رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

حرف دل و مظلومیت مردان

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴ ب.ظ

          

با سلام

متنی بود که از واقعیت ها و حرف دل مردها نوشته بود گفتم به مناسب روز مرد بزارم براتون با دقت بخونید و جوگیر بشید و روز مرد همه جوره بترکونید.

یک وقت هایی فکر می کنم مرد بودن چقدر می تواند غمگین باشد.
هیچ کس از دنیای مردانه نمی گوید.
هیچ کس از حقوق مردان دفاع نمی کند.
هیچ انجمنی با پسوند«... مردان» خاص نمی شود.
مرد ها نمادی مثل رنگ صورتی ندارند.
این روزها همه یک بلند گو دست گرفته اند و از حقوق و درد ها و دنیای زنان می گویند.
در حالی که حق و درد و دنیای هر زنی یکی از همین مردها است.
یکی از همین مرد هایی که دوستمان دارند.
وقتی می خواهند حرف خاصی بزنند هول می شوند. حتی همان مرد هایی که دوستمان داشتند ولی رفتند...
یکی از همین مردهای همیشه خسته.
از همین هایی که از 18 سالگی دویدن را شروع می کنند. و مدام باید عقب باشند.
مدام باید حرص رسیدن به چیزی را بخورند.
سربازی، کار، درآمد، تحصیل... همه از مرد ها همه توقعی دارند.
باید تحصیل کرده باشند. پولدار، خوش تیپ، قد بلند، خوش اخلاق، قوی... و خدا نکند یکی از اینها نباشند...
ما هم برای خودمان خوشیم! مثلا از مردی که صبح تا شب دارد برای درآمد بیشتر برای فراهم کردن یک زندگی خوب برای ما که عشقشان باشیم به قولی سگ دو می زند، توقع داریم که شبش بیاید زیر پنجره مان ویولن بزند و از مردی که زیر پنجره مان ویولن می زند توقع داریم که عضو ارشد هیأت مدیره شرکت واردات رادیاتور باشد.
توقع داریم همزمان دوستمان داشته باشند، زندگی مان را تامین کنند، صبور باشند و دلداریمان بدهند، خوب کار کنند و همیشه بوی خوب بدهند و زود به زود سلمانی بروند و غذاهای بد مزه ما را با اشتیاق بخورند و با ما مهمانی هایی که دوست داریم بیایند و هر کسی را که ما دوست داریم دوست داشته باشند و دوست های دوران مجردی شان را فراموش کنند و نان استاپ توی جمع قربان صدقه مان بروند و هیچ زن زیباتری را اصلا نبینند و حتی یک نخ هم سیگار نکشند!

مرد ها دنیای غمگین صبورانه ای دارند. بیایید قبول کنیم. مرد ها صبرشان از ما بیشتر است.

وقت هایی که داد می زنند

وقت هایی هم که توی خیابان دست به یقه می شوند

وقت هایی که چک شان پاس نمی شود

وقت هایی که جواب اس ام اس شب بخیر را نمی دهند

وقت هایی که عرق کرده اند

وقت هایی که کفش شان کثیف است

تمام این وقت ها خسته اند و کمی غمگین .
و ما موجودات کوچک شگفت انگیز غرغروی بی طاقت را دوست دارند. دوستمان دارند و ما همیشه فکر می کنیم که نکند من را برای خودم نمی خواهد برای زیبایی ام می خواهد، نکند من را برای شب هایش می خواهد؟ نکند من را برای چال روی لپم می خواهد؟ در حالی که دوستمان دارند؛ ساده و منطقی... مرد ها همه دنیای شان همین طوری است. ساده و منطقی... درست بر عکس دنیای ما.

بیایید بس کنیم. بیایید میکرفون ها و تابلو های اعتراضیمان را کنار بگذاریم. من فکر میکنم مرد ها، واقعا مرد ها،آنقدر ها که داریم نشان می دهیم بد نیستند.
مرد ها احتمالا دل شان زنی میخواهد که کنارش آرامش داشته باشند. فقط همین.
کمی آرامش در ازای همه فشار ها و استرس هایی که برای خوشبخت کردن ما تحمل می کنند.
کمی آرامش در ازای قصر رویایی که ما طلب می کنیم...
بر خلاف زندگی پر دغدغه ای که دارند، تعریف مرد ها از خوشبختی خیلی ساده است.

پ. ن :

از نظر یک زن "بی عیب ترین" مرد دنیا پدرشه ، "زن ذلیل ترین" مرد دنیا برادرشه ، "خوش تیپ ترین" مرد دنیا پسرشه ، "مظلوم ترین" مرد دنیا پدر شوهرشه ، "قدرشناس ترین" مرد دنیا دامادشونه ،"خوشبخت ترین" مرد دنیا شوهر خواهرشه.

و "بدترین" و "بی ریخت ترین" و "بی عاطفه ترین" و "بد اخلاق ترین" مرد دنیا شوهرشه.

روز مرد روز مردان آنجلس که توافق کردند همراه خود زن نبرند تا بتوانند 300 سال در آرامش بخوابند برشما مردان و بر همسران شما و پدران دلسوز و زحمتکشتان مبارک.گل گل گل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۲
مرد تنها

نظرات  (۴۶)

سلام بر شمایی که این متن رو گذاشتید احسنت بر شما من هم یک مردم و درک میکنم مردها رو بعضی از زن ها از صد تا مرد خشن ترند من انقدر از بعضی هاشون دلخورم مخصوصا اون هایی که با فرزندانشون بد رفتاری میکنند و شوهر بیچاره رو درک نمیکنند باز هم متشکر از لطفتون بزرگوار.
عالی بود.عالی 

هیچیم پدرشوهر مظلوم نیست اوه اوه مار زیر بافه ست من بابام بی نهایت دوست نه هیچ مرد دیگه ای عشق اول وآخر بابامه وبس.خدا کنه دختر شماهم همین قدر شمارو دوست بداره!

سلام من مقداری از مطالبتون رو خوندم

با خوندنش تا حدی حس کردم همسر بیچاره ی من گاهی از غر زدنام چی میکشه

البته من خیلی با خانوادش کنار میام

با اخلاقای بسیار بسیار خاصشون!

اما خوب گاهی هم عوض برخورد با اونا هی به جون همس غر میزنم

خوندنه وبلاگه شما تا حدی کمکم میکنه خوددار باشم

البته انشالا :)

پاسخ:
ان شالله
چشم ولی اینم نمیذاره اصلا قهر باشیم ولی بحث زیاد داریم
!!!!!!!!!!!
پاسخ:
چرا؟

مهسا خانوم قدر بدون!من و همسرم همینجوری هستیم،با این تفاوت که خبری از کادو نیست فقط وقتی تو اوج ناراحتی و دعوا باهام حرف میزنه نمیتونم جوابشو ندم .یعنی ما کل قهرامون به یکساعت نمیرسه.اصلا قهر معنی نداره تو زندگیمون!دعوا و بحث زیاده ها اما قهر نه...گاهی وقتا دلم می خواد یه هفت هشت روزی باهاش قهر باشم تا قدر بدونه!!!

المیرا من نظرات قبلیتم که میخوندم به نظرم خیلی جالب بود یعنی جالب حرف میزنی.فک کنم نویسنده بشی ضرر نمیکنی!
المیرا تو چقدر شیرین زبونی ماشالا.ولی من از یه چیزی بدم میا اونم اینکه هروقت قهر میکنیم اون اصلا فکر و حساب نمیکنه که من قهرم و زنگ میزنه و توقع داره خیلی خوب باهاش حرف بزنم.ازنظر او قهر بین ما وجود نداره فقط کمی ناراحتیم برای همین وقتی میا پیشم گل و کادو میاره تا ناراحتی برطرف بشه ناراحتم نباشم بازم گل رو میاره وقتی به دیدنم میا.راستی دیشب که اومده بود مثلا ناراحتی رو از دلم دربیاره واسم یه شاخه گل و یه کارت هدیه آورده بود.توی کارت هدیه فکر نکنم بشه بیشتر از 50تومن پول ریخت میشه؟خداکنه بیشتر باشه!حالا من میگم این این کارارو میکنه فک نکنین خیلی خوب و زن ذلیله.خیلی بهم گیر میده.یه نفر واسمون کار میکنه اسمش محمده.داشتیم راجع بهش حرف میزدیم گفتم محمد گفت مگه پسر خالته؟گفتم پس پی باید بگم خب؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!بعضی از اخلاقاش خستم میکنه.بعدم میا میگه من اشتباه کردم اینو گفتم دست خودم نبود و.......احساس میکنم باهاش خوشبخت نمیشم چون اخلاقامون خیلی باهم فرق میکنه مثلا من تو اوج ناراحتی یه آدم شادم و میخندم.ناراحتیمو نشون نمیدم.اما اون تو حالت عادی هم ناراحته جوری که همه میفهمن.خیلی فکری و تنها و گوشه گیره.روحیش بامن یکی نیست
سلام برهمه به ویژه المیرا شنگول...
اقا منظورم کادو و قدرشناسی واینا بود .همسرتون هیچ کاری کردن براتون یانه؟ تبریک گفتن یانه؟
  مهساجان عزیزم سعی کن زیادقهر نکنی وگرنه براش عادی میشه.مطمعن باش که بعدا کمرنگ تر میشه ولی فکرکنم کمرنگم که بشه تازه بشه میشه مثلا مثل نامزدی من والمیرا!!!!!! خخخخخخ
پاسخ:
سلام
شلوار کتان خریدیم.
براساس این عکس خانوادتن باید دماغا رو عمل کنیدااااا بعله مشکل ازدماغ بوده 
پاسخ:
آفرین خوشم میاد نکته سنجید.
شماره حساب میدم کمک کنید برای عمل.
یااا خدااا .. مگه مااا همچین مردی ام داریم اصلااا ؟؟؟
ببین مهساا جان .. به نظرم اسمتو عوض کن بزار مهسااا خجسته...
این از این.. نه نه.. اصلاا بزار حامد پهلان.. امید جهانم خوبه هااا... رضاا عطارانم بد نیست..
بعدشم روزی 63 باار براش تخم مرغ بشکون تا چشمش نزنن. یه چیزی ام خیراات کن..
بعدشم .. اصلاا گیرم که بعد از عروسی عوض شد.. بابا بعدااا فرغونی چنده ؟؟؟ الان رو بچسب خواهر من..
یه کاار دیگه ام میتونی بکنی هاا.. تا بیست سال اینده ؛ بگوو هنووز خووب نشناختمت .. باید چند سالی همینجوری الاخوون والااخوون بمونیم .. تا من بیشتر بشناسمت.( یعنی نامزد )
اهاان سعی کن هفته ای کم کمش , سه بار ؛ هر بار به مدت 2 روز قهر کنی .. به عبارتی میشه هفته ای 16 روز... هفته ای 16 تا کاادووو ... وااای .. چه شود ..
اگه راه دیگه ای هم به نظرم رسید خبرت میکنم ..
واااای اقاای مدیر سلاااااااااااااام  قربااااااااان..
مستااانه ی ور پریده سلااااااام
یه خانوم متاهل که تازگی هااا بلبل شیرین سخن شدی سلااااااام
مممموووووووووچچچچچچچچ
پاسخ:
سلام استاد
ببخشید اسم وبلاگو اشتباه داده بودم
بالاخره خوندن وبلاگتون رو تمام کردم.از اول شروع کرده بودم.نمیدونم چی باید گفت
فقط اینکه برای بهتر شدن شرایطتون دعا کنم و ابراز تاسف
راسی رمز میدین؟ :)
پاسخ:
خسته نباشید.
ممنون

سلام.بچه ها یه سوال^نامزدی هستیم هروقت با نامزدم قهر میکنم نمیذاره قهر به یک روز بکشه و زنگ میزنه و...کادو میخره.سرویس نقره.موبایل.انگشتر طلا.جعبه آرایش و...همیشه هم که به دیدنم میا واسم یه شاخه گل میاره طاقت یه لحظه ناراحتیمو نداره.به نظرتون الان نامزدیم اینجوریه؟ازدواج کنیم دیگه اینجوری نیست؟؟؟؟
پاسخ:
اعتدال
بدونید چه موقعه جای ناراحتی هست و چه موقعه نیست.
نمک زیاد غذا رو شور میکنه.
سلام آدرس جدید من
آدرس جدیدم
http://khoshbakhti1393.blogfa.com/

سلام.چرا نمیاااااااااااااااااااین؟ما همچنان منتظر اپ جدیدتون هستیم.لطفا بیشتر ازاین مارو چشم انتظار نذارین وگرنه نگران میشیم!!!!!!!!!!!
پاسخ:
سلام
حال و حسش نیست. چند روزی بدجور دلمون گرفته است
چشم ببینم حسش هست امشب به روز کنم.
راستی روزت مبارک مرد تنها. ایشالا به حق حضرت علی از تنهایی در بیای
پاسخ:
ممنونننن
سلام میشه به منم رمز بدید؟؟

عمو ی چیزی بگم شما چقد کوچولویی......نازی چ بابای کوچولویی....اخه من فک میکردم خیلی بیشتراز29 سال باشی.....تا باشه باشه از این پدرا آخه پدرای امروزی بیشتر همسن بابابزرگ بچشونن....مسئولین رسیدگی کنن لطفا جامعه ب همچین باباهایی نیاز داره......سایه عالی مستدام بر سر گل پسر و نی نی گولو[کاش دخی  باشه و قیافش ب مامانش بره]....

پاسخ:
به به استاد و خطیب توانا کلوچه
کلوچه ما چند سالشه؟
ان شالله. البته باباشم تو جمال و کمال حرف نداره ها
سلام اقای مدیر کجایین؟ اینقدربازکردنکادوهاوقت از شما گرفت که دیگه نیامدید!!!! به هرحال مامنتظر اپ روز پدر هستیما....
پاسخ:
سلام
همین اطراف در خدمتیم.
روز پدر رو که گفتم.
جالبه....
من فکر می کردم فقط مجردها احساس تنهایی می کنند!!! نگو متاهل ها هم ( تازه اونم آقایون که کمتر به نظر می رسه احساساتی باشن و شاید به دلیل مشغله کاری زیاد کمتر وقت می کنن به تنهاییشون فکر کنند ) این احساسو کم و بیش دارن! امیدوارم مشکلتون حل بشه... توکل کنید به خدا... درکتون می کنم سخته تنها بودن و نداشتن یه همدم... اما خب باید با ناملایمات زندگی ساخت، هرکسی یه جوری تو زندگی مشکل داره... مشکل من و شمام اینه! خدارو صدهزاربار شکر که مشکلات حادتری نداریم :)
راستی سعی کنید زیاد به تنهاییتون فک نکنین، من امتحان کردم اغلب جواب میده :) ، یه چیز دیگه  هم میخواستم بگم و اونم اینکه از خانومتون دلگیر نباشید ، شاید اون بنده خدا هم بخاطر اینکه زیاد تو اجتماع نبودن و کسی رو ندارن که بهشون همسرداری یاد بدن اینطوری هستن.. یکی از مزایای این فضای مجازی اینه که یه عده با مشکلاتی تقریبا مشابه دور هم جمعن و همدیگه رو راهنمایی می کنن . که طبق فرمایشات شما خانومتون اهل این فضا هم نیستن ! وگرنه راهکارهای خانومای دیگه که از جنس خودش هم هستن خیلی می تونست مفید باشه واسشون... شما خودتون دنبال یه راهکار باشید ببینید می تونین ایشونو به این فضا علافه مند کنید یا نه؟؟ دیگه نمی دونم چی بگم :|
+ ببخشید که اظهار نظر کردم ، من کوچیک  این جمع و شما جناب مدیر هستم :)
پاسخ:
بله ما هم دل داریم.
خودم خیلی تمایل ندارم وارد این فضا بشند.
نفرمایید.بزرگ این جمع هستید.
۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۲۰ یه خانم متاهل
سلام وقت بخیر
جناب مدیردیگه دندون اسب پیش کشی روکه نمیشمارن؟!!؟....
اگه اینجوری باشه که به همین"مردان آنجلس"شماهم خیلی ایرادوارده،میخواین یه چندتاموردبگم؟؟؟؟
...............................
وامادرپاسخ به پاسخ شما:
1- درسته که به زنان هم وعده داده شده وهمون غلمان نام برده شده(تاجایی که من شنیدم برای زنان همیشه گفته شده غلمان وبرای مردان هم حوری) ولی وعده حوری خیلی بیشتربه مردان داده شده وتوضیحاتش هم بماندومثلابارزترین توصیفش هم اینه که تاکنون دست کسی به آنان نخورده!! این مسئله چقدربرای آقایون مهمه هاکه خداوندتی اون دنیاهم بهش پرداحته!!!خداهم که خوب بنده هاش رومی شناسه دقیقامیزنه به هدف!!!
2- خداوندی که برای این زندگی کوتاه انسانهابرنامه ریزی کرده وتولد وازدواج وفرزنددارشدن و..روجزءسیرطبیعی زندگی قرارداده حتمابرای اون دنیای الی الابدوبی انتهاهم برنامه ریزی کرده؟شماازکجامطمئنی که توی برنامه های اون دنیاازدواج وفرزندادرشدن ودامادو..دیگه نباشه؟حالاجهنم که فکرنکنم وقت داشته باشن ولی بهشت رومیشه یه حدس هایی درموردش زد!!!
درضمن کادوی بعدتون هم مبارک تون باشه،انشاءالله توی شادی وخصوصاتولدآقازاده دوم بپوشین(البته یه موقع دیدین تاموقع خریداصلانوعش عوض شدولی من فعلافرض روبرهمون شلوارکه خودتون گفتین گذاشتم!!)
برقرارباشید.

پاسخ:
سلام
1. به شنیده ها اعتماد نکنید. حوری مرد هم داریم.
برای زن هم خیلی مهمه که همسری داشته باشه که دست نخورده باشه و شاید از مرد هم حساستر باشه

2. نه خیر هیچ زاد و ولدی در اون دنیا وجود نداره. الدنیا مزرعه الاخره. دنیا فقط برداشت هست و دار تکلیف نیست.
اون دنیا مادی نیست که زاد و ولدی باشه.
ممنون.ان شالله
۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۳۹ یه خانم متاهل(به المیراجون گلمممممممممم)
سلام گلی خانم
به به به! ببین کی اومده!!!!!!!!! الی پلنگ خودمون که ازاین به بعدبایدبهت بگیم الی فشنگ!!!!! چون تیزوتندمیای ومیری وتامدتهاپیدات نمیشه!!!
بازهم به معرفت تو الی خانم که واقعاخانمی وخانمی برازنده وجودته،این حرفاروکاملاجدی وبدون هیچ گونه غلووتعارفی میگم.
باحرفات هم موافقم،نمیدونم چرابعضی ازماآدمای این دوره زمونه این قدرخودخواه شدیم وبرای هرچیزی چرتکه میندازیم؟
زن وشوهرهردودرقبال هم وظیفه دارن ولی اگه کمی محبت ومهروعلاقه چاشنی همین وظایف بکنن اون موقع دیگه بوی وظیفه نمیده بلکه بوی عشق ومحبت میده وواقعازندگی شیرین میشه.
خداشمادوست گلم روبرای همسرمحترمت ودخترخانم گلت همچنین سایرعزیزانت حفظ کنه انشاءالله.ازاظهارلطفت هم بسیاربسیاربسیارممنانم.
من که میدونم مشغلت زیادترشده که کمترمیرسی بیای اینجاسربزنی وگرنه الی جون مابیدی نیست که ازاین بادابلرزه!!!! این حرفاروولش کن،خودت روعشق است!!!!!
باهمه ی این اوصاف بیشتربه ماسربزن عزیزم.
منتظرت هستم(هستیم)،شادوسلامت باشی وروی ماه دخترگلت روببوس.
با اینکه دلم از همسرم شکسته بود ولی باز براش هدیه گرفتم اصلا انتظار نداشت 
مستانه عزیز بووووووس
پاسخ:
کار خوبی کردید.
چرا به پسرتون میگین آقازاده؟؟؟!!!
پاسخ:
هویجوری.
قشنگه. نیست؟

سلام

روزتون با تاخیر مبارک...

راستی نگفتین پولو دادین به آقازاده یا نه؟!کادو چی ، گرفتین؟؟؟

حرفاتون درسته ها،ولی خب ما خانوما هم کم زحمت نمی کشیم تو زندگی  ولی خب خود من به شخصه تو 7 سال زندگیمون همیشه روز زن افسردگی گرفتم!!!

پاسخ:
سلام
ممنون
کادو شلوار کتان
افسردگی چرا؟ بابا بزرگ باشید
سلام.امیدوارم حالتون خوب باشه
در مورد متنی که برای توصیف آقایون نوشته بودید سوال داشتم...
شما اینا رو گفتید پس چرا ما میبینیم هر چه زن اذیت کنه و بی تفاوت تر باشه مرد بیشتر جذبش میشه چرا زنی که توجه و محبت نشون میده زود به حاشیه میره و دل رو میزنه؟؟
خواهش دارم در مورد این موضوع مفصلا صحبت کنید خیلی در عجبم چرا محبت و بیان احساس از طرف زن مردو میرونه!
پاسخ:
سلام
ممنون
نه اینطور نیست و باید اعتدال رو رعایت کنید.زن هر چقدر اذیت کنه مرد دلزده تر و خسته میشه و مطمئن باشید هیچ زنی با اخلاق و اذیت کردن جذب مرد نمیشه.
اما محبت کردن هم باید حدو حدود داشته باشه و بدونه کجا عکس العمل نشون بده و کجا ببخشه و کجا محبت کنه.
مدیریت رفتار همین جا نمود پیدا میکنه.
محبت همراه غرر زدن یا محبتی که باعث محدودیت و اذیت مرد بشه دل مرد رو میزنه.
سلاااام اقای مدیر..
 ظهر روز تعطیلموووون به خیر..
 املت سر صبحی رو که زدیم... خواب قیلوله ی بعد از ظهر هم که نوش جووونمووون... بقیه شم خداا بزرگه.
اهااان این قضیه ی مردان انجلس , یه کوچولووو سانسوور شده بوود .. و درستش اینه : دم همه ی بر و بچه هاای انجلسی گررررم که ترجیح دااادن با خوودشوون سگ ببرن .. امااا زن نبرن .. بعععععله..
خاانمهااا به نفع داور جمله رو عوض کردن ..
 ( به خدااا من تسلیمم خانمهااا .. رحم کنید.. ) شوخی بوود عزیزای من ..من خااک پای همتوونم ..
خوووب کادوی روز مررررردتونم که لو دادید.. بفرمااا اقای مدیر.. این خوودش یه نشونه ی بزرگ دوس داشتنه ..
به خدااا دیروز بعضی از همکارام سوال کردن کاادو چی خریدی ؟؟ گفتم جنااب سرگرد ( به زودی روی دوششون ستاره ی سرهنگی میشینه ) بابت کادوی روز زن , کارت منو 50 تومن و نه بیشتر .. شارژ کردن. حالاا منم با یه کم خساست , که خااص ماا خانمهاست , یه چیزی در همین حدوود براشون مایه میزارم. این از این..
اماا من که پرسیدم شماااها چی خریدین ؟؟ به خداا همشون هم صدااا داد زدن " کووووفت " .. ( با رعایت احترام اقاای مدیر ) .. و این در حالیه که این خانمهااا همشوون کادوی روز زنشون( که الهی کوفتشوون بشه ) از هدیه ی جناب سرگرد بیشتر بود..
گفتم کوور شین ایشالاااا .. همین یه مااه پیش یه کادوی تپل گرفتین.. حالاا سهم بیچااره هااا از این همه محبت و مردونگی شد کوووفت ؟؟ !
جواااب : وظیفه شوونه...
چقدر بعضی از ماا خانمهاا قدر نشناسیم ..
خوووب برسیم به دوستاای عزیزم..
مستااانه جوووونم ... و یه خااانوم متاهل که الهی داغش به دلم نمونه با این اسمش.. بقیه هم که ظاهرااا عطای یه سری چیزاارو به لقاای یه سری چیزای دیگه بخشیدن و رفتن .. که جاااشون همیشه اینجاا سبزه .. یکیشم خووودمم ..
همه ی دوستااای قشنگمووو میبوسم.. مممموووووووچ چ چ چ ..
اقااای مدیر هواامو داشته باشین .. کمتر فحش بشنوم .. به خداا من غیر از ادمیزادم..
خاانمهاا, عزیزای من , حرفهاای من تماماا و تماماا ؛ و صرفاا یه کم حرف بوود .. و نه بیشتر .. اگر جسارتی کردم , ببخشید و حمل بر بی حرمتی نشه.. من خاک پای همتوونم.. خصوصاا جنااب مدیر.
الفرااااررر...


پاسخ:
به به سلام المیرا خانم
چه عجب؟ نمیاید سر نمیزنید وبلاگم سوت و کور میشه.
خانم ها تاج سرند اگر....
دستتون درد نکنه بازم خوبه
این خانم ها هم میگن کوفت ولی قایمکی میرن بهترین هدیه رو میخرند گوش ندید به حرفاشون.
هر کی به شما حرف بزنه شکر خورده.نترسید
بزرگوارید
روز مرد مبارک باشه بر هر چه مرد ..
پاسخ:
ممنوننننن
سلام
روزتون مبارک .
در مورد متنی هم که نوشتین باید بگم واقعا همینه ..
پاسخ:
سلام
ممنون از شما.
سلام خوبید؟من از اول تا همینجا که پست گذاشتید همه رو خوندم!امشب که یه پست گذاشتین و رمز داره نمیتونم وارد شم خیلی ناراحت شدم.راستی حق میدم شما خیلی دارین تو زندگی سختی میکشین و خیلی چیزا رو تحمل میکنید.واقعا مرد هستین.پس جا داره که الان روزتون رو بهتون تبریک بگم.اما به نظر من علت همه این رفتارهای خانومتون زندگی گذشته و سادشه!چون در مجردی به سختی زندگی میکرده و باباشون مریضه حتما پیش خودش فکر میکرده وقتی ازدواج کنم بهترین زندگی رو دارم و....!برای همین دوست داره مثل خان ها زندگی کنه و دستور بده و حرف حرف خودش باشه.من اینجوری برداشت کردم
پاسخ:
سلام
ممنون شکر خدا
بله علت عمده همینه.
اگر متاهلید ایمیل یا وبلاگ بدید تا بفرستم.
به غیر این دو راهی نیست.بازم هر طور صلاح میدونید.

مــرد هــآ را

با سبیل هایشان می شناسند

با قطر بازوهایشان

با کلفتی صدایشان

با جیب خالی یا پرشان

با کفش های کهنه

یا اتومبیل آخرین مدلشان . . .

امـــا کسی مردها را با قلبشان نمیشناسد

قلبی که پشت غرور مردانگیشان پنهان شده

قلبی که بزرگتر از قلب کوچک شماست

قلبی که می افتد از دست ظریفی

قلبی که می شکند آرام و بــی صدا

صدای شکستن پشت صدای مردانه شان

به گوش هــیـچ ظـریـفی نـمی رسد . . .

تبررررررررریک

جوراب نو نیز مبارک)))))

پاسخ:
سلام کلوچه
ممنون از شما.
همه مثل بعضی ها خسیس نمیشند که جوارب بخوان بخرنددددددددد.

سلام.روزتون خیلی مبارک شما خیلی مرد هستی
متنتون خیلی قشنگ بود و خیلی آرامش داد کاش واقعیت داشته باشه...
پاسخ:
سلام
مخلصیم آبجی.
کاش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعیت داره انقدر منفی نگر نباش

 سلام ؛ روز مرد رو به شما و خانواده محترم تبریک عرض میکنم امیدوارم شب و روز خوبی در کنار آقازاده و همسر محترم داشته باشید.

در مورد پستی هم که گذاشتید دوست دارم سکوت کنم چون حرف حق جواب نداره .

 

پاسخ:
سلام
ممنون از شما.
آفرین به انصاف شما.
سلام .روزتون پیشاپیش مبارک.امیدوارم فرداروزخوبی باشه براتون وخانم واقازاده ازتون حسابی قدردانی کنند.خیلی کادوگرفتن واسه مردها سخته من که صبح تاحالا پدرم دراومد تابالاخره یک پیرهن ویک شلوار گرفتم واسه همسرجان.بااینکه لباس زیاددارند ولی خداییش چیز دیگه هم نمیشد خرید.به هرحال انشالله سایه این مخلوقات ازسرما کم نشود.امین را بلند بگو.........
راستی گیتا جان باحال نوشتی کلی خندیدم مرسی.
پاسخ:
سلام
ممنون از شما.خوش به حال همسرجانتان.بی معرفته اگه غرر بزنه با این خرید شماااا
آمیییییییین . شما رو هم دارن اغفال میکنند مشتانه خانم ها ؟ دارید منبری میشد کم کم.
بله باحال نوشتننننننننن!!!!!
سلام 
پیشا پیش روزتون مبارک 
پاسخ:
سلام
ممنون از شما.
خوش به حال زنان مردان آنجلس که ی مدت هر چند کوتاه در آرامش  بودند روزتون مبارک
میگم دیگه از این مردا پیدا نمیشه توافقی برن ی چند سالی بخوابن
پاسخ:
سلام. واقعا
هههههههه پیدا بشه من رئیس گروه میشم.
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۴۹ یه خانم متاهل
ازیه عارف اهل دلی سوال می کنن چراخداهمه جا(توی قرآن واحادیث و...) تنهابه مردان وعده حوری بهشتی داده بااوصاف آنچنانی!!! مگه خانمهاآدم نیستن؟
اون عارف بالبخندی ملیح جواب میده: ازبس که خداشماخانمهارودوست داره !!!!
می پرسن: چطور؟
اون عارف جواب میده :اخه خدادیده این خانمای بینواتوی دنیاازوقتی که چشم بازمی کنن بایدکلی ازدست پدروبرادرو..بکشن،بعدکه میرن خونه شوهربایدازدست شوهربکشن،بعدترش که بچه هابزرگ میشن بایدازدست پسرودامادبکشن،خلاصه خداونددیده خانمهاتوی این دنیابایدمدام ازدست جنس مردبکشن!!!این بوده که خواسته خانمهاتوی اون دنیاحداقل یه نفس راحت بکشن وخبری ازآقابالاسرنباشه وبهشت کوفت شون نشه!!!!!!!!
(عارف محترم هم دوست دارن که گمنام بمونن لطفاسوال نفرمائید!)
اینم کادوی مابرای شماجناب مدیر!!!!
بازهم روزتون مبارک!
پاسخ:
خانوم جواب بسیار اشکال بهشون وارده:
1. همه جای قرآن تنها به مردان وعده حوری بهشتی داده نشده.
2. زنان هم در بهشت حوری مرد دارند چون حوری به مردان بهشتی هم میگن. هر چند غلمان هم هست که همون مردان حورین.
3. اون دنیا مثل این دنیا شوهر و داماد و ...نداره که از دستشون بکشند بلکه همه در آرامش حال می کنند.
همون بهتر گمنام بمونه.
حال کردید اشکالات روووووووووووو؟؟
ممنون

سلام
گرچه فردا روزه پدره و تو تقویم روزه مرد نامگذاری نشده ولی خب تو عرف جا افتاده که روزه مرد هم هست چون من معتقدم که تا بوده و هست همههههه روزها روزه اقایونه والاااا
روزتون مبارک
پاسخ:
سلام
فک کنم بر عکس باشه هاااااااا یعنی هر روز روز زنه مخصوصا با اون خریداشوننننننننن
ممنون دوست عزیز

روزتون مبارک

این روزو به همه پدران شاداباش میگم و ایشالا تا120سالگی شادمان سایه شون  بالا سر خانواده هاشون باشن.

 

پاسخ:
سلام
ممنون از شما.ان شالله شما هم همیشه شاد باشید.
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۳۶ یه خانم متاهل
سلام وقت بخیر
فرارسیدن سالروزمیلادبابرکت مولودکعبه حضرت امیرالمومنین علی (ع) وروزپدرروخدمت شماتبریک میگم.انشاءالله زیرسایه ی حضرت مولا(ع) شادوسلامت باشید.
.................................
جناب مدیر:
من کسی روعاصی نکردم،منظورمن از"عاصی"درکامنت پست قبلی همون روسیاه وگنهکاربود.
حتماخودتون میدونین که کلمه"عاصی"از"عصیان" میادبه معنای گناه،منتهافکرکنم اینجاسوبرداشت شده برای شما.
......................................
داشتیم جناب مدیر!!!!!!!!!! دیگه ماخانمااین قدرهاهم بدنیستیم کلاهردوجنس زن ومردنه سفیدسفیدن نه سیاه سیاه همون خاکستری به هردوشون بیشترمیاد!!!
من که میگم همسرتون امشب سورپریزتون می کنه البته امیدوارم بااین سورپریز،ریزریز نشین!!!!
موفق وشادباشین وبهتون خوش بگذره.
پاسخ:
سلام
ممنون خانوم متاهل عید بر شما هم مبارک و روز پدر بر همسرتون مبارک.راستی بچه ظاهرا دارید اما چند تا؟
بله من اشتباه متوجه شدم در مورد عاصی.
عصری رفتیم شلوار کتان بخریم که رنگ مناسب با سایز کمر ما نداشت موند تا بعد.

دچار احساسات شدم .برم زنگ بزنم به همسری
روزتون مبارک
پاسخ:
سلام
ممنون از شما.

اگه بفهمی مردت معتاد شده چطوری باید آرامش ایجاد کنی؟
پاسخ:
سلام
چی بگم والله سوال سختیه.
چند نکته میگم ان شالله مفید باشه:
1. باید حتما یک روانشناس بالینی ماهر که در زمینه ترک اعتیاد تخصص دارد پیدا کرده و هسرتون رو به انجا ببرید.
2. بدانید که او یک بیمار هست و می تواند بهتر شود و باید شما در ترک دادن اونو همراهی کنید و نباید نا امید بشید یا با برخوردهای نا مناسب او رو بدتر به سمت مواد و دوستانش بکشونید.
3. به ایشان ایجاد انگیزه در ترک اعتیاد بدید.چطور؟ با گرفتن برشور و کتاب از کتاب فروشی ها و مراکز بهزیستی و سایت ها. البته زمانی که ایشان آرام هست و روحیه پرخاشگری و تند نداره و ارتباط عاطفی و صمیمی بینتون هست. صحبت کنید تا اعلام رضایت کنه بر ترک.تشویق به پیاده روی و ورزش / تشویق به دوستی و ارتباط خانوادگی با افراد سالم و بانشاط و معنوی و...
4. نباید از کلماتی که بار منفی داره و یا تمسخر یا تحقیر آمیز هستن استفاده کنید . از تحقیر و دعوا و قهر و... استفاده نکنید.
شرایطش رو درک کنید و بگید که کمکش می کنید تا به آرامش برسه و اگر نیاز به ترک باشه حمایتش می کنید.
5. خودتون رو از ارتباط با خانواده شوهر و خودتون به شکل دید و باز دید محروم نکنین. این ارتباط ها مجال کمتری برای استفاده از مواد ایجاد می کنه به شرطی که از تجملات و مخارج سنگین به دور باشه. وقتی او ببینه که خانواده شما پشیبان شما هستن به خودش اجازه نمی ده هر طوری که بخواهد رفتار کنه و قوانین زندگی مشترک را رعایت نکنه. البته باید مراقب باشی خانواده هرگز با او تندی نکنن و از در محبت و صمیمت وارد بشند.
6. ‌برای استفاده نکردن از مواد و تریاک براش شرط و شروط نذارید. اجازه بدید احساس کنه اولین و مهمترین دغدغه شما سلامت جسم و روان شریک زندگی تون هست.
7. برای صحبت باهشون بهترین زمان و حالت آرامش را در مد نظر داشته باشین. حالت خماری و نشئگی زمان مناسبی برای گفتگو نیستش.
8. و..
چند نکته دیگه بود که دیگه حوصله ام نمیگیره بمونه طلبتون.
ان شالله همت و تلاش کنید می تونید حل کنید.
پیشاپیش روزتون مبارک
پاسخ:
ممنونم
روزتون مبارک.انشالله همیشه  زندگی شاد و همراه با آرامش در کنار همسرتون داشته باشید.
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">