رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

قربانی حسادت و غرور و خودخواهی

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۴۲ ق.ظ

با سلام
طاعات همگی قبول
یکی از ضربه هایی که ما در زندگی می خوریم این هست که مشکلات بیرون منزل رو به منزل وارد می کنیم و اون رو با دعوا با زن و بچه می خوایم تخلیه کنیم.
یا اینکه با دیگران مشکل داریم تو زندگی باید سر همسر و بچه خالی کنیم و این ضربه بزرگی به زندگی میزنه.
سرکار همسر با جاری و مادر شوهر و خواهر شوهر و حتی مادر خودش و ... مشکل داره و همیشه با اینها درگیر هست و متاسفانه تقاص اون رو من و آقا زاده باید بدیم چون فقط ماییم که بد اخلاقی ها و عصبانیت هاش رو تحمل می کنیم و به هر بهانه ای باید دعوا درست کنه تا شاید خودش رو آروم و تخلیه کنه و ما قربانی این اخلاق بد هستیم.
واقعا خدا رو خوش میاد که بخاطر اینگونه رفتارهای خودخواهانه خانم ها که شاید خیلی ها با افتخار بیان بگن ما هم همینطور هستیم،زندگی رو به فرزند و همسر تلخ کنیم؟
ما چه گناهی کردیم که باید قربانی حسادت و غرور و خودخواهی شماها شویم؟

پ.ن : برنامه ماه عسل دو روز پیش رو من ندیدم اما خانمی بوده که فلج کامل بوده و تنها از ناحیه گردن به بالا سالم بوده اما همسرش با این حال عاشقش بوده و رهاش نکرده و تحمل کرده و می کنه.
سب که افطار رسیدم طبق معمول نه از افطاری خبری بود و نه شام خوب و سرکار همسر برنامه رو تعریف کردند و شروع به دعوا و غرر زدن کرد که یاد بگیر و تو کجا و اون کجا و ....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۰
مرد تنها

نظرات  (۲۸)

سلام من شما رو درک میکنم خیلی دلم گرفت و بیشتر دلم برای خودم سوخت که چقدر تنهام حتی غر هم نمیزنم که چرا شوهرم با من سرده چرا مادرش پدرش ناراحتم میکنن ...حتی غر نزدم وقتی پدرش قصد اذیت کردنم داشت و شوهرم ازم حمایت نکرد حتی هیچوقت ناراحتیم رو بروز ندادم 5 سال گذشت نگفتم عزیزم من اذیت میشم تو این خونه خیلی امکانات نداره و هیچوقت تحقیر شدنم جلو دیگران رو بیان نکردم براش نگفتم چقدر دلم میخواست منم مثه هم عروسم باشم البته نمیگم شوهرم بده چون دوسش دارم اما کاش یه ذره اونم دوسم داشت دلمو نمیشکست نمیزاشت تو دلم حسرت حس عشق بمونه ...چیزی ازش جز اینکه حس کنم دوسم داره نمیخوام و با همه دنیا میجنگم تمام بدیا رو به جون میخرم و لال میشم اگه دستمو بگیره یا ببوسیم نه از رو وظیفه از روی عشق محبت ...کاش غر میزدم و تو دلم نمیریختم تا نشکنه. ..کاش میفهمید وقتی میدونم چرا سرده و ساکتم از این که دوسش دارم نه از اینکه زرنگ و کارش بی نقص انجام داده که من نفهمم...
پاسخ:
سلام
هیچ موقعه خوب گفتن بد نیست.
بد گفتن و بد غرر زدنه که باعث مشکلات میشه.
ی در میون متن هاتون ر خوندم
مدام میگید اون اینطوره خونوادش این طورن
من خوبم خونوادم خوبن تحصیل کرده اند
شما کلا فرضتون ر گذاشتید که همه این بداخلاقی ها ناشی از عقبه ایشونه
کلا به ی اصل اعتقاد دارم اینکه نمیشه کسی صفر یا 100 مقصر باشه و حتما بخشی از این ماجرا به شما برمیگرده که کل این وب ر تا این جایی که گشتم مطلبی مبنی بر اینکه بگید خوب اره این جای کار تقصیر من بود ندیدم.
برای خانومتون ای کاش میتونستید ی افقی ر تعریف کنید که خودش و شما ر در اولویت بذاره و بنابراین بتونه جلوی سرکوفت خونواده ها بایسته
شاید اگر عقده حقارتی (ببخشید که اینطور میگم) هست شما ناسلامتی دکتر این مملکت هستید باید بتونید ریشش ر پیدا کنید درمان کنید.
ی کار زمان بره حوصله میخواد ولی باور کنید با وجود 2 تا بچه از درس و پروپوزال و رساله و دفاع و این حرفها مهم تره
فردا روز اگر رفتید تو دانشگاه مشغول شدید شرایط خیلی خیلی براتون سخت میشه
تقوا هم هر چه قدر داشته باشید باز شرایط سخته و فقط به پشتوانه ی خونواده پر ارامش میتونید ایفای وظیفه کنید







پاسخ:
نه آخرین پست رو هم بخونید.
خیلی از کارها رو کردم نتیجه نمیده چکار کنم.
سلام

جالبه غر هایی که میزنید
این خانومی که ترسیم کردید با من خصوصیات مشترکی داره
من هم دل خوشی از فک و فامیل همسر ندارم
من هم خیلی وقتا حال و حوصله مرتب کردن خونه ر ندارم
من هم خیلی وقتا حوصله غذا پختن ندارم
و ...
اما از اولش که این طوری نبودم
وقتی زندگی تکراری میشه اونوقت حال و حوصله هیچی ر نداری
شما سرت تو درس و بحثه زندگیت هدفمنده به اینده امیدواری
کلی هدف و انگیزه و حالا همسرت هم بخشی از زندگی شماس
اما ایشون همه دنیاش محدود شده به خونه و فامیل و ...

کلا نظر من اینه که اگر میخوای همسرت همسری کنه باید مثل ی باغبون بهش برسی تا عطر و بوش ر نثارت کنه
هر گلی هم ی جور رسیدگی میخواد
توی این مسیر 8 سال زندگی مشترک دنبال دلیل این بد اخلاقی ها بگردید
-نمیشه هم همیشه ایشون ر متهم کرد


پاسخ:
مشکل ایشون بیشتر با بقیه و گذشته اش است و الا همه چی حل بود.
خانم شما مریضند. .نمی دونید چقدر مریضی روحی از صدتا مریضی جسمی بدتره.وحشتناکه.اما به چشم کسی نمیاد منظورم اصلا شما نیستید اصلا.شما اینجور که از وبلاگتون مشخصه همه تلاشتون رو برای زنتون کردید .امیدوارم خدا به دلش بندازه که اراده کنه برای درمان .براتون شب قدر دعا می کنم
پرسیدید اگه پیداش کنم چی کا میکنم
خب اگه پیداش کنم دوباره ،اول دلیل کارامو براش توضیح میدم 
میگم چرا رفتم و ازدواج کردم میگم  که چه اتفاقای تو زندگیم اوفتاد که اون بی خبر موند ومن هیچ وقت بهش نگفتم
میگم که حلالم کنه 
میگم که پشیمونم یه تارموش به همه وجود شوهرم می ارزه
میگم که چقد دوسش دارم که حتی وقتی تو بغل شوهرمم به اون فک میکنم واز خودم بدم میاد   چقد دلم براش تنگه .................
حالا همجینم خوشبخت نیست بیجاره اما خوب یه کاریش میکنه .یعنی کدوم خانم و اقایی هست که بعد ازدواج از ته دل فکر کنه خوشبخته؟همیشه یه جیزایی کمه اقای متاهل اگه واقعا دلتون نمیخواد از بانو جدا بشین پس اصلا اصلا سخت نگیرین حالا که همینه که هست حداقل یه دلخوشیای کوجولو کوجولو برای خودتون پیدا کنین مثلا یه گروه همسن و سال که باهم کوه یا بیلیارد یا سفرهای یه روزه برین.البته این نظر من بود والا صلاح مملکت خویش خسروان دانند
جدا؟؟؟؟!!!!! اینقدر مبهم حرف زدم!
منظورم این بود که همون طور که اون خانوم به خاطر مشکلات جسمی نمی تونسته اخلاق خوبی داشته باشه و شما که از دور نگاه می کنید می تونید این رو درک کنید ولی مسلما واسه اون آقا تحملش خیلی سخت بوده! پس شما هم که می دونید خیلی از مشکلات خانومتون ناشی از شرایط بد کودکی ش بوده و دست خودش نبوده خب مردونگی کنید و درکش کنید! درسته بهتون سنگین اومده خانومتون گفته از اون یاد بگیر! ولی واقعا اون بنده خدا آدم با گذشتی بود و می تونیم خیلی چیزا ازش یاد بگیریم!
من که سعی کردم ازش یاد بگیرم و تو ذهنم نگه دارم اون برنامه رو!
هنوزم دارم مبهم حرف می زنم؟؟؟!!!!
پاسخ:
نمیدونم شاید اشکال از من بود نفهمیدم.
بله اگه درک نمیکردم که الان وضعیت اینطور نبود.هر چند شرایط اینها با هم خیلی فرق داره.
نه اینبار خوب بود.

جناب اقای  متاهل خوبه به زندگیت متعهد هم باشی
میگی من متدینم دینت گفته بیای بشینی و غیبت زنت رو بکنی و چند نفر ادم رو دور خودت جمع کنی که اونا هم بگن راست میگی زنت بده وای وای وای بمیرم
برو به زندگیت برس به زنت که حاملست به پسرت ببین کجا واسش کم گذاشتی که اینجوری شده میخوای واسه گناهی که میکنی دلیل بیاری

وقتی غم داره غمخوارش شو  چند ماهه چسبیدی به نت کنارش نیستی ازش دوری  زندگیت واگذاشتی حتی بهش نمیگی چی ازش میخوای  گفتی و نکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینجا اومدی میگی من ماهم مظلومم بمیرن دخترا  واسه مظلومیتت واسه تنهاییت حالم از اینجور مردا به هم میخوره چندشم میشه
اگه زنا میان و میگن تو خونه مشکل داریم یکی از همین شماها میان چتر میشین رو زندگیش که نجاتش بدین و بدتر بدبختش میکنید از زندگی سردش میکنید شک ندارم یه ریگی تو کفشت هست
شرمنده یه سوال داشتم؟؟؟شاید بهتون بر بخوره ولی مجبورم بپرسم!!!شما تو رفتار خودتون اصلا مشکلی نمیبینید؟؟؟آخه از اول تا آخر وبلاگتون از بدیا همسرتون فقط میگید
پاسخ:
سلام
نه سوال خوبیه. اما بزارید امروز فردا که حوصله داشتم تو یه پست کامل جواب بدم.

سلام
عباداتتون قبول باشه ان شاالله
جسارتا نظر خانوم یک خواهر که البته خودتون هم بارها ذکر کرده بودین رو با پاسختون به خانوم رز بزارین رو هم!
اون آقا احسان جدا خیلی مرد بود!
البته خداروشکر که قبل از اینکه به همسرجان بگم یاد بگیر و اینها تو دل خودم حلش کردم و گفتم هنر احسان بودنه! تو هم می خوای هنر کنی مثل اون آقا باش و با کمبود ها و بدی های همسرت بساز و عاشق باش! توقع بی توقع!
التماس دعا
پاسخ:
سلام
من از این نظر شما هیچی متوجه نشدم. شاید تاثیر روزه داریه.

سلام این بار دومه من یرای شما نظر میذارم نمیدونم سری قبل چی شد اشکال از فرستنده بود یا گیرنده که نظراتم بین بقیه نبود منو همسر باهم وبلاگ شما رو به صورت تصادفی خوندیم خلاصه گویا دو مورد از حرفهای شما درد دل ایشون بود که روش نشده بود بگه مام کوشیدیم برای رفع انها.اقا حالا از اول ماه رمضون به محض برخورد با اون دو مورد مبالغی شادی میکنه و با صدای بلند شما رو دعا میکنه میخنده.دعاشم اینه:اقای متاهل الهی از جایی که فکرشو نمیکنی یه خبر خیلی خوب بهت برسه!!!!!بعدم از ته جگر میگه اممممین .اخه شما مردا چقدر هوای همو دارین .
پاسخ:
سلام
از طرف ما بر گونه های مبارک این آقای همسر خوشبخت بوسه ای بزنید.

شما فقط یه ادم هرزه اید متاسفم براتون  کسی که میاد اینجا تمام زندگیش رو میرزه رو دایره و هی دم به ساعت میگه زن من بد زن من بد بعدش تا ساعت 3 صبح پشت نت میشینه و همین الان هم پشت نته
ببینم چند تا دوست دختر و دوست زن اینجا پیدا کردی چقدر عزیزم و جونم نثارت میکنن  فقط بلدی بشینی بد همسرت رو بگی بدون اینکه هیچ تلاشی بکنی واسه زندگیت هیچکدوم از اینایی که اینجان حرفای خانومتون رو نشنیدن همه فک میکنن شما تو دام یه غول بی شاخ و دم گرفتار شدین
متاسفم برای شما و تمام مردای بی غیرت که میان تمام زندگیشون رو میریزن رو گود
سلام آقای مدیر احوالتون خوبه؟ من هنوز هم میام و هر پستی که میزارید می خونم شاید نظر نزارم وای می خونمتون با اینکه ناراحت میشم از اینکه زجر می کشید ولی صبوریتون ستودنیست. من یه چیز به ذهنم میرسه و اینکه نه شما بلکه همه مردها از اینکه زنشون غر بزنه و ناراحت باشه و اخم کنه و داد بزنه ناراحت میشن ولی از طرفه دیگه زنها هم وقتی دارن مثلا به خاطره رفتار مادرشوهر یا خواهر شوهر یا ... غر میزنند اصلا اینطور نیست که شما رو مسبب رفتارهای مثلا بدد اونها بدونن فقط میخوان ناراحتیشون رو به زبون بیارن و چون بجز اون بچه و شوهر بیچاره کس دیکگه ای دم دستشون نیست اونها رو غر بارون می کنند شما از حساسیتتون کم کنید تا خودتون کمتر اذیت بشید و اصلا جوابشو ندین یا اینکه یه بار امتحانی جایی که مثلا اونا مقصرند شما بگین حق با توئه ببینید واکنشش چیه آرومتر میشه ارگر آرومتر میشه همیشه بگین آره درکت می کنم آره حق با توئه شاید دیگه نیاد غر بزنه ... ولی شما مردها هم یه زن سرزنده و شاد دوست دارید نمونش رو که خودم تو خونه دارم چند روزه مریضم و شوهرم همش میگه کی خوب میشی ؟تو اینجوری هستی حال منم بد میشه و هی منو میبره دکتر که زود خوب شم چون نمیتونه ببینه من ناراحتم و درد دارم و خوابیدم و خونه نامرتبه و ...  امیدوارم  شرایط زندگیتون هر چه زودتر بهتر و بهتر بشه .
پاسخ:
سلام
ممنونم حوبم شکر خدا
خیلی موقعه ما رو مسبب میدونند.
بر فرض اینطور هم نیست غرر زدن حدی داره هفته ای یه بار یا هر چند مدت یه بار نه که تقریبا هر روز اینطور باشه یا یک روز درمیان و اونم انقدر غرر بزنه که آدم سردرد بگیره و به دعوا و نامزدی و ... بکشه.


قسمت هایی از وبلاگتون رو خوندم. برام سواله که چرا تا الان جدا نشدین؟ به نظر من ضربه ای که خودتون و فرزند و حتی خانمتون از طلاق میخورید خیلی کمتر از ضربه ای هست که از ادامه این زندگی میخورید. اگر علت خیلی از رفتار های خانمتون خانواده و والدین باشن مطمئن باشید آینده بچتون هم مثل مادرش خواهد بود. بخاطر بچه و کسی که در آیندهممیخواد باهاش زندگی کنه این زندگی رو تموم کنید اگر براش راه حلی پیدا نمی کنید
سلام 
شما اون برنامه رو ندیدید و خانمتون براتون تعریف کرده اخه در جواب یکی از کامنتا گفتید اون اگه اخلاقش خوب بشه بیشتر از اون اقا عاشقش میشید ولی درحالیکه همسره فلج اون اقا چندبار مکررا اعلام کرد که من خیلییییی بدم اوایل خیلی فحش میدادم به خاطره وضعیتم خیلی بدرفتاری میکردم و هنوز هم همینطورم ولی احسان(شوهرش)خیلی درکم میکنه خیلی خوبه خیلی مهربونه و........
خلاصه کلام اینکه اگه ادم عاشق طرف باشه همه چیشو به جون میخره و عشقم که زورکی نیست باید از ته دل بخوایش
من هدفم جانبداری از کسی نیست فقط نظرمو گفتم
پاسخ:
با سلام
بله بعد از فلج شدن بد رفتار شدن و علت این اخلاق بدشون وضعیت جسمانیش بوده که حق داشته.
اگر مرد در این وضعیت همسرش رو تنها بزاره اون دیگه مرد نیست.

واه !!!!!!!!!!!خدامرگم بده همینجوری صاف صاف وایسادوتوهیچی نگفتی؟مگه زبونتو بیرون جامیذاری؟خداراشکرکه من مردنیستم.
من که اصلا خانوم شما رو درک نمیکنم...خیلیا اینجورین...متاسفانه
قالب نو مبارک اینجا هم که شکلکی نیست که بذاریم به نوشته هامون روح بده 
سلام
طاعات و عباداتتون قبول.مدتیه که مطالبتون رو می خونم.گاهی نگران میشم که نکنه شوهر منم فکرهای شما رو بکنه.اشپزی من خیلی خوب نیست ولی واقعا تلاشم رو می کنم.درسته که با تکرار و تمرین بهتر میشه ولی اشپزی هم یک هنره.یه کسایی استعدادش رو دارن و یه کسایی ندارن.شاید واقعا نمیتونه.ان شااله که بعد از بارداریش اخلاقش بهتر بشه.در ضمن من فکر می کنم اگر از جاریش دور بشه مسایلتون کمتر بشه.وقتی یه زن رو یه نفر حساس بشه.نسبت به اون شخص به شدت بی منطق میشه.شاید کمی فاصله کمکش کنه.اطمینان داشته باشید که اون خیلی بیشتر از شما رنج میبره.







یه نکته دیگه:همسر من مرد فوق العاده ارومیه اما هیچ صحبتی رو راجع به خانواده اش قبول نمیکنه و عکس العمل نشون میده.اوایل خیلی ناراحت میشدم اما به مرور یاد گرفتم که خودم مسایلم رو باهاشون حل کنم که این کار بهبهبود روابطمون و مشخص شدن حریم هامون کمک کرد.
سلام
این ماه عسل هم شورشودراورده که چی هرچی بدبخت وبیچاره هست جمع میکنه میاد که چی بشه به جای اینکه هزینه خرج این برنامه کنن پول بدن مشکلشونو حل کنن والا مادر بیچاره من خودش به خاطر فوت پدرم خیلی غمگین وناراحته هرشب میاد نگاه میکنه وگریه میکنه هرچی هم بهش میگیم نگاه نکن بازم میبینه
راست باشه زنت افطار درست نمیکنه اخه به چه دلیل؟!
درضمن اون وبلاگ قبلی طرحش شیک تر وغمناک تر بود این طرح شاده و واسه ادمای شاده
فورا گفتی به توچه نه؟!
بعدش بابا یه بار افطار بری بیرون تنهایی بعدش بگی از این به بعد نپزی میرم بیرون واست درست میکنه ان شالله به امید خدای مهربان وبخشنده امین رب العالمین!


پاسخ:
نه برنامه خوبیه
کی جرأت داره به شما بگه به توچه؟؟؟؟

تا حدودی میتونم خانم تون درک کنم.بعضی وقتا شرایط یه جوری میشه که از نظر همه بد همیشی حتی مادرت.همه اعصابت خورد میکن اینا باعث میشه نتونی به شوهرت محبت کنی .کاش میشد رفت و امدش با بقیه محدودتر کنه .شاید اینجوری آرامشش بیشتر بشه
سلاااااااام و صد درود.....
واقعا باید قبول باشن این طاعات..من ک اگه نرم بهشت همونجا خودمو میکشم:(((((((
عمو ی چیزی بگم هوشم میگه شما بیش از حد خوب و مهربونی و هیچ وقت ب خانومت عصبانی نمیشی واسه همین اونم دیده کاریش نداری تجدید نظر نمیکنه تو رفتارش چون میدونه همچنان نازش خریدار داره...باباگاهی اوقات ی کوچولو توپ وتشر بزنی بد نیستا....بچه هازدن نتیجه گرفتن...
من دیدم برنامشو دختره اینقده خوش سر و زبون بود ک نگوووو..شاید واسه همین بوده ک ب پاش مونده پسره...
چرا شام نمیپزه آخه؟؟؟؟؟؟
ببخشید این سوالو از طرف من ازش بپرس حتما ک هدفش از ازدواج چی بوده دقیقا؟؟؟؟؟!!!!!
ایشالا ک امشب دیگه شام مفصله...
راستی قالب جدید بهتره از قبلیه......



پاسخ:
سلام و صد سلام
بعضی موقعه عصبانی میشم بالاخره منم آدمم
نمیدونم هدف بعضی ها چیه! شاید هدفشون بد نیست اما بلد نیستند و اخلاقشون نمیزاره.
کلهم خوش سلیقه هستم.

جرا از اون خونه نمی رید ؟که هم خودت آرامش داشته باشی هم خانمت
پاسخ:
میدونم برم هیچ فرقی نمیکنه و رفتن هم برامون مشکله.
سلام. باورکنید که خانم ها هم می خواهند خوب باشند، می خواهند در چشم همسرشان بهترین و کامل ترین و خوش اخلاق ترین زن دنیا باشند اما مشکل اینجاست که برخی ها نمی توانند.
باور کنید هیچ زنی از اینکه همسرش به او بکوید اخلاقش بد است لذت نمی برد.
این را قبول کنید که وقایع دوران کودکی نقش غیر قابل انکاری روی شخصیت بزرگسالی فرد دارد. قویا به این معتقدم که نوع رفتار پدر در رشد شخصیت دختر بسیار موثر است. دختری که از پدرش احترام، مهربانی عزت ببیند و نزد پدرش کامل، خوب و عزتمند باشد شخصیت سالمی خواهد داشت و در غیر این ثورت مشکلات شخصیتی و هیجانی پیدا خواهد کرد نقش مادر هم مهم است ولی پدر نقش مهم تری دارد.
حدسمی زنم همسرتان در دوران کودکی این مهربانی، توجه، ارزشمندی و عرت را از والدینش و به ویژه پدرش نگرفته است و به نوعی در دوران کودکی این حس را داشته است که نادیده انگاشته شده است و کسی به نیازهای هیجانی، نیاز به محبت، توجه و حمایت او پاسخگو نیست. چنین رتجارب دوران کودکیباعث شکل گیری طرحواره های رها شدگی و نقص شده است و وقتی الان از جانب دیگران مثل مادر شوهر، جاری و ... بی توجهی می بیند این طرحواره های دوران کودکی او دوباره فعال می شود و باعث می شود هیجان های منفی را تجربه کند و با پرخاشگری نسبت به شما این هیجان های منفی اش ا تخلیه کند.
همچنین تجارب دوران کودکی باعث می شود میزان نوروتیسیم فرد بیشتر باشد یعنی آمادگی بیشتری برای تجربه ی هیجان های منفی مثل خشم، افسردگی، اضطراب و ... داشته باشد.
توصیه ی من به شما برادرم این است که این را قبول کنید که تقصیر همسرتان نیست که نمی تواند آن اندازه که می خواهد خوب باشد، باور کنید او بیشتر از شما دارد رنج می برد که نمی تواند مادر و همسرنمونه ای باشد. شما سعس کنید بدون قید و شرط  را بپذیرید و دوستش داشته باشید و مهربانی، پذیرش و احترامی که هیچ گاه در دوران کودکی نداشته است به او هدیه بدهید. 



پاسخ:
سلام
ممنون از نکاتتون.چشم
کاش شوهر من مثل شما باشه.یه فرشته.
اونوقت من و اون میشیم دوتا فرشته که با هم زندگی میکنن.
خودشیفته هم خودتونید :D
سلام وب نو مبارک...عجب این ماه عسلم جریانی شده ها...
میخواستم بگم خیلی ازخانوما این چیزایی که شمامیگید راانجام میدن ولی بخاطراینکه قدردانی ازشون نمیشه خیلی سرخورده میشن.خودمن قربانی این شرایطم وجز سکوت وتحمل راهی نمی بینم.پس ببینید توی هرزندگی یه جای کارمیلنگه.هیچ وقت چهاربند ترازو جورنمیشه.این یک ضرب المثله ..دنیا محل رنج وسختیست ایشالله صدسال دوم درارامش باشیم
شما در جواب خانومتون چی گفتید؟
پاسخ:
گفتم تو اخلاقت خوب بشه من از اون آقا هم بیشتر عاشق میشم.
جهادی که شما با تحمل این شرایط دارید انجام میدید سختتر ازتحمل یه خانومه فلجه
ببخشید البته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">