رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

با سلام و احترام

خوبید؟ خوشید؟

دیروز ناهار سرکار همسر ظرفی رو روی گاز گذاشته بودند تا داغ بشه و بخوریم. من دیدم داغ شده و زیرش رو خاموش کردم و با دست برداشتم گذاشتم کنار دیدم کمی داغه و با دستمال اوردم پایین. خب من که دیدم خیلی داغ نیست روی فرش آشپزخونه گذاشتم و چشمتون روز بد نبینه ظرف رو که مجدد برداشتم دیدم بعلهههههه دست گل آب دادم.(البته من شیرین کاری خودم میدونم(نیشخند))

متاسفانه یک دایره به اندازه کف دست سوختگی روی فرش ایجاد شده که البته خیلی وخیم نبود اما مشخصه.خب من که با دست تونستم ظرف داغ رو بردارم فکر نمیکردم انقدر داغ باشه که فرش رو بسوزونه.

چشمتون روز بد نبینه ما که کمک به سرکار همسر میکردیم وقتی دید عصبی شد و شروع کرد به دعوا و تحقیر و باور نمی کنید اما گریه هم کردددددد.خب منم که باید مراعاتش کنم میخندیدم و میگفتم بابا چیزی نشده فدای سرمون پیش میاد. فکر نمیکردم داغ باشه و...

اما ایشون فقط تحقیر میکرد و میگفت دست و پا شلفتی(درست نوشتم؟)هستی؟ هیچ کاری از دستت بر نمیاد و ... هر چی دل مبارکشون خواست نثار من مظلوم کردند.و می گفت باید عصری بری برام یکی نو بخری.حالا کل حرفایی که زد بگم طول میکشه اما واقعا بد برخورد کرد که اصلا ارزشش رو نداشت.

البته شما می دونید که ایشون تو خرابکاری حرف ندارند. و تا حالا از این کارا تا دلتون بخواد انجام داده و بیشتر از صد برابر این فرش ضربه زده اما خدا میدونه تو هیچ کدوم من چنین رفتاری رو نشون ندادم و گفتم ایراد نداره فدای سرت و این چند مورد آخر هم فقط گفتم از این به بعد دقت کن و هیچ تحقیر و سرزنشی نداشتم و اون بالا سری شاهده.

بعد به سرکار همسر گفتم شما خودتم از این اشتباهات داشتی و خیلی بیشتر از من ولی عصبی نشدم و گذشتم که گفت نه خیر اشتباه تو خیلی بزرگ بود.(حالا نمیدونم 4 تا موبایل خراب و گم کردن یا دو پیراهن جوهری و از بین بره یا یک شلوار و دو پیراهن بسوزه و ...اینا کوچیکن اما یه مقدار از فرش بسوزه بزرگه؟)

حالا من به شوخی و برا آروم کردنشون میگفتم اینا قضا و قدره و این بلاهای کوچیک دفع کننده بلاهای بزرگ هستند(من به این جمله ام اعتقاد دارمااااا). آخه خیلی جالبه هر موقعه خانم ها خراب کاری می کنند یک صداشو در نمیارن دو میگن قضا و قدر بوده اما به مرد بیچاره میرسه تحقیر و...

وقتی اشتباهی می کنی دوست داری چطور با تو رفتار بشه؟ خب شما هم در مقابل اشتباهات دیگران همانطور که دوست داری با تو رفتار بشه رفتار کن!! (قال الرئیس یا الاآقای مدیر حفظه الله تعالی شریف(نگاه مودبانه))

متاسفم که بعضی از ماها(حتما تو جمع ما کسی اینطور نیست) کمترین بهره ای هم از ادب و انسانیت و گذشت و ایثار در زندگی رو نبردیم.فقط تحقیر بلدیم و داد و بیداد راه انداختن.(نگاه خشمانه)


پ.ن : ایثار و بخشش رو در زندگی هامون کم رنگ کردیم و این فاجعه است. اگر گذشت کسی را کوچک می کرد، خدا اینقدر بزرگ نبود... اگر بخشش کسی را فقیر می کرد ،خدا این قدر غنی نبود…

پ.ن : مادر و استاد بانو ساره کسالتی دارند و بستری شدند که نگرانشون هستم و حتما همگی براشون دعا کنیم. مطمئنا همگی از تجربیات و مطالب ایشون بهره ها بردیم که حقی گردن ما دارند.

یامن اسمه دواء و ذکره شفاء. اللهم اشف کل مرضانا به حرمت مولاتنا فاطمه الزهرا سلام الله علیها ،اللهم صل علی محمد وآل محمد. اللهم اشف کل مرضانا به حرمت مولانا الامام مهدی عجل الله تعالی ظهوره.

پ.ن : ان شالله بعدا از خوشی های زندگی هم خواهم گفت صبور باشید. ان الله مع الصابرین.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۳
مرد تنها

نظرات  (۵۱)

سلام آقای خوب ...اگه اسمتون حامد باشه عالیه ...
بابا همه. چی تو زندگی مشترک با یه ماچ و بوسه و بغل و.... حل میشه ...
دیگه این همه نگرانیو راه حل نمیخواد که ... 
البته این پیشنهاد همسر عزیزم که بیان ...اجرااااا...اعمال...و.....میشه
دو روزه زندگیو خوش باشید حتی رو همون فرش سوراخ .....خخخخخ
اصن یه وضی دارن این اقایون تازه کارا .....
والاااااا
اونوقت ما خانوما باید چوبشو بخوریم ....بای

پاسخ:
سلام
کاش با این چیزا حل شدنی بود.


وای وای من بودم فرش میسوخت سکته میکردم واقعا به خانمت حق میدم ادم عصبی میشه ولی دیگه شما مردا دلتون بزرگه و نباید به دل بگیرین ولی واقعا اگه من بودم سکته میکردم فرش نازنینم مخصوص اگه خرید خودم باشه و بسوزه دیگه هیچی
پاسخ:
زندگی ارزشش بیشتر از فرشه
سلام به نظرمن اصلا درست نیست که مشکلات جزیی با همسرتون رو تو یه شبکه اجتماعی مطرح کنیدحتماحتمانظرات و کامنتهای دیگران میتونه روی رفتار و درنهایت زندگیتون تاثیر(چه بسامنفی) بذاره. اگه هدف رسیدن به راه حل برای زندگی بهترهست قطعایه مشاورمتخصص میتونه کمک لازم رو بکنه و درغیر اینصورت وجه خوشایندی نداره مطمئنا جاهایى از زندگی هست که حق باخانومتونه حالا تصوربفرمایید ایشون یه وبلاگ طراحی و درد دلهاشون رو بیان کنن وآقایون محترم با ایشون ابراز همدردی کنن و گاها راهکار بدن آیا شما می پذیرید؟! برادر من هیچ انسانی کامل نیست زن وشوهرباید عیب هم رو بپوشونن نه اینکه عیب هم رو فریاد بزنن این کارشما باعث میشه عیوب ایشون درنظرتون بزرگتر جلوه کنه و زنهای دیگه به نظرتون بهتر و کاملتر بیان کدوم زنه که غر نمی زنه؟اصلا طبیعت زنها همینه چون ظریف وحساسن زود میشکنن فقط گذشته که زندگی رو زیبامیکنه . راستی به وبم سر  بزنید.
پاسخ:
سلام
ممنون نکات خوبی بود.
قبلا در این رابطه مفصل صحبت کردم.
هروقت تو خونه چیزی میشکنیم و.. مامانم کلی دعوامون میکنه
اما وقتی خودش چیزی بشکنه اصلا صداشو درنمیاره میگهه قضابلا بود:)
سلام جناب مدیر
مطالب زیبا و ارزشمندمو نخوندی پرانتزا رو دیدی (نگاه خشم انگیزانه)
همینکارا رو میکنی دست گل به آب میدی دیگه (قیافه گیری)
اهان راستی حالم معمولیه ! شماحالت چطوره دختردار آینده؟
ـــــــــــــــــ

کلوچه منم آلوچه (چشمک)با این حس شیشمت شاهکار کردی (نگاه مفتخرانه)

فعلا حرفم نمیاد پست جدید بذار جناب مدیر بلکه نطقم باز شه !

فکر کنم در آینده نه چندان دور پست های داغی در راه داریم
تولد بچه ،حضور مادر زن (به به ) مشاوره و..... (نگاه منتظر )

پاسخ:
سلام
خوبم
حق داشت بیچاره شما انتظار داشتی تازه نازتم بکنه وبگه افرین اخه ادم عاقل قابلمه رو فرش میذاره؟ البته من خودم وقتی همسرم چیزی میشکنه یه کوچولو عصبانیت نشون میدم و میگذرم چون معتقدم چیزی که رفت رفت مکن یاد از و دگر -چیزی که شکست دیگه درست نمی شه وارزش اعصاب خورد کنی رو نداره 
من مطالبتون همیشه میخونم ونظر ندادم تا حالا درسته خانم شما یه خورده بددهن ولی شمام خیلی دارین مظلوم نمایی می کنین وخودتون وبی تقصیر جلوه میدین -همچینم شما بیگناه ومظلوم نیستین به جای این گله گذاریها برین پیش یه مشاور خوب ومشکلاتتون وسعی کنین حل کنین بهتره  تا اینکه اینقد اه وناله کنین 
چه خبر از مشاور و روانشناس رفتنتون؟
پاسخ:
ان شالله بعد از تولد بچه.
میگم یه پیشنهادبراتون دارم اون قسمت پت ومت رودیدین که وسط قالی شون رومیبرن وبه جاش یه تایرمیذارن توش گل میکارن خوب شماکه دسته گل به آب دادین! چه کاریه این قدراعصاب خردی برای خودتون وهمسرمحترم درست می کنین یه باغچه درست کنین(محل سوختگی)چهارتاریحون ونعناع هم توش بکارین وازعطردل انگیزش لذت ببرین! اصلاهمون عطرریحون جوخونتون روعوض می کنه وفضارودل انگیزوعشقولانه می نماید!!!!!!
زیادبه ریحوناتون اب ندین که ازبین برن!!!
(حیف که من انیماتورنیستم وگرنه ازروی زندگی شمانسخه ایرانی پت ومت رومی ساختم!)

پاسخ:
سلام بر آشنای غریبه
نابغه هستید برا خودتونا.
توصیه اکید میکنم ترشی نخورید تا یه چیزی بشید.
عمو از اونجایی ک بنده نبوغم سرشاره همی الان یهویی با دیدن ایمیلت ک اون بالاس ی چیزایی دستگیرم شد.خدایی بگین کدوماش درسته؟؟
اینکه اسم شریفتون میتونه حسن ,حسین ,حامد ,حمید ,همایون ,حیدر, حیدر علی ,حسن میرزا و حسین میرزا باشه ..
فامیلی شریفت میتونه "فراهانی" باشه ...پس در نتیجه استان مرکزی(اراک) یا قم هستی یا یکی از شهرستانهای تهران...
اون 1380 هم هویجوری الکیه مناسبت خاصی نیس.....
خدایی نکرده قصد جسارت یا وارد شدن ب حریم شخصیتونو ندارم فقط خاستم حس ششممو بسنجم..
اگه دوسداشتی جواب بده(گل)
خصوصی نمیفرستم ....ولی خواستی میتونی تاییدش نکنی...
پاسخ:
ما به این حس ششم یه اسم دیگه هم میگیم(نیشخند)
80 تا 90 درصد پیش بینی ها غلط هستند.

سلام جناب مدیر شیرینکار (شیرینکاریت تو حلقش+ نگاه کجکی خانومانه)
اول باید خدمتتون عرض کنم که  فرش مقصر چون صددرصد اکریلیک نبوده وتوسط حرارت بالا سوخیده ! (نااااااااااازی)(بقول جناب مدیر بی کیفیت بوده + خنده )
نمیشه از شما ایراد گرفت (چون بیشتر مردا دقت نمیکنن + احتمال سوختگی ندادن)
ـــــــــــــــــــــــــــ
سلام استادساره خوشحالم که حالتون خوبه (حالت بسیار خوشحال)
______________
بقیه حانوما از دست جناب مدیر حرص نخورید پوستتون خراب میشه (نگاه زیبا )
پاسخ:
سلام مهسا خانوم
خوبید؟
چقدر پرانتززززززززززز

شما وقتی در مورد مشکل مثلا همین موضوع با همسر صحبت میکنید آخرش چطوری تموم میشه یعنی اصلاهمسر رو نمیتونید متقاعد کنید که شما هم مقصرید؟

پاسخ:
سلام
خیلی جاها حداقل در ظاهر که قبول نمی کنند.
اگر مثل شما دل نازک و حساس بود بله احتمالا الان ی رنجنامه داشت ولی خوشبختانه ما هر دو مثل همیم.از خجالت هم درمیایم.
واقعا من هیچ وقت فکر نکرده بودم که یک مرد اصلا براش این چیزها که شما میگید مهم باشه.حس میکنم ی سری خلقیات دارید که تو آقایون کمتر دیده میشه.
شاید هم من مردهایی که ازشون شناخت دارم اونقدر قاطع و قوی هستند که اصلا خانمهاشون مطیع هستند و اینه که یکسری مشکلات کلا و از بیخ به وجود نمیاد.
من ی لحظه همسر خودم رو تصور کردم با دیسیبلین و موقعیت اخلاقی خاص خودش بشینه نق بزنه تو وبلاگ و از خانمها نظر بخواد و کامنت جواب بده و ...
غیر قابل تصوره برام
پاسخ:
(نگاه خاص)
سلام
خوبید?منم مشکلات مشابه شما دارم.البته کمتر.چون طرف من یه مرده و مردها منطقی تر هستند.شوهر من از اول اینطوری نبود ولی کوتاه اومدنهای مداوم من در قبالش کم کم اون رو اینطوری کرد.گاهی حرفهایی در مورد خانواده ام بهم میزنه که سرم سوت میزنه.در صورتیکه من کوچکترین گله ای در مورد خانواده اش بهش نمیکنم.از اول همه مشکلاتم با خانواده اش رو با خودشون حل کردم(البته خانواده خوبی داره)
چند وقت پیش با یه روانشناس حرف میزدم.بهم گفت تو ادم خراب کنی.یعنی اگه بهترین شوهر دنیا رو هم بهت بدن، بعد از یک سال یه مرد پرتوقع و بی منطق تحویل میدی.
راست می گفت.نه فقط در مورد شوهرم.در مورد خانواده ام و دوستای صمیمی هم همینطور بوده.گاهی زیادی کوتاه اومدن خوب نیست.لطف کردن به همسر نیست.با این کارمون تیشه به ریشه زندگیمون میزنیم.ببخشید اگه پرحرفی کردم.ان شااله کهدخترتون به سلامت به دنیا بیاد و مشکلاتتون حل بشه.
پاسخ:
سلام
لا افراط و لا تفریط بل حد وسط
حاجی خیلی دل نازکی
عمو من میگم 10 درصد بانو 20 درصد شما 69.5 درصد قابلمه مقصر بوده چون گولتون زده و یکنواخت داغ نشده و جنسش مرغوب نبوده ونیم درصدهم فرش چون زود سوخته.....البته یه جاییش متناقض بود اگه داغ نبوده چرا با دستمال گرفتی ؟؟؟؟پس چون با دستمال گرفتی یعنی داغ بوده و نباید میزاشتی رو فرش پس در نتیجه 100درصد شما مقصر بودی وبانو حق داشته...عمو کوتاه بیا جون عباس قلی دیگه نمیخواد سر از خود کمک کنی .باز خوب شده فرش آشپزخونه بوده و نیاوردی توو هال نوش جان کنی...
راستی عمو دوسداشتی بیا پستمو بخون....
پاسخ:
سرکار کلوچه هر ظرفی که با دستمال بگیری دلیل نمیشه سوزاننده فرش هم باشه هر چند بدون دستمال هم من کمی برداشتم اما سخت بود.
بله همیشه من 100 درصد مقصر و شما خانم ها مظلومیددددددددددد.

آقای رییس سلام....
ممنون  پسرم که توی این پست نگران بودی وبرام دعا کردی.خداوند حافظ تو وخانواده و همه مومنین باشه.
میبینم که شماهم دست کمی از خانوم خونه تو خرابکاری نداری و دست گل به آب میدی؟
خوبه که به بهونه ایراد از اخلاق خانوم هم که شده به خرابکاری اعتراف میکنی.جای بسی امیدواریه. 
البته تذکر برای هردو لازمه اما با احترام.حالا رفتارسحربانوهم بد نیست!!!!.بی سروصدا بی تحقیر بی توهین فقط یک ضرر مالی اتفاق میفته که آقای خونه قبل تر شروع کننده ضرر بوده.به نظرم بهتر از رفتار بانوی شماست!!!!!!!!!!
حاجی هم میگن:هنوز بی تجربه ای.درسته مرداهمیشه خرابکارن،اما خرابکاری کن که بشه انداختش سطل آشغال وخلاص (مثل پیرهن و گوشی...)نه خرابکاری که تاسالها جلوی چشم خانوم باشه وبهونه دستش داده باشی واسه غر زدن.از این به بعد خرابکاریهات هدفمند باشه.درهر صورت این همیشه ما مرداییم که اشتباه میکنیم.توجه فرمودی اشتباه از چه نوعی بود؟؟!!!!!
پاسخ:
سلام به مادر مهربان و دوست داشتنی وب ما
خیلییییییییییییییییی خوشحالم که به سلامتی برگشتید و ان شالله سالیان سال زنده و سرحال باشید.
تو زندگی طبیعه دست گل آب دادن.
بعلهههههه حاجی توجه نمودیم.
خانوم خیلی لوس تشریف دارن. ببخشیدا 
مردی گفتن اقتداری گفتن. ..
شما با خود چه کرده ای آقای مدیر....
پاسخ:
نمیدانممممم
سلام مدیر آقا کتاب راز کامیابی در زندگی زناشویی از دکتر جمشید خدادادی رو بخرید بزارید تو خونه بدردتون میخوره دعام میکنی
پاسخ:
سلام
ممنون.

سلام...
من متن رو کامل خوندم اما همه نظرات رو نه...
چنتاشو خوندم...
یه مسئله ای که توی شما اکثر مردا مشترک...خندیدن موقع عصبانیت یا ناراحتی خانوماس...
(اصلا قصدم دفاع از خانومتون نیستااا...زشتی کار ایشون جای خودش)
اما این خنده ها واقعا ناراحتی و عصبانیتو چند برابر میکنه...
..
یه چیز دیگه...
شما میتونید بعد از اینکه ماجرا خوابید و همسرتون آروم شد براش توضیح بدید که قسمتی از رفتارش اشتباه بوده....و اینک چه حسی داشتید اون زمان...
و ازش بخواید روش فک کنه....
فقط یادتون باشه تمام اشتباهاتشو یه جا نگید....
میتونید از اونم بخواید همین کارو با شما بکنه.... نه با زبون تحقیر...بلکه مثل یه دوست...
واقعا جواب میده...
اینجوری خیلی از کارامونو که حتی فکرم نمیکنیم آزار دهندس واس طرفمون رو متوجه میشیمو میتونیم تلاش کنیم که تغییر بدیمش...
یه چیز دیگه...
هیچ تغییری یه شبه نیس...خیلی توقع نداشته باشید..
گاهی باید چند بار سکوت و مجدد حسمون رو بیان کنیم....
این میتونه شمارو بیشتر به هم نزدیک کنه....
اینایی که گفتم..تجربیات خودم..که واقعا هم دوسشون دارم....
امیدئارم به شما هم کمک منه....
پاسخ:
سلام
ممنون نکات خوبی بود.
واااای ... 
خاکم بر سر ...
نفرمایید اقای مدیر
من عاشق و ارادتمند پروفسور حسابی بودم و هستم . 
عاشق نوع زندگیشون و نوع نگرششون به زندگی ،، در زمان حیاتشون بودم . 
فراوون زندگی نامه شون رو مطالعه میکنم 
اینها جهت مزاح بود .
ایشون بزرگوارند . میبخشند منو . 
پاسخ:
بخشیدمممممم
سلام .
دیشب پروفسور خودش زحمت کشید اومد به خوابم .
گفت به این آقای مدیر بگو فرزندم اینقدر با این غلط املایی ها ؛
تن منو تو گور نلرزون .

یه مطلب بی مزه ی قدیمی ام تعریف کرد . اما باز از هیچی بهتره .
دستش درد نکنه . فرمودندندی :

زن اگه هنرمند باشه ؛ با شلوار کردی هم میتونه دلبری کنه .
ساپورت بهونه س.. بعععععله ..

گفتم پروفسور زمان شما که ساپورت نداشتیم !
فرمودن یکی دو تا از جهنمی ها , مال 7 حوض و 7 تیر تهراانن . خدا عمرشون بده . جهنمو بهشت کردن برامون !!!!


پاسخ:
سلام
این پرفسور شما رو خیلی دوست داره هاااااا
یعنی پرفسور جهنمی اند؟
جای سوختگی فرش گلی گلدونی میذاشتی  (لبخند )
پاسخ:
اینم یه پیشنهاد خوبیه
سلام..
ازکجا معلوم هسرجان منو دیگری ودیگری...هم مثل شما ولی با یه عناوین دیگه رنجنامه نزدن وخانومایی مثل ما توش اظهار فضل نمیکنن؟با دیدن رنجنامه شما  مدتیه که دارم وبگردی میکنم توی وبلاگهایی با عناوین دلتنگی،شعر وشاعری،درددل،عشقولانه و....تا رد پایی ازشوهرم پیدا کنم.دارم دیگه باور میکنم اون هم  رنجنامه ای درد دلی چیزی این دور و اطراف داشته باشه. 
پاسخ:
سلام
بعید نیست اما به جای گشتن وبلاگ دنبال حل مشکلات باش و به زندگی کامل فکر کن.
دست و پاشلفتی چیه پسرم دست و پا چلفتی درسته ناراحت نباش کار خوبی نکرده باهاتون این برخورد و کرده ولی شما به دل نگیر البته بعضی وقتا زیاد هم مظلوم بودن خوب نیست یه موقعهایی لازمه که هر ادمی به طرف مقابلش بفهمونه که باید حریم و حد و حدود خودش و بدونه
پاسخ:
اوهومممممم
دلت نسوزه فرش فدای سرم.
مال دنیابرای منه نه منبرای مال دنیا
این مطلب وبه همسرگرام بااصل الگو وصحبت اموزش بدهید .
اینم کاری داره؟
پاسخ:
نهههه
خوب نیست تو این شرایط  یعنی وقتی ناراحتیم  طرفمون رو تحقیر کنیم!

من تو این مواقع فقط سکوت میکنم!
قبلا دادو بیداد راه مینداختم که مثلا چرا حواستو جمع نکردی ..  ولی الان فقط با یک نگاه که نشون دهنده ی نهایت ناراحتیمه بهش خیره میشم و بعدم از پیشش میرم تو اتاق و تا چندساعت اصن باش حرف نمیزنم!

...
سلام . 
درود  بر پروفسور حسابی 

دست و پا شلفتی ؟؟؟ 
پروفسور حسابی همیشه به من میگفت دست و پا چلفتی .. 
کداام درست است آیاااااا ؟؟؟ 
پاسخ:
به به سلام سر و کله تون پیدا شد.
شما پرفسوری
دقیقا چه انتظاری داشتید از همسر.فرشی که ی قسمتش سوخته با فرشی که کلا پاره شده هیچ فرقی نداره.خانومها هم که به وسایل خونه حساسند.حالا اون طفلکی هیچی نگفته فقط داد زده.من اگه بودم داد نمیزدم.فرش رو برمیداشتم میبردم مینداختم تو کوچه بعدش خوشحال و خندان مینشستم سر غذا خوردنمون که ی مدت بدون قالی زندگی کنیم که همسرجان یاد بگیره تو این دوره و زمونه جای اینجور سوتی دادنها نیست.
ی پیرهن با فرش خیلی فرق داره.
پاسخ:
بله سوتی های خودتون مهم نیست اما یه سوختگی جزئی ....
ظاهرا همسرجان شما هم باید یک رنجنامه بزنه.
درست نیست جوابتون رو بدم چون اینجا کامنت باکس صاحب وبه. اما شما هم کامنتتون خیلیها رو نواخته و بد حرف زدید با اجازه و ضمن  عذر خواهی از مرد تنهای عزیز و  از همه  واسه تندی لحنم ولی ایشون کامنتشون خیلی توهین آمیز بود.
عجب کمالات و معرفتی ازتون ساطع میشه! خدا رو شکر که اون خانومای خونه دار "نون" شما رو نمیخورند لباسهای شما رو هم نپوشیدند! کار خونه و بچه داری و همسری و مادری یه کار تمام وقته و کسی که بتونه یه خونه آروم بسازه هزار بار میرزه به اونی که هم بیرون کار میکنه و هم مثلا خونه داری و از هردوشون هم می مونه و مثل شما از عالم و آدم طلبکاره. اگه یکی واسه کار نکردنش طلبکاره شما هم طلبکاری واسه کارت.   دلم میسوزه واسه کسی که شما "نونوشو" میدید با این همه تنگ نظری! اگه دوست نداری کار نکن اگه هم مجبوری کار کنی منتش رو سر بقیه نذار. من هم شاغل بودم والان مدتیه کار نمیکنم ولی هرگز قضاوتم مثل شما نبوده.  "کلثوم و کبری" هم اگه چیزی میگند وحی منزل که نیست شنونده باید عاقل باشه اگه راهکار خوبی بود چرا که نه استفاده هم میکنه. 
۲۴ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۰۳ بهار(فرصت دوباره آفتاب)
به قول اون دوست همه ما عصبی هستیم... واقعا گاهی نمی دونم چرا اینطوری میشه! گاه فکر می کنم طلسم شدم خیلی تلاش می کنم اونطوری نباشه از نکات تغذیه ای بگیر تا تمرین تنفس...
دیروز هم یه برنامه ای تو تلویزیون برای آدمهای عصبی یه نسخه ای پیچید از این قرار 25 گرم تخم خرفه را دم کنید و بنوشید کارشناس می گفت موثره
سلام...
خوش به حال خانومتون...هروقت شوهرجان من خرابکاری میکنه،منه بیچاره میگم اشکال نداره فدای سرت قضاوبلا بود.اما چشمتون روز بد نبینه.مقصر اول وآخر بازخودمم.میگه:چی رو اشکال نداره.اگه توانجام میدادی اینطور نمیشد.جای زن و مرد تواین دوره زمونه عوض شده.اینکارازنونه است.مردوچه به اینکارا و....کلی غر دیگه که منم اون موقع از کوره در میرمو بحث بالا میگیره.ولی یه نتیجه اخلاقی خوب میشه از خانومت گرفت.ازاین به بعد من اول شروع کنم به غرزدن تا اون دیگه خیال غر زدن به سرش نزنه.مرسی همچین پستی گذاشتین.ماهم یه چیزایی ازسرکار همسر شمایاد میگیریم
پاسخ:
سلام
عه بد آموزی شد که؟
خسته نباشید (نیشخند)
پاسخ:
درمونده نباشی.
نیشخند برا چی بود دیگه!!!!!

سلام .خطاب به بانو بی نظیر’شما واقعا در زمینه رعایت ادب ،احترام به سایر افراد کامنت گذارو عزت نفس بی نظیر هستید خانوم و قلمتون گواه این اسم مستعار با مسماست .اگر اینقدر کار کردن به اقصی نقاط روحتون فشار میاره خوب کار نفرمایید .فقط شما نیستین که شاغلید و اگه خطابتون فقط به صاحب وبلاگ نبود نظر شخصیتون بود و.صد البته محترم و لحن کلثوم ننه ای تون.هم برای بقیه مهم نبود ولی جون کلی قضاوت فرمودید منجر به عکس العمل شد .ضمنا شما خودتون هم بانو هستین و جالبه که از اخلاق زنانه به عنوان یک  واژه توهین امیز استفاده کردین خانم محترم اگر کسی اینجا نظری میده به صرف کمک فکری به یک دوست هست نه جیز دیگه حالا شما از جه حرارتی جنین ملتهب شدین خدا میدونه!!!
سلام خوبین، ای کاش همیشه دو طرف بگذرن از اشتباهات نه یک طرفه
پاسخ:
سلام
ممنون. واقعااااا
همه ی حرفهای لازم را به همسر  زدید.ایشالا تجربه شه برای دفعه ی بعد

مرد تنهای عزیز     همه ی ما تا حدی عصبی هستیم ولی همسر شما خیلی عصبی هستند......شما با آرامشتون دارید بهش میدون میدید

هرچند که میدونم 
همونطور که آروم شدن برای همسر شما سخته
تندمزاجی هم برای شما هم سخته

ولی شما   بچه شون که نیستید باهاتون دعوا کنند.شما همسر هستید.نور چشم و تاج سر!!!
پاسخ:
بعلهههههه
سلام خوبید؟ درکت میکنم بابای منم همچین کاری کرد مامان کلی دعواش کرد و تحقیرها منم رفتم واسه بابام گریه کردم خیلی هم گریه کردم بچه بودم الانم که بزرگ شدم متاهل شدم هنوز هرچی یادم میاد که بابا تحقیر شده گریه ام میگیره ...درکت میکنم.
پاسخ:
سلام
ممنون. خوشحالم فرزند دومم دختره.(الهی بابا فداش بشه)
البته ازنظر من این متن داخلش هیچ اندوه و ناراحتی وناخوشی برای شما نداشت
که بعدا بخواید درباره ی خوشی ها بنویسید
پاسخ:
اوهومممممم
منم از توهین و تحقیر متنفرم و هیچکسی رو توی زندگیم اگاهانه تحقیر نکردم
وااااای من چقدر وبلاگتونو دوست دارم ........
پاسخ:
وبلاگ خودتونه.
وایی حسابی خرابکاری کردینااا
پاسخ:
نه خیر خیلی هم خرابکاری نشده.
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۰۸ گلناز ( مادرانه های یک مادر حساس)
سلام . چی بگم والا . چقدر من و همسرتون تو این زمینه مشابه ایم . با این تفاوت که وقتی من خرابکاری کنم خیلی خودم رو ملامت می کنم و غصه می خورم ولی همسرم چیزی نمی گه .  اما وقتی آقای همسر مرتکب خرابکاری می شن من خیلی غر می زنم سرشون . چون خودش بی خیاله . حالا اگه بچه ها چیزی رو داغون کنند هیچ کاری نمی کنم نه خودم رو ملامت می کنم نه غر می زنم سر کسی فقط با خودم می گم هر کی هندونه می خوره پای لرزشم وای می ایسته .
دیگه اینکه آفرین بر شما که فکر دیگران هم هستید .
پاسخ:
سلام
علت هر چی هم باشه کارتون درست نیست.
مریم خانوم....نکنه باسرزنش قبل از اتفاق موافقید.مثل  اون کوزه گر؟
سلام دوست عزیز
من میگم شما یه مدت بیشتر بهش محبت کن و هواش و نگه دار ببین چی میشه؟

به نظرم کار درستی نیست همش توی وبلاگ همسرتونو فردی قدرنشناس و غرغرو و ...معرفی میکنید، حتی اگه اینطور هم باشه که بعید میدونم بازم کارتون توجیه اخلاقی نداره،به نظرم سعی کنید بیشتر خوبیهاشو ببینید تا اشتباهاتشو.

هر زندگی لحظات تلخ و شیرین زیاد داره، اگه انقد براتون تحملش سخت بوده که پناه آوردین به اینجا چرا باهاش زندگی کردین و دوتا بچه ازش دارین؟ اصلا با عقل جور در نمیاد، کمی به اصلاح خودتون هم فکر کنید لطفا، انقد هم مظلوم نمایی نکن!!!

فکر می کنم شما اگه به جای اون مدرک دکترایی که داری می گیری بشینی  نظرات کلثوم خانم و کبری خانم رو جمع کنی زندگیت بهتر می شه ، کما اینکه داری همین کارم می کنی؟
مرد حسابی، ما خانم های شاغل متاهل حسرت این خانم های خونه دار را می خوریم که خوب ( و مفت) می خورن، خوب می پوشن و همیشه از شوهراشون طلبکارن. اون قدر ما تا بوق... کار می کنیم و .....
بهتر اینه که ما از خانم شما یاد بگیریم و شما هم از هم جنس های خودتون
این قدر هم سر کوچه نشین با این زن و منا هم خیلی دهمخور نشو
اخلاق زنامه پیدا کردی ها؟
از من گفتن بود آقای دکتر آینده
سلام آقای مدیر...ممنون که مادرجون رو یاد کردین ودعا میکنین.
دیروزحاج خانوم ساره متن زیر رو نوشتن دادن به من تابراتون بفرستم.یادم رفت،الان انجامش  میدم.مثل اینکه قبلا قول داده بودن دلیل انتخاب اسم ساره رو براتون بگن:
ان ابراهیم(ع)شکی الی الله مایلقی من سوءخلق ساره
ابراهیم(ع)ازبداخلاقی همسرش ساره(که ظاهرا زن بسیارغرغرویی بود)به خدا شکایت کرد.
فاوحی الله تعالی الیه:انمامثل المراه مثل ضلع المعوج،ان اقمته کسرته،وان ترکته استمتعت به .اصبرعلیها!!
پس خدادرجواب به او وحی کرد:شباهت زن بد خلق به مانند دنده ای کج است.هرگاه بخواهی آن را درست کنی،میشکند واگر درست کردنش را ترک کنی(وکاری به کجی آن نداشته باشی) از آن بهره مند خواهی شد.پس او(ساره)راتحمل کن

پاسخ:
سلام عروس خانم
سلام ما رو برسونید و بگید جویای حالشون هستیم و دعا گوییم.
نکته ظریف و جالبی بود.
من خودم اصلا با سرزنش بعد اتفاق موافق نیستم چون دیگه پیش اومده ولی جناب مدیر شما هم کم از خانومتون و همسر جان من ندارید آ واسه یه پیرهن یادتون هست چ کردید
پاسخ:
از دست شما؟؟؟
چکار کردم برای پیراهن؟؟؟؟؟؟؟؟ هیچی نگفتم الا اینکه گفتن دیگه مراقب باش عب نداره.
گریه؟! واسه فرش؟! یعنی اینقدر براش مهم بوده و اذیتش کرده سوختن فرش؟؟ شاید از جای دیگه ای دلش پر بوده!
خواهشا این مدل رفتاری توصیه فاطمه خانومو بزارید واسه بعد فارغ شدنش! حتی اگه نرمی نشون دادن الان به ضرر رابطه تونم باشه ولی به خاطر نی نی نهایت مراعاتو بکنید. الان وقت اینجور کارا نیست. کنار سختی هایی که اون مادر واسه بارداری و درد سخت زایمان و... می کشه این مراعات ها هم پدری کردن شماست دیگه! اجرتونم با خدا.
پاسخ:
سلام
نه فقط برای همین بود. قبلش سرحال بود.
چشمممم
سلام .این زندگی شما صد ساله اولش سخته یه قرن تحمل کنین درست میشه غصه نخورین!!!!
پاسخ:
سلام
واقعا؟؟؟؟
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۵۳ فاطمه دارست
بیچاره نی نی چه گیری افتاده ......گریه خوب نیست براش غصه میخوره :(
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۱۶ فاطمه دارست
مرد تنهااااااااااااااااااااااااااااااااا باید همه این کاراشونو بهشون میگفتی گم کردن حلقه و................... اینطوری مطلبو درک میکردن......
مثلا من یه خواهر دارم که خیلیییییییییییییییییییییییییییییی بهش غر میزنم اونم هیچی نمیگه و من وقتی سکوتشو میبینم ناخوداگاه به حرفام شدت میدم دیروز برای اولین بار عین خودم باهام رفتار کرد و تندو تیز جوابمو داد ....باور کنید دیگه تصمیم گرفتم اینجوری نباشم شما فکر میکنید باسکوتتون کار بزرگی کردید.....
پاسخ:
اوهومممممممممممم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">