انقدر فهم داشت که خودش رو اصلاح کنه غمی نداشتم.
اهممم
سلام
من 10 - 15روزه دقیقا روزی چند بار میومدم اینجا، میدیدم که از بعد پست «ظهری خسته بودم...» چیز جدیدی ننوشتید!!!! نگو که باز اول ماه شده و صفحه وب شما توی فیوریت من آپ دیت نشده!!


همه پستها رو خوندم.
دیر رسیدم ولی تولدتون رو تبریک میگم.
هیجی نمیتونم بگم الا اینکه:
 انقدر به خواسته های سرکار همسر جامه عمل نپوشونید... باور کنید این به ضرر ایشون هست.
بزارید بزرگ بشن.
بزارید از این اتفاقات و کم توجهی هاتون درس بگیرن.
هر چقدر هم که داد و دعوا و پرخاش میکنن، بکنن، صبر کنید.
 و بدونین این ظلم در حقشون نیست، بلکه دارین راه درست زندگی کردن، راه صحیح تقاضا کردن، راه صحیح برخورد کردن رو به همسر و آقازاده یاد میدین.
موفق باشین
پاسخ:
سلام به خواهر قمی
خوب صفحه وب رو زن مومن درست کنید که ما هم چشم انتظار نباشیم.همه راحت میان مشکلی ندارن فقط برای شما طاهرا اینطوره.
خواهش میکنم ممنون.
من این همه توجه میکنم تازه میگن هیچی توجهی بهشون نمیکنم و معترضند.
بعد من نظرم اینه نباید بدی رو با بدی جواب داد.
اما بازم بیشتر دقت میکنم.
tavalodetoun mobarak
پاسخ:
ممنون
سلام  دوست مهربون 
خوبید ؟
تولدتون مبارک انشالله 120 ساله بشید  وسایتون همیشه بالای سر خونوادتون باشه 

پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما.
120 سال؟؟؟؟؟؟
نمی تونم بگم کارخانمتون درست بوده!!! اما من از روز اول به شوهرم گفتم که مناسبات برام مهمه مخصوصا تولد.......... گاهی شده اونم یادش رفته نمی گم ناراحت نشدم و به روش نیاوردم ولی مثل همسر شما نکردم. زن ها هم طبیعتشون اینه که به جزئیات دقت کنن!!
پاسخ:
سلام
بله میدونم طبیعتشون اینه اما تو یکی از نظراتم گفتم تولد که برای زنها مهمه نباید از اصل زندگی هم مهمتر باشه.حالا چون تولد فراموش کرده یا هدیه ساده خریده باید یک دعوای درست راه بندازه خوب این ارزش داره؟
باور کنید 90 در صد خانواده هایی که از این کارا نمی کنند زندگشون بهتر و خوشتر از اوناییه که دنبال تولد گرفتن.
این تولد گرفتن ها هم زنان اصلا به فکر اینکه زندگیشون شیرین بشه که نیستند فقط میخوان پیش دیگران تعریف کنند.خدا تو کار نیست متاسفانه.
سلام بر مرد تنها خوبی
من یه چند وقتی هست که دارم می خونمتون.....می دونید من دقیقا بر عکس همسرم هستم....همیشه تولدش یادمه همیشه واسش گرونترین کادوهارو می خرم.....ولی اون اکثر مواقع تولدم رو فراموش می کنه و یا یه تبریک ساده میگه و اکرهم بخواد کادو بگیره مشخصه که اصلا واسش برنامه ریزی نکرده.....
من موندم که شما چطور دارید به خواسته های نامعقول خانومتون جواب مثبت می دید....فکر کنم اگه برنامه جوفراست از من تو رو می دید می تونسید متوجه بشید که چطوری با خانومتون برخورد کنید.....البته اون برنامه درمورد تربیت کودکان بود.....
خیلی بده که شما همیشه کوتاه میاید و اونم به خوسته هاش می رسه.....
ببخشید که در مورد زندگیه شخصیتون اینجوری نظر دادم....
راستی تولدتون مبارک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
سلام
ممنون خوبم شکر خدا.لطف می کنید سر میزنید.
خوب قبوله که کوتاهی میکنه اما بازم ارزش داره و قدر بدونید. ارزش نداره بخاطر فرعیات اصل زندگی رو خراب کنید.الان خانمها متاسفانه به خاطر تولد و هدیه اش اصل زندگی رو فداش میکنند.این درست نیست.
بحث کوتاه اومدن نیست من فقط میخوام بهانه اش بخوابه و صداش قطع بشه چون گوش ندم ول کن نیست و زندگی رو زهر مار میکنه.البته خیلی جاها هم کوتاه نمیام و رو حرف خودم وایمیستم.
خواهش میکنم.ممنون که نظر دادید.
بازم ممنونننننننن.
من حق رو نمیدم به خانومتون چون دیگه خیلی بد برخورد کرده ولی من  الان 2 ساله تولدم توی بهترین دورانه زندکیم یعنی عقد ,شوهرم حتی بهم تبریکم نگفته و مونده به دلم چرا واقعا؟حتی یه تبریک هدیه پیشکش ای ی ی
پاسخ:
باید به فکر اصلاح رابطه باشید.
از ابتدا نباید با دعوا و اختلاف کار رو پیش میبردید.
تولدتون مبارک. انشالله که سالیان سال سلامت باشیدو شاد. حسابی خندیدم وقتی خوندم بانو همسر گفته تولدت مبارک میخوای پول بده برات کادو بخرم !!!!خدای من این دیگه چه مدلشه. علیرغم اینکه مردا زیاد به تاریخ تولد و ... اهمیت نمیدن ولی من اگه نتونم براشون کادو بخرم خودم کیک درست می کنم و با همسری و فرزندان دخمل و پسرم دور هم صفا می کنیم همینجوری پذیرفتمش تا زندگیمون شاد باشه. براتون شادی ارزو میکنم.ممنون به وبم سر زدین
پاسخ:
سلام
ممنون از شما.
خوش بحال همسرتون پس.
یادمه چند سال پیش رفتیم کلی خرج کردیم وسایل کیک خریدیم که درست کنه.اما دو سه باری درست کرد دیگه تموم.
سلام چطورین آقای تنها؟
تولدتون مبارک ان شاالله بقایای زندگی که دارین سرشار از شادی باشید و غمی به دلتون راه پیدا نکنه ...
واقعا چقدر باید بی منطقی تو خونه شما حکم فرما باشه .
من به شما چی بگم ؟
اخه چرا رفتین خرید .وقتی میبینید دعوا میکنه برای ترک این دعواهاش یا حداقل برای اینکه متوجه اشتباهش بشه نباید میرفتین تا این عادت زشتشو ترک کنه .
به زور کارشو بهتون تحمیل میکنه .نترسید بخدا اون واسه اینکه به قول خودش کمتر از جاری هاش نباشه از دعوای شما میترسه که یه وقت کسی متوجه نشه .تا یه وقتی خدایی نکرده ابروش نره .
کمی بی خیالی طی کنید مشکلتون حل میشه ...
میدونید چرا اینارو میگم ؟ چون به وضوح تو زندگی اطرافیانم دارم میبینم .
پایدار باشید
پاسخ:
سلام مریم خانم
ممنون خوبم شکر خدا.
سلامت باشید بزرگوارید شما.باور کنید خرید نرم هر روز ول نمیکنه و خیلی اوضاع بدتر از این میشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">