رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

ناراحتی

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۴۱ ب.ظ

انقدر ناراحت هستم که حال نوشتن هم ندارم.

بعضی موقع به زود مردنم راضیتر هستم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۵
مرد تنها

نظرات  (۴۳)

۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۵ یه خواننده
این پست خیلی ناراحتم کرد،خداوند در قرآن زن،فرزند و مال و منال دنیا را مایه ی امتحان انسان ها قرار می دهد قطعا قرار گرفتن شما در کنار همسرتان نیز آزمایش الهی است. برادر بزرگوارم،لطفا زندگی سیدهاشم حداد از عارفان بزرگ را مطالعه کنید ایشان مجبور به زندگی با مادر هسر خویش بودند و فقط به خاطر این که آزارهای او را تحمل میکردند به مقامات بالای عرفانی رسیدند. امیدوارم که خداوند پشت و پناهتان باشد و در این مسیر یاری تان کند.
سلام
تقریبا تمام مطالب وبلاگتون رو خوندم
میشه خواهش کنم یکبار یکی از پست ها رو اختصاص به محاسن همسرتون بدید؟
حتما همسرتون ویژگی های خوبی هم دارن که شما باهاشون ازدواج کردید و چند ساله دارید زندگی میکنید!
از مواردی که همسرتون رفتار غیر منطقی بروز دادن زیاد نوشتید اما واقعا هیچ وقت نبوده که کار درستی انجام بدن؟ یا بوده و شما از قلم انداختید؟
لطفا کمی تصور کنید اگر خدای نکرده_زبانم لال_ اتفاقی برای همسرتون بیفته چه حالی میشید؟!

ضمنا
زندگی هیچ کس بدون رنج نمیشه و همه ما رنجنامه داریم ولو اینکه نوشته نشده باشه و هممون مورد ارزیابی قرار میگیریم شاید قراره شما با همسرتون امتحان بشید!

یه خواهش دیگه
از امام رضا(علیه السلام) دلگیر نباشید
ممکنه بگید طعم ناامید شدن رو نچشیدی اما چشیدم!
خودتون بهتر میدونیدگاهی دعاهای ما با کلی توسل و خواهش و تمنا هم مستجاب نمیشه که حتما مصلحتی داره و مطمئنا در عوض اون چیز دیگه ای نصیبمون میشه یا خواهد شد ان شاءالله
ایشون امام رئوف ما هستن معنای رئوف خیلی گسترده از مهربانیه
مطمئن باشید از ایشون به کسی بد نمیرسه
امیدوارم بزودی زیارت حضرت نصیبتون بشه

عذرمیخوام که طولانی شده
پاسخ:
سلام و ادب
ممنون که نکات خوبی گفتید.
یادم میاد یه چیزایی از خوبی هاشون گفتم.چشم بازم میگم
ما مخلص امام رضا هم هستیم.

با سلام ، فرناز خانوم ، زندگى که دو تا دو تا چهار تا شو نیست ، الان اکثر مردها  که همسرشون هم مشکلى نداره سرد شدند و در روابط کارشون به جدایى کشیده ، اگه مرد هى بریزه تو خودش که منفجر میشه ، اینقدر همه گفتند مشکل رو خودمون در خودمون حل کنیم و به هیچ کس چیزى نگیم وضع جامعه اینجورى شده ، بعدشم خانوم ایشون هم گرفتار بچه و مشکلات ذهنى خودشه مثل بقیه ، بالاخره آدم سالم باید درد دل کنه ، اوضاع اقتصادى خیلى فشار میاره حتى اگه از این نظر مشکل نداشته باشى دیگه کسى اعصاب اضافى واسه سکس و محبت نداره ، البته منم موافق نیستم مردها یا خانومها هم جدا نشند ولى با فرد دیگرى باشند ، ایشون هم مثل بقیه رفتارها و عوارض جانبى فامیل همسر و خود همسرو تحمل میکنه ، اتفاقا چون دین داره تحمل میکنه وگرنه بچه ها دنیا نیومده طلاق میگرفتند ، شما هم بهتره حسن ها رو ببینید 
سلام. من مدتهاست که وبلاگ شمارو میخونم. بار اولمه که کامنت میذارم. واقعا درک نمیکنم که چرا جدا نشدید و علاوه بر این دوباره بچه دار شدید. چطور باهم سکس دارید؟ چطور از هم لذت میبرید؟ اصلا ارگاسم برا همسرتون معنى داره؟ خودتون لحظه آخر که میخواین به ارگاسم برسین میون این همه تنفر به چى فکر مى کنید؟ چه نیازى هست که بین اینهمه مصیبت زندگى کنید و دو نفر دیگه که هیچ گناهى ندارند رو بدبخت کنید؟ دین ومذهبم کردین دست آویز که همه مسائل رو توجیه کنید. مطمئن باشید هیچ خدایى به داد زندگى شما نخواهد رسید و با این روش که دارین پیش میرید روز به روز همه چیز بدتر میشه. 
پاسخ:
سلام
مدتهاست سرد شدیم.
چه ربطی به دین و مذهب داشت؟
انتخاب اشتباه به فرمایش شما عامل ناراحتى است یعنى همون عجله و عدم دقت و ساده انگارى ، ظاهرا با سیل عظیمى از ازدواج هاى شکست یافته مواجه شدیم و به علت صرف وقت و جسم و روح  ،  زخم عمیقى در قلب ما زده شده  است ، که همسر ما اون چیزى که ما روز اول فکر میکردیم نبوده یا نمیخواسته باشد 
به نظر من مردان ما  و زنان ما از خدا دور شده اند ، پدران ما نماز میخواندند ، اهل قران و بحث عرفانى بودند ، مردان امروز همش فکر ظاهر و ماشین و اصلا اهمیتى به مومن بودن نمیدهند ،حداقل اصول مومن بودن هم از سوى زن و هم مرد باید رعایت شود واین را باید در سبک زندگى کردن به هم نشان دهند

والا ما هم اونقدر غمگینیم که روزی صد بار آرزوی مردن می کنیم شما مردها فکر می کنید فقط زنتونه که ناراحتتون می کنه
دریغ از یه رفتار محبت آمیر دریغ ار یه حرف محبت آمییز یه زندگی ماشینی که همش کله اش تو موبایلشه فکر می کردم ازدواج کنم همدم پیدا می کنم تنهایی هام پر می شه به خاطرش مهاجرت کردم از خانواده ا م دور شدم اما هر روز تنها تر و تنهاتر میشم فقط دلخوشی ام دخترمه. آقا برای دوستهای مجازی ش شعر می نویسه با اونا می خنده اما حاضر نیست یه وعده غذا با من بخوره حاضر نیست یه شوخی کوچولو با من بکنه شما مردها دنیای مجازی و آدمهایی که نمی شناسید براتون ارزشمند تره


پاسخ:
سلام
کار خوبی نمیکنه اما هیچ دنبال این بودید که بفهمید چرا از شما فاصله گرفته؟
چی میشه ک اینجوری میشه:(((((((((
عمو من همیشه این واسم سواله ک این دنیا رو همینجوری ب ما نشون دادن ک ما اجازه نامه رو واسه هبوطمون امضا کردیم؟؟؟؟؟من ک بعید میدونم همینو نشونم داده باشن....دیگه اونقدام ک ناقص العقل ک نبودم ک فرق بهشت رو با اینجا ندونم...بوی توطئه میاد...شک ندارم یکی از فرشته ها تصویر رو فتوشاپ شده نشونم داده....اخه قرار نبود مقصدم اینجا باشه:(((((((((((((((((((((((((((((...
هعیییییییییییییییییییی روزگار...عمو دستمال کاغذی نداری؟!!!!(ایکون اشکهای سیل اسای)...

پاسخ:
اول سلام بعدا کلام.
ما از اول هم برای همین دنیا خلق شده بودیم و هبوطم از بهشت به زمین نبوده و مقامی بوده
یکی میخواد جلوی اشک های ما رو بگیره
سلام آقای تنهای با خدا
خوبین؟
بهتر شدین؟
کاش بتونین زودتر از ناراحتی دربیاین.
منم مثل بقیه توصیه الا بذکرالله تطمین القلوب رو واسه تون دارم.که حتم دارم خودتون خیلی بهتر از من میدونین.
آقای مدیر؛شما بخند به این دنیا.نذار اون بهت بخنده.
وقتی مشکلی میاد سراغت،به همه چیز و همه کس و به همه دنیا بگو :شما فکر میکنید همه متحد شدید و دست به دست هم دادین و همه تون همه چیز هستید و میخواین منو اذیت کنید؟خب فکر کنید.
ولی من خدا رو دارم.....همون که همه چیز و همه کس و همه دنیا و هستی رو آفریده......
بگو: حالا من به شما  میخندم....بخند تا شیطان گریه کنه.....
براتون دعا میکنم و ایمان دارم همه چیز درست میشه.هرچند ممکنه طوری درست بشه که خارج از تصور شما باشه.



پاسخ:
سلام
ممنون. نه خیلی فرقی نکردم.
بعضی موقعه خندیدن هم سخت میشه. همین توکل بخداست که باعث شده تحمل کنم.
میشه بگید موضوع چیه؟
پاسخ:
موضوع ناراحتی من؟
مهم نیست میگذره
برات خوب نیست انقده تو غم فروبری...دستتو بذار روی زانو بگو یاعلی بلندشو...پسرم زندگی جریان داره .خیلی عمیق نشو...به لبخنددخترت نگاه کن.
پاسخ:
چشم
سلام، منم چند روزی خیلی بی حوصله و دلگیرم، نمیدونم چرا اینقدر دلم گرفته، حتی دیگه حوصله گریه کردن رو هم ندارم، دیگه گریه ارومم نمیکنه، داغون داغونم، حس میکنم توی این دنیا هیچ هیچم
پاسخ:
سلام
بعضی توصیه های معنوی خواهران خوب بودن عمل کنید ضرر نمی کنید.
با سلام
به شما توصیه میکنم به سایت دکتر فرهنگ مراجعه کنید و سی دی خانواده موفق آن را تهیه کنید و گوش کنید . سایت ایشون kht.ir

به سایت حاج آقا پناهیان مراجعه کنید و قسمت انتخاب آسمانی و زندگی مشترک و تنها مسیر را گوش کنید. سایت حاج آقا bayanmanavi.ir
به خانم تون تا میتونید محبت کنید.




به سایت حاج آقا پناهیان بخش زندگی متعالی و تنها مسیر گوش کنید 


همچنین سایت حاج آقا پناهیان مراجعه کنید و در مورد زندگی متاهلی جستجو کنید و قسمت تنها مسیر را گوش کنید .
سایت حاج آقا پناهیان قسمت زندگی متعالی 
پاسخ:
سلام
ممنونم

سلام
همیشه به یاد خدا باش تا دلت آروم بگیره
متاسفم
من هم یک پست گذاشتم بر عکس نوشته های شما دوست دارم نظر شما رو هم بدونم
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۱۵ فاطمه دارست
الهی بمیرم یعنی اینقدر ناراحتید؟؟؟؟؟

پاسخ:
خدا نکنه.
اهوممممم
جدیدا جایی خوندم که علامه طباطبایی می گفتن هروقت تو زندگی با مشکلات روبرو شدید سیل صلوات راه بندازید.
سلام جناب من امروز با وبلاگتون آشنا شدم
راه درمان خانمتون فقط وفقط قاطعیت هست و بس
غمگین شدم
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۳۱ فاطمه دارست
سلام جناب
خدا نکنه ...هیچ وقت این حرفو نزنید اونوقت دخملی و آقازاده چیکارکنن؟؟
پاسخ:
سلام
خدا اونا هم بزرگه
در مورد ناراحتیی و دل گرفتگیتون باید بگم که خیلی از این سختیا که برا ماها پیش میاد یا برای کفاره گناهانمون هست یا البلا للولا هست.یا میخواد ما رو پخته تر کنه و  درجات کمال و ....فقط سعی کنید ناامید نشید که واقعا شیطان ملعون کارشوخوب بلده من خودم درگیر یه مشکلات خاصی هستم که یه وقتا بلند بلند گریه میکنم و هیچ کس و ندارم بهش بگم و فقط تنها امیدم به خدا هست ....که البته خیلی وقتا به خاطر گناهام جوابمو نمیده ولی من خیلی پوست کلفتم بازم میرم پیشش و ازش میخوام کمکم کنه( لبخند)شما هم سعی کن به او تکیه کنی و بس.و مطمین باش همه تو این عالم مشکل دارن و هر کس به طریقی امتحان میشه.ذکر یونسیه رو زیاد بگین و حدیث کسا  و زیارت عاشورا هم فراموش کنید اگه چله باشه که بهتره.صلوات هم زیلد بفرستین.وای چقدر حرف زدم الان از منبر پرتم میکنن پایین.
پاسخ:
سلام
ممنون. نکات خوبی بود
 اقای تنها چرا  دعوا میکنی؟؟خب اگاهم کن و بهم بگو رمز چیه؟؟یه چیزایی میدونم فک کنم در مورد مسایل جنسی بود .من متاهلم و به دردم میخوره حالا برام میفرستی یا برم پلیس خبر کنم؟؟؟خخخخخخخخخ
پاسخ:
من دعوا نکردم!!!
برای این پسته:
http://rangname.blog.ir/1393/02/10/%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7%D9%87-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C-
ایمیل هم که درست نذاشتید بفرستم.

سلام

دیشب حال پسرم خیلی بد بود تب و لرز وحشتناک 
بیمارستان بستری شده
حالم خیلی بد بود درد بچه ها قابل تحمل نیستم
یاد لحظه هایی افتادم که به خدا شکایت میکردم و اشک میریختم دیدم وضعیت جدید اصن قابل مقایسه نیست
یعنی مشکل های قبلی در برابر درد بچم هیچ
غرض اینکه میخوام بگم بعضی مشکلات توی ی. مقطع بزرگ جلوه میکنه اما اگر مشکلات بدتر پیش بیاد میفهمیم تازه مشکل یعنی چی
شاید اگر فراتر از زمان و مکان بودیم غلظت غصه هامون کم میشد

پاسخ:
سلام
به نظرم اگر گرما و آرامش در زندگی باشه تحمل این مشکلات هم راحتر میشه.
برای شفای بچه تون دعا میکنم و قرائتی حمد کردم.

مرا دردیست اندر دل
اگر گویم زبان سوزد
وگرنه مغز استخوان سوزد
... با تک تک سلولهای وجودم درک می کنم چی می گی به قران...
پاسخ:
هم دردامون دارن زیاد میشن
سلام.من خواننده خاموش شما هستم ولی همین الان که پست جدید شما رو دیدم واقعا ناراحت شدم.زندگی شما واقعا فرسایشی شده.البته نباید در مورد هیچ زندگی زود قضاوت کرد چرا که باید حرف دو طرف رو شنید و نظر داد.نظر من هم بر اساس گفته های شماست.خب برادر من چرا شما انقدر خودتونو عذاب میدین.من خودم متاهلم و میدونم چی میگم.اگه قرار این زندگی همچنان برقرار باشه ولی به قیمت فرسایش روح و روان و تحمل کردن باشه تمام کردنش که خیلی بهتره برای هر دو طرف.اخه ادامه این زندگی چه دلیلی داره؟ باز هم میگم اگه چیزهایی که شما تا بحال نوشتید درست باشه و خانم شما واقعا مقصر باشند.هر چند توی زندگی مشترک همیشه فقط یک طرف صد در صد مقصر نیست.اشتباه از دو طرف هست.
پاسخ:
سلام
کاش تموم کردن به این راحتی بود
سلام بهترشدین؟انشالله ناراحتیهاتون تموم بشه،الان چندماهه هرروزبه این وبلاگ سرمیزنم انگارشما جزیی ازاتفاقات وجریانات زندگیم شدین ،یعنی ازوقتی میام اینجا وباشمااشناشدم زندگیم عوضشد وقتی میبینم شما چه ویژگیهایی ازیه زن رومیپسندید منم همون کارهاروبرای همسرم انجام میدم وواقعا دیدم اونم چقدرتغییرکرده ازخدامیخوام مشکلات شماهم حل شه کاش شماهم یه وبلاگ مردونه ی دیگه ای روبه همسرتون معرفی میکردین شایدکارسازمیشد
پاسخ:
سلام
ممنون. زندگی شاد دیگران منم شاد میکنه.
دور از جون .این چه حرفیه .صبور باش .ایشالا حل میشه
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۴۹ مامان محمدامین
می فهمم چی میگید.گاهی وقتها ادم اینقدر دلش میگیره که گفتنش هم عذابش میده.وواقعا میشه تعبیراینکه"چه گویم که ناگفتنم بهتراست"چند روزه وبلاگتون رومیخونم و....

واقعععععا. ناراحت شدم
اینا همه ساز و کار شیطانه که غم و غصه به دل مومن بندازم
حواسش رو پرت کنه بی حس و حال. کنه 
خدایا از قید و بند ها و درد و مصیبت ها و... که ما رو غافل کرده نجات بده

آقای مدیر به نظر میاد آدم حسابیه غم دلش رو بردار
پاسخ:
نه بابا من کجا و آدم حسابی بودنم کجا!!!
سلام.چراااا؟من هر وقت انقدر داغونم مینویسم بعدش کلی حالم بهتر میشه شماهم دست از بی حوصلگی بردارو بنویس ایشالا هم با نوشتن هم با همدردی دوستان بهتر میشید
پاسخ:
سلام
حوصلم گرفت می نویسم.
سلام. حال شمارو من تا حالا خیلی داشتم .من با گریه کردن اروم میشم وبرای چند روز حالم خوب میشه.نه اینکه به شما توصیه کنم بشینید گریه کنیدولی گاهی اوقات فرق نمیکنه مرد باشی یا زن گریه به ادم ارامش میده. قران بخونیدمطاله کنید ورزش کنید خلاصه ذهنتون رو از اون قضیه که باعث ازارتون شده دور کنید.من خودم شرایط سختی داشتم و دارم ولی وقتی به گذشته نکاه میکنم میبینم بیهوده ترین کاری که انجام دادم غصه خوردن بوده چون روزا میان و میرن و همه چیزو باید به زمان سپرد زمان دوای هر دردیه.توی زندگی مشترکتون توی شغلتون خلاصه در رابطه با هر چیزیکه مشکل دارین و باعث رنجشتون شده اصلا بهش فکر نکنیدوهرچیزی درمان داره فقط مرگه که درمان نداره. پس مشکلات گذرای این دنیا اصلا ارزش غصه خوردن رو نداره وخودتون رو بخاطرش ناراحت نکنید.انشاالله که بهتر بشین.
پاسخ:
سلام
مرد با زن فرق میکنه. مرد سکوت و تنهایی آرومش میکنه.
ممنون. خدا همه رو بی غصه کنه ان شالله
سلام ببخشید جریان این رمز چیه ؟؟بی زحمت برا منم برفستین(دقت کنید برفستین)
پاسخ:
سلام
خب وقتی نمیدونید جریانش رو میخواید چکار؟ شاید به دردتون نخوره.

اینو قبول دارم که آدم واسه ی شاد بودن انرژی میخواد آدم بالاخره باید از یجا انرژی بیاره تا بتونه شارژ بشه ولی بهتون توصیه میکنم که منتظر انرژی از طرف آدمای زمینی نباشید دل به خدا ببنید خدا آنچنان انرژی بهتون میده که دیگرانم غرق انرژی کنید از زمینی ها دل بکنیدو به خدا بدید با نماز شب با انجام واجبات با خلوص نیتو صفای دل با مناجات سحری با خدا دل آنچنان رقتی پیدا میکنه که میتونید با آرامشتون دیگرانم آروم کنید هروقت دلتون شکست روبه قبله مناحات کنیدو زیارت حضرت زهرا بخونید .... مطمئنم این تحربیات آرامشی رو که دنبالشید بهتون میده موفق باشید یا حق
پاسخ:
ممنون حرفاتون آرامش خوبی میده.
خیلی دلم برای این طور بودن ها تنگ شده. چی بودیم و چی شد!!!
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۳۶ همون پلنگ قبلی
راستی مرسی که همیشه از لحن کلامم منو میشناسی ... کلی ذوق میکنم . 
پاسخ:
خواهش
بله خدا بزرگه
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۳۲ مامان طهورا
ممنون از رمز
خوب خصوصی میزاشتید تو وبلاگم


پاسخ:
نظراتتون شرط عضویت داشت و نمی شد بدون عضویت نظر گذاشت
نا امید نباشید، نا امیدی برادر مرگه

دوباره سلام

یک سوال داشتم

 من دیروز به وبتون سر زدم ولی هیچ پست جدیدی نبود اما امروز که اومدم دیدم پست جدید مال دیروز هست؟!!!

جالب بود...

پاسخ:
سلام
بعیده .شاید دقت نکردید یا بعد سر زدن شما نوشتم

با سلام خدمت شما

آخه چرا ؟

باور کنید ناراحت شدم کاش بگید چرا تا با هم هم فکری کنیم

آخه منم این روزها زیاد حالم خوب نیست

پاسخ:
سلام
سر فرصت میگم.
ان شالله بهتر بشید
خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من 
ور نه .. این دنیا که ما دیدیم ،، خندیدن نداشت ... 

صبور باش آقای مدیر ... میگذره .. اینو کسی داره میگه که همه جا به خنده های بلند میشناسنش .. اما کسی خبر از دل پر دردش نداره ...
بخند تا روی دنیارو کم کنی .. بخند تا پوزه ی این روزگارو به خاک بمالی .. 

پاسخ:
سلام
خوبید؟
ان شالله دلتون پر از شادی و نشاط بشه و باطن و ظاهر سرشار از خنده باشه.
بعضی موقعه انقدر سخت میگذره که حتی حس خنده ظاهری هم نیست

سلام، چقدر نامیدانه، خب یکم بیشتر توضیح میدادین شاید می شد کمکتون کرد، منم بعضی وقتها از همه چی و همه کس  خسته میشم، حتی حوصله خودم رو هم ندارم، ولی اینجور مواقع چند بار ذکر لاحول و لا قوت الی بالله العلی العظیم رو که میگم حالم بهتر میشه، به شما  هم پیشنهاد میکنم این کار رو انجام بدین انشاءالله حالتون خوب شه

پاسخ:
سلام
ممنون از توصیه تون.
حال داشتم بعدا میگم.
سلام
شما مشخصا دچار افسردگی هستین. اگه حال دکتر رفتن ندارین به این شماره تلفن که بهتون می دم زنگ بزنید.این شماره  مربوط به شبکه ی سلامت ایران هستش. و به طور گویا شما رو راهنمایی می کنه که کدوم شماره رو بگیرید تا با مشاور که رایگان هم هستش صحبت کنید . امیدوارم بدردتون بخوره .به هر کس دادم دعام کرده  انشا...مشمول دعای شما هم بشم.شماره اینه  0218999 سایتشم salem.ir فقط یادم نمی یاد با حروف درشت باید می نوشتیم یا نه .موفق باشید یا علی
پاسخ:
سلام
ممنون. درسته ناراحتم و ... اما افسرده نیستم.

اینم ازخاصیت مردونه است.مردا ازغم-تنش-بی پولی بیزارندوخیلی زودمیشکنند.این نیزبگذرد
پاسخ:
بگذرد
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۲۲ مامان طهورا
نمیدونم پیام من مبنی به درخواست رمز دستتون رسید یا نه؟

ولی الان چند روزه منتظر رمزم
چون همه وبلاگتون رو خوندم
پاسخ:
شما آدرس وبلاگتون رو گذاشته بودید که نمیشد نظر گذاشت و من باید چطور رمز میدادم؟
الان که ایمیل دادید بهتر شد.
براتون فرستادم.

۰۶ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۱۸ مامان طهورا
کاش ناراحتیتون زودتر رفع بشه
آخی چرا؟؟
پاسخ:
حوصلم گرفت می نویسم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">