رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

چیزی رو که خودتون عمل نمی کنید طلب نکنید

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۴۲ ب.ظ

با سلام

متاسفانه روزی نیست که من ظهر بیام و ببینم آشپزخونه تمیزه، غالبا سفره وسط آشپزخونه و کلی نون خورد زمین ریخته شده که راه میری انگار رو زمین مین کاری شده .و همیشه اینطوره ها نه این مدت بارداریشون.

وقتی بهشون تذکر میدم(خیلی محترمانه و با روی خوش) ناراحتم میشه و میگه وظیفه من نیست خودت تمیز کن.

کافیه من یه چیز بخورم و با ظرف و اشغال رو ظرف شویی بزارم کلی نارحت میشند و می گند باید زود تمییز کنی و بشوری اما خودش ظرف های صبح رو تا شب هم نمی شوره و نمیشه بهشون کمتر از گل هم گفت.

امروز داشتم چیزی میخوردم که به من گفت ظرفش رو زود بشوریا گفتم ظرف های صبح و دیشب هنوز مونده چرا به من میرسه باید بشورم ولی خودت عین خیالت نمیاد که بازم گفتن به شما مربوط نیست هر موقعه بخوام می شورم که منم گفتم باشه منم پس مثل خودت عمل میکنم.

دوست ندارم بحث کنم چون متاسفانه اهل منطق نیست فقط خواستم بدونه حواسم هست و کمی به خودش بیاد و همانطور که به من ایراد میگیره کمی هم به کارای خودش فکر کنه.

متاسفانه این اخلاق تو بعضی خانم ها هست که وقتی منطقی باهشون صحبت میکنی بجای پذیرش واکنش بد نشون میدند. بابا نظافت خونه باعث دلگرمی مرد به زندگی میشه و خوبه که زن اهمیت بده.نه اینکه فقط مهمون آمد به فکر تمییزی باشه اونم با عجله و عصبانیت.

یه چیزی هم که جدیدا زن ها یاد گرفتن اینه که میگن ظرف شستن،غذا درست کردن،نظافت خونه و...وظیفه شرعی زن نیست و حتی میتونه پولم بگیره پس طلبکار هم میشند.

اما مرد بیچاره باید صبح بره کار و عصر بیاد و بعد ظرف بشوره و خونه تمییز بکنه و با بچه بازی بکنه و به همسر جان محبت بکنه ، به کارای خودشم برسه ،خوش اخلاق باشه و ...

بعد میگن چرا آمار طلاق داره نجومی بالا میره؟

چرا طلاق عاطفی در 70 درصد زن و شوهر ها وجود داره؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۹
مرد تنها

نظرات  (۴۱)

۰۳ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۳۳ یه دوست از بوشهر
داداش جان. قربون شکلت شما از روز اول زیاد نازش کردی وگرنه با زبون خوش و مهربانی همه کارا را برات انجام میداد.در ضمن هر از گاهی و حتی زمانی که در استراحت هستی و اون روز سرکار نرفتی هم شما باید کمک خانمت کنی . حالا چی میشه یه کمکی بهش کنی قربون شکلت. 
زنامیگن وظیفه شون نیست وپول همومیخوان وطلبکارهم میشن!!واقعاکه !!!!اخه نه که شمامرداسرجمله ی اول قران که اومده اگه میتونیدعدالت رورعایت کنیدچهارتازن بگیرین طلبکارنمیشین!!!!!انقدرهم خوشحال شدین که به بقیه ایه توجه نکردین!!!!همونطورکه شمااینکارو حق خودتون میدونین ماهم حق خودمون میدونیم که بابت اینکاراپول بگیریم .خچبه شمامرداهرچیوبه نفع خودتون تفسیرمیکنین به ماکه میرسه زناطلبکارند!!!خداخودش به ماکمک کنه
پاسخ:
چی بگم!!!
ببخشیدا کلا آقایون (مخصوصا در ایران) خیلی بد یاد گرفتن. هیچ کجای دین اسلام کارهای منزل رو به زن تکلیف نکرده اما تامین مخارج زندگی و همسر به عهده مرده. حتما خودتون اینو میدونید!

گذشته از اون به نظر من شما از اول موفق نشدی خانمت رو به زندگی دلگرم کنی و قلقش رو به دست بیاری
من نمیخوام از عملکرد ایشون دفاع کنم چون شناختی نسبت بهشون ندارم اما خودم وقتایی که از همسرم دلگیرم اصصصصصصلا حال و حوصله کار خونه ندارم. برعکس وقتایی که همسر باهام خوب تا میکنه با عشق براش غذا درست میکنم و حواسم به منظم بودن خونه هست و ...
حتی وقتایی که به هر دلیلی غرغرو و بی حوصله باشم توجه و محبت همسرم میتونه منو از اون حالت بیرون بیاره و حالمو خوب کنه. حالا این که همسر اینجا باید چکار کنه تا حال من عوض بشه دقیقا همون قلق مخصوص هستش که به نظرمن شما درمورد همسرخودتون بدستش نیاوردید

نکته سوم این که شما در جواب نظرات گفتید که از اوایل زندگی مشترکتون مشکلات ایشون شروع شده و به مرور هم بدتر شده.
میتونم بپرسم چرا با این وجود بچه دار شدید اون هم 2تا؟؟؟

آیا شما که با علم به مشکلات همسرتون اقدام به بچه دار شدن کردید در حق اون 2تا ظلم نکردید؟؟ درسته ایشون با تندخویی به بچه هاش ظلم میکنه اما شما هم بعنوان پدر اونها کم مقصر نیستید.
اگر قبل از بچه دار شدن بطور ریشه ای و جدی برای حل مشکلات همسرتون اقدام میکردید از هر لحاظ بهتر نبود؟؟

همسرتون شاغل هستن؟
پاسخ:
مشکل همسرم تنها من نیستم که با محبت و ... حل بشه و کاش اینطور بود.
بچه هم بالاخره باید می اومد و سعی میکنم درست تربیت شوند.
نه خیر شاغل نیست.

سلام. می شه لطفا رمزتون رو برام بفرستید؟ ممنون
سلام.اینکه یه خانم در ماه شاید  دو سه بار دلش نخواد کا کنه موجه است ولی اینکه همیشه اینطور باشه !اینطوری که خودش بیشتر اذیت میشه  شاید مربوط به بارداری باشه   دیروز شبکه ای فیلم یه فیلم نشون میداد مرد خوب زن خوب دلم برای مردهایی که از خانم ها فقط یک مقدار ارامش میخوان سوخت ولی باور کنید شما  مردها هم مقصرید اخه اگه زیادی محبت کنیم  هم دیگه نمیشه جمتون کرد . ایکن خجالت
سلام , تازه با وبلاگتون آشنا شدم , 99.9999999 درصد  همسرتون افسردگی داره و اگه درمان بشه زندگیتون خیلی تغییر میکنه اینو میگم چون تجربه خود منم هست
پاسخ:
سلام
بله درست حدس زدید.اما درمان نمیشه.
بنظر من تنها مشکلی که تو زندگیه شماست اینه که زیادی بهش رو دادی والسلام
....یعنی چی پاشو ظرفارو بشور تو باید کار کنی پول بیاری ...مزخرفه ....میدونی همش من به این موضوع فکر میکنم مردا براچی میرن زن میگیرن خودشون که کار میکنن پول در میارن سرشون درد میکنه باید مارو تحمل کنن....
پاسخ:
پس پایین گفتید که حساسم؟
میگن هر کی زن داره عقل نداره بخاطر همین به دوستانمون که متاهل میشن میگیم تو که عقل داشتی پس چرا زن گرفتی؟
خوب نحوه ب دادن هدیه شونو بگید دیکه
پاسخ:
نحوه؟
رفتیم مغازه خریدیم و اومدیم همین
سلام یه حدیث دیدم گفتم براتون بنویسم :
حضرت امام محمد باقر علیه السلام فرموده اند :
هرکه آزار و اذیت زنان را تحمل کند و بردباری نماید اگرچه در برابر یک سخن ناروا باشد خداوند او را از آتش جهنم آزاد کند بهشت را بر او واجب گرداند در نامه عمل او دویست هزار نیکی بنویسد دویست هزار زشتی از آن محو کند مقام او را دویست هزار درجه بلند نماید و به شماره موهای بدنش عبادت یک سال برای او بنویسد.
مکارم اخلاق طبرسی به نقل از رساله امام سجاد علیه السلام، شرح نراقی

ما باید با خدا معامله کنیم خوش جوابمون رو به بهترین نحو میده باید به خدا توکل کرد
پاسخ:
به به نجمه خانم .سلام و ادب
روایت زیبایی بود ممنون که زحمت کشیدید.
بله معامله باید کرد
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۲۷ المیرااا ( الی پلنگ )
حالااا بر عکس : بعععععععععله  اقای مدیر ..

( واسه ی دوستاای خوشگلم که صبح جمعه ای یه کم بخندن )
به ویژه : مستاانه ی عزیزم .. یه خاانوم متاهل ..و بقیه ..


-هیچ وقت مجبور نیستی به تعدادموهای سرت بری خواستگاری.کافیه فقط یه "بله" کوچولو بگی اونم با هزار منت و ناز و کرشمه.

هیچ موجود دیگه ای مثل تو تا این حد ریزبین و بادقت نیست که در یک نگاه، مارک کفش زری خانم یا مدل موهای اقدس خانم رو بفهمه.

خوب می تونی نقش بازی کنی.

_انقدر زود همه چی رو می گیری که شش سال زودتر از اقایون به تکلیف می رسی.

_بزرگترین پوئن:خیالت از بابت سربازی راحته!.صد سال سیاهم که دانشگاه قبول نشی ککتم نمی گزه.

_در تاریخ جهان به زیرکی معروفی.

بهشتم که زیر پای امثال شماست.

_بیشتر از اقایون عمر می کنی(از لحاظ علمی ثابت شده س..

_سر ابوالهول مجسمه دانش و خرد به شکل زنه.

_با قوس کمرت چه کارا که نمی تونی بکنی.....

_عذر موجه زیاد داری.

_هزار جور مدل خنده ،داری که هر کدوم رو یه موقع تحویل بقیه می دی..

_شاید از طرز کار کامپیوتر یا تکنیک های فوتبال سر در نیاری ولی اگه یه هفته طرف اشپزخونه نری اقایون حتما یه بلایی سرشون می یاد.(توضیح اینکه در چنین مواردی دو حالت وجود داره:1_اقایون خسیس از گشنگی می میرن 2_دست و دلبازاش که غذای حاضری خریدن واسشون خیالی نیست یا ورشکست می شن یا مسموم.)

بلدی چه طوری بدون اینکه زور بازویی لازم داشته باشی روی بقیه رو کم کنی.(با زبونت)

چراغ هیچ خونه ای مرد نیست .. بعععععععله..

و یه چیز دیگه : 

آقاایون بیش از هفت میلیوون عصب دارن , که فقط مااا خانمهاای هنرمند میتونیم هم زمااان ؛ رو هر هفت میلیوون عصب رژه بریم ...

به افتخااار خوودموون ...

ا

پاسخ:
واقعا بعضی ویژگی هاتون جالبه مثل ... بمانددددد
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۰ المیرااا ( الی پلنگ )
چند تا از مزیت هاای مرد بودن : ( صرفا" جهت خنده )

1-اسم هر جک و جونوری رو روی شما نمیگذارند از قبیل آهو ،غزال ، پروانه ، شاپرک
و موارد دیگر که اینجا جاش نیست

2-در عروسی میتونید لباسی رو که بارها به تن کردید رو دوباره بپوشید

3-میتونید هر صد سال یه بار هم موهاتون رو شونه نکنید و بعد بگید مد روزه

4-از ترس اینکه کسی سن شما رو بفهمه شناسنامتون رو قایم نمیکنید

5-مطمئنا استهلاک فک شما به مراتب کمتر است

6- مدل لباس دختر شمسی خانم چشمهاتون رو داخل دهانتون سرنگون نمیکنه

7-در موقع استرس هیچوقت ناخنهای خود را نمیجوید

8-هفته ای دو بار شکست عشقی نمیخورید!

9-لازم نیست از 18 سالگی موهای سرتون رو رنگ کنید چون موهای جوگندمی خیلی هم به شما میآد

10- فقط شما میتونید برید استادیوم

11- خودتون پنچری ماشینتونو میگیرید

12-لازم نیست با قرار دادن انواع جکهای هیدرولیک و غیر هیدرولیک در پاشنه کفش قدتون رو افزایش بدید

13- میتونید تمام روز بادوستانتون برید کوه و وقتی برمیگردید خونه برای خانمتون تعریف کنید که چه روز پرکاری داشتید..

زنده بااااد آقاای مدیر..


پاسخ:
این یک هزارم مزیت ما مرد ها بود.
سلااام اقاای مدیر..
صبح آدینه به شاادی قرررربااان ..
آقاای مدیر ؟؟؟
عجب جوااب کووبنده ای دادین به این خاانوم یااس ..
الااان اینجاا دقیقاا هدف کیه ؟؟؟
مثلااا هر کی 16 تاا بچه بیااره ؛ ظرفیتش هم 16 براابر میشه ؟؟
من چراا فکر میکنم باا من بودین ؟؟؟
سریع تر پرتقاال فرووشو پیداا کنید .
چون اینطوری خمپااره یه جاا میره ؛ ترکش هااش صد جاا ..
یکی شم اومده اینوری ..

پاسخ:
سلام المیرا خانم
هدف خانم های امروزی هستند که فقط به فکر یکی دو تا بچه هستند. شما هم ان شالله یه تجدید نظری میکنید.
نه منظورم این بود که اگه حال و حوصله بچه داره و عصباب خوبی داره بیاره.
نه منظورم شما نبودی و کلی گفتم.
هر کی با المیرا در افتاد ور افتاد.
سلام من اولین باره میام اینجا

برام جالبه که دیدگاه های یک مرد رو بخونم 

ممنون که مینویسید
پاسخ:
سلام
خوش اومدید.
مرد تنها سلام.میگم من یه سوالی دارم؟آیا از اول ازدواج همسرتون به همین صورت رفتار میکرد؟در مورد امور خانه داری؟در دوران عقد از نظر عواطف چطوری باهاتون رفتار میکردن؟
پاسخ:
سلام
بله از اول همینطور بود اما کمتر و روز به روز بیشتر شد. خب طبیعیه اول ازدواج سعی کنه خودش رو خوب نشون بده.
بسیار سرد بودن و اهل معاشقه و ... نبودند.

نمیدونم چرا یکم سخت باور حرفاتون

اخه مگه شما جذبه نداری مردونگی نداری غرور نداری که خانمت اینجوری ازت سواری میگیره

ای بابا مگه میشه

زن هر چقدرم گستاخ باشه یه حسابی از شوهرش میبره

من که اگه شوهرم یه چشم غره بهم بره خودمو......

پاسخ:
من هر جا لازم باشه برخورد میکنم و تذکر میدم.
اما زنانی هستند بدتر از سرکار همسر شما ندید.

سلام منةتازه با وبلاک تون اشنا شدم خیلی تعجب کردم از کارای همسرتون من سه تا بجه دارم ٦ساله جهارساله ویک ساله ولی هر روز به نظافت منزل وغذای خوب  میرسم عاشق بختن غذا ودسر برای خانوادم هستم وقتی وبتون رو خوندم یکسری مطالب رو که شما از همسرت انتقاد کرده بودی منم سریعا اصلاح کردم
پاسخ:
سلام
آفرین به شما که سه بچه پشت سر هم اوردید و مثل بعضی ها نیستید.ان شالله دو تا دیگه هم بیارید به ندای رهبری لبیک گفتید.
خوبه خانم هایی که ظرفیت و لیاقت دارند بچه زیاد بیارند.


روز پدر چی گیرتون اومد؟
پاسخ:
شلوار کتان که مقداریش رو خودم پول دادم.
سلام، ی سوالی بدجور ذهنمو درگیر کرده آیا همسرتون از اول آشناییتون این خلاق رو داشتن منظورم دوران نامزدی ک زود عصبانی میشن و اینا؟؟؟؟
از کی این اخلاقشو نشون داد و سر چی بود ک عصبانی شد ؟؟؟
متاسفانه خانومتون روش باهاتون زیادی باز شده مثه شوهر من ک واقعا نمیدونم باهاش باید چجوری رفتار کنم از خودشم میخوام راهنماییم کنه خودشم نمیدونه آخه کدوم زنی مطیع محض کامل بوده نمیشه خیلی چیزارو دید و حرف نزد حتی با آرامش نمیشه ب همه خواسته ها چشم گفت وافعا چرا بعضیها اینقدر خودخواهن ک میخوان طرفشون همونجور ک خودشون میخوان باشه و اصلا درکش نمیکنن بابا ما ک ربات نیستیم آدمیم تازه ربات هم اینجور مطیع نیس من کاملا درکتون میکنم منتها مشکلمون برعکسه تنها چیزی ک مارو پایبند نگه داشته رابطه گرممونه همین و حیای من ک همش سکوت میکنم و اعتراضی نمیکنم ....
پاسخ:
سلام
نه از ابتدا تو نامزدی اینطور نبودند چون میدونست اگر خودش رو نشون بده از همون اول رابطه کات میشه.
اما از سال اول ازدواج به مرور شروع شد.
مشکل شما ب همسرتون دقیقا چیه؟
سلام .
من فکر میکنم دلیل این بی نظمی همسرتون و اینکه دل به کارخونه نمیدن ریشه در حال روحیشون داره و شاید هم افسردگی .البته نمیدونم درست فکر کردم یا نه چون خانم ها همشون خیلی منظم هستن و به پاکیزگی خیلی اهمیت میدن اگه خانمی در این زمینه کم کاری میکنه احتمالا مشکلی از نظر فکری دارن .
یه دختر خانمی میشناسم مجرد هستن ایشون ... دخترا معمولاخیلی به خودشون میرسن و سعی میکنن تک باشن اما ایشون نه تنها به خودش نمیرسه بلکه بسیار بینظم
وشلخته است ایشون از نظر روحی افسردگی دارن و یه جور بیتفاوتی درشون شکل گرفته از این نظر گفتم .امیدوارم که در مورد همسرتون فکرم درست نباشه .
پاسخ:
سلام
بله حدستون درسته و البته کمی هم تنبل

سلام

خیلی از پستتانونو خوندم

تاسف به کنار

نمیدونم خوندین یا نه... اگر نه توصیه میکنم 40 نامه کوتاه برای همسرم از نادر ابراهیمی رو در ابتدا خودتون و بعد بدین همسرتون بخونه...

خیلی چیزا رو با کلام میشه حل کرد...

پاسخ:
سلام
چشم

برعکس مامان من از اون ور بوم افتاده..کافیه ی اپسیلون آشغال تو خونه ببینه جیکی ثانیه ماشینشو آتیش میکنه میره ب جنگ با اون آشغال فلک زده از وقتی من دیده ب جهان گشودم 5تا جارو برقی ترکونده یا کافیه ی لیوان سر ظرفشویی باشه سه سوت میشورتش[وسواس نیستا ولی حساسه ک کاراشو ب موقع انجام بده]گاهی اوقات دوس دارم با کله برم تو دیوار از دستش ولی باز ب خودم میگم این مملکت ب نبوغم احتیاج داره .....آخه اینم شد کار هی بشوری و بسابی آخرش ک چی حیف عمر وجوونی نیس ..والا...

ادم باید متعادل باشه مثلا هفته ای 1بار ظرفارو بشوری وماهی یکبارم جارو و سالی یکبارم دستمال بکشی.......ی جورایی با خانومت موافقم ..

بعدشم کار خونه اصلا  بازنشتگی نداره پس بهتره همون اول خودتو زیاد درگیر این ماجرا نکنی...اگرم شوهره خیلی بچه نظیفیه وناراحته خودش پاشه کارا رو بکنه..والا...[منظورم شما نبودیا شوهر نوعی منظورمه خخخخ]

 

پاسخ:
خطیب توانا اول سلام بعدا کلام
سلام
این اعتدال شما منو کشته.

سلام.

شما که کلی بیرون زحمت میکشید .خب دوتا ظرفو وبقیه کارا رم کنید بدون حرف وبا خوشحالی شاید فرجی شد خانم خجالت کشید .من اگه بودم خودم میکشتم که جلو شوهرم کم نیارم . تازه بذار اونقد کثیف باشه که خودش خسته شه

پاسخ:
چه عرض کنم.
دلابانو عزیز درست میگن نباید اینجوری میگفتم معذرت میخوام بی منظور بود

یه نفر را میشناسم که حوزوی بود توی حوزه بهشون گفته بودن کارهای خونه وظیفه زن نیست و حتی در برابر کارهای خونه و حتی شیر دادن به نوزاد باید پول دریافت کنه

این خانم هم به کل دست به سیاه و سفید نمیزد همیشه خدا خونش کثیف و بازار شام بود ظرفها توی سینک به اندازه یه کوه تلمبار بود  حتی بچه ها را حمام هم نمیبرد و بچه هاش بو میدادن کاغذ بیسکویت دستمال کاغذی از همه نوع اشغالی وسط حال خونش افتاده بود

این خانم هم سر همین کارهای خونه با شوهرش مشکل پیدا کرده و  برای حفظ زندگی مشترکش و اینده فرزندانش  یه قدم کوچیک هم بر نمیداره هر چه قدر هم همسرش ازش میخواد گوشش بدهکار نیست

یه حدیث هست که میگه جضرت محمد به حضرت علی میگه کارهای بیرون منزل با شما و کارها داخل خانه با فاطمه 

پاسخ:
حیف زندگیه که خدا به بعضی ها داده.
خب خداروشکر شما با توجه به اینکه  فرزند دوم توی راه دارین  پس دچار طلاق عاطفی نشدین.ضمنا کار کردن مرد از صب تا شب وظیفه شرعی و قانوی مرده و باید خرجی زن و بچه ش رو بده
پاسخ:
بله وظیفه شرعیشه
سلام می تونم رمزتون رو داشته باشم ؟
کلا از حرف های خیلی ها خیلی وقت ها اینجا یه عالمه شاخ رو سرم سبز می شه!
ولی این پست دیگه نوبر بود والا!!!!
ملت اومدن به کل از زندگی با خانومتون ناامیدتون کنن گویا!!
مینا خانوم الان شما اومدی دل این آقا رو بسوزونی که از کمالات و خدمات به همسرت اینجا می گی؟؟؟
جل االخالق!!!!!!!!
بعضی هارو نمی فهمم اساسی!
پاسخ:
به به سلام خانم دلابانو
چه عجب؟ در غیبت صغری بودید؟ بیشتر سر بزنید خوشحال میشیم.
مینا خانم منظوری نداشتند.
اسلام گفته که زن وظیفه نداره تو خونه شوهر کاری بکنه..همون اسلام هم گفته مرد وظیفه داره نیاز مالی خونواده رو تامین بکنه..مگه شما مسلمون و معتقد نیستین برادر من ؟ از اسلام فقط صیغه و زن دوم رو خوب بلدین ؟؟

پاسخ:
یا خدااااا خدا به داد همسرجان شما برسه!!!
اره بعضی زنها خیلی چرکو هستن من از وقتی ازواج کردم حدودا دو سال میشه خدا شاهده تا ظهر که شوهرم بیاد هر روز خونه رو تمیز میکنم سرویسها رو میشورم هر روز یه نوع غذا خوشمزه  اخر همه کارام هم دوش میگیرم و ارایش و لباس زیبا تا شوهر خوبم بیاد حسابی هم از من راضیه یعنی اینجوری میگه بدم میاد از زنهایی که به خودشون و زندگیشون نمیرسن تازه از نظر انرژی مثبت باید اطراف تمیز و مرتب باشه گاهی وقتها هم یه عود میهمان خونه کوچولومونه عود جنگل بارانی عالیه حتما امتحانش کنید فقط دعا کنید خدا یه بچه سالم و صالح و عاقبت بخسر و خوش روزی هم بهمون بده تا خانوادون شادتر بشه مرسی 
پاسخ:
آفرین به شما
ان شالله که با بچه صالح یا صالحه زندگیتون بهتر بشه.
iهمون ظرفا رو هم خودت بشور و محلش نذار تا خوب بسوزتش
سعی کن تا میتونی موفق باشی و نشون بدی که بدون اون هم میتونی همه ی کارا رو انجام بدی و بهش اجازه دخالت تو هیچ کاری رونده...
حذفش کن واسه اعصاب خودت هم که شده حذفش کن

منطقم میگه حق با شماست به این خاطر که نظافت خونه برای خودم خیلی مهمه. انقدر که شوهرم میگه چکار میکنی بیا بشین یه کم.

اما خب گاهی از سر خستگی و بی حوصلگی برای بعضی کارهای سنگین مثل وقتی خونه به یه تکون درست و حسابی نیاز داره یه کم تنبل میشم.

منم با یکی از کامنتا که گفته بود چند روزی برید سفر موافقم. من که این برام تنبیهه که شوهرم کنارم نباشه. البته قبلش فکر کنم دلیل رفتنتونو بگید بهتره


پاسخ:
مسافرت بدون همسر؟
فکر میکنم که پیشنهاد بدم  و عکس العملش رو یادم میاد پشیمون میشم از این کار.
سلام ببخشیدا ولیخیلی خانمتون بی منطقن.....خداییش حق باشماست
ولی بازهم میگم شماخیلی دارید کوتاه میاین وازخوبی شماداره سواستفاده میشه .یک کم تغییربدید اخلاقتون را.خوبکاری کردید که به زبان اوردید ناراحتیتون را .....
پاسخ:
سلام
چی بگم والله
سلااااااام اقاای مدیر... صبح به خیر قربااااااان ..
اولاا که عاشق این عکسهای سیاه و سفیدم .. یه حس خوبی رو القا میکنن..
بعدش :
وااای نظر " سنجاقک " رو واسه ی دخترم خووندم . کلی دوتاایی خندیدیم .. چه شوهر لوووووسی .. و البته یه کم بامزه .. خیلی ام لج درآرررررررر...
ببین عزیزم : یه رااه کاار میدم .. ایشالااا که موثر باشه .. اقاای مدیر شماا هم امتحاان کن .
ببین عزیزم : امشب سر ساعت 9  سطل آشغالو بیاار بده دست شوهرت ..
 بااا محبت هاا...
سطل آشغالو بده دستش , بگوو قربون دستت , پاااشو این آشغالارو به سلیقه ی خوودت بپااش اینور اونور..
سنجاقک جوونم .. من فداات .. خیلی قشنگ کار شوهرتو توصیف کردی.. اندازه ی یه جوک , بامزه بود..
پاسخ:
سلام
ممنون صبح شما هم بخیررررررر
ممنون قبلی نداره
اگه من به شوهرم بگم که چیزی خوردی مواظب باش زمین نریزه، اون وقت از قصد کثیف کاری میکنه! گوچه سبز میخوره هسته شو این ور اون ور ول میکنه اونم جایی که به چشم بیاد! ...
پاسخ:
شاید روش تذکر دادنتون درست نیست؟
سلام من تمام وبلاگتون رو خوندم  یه دو بارهم نظر دادم  زیاد نفهمیدم چه کمکی میتونم بهتون بکنم ما که اگه یه بار شوهرمون بهمون تذکر بده خیلی بدم میاد دست خودم نیست چون بیشتر مواقع سر وقت خونه رو تمیز میکنم وکلا از اینکه فکر کنه نامنظم هستم خوشم نمیاد برا همون یکی دو بار نظر ش رو در مورد اوضاع خونه پرسیدم گفتند خوبه راضیند وبعضی موارد رو یاد آوری میکنند وکلا کارها زیر بنای چیدمان دست خودشون هست مثل بالای حموم .انباری .چیدمان اصلی  جا رخت خوابی .یا وسایل اضافی تو حیات. یا جا کفشی .وبقیه موارد رو خودم میچینم وایشون گاهی چون منظم ترند یه دست میبرند که خیلی بهتر میشه وهمه از ایشون تعریف میکنند که چقدر شوهر بافکر ومنظمی داری وخودمم به نظر خود خوبم البته مثلا هیجده میشم از بیست اینکه شما چند سال هست زندگی میکنید وایشون به حساسیت شما جواب ندادن احتمالا طرز گفتن یا کم گفتن یا کم تذکر دادن وجدی نبودن شماست ایشون باید به خودش بیاد باید راهش رو پیدا کنید خوبه یه مدتی ایشون خونه باشند شما یه سفر کوتاه چند روزه برید تا جاتون خالی باشه گاهی این طور سفرها رو پیش بیارید ونذارید ایشون برن خونه پدرشون و تو خونه تنها باشن یکم دلتنگ وبشند وقدرتون رو بدونند  وقت اومدن یکم تذکر بدین شلختگیشون رو تا خجالت بکشند احتمالا ایشون سرشون به جاهای دیگه بنده یعنی فکر ذکرشون چیز دیگست مثل حسادتها ی زنانه یا حرف دیگران  خلاصه اینکه یه کلاسهایی تو بعضی حوزه های علمیه یا آزاد هست برا خانمها که مذهبی هست خیلی کمکشون میکنه وایشون رو بیاد وظایف شرعی شون میندازه در پناه حق
پاسخ:
سلام
تذکر دادن به معنی نامنظم بودن شما نیست.
راه حل ها کاش روش تاثیر میذاشت.
اقای محترم شما که هیچ پولی به زنت نمیدی چرا اینقدر طلبکاری مگه از صبح تا شب کار می کنی پولشو میدی به خانمت که دلگرم باشه بیاد خونه تمیز کنه.2 تا بچه برات اورده کم کاری نکرده باید رو سر نگهش داری
پاسخ:
خانم محترم شما از کجا میدونی هیچ پولی به سرکار همسر نمیدم؟
یعنی این پوله که زن رو نسبت به زندگیش دلگرم مینه؟ عجیبا غریبا از چیزایی که میشنویم
مطمئن هستین که محبت هم میکنین؟
اسم این سکوت ها و خوش رفتاریا محبت نیست هان
محبت یه مدل دیگه اس
پاسخ:
چه مدلیه؟
کارتون درست بوده.تمیزی خونه وظیفه زنه.در مواقعی هم مرد کمک کنه
یعنی اگه آدم از همسرش بخواد ظرف بشوره بده حالا با زبان مهربانی من شخصا از ظرف شستن بدم میاد خدا رحم کنه
پاسخ:
بله واقعا خدا رحم کنه!!!
سلام.اون زنی که وظایف شرعیشو ازهرنظرانجام نمیده وحتی قبول نداره که دین براش تکلیف کرده غلط میکنه میگه ظرف شستن کارمن نیست.مافقط یادگرفتیم اون قسمت ازدین که به نفعمونه روبگیریم وبقیه رو ولش کنیم.چراحجاب رعایت حدودشرعی ومتعارف راهمون خانوم رعایت نمیکنه؟اونجاکه گفته شده والدین همسر والدین خودت محسوب میشن چرا بدست نمیگیره؟چرا بدون اذن شوهر ازمنزل بهوای دیدن دوست پسرش میره دین را لحاظ نمیکنه؟بازهم بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وظایف دوسویه است .
پاسخ:
نه دیگه بسه.
داداش دنیاست دیگه، کلی بدبختی داره.
تازه اگر دنیای خالی بود، خیلی قشنگ‌تر از موقعی بود که الآن یه سریها توش هستن و دارن اکسیژنش رو مصرف میکنن.
هم فکرها خراب شدن، هم آدمها.
چه میشه کرد، تنها انتقامی که میشه از دنیا گرفت، شاد بودنه :)
پاسخ:
بلهههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">