رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

نصیحت های برادرانه من به شما

چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۲۲ ب.ظ

با سلام

ﺍﮔﺮ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ﺗﻨﻬﺎ ﺯﯾﺒﺎ ﺑﻮﺩنتان ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻣﺮﺩﺗﺎﻥ ﺑﻪ ﺯﻥ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﮑﻨﺪ ﯾﺎ ﺗﻨﻮﻉ ﻃﻠﺒﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻧﮑﻨﺪ ﮐﺎﻣﻼ‌ ﺩﺭ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯿﺪ.

ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﻭ ﺍﻧﺪﺍﻡ ﺧﻮﺏ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺪﺗﯽ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻮﻫﺮﺗﺎﻥ ﺟﺬﺍﺏ ﺑﺎﺷﺪ ، ﺑﺮﺍﯼ ﺣﻔﻆ ﯾﮏ ﻣﺮﺩ  ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺯﻧﺎﻧﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ، ﺧﯿﻠﯽ ﺍﺯ ﻣﺮﺩﻫﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﻫﻤﺴﺮﯼ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻧﻪ ﺯﯾﺒﺎ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻧﻪ ﺧﻮﺵ ﺍﻧﺪﺍﻡ ، ﺍﻣﺎ ﺁﻥ ﻣﺮﺩ ﺷﯿﻔﺘﻪ ﻫﻤﺴﺮ ﺧﻮﺩ ﺍﺳﺖ ، ﭘﺲ ﺍﮔﺮ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ﺗﻨﻬﺎ ﺯﯾﺒﺎ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻣﺮﺩﺗﺎﻥ ﺑﻪ ﺯﻥ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﮑﻨﺪ ﯾﺎ ﺗﻨﻮﻉ ﻃﻠﺒﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻧﮑﻨﺪ ﮐﺎﻣﻼ‌ ﺩﺭ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯿﺪ.

ﻣﺮﺩﻫﺎ ﻫﻤﭽﻮﻥ ﺯﻧﺎﻥ ﻧﯿﺎﺯ ﺑﻪ ﺗﻮﺟﻪ ﻭ ﭘﺮﻭ ﺑﺎﻝ ﺩﺍﺩﻥ ﻫﺴﺘﻨﺪ ، ﻣﺮﺩﻫﺎ ﺷﯿﻔﺘﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﻭ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﻃﻠﺒﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺧﺼﻮﺻﯿﺖ ﺭﯾﺸﻪ ﺩﺭ ﺍﺟﺪﺍﺩ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺩﺍﺭﺩ.

ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺗﻐﯿﯿﺮﺍﺕ ﺟﺰﺋﯽ ﺭﺍ ﺩﯾﺮ ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻨﺪ ﻣﺜﻼ‌ ﺷﻤﺎ ﺍﮔﺮ ﺟﺎﯼ ﯾﮏ ﮔﻠﺪﺍﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻣﻨﺰﻝ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺩﻫﯿﺪ ﺷﺎﯾﺪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﯾﮏ ﻫﻔﺘﻪ ﺷﻮﻫﺮﺗﺎﻥ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺍﯾﻦ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺷﻮﺩ ﺍﻣﺎ ﺍﮔﺮ ﺭﻧﮓ ﻟﺒﺎﺱ ﻭ ﯾﺎ ﺣﺘﯽ ﻧﻮﻉ ﭘﻮﺷﺸﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺩﻫﯿﺪ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﻭﺩ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﺷﺎﯾﺪ ﺍﮔﺮ ﻋﻄﺮﯼ ﮐﻪ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﺭﺍ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺩﻫﯿﺪ ﺑﺎﺯ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧﺸﻮﻧﺪ . ﭘﺲ ﺍﮔﺮ ﻗﺼﺪ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﯾﺎ ﺗﺤﻮﻟﯽ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﺗﻼ‌ﺵ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺟﻬﺖ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﻫﯿﺪ.

ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﺭﻓﺘﺎﺭﯼ ﺟﻨﺲ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍﯾﺴﺖ ﮐﻪ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﻃﻠﺐ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻫﯿﭻ ﻣﻮﺿﻮﻋﯽ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﻧﺒﺎﺷﺪ ﻭ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯽ ﺩﻫﻨﺪ ﻫﻤﺴﺮﺷﺎﻥ ﺑﺪﻭﻥ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ ﺁﻧﻬﺎ ﮐﺎﺭﯼ ﺭﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻧﺪﻫﻨﺪ.

ﺍﮔﺮ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﻣﻮﻗﻊ ﺍﺳﺘﻘﺒﺎﻝ ﺍﺯ ﺷﻮﻫﺮﺗﺎﻥ ﺍﺯ ﯾﮏ ﺟﻤﻠﻪ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ﺁﻧﺮﺍ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺩﻫﯿﺪ .

ﺍﮔﺮ ﺭﻓﺘﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ﺷﻮﻫﺮﺗﺎﻥ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﻧﻮﻉ ﺍﺑﺮﺍﺯ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺩﻫﯿﺪ، ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﮐﻮﺗﺎﻩ.

ﮐﻨﺎﺭ ﺁﻣﺪﻥ ﺑﺎ ﺁﺷﻔﺘﮕﯽ ﻭ ﺧﺴﺘﮕﯽ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺭﻣﻮﺯ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮﯼ ﺍﺯ ﺗﻨﻮﻉ ﭘﺬﯾﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﺁﻧﻬﺎﺳﺖ. ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﺜﺎﻝ ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﯾﺎ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻣﻬﻤﯽ ﺭﺍ ﻣﻄﺮﺡ ﮐﻨﯿﺪ ﺍﺯ ﮔﻔﺘﻦ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯼ ﺣﺎﺷﯿﻪ ﺍﯼ ﺑﭙﺮﻫﯿﺰﯾﺪ، ﭼﺮﺍ ﮐﻪ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﺣﺮﻓﻬﺎ ﺯﻭﺩ ﺧﺴﺘﻪ ﻭ ﻋﺼﺒﯽ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ .

ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﺟﻨﺴﯽ ﮐﻼ‌ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﻫﻤﺴﺮﯼ ﻣﻄﯿﻊ ﺭﺍ ﺧﻮﺍﻫﺎﻥ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ. ﺭﻓﺘﺎﺭﻫﺎﯼ ﺟﻨﺴﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺩﻫﯿﺪ. ﺳﻌﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﺩﺭ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﺟﻨﺴﯽ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﮐﻨﯿﺪ. ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﺜﺎﻝ ﺯﻣﺎﻥ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺭﺍﺑﻄﻪ، ﻣﮑﺎﻥ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺁﻥ، ﭘﻮﺯﯾﺸﻨﻬﺎﯼ ﺁﻥ، ﺣﺮﻓﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺭﺩﻭ ﺑﺪﻝ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺟﻨﺴﯽ ﮐﻠﯿﺸﻪ ﺍﯼ ﭼﻨﺪ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﯼ ﺁﻧﭽﻨﺎﻥ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﺜﺒﺘﯽ ﺑﻬﻤﺮﺍﻩ ﻧﺪﺍﺭﺩ. ﺳﻌﯽ ﻧﮑﻨﯿﺪ ﺩﺭ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺟﻨﺴﯽ ﻣﺜﻞ ﯾﮏ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﯾﻌﻨﯽ ﻓﻘﻂ ﺍﺑﺰﺍﺭﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺭﺿﺎﯼ ﺟﻨﺴﯽ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺑﻠﮑﻪ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﺭﻭﺣﯽ ﻫﻢ ﺑﺎﯾﺪ ﺷﻮﻫﺮ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺍﺭﺿﺎﺀ ﮐﻨﯿﺪ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﺴﺌﻠﻪ ﻧﯿﺰ ﻣﺘﻘﺎﺑﻠﻪ .

ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺷﻮﻫﺮﺗﺎﻥ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺁﻧﺮﺍ ﻣﻄﺮﺡ ﮐﻨﯿﺪ ﺗﺎ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺣﻞ ﺷﻮﺩ. ﯾﮏ ﺯﻥ ﺍﻓﺴﺮﺩﻩ ﺣﺎﻝ ﻭ ﻏﻤﮕﯿﻦ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺗﺎ ﺷﻮﻫﺮ ﺁﻥ ﺯﻥ ﺩﯾﺮﺗﺮ ﺑﻪ ﻣﻨﺰﻝ ﺑﺮﻭﺩ ﺩﺭ ﻋﻮﺽ ﯾﮏ ﺯﻥ ﺷﺎﺩ ﻭ ﺧﻮﺷﺮﻭ ﻭ ﺧﻮﺵ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺗﺎ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻓﺘﻦ ﺑﻪ ﻣﻨﺰﻝ ﻟﺤﻈﻪ ﺷﻤﺎﺭﯼ ﮐﻨﺪ. 

ﮐﻼ‌ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﺤﯿﻄﯽ ﺟﺬﺏ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﺴﺮ ﺧﻮﺩ ﻓﺮﺍﻫﻢ ﺁﻭﺭﯾﺪ ﺗﺎ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﻫﯿﭻ ﮐﺠﺎ ﺑﻪ ﺟﺰ ﻣﻨﺰﻝ ﻭ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﺷﻤﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻧﮑﻨﻨﺪ .

ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺍﺯ ﺯﻧﺎﻥ ﻧﻎ ﻧﻐﻮ ﺑﯿﺰﺍﺭﻧﺪ.

ﻣﺮﺩﺍﻥ ﻋﺎﺷﻖ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺩﺭ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺍﺯ ﻣﻨﺰﻝ ﺟﻠﻮﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺑﺎ ﺷﻮﻫﺮ ﺧﻮﺩ ﺑﺎ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺳﺨﻦ ﺑﮕﻮﯾﯿﺪ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﺴﺌﻠﻪ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ .

ﻇﺎﻫﺮﯼ ﺧﻮﺏ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﺴﺮ ﺧﻮﺩ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ، ﯾﻌﻨﯽ ﺩﺭ ﻣﻨﺰﻝ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﮐﻨﯿﺪ، ﻣﻮﻫﺎﯼ ﺁﺷﻔﺘﻪ ﻭ ﭘﺮﯾﺸﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺁﺭﺍﺳﺘﻪ ﺳﺎﺯﯾﺪ، ﻣﺪﻝ ﻣﻮﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺩﻫﯿﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺍﻭ ﺑﭙﺮﺳﯿﺪ ﺍﺯ ﭼﻪ ﻣﺪﻝ ﻣﻮﯾﯽ ﯾﺎ ﭼﻪ ﻃﺮﺯ ﺁﺭﺍﯾﺸﯽ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺗﺮ ﻣﯿﺸﻪ ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺘﯽ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﻣﺸﺖ ﻭ ﻣﺎﻝ ﺩﻫﯿﺪ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﮑﻨﯿﺪ. ﺍﮔﺮ ﺯﻧﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻮﻫﺮ ﺧﻮﺩ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﻫﺪ ﺑﻪ ﻧﻮﻋﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﺵ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﻫﺎ ﺭﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﺳﺖ! ﭼﺮﺍ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻣﺮﺩﯼ ﭼﻨﯿﻦ ﻫﻤﺴﺮﯼ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﺯ ﻫﯿﭻ ﺗﻼ‌ﺷﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﻭﯼ ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﮐﺮﺩ .

ﻃﻮﺭﯼ ﺑﺎ ﺷﻮﻫﺮ ﺧﻮﺩ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﻧﮑﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻭﯼ ﻭﺳﯿﻠﻪ ﺍﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺍﺳﮑﻨﺎﺱ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ ﺳﻌﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﺑﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﺩﻭﺵ ﻭﯼ ﺑﺮﺩﺍﺭﯾﺪ ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﻣﺸﮑﻼ‌ﺗﺶ ﺑﺎﺷﯿﺪ .

ﺗﻮﺟﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺍﯾﻦ ﺷﻤﺎﯾﯿﺪ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯽ ﺷﯿﺪ ﺷﻮﻫﺮ ﺷﻤﺎ ﺳﺮﺍﻍ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻧﺎﻣﺸﺮﻭﻉ ﻧﺮﻭﺩ ﯾﺎ ﺑﻪ ﻓﮑﺮ ﻫﻤﺴﺮﯼ ﺩﯾﮕﺮ ﻧﺒﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﯼ آن دﺳﺘﻪ ﺍﺯ ﻧﯿﺎﺯﻫﺎﯾﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﻧﺘﻮﺍﻧﺴﺘﻪ ﺍﯾﺪ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺗﺎﻣﯿﻦ ﮐﻨﯿﺪ. ﺑﻪ ﻧﻮﻋﯽ ﺩﺭ ﯾﮏ ﮐﻼ‌ﻡ ﻣﺘﻔﺎﻭﺕ ﺑﺎﺷﯿﺪ.

پ.ن : مطلب از خودم نبود اما بعضی از حرفای دلم همین ها بودند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۸
مرد تنها

نظرات  (۶۰)

سلام. نمیدونم الان هم اینجا رو میخونید یا نه. من قبلا کل مطالب وبلاگ شما رو وقتی خوندم که مجرد بودم. یه دختر سی ساله موفق. تحصیلات عالیه. کار خوب. درآمد عالی.از لحاظ چهره و قد وقامت خوب. ورزشکار.  خانواده تحصیلکرده. و چیزی که خیلی بهش افتخار میکردم با حیا بودنم.چند وقتیه ازدواج کردم. الان ساعت دو نصفه شب هست و من هنوز بیدارم. داشتم تو وب میگشتم گفتم ببینم هنوز وبلاگ شما هست یا نه. اون موقع که میخوندم و مجرد بودم خیلی برای شما ناراحت بودم خیلی برای قدرنشناسی همسرتون ناراحت بودم دلم براش میسوخت که از زندگیش لذت نمیبره. اون موقع با خودم گفتم یادم باشه من ازین رفتارها نکنم. حتی وقتی که دیدم بفکر ازدواج موقت افتادید از شما بدم اومد اما حالا... بشما حق میدم. وقتی که شرایط زندگی اینقدر سخت میشه و اینقدر بهت فشار میاد که فقط دنبال یک مامن بی دردسر میگردی. البته این مهم فقط برای شما اقایون مهیا شده ما خانمها در این موارد هیچ راهی نداریم یا طلاق یا بساز و بسوز. الان بیایید وضعیت منو ببینید هر شب تا چهار پنج صبح بیدارم بعدشم با یک مشت قرص اعصاب و آرام‌بخش میخوابم. همش هم زیر سر یک موضوع هست.. کمبود توجه و محبت شوهر
شوهرم پولداره. گرفتاره.مشکلات زیاد داره. با اینحال سعی کردم کنارش بایستم. کاری که عشق من و سیزده سال براش زحمت کشیدم رو چون دوست نداشت گذاشتم کنار. البته چون جوری گفت که قانعم کرد نه اینکه با پرخاش بگه. گفت دوست ندارم خودت رو با کار کردن پیر کنی من کار میکنم و پول درمیارم تو هم به خودت برس استراحت کن و بمن برس. منم قبول کردم. آقای تنها خدای بالاسر رو شاهد میگیرم هیچ روزی صبحش رد بدون آب میوه طبیعی شروع نکرده من خودم صبحانه دوست ندارم ولی همیشه دو نوع صبحانه روی میز حاضره وقتی بلند میشه. هیچ وقت نان فریزری نخورده. صبح منو بدون آرایش ندیده وقتی بلند میشه. کفش واکس نخورده نپوشیده صبح که میخواد بره سر کار. خودم براش لباس ست میکنم. وقتی میره من خونه ای که دو نفر آدم توش هستن رو دوباره میسابم. خودش یه دفعه که در دستشویی رو باز کرد بره داخل برگشت گفت اینقدر این سرویسها تمیزه آدم حیفش میاد بره کثیفش کنه. ظهر که برمیگرده آب میوه اش حاضر روی اوپن هست. آب  میوه باید متفاوت از صبح باشه براش تکراری نباشه لباس ظهر من با صبح من فرق داره. خودش میگه تو این خونه مورچه از گرسنگی میمیره چون حتی پرز هم رو زمین پیدا نمیشه بعد از نهار و چای دم کرده با هزار نوع گیاه مختلف آرام‌بخش میریم استراحت میکنیم باور کنید گاهی من واقعاً خوابم نمیاد ولی میگم خسته است دوست داره کنارش باشم دو ساعت تو رختخواب بیدار میمونم کنارش تا بیدار بشه. میوه پوست کنده بعدازظهرش و شام سبک ساعت هفت با روغن هسته انگور و سبزیجات هم که به کنار. از لحاظ رسیدگی ظاهری هم که خودش گفت اگر صد تا زن زیبا در یک مجلسی باشند شاید به سختی بشی نفر دوم وگرنه من هیچکس رو به چشم نمیبینم. اما از ایشون هم بگم. خوش چهره و خوش پوش. برام ماشین شاسی بلند گران قیمت خریده. قیمت مبل خونم اندازه قیمت خونه خواهرم هست. از طلا و جواهر هم بی نیاز. اماااااا. توروخدا من الان اگر بگم همه میگن از سر شکم سیریه. اینقدر احساسات من نادیده گرفته میشه اینقدر تنها هستم اینقدر کسی نیست باهاش حرف بزنم دارم دق میکنم وقتی که بعد از شستن ظرفها با دوتا چایی برمیگردم که زحمت از صبحم رو با شنیدن صداش در کنم ولی وقتی حرف میزنم میره تو گوشیش و تلگرام چک میکنه.. وقتی برای اینکه چند مورد برای من زحمت کشیده بود و ماشین خریده بود من از پس انداز خودم برای تشکر و قدردانی رفتم براش هدیه ای خریدم غذای خوبی پختم و شیک کردم بغلش کردم و کادو رو دادم ولی گرفت گفت باز رفتی پولاتو حیف و میل کردی من که چیزی لازم نداشتم بعد بدون اینکه نگاهی بهش بکنه انداختش رو مبل.. من به بهانه کشیدن غذا رفتم سر گاز و تند تند اشکام ریخت.. وقتی که سال تا سال یک بار نمیگه دوستت دارم، خوشحالم که تو رو دارم، این اخلاقت خوبه، این اخلاقت بده. وقتی که تو رختخواب بهش خیره نگاه میکنم و پشتش رو میکنه بمن میخوابه. وقتی که کفش پاشنه بلند میپوشم و مسخرم میکنه چون من قدم بلنده وقتی که هیچ‌وقت نمیفهمم غذام خوب بوده یا نه. یعنی هیچ‌وقت هیچ تعریفی نمیکنه ولی دوستش و خانومش میان خونه ما و موقع رفتن با خجالت ته مونده غذا رو با خودشون میبرن چون خوشمزه بوده. آقای تنها امشب که وبلاگ شما رو خوندم دیدم راست میگید ازدواج هندوانه دربسته هست. تو یه پستی گفتید که سفره همیشه وسط آشپزخانه هست و هیچ‌وقت خونه رو تمیز ندیدید. و هیچ‌وقت گله نکردید. من خودم رو مقایسه کردم که یک روز فقط وقت دندانپزشکی داشتم برای اولین بار بیشتر از آنچه فکر میکردم طول کشید و ساعت یک رسیدم و غذای گرم نداشتم و اشک منو درآورد از بس گفت... آخر سر پرسیدم گفتم چند بار غذای بیرون و حاضری خوردی؟ خودش فکر کرد و گفت همین یکبار بود ولی اینطوری برخورد میکنم دیگه تکرار نشه. آقای تنها میدونی هر شب با گریه میخوابم من دلم خوش نیست. من از بی توجهی دارم به بیرون کشیده میشم. مادرم همیشه میگفت زن یا مرد اگر قدر همسرش رو ندونه و بذاردش دم در، یکی دیگه میاد با عشق میبره.. راست میگفت اون از شما اینم از خودم. همون تیپی که پوشیدم و غر زد و مسخره کرد(مانتوی مشکی تا زانو با شلوار مشکی، کفش پاشنه دار زرشکی چرم با کیف ست زرشکی با روسری تقریبا آلبالویی) همون رو پوشیدم رفتم دکتر. فکر کردم چون بمن گفت این دیگه چه کفشیه پوشیدی اعصاب مردم رو خراب میکنی بنابراین همه همین نظر رو دارن ولی تا برگردم دو سه تا پیشنهاد داشتم اولیش هم همون دکتر که فکر نمیکرد متاهل باشم. اینقدر سردی دیدم دلم نمیخواد حتی حلقه دستم کنم. ازون دختر شاداب و شوخ و جدی توی کار چیزی جز شصت کیلو گوشت و استخون که فقط فیلم بازی میکنه و الکی رژ لب میزنه و میخنده و انواع قرص میخوره و ساعت‌ها تو تاریکی و تنهایی اشک میریزه نمونده. وقتی میام حرف بزنم و میبینم یا جواب نمیده یا تو تلگرامه یا خبر میخونه و من ادامه نمیدم و ناراحت میشم تازه با من قهر میکنه بمن میگه اخلاقت رو درست کن تو آدم نیستی همش قهری. بخدا من خیلی گذشت کردم چون دوستش داشتم... با دختری دوست شد من بخشیدم چون اینقدر خوبی داشت که بخاطر یک خطا ازش چشم پوشی نکنم، به من تو دعوا توهین کرد گوشی منو شکست، دست روی من بلند کرد من گذاشتم زمان حل کنه ولی این بی توجهی ها این سردی ها. هزاران بار باهاش حرف زدم گفتم من دارم اعتماد بتفسم رو از دست میدم چون بغیر از ایراداتم چیز دیگه ای نمیگی اما میگه من عاشقانه تو رو دوست دارم از عمل من بفهم چقدر دوستت دارم ولی هر چی من گفتم باید باشه.باور میکنید اگر من بگم شب سیاهه میگه نه؟ رفتیم اصفهان و نزدیک نه میلیون تومن پول یه تابلو و یه ظرف داد ولی من یه روسری دیدم 15 هزار تومن التماس کردم نگرفت گفت اگر از پول خودتم بگیری آتیش میزنم بعدها گفتم چطور برای یک سفر اصفهان اینهمه هزینه میکنی ولی یک روسری رو من دوست داشتم نخریدی. گفت باید یاد بگیری هر چی تو میگی نمیشه.الان به جایی رسیدم فکر میکنم همه تصمیماتم اشتباهه همه انتخابام غلطه حتی لباس تو خونه رو نمیتونم دیگه تنها بخرم چون بعدش اینقدر ایراد میگیره غر میزنه اعصابم خورد میشه همش استرس دارم ناراحت نشه بعدشم فکر میکنم حتما سلیقه من بده. وقتی از صبح با ذوق و شوق به خونه و خودم میرسم بعد ظهر که میاد نه منو میبینه نه زحماتم رو وقتی چهار کلمه حرف برای زدن نداریم وقتی دلم میشکنه و بر هر آهنگی اشکام میریزه باور کنید نه ویلای شمال نه ویلای کیش و مشهد و ترکیه و نه خونه زعفرانیه و ماشین 400 میلیونی هیچکدوم ارومم نمیکنه. اگر من به بیرون کشیده بشم مقصر همسر من هست اگر چه اینقدر توان دارم که خودم رو کنترل کنم و حیا و آبروی خودم رو حفظ کنم. لطفا نگید باهاش حرف بزن و مشاوره برو اینا. صدا بار هم من حرف زدم هم دوست نزدیکش. گفته من هیچ مشکلی در زنم نمیبینم ولی من همینم اگر بیشتر ازین بشم دیگه نمیتونم زنم رو کنترل کنم.این طرز فکر منه و اون نمیتونه عوض کنه. ای کاش قبل ازدواج اینا رو میفهمیدم. حسرت یک پارک رفتن و دست هم رو گرفتن به دلم مونده حسرت یک آب‌میوه خوردن تو خیابون حسرت یه پیاده روی ساده.... ظاهرمون مردم رو کشته داخلمون خودمون رو. اقایون به همسراتون محبت کنید بگید دوستشون دارید ایراداتشون رو هم بگید با لحنی دوستانه و محترمانه. زن بنده محبت است. وقتی شب شوهرش کنارش خوابیده و محبت میکنه نه شاه تاج پادشاهی به سرش هست نه گدا کشکول گدایی. فقط دست نوازش شما رو میخواد. کاش چشم باز کنم ببینم همون دختر مجردم که دارم وبلاگ شما رو میخونم.... دعام کنید... 
پاسخ:
با سلام
با اجازه در کانال جهت مطالعه قرار دادم.

شرایط شما هم ناراحت کننده است.چقدر بده که به فکر زندگی و آینده مون نیستیم.
سلام اگه میشه جواب بدید وراه حل بدید
من دوسال با اقام زیر یه سقف زندگی کردیم الان بدلیل نیاز مالی اومدیم منزل پدریم موقتا تو اون دوسال چون درامد شوهرم خوب نبود منم خانه دارم شوهرم نمیتونست برای خونه انطور که لازمه خرید کنه اگرم پولی بود سعی برنگه داری تااخرماه میکرد اجازه کلاس رفتنم بمن نمیداد ومن درخانه 50متری تنها تا ساعت سه منتظرش میماندم خب طبیعیه که روحیم خراب میشد ووقتی اقا میومد عبوس بودم نه تفریحی داشتم ونه وسیله ای برای پخت غذا مورد علاقه ام همش دستم خالی بود گاهیم که میدیدم پول هست ازترس بی پولی عمدا خرج نمیکنه بدتر ناراحت میشدم بنظر شما من تو این شرایط چطور شاداب وسرحال باشم.
سلام.میگم یه کارى کنید.وقتى همسرتون میشینه پیش شما از رفتار بد اینو اون گفتن شما طورى رفتار کنید که احساس کنه درک میشه.چون همین که زن احساس کنه فردى نیست تا درکش کنه دچار آشفتگى میشه و در نهایت این آشفتگى ها اون رو به سمت افسردگى و اعصاب خوردى سوق میده.ممنون از مطالب آموزنده تون
من زنی هستم که همه این کارهارو برای شوهرم کردم حتی بیشتر ازتین از اخر مزدم چی شد خیانت 
بازم نشستم یک سال تحمل کردم دروغا شو باور کردم که کنار می زاره ولی این کار رو نکرد من اصلا فکر می کنم شخصیت مردی مثل شما وجود نداره 
ولی همه مردا رو مثل خودت فکر نکن  نمی دونم چرا زنت اینجوری می کنه شاید یک طرفه به قاضی می ری نمی دونم چرا همیشه دلم می گیره می یام سراغ سایت شما احساس می کنم مثل همیم بد جور ظلم می شه ولی من همش می گم اگه مرد می بودم هیج یک ازین اتفاقا برام نمی افتاد زن هست هزار بدبختی 
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۹ یه خواننده
تربیت جنسی یه مساله ی مهمی هست که بخش مهمی از وجود انسان را دربرمی گیرد که متاسفانه در برنامه اموزشی ما جایگاه اصلی خود را پیدا نکرده و غالب معضلات جامعه نیز به همین موضوع بازمی گردد. ذکر یا واحد را روزی 1001 بار تکرار کنید و محبتتان را به همسر به صورت کلامی نشان دهید قطعا در زندگیتان تاثیرگذار خواهد بود. آرزوی شادی و نشاط برای همه مردم به ویژه شما دارم.
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۰۷ یه زن با دل پر
هر چقدر که وبلاگتون رو بیشتر خوندم بیشتر ناراحت شدم براتون
نمیدونم چی بگم اما فکر نمیکنید طلاق فکر خوبی باشه !؟
اینقدر براتون ناراحتم یه لحطه احساس کردم برادرخودمین 
امیدوارم خدا به دل شکستتون کمک کنه !
خدا ان شاللله شمارومحفوظ کنه که اینقد صبورید باور کنید شوهر من بود سه طلاقم کرده بود 
برای مشکلات منم راه حل بگید شما دیگه خبره شدین تومشکلات یه پا مشاورین
پاسخ:
سلام
ممنونم. نه طلاق درست نیست.
انسان عزیز ، سیستم فکرى آقایون فرق داره ، اتفاقا  مردها دوست دارند همسرشون راضى باشه ازشون  و   درکشون کنه ، موضوع اینه آقا وقتى میبینه زن هى اهل غر و شکایت و تو منو بدبخت کردى و اینا باشه  نتونه راضیش کنه حالش گرفته میشه ، در صورتى که قضیه اینه که بعضى خانوم ها دایم الناراضى هستند ، و طرفو هى سردتر میکنند من دیدم ها ، خوب چه اشکالى داره خانوم این چیزاى کوچیکو رعایت کنه ،براى ایشون نمیکنه براى خودش بکنه چون نفعش اول به خود خانوم میرسه 
وقتى میخواهین قضاوت کنید  هیچوقت جنسیت تونو  در نظر نگیرید 
عادل باشید 
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۵۳ در پاسخ به انسان
انسان را انسانیت لازم است .یه چندتا خط از درد دلایه این بنده خدارو میخوندی بعد اینجوری قضاوتش میکردی.منم فکر میکنم همونقدر که خانوما به فکر نگه داشتنه شوهرا هستن اقایونم باید واسه نگه داشتنه دله خانوما تلاش کنن.اما این اقایه مدیر واقعا داستانش فرق میکنه .شناخته من و شمایه خواننده از خانوم این اقا در حده همین نوشته هاست و بر حسب همین نوشته ها من و خیلیایه دیگه حق و به ایشون میدیم کاری ام از دست کسی براشون بر نمیاد جز همدردی پس اگه همدردی نمیکنی پس نمکم نپاش
بابا جمع کنین این حرفای بی سرو ته و شما مردای که به ظاهر مذهبی هستین فقط همه چیز واز زن میخواین زن باید اینطور باشه اونطور باشه که شوهره نره با یکی دیگه  خیلی ببخشیدا شما مردا بلا نسبت مگه حیوون هستین که هر روز با یکی باشین مردا هر غلطی دلشون میخواد بکنن ولی زن باید مثل برده بهش خدمت کنه که مبادا هوسش گل گن مردی که برا هرچیز ومشکلی میری همون بهتر که گورشو گم کنه مگه فکر کردین زنا دل ندارن همه این چیزای که گفتین زنهام میخوان پس اگه زنی شوهرش اونجوری که دوست نداره رفتار نکرد بره بایکی دیگه بپره ایا اینو قبول می کنین یا فقط به مردا حق میدین بجای این نصیحتهای برین به زندگیتون برسین ببینین درد خانمتون چیه که همیشه عصبیه تا مشکلی نداشته باشه که مرض نداره بد رفتاری کنه
تو که انقد خوب بلدی روضه بخونی بهتره واسه زنت روضه خونی کنی وبری بالا منبر 
پاسخ:
این روضه من نبود.
متاسفانه بعضی ها مثل سنگ هستند هر چقدرم روضه براشون بخونی تاثیری براشون نداره.
ازدید آقایون ظاهرا خانمها بعد از ازدواج اونی نیستند که قبلش بودند!
از نظر خانومها هم همینطور . فقط بعد از زندگی زیر یه سقف هست که میتونیم طرف مقابل رو بهتر بشناسیم . یکی از مشکلات اینجاست که قبول نمی کنیم متفاوت هستیم . همسر من احتمالا سر کار رفتن و سخت کار کردن و پشتکارش توکار و ... وجهه ای از علاقه اش به من و زندگیش بدونه . اما من نوعی،  محبت کلامی صادقانه خیلی بیشتر به دلم خواهد نشست تا تفسیر اینکه فلان کاری که میکنه بدلیل علاقه ش به خونه زندگیشه . بعضی وقتها میبینم حرفی زده م که همسرم تعابیر خیلی عجیب و غریبی ازش کرده و ناراحت ا عصبانی هم شده در حالیکه از نظر من کاملا بی منظور گفته شده بودند یا برعکس . باید بعضی وقتها به خودمون زحمت بدیم و جنس مخالفمون رو بیشتر بشناسیم
و... موافقم . رابطه ی زناشویی که برای هردوطرف لذت بخش باشه در حل مشکلاتی که خواه ناخواه پیش میاد حتی ، معجزه میکنه . حیف که جای آموزشهای جنسی صحیح هم تو کشور ما خالیه .
سلام

احتمالا باز مسافرتی چیزی پیش امده که نیستید
ای کاش میشد قبلش خبری میدادید

بعضی وقتا تریپ افسردگی برمیدارید خو نگران میشیم نکنه اتفاق بدی افتاده باشه،در اولین فرصت ی خبر بدید از اوضاع احوالتون

با تشکر
پاسخ:
سلام
چی بگم. فقط دعا کنید

سلام خدمت همه شما

خیلی وقته که 11 نظر هست؟

کسی دیگه نظر نگذاشته آیا؟!!!

یا وقت ندارید ثبت کنید؟!

پاسخ:
سلام
ببخشید حوصله خیلی نداشتم و فرصت هم کم بود
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۰۵:۰۸ ابهر.زنجان
خوب بود.آره همینطوره.
زن باید شاداب  و شیطون و بازیگوش و خوش خنده و خوش برخورد و....باشه.

آدم عروسی میکنه تا یه باری از دوشش برداشته بشه نه اینکه به غم و غصه هاش هم اضافه بشه.

البتخ تو این زمونه بیشتر اضافه شدن به آدم می رسه
سلام.من همه آرشیوتون رو خوندم و چند بارم واسه تون کامنت گذاشتم ولی به هیچ کدوم جواب ندادید!تو بعضی از پستها حق رو به شما دادم وبعضیهای دیگه هم خانمتون محق بودن!نمیدونم شما و خانمتون چند سالتونه ولی فکر میکنم من کوچیکتر ازتون باشم.متولد 66 هستم و متأهلم.این چیزهایی که تو این پست نوشتید برام خیلی جالب بود,چون فکر میکردم آقایون به زیبایی خانمشون بیشتر از هر چیز دیگه اهمیت میدن!
پاسخ:
سلام
من به غالب نظرات پاسخ دادم.
سلام 
نوشته هاتون جالب بود 
همیشه دوست داشتم از منظر آقایون به زندگی نگاه کنم ببینم اونا چطور فکر می کنند 

خیلی عالی بود من کاملا قبول دارم.

هزار تا لایک. البته همونطور که خودتون هم گفتین این قوانین متقابله.

شما همون مرد جوان متاهل هستی که توی پرشین بلاگ وبلاگ داره که البته یه چند وقتی هست که خبری ازش نیست.

اونجا هم می خوای زن صیغه کنی و دقیقا همین حرفا رو می زنی.

ملتو گذاشتی سرکارها
پاسخ:
نه خیر من وبلاگ دیگه ندارم.
من اصلا دنبال زن صیغه ای نیستم.
یعنی امید داده بودند به شما؟؟
سلام,من تازه مطالبتونو خوندم,یک سوال:در مطالبتون درمورد اردواج موقت زیاد نوشتین,عملی کردین؟(نماز اول وقت و زیارت عاشورا دو چیزی که ایمه فرمودند زن وشوهر را به هم مهربان میکند)
پاسخ:
سلام
اون ازدواج موقتی که من دنبالش هستم هیچ وقت پیدا نمیشه.
سلام

کجایید آقای مدیر
بابا یک ملت نگران میشن میرید نمیاید
منتظریم


میشه منبع رو هم بنویسید؟

مثلا موقع استقبال چی بگیم؟
پاسخ:
تو اینترنت سرچ کنید.منبعی ندیدم
موقع استقبال شاداب بودن و مرتب بودن و زیبا بودن به همراه احوال پرسی گرم کافیه
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۱۳ زنی در لحظه های بی نقاب
جالب بود
از نوشته های شما فهمیدم که ته دلتان همسرتان را دوست دارید. اگر جای شما بودم اول روانشناس بعد هم میرفتم پابوس امام رضا و همان جا باهم عهد میکردیم مواظب زندگیمان باشیم. خدانگهدارتان
پاسخ:
سلام
ان شالله

سلام. تازه با وبلاگتون آشنا شدم. راستش من کوچکتر از این حرف ها هستم که راهکار بگویم. اما چون شرایط روحیه همسرتون رو درک میکنم. از شما خواهش میکنم همسرتون رو با یک روانشناس خوب آشنا کنید. منم مشکل روحی در نوجوانی زیاد برایم پیش آمده که متاسفانه در جوانی آواری برای زندگیم شده. البته من شرایط روحیم را کنترل میکنم و خودم هم آزار میبینم که کدورت هایی با همسرم پیش می آید و باعث آزردگی خاطر ایشان میشود.

من از اوناییم که خداییش شوهرم تا بحال از گل کمتر ببهم نگفته..

بقول خودش و اطرافیانش هم خیلی میخادم هم خیلی قبولم داره

اما راستش خودمو براش نمیکشم

خودم خیلی گرمم..سعی میکنم عشوه گری کنم اما تو رابطه جنسی خودمو دستش ندادم.. احترامشو داشتم .. توقع زیادم نداشتم

اما رو بهش ندادم.. اجازه بدم هرجور بخاد رفتار کنه یا مطیع صد در صدش باشم

نه ...اصلا

اما از اونایی نیستم که کسی بدون اینکه من بدونم کاری بکنه از اون زناییم نیستم که اقتدار مردمو له کنم..براش اقتدار قائلم

شم اقتصادیم عالیه برا همین اقامون از من همیشه مشورت میگیره


درجوابی که به ساراخانوم دادی بایدبه عرضتون برسون ازاونجایی که خانومهازودجوگیرمیشن همه ی قول وقرارهاو دوستت دارمهارادربست باورمیکنندولی وقتی واردزندگی مشترک پرپیچ وخم میشن میبینندخبری ازشنیده هانیست .منظورم دوطرف باورهاشون باواقعیت فاصله دارمیشه..حق باشماست
کلوچه جون هیچم اینطورنیست شمامجردا بدانیدکه تمام حرفای این پست درکمال صداقت نوشته شده وخیلی خوبه امثال شماقبل ازازدواج ایناروبدونید.چون معمولا خانومهاخیلی بعداز ازدواج حاضربه رعایت مواردفوق نیستن.عزیزم همه ی مردابدنیستن وهمینطورهمه ی ما خوب نیستیم (نسبیه)پسرای مجردهم بیان من براشون بگم که خیلی خوش خوشانشون نشه ازاین پست
چرادرجواب انارنوشتی هیچ فرقی ما باشماجنس برترنداریم؟من به تفاوتهای فردی ماوشما اعتقاد دارم وقبول هم دارم که خیانت زن خیلی قبیح تر ازخیانت مرد هست .چراکه دنیابرسردامن زن می چرخه.عفت زن برابربا طهارت کل جهان .خدامارااینگونه سرشته که بایدعفیف ومحترم باشیم.وگرنه برای یک بارداری که خدابهشت راکه جایگاه صالحان وبندگانم مقرب هست برای مادر قرارنمیداد.دامن زن معراج بشریت هست.اشتباه نکن ما باشمافرق فردی داریم منتهی ازنظرانسانی مساوی هستیم.
سلام...خداراشکر که پست بسیارخوب وقابل استفاده ای گذاشتی .دستت دردنکنه واقعا همش قابل قبول ولازم الاجراست .کاش زوجین جوان بیان پستتو قاب بگیرندبزنندبه دیوار.جداگل گفتی .خوشحالم که خواسته های دل ابنابرتر رامطرح کردی.واقعا جای بسی سپاس که انقدربفکر لذائذهم جنسانت هستی اگرمیشدهمیشه اینارومینوشتی این انشاء نمره ش 20 ازشوخی گذشته حق نوشتی فقط یکطرفه.کاش منم بیام ازهم جنسان مظلومه ومغفوله بنویسم.حیف ...
پاسخ:
سلام
خواهش
هم جنسان مظلومه و مغفوله؟!!!!!!!!!
ممنون از راهنمایی هاتون.ایشالا که مردا هم جنبه ش داشته باشن
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۲۲ مامان رهام
سلام.من خیلی به اقای همسر محبت میکنم هم زبونی هم فیزیکی ولی ایشون برعکسه من عمل میکنه.خیلی مرد خوبیه و دلیل اصلی نشون ندادن محبتشم مشغله و کارو خستگیه زیاده ولی خوب منم یه زنم  نیازایه خودم و دارم،الان چند وقتیه منم سمتش نمیرم و مثل خودش رفتار میکنم  البته اصلا قهر نیستما  فقط باهاش رسمی شدم اونم حسابی شاکیه ولی خوب حقشه،باید بفهمه چقدر غیرقابل تحمله.بنظر شما کارم درسته؟جواب میده این شکله تنبیه؟
پاسخ:
سلام
نه خوب رفتار شما عادی بشه براش دیگه مهم نمیشه و ممکنه جای دیگه طلب کنه.
سعی کنید با صحبت درست و منطقی بخواید به نیازاتون پاسخ بدند.
سلام برادر حرفای شما کاملأ درسته اما من چند سوال دارم که جوابش رو خودتون به خودتون کاملن منصفانه بدید ونیازی نیس به من جواب بدید
شما تا حالا چندبار بهترین لباستونو برای خانمتون تو خونه پوشیدی
تا حالا چند بار عطر خوشبو که خانومت دوست داره توخونه زدیو رفتی طرفش خسته نباشید گفتیو..
تا حالا شده گلی خوراکی مثلن شیرینی یا هرچی دوسداره بخری بری خونه وبهش بگی فقط خواستم بهت خسته نباشید بگم؟ ؟
تا حالا شده بعد از بقول خودتون غرغراش بری بامهربوونی بهش بگی درکت میکنم خسته اییو...
تاحالا شده باب میل خانومتون حرف بزنیدو رفتار کنید
پاسخ:
سلام
کاش مشکل همینا بود.
تا دلتون بخواد و بارها این کارارو کردم.اما مشکل چیز دیگه است.
باور کنید من خیلی دقت کردم
اما خب یه چیزایی رو نمیشه فهمید تا قبل از ازدواج
بله همسر من مرد خوبیه
اما مطلقا بلد نیست با زن چطور باید رفتار کرد

گفتنی زیاده
باید گذشت
پاسخ:
یادش بدید 
چرا اون یکی وبلاگ رو بستی ؟ من با شما کاری داشتم .
پاسخ:
کدوم وبلاک؟
من یه وبلاگ بیشتر ندارم که همینم به زور میرسم سر بزنم.

اصلا شما کی هستید؟
سلام.
من صد درصد بااین پست برادرانه موافقم.
ممنونم برادرم.

سلام، کسی رو که خوابیده ،میشه بیدارکرد ولی کسی رو که خودش رو به خواب زده ،هرگز. برادر محترم به نظر من شما خودتونو  به خواب زدین!!!
پاسخ:
سلام
شاید
سلام منم باکلوچه موافقم..واقعا بعضی مردها لیاقت ندارند هرکاری هم انجام بدی واسشون به چشمشون نمیاد.
پاسخ:
سلام
چه عرض کنم
سلام .کاشکی میشد در رابطه با تمام مسایل زندگی زناشویی تبادل نظرکردمنظورم مسایل زناشویی ست.چون بخش اعظمی از زندگی ومشکلاتش به این مسئله برمیگرده.ما خیلی میتونیم از راهنمایی همدیگه در این زمینه استفاده کنیم. اگه میشه در موردش گفته بشه.ممنونم
پاسخ:
سلام
ان شالله عمری بود گفته میشه
اونوقت مردا چیکار کنن؟؟؟؟؟؟!!!!!
پاسخ:
من بحثم خانم ها بودند.
آقایون بیان تا بگم چکار باید بکنند

سلام. وب عالی دارید من که استفاده کردم.

برادر یه خورده بیشتر توضیح بدید ک ما تو انتخابمون حواسمون جمع باشه

 یه دختر خوبو برگزینم :)

خانواده فشار میارن زن بگیر ولی من میترسم، از کجا یه دختر پیدا کنم ک بعد ازدواج همونی که فکر میکردم باشه، نه یه چیز دیگه! والا

خدا خیرت بده

پاسخ:
سلام
خانواده اصیل + فرهنگ مناسب + ایمان دختر و بعد زیبایی و ...

سلام
پس چرا نمیرید با همسر مشاوره؟؟
قبلا هم چندبار گفتم
به احتمال زیاد هم همسر شما نیاز به روانپزشک و دارو دارن

باید حتما دونفره برید مشاوره وگرنه مشکل شما حل نمیشه

پاسخ:
سلام
رفتیم حل نشد اما بازم میریم چشم.
شوهری که همه این کارها رو می کنی براش اما دائم سرش تو موبایلشه اونو باید چکار کرد؟ زنی که همه جوره مطیع شوهرشه، بدون اون آب نمیخوره زنی که 29 سال مستقل بوده 4 سال تنها زندگی کرده اما حالا یه زن فرمانبردار شده اما شوهرش همش سرش با دوستهای مجازی اش گرمه و حتی یه خواسته کوچولوی زنش براش اهمیت نداره اونو باید چکار کرد؟
پاسخ:
این شوهر باید اصلاح بشه و بهش فهموند زندگی مسئولیت داره.
سلام ممنون برای متن ای که گذاشتید شاید نسخه یکسانی برای عموم نباشه ولی شاید گره ی مشکلات بعضی ها بشه....
برادر من البته فکرکنم پدر من درست تر باشه حالا نمیدونم در هر حال چند سوال دارم خواهش میکنم هر چه که راجعش میدونید راهنمائیم کنید از دید یک آقا .
اگر زنی نه تو موضوعات خیلی بزرگ بلکه در روال عادی کمی از همسرش جلوتر باشه یعنی بالاتر باشه این خیلی برای اون مرد بد هست ؟ این مسئله باعث ناراحتی اون میشه؟؟ آخه من دوستانی دارم که شوهرشون دیپلم دارن یا بعضا هم ندارن اما دوستان من در حال تحصیل ارشد هستند. حالا خودم که ارشدم این ترم تموم شده همسرم به خاطر مشغله کاری واحدهاش کم تر پاس میکرد و این ترم رو هم داره متاسفانه از روز انتخاب واحد امسال که براش انجام دادم ولی خودم دیگه واحدی نداشتم احساس میکنم ناراحت هست. در حالی که من خودم بارها گفتم اشکال نداره تو کار ت زیاده حالا بالاخره پاس میکنی دیر وزود مهم نیست. البته اینم اضافه کنم ما جفتمون در یکجا ارشد خوندیم.
سوال دومم اینه اگه زنی با خانواده خودش خوب باشه این باعث ناراحتی شوهرش میشه؟؟ یا اگه زن با خانواده خودش زیاد خوب نباشه مرد خوشحال تره چون احساس میکنه زن فقط اونو داره؟؟
پاسخ:
سلام
پیرمون نکنید.
1. بستگی به رفتار و عملکرد شما داره که اگر متواضع باشید مشکلی پیش نمیاد اما اگر همیشه به شوهرتون تیکه بندازید و .. باعث مشکل میشه.
2. نه خیر خیلی هم خوبه اما این نباید باعث بشه کمتر به همسر و زندگی خودش اهمیت بده یا باعث بشه خانواده همسرش رو تحویل نگیره.
مرسی بابت مطلبتون من قبلا تو نت خوندش بودم بسیار خوب بود
مرسی از وب خوبی ک دارید من ک از حرفای شما و دوستان کلی تجربه کسب کردم هر چند مجردم ولی برام مفیده
سلام واقعا زیبا بودن تنها شرط برای جذب مرد نیست شاید مرد افتخار کنه که زنش زیباست ولی اگه همراه با زیبایی ظاهر زیبایی و حسن خلق باشه مرد دیگه مرید زنش میشه (خدا یا خودت به ما زنها کمک کن تا کمتر غر بزنیم وحسن خلق داشتن رو خودت به ما یاد بده صبر مون رو در برابر مشکلات زندگی زیاد کن و کاری کن که این برادرمون کامروا شده و رنجنامه رو تبدیل به شاد نامه کنند الهی آمین)
پاسخ:
الهی آمیییییییییییییییییییییین
حرفای شما درست برادر ولی ....

ایکاش مردی که لیاقت اینکارو داشته باشه هم وجود داشته باشه
ناراحت نشید ...ولی بیشتر مردها اصلن از دل زنشون خبرندارن از غصه هاش از دردهاش فقط ازش شادی میخوان غذای خوشمزه خونه تمیز بچه های مودب و ...خوووب ولی... خودشون چقدر سنگ صبورن چقدر تکیه گاهن بیشترشون فقط مثل دیوار خرابه میمونن که نمیشه بهش تکیه کرد ...
زنی که دایم غصه شو فروخورده زنی که دایم فداکاری کردهو باوجود قلب پردردش لبخندزدهو بازهم بدی جواب گرفته قطعن کم میاره ...
خیانت...زن دوم....دوست پسر...
اینا هیچکدوم نمیتونه آرامشوبه مابرگردونه ...
آرامش فقط خدا...جانمازیو تو خدایی که از دل پردردت که درپس آرامش ظاهرته خبر داره و بعد هم بخشیدن آرامش به اطرافیان بدون توقع فقط بخاطر خدا
ومنتظر ....منتظر....منتظر.....
تارفتن پیشخدا...آرامش ابدی.........
پاسخ:
متاسفانه افراط و تفریط کار رو خراب میکنه و الا مردها مشکلی با شنیدن حرف دل زنشون ندارند.

خوب اگه به این صورته ، شما حق دارید ، مرد باید از ته دل حس کنه زنش دوسش داره ، خیلى خانومها اینجورى نیستند ،به اصطلاح مثل  رفیق آقا هم باشه ، البته خیلى خوبه در مورد کیفیت یا چگونگى روابط زناشویى  آقا نظرشو بگه یعنى چه جورى دوست داره یا چى دوست نداره ، ولى نمیدونم شما اینو بهشون گفتید یا تو دلتون میگید ولى حتما اشاره کردید ، میدونید عیب جامعه ما اینه که در این مورد آقایان نه به آقایان کمک فکرى میکنند نه خانومها به خانومها ، اگه آقا و خانومى هم بخوان در مورد جزییات فکرى یا تجربیاتشون با هم صحبت کنند  میگن بده و از این حرفا ، ولى من هم حرف شما رو قبول دارم ، بالاخره در جامعه عامل اصلى طلاق هم همین ناگفته ها شده !!!
این فرمایشات شما درست .ولی وقتی کارسازه که مرد هم اهل زندگی باشه .
پاسخ:
زن بخواد مرد اهل زندگی میشه.
سلام 
مطالب اموزنده ای بود
اما کلا معتقدم حس تنوع طلبی با عقل و درایت مرد هست که مهار میشه یعنی اصولا خانوم خیلی کارش باید درست باشه که مرد این حال و احوال ها نیاد سراغش
اصولا خانوم ها همرتبه یا یک پله پایین تر از همسراشون هستند که به لحاظ روانشناسی ازدواج هم این حالت درسته
بنابراین اقایون در محیط کار با خانوم هایی روبرو میشن که خیلی تیز و بز ترن خیلی تعاملات بهتر دارن خدای نکرده اگر بی تقوایی وجود داشته باشه سنگ بنای دلزدگی از زندگی خانوادگی پیش میاد 
نه که بخوام بگم حرف های شما بی ربطه منظورم اینه که نصف قضیه است 
هم زن باید در ایفای نقش زرنگ باشه در حفظ تقوای همسر مسوول بدونه خودش را
 هم مرد نباید گول اب و رنگ دیگران رو بخوره و هم باید عقل و درایت بورزه هم تقوا و خلاصه از خیلی چیزها خود را برحذر بداند مبادا که دل بلرزد
که متاسفانه زن و مرد های ما هر روز از این حدود فاصله بیشتر میگیرن
همه حرف هاى شما درسته ، ولى میخواستم بگم  اگه هى اینجورى باشید این جورى نباشید به خانوم ها بگید فایده اى نداره بعدشم طرف فکر میکنه حتما باید یه جور خاصى باشه تا همسرش دوسش داشته باشه یا ازش راضى باشه ، منظورم اینه که هر زنى رو همون طور که هست باید قبول کرد ، بعدشم تو روابط زناشویى نباید سخت گرفت خیلى باید آسون گرفت ، این چیزا که قابل پیش بینى و سناریو نیست که خانوم بخواد کارگردانیش کنه ،اگه آقا میخواد بره سراغ روابط دیگه به درک بره، ببخشید ها آخه من اعصاب ندارم ! آقا یه رابطه زناشویى داشتن که این حرفا رو نداره چرا این موضوع حل نمیشه که آدم به کارهاى اساسى تر زندگیش برسه 
پاسخ:
مشکل اینجاست که تو ازدواج اون زنی که ما فکر میکنیم همون طور بوده که ما خواستیم نبوده و الا همون طور که ما خواسته بودیم باشه قبول و رو سرمون جا میدیم.
اتفاقا رابطه زناشویی از اساسی ترین موضوعات در زندگیه. حیف محیط مناسب نیست و الا در این رابطه حرف برای گفتن زیاد داشتم تا بدونید از چه چیز های مهمی غافل هستید.

من شخصا به محیط کار همسرم میرم وبهش کمک میکنم 
اما شده وقتایی که نق نق کنم
ممنون مفید بود زین پس نق کمتر میزنم
پاسخ:
آفرین به شما همسر خوب
سلام
به تازگی با وبلاگتون آشنا شدم و دارم ارشیوتون رو میخونم. از صمیم قلب امیدوارم مشکلاتتون رفع شه و زندگی به کامتون بشه.

بایت مطالب این پست هم ممنون نکات خوبی توش بود ولی چیزی که هست اینه که خانمها باید تمام سعیشون رو بکنند و هزار جور فن بزنند که مرد زندگیشون سرش به زندگی خودش باشه و ... ولی آقایون هرجوری هم باشند وظیفه ی زنه که باهاشون بسازه.
من منظور پست رو متوجه شدم و میدونم بحث چیز دیگه ست ولی حرفم اینه که چون شرع و عرف و قانون راه رو واسه ازدواج مجدد و موقت مردها باز گذاشته و یا بعضیها که بی قیدترند راههای دیگری هم هست خانومها باید تمام عمرشون رو صرف نگه داشتن شوهر بکنند؟
و چون این امکان برای زنها نیست و اگر زنی پاش بلغزه زندگیش جهنمه و هیچ کس دنبال دلیلش نمیره که چرا اینطور شد، مردها هر جور خواستند با زنشون رفتار کنند؟
(من به هیچ وجه موافق خیانت نیستم و ازدواج مجدد مردها رو هم یه جورایی خیانت میدونم چون بهتره تکلیف زندگی اولش رو مشخص کنه بعد و معتقدم خیانت از مردها اگه زشته از زنها قبحش هزاران بار بیشتره و هیچ توجیهی نداره چون همه وجهه زن به پاکدامنی و عفتشه)
پاسخ:
سلام
ممنون
الان مردها هم باید مراقب همسرانشون باید باشند.متاسفانه خبرای خوب نمیرسه
زنم خیانت کنه مرد رو مقصر می دونند و هیچ فرقی بین زن و مرد در این جهات نیست.
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۱۴ زهرا مهربون
سلام مطالب خیلی خوبی بود... خوندن وبلاگ شما و به کار بردن راه کارهاتون تا الان تونسته در زندگی من نقش موثری داشته باشه..
ممنونم...
پاسخ:
با سلام
ممنونم شما لطف دارید.
سلام
من مشاور نیستم بنابراین حرفام ناشئ از تجربه های شخصی خودمه
اما همسر من با هیچ کدوم از این کارا نشد اونی که من می خواستم
من به مدت حدود ٤ سال زنی بودم بسیار مطیع، بی نهایت قانع و صرفه جو، همه جا احترامش رو حفظ کردم حتی در خلوت، همه حور محبتی بهش کردم. حتی توی روابط جنسی به چیزایی تن دادم که ازشون متنفر بودم..اما اون هیچ تغییری نکرد

همچنان سرد و بد دهن و بی محبت
الان دیگه هیچی برام مهم نیست، این مرد ارزش نداره تلاش کنم برای نگه داشتنش
اگه زنی هست که بخواد با چنین مردی باشه میگم به درک!
الان فقط دلم می خواد برای خودم و دل خودم باشم و اگه کسی آزم بپرسه میگم این اشتباه محضه که بخوای از خودت بگذری برای همسرت چون نتیجه ای نداره و فقط خودت رو هم گم می کنی
پاسخ:
سلام
پس معلومه از ابتدا در انتخاب همسر دقت نکردید. چون وقتی مردی اهل زندگی و باخانواده و مومن باشه با این کارها همه چیزش زن و زندگی می شود.
یعنی دمت گرم ناجور خیلی خیلی واقعیته اون هم از نوع ایرونیش
پاسخ:
مخلصیم
سلام.با مطلبتون موافقم اما به شرطی که همه این موارد دوطرفه باشه.هرانسانی نیازمند احترام و دوست داشته شدنه.نه فقط مردها.فرق مرد با زن اینکه به قول شما مردا ریاست طلبن ولی زنها اینطوری نیستن {شایدم من نیستم}به نظر من اگه ادم همسری بااخلاق ومهربون و سالمی داره بایدمطیع و فرمانبرش باشه وقتی کسی از زندگیش راضی باشه مطیع و فرمانبری معنی نداره اتفاقابرعکس ادم لدت میبره وقتی میبینه با همسرش توی اکثر موارد تفاهم داره وهمین تفاهم وعشق باعث میشه که ناخوداگاه مطیعش بشه چون دیگه با هم یکی شدن واین اطاعت وفرمانبری رو یک جور ابراز عشقش به همسرش میدونه.
پاسخ:
سلام
بنده هم با مطلب شما موافقم
سلام.مرسی مطالب خوبی بود.راستی همسرتون اصلا اهل مطالعه هستن البته منظورم مطالعه مطالبی از همین دسته،مثلا شوهرداری و ...؟
راستش من خودم به شخصه این مطالب به شدت شارژم میکنه واسه همسر خوب بودن شاید با گذشت زمان بعضیاش از یادم بره اما بعضیاش میشه اصول اولیه همسرداریم.خواندن مداوم این کتابا واقعا خیلی کمک کننده است .همسرتون و به خواندن این کتابا یا مطالب تشویق کنید به نظرم میتونه کارگشا باشا.شاد باشید همیشه
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم.
نه خیلی حوصله مطالعه ندارند. ان شالله شاد باشید
توصیه خواهرانه: اقایون یادتون باشه هیچی اندازه محبت کلامی روی زن تاثیر نداره، اخه یه جمله دوست دارم اینقدر سخته که بعضی مردها سالهاست اونو به خانمشون نگفتن، اگه زن بعضی کارهای توصیه شده یا هیچکدومشون رو انجام نمیده بدونین دلخوشی و انگیزه ای نداره، پس شما اقایون هم رفتارتون رو درست کنین
پاسخ:
چشم
اما در مورد مردان باید بیشتر اطلاعات کسب کنید.
سلام متنتون عالی بود دست نویسنده و دست اندرکاراش رد نکنه. ( ایکون چشمک).وااااااای برم به این وظایفی و توقعاتی که نوشتین و به قولی نصیحت های برادرانتون عمل کنم.من کلییی کار دارم با این وظایف سرم حسابی شلوغه با اجازه
پاسخ:
سلام
خواهش. بله دست دست اندرکاراش درد نکنه.
برید به کارا برسید و ان شالله خوش باشید.

خواهران عزیز, من همه اینا رو تکذیب میکنم....خودتونم واسه شوهراتون بکشید اخرش میگن مرغ همسایه طاووسه و خانوم خودشون کلاغ...پس زیاد خودتون رو درگیر اقایون نکنید...از این ننه پیرتون بشنوید.....
پاسخ:
نه اینطور نیست. اگر مردی راضی نیست بدونید یه جای کار میلنگه.
همه خودشون رو حق می دونند ولی واقعیت چیز دیگری هست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">