رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

او مادر نیست یک فرشته الهیست.

پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۰۸ ب.ظ

با سلام

بعضی موقع که به زندگی خودمون نگاهی میکنیم و خدمات پدر و مادر رو می بینیم فقط نصفه خالی رو توجه داریم. اینکه مادرم فلان جا کوتاهی کرد و یا کمتر محبت کرد و یا مادر خوبی نبود و ... اما به این فکر نمیکنیم که چقدر سختی کشید تا من از یک روزگی به این سن رسیده ام.

در شکم مادرم بودم چقدر ویارها و استرس ها و نگرانی ها و درد زایمان و...

شیرخوارگی و گریه های شبانه و بیدار موندن تا صبح مادر و...

مریضی ها و بیداری های شبانه و سر زدن آنی به آنی در نیمه های شب و...

پخت و پز و نظافت خانه و شستشوی 20 الی 30 ساله لباس های من و...

نگرانی درس و قبولی در امتحانات و کنکور و...

دغدغه و تلاش در ازدواج و تشکیل زندگی من و ...

و ....

تا فردا صبح هم بخواهم بنویسم نمی توانم تمام خدمات این فرشته زمینی را بشمارم و دست و عقلم قاصر است.

یکی از رفقا نقل می کرد وقتی بچه بودم تو خونه آب جوشی روی بدنم ریخت که خیلی بد وضعی بود. مادرم به تنهایی با نگرانی و گریه و اضطراب مرا بغل گرفت و تا بیمارستانی که چند کلیومتر فاصله داشت دوید و حتی حواسش نبود که کفشی به پا کند. تمام مسیر رو مادرم دوان دوان و پا برهنه رفت و من در آغوش گرم او بودم. وقتی به بیمارستان رسید پرستارها گفتند خانم کف بیمارستان رو خونی کردی. و اینجا بود که مادرم متوجه شد کفش به پا نداشته و همه کف پای او پوستش رفته ولی دریغ از ذره ای درد. چون همه چیز او در خطر بود و باید به بیمارستان می رساند.

بله اینه مادر که قاصریم از تشکر و قدردانی از او. اما با همین زبان قاصر می گویم مادجان همه چیز منی و از خدا بهترین ها رو برایت در این دنیا و آخرت می خواهم. دستت را همیشه هنگام دیدنت بوسیدم و حال از دور پایت را می بوسم.

 *** روز زن بر همه مادران و همسران مبارک. ***



پ.ن: خیلی سخت نگیرید به شوهرجانتون که چرا هدیه کم ارزش خریده و یا اصلا نخریده و یا یادش نبوده. مهم این هست که کنارتونه.

پ.ن : منم یه هدیه ناقابل خریدم و میدونم تشکر نمیکنه و میگه این چیه خریدی و ... اما خب من وظیفه خودم رو انجام میدم.

پ .ن : خواهران من این مادر نیست و یک فرشته الهی است، او را از شوهران خود دور نکنید.بدانید خود شما هم یک روز عروس دار می شوید.

پ.ن: فردا رو متفاوت باشید. در اخلاق و ظاهر و خدمات دهی.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۰
مرد تنها

نظرات  (۵۴)

I believe everything posted made a ton of sense. But,
consider this, suppose you wrote a catchier title?
I ain't saying your information is not good.,
but what if you added something that makes people want
more? I mean او مادر نیست یک فرشته الهیست.

:: رنجنامه های مرد متأهل is a little boring.
You ought to look at Yahoo's front page and see how they create article titles to grab viewers to open the
links. You might add a video or a related picture or two to get readers
excited about everything've got to say. In my opinion, it might bring your posts a little
bit more interesting.
پاسخ:
آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee
سایت خوبی داری
۲۴ دی ۹۴ ، ۰۴:۱۲ روانشناس
سلام اگر بنظرتون کلام خودتون در همسرتون اثر نمیکنه کاش برید مشاوره،من دانشجو ترم دوم روانشناسی ام ماهر نیستم هنوز اما فن ها زیادن،صندلی خالی صندلی داغ انواع روش های زوج درمانی و خانواده درمان
ی هست که اگ مشاور عاقل و درستی پیدا کنید قطعا مشکلتون حل میشه،اگر همسر شما حرفاتونو قبول نمیکنه یا هرچی حتما چیزی توی ذهنش هست که همه اینهارو براش بی معنی میکنه،مشاوره برید و در انتخاب مشاور دقت کنید تا هردوتون رو متوجه کنه که چطوری با هم کنار بیاید و همو بفهمید
سلام
چرا برای حل مشکلاتتون با همسرتون به مشاور مراجعه نمیکنید؟
مشاور خوب و مذهبی نه هر مشاوری
تصور نکنید که این روند فقط دامن گیر خودتون و همسرتونه مطمئن باشید فرزندانتون هم الان و هم در آینده دچار مشکلات زیادی خواهند شد.فقط بخاطر رفتار مادر و پدرشون با همدیگه
یکی از دوستان که طلاق گرفته بود مشاور به مادر و پدرش گفته بود این طلاق نتیجه ۲۰سال رفتار اشتباه شما زن و شوهر است.
اگر تهران تشریف دارید و مایل بودید بفرمایید که من چند مشاور خبره به شما معرفی کنم.

ا ا ا .....ه

شمام شورشو دراوردین

نمخاین بیاین خب بگین قبلش.....)):

نکنه خدایی نکرده اتفاقی براتون افتاده........)):

یا نکنه..(نگاه شیطون)

خب باین زود بگین چه خبره اینجا..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
سلام
من خجالت زده و شرمنده ام.
مرام و معرفت شما ما رو خجالت زده کرد.

سلام دوستان
اقای مدیر نیستین کجایین کم پیدایین؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
پاسخ:
سلام
بادمجون بم آفت نداره.هستیم در خدمت شما

سلاااااااااااااااااااااام

خدمت آقاااااااااااااااااااااااااااای مدیر محترم

ان شا ء اله حال خودتون و خانوادتون انقدری خوب هست اصلا عالی هست که... وقت ندارید یه سر به وبلاگ بزنید و نظرات رو تایید کنید..

از بس سر زدم خست شدم....

پاسخ:
سلام
ممنون بد نیستم.
شرمنده ام ببخشید. محبتتان خجل زده کرد ما رو.

کجا رفتی

نمیدونم

نباید سهمم این باشه..

.

.

.

رفتم بنویسم ..واقعا نگراااااااااااااااااااان شدمممممممممممم

نیستیییییییییین ..کجایییییییییییین یاد این شعر بالا افتادم..

بهر حال امیدوارم زود تشریف بیارین..منزلتون بی صاحبش صفا نداااااااااااااااااااااااااره))))))))):

پاسخ:
ممنون از لطف شما
....
سلام 
هدیه دادن خیلی خوبه چون نشان دهنده ی محبته حالا اگه کسی از نظر مالی نتونست یه هدیه ی کوچیکتر اگه اونم نشد با یه تبریک با یه کاری که طرفتون رو خوشحال کنه. خیلی تو ارتباطات تاثیر داره.
ببخشید آقا حالا که امسال خانومتون به هدیه ی شما عکس العمل نشون داده شما میگی بد نبود!!!!!!! 
برادر من سعی کن دیدت رو عوض کنی سعی کن بدی ها رو فراموش کنی و خوبی ها رو چند برابر ببینی برا خودت بزرگش کن حتی اگه خیلی کوچیک باشه.
پاسخ:
سلام
چشممممم

 

سلام من یک زن 29 ساله هستم همسرم را خیلی خیلی دوست دارم او مودب مهربان صبور ساکت و ارام است من نه قیافه زیایی دارم و نه اخلاق

اما من خیلی معمولیم . دوستان شوهرم همسرانی دارند که بسیار زیبا و کار مند و خانواده های انچنانی. طبیعتا طندگیشان هم انچنانی است شوهرم دانشجوی دکتری است من همیشه نسبت به زنان ان ها کم می اورم همه مان تحصیلاتمان در یک حد است اما لباس ها و خانه شان خوره جانم شده اوایل برایم اهمیتی نداشتند حتی همسرم میگت که زن فلان دوستم دارد دروغ می گوید حرف هایش واقعیت ندارد اما من همین دیروز خانه دوستش رفته بودیم برای کاری من عصبانی شدم از شوهرم

چنان با عصبانیت و بی ادبی جلوی دوستش با او حرف زدم که دوستش دیگر محل نمی داد الان خیلی ژشیمانم از کاری که کرده ام  وقتی به خانه امدیم فقط همسرم گفت ابروی من رو جلوی صمیمی ترین دوستم بردی؟!!

 الان عذاب وجدان دارم می دانم که دوستش برای  همسرش و  همسرش

برای خواهران شوهرم تعریف می کند

من خیلی ناراحتم و احساس حقارت شدید. کمکم کنید چکار کنم که کنترل خشم داشته باشم
پاسخ:
سلام
ذکر صلوات و زیارت عاشورا هر روز.

همسر شما هم مادر است و همون فرشته ای که شما میگین و همه آدمها مطلقا خوب یا بد نیستند با فکر مثبت به قول خودتون نیمه پر لیوان را ببینید ،درسته همسر شما خیلی جاها قصور کرده ولی شما مثبت باشید زندگیه رفته بر نمی گرده پس واسه خودتون زنگی را تلخ نکنید اونم یه روز پشیمون میشه
سلام، همسرتون از کادوى شما ، تشکرى کردن که از نظر شما، بد نبود! ولى شما توى پستتون ، نوشتین که مى دونین تشکر نمى کنه و مى گه این چیه خریدى و.... ، اما دیدین که حدس شما اشتباه بود، بهتره پیشداورى ها رو بذارین کنار و به همه چى مثبت تر نگاه کنین ، لطفاً
پاسخ:
سلام
من نگفتم تشکر کردند. از عکس العمل سوال کردند نه اینکه تشکر کرد یا نه.

با سلام خدمت همه شما گرامیان

حلول ماه رجب بر همه شما مبارک باشه.....

التماس 2A

سلام من هم مثل  همسر شما هستم بسیار با همسرم بد تا میکنم طوری که خودم ناراحت میشم  .ولی خوب اونم بدجوری لج در ماورد  ولی خوب شلخته و  پرتوقع نیستم امسال قبل از اینکه بچه هام بیان رفتم برا خودم کادو خریدم جلو بچه ها گفتم اون داده هیچ وقت  نه تولد یادشه  نه روز زن به خدا با یه تبریک خشک و خالی هم دلم خوش میشه ولی نیست.
سلام برای شفای همه ی مریض ها دعا کنیم وبرای شفای بیماری مادر من هم دعا کنید .
سلام
وبلاگتون برای من خیلی جالب بود ,باعث شده اینروزا خیلی به رفتارام توجه کنم نسبت به همسرم
البته تعریف از خود نباشه جوری نیستم که همسرم ازم ناراضی باشه اما باید همیشه بهترین باشی 
من فقط مشکلی که دارم مشکلات جسمیه من و بیماریه تالاسمیه منه که رمق روکامل ازم گرفته ولی با این حال همیشه سعی میکنم اول شوهرم رو از نظر جنسی و بعد از نظر روحی سیراب کنم ...ولی خودم خیلی دارم اذیت میشم ,احساس میکنم همسرم اصلن براش بیماریه من براش مهم نیس 
پاسخ:
سلام
نه مطمئن باشید براش مهمه.
چرا بعضی از مردها کادو نمی دن وزیاد هم از کادو گرفتن خوشحال نمیشن؟واقعا چراآقای مدیر حتی بااینکه مردهای خوبی هستن اما دوست ندارن حتی روز زن رو به همسرانشون تبریک بگن؟
پاسخ:
روحیه مردها غالبا اینطوره. مثل خیلی از اختلافات روحی بین زن و مرد
خدمات دهی؟؟؟؟؟ من منظورتون رو درست ازین کلمه متوجه نشدم.مادامیکه شما فکر میکنید زنی که خدمات دهی میکنه زن زندگیه متاسفانه زندگیتون همینجوری پیش میره .خدمات دهی یعنی چی؟؟ مگکه شما بعنوان مهمان وارد هتل میشید که منتظر خدمات دهی هستی؟ و حتما همسرتو هم گارسون و پشخدمت هتل میبینی.اگرم بحث خدمات دهی مدنظرت باشه آقای محترم حداقل روز زن وظیفه شماست که خدمات بدید.نمیشه که روز زن هم میشه همسر شما خدمات بده روز مرد هم میشه باز همسر شما خدمات بده.بنظرم شمادیدتو عوض کنی زندگیت عوض میشه.از عوض کردن همسرت دست بردار.
پاسخ:
منظورم از خدمات دهی این نبود.
اونایی که باید بگیرن گرفتند فکر کنم

سلااااااااااااااااااااااااام

دوستان آخر هفته خوبی رو برای شماها آرزو می کنم

همین............................................

البته اگه آقای مدیر محترم وب تا جمعه نظرم رو تایید کنن......

اوهوممممممممم

پاسخ:
اوهومممم
آقا یه سوال؟
راست میگن مردها هیچ وقت عشق اولشونو فراموش نمیکنن؟
پاسخ:
نمیدونم ما که عشق اول و ثانی نداشتیم تا تجربه و درک کنیم.
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۳۹ مامان محمدامین
بااینکه در حق من مادری نکردند وهیچوقت لطفی نداشتنداما دستشون رو می بوسم که همسرخوبی رو برای من تربیت کردند
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۳۸ مامان محمدامین
حرفتون رودرمورد اخرین پی نوشتتون قبول دارم.ولی من سالها همسرم خرج زندگی مادرش رو داده.سالهاست که طبقه پایین مارندگی می کنند.هیچوقت بی حرمتی نکردم اول بخاطر خدا بعد بخاطر همسر عزیزم وارامش زندگیمون ولی هیچوقت هم محبت ازشون ندیدم.بارها دلم بارها شکست وخدا میدونه ه ولی نگذاشتم همسرم بفهمه.چون من ههمسرشم واون مادرش وقرار نیست بین ما یکی رو انتخاب کنه.ولی ایمان دارم دنیا دار مکافاته.دعا میکنم تنها فرزندم یک روز منش پدرش رو پیش بگیره وحرمت من رو داشته باشه

با سلام خدمت آقای مدیر محترم

احساس می کنم خیلی مشغله دارین این روزها که دیر به دیر تایید میکنید...

خخخخخخخ

پاسخ:
اوهوممممم
سلام من تازه واردم دیر اومدم میشه سوالمو در مورئ ساپورت و... بپرسم  شسوهرم خییلیی به زیبایی و همین طور حجاب اهمیت میده 
بنده بیرون خونه محجبه ام  و توی خونه90 درصد مواقع به پوشش و ارایشم میرسم جدیدا متوجه شدم شوهرم گاهی بیرون خونه گاها خانما رو نگاه میکنه و ایم منو عصبی میکنه میگه ذات مردا اینه تو فطرتشونه و براشون خییلیی سخته به طور عام میگه نه فقط خودشو 
من شکر خدا چهره خوبی دارم و شوهررم ازم راضیه 
اما وقتی میاد خونه و من لباس مرتب و به قول شما ساپورت و ارایش و حتی چیزایی قشنگ تر از اون میپوشم هیچی نمیگه  
نمیگه خوبه یا بده نمیگه قشنگه یا نه بهش گوشزدم کردم اما نمیدونم چرا اینجوریه لباسایی میپوشم که خودم ئوس دارم تو اینه دو ساعت نگاش کنم 
فکر کنم براش عادی شده
شاید باید به قول شما یه مدت شلوار کردی پوشید و نامرتب بود 

یعنی اگه به خانما  نگاه کنه منظوری داره یعنی خانم خوشگل ببینه خوشش میاد و تحریک میشه؟

ممنون میشم جواب بدید
پاسخ:
سلام
درسته کار خوبی نیست اما صرفنگاه به نامحرم جای شک و دلنگرانی زیادم نیست.
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۱۷ دخمل به گلی جون
گلی جون کم خالی ببند جون مادرت.پنجاه هزارتومان تو حسابتون پول نیست اونوقت صد نفر مهمون تو سیزده بدر داشتین اونوقت جسارتا با این همه پول چی دادی به مهمونای بیچاره باور کن نون و ماستم بهشون داده باشی عجیبه و با عقل جور در نمیاد.اونوقت با این همه بدبختی شوهرتون چه دله خجسته ایی دارن ر به ر شما رو میبرن فضا(از اون فضاهاااا).به شغل ریاست و کارگریشونم که بقیه دوستان اشاره کردن ما دیگه خودمون و خسته نمیکنیم
سلام
سال نوتون با تاخیر مبارک همینطور روز زن خدمت بانوان محترم وبتون

این مناسبتها اگه نتونه صمیمیت و مهر بین افراد رو زیاد کنه واقعا چه سودی داره؟ هرچند به نظر میاد بیشتر محل دعوا و اختلاف شده!

به هر حال من هم جز اونهایی هستم که هدیه رو حاشیه این مناسبتها و کلا زندگی میدونم و متن زندگی این چیزها نیست که روزهای ارزشمندم رو تلخ کنم براش. اگه طرفم به میل خودش کاری کرد ممنونش میشم اگه نه هم که نه مهم نیست برام. چون چیزی که به زور قهر و ناراحتی و هزار جور یادآوری بدست بیاد اصلا ارزش نداره

بگذریم یه جوکی هست در این مورد:
میگه هدیه مرد به زن طلا نیست توجه هست ولی اگه مردی خوب به زنش توجه کنه میبینه که زنش طلا میخواد!

پ.ن: در مورد اقدام جنجالی همسر گلی جون هم به قول فامیل دور "من دیگه حرفی ندارم"! چیز دیگه هم نمیگم که متهم به حسادت به زندگی دیگران نشم. ان شالله گرفتاری مالیشون بزودی حل شه
پاسخ:
سلام
ممنون

لام عزیزای گلممممممم

میبینم که دوباره پای خرزو خان وسط اومددددددددد(((((((((((:

بانو جان عزیزم

اینطور که معلومه شما تا حالا مشکل اقتصادی نداشتییییییییین

ور شکستگی نمیدونین چیه

یه کسی پولتو بخوره بدبختت کنه نمیدونید چیه؟؟

وامی که میدیم برابر حقوق جیگریم هست..

و آشنای غریب

قبول دارم یکم هندییییییی شده..

اما شده دیگه

دیگه دیگه..

دیگه دیگه..


این سوال رو پرسیدم اخه بعضى از اقایون چون همسرشون زیاد زیبا نیست کم کم از سیرت همسرشون هم بخاطر صورتشون بدشون میاد.اما شما چون گفتید ایشون زیبا هستن مطمئن شدم مشکل از سیرته نه صورت .اقاى محترم شما موقع ازدواج ملاک یا ملاک هاتون چى بود که این همه ناراحت هستید و احساس تنهایى میکنید؟؟خیلى ناراحت شدم و غصه خوردم 
پاسخ:
مهم نیست
سلام آقای مدیر
همسرتون از لحاظ ظاهری خشگله درسته؟
خدا کنه از لحاظ اخلاقی هم مچ بشید...
میگم شاید لازم بشه همسرتون رو یکم از آینده بترسونید..
البته با احتیاط...
چون بعضی از خانم ها حواسشون به احتمال طلاق عاطفی و دوری و.. نیست...
پاسخ:
سلام
بله
چه عرض کنم.
هدیه روز زن یا مادر هرچی باشه قیمتش بالا باشه یا پایین مهم نیست به نظرم مهم اینه که یادمون باشه که یادشون کنیم من که به مامانم و کادر شوهرم زنگ زدم و تبریک کفتم دخملمم براشون یه شعر خوند.من همیشه از طرف شوهرم سکه میگرفتم ولی واقعا برام جذابیت زیادی نداشت ولی بازم ازش تشکر میکردم ولی امسال یه جعبه شیرینی و یه گوشواره گرفتم با این که قیمتش و وزنش زیاد نبود ولی وافعا خوشحال شدم و واسه اولین بار به همه دوستام نشونش دادم  برام این که رفته بود و گشته بود تا یه چیز جدید پیدا کنه خیلی شیرین تر از سکه تکراری هر سال بود
آقای تنها
چراکامنت من روتایدنکردین؟
نگین نرسیدکه پیام ارسالش اومد.
اگه هم میگین پیامای توهین آمیزروتاییدنمی کنین،پیام من اصلاوابدانه حاوی کلمات توهین آمیزبودونه اصلاقصدم توهین بود،بلکه مثل خودشخص موردنظرکلامم حاوی شوخی بوداونم باهمون شخص موردنظر!
نمیدونم چراکامنتای اونوکه توش درلفافه به دیگران تیکه میندازه تاییدمی کنین ولی امثال من رونه.
البته اشکالی هم نداره یه مسئله ای این وسط برام مبهم بودکه اونم روشن شد.
پاسخ:
خوب نبود
بابا یه کم حوصله به خرج بدین 
گفتم تمام پستارو یه نگاه اجمالی بندازین 
مثلا پربیننده ترین مطالب . یا پر بحث ترین مطالب . 
به قول انیتا : درسته تمام پستا و همچنین نظرات به صورت کاملا اپن ثبت شده ،، که البته بدم نیست . اما کلا سایت خوبیه . فقط نمیدونم چطور تا حالا فیلتر نشده . احتمالا به بالاهااااااا وصله ... بچااااای بالا هوای این سایت و مدیرشو دارن . 
آقای تنها شما هم میتونید با مطالعه ی برخی از پستها ،، بعضی از مشکلات رو حل کنید . 
البته اینو میدونم که شما جزو اون دسته از ( مردای خاااااص ایرونی ) هستید که غیرت خاصی روی اهل خونواده دارید و از مطرح کردن مشکلات در چنین جایی اجتناب میکنید ... عااااااااشق هر چی مرد باا غیرت مثل خوودتم .... 


سلام.من تازه با وبلاگتون اشنا شدم.میشه یه سوال بپرسم؟وضعیت ظاهرى همسر شما چجوره؟خوشگل هستن؟
پاسخ:
سلام
خوش اومدید
بله
چرا اینقدر پول پرستی.چرا یه بار برای خانمت هدیه گروون نمی خری.با اینکه می دونی گرون بودن هدیه براش مهمه بازم کوتا هی می کنی.
همیشه  کار دنیا برعکسه من شوهرم هرگز کادو نمی خره ولی کوچکترین کاری کنه ازش تشکر می کنم هیچ وقت نتونستم زن متوقع و بی ادبی باشم بگم این چیه خریدی یا این چه کاریه کردی اصلا دلم نمی یاد ضایعش کنم
من اومدم (یکی بگه خوش اومدی)
دوست عزیزی که سایت خانواده برتر رو معرفی کردی دمت گرم بیا ماچت کنم( ماااااااچ)
وارد این سایت شدم هرچند نظرات خیلی دیگه اپن مطرح شده ولی در کل سایت خوبیه یک ساعتی تو این سایت بودم کلی خندیدم.
پاسخ:
سلام
خوش اومدییییی
گلی جووون ؟؟؟ عزیزم قاط زدی ؟؟؟ 
بابا اینایی که تو میگی از خرزو خانم بعیده دیگه . 
آقای متاهل ؟؟؟؟ منم از ایناااااا میخواااااام . از همین خرزو خانا که گلی جوون داره . 
کجا میفروشن ؟؟ 
مثل شوشوی گلی رییس باشه هاااا 
تازه روز زنم بره کارگری لباساش خاکی شه هااا
آقا من از این شوشو هااااا میخوام . 
ملت من از این شوشو هاااا میخوام .
وای خدایا منو بابت شوخی م ببخش . یه موی همسرمو با صد تا از این خرزوها طاق نمیزنم ..


پاسخ:
هر زنی حتی گلی خانم یه موی همسرش رو با صدتا که نه ملیون ها خرزوهای دیگه طاق نمیزنه.
باید قدر داشته ها رو دونست

دوباره سلام عرض می کنم

آقای مدیر روز زن امسال که کادو دادین خانمتون خوب برخورد کردن؟ عکس العملشون چی بود؟

پاسخ:
سلام
بد نبود

با سلام خدمت آقای مدیر محترم

خانوم" راهنما "سایتی که معرفی کردند به نظرم خوب نبود یعنی فکر نمی کنم برای کسی تآثیر مثبت داشته باشه....!!!!!!!!!

راستش گلی جون ببخشیدا.... اما من احساس کردم حرفت راست نبود... که گفتی آقاتون با اینکه رییس هستن اما پول جزئی نداشتن ببخشیدا...

نظر و برداشت شخصی من هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

پاسخ:
سلام
بله وبلاگ به دل ما هم نچسبید. البته من یکی دو مطلب بیشتر نخوندم.
خیلی ممنون
دوستان من همش40 تومن پول دارم دوس دارم یه شب رویایی برای عشقم بسازم رفتم تو سایت تبیان کلی درست کردن شیرینی و بستنی تزیین غذا  دانلود کردم.
پول پس انداز کرده بودم برا سه هفته دیگه بریم پارک ارم  هرچی وسیله برقی داره مهمون من سوار شیم ولی مهمون اومد دیگه الان کفگیرمون خورده ته دیگ!
حالا تو فکر چی بخرم موندم ، میخام از ته دل خوشحالش کنم.

سلام علیکمممم

دیروز جمعه بود آقا..

روز جمعه کارش کجا بود..

قبلا گفتم که مدتی با یه مشکل اقتصادی بزرگ سر و کله میزنیم

از همه چی داریم میگذریم تا بتونیم قرضامونو بدیم

فعلا هم با پول وامی که این ماه صاف کردن 50000ت ته جیبشون نیست

بله

بعله

شما نباید تو مخیلتون بگنجددددد!!؟؟

اینطوریااااااااااااااس(گلی جون در حال ابرو بالا انداختننننن)(((:

پاسخ:
سلامممم
گنجید خیلی ناراحت نشوید.
سلام به همه دوستان و آقای مدیر
چند روزی بود که خیلی در گیر بودم جا داره از همین جا از دلابانو تشکر کنم بابت سایتی که دادن خیلی خوب بود مممممممممنون

آقای مدیر پیشاپیش روزتون مبارک!!!!!!!!!!
من خودم شخصا که روز زن کادویی از شوهرجون نگرفتم ولی اونقد تو عید برام خرید کرده بود که حتی فکر اینکه تو فکر کادو چی گرفته برام هم باشم بی انصافی بود.
 سه هفته دیگه روز مرد کادوووووووووووووووو چی بخرم، لباس چی بپوشم!!!!!
خانوما آقایون راه کار جدید بدین با پول کم چی بخریم آقای مدیر مردا چی دوس دارن کادو بگیرن
خانومای چطوری یه جشن دونفره بگیریم برنامه بدین چیکارا بکنیم کارای خاص و جذاب خررررررررررررررررررررررریداریم.
پاسخ:
سلام
بله در غیبت صغری بودید.
ممنون از شما. قضائا روز شما مجدد مبارک.
خدا رو شکر ان شالله همیشه شاد باشید.
ما مردا برامون فک نکنم فرقی داشته باشه که کادو چی باشه.
سلام.خوبید?
من که کادوی زیبایی برای مادر شوهر و مادرم گرفتم و بهشون دادم ولی کادویی نگرفتم.گله ای ندارم.شوهرم مرد خوبیه فقط اهل کادو دادن مناسبتی نیست.اوایل خیلی ناراحت میشدم ولی الان نه.خیلی چیزها از کادو روز زن مهمتره.انقدر اخلاقهای خوب داره که این موضوع رو بپوشونه.
پاسخ:
سلام
ممنون خوبم.
آفرین به نگرش و شعور شما و خوش به حال همسرتون.

با سلام خدمت آقای مدایر محترم

این لینکو بخونید

خودم داشتم میخوندم تو نت احساس کردم به درد تون بخوره.....

http://life.shafaqna.com/component/k2/item/30029

پاسخ:
سلام و ادب
ممنون از شما. چشم میخونم

خداوندا عزیزا ای رحیما مهربانا

تو دادی این چنین عزت به زنها


تو کردی مردی را اینگونه مسحور

رود بهر زنش اینگونه پرشور


به سوی دشت و صحرا و سرکار

که آرد پولی بهر نازنین یار


به ناز و عشوه ای گردد دلش شاد

به یک بوسه غمش او بُرد از یاد


کنم شکر تو ای دادار هستی من شب و روز

ز احوالات این مردان بر آمد از جگر سوووووووز


.......................

بله..

اینم از کمالات شاعریماااااااااااااااااااااان((((((((((((:

پاسخ:
اوهوممممم زیبا بود

دیروز از صبح جیگریم از خونه زد بیرو نو و شب اومد

شب که اومده میبینم با لباسای خاکی اومده خونه

یه پاکت دستشه و یه شاخه گل..

با احساس تمام اونو میده به من میگه ناقابله عزیزم

بعدا که ته توه قضیه را در میارم میبینم تمام روزو رفته کارگری تا بتونه یه پولی جور کنه و منو خوشحاااااااااال...

(کسی که سر کار خودش رییسه که اگه کسی ببینه رییس کارگری میکنه شانش خیلی میاد پااییین)

به این میگن عشششششششق

الاهی دورش بگردم .. فداش بشم .. اشک شوق تو چشام جمع شد

آخی از همین حالا دلم براش تنگیده..کاش مرخصی داشت نمیرفت سرکار..

همش تو فکر جبرانم...هرچند من قاصرم که جبران کنم ..اما سعیمو میکنم..

هرچند من صبح پولو بهش برگردوندم..بهش گفتم عزیزم حالا که دستت خالیه باشه پیش خودت.. نفس کارت مهم بود فدات شم..

اما اینو میخام بگم

مرد اگه اینطور باشه زن براش جون میده..

بله

ب...له

پاسخ:
بابا شوهر فدا کار؟
یعنی شوهر شما کار خودش نرفته رفته کارگری که مثلا 50 هزار بگیره برای کادو؟
چطور رئیسی که انقدر پول نداره؟
در مخیله ما که نمیگنجد!!!!

بله واقعا جای جون دادن داره!!!

حکیمه خاتون..

خوبه..

دوست میدارییییییمممممممممم(((:

آقای مدیر گراااااام این وصله ها به من نمیچسبه..کار خالصانه خاص شماس..

بعضیا بخواند از زیر پول دادن در برند چه چیزا به آدم میبندند..

والا

کار خالصانه!!!!!!!!!!!!

حالا من شماره حساب میدم..شما خالصانه پول مشاوره های منو واریز کن((((((((:


پاسخ:
خب این توفیق اجباریه دست شما نیست که نخواید.
ما اینجا غیر مخلص تحویل میگیریم مخلص تحویل میدیم.
بعلهههه
حتما قسمت ( پر بیننده ترین مطالب ) رو ببینید .. ضرر نمیکنید .

مخصوصا اقایون
پاسخ:
اوهوممممم
یهویی :

بدویین تا فیلتر نشده .

برین تو این سایت :

خانواده برتر ( محسن نجفی )

کلی از مشکلات دوستان در رابطه با روابط جنسی و زناشویی حل میشه . قول میدم .

تمام پستای ماههای قبلو اجمالا یه نگاهی بندازید .

فقط موندم این سایت چطور فیلتر نمیشه !
سلام.ممنون بابت تبریکتون.نه بابا سخت گیری کجا اقای مدیر!!! الهی اقایون هم سالم باشن وسایه شون بالا سرما......اینا میگذره
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم.
آمیننننننننن

سلااااااااام

یه چند تایی اسمس داشتم دو سه تاشو تو پست قبل نوشتممممممم...

من اصلا طرفدار فمینیسم نیستم و بنظرم فمنیستی با روحیه زن سازگار نیست......

به عروس خانمای گل یه توصیه:

گوشا را تیز کنید که حرفم قیمتیه

حاصل سالها تجربه افراد زیاده

هیچ وقت هیچ وقت سعی نکنید بازم تاکید میکنم..هیچوقت..همسرتونو از مادرش جدا کنید

و همچنین اونو بین دوراهی یا من یا مادرت قرار ندییییییین

که این کارتون قطعا محکوم به شکسته

مخصوصا اگه مررررررردتون عزیزتون مذهبی باشه که بیشتر

این کارتون شاید تو کوتاه مدت نتیجه بده ولی تو بلند مدت نه تنها نتیجه نداره

نتیجه عکسم داره

ینی تازه همسرتون میچسبه به مادرجونش..

باید فقط سیاست داشته باشیییییییین

با سیاست پیش برین تو زندگی با احترام ظاهریم که شده اونطور که دوست دارین زندگی کنینننننننننن

اینطوری همسرتونم بیشتر تو دستتون داریییییییییین

.........

..اساسااااااااااااا..

پول این مشاوره های منو کی میده..هااااااان[خنده][چشمک][خونسرد]

پاسخ:
آفرین بر شما حکیمه خاتون.
اینجا همه قربه الی الله کار می کنند. نیتتون رو اصلاح و خالصانه کنید.
خدمات دهی رو خوب اومدید
پاسخ:
اوهوممممم

دوستان عزیزم

دوباره سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام

هدیه زیاد مهم نیست مهم اینه که دلاتون بهم گره بخوره و بهم دیگه با محبت کردن هدیه معنوی بددددددددددددددددددددددددددددین.

با سلااااااااااااااااااااااااااااااام

خدمت شما آقای مدیر

وهمه بانوان محترم و دوستای گلم

منم روز زن و روز مادر رو خدمت همه تبریک عرض می کنم

من که فعلا مادر نشدم...

در ضمن مادرم از من دوره و من توی شهر غریب هستم ولی با ایجاد تنوع و شادی و البته یاد خدا صعی می کنم به من و آقامون خوش بگذره...

یا فاطمه زهرا ...مادر عزیزتر از جانمان...

میلادتان مبارک و محنا

خوش باشید و متفاوت!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
سلام
بزنگید به مادر گرام و تلفنی بتقدیرید اساسی.
اوهومممممم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">