رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

درخواست باور نکردنی دوستم

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۴۵ ب.ظ

سلام به همه شما خوبان

امروز با یکی از دوستان صمیمیم که بچه بسیار مودب و با شخصیتی هست صحبت می کردم از هر دری سخنی می گفتیم تا به بحث زندگی و زن خوب که باعث پیشرفت می شود و ... رسیدیم.

این دوستم با یک دختر هم دانشگاهیش که خانواده دار و تحصیلکرده بود ازدواج کرده و خیلی با هم خوب بودند چون رفت و آمد خانوادگی داریم ،طوری که من همیشه به حالشون غبطه می خوردم و دوست داشتم رابطه من و سرکار همسر مثل اونها بود.

داشتم عرض میکردم، وقتی صحبت کردیم گفت فلانی یه چیز بگم قول میدی کمکم کنی و قسم میخوری که فقط بین خودمون باشه و هیچ کسی نفهمه؟ منم گفتم خب راز باشه حق گفتنش رو به کسی ندارم و قول میدم بین خودمون باشه اما قسم رو نمیخورم چون قولم مردونه است. قبول کرد و گفت.

دوستم آدم کتوم و تو داریه و سخت حرف میزنه. گفت نیاز به یکی برای ازدواج موقت دارم!!!! گفت بهم داره فشار میاد و نمیتونه خودش رو کنترول کنه و... گفتم واقعا میگی یا ما رو گرفتی و شوخی میکنی؟ گفت نه راست میگم.

اصلا باورم نمی شد،بهش گفتم خب تو که مشکلی نداری و همسرت هم کمبودی نداره ؟ گفت با جزئیات کارت نباشه فقط بدون اونطورم که تو فکر میکنی نیست.

خیلی دوست داشتم بدونم مشکلشون چیه. سرد مزاجی خانمش یا رابطه سرد با هم و ... اما خب رفیقم اصلا چیزی نمیگه و دیدم تمایلی به گفتن نداره اصرار نکردم اما با شناختی که ازش دارم میدونم بی جهت این تصمیم رو نگرفته. بعد بهش به شوخی گفتم مرد حسابی اگر کسی باشه مگه کمر خودم شکسته که بخوام به تو معرفی کنم؟؟!!(به شوخی)

گفتم چشم اگر پیدا کردم معرفی میکنم اما به مشکلاتش فکر کردی؟ گفت بله.

با توجه به حرف هایی که قبل گفتن این موضوع زدیم احساس میکنم همسرش خوب تامینش نمیکنه و بیشتر درگیر رفت و آمد با مادرش و درس و کاره چون خانمش کار میره.


نتیجه گیری از این واقعه:

1. همه جوره به همسرتون برسید و طوری رفتار نکنید که نسبت به شما سرد بشه و از نظر جنسی مخصوصا خوب تامین کنید.سرد مزاج هستید درمان کنید تا متعادل با همسرتون باشید.

2. همیشه فکر می کنیم کسانی که به ظاهر خوش هستند از زندگیشون تعریف می کنند بهترین زندگی رو دارند غافل از اینکه مشکلات اونها از ما بیشتره و بروز نمیدند. پس حسرت به زندگی کسی نداشته باشیم.

3. خانم هایی که سرکار میرند باید یه شیفت فقط برند و نباید از رابطه چیزی برای همسرشون کم بزارند و خستگی رو بهانه کنند.

4. قیافه ما انقدر غلط اندازه که برای ازدواج موقت از ما سراغ میگرند!!!

بقیه نتیجه گیری هم با شما خوانندگان و خطیب توانا کلوچه.

موافقین ۲ مخالفین ۲ ۹۴/۰۸/۰۶
مرد تنها

نظرات  (۴۸)

سوال من رو جواب ندادید

پاسخ:
سلام
خیر جای شک ندارد.

۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۱۷ دختر ـــَ ک
کامنت بچه های دیگه رو نخوندم ولی پستتون رو کامل خوندم
نتیجه گیریاتون خیلی خوبه خیلی دلسوزانه هست اما به زن به چشم نفر دوم نگاه نکنین. به نظرتون اگه مرد هم سردمزاج بود زن باید از جای دیگه تامین کنه؟ من این نیاز رو نادیده نمیگیرما فقط میشه این مشکل رو طور دیگه حل کرد.

سلام
از لحاظ ج ن س ی
سلام
من یه زنم .... 
چند وقته همسرم نسبت به گذشته خیلییییییی گرمتر شده باید شک کنم ایا؟

پاسخ:
گرمتر یعنی از چه لحاظ؟
صحبتی دارم با خانوما اینکه خودتونو دوست داشته باشید مردای جامعتونم دوست داشته باشید اگه اینجوری باشه حجابتونو رعایت میکنید تا طعمه شیطان برای به دام انداختن مردا نشید اگه اینجوری باشه حجابتون باعث مصونیتتون میشه اگه اینجوری باشه مردای جامعتون وفادار میشن و زندگیشون شیرین میشه یکی از این مردای جامعتون همون شوهر شماست و در آخر خودتونو با مردا مقایسه نکنید چون فیزیولوژی بدنتون با هم فرق داره و نیاز هاتون متفاوته نگین ما تحریک نمیشیم پس آقایون هم نباید بشن خدا آخر عاقبت همه رو ختم بخیر کنه 
دوس داشتم منم بنویسم
هیچ کس یه خانم و برا اینکه چرا سر کار نمیره مملامت نمیکنه اما یه خانم برا کم گذاشتن  توی زندگی مشترک ملامت میشه .به نظرم زن باید زنانگی کنه فک نکنید کار کمیه .
زن با زنونگیش ،مدیریتش توی خونه و...مرد و خیلی بهتر میتونه کمک کنه تا با کار کردن .
درسته مخارج زندگی بالا رفته ولی خدایی خیلی از این خرج ها بی مورده ،زندگیها لوکس شده و بی پایه ،فقط ظاهر ها قشنگه و گول زن
خلاصه اینکه  
زن با طنازی و زنونگیش ،با مهربونی و احترامش ،با درایت توی مدیریت زندگی و کارها مردش و بیشتر میتونه کمک کنه 
نمیدونم شاید چرت نوشتم ولی نظرم بود
پاسخ:
خوب نوشتید خووووووب
۲۴ دی ۹۴ ، ۰۳:۴۸ روانشناس
خوب با همسرش حرف بزنه،مشکلشونو بگه اگ پزشک نیاز دارن برن مشاوره نیاز دارن برن چرا تا تق و توقی میشه دنبال صیغه میگردن،بشینه با زبون خوشی که خانوما دوست دارن نه زبون خوش مردونه...باهاش صحبت کنه هیچ زنی چیزی مهمنر از زندگیش براش نیس و اگ درست مطرح بشه آزار نداره مخالفت کنه فقط درست مطرح بشه و کل مشکلاتو نندازه گردن زنش
من در شرف ورود به کلوپ مردان متاهل هستم
دارم مقدماتشو انجام میدم
البته کار دارم حالا ولی خوب انتخابام رو کردم تقریبا

خیلی خوشحال شدم این وبلاگو دیدم
حاصل تجربیات یک انسانه
یک اشرف مخلوقات
ایشالا که بهترین استفاده رو بکنم ازش

ممنون از اینکه تجربیات . نظراتتون رو میذارید
میتونه برای عده ای مفید باشه
از جمله برای خودتون و ذهن خودتون و در حال حاضر هم من

موفق باشید
یاعلی
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۱:۲۹ مامان محمدامین
من به عینه دیدم که خانومهای شاغل حتی دراین مورد بخصوص  هم برنامه ریزی بهتری دارند
شماچه مشکلی داریددقیقا؟!
پاسخ:
دقیقا؟؟؟؟؟؟؟
اگه تو غرب بود با فرهنگ اونا خودمو حتما راحت میکردم چون باورم اینه ک آدمی زاد وقتی یکبار حق زندگی داره حیف بخدا ازش خوب استفاده نکنه ولی اینجا با این این فرهنگ راهی واسه یه خانوم جز سوختن و ساختن نمیذاره حتما از مشکلات مطلقگی با خبر هستید جناب!!ولی تو همین خاک تا دلت بخواد واسه آقایون گزینه واسه انتخاب هست
سلام، نمیدونم چرا دارم این حرفارو واسه شما مینویسم شاید چون منم کسیو ندارم که باهاش دردودل کنم. اما خوشحال میشم مشکلمو مطرح و کمکم کنید. من عاشق یه مردم، مردی متاهل! صیغه اش هستم و... نمیخوام از جزئیات رابطه ام بگم اما شدیدا همو دوست داریم و هردو از دوری هم به جنون میرسیم هزاران بار تصمیم به جدایی گرفتیم اما بی فایده بوده
شما که یک مردمتاهل هستید لطفا کمکم کنید و بگید چطور ازش جدا شم . ممنون
پاسخ:
سلام
همت و اراده میخواد و اگر فکر آیندتون هستید باید جدا بشید.
به مرور زمان رابطه رو کمتر کنید تا سخت نباشه براتون.
نتیجه گیری ٢شما رو قبول دارم 
در مورد ٤نظری ندارم
اما درمورد ١ و٣کاملا مخالفم
چون ممکنه درست باشه وممکنه غلط .دوستتون که دلیل کارشو نگفته پس بهتره قضاوت نکنید خیلی موارد بوده که خانم نه سرد مزاج بوده نه خسته نه زشت نه چیزی کم گذاشته اما بازهم شوهرش بهش خیانت کرده
عمو سوال چالش ناکی از خانوم مریم پرسیدی...منو بفکر فرو برد واقعنی..
اگه خدایی نکرده خدایی نکرده بلااااا بدوووور چشم حسودامون کور گوش شیطون کررر زبون مادرشوهر قفل نیمه گمشده پیدا شده بنده اگه من رو از نظر عاطفی یا هر زمینه دیگه تامین نکرد من میمونم و باهاش ادامه میدم ولی احتمالا سرد و اجبارا...ولی اگه دیگه خیلی بد باشه و دست بزن داشته باشه جوری ک زندگی باهاش خیلی سخت باشه و جونم و امنیتم در خطر باشه ازش جدا میشم...ولی اگه بچه داشته باشم نمیدونم شاید بازم با این حال ادامه بدم..شایدم نه و اگه ببینم ادامه اون  زندگی پرتنش رو آینده بچم هم تاثیر منفی میزاره جدا میشم...ولی بچمو با خودم میبرم در این صورت...
ولی در هر صورت هیچ وقت هیچ وقت خیانت نخواهم کرد و محبت و عشق رو از هر کس و ناکس دیگه گدایی نخاهم کرد..حتی اگه مسلمون نبودم...چون در شان یک بانوی اصیل و یک مادر نیست ک بخاد اینجوری و ب بدترین وجه نیازهاشو برطرف کنه...بنظرم اکثر بانوان تحمل میکنند در این موقعیت مخصوصا خانومای ایرونی ک اسوه ی محبت و عشقند...
عمو بیخود نیس ک مردها چرک نویس خلقتند و زنها پاک نویس خلقت..بعععععله...یکم خوب بودن رو از ما یاد بگیرید...والا با این نوناتون!!قربونش برم خدا اصن روتون وقت نزاشته حتی نزاشته گلتون خوب وربیاد و  سریع انداختتون توو قالب این شده ک نتیجه کار خوب نشده و شدید این البته بازم میگم شک ندارم ک نتیجه گل بازی فرشته ها بودید :))..ولی برا ما تجربه کسب کرده و حسابی وقت گذاشته و ظرافت بخرج داده و این شده ک شدیم شاهکاره هنری خلقت...
البته عمو این دیدگاه الانمه ک مجردم و تا توو اون موقیعت نباشی نمیشه گفت ک چ میکنی...فاصله حرف تا عمل فرسنگهاست..
و در اخر میخام بگم خدا نصیب هیشکی نکنه ک بخاد توو این موقعیت قرار بگیره و ان شالله همه زندگیا عشقولی و قلب قلبی باشن و یه دنیا ارامش و خوشبختی توو روووووووووح همه زندگیا..
پاسخ:
نظر جالب و شیرینی بود.
ان شالله در موقعیتشم همینطوری ای پاک نویس.
۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۷:۱۲ ستاد حمایت از اعضا
بابا این همه ادم اینجا دارن بال بال میزنن خوب برید یه کلام از  دوستتون دلیل کارشو بپرسید،یه کمی فضولی بدم نیستا.تکلیفه این ملت مونث هم روشن بشه هرچه زودتر
پاسخ:
علت دونسته نشه اتفاقا خوبه تا همه احتمالات بررسی و بهشون دقت داشته باشیم در زندگی.
۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۶:۲۳ الینا قاسمی

ممنون از اینکه باز مطلب می نویسید امیدوارم  در پایان  به نتایج  خوبی برسیم من که خیلی از سایتتون استفاده می کنم هر از گاهی هم دلم پره  از حقوق  خانمها دفاع می کنم .

پاسخ:
خواهش میکنم
یاد یه چیزی افتادم خندم گرفت . تقریبا تو همه پست ها نظرات بر این پایه بود که چون شما به خانومتون کم محبت میکنید ایشون چنین رفتاری دارند. 
پس حالا هم نتیجه میگیریم تقصیر شما است. شما به خانومتون کم محبت کردید که خانم دوستتون رفته سرکار و دوستتون چنین فکری به سرش زده. 
:-):-D
پاسخ:
نتیجه دقیقی بود.آفلین
جناب یه سوال اگه خانم نه فقط واسه رابطه جنسی واسه هر چیز دیگه آرامش کافی نداشت باید کجا پناه ببره؟؟دیگه واسه ما که همسر موقت نیست،هست؟
پاسخ:
به نظر خودتون بهترین راه حل برای اینطور افراد چیه؟ اصلا دستورات دینی رو لحاظ نکنید و به عنوان یک زن غربی مثلا راهکار بدید.
به نظرم شما کامنتایی که با نظرتون موافق نیستن رو خیلی با دقت نمیخونین...
شرایطی که من تصویر کردم براتون، واقعا شرایطی نیست که مرد، حتی با دو شیفت کار کردن هم از پسش بر بیاد..
من ترجیح میدم خسته بشم ولی شوهرم دو ساعت بیشتر پیشم باشه..
منظورتون از اینکه ما باعث بیکاری شوهرامون شدیم رو متوجه نمیشم! یعنی جاشون رو گرفتیم?!
پاسخ:
کلا نظرات طولانی رو حوصلم نمیگیره بخونم چ مخالف چ موافق.
شرایط؟ این شرایط از کجا اومده؟ چرا بقیه این شرایط رو ندارند؟

بله جاشون رو گرفتید؟ هر چند توجیح می کنید الان. اما منصف باشید و واقع بین!!!!!
۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۸:۲۵ ستاد حمایت از مدیر
بابا این بنده خدا هنوز هیچی از دلیل این درخواسته دوستش نه میدونه نه واسه ما گفته چرا همه یهویی حمله ور شدین.کمی صبر ایشالا که فرج نزدیک است
پاسخ:
چه عجب یه آدم منصف پیدا شد.
شیرت حلالت حامی جون.
امار وحشتناکه طلاق
یعنی اگه زن نره سرکار طلاق اتفاق نمیوفته
میدونی بعضی از مردها زحمت زنهای خانه دارو نمیبینن .زحمت بچه داریو نمیدونن و خیلی راحت به زنشون میگن مگه چکار میکنی توکه همش تو خونه ایی.فکر میکنن چون درامد ندارن پس زحمتی نمیکشن.زن رو نمبینن ویا منت دارن سرشون .خوب همینه که ادم احساس میکنه باید مستقل بشه از نظر مالی

۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۵:۵۴ مخاطب خاموش
با سلام. با توجه به صحبتای دوستان در مورد مقوله اشتغال زنان در جامعه و کمکاری اونها در امورات منزل گفتم بهتره یه نکته ای رو اینجا مطرح کنم، بنظر بنده حقیر شاغل شدن خانوم ها دو دلیل داره 1.یک سری از خانوما دوس دارن استقلال مالی داشته باشن و از خونه نشینی بدشون میاد و احساس کمبود میکنند 2.دسته دوم مجبورن ،چون آقایون این خانوم ها به اندازه نیاز به اونها پول نمی دن که ضروریات رو تهیه کنند، و همیشه باید با احساس خجالت و شرمندگی از همسرشون درخواست پول داشته باشند( دققققت کنید درخواست پول داشته باشند). چون این همسران محترم یادشون میره خانوم ها هم نیازهایی دارن، و شاید عزت نفسشون بهشون این اجازه رو نمیده که مستقیم بگن پول به من بدید.دسته اول که از نظر بنده اصلا قابل درک نیستن و اما دسته دوم رو میشه بهشون حق داد. ولی در نهایت هر دو گروه زندگی جالبی ندارند و می شود زندگی ای سراسر خستگی و کمبود(دیدم که میگم هااا).پس نتیجه میگیریم آقایون باید در زمان انتخاب همسر در مورد شاغل بودن خانومها و علت شاغل بودن اونها تجدیدنظر و تغییر رفتار داشته باشن که بعدها گریبان خود اونها و زندگی مشترکشون رو میگیره.ببخشید طولانی شد.
یادتون باشه کم نیستن اقایونی که دنباله همسر شاغلن .
پس زن نمیوتونه به این راحتی کارشو کنار بزاره .
حالا نوبت مرداست که دوشا دوش زنها کار بیرون و داخل خونه رو انجام بدن تا هر دو به وظیفه ی همسر داریشون هم برسن
وقتی میگن همسر داری فکر ها میره سمت وظایف خانمها .خوب اقایون هم وظایفی دارن
پاسخ:
دقت ندارید که خدا روحیه زن و مرد رو مختلف آفریده و همین تغییرات باعث این آمار وحشتناک طلاق و ازدواج نکردن مردها شده

هیچ زنی دلش نمی خواد بیشتر از اونچه که توان داره انجام بده ..
این که در جواب دوستان نوشتید, مسایل مالی رو به مردا بسپریم, امکانش نیست..
زندگی توی تهران, با حقوق یک نفر نمی گذره.. حتی اگه خیلی هم ساده زیست باشن..
دو تا جوونی که روی پای خودشون وایسادن و ازدواج کردن و تازه یکی دو ساله که سر کار می رن و خواستن که ازدواجشون رو عقب نندازن.. و از طرفی نخواستن باری روی دوش خانواده هاشون باشن و خرج عروسی و خونه و زندگیشون رو از جیب خودشون گذاشتن, الان کلی قسط و وام دارن..
هیچی هم که خرید نکنی, لباس نخری, تفریح نکنی, بازم خریدای خونه برای خورد و خوراک و رفت و آمد و قسط و وام رو نمی تونه یه نفره تامین کنه..
نمی تونه.. نه که نخواد.. کار نیست.. اونایی هم که کار دارن حقوق زیادی نمی گیرن.. یه شرکت مگه چقدر به یه کارمند می ده؟
من وقتی می بینم همسرم تا آخرین وقت اضافه کار می مونه, نمی تونم خودخواه باشم و بشینم تو خونه خودمو باد بزنم و بگم من وظیفم چیز دیگه ییه.. چون این طوری سر سال از خونه بیرونمون می کنن!
واقع بین باشید.. نه رویایی..
زندگی سخت تر از اونیه که بشه مثل قدیما زندگی کرد...
به قیمت برنج و گوشت و مرغ نگاه کنید.. کرایه ی تاکسی و چیزای دیگه رو بذارید کنار..
اجاره خونه رو توی یه محله ی خیلیییییی معمولی تهران ببینید.. خریدای الکی و خرج تراش رو بذارید کنار..
نه..
باهاتون موافق نیستم..
خیلی از زنا دلشون نمی خواد کار کنن..
ولی عشق و علاقه و همکاری تو زندگی, فقط مال تو رختخواب نیست..
مال تک تک ثانیه های زندگیه..

پاسخ:
عرض کردم همین الان هم خیلی ها با این وضعیت دارند زندگی می کنند و زنم خونه دارهو زندگی هم داره میچرخه
هیچ میدونید همین کار رفتن شما زن ها باعث شده شوهرای خودتون بیکار باشند؟
چقدر رابطه ها و ....

اینکه یک مرد در این شرایط سریع به فکر صیغه کردن یک زن دیگه می افته نشون می ده همه جنبه های زندگیش به شرت تحت تاثیر جنبه حیوانیش قرار داره. در خیلی از این موقعیتها حتی زن بیچاره روحشم خبر از هیچی نداره.

خب برادر من که ادعات هم میشه. به جای صیغه ببین مشکل زندگیت کجاست. برو پیش مشاور، پیش دکتر، بعد در آخرین مرحله اگه تمام اینها به نتیجه نرسید جدایی.

خیانت به هیچ وجه و با هیچ بهانه ای قابل پذیرش نیست. به نظرم این آقا دلش نمیاد زن خوب و مهربون و تحصیل کرده و اجتماعیش رو از دست بده. از اون ور هم هیچ تلاشی برای حل مشکلش نمی کنه. فقط می خواد به بدترین شکل ممکن نیاز جنسیشو رفع کنه.

وای آقا جوابی که به رها دادید واقعا نظرتون بود؟؟؟؟
بجای راه حل انگ چسبوندید ؟
الان شما بفرمایید دوست من با 42 کیلو وزن که بسیار ظریف و کم توانه . شوهرش بعد 5 ماه یه کار پیدا کرده با حقوق یک و سیصد . هیچی موقع ازدواج نداست . دوست من با پس انداز خودش و کلی وام و قرض عروسی خیلی مختصری گرفتن و وسیله خریدن و یه خونه 60 متری هم اجاره کردن . فقط حدود ماهی یک میلیون یا بیشتر باید قسط و احاره بدن تازه با شرمندگی از منم پول قرض میگیره. دوست من بشینه تو خونه و به اصل زندگی برسه ؟؟؟ با کدوم پول زندگی کنه و بچه دار بشه؟
وقتی هم میاد خونه همه کارا با خودشه . حتی همسرش صبح ها باید 6 صبح سرکار بره . میکه باید 6 پاشی برا من صبحانه درست کنی و کنارم بشینی وگرنه قهر میکنه و صبحانه نخورده میره .
دوست من همیشه از شدت بیخوابی حالش بده .
این اسمش عشق مرد به زنه بنظر شما ؟؟؟  که شما مردا از اونطرف توقع عشق آسمانی از زن دارید ؟؟
امثال منم که حاضر نمیشیم با مردایی با این شرایط زندگی کنیم همه اینایی که ادعای ایمان دارن میگن پرتوقعید و باید به خدا توکل کنید و بسازید تو زندگی درک نمیکنن ما جوانا تو چیزای اصلی موندیم و بدنبال مادیات و تجمل نیستیم .
همین شماها میگید چرا ازدواج نمیکنید با سادگی . اگر با سادگی ازدواج کنیم و بخوایم از 0 شروع کنیم . دوباره عده ای دیگه ای از شما میگبد نه بشینید تو خونه به شوهر برسید .
واقعا وقتی طرز فکر مردای ایرانی رو میبینم خوشحال میشم ازدواج نکردم . 

پاسخ:
سلام
وقتی آقایی ازدواج میکنه و کار نداره که زن مجبور بشه با 42 کیلو وزن بره کار خو این ازدواج غلط محضه.
گفتم ساده زیستی و توقع نداشتن زیاد اما نگفتن با مردی ازدواج کن که تو رو وسیله تامین مخارج زندگیش کنه.
پس با مردی که نمیتونه اولیات زندگی رو فراهم کنه نباید ازدواج کرد که منجر به کار بیرون زن بشه .
مسئله روشنه!!!

سلام . به جز مسایل جنسی چه عواملی  ممکنه  علت صیغه مردان باشه ؟ اخه درست نیست که زن مطابق معیارها وملاکهای شوهرش خودش و تغییر بده .اخه  شوهرش که بی نقص نیست فردای قیامت  نمی تونه بگه  ترسیدم شوهرم صیغه کنه بی حجاب شذم  . با اینکه مادر شوهرم افکار درستی نداشت  برای رضای شوهرم حرفشو گوش دادم  . ممکنه  یک خانم ایده ال باشه اما شوهر هم کفوش نیست به نطر من خانمها بی خیال  مردا بشن  . اونا صیغه کنن ما هم پول شیر دادن بچه و پخت وپز  و نطافت  خونه و   ..... رو می گیریم از فردای عقد هم مهریه مطالبه می کنیم .ا والله حرص خوردن واسه چی ؟ من اخلاقمو مطابق معیارهای اسلامی می سازم و شوهرم هم باید این کارو بکنه  . اگه از نهایت اختیاراتی که خدا بهش داده که 4تا زن و ان تا صیغه   استفاده کنه .من هم از اختیارات تامم استفاده می کنم . اگه این اتفاق بیفته بین همه زنها . مثل راز بقا می شه مردای پولدار و قوی می مونن با هزاران زن و بقیه مردای ضعیف نفله می شن  . عالی می شه نه . دیگه این همه تهدید وشعار نمی دن .

گمونم دو تا ترانه داریم.من ستاره دارش کردم.این متن رو دوست داشتم.عین حقیقته


"توجه به همسر، ضمانت خوشبختی"

چندی پیش سوارتاکسی شدم.
راننده تاکسی مردمحترمی بودکه۶۰سال سن داشت وبسیارشادبود
اوبامسافران باشادی برخوردمیکرد
یکی ازمسافران ازاوپرسیدباوجودترافیک وشغلی که خسته‌کنندست چطورمیتواندشادباشد
جواب راننده برایم جالب بود
گفت رمزموفقیت درزندگی رایافته
مسافران مشتاقانه پرسیدنداین رمزچیست؟
گفت من4فرزنددارم
2دخترو2پسرکه همه تحصیل کرده انددرحالیکه هرگزبه درسشان رسیدگی نکردم
گفت رمزموفقیتش این بوده که بشدت هوای همسرش راداشته وبه اوتوجه ومحبت خاص میکرده وفقط نیازهای همسرش رابرآورده کرده است
گفت همسرش راهمیشه خوشحال وراضی نگه میداشت ودرعوض همسرش همیشه پرانرژی بودوباتمام قوابه بچه‌هاومنزل وهرکاردیگری رسیدگی میکرد
میگفت زنهاتواناییهای موازی دارندومیتوانندچندکاررادرمنزل باهم مدیریت کنند.کافیست آنهاراراضی وخوشحال وتحت توجه ومحبت کافی نگه داری تاهرکاری ازآنهابربیاید
اومعتقدبوداگرباطری قلب همسرتان راشارژنگه داریدمیتوانیدباآرامش به کارتان رسیدگی وباخوشبختی زندگی کنید.چون همسرش ازجان ودل،بقیه امورراسرپرستی خواهدکرد
بنظرمن حق بااوست
رمزموفقیت اومیتواند....رمزموفقیت بسیاری ازمردهاباشد.
زن ! 
موی مش کرده، 
ابروی برداشته ،
لبانِ قرمز نیست .
زن لباسِ سفید 
شب با شکوه عروسی ،
بوی خوشِ قرمه سبزی ،
قرار‌هایِ تاریکی‌ کوچه پشتی‌، تویِ یک ماشین نیست .
زن ، ،
پوکی استخوان ،
یک زنِ پا بماه ،
حال تهوع، استفراغ 
درد‌های زایمان ،
مادر بچه‌ها نیست .
زن عصایِ روز‌های پیری ،
پرستار وقتِ مریضی،رفیقِ پای منقل ،مزه بیار عرق دوره‌های دوستانه نیست . 
زن 
وجود دارد؛ 
روح دارد؛ 
قدرت ،جسارت .
پا به پای یک مرد ، زور دارد . 
عشق 
اشک 
نیاز 
محبت 
یک دنیا آرزو دارد .
زن ... همیشه ... همه جا ... حضور دارد. 
و اگر تمام اینها یادت رفت ،تنها یک چیز را به خاطر داشته باش: 
که هنوز هیچ مردی پیدا نشده 
که بخواهد در ایران 
جایِ یک زن باشد.....!!!
     





         



        "زیباترین متن سال
سلام
من خودم یه زنم و از صبح تا 5 بعدازظهر سرکار میرم
اگر شوهرم توان مالی داشت مجبور نبودم سرکار برم و مینشستم خونه خونه داریمو می کردم
اما الان چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ساعت 5 تازه میرسم خونه بعد تا شام بپزم و بخوریم و ظرفاشو بشورم و گردگیری خونه و ... میشه ساعت 8 شب دیگه اون موقع جنازه منه که توی رختخواب میره و تمام این مدتی که من دارم کار میکنم ( اشپزی و اینا) شوهرم در حال استراحت و فیلم دیدنه 
خب آیا این انصافه که مرد کمک نکنه و تازه مشکل مالی هم داشته باشه بعدم بخواد یه زنه سرحال داشته باشه؟
تازه اگه مهمون بیاد که دیگه من صبح سرکار از درد کمخوابی می میرم
مردا همیشه طلبکارن و فکر نمیکنن مشکل چیه و نمیخان مشکل رو حل کنن چون هیچوقت خودشون رو مقصر نمیدونن و دنبال راه حل جای دیگه میرن
اگر شوهر من درک بیشتری داشته باشه و وقتی باهم میرسیم خونه بیاد کمک من خب منم کمتر بهم فشار میاد و کمتر خسته میشم و توان برام میمونه که کنارش بشینم نه اینکه حتی زودتر از اون برم تو رختخواب 
نه اینکه جانی برام نمونه که بخوام برای کار خاصش بیدار بمونم
لطفا شما مردا اینقدر همه چیو نندازین گردن خانوما
مشکل مالیتونو حل کنین والا به خدا زنه خونه بشینه راحت تره
بعد تو کار خونه کمک کنین
اخر سر اگه دیدین زنه کم میذاره ناله کنین که زنم اله و بله
زنم سرده. بابا اخه بفهم زنت خستس
زنت بخاطر ناتوانی مالیه تو داره فداکاری میکنه و خودشو خسته میکنه که باری از روی دوش تو بر داره اون وقت توی بی چشم و رو اینارو نمیبینی و به فکر زنه دیگه ای هستی؟؟؟
حتما به دوستتون بگین رفتارشو اصلاح کنه مشکلش حل میشه من اینو صددرصد قول بهتون میدم
اخه ما زنا توانایی جسمی زیادی که نداریم و کار هم که به طور سفارشی برامون پیدا نشده که بخوایم فقط تا12 سرکار باشیم اگرم باشه که حقوقش کفاف قسطای زندگی رو نمیده پس زن بیچاره معلومه وقتی 5 میرسه خونه جونی نداره تازه کلی کار خونه هم داره و یه شوهر همیشه طلبکار
خدایا به این مردای ما آگاهی بیشتر بده 
کاش این دوسست قدر خانومشو بفهمه کااااششششششششش
ولی نمیفهمه و نمیدونه که مشکل خودشه و کاستی هاش نه خانومش
تازه به خاطر از خودگذشتگی خانومش باید بهش هدیه بده و گله نکنه که چرا حین عمل* خوابش میبره خو بنده خدا براش جونی نمونده چون توی همسر درکش نکردی و همکاری نمیکنی و اون یه زنه ولی بیشتر از توی مرد کار میکنه پس خجالت بکش. جای مرد و زن عوض شده اما توقعات عوض نشده
پاسخ:
سلام
مشکل اینجاست که شما اون چیزی که وظیفه تون نیست رو عمل می کنید بعد مهمتر چیز که زندگی هست رو کنار گذاشتید.
به نظرم مشکل ناتوانی مالی نیست بلکه یک خانم ها دوست دارند دیگه خونه نباشند و مستقل باشند دو توقعات زیاد شده.
به نظرم زنان مجبور به کار کردن نیستند. شوهراتون رو بزارند خودشون مشکلات مالی رو حل کنند. مثل خیلی از امروزی ها و قدیم.
حرف زیاده در این زمینه بماند.
همه چیز ایده آل نیست..
زندگی های امروزه طوریه که نمیشه یک نفر به تنهایی بارش رو به دوش بکشه..
قطعا خانوما هم بهشون بد نمی گذره اگه تو خونه بمونن و همیشه سر حال باشن..
ولی..
زندگی نمی گذره..
کار نیست آقا.. نمیشه واسه کارفرما شرط بذاری که من تا ظهر سر کار می مونم.. لطفا اعصاب من رو خورد نکنید, من زنم.. لطفا به من کار سنگین ندید, من نباید خسته بشم..
کار نیست..

من با وجود همسر و درس دارم کار هم می کنم.. دارم تمام تلاشم رو هم می کنم.. خدا رو شکر همه چیز هم خوبه تا الان.. ولی به نظرم بی انصافیه این نگاه آقایون به خانوما..

پاسخ:
شماها و امثال شما قابل تحسین هستید.
برام خیلی جالبه...
فکر میکنم بهتر باشه خودمون رو جای هر دو طرف بذاریم و قضاوت کنیم...
قضاوت یه طرفه و صرف این که خانومه سر کار میره پس برا شوهرش وقت نمی ذاره, قضاوت به جایی نیست..
اتفاقا همین چند روز پیش یه پست مشابه گذاشتم و سعی کردم از هر دو طرف به قضیه نگاه کنم... 
ناراحت کننده س ..
این که دو نفر به جای این که با هم حرف بزنن و مشکلاتشون رو حل کنن, ........
از قضاوت کردن بدم میاد, گرچه خودم گاهی این کار رو می کنم.. مثل الان.. ولی تراژدی غم انگیزیه...
ممنون از جوابتون
به نظرتون چرا دوستتون ازش راضی نیس




میخام نظر مردها دستم بیاد
خیلی نگران شدم
من و همسرم راضی هستیم
میگم نکنه یه وقتی......
دقیقا به نظر خودتون چرا دوستتون ازش راضی نیس
اگه ممکنه از دوستتون بپرسید به ماهم بگید
ممنونم از شما
روزهای خوبی رو برای همتون ارزومندم


پاسخ:
خواهش میکنم.
این سوالیه که من دنبال جوابشم. اگر چیزی گفت میام میگم.
با سلام خدمت آقای مدیر
دو تا پیام زدم نمیدونم رسید یا نه
نتم خیه کم مشکل داره
لطفا از همسر دوستتون بگید ببینیم چه ویژگی هایی دارند
ظاهرشون
رفتار
حجاب و
.....
پاسخ:
سلام و احترام
نه چیزی نرسیده.
ظاهرشون متوسطه ،به نظر بنده البته.
از رفتارشون من اطلاعی ندارم اما به نظر پرتوقع باشه.
حجابشون خوبه .
چرا هر وقت کسی مشکلی داره میچسباند به مسأله جنسی شاید اصلا اینطور نباشه و طرف فقط بخواد از تنهایی بیرون بیاد یکی باشه که باهاش راحت باشه شاید با خانمش زیاد صمیمی نباشه زندگی همش رابطه جنسی نیست که  خیلی وقتا حس بودن یه نفر به آدم آرامش میده یکی که کنارش میدونی بی آلایش باشی.متاسفانه بعضی خانم ها فقط خودش رو میبینم و فکر میکنن فقط این خانم ها هستند که نیاز دارم یه نفر به پای درد و دلشون بشینه 
پاسخ:
پس با دقت نخوندید.
عرض کردم دوستم گفتند داره بهشون فشار میاد و این تو مردا معنای خاص خودش رو داره.
در ثانی این رو بدونید وقتی مشکل جنسی بین زن و مرد هست صد در صد اون تنهایی و حس بودن با یه نفر هم به دنبالش هست.
ممکنه، از سر زیاده خواهی صیغه بخواد 
 شایدم این زنشو خوب تامین نکرده ک زنش سرد شده 
زن و مرد اگر کم کاری کنند طرف مقابل به راحتی در معرض هوای نفس قرار میگیرد
من دوست متاهل خانمی دارم که از بی مهری همسر شکایت میکنه و اینکه به شدت تشنه محبته
طعم رابطه عاطفی رو نچشیده و در برابر ابراز محبت آقایون به شدت شکننده، میدانید از این دست چه قدر در جامعه زنان زیاده زنایی که همیشه باید حواسشان به عطش جن سی همسر باشه اما کسی حواسش به نیاز عاطفی روحی این زنان نیست
بعله میبینم ک مام رفتیم جز ستاره دارا:)))...
خب عمو من چقد خوشحالم بابت اون نتیجه گیریه..اخه خودم ی دونه راس راسکیشو دارم الان شدن دو تا(ایکون بالا وپایین پریدن و پرواز ذوقانه هلی کوپتری)... موش منو بخوره بخاطر ذکاوت هوش و استعدادم(ایکون لپ خودمو کشیدن و ماچیدن جا لپیم) خخخخ...
خب عمو میریم سراغ اصل مطلب و مشکل دوستتون...ان شاالله ک همه خانومای وبلاگ یاری کنن ک بتونیم چراغ راهی باشیم  واسه این دوستتون و مسئله ختم بخیر بشه..فقط خانوما گوشاتونو بیارید جلو ی چیزی بگمتون.(چادر گل گلیا رو گره بزنید ب کمر وجاروها و لنگ کفشا و کفگیرا و ملاقه ها همه دم دست باشن ک اگه دوست عمو کوتاه نیومدن فیزیکی ملتفتشون کنیم:دی)..خداروشکر انگار در رفع مشکلات عمو موفق عمل کردیم و نتایج درخشان بوده ک عمو مشکلات دوستاشم میده دست ما:))..خداروشاکرم بخاطر عملکردم و چ مزدی بهتر از لبخند خلق الله بر لب...
عمو اول من ی نتیجه گیری کنم و اون اینه ک میدانم و میدانی و همه میدانند ک مردا تنوع طلبن..شاید فیلش یاد هندوستون کرده و الکی گفته باشه ک مشکل داره و ب این بهونه میخاد صیغه کنه...بقول خودتون چرا ادم صورت مساله رو پاک کنه و دنبال راه حل نباشه?!!نه راه حل اینچنینی راه حل درست و منطقی...ینی جز صیغه هیچ راه دیگه ای نیس و خانومش هیچ رقمه کوتاه نمیاد و باش راه نمیاد...مگه میشه?!!مگه داریم?!!والا زنها بیشتر بفکر استحکام زندگیشونن تا مردا...شایدم بقول این دوستمون نیروی نفوذی باشه از طرف خانومتون ک ببینه خودتون چیکاره اید..
عمو هر زنی مخالف صد در صد صیغه ست و الهی ب حق اکثر اماما هر کی میره زن دوم میگیره یا صیغه یا دوس دختر لو بره مث فامیل ما...ی روزی پشیمون شه ک دیگه خیلی دیره.....امیدوارم هرکی صیغه میکنه همون مشکلاتی ک نتونست مث ی مرد حلشون کنه چندین برابر بشن(ک حتما میشن)و گاوش ده قولو بزاد...عمو لطفا شمام همکاری نکن توو این امر زششتتتتت(ایکون خشم اژدهاییه کلوچه)
بعدشم عمو ی چی زیاده توو این خیابونا زن و دختر واسه دوستی و صیغه و اصن همین سایتای ازدواجی(مثلا اسلامی)ارانیه هلوئن و همینجور از همه رنگش ریخته ب دوستتون بگو ی سر بزنه میتونه بجای یکی چهل تارو پر کنه اصلا...
اقا نمیخای طلاقش بده برو ی زن دیگه بگیر دیگه این موش و گربه بازیا چیه...
خدایا این مردا ک ما هر چی بشون میگیم ب راه راست هدایت نمیشن خودت راه راستو بسمت اینا کج کن ...امییییین!!!
عمو انگار هر کی امر خیر داره میاد پیش شما...حالا ک دست بخیرت خوبه بنگاه ازدواج راه بنداز عمو منم بکن رییس قسمت بررسی کفویت ها و جوانب:)))

پاسخ:
اوهوممممم خب یک طرفه قاضی رفتید.
واقعا به این بنگاه نیازه و دخترای خیلی خوبی هستند که متاسفانه هیچ موقعیتی برای ازدواج ندارند.یه مورد در یه جایی می گفت پدر و مادرم دارند به زور بیرونم می کنند دیگه و میگفت بهم میگن برو تهران کار کن شاید شوهرم کردی(ای خداااااا)
اوه کلوچه چی گفته سانسور شده ،
آره البته منم میخواستم شما را نصیحتی کنم ( احتمالا جای پدر من باشید سنتون نمیدونم) ببینید بعضیا میان یه چیزا میگن بعد نگو این چیزا الکی بود بعد هزار و یک اهداف شوم و غیر شوم دارن که اصلا امکان پذیر نیست دونه دونه بخوام بگم. 
من از اونجا که تخصصم جزا وجرم شناسی هست ، کلا به همه چی مشکوکم از جمله که نکنه بعضی نظرا خودتون میذارید. !!!:-)
منم دو دل بودم چیزی بگم کلوچه ظاهرا اشاره مستقیم تری کرد. 
آخه من هم تو دادگاه ها رفت و آمد دارم هزار جور آدم دیدم. به همین قدر بسنده میکنم. 
بعدم اسمتون لو رفت . هیچ چیز از چشمان تیز بین خانم مارپل رد نمیشود مرد جوان .. با سبک آگهی شامپو سیر پرژک بخونید. 

پاسخ:
ممنون از تذکراتتون.
خب من هم انقدر ساده نیستم و میدونم چه خبره و اینطورم نیست که به راحتی گول بخورم.
انقدر بیکار نشدم که بیام خودم نظر بزارم. بعد نظر بزارم که چی؟ خیلی این وبلاگ رو جدی نگیرید
سلام
کاش همه اونایی که زندگی شون رو راحت بدست اوردن قدرش رو بدونن .چه خانمهایی که مقصر این سردی روابط هستن چه اقایون .
مقصر تلاش کنه تا زندگی رو بسازه به دور از تعصب بفهمه که مقصره !
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** ******* * *** ****** **** *** ************* ****** **** *** **** **** **** ******* *******
ولی عمو ب دنیای مجازی اصلا و اصلا اعتماد نکنید...اصلا از کجا معلوم خود من کلوچه باشم وچنگیز قصاب یا منوچ بقال نباشم?!!!!..ی اسنادی وجود داره ک حرفای ضدو نقیضی رو میکنهههههه...از ما گفتن بود...دوستان کسی ب خودش نگیره لطفا و لطفا...
راجب پستم اگه نظرم اومد بعدا میام و میگم فعلا منبر رو بدین دس ب دس بچرخه ...
راستی عمو این وبلاگ فقط وبلاگ ازدواجی ای هستش?!!فقط تخصصش تحکم بخشیدن ب بنیان خانواده ست?!!مشاوره تحصیلی نمیده?!!!
پاسخ:
بله نباید اعتماد کرد.
حس مشاوره تحصیلی نیست.
من کارندارم دوستتون زیاده خواه هست یانه ولی درست نیست شماهم سریع بفرمایین که خانمش براش کم گذاشته و.... حرفی که متاسفانه خیلی ازاقایون وقتی متوجه میشن هم جنسشون ازدواج موقت کرده یازن دوم گرفته میزنن خودمن بارها شاهدبودم  خانم طرف هیچ مشکلی نداشته واما بازدنبال صیغه وزن دوم گرفتن رفته به نظرمن به غیرشما کهزندگیتون اینطوره دربیشترموارد خانما هیچ ایرادی ندارن واطمینان هم دارم که این دیدگاهم تعصبی نیست
پاسخ:
حرفتون رو قبول دارم. اما اینکه گفتم دوستم بچه مثبت و مودی هست برای همینه که اصلا اهل اینکارا نیست.
وگفت دارم از نظر جنسی اذیت میشه پس معلومه دیگه....

خب شما که.اینجا به همه گفتی قضیه رو ...
مثلا قول داده بودی به هیچ کس نگیا
پاسخ:
الان همه شما هم شناختید کیه!!!!
ای خدا از دست این زنان.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام آقای مدیر 
شنبه اولین جلسه ی دادگاهمونه
برام دعا کن . داغونم 
میخواد بره شهر خودش خدمت کنه . هشت ساعت راهه ...
ایمیلمو خیلی وقته باز نکردم . دیگه باز نمیشه نمیدونم چرا 
فرصت و حوصله ام ندارم ببینم چشه 
دعام کن 
میگه من میرم توام باید بیای
هر روز میاد محل کارم گریه میکنه . همکارام میگن رفتارش عصبی کرده هممونو 
من کجا برم **** وقتی خودم و بچه م بچه ی اینجاییم ؟ 
همه میان تهران اونوقت من پاشم از تهران برم شهرستان ؟؟ مامان بابامو چیکار کنم ؟؟ 
دیگه خیلی وقته بلند بلند نمیخندم **** 
تو جای من باشی چیکار میکنی ؟؟ میری ؟؟ 
کارم فامیلم پدر و مادرمو چیکار کنم ؟؟؟ 
**** ** **** 
پاسخ:
سلام
چقدر بد.
به نظر من زندگیتون ارزشش بیشتر از انتخاب شهره.
پدر و مادرتونم خوش باشند حالا شما پیشش نباش. در ثانی تلفن هست و لحظه به لحظه می تونید باهشون در ارتباط باشید.
امروزه ماشین هم هست می تونید ماه به ماه سر بزنید.
به نظرم این موضوع اصلا توجیه قانع کننده ای برای طلاق نمیشه.
هر چند احساس میکنم مشکلتون چیزای دیگه هم باشه که نمی گید!!!
خب از طریق تلگرام می تونید بگید تا بیشتر صحبت کنیم. به نظرم دارید عجولانه و تعصبی تصمیم می گیرید.
حیف دختر و زندگیتونه که نابود بشه.
سلام ،خوبین، میگما نمیترسی خانمت یا دوست خانمت بیاد اینا رو بخونه،،،،،،،
پاسخ:
سلام
یک مرد هیچ وقت نمیترسه. بعلهههههه
سلام
بهتره شما هم بی گدار به اب نزنید و بدون اطلاع دقیق از مشگلشون کسی رو معرفی نکنید .
شاید مشگلشون با مراجعه به پزشگ ویا مشاوره و یا صحبت کردن با همسرشون وتوضیح دادن از نیاز مرد حل بشه.
شاید هم خدا ی نکرده مرد زیاده خواهی میکنه .
در هر صورت بهتره اول راههای دیگه ی رو در پیش بگیرید تا وارد کردن شخص سوم به این زندگی .
اگه خدای نکرده این زندگی از هم بپاشه شما هم شریک میشید.
دقت کنید دقت کنید
پاسخ:
سلام
نه آدم زیاده خواهی نیست میدونم.
یه روز سر فرصت باید باهش صحبت کنم تا سفره دلشو برام باز کنه ببینم مشکلش چیه.
ببخشید یه سوالی ذهن منو مشغول کرده .من الان مجرد هستم و سرکار میرم و کارمم خیلی دوست دارم . اما خودم دوست ندارم بعد ازدواج سرکار برم مخصوصا اگر بچه ای در کار باشه . اما خیلی از دوستانم که ازدواج کردن شرایط مالیشون جوریه که واقعا مجبورن برن سرکار . حتی از خداشونه سرکار نرن ولی وقتی همسرشون حقوق ناچیزی داره که فقط کفاف اجاره خونه رو میده . برای پرداخت قسط و مخارج زندگی زن هم مجبور به سرکار رفتنه .
دقیقا دوست من فقط یکماهه ازدواج کرده . خیلی دختر کم توقعی بود و با همه نداری شوهرش قبولش کرد . اما همیشه خسته و خواب آلوده . میگه از صبح تا عصر سرکارم بعدم باید تو آشپزخونه باشم . همسرمم چون صبح خیلی زود میره سرکار از من انتظار داره براش صبحانه درست کنم و کنارش بشینم .
واقعا اگر مثلا چند سال دیگه همسر دوستم بخاطر مسایل جنسی و خستگی همسر بره دنبال ازدواح موقت نامردی نیست ؟
حالا این یه مثال بود . اما واقعا اگر زن سرکار میره بخشی از بار هنسرشو به دوش میکشه و وقتی کار منزل رو هم باید بکنه و متاسفانه آقایون هم کمکی نمیکنن طبیعیه این زن خیلی خستست و نمیتونه تو رختخواب خیلی گرم باشه .
چند وقت پیش من خواستگاری داشتم . گفتم من بعد ازدواج دوست ندارم برم سرکار. بمن گفت نه من میخام همسرم بعد ازدواج حتما بره سرکار اما یه شرط داره !اونم اینکه من میام خونه خسته نباشه و شاد و سرحال باشه . تازه شرطم برا من میذاشت . واقعا این منطقیه ؟؟ 
مطمین باشید اگر یه مرد بتونه بدرستی مخارج زندگیه همسرشو تامین کنه هر زنی ارزوشه تو خونه بشینه به خودش برسه و سرحال باشه .
پاسخ:
سلام
بله این نوع برخورد مردان بی انصافی هست و به همین خاطر که کار خونه زمین میومنه و بچه داری و رابطه زناشویی و ... هست که میگن زن بهتره خونه باشه.
بهتره اگر زن کار هم میره سبک و نهایتا تا ظهر باشه نه بیشتر و الا این مشکلات هست.
۵. امان از دوست ناباب ( اگر خانم دوستتون جلوتر از این ها رابطه ایشون رو با شما قطع میکرد کار به اینجا نمیرسید) 

۶. خانومتون به دوستتون سپرده که جلو شما نقش بازی کنه تا سر از کار شما در بیاره و وقتی آدرس خانمومی رو دادید بره سر وقت طرف 

۷. دوستتون برا اینکه دیگه حسرت زندگیشون رو نخورید اومده بگه آره بابا ما هم مشکل داریم. 

پاسخ:
جالب بود. به قول مجازیون خخخخخخخخ
دوستم نمیدونست که من حسرت زندگیش رو میخورم و اصلا کسی از مشکل من خبر نداره. حتی خانواده
جل الخالق ... 
چشم روشن و دیگر هیچ !
همینه دیگه نباید از ظاهر مردم درمورد زندگیشون قضاوت کرد 
فک کنم کارد به استخونش رسیده بنده خدا 
مشکوک میزنی اقا قلی فک کنم غلط اندازی خودشم به شدت (نگاه پر از تعجب) 
کار بجای باریک (اقا صیغه کنه خانوم بفهمه )بکشه همین خانوما یه الم شنگه ای به پا میکنن که انگار خودشون اصلا مقصر نیستن یه شورای حمایت از زنان بی نوا هم تشکیل میدن که بیا ببین (نگاه یه وری)
خب بقیه نطق و فرمایشات رو به دوست و همکار گرانقدر کلوچه الدوله محول میکنم تا باشد که زنان جامعه به شوهرانشان برسند و تحویلشان بگیرند
تا سلامی دیگر شبخیر!
پاسخ:
سلام
نه چون با من راحته گفت و الا قیافه ما انقدرم غلط انداز نیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">