رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

دخالت های بی مورد

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۲۵ ب.ظ

با سلام

یکی از مشکلاتی که در بیشتر زوج ها مشاهده میشه و مشکل من و سرکار همسر هم هست اینه که در بعضی کارهای مردونه دخالت میکنه و حال هیچ اطلاعاتی هم در اون مورد نداره.

مثلا من مقداری سرمایه دارم و میخوام با پدرم یا برادرم شریک بشم و خودم میدونم که تنهایی اقدام به سرمایه گذاری کنم ضرر میکنم و بهتره شریک داشته باشم و کلی ریز و خم داره که باید مصلحت سنجی بشه اما سرکار همسر که از هیچی سر در نمیاره شروع می کنند به اعتراض که لازم نیست با اونها شریک بشی و اونها دارند به نفع خودشون کار میکنن و ....

یا مثلا آقایی می خواد خونه خرید و فروش کنه و یا سرمایه ای جایی بزاره اما خانمش میاد دخالت و نه دخالت ساده بلکه دعوا و جنگ که اگه اینطور کنی من میرم خونه بابام یا فلان و بهمان میکنم. همین کار باعث جرقه اختلافات در زندگی یا بدتر شدن رابطه زن و شوهر میشه.

اصلا مردی که تو کار و زندگی ریسک نکنه یقین داشته باشید نه عرضه داره نه پیشرفت میکنه و نهایت پیشرفتش تا آخر عمر لاک پشتی خواهد بود.

(حالا یه تعریفی از خودم بکنم : بحمدالله با فکرهای اقتصادی من و ریسک در زندگی تکانی به همه فامیل ها دادم که همگی آنها که افراد ترسو و محافظه کار بودند الان تو کار اقتصاد افتادن و بعضی ها سودهای دویست سیصد ملیونی تو کمتر از دو سال کردند که طبق اعتراف خودشون من باعث شده بودم که اونها هم وارد این کار بشند.)

البته خوبه زن پیشنهادی بده و نظرات و کمک فکری بدهد و من اصلا مخالف نیستم و اتفاقا توصیه میکنم حتما همفکری بکنید اما نه دخالت و جنگ و اینکه فقط حرف خودتون باشه یا بخواید به خواسته خودتون بخواید برسید.

بدونید اگر مردی در خونه نتونه تصمیم بگیره و نتونه حرف اول رو بزنه حتما با او به مشکل برخورد می کنید که یکی از اون مشکل ها ارتباطش با دختر و زنان در بیرون خواهد بود.خیلی از خانم ها افتخار می کنند که شوهر حرف گوش کنی دارند و هر چی میگند همسرشون میگه چشم و گوش میده در حالی که این خودش آفت هست و باید ترسید.

در مورد اینکه بعضی زن ها هستند که حقوق و یارانه و... شوهرشون رو تمام و کمال میگیرند و کل خرج و حساب دست خودشونه نه شوهرشون، حرفایی دارم که بمونه طلبتون تا ان شالله پست های بعدی.

تذکر: به همسرتون در کارها و تصمیمات اعتماد به نفس بدید و بگید میتونه موفق بشه و بزارید ریسک بکنه و اگر هم به عقیده شما اشتباه میکنه اما قبول نمیکنه هیچی نگید. این بهتره تا بحث و دعوا.

عزت زیاد

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۵
مرد تنها

نظرات  (۴۴)

اقا یا خانم باران دوست دارم وبلا شما رو داشته باشم اگ میتونید لطفا به من ارایه بدیدش
روحیه...
فکر کنم منم رمز لازم شدم اینقدرم میترسم که مشکلات شما مشکل ماهم باشه :(
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۷ خوبی های همسفر بندگی ام

اگر به منم رمز بفزمایید ممنون میشم.

 

بنده تازه با وبلاگتون آشنا شدم.

لطفا به من رمز بدین و به من سربزنین خوشحال می شم
بابت رمز ممنونم ..ادرس ایمیلمو حذف کنید لطفا...عقدم
پاسخ:
حذف شد.

سلام میتونم رمز پست قبلیتون رو داشته باشم؟

سلام 
میخواستم از یه خانم متاهل تشکر کنم سایتا و وبلاگهایی که معرفی کردن عالی بود اجرشون نزد خدا.
راست میگیا  ب اینجاش فک نکرده بودم.........خانوما من نادم و پشیمانم منو شطرنجی کنید......اصلا حذفش کن تا کسی متوجه نشده....با تشکر
پاسخ:
عب نداره به نمایندگی از همه بخشیدمتون.

همه گوشاشونو بگیرن  وکسی هم فال گوش واینسه میخوام ی چیزی بگم ب جناب مدیر....خیرسرت اومدی اینجا بنویسی تخلیه شی  کم کمش در روز 2نفرگیس وگیس کشی  میکنن وباز شما مجبوری ی جورایی پادرمیونی کنی خدا ب دادت برسه ......بابا دنیای مجازی ک قهر و گیس وگیس کشی نداره....

آخه داشتم مطالب قبلی رو میخوندم دیدم ک بععععععععععععله چ خبره.....

بعدشم چرا هیچ برادری ازاینجا رد نمیشه خستم شد از بس  خانوما صاحب نظر بودیم نترسین بابا کاریتون نداریم خودتونو نشون بدین......

 

پاسخ:
سلام کلوچه
حالا شما خودت این گیس و گیس کشی رو بیشتر نکن مشکل حله.
چرا برادر هم اومده اما خیلی کم. خب این بحث ها دغدغه بیشترش برای خانم هاست آقایون همه مثل ما بیکار نیستند که.خیلی هاشونم تو این فضا هستند که تو فاز دیگه سیر می کنند.
۱۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۰۵ یه خانم متاهل(برای کلیه مخاطبین محترم این وبلاگ)
سلام و وقت بخیرخدمت همه ی دوستان،خصوصااون هایی که نسبت به ما آلرژی دارن!!!!!
چندوقتی هست که میخوام یه چندتاسایت ووبلاگ مفیدرومعرفی کنم ولی فرصت نشد،شایدبرای بعضی ازدوستان تکراری باشه وباوبلاگ وسایت های معرفی شده آشنایی داشته باشن،ولی امیدوارم به دردسایرین بخوره وازشون بهره کافی روببرن.
...........................................................
http://darbanagha.blogfa.com
1- این وبلاگ متعلق به یکی ازخادمین حرم نورانی آقاوسرورمون امام رضا(ع)هستش که امکانات جالبی داره ازجمله :این خادم بزرگوارهرموقع که درحرم تشریف دارن دروقت مخصوصی که قبلاتوی وبلاگ شون مشخص کردن نیابتاامام رضا(ع)روزیارت می کنن واگه هرشخصی بخوادمیتونه باپرکردن فرم مربوطه(توی وب شون هست) وفرستادن نام وشماره همراهش 5 دقیقه قبل اززیارت توسط پیامک باخبربشه وهم نوابااین خادم عزیزبه زیارت امام رضا(ع)بره البته باپای دل! همچنین می تونین دل نوشته هاتون روهم برای امام رضا(ع)بفرستین(این هم فرمش توی وب شون هست)تاایشون به نیابت ازشماتوی ضریح مطهرامام رئوف بندازن،خلاصه یه سربزنین پشیمون نمیشین وانشاءالله دست خالی برنگردین.
.................................................................
http://ravazadeh.com
2- این هم سایت رسمی دکترروازاده (همون پزشک معروف طب سنتی )هستش که توی شبکه قرآن هم زیادبرنامه داشتن ومطالب بسیارمفیدی داره که حتمابه دردتون خواهدخوردومی تونین سوالات تون رودرزمینه بیماری های مختلف هم ازایشون بپرسین،همچنین یک فروشگاه اینترنتی هم دارن که محصولات سالم واصلی روبه شمامعرفی می کنن وحتی می تونین ازشون خریدکنین.
......................................................................
http://hooraei.com/
3- وب سایت استادسیدمجتبی حورایی باکلی مطالب مفیددرزمینه های مختلف روانشناسی
......................................................................
http://www.ravanshenasi.info/
http://drfarhang.mihanblog.com/
4- وبلاگ وسایت دانلودرایگان سخنرانی های اساتیدبرجسته روانشناسی کشورازجمله دکترشاهین فرهنگ،استادحبشی،استادمحمدشیرازی و...... درزمینه های مختلف مسائل همسرداری،مسائل جنسی،تربیت فرزند و....
......................................................................
http://mbabakhani.blogfa.com/
5- وبلاگ خانم مریم باباخانی روانشناس بالینی که میتونین سوالات تون رودرزمینه مسائل روانشناسی ازشون بپرسین،همچنین توی قسمت لینک های این وبلاگ سایت هاووبلاگ های مفیدی درزمینه روانشناسی معرفی شده که به دلیل تعدادبالاشون بهتردیدم خودتون درصورت تمایل مراجعه کنین ومشاهده بفرمائین شایدبه دردتون بخوره.
(راستی آقای مدیردرموردمبحث هیپنوتیزم وانجمن های مربوطه هم چندین سایت معرفی کردن دوست داشتین یه سربزنین.)
......................................................................
http://javantej.mihanblog.com/
6- اینم یه وبلاگه درزمینه ترک گناه که مطالب جالبی دراین زمینه داره.(من که خوشم اومدواستفاده کردم،امیدوارم سایردوستان هم اگه مراجعه کردن به دردشون بخوره).
...................................................................
امیدوارم سایت ووبلاگ های معرفی شده به درددوستان محترم بخوره وازشون بهره وافی وکافی روببرن.
بازهم ببخشین که وقت تون روگرفتم وحرفم به درازاکشید.
درضمن اگه جناب مدیرصلاح بدونن میخوام یه پیشنهادبدم که هرشخصی سایت یاوبلاگ مفیدوآموزنده سراغ داره بیاداینجاومعرفی کنه تاسایرین هم بتونن ازمطالبش استفاده کنن،نظرشماچیه جناب مدیر؟
درپناه حضرت حق سالم وشادوبرقرارباشید.


پاسخ:
سلام
عه تبلیغ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کار خوبی کردید و دستتون درد نکنه. به نمایندگی از اونایی هم که آلرژی دارند تشکر میکنم.
بله پیشنهاد خوبیه و میتونیم یه پست فقط برای همین اختصاص بدیم که کلا اونجا معرفی کنیم.


بازم اگر دوستان و خواهران گرامی پیشنهاد دیگه ای دارند می تونند ارائه بدند تا در وبلاگ اجرا کنیم، شاید باعث بشه مشکلی ولو کوچیک از مشکلات زندگی حل بشه.

رمز فرستادی مهندس .

پاسخ:
رمز؟ نمیدونم
اگر متاهل هستید دوباره ایمیل بدید تا بفرستم.
سلام ولی بعضی مواقع اینقدر مرد خودش لاک پشتی عمل میکنه زن خسته میشه شوهر من کلا اهل ریسک نیست قانع هست اما خوب اصلا از بار قرض رفتن ودست درازی جلو کسی زیاد خوشش نمیاد اندازه توانش قدم برمیداره ولی خوب مثلا اصلن به فکر تعویض خونه نیست یا امکانات رفاهی برای ما پولی داره میره جایی دیگه زمین و واینا میخره همش میگه صبر کن بعدن نتیجهاش رو میبینی وزیاد به حرف من گوش نمیده مثلا ما دوازده سال هست تو خونه صد متری میشینیم دوتا بچه هم داریم خانواده من خیلی پر جمعیتن ولی خانواده خودش همش به ده نفر نمی رسن وقت دعوت من همیشه فامیل اونارو جدا ودر سال بیشتر مهمون میکنم ولی خانواده خودم رو همیشه کمتر ووقت دعوت شرمنده  میشم خونه کوچیکه زحمت واقعت چند برابره میشه واینکه اونا اصلا دلشون نمی خواد خونه مابیان چون دست وپاتنگه .احساس مزاحمت میکنن بااینکه ما چند سال پیش پول داشتیم ولی همسرم زیر بار نرفت ورفت یه آبی از چاه خرید داد اجاره مردم والان حالا باز زمین خریده تا با اون باغ باغ داری کنه ولی ما همچنان تو مضیغه ایم واین باعث شده خیلی بهمون طعنه بزنن کمی اخلاقش ج نتیکی هست وبه پدرشون رفته من الان موندم با اینکه خسیس نیست وخیلی به اندازه همه جا مایه میذاره ولی نمی دونم چرا اینطوریه حتی با وجود دوتا بچه کوچیک وغریبی ایشون حاضر نشد یه خشک کن برا من بخره وما همیشه وقت لباس شستن سر نگه داشتن بچه ها بحث میکردیم دیگه من ترجیح میدم عوض بحث ساکت وقانع باشم کلا  نظر شما چیه ؟؟خواهش میکنم شما که تو باغ اقتصاذین یه چاره به ما بگین؟؟/
پاسخ:
سلام
اگه خونه شما بدون حیاط و بنا ساختش 100 متر باشه خوبه با دو بچه. میدونید که الان با سه بچه تو خونه های 50 و 60 متری میشینند.صرف دوتا میهمان اومدن دلیل نمیشه خونه رو عوض کنید. اما اگه در کل اذیت می شید و کوچیکه بتونید عوض کنی بهتره.
همسرتون باید توجیح بشه که خود خونه عوض کردن یه سرمایه خوبی هست. مثلا ما قبلا خونه داشتیم کوچیک بود عوض کردیم بزرگتر کردیم. خب الان این خونه بزرگه شاید 3 برابر از اون قبلیه بیشتر پیشرفت کرده یغنی اگر خونه قبلی ما الان 200 باشه جدیده 600 هست و خود این یه سرمایه میشه.
اگر پول به زمین باغ هم میده باید جایی باشه که پیشرفت کنه و همون زمین قیمتش چند برابر بشه .تو وضعیت فعلی زمین و خونه خریدن بسیار مناسبه و حتی از اجاره اون میشه استفاده خوب کرد.
شغل و کار هم بستگی به تخصص و علاقه داره ولی در هر کاری جای پیشرفت زیاده.
نه تو باغ اقتصاد نیستم فقط میدونم با فکر اقتصادی خوب میشه پیشرفت داشت.
آره چرا مطمئن نباشم!!!
پاسخ:
چه عرض کنم.
اما باید دقت کرد و منفعت شخصی رو مد نظر قرار نداد.
سلام.برای بار دوم رمز لطفا
پاسخ:
سلام
ارسال شد

اینجا متاسفانه گزینه نقل قول نداره، و اما در جواب این جمله :
اگر اینجا این مطالب هست چون برای درد و دل وبلاگ رو گذاشتم نه دفترچه خاطرات.من هیچ کسی رو اینجا نرفتم دعوت کنم و همه خودشون اومدند. من خودم بودم و وبلاگ خواستم بنویسم تا تخلیه بشم.
نه، شما دعوت نامه نفرستادید، من هم دیگه نمیام اینجا. شمایی که برای خانمها توصیه میکنی از بدی و مشکلاتشون ننویسن چون باعث میشه توی زندگیشون اثر بد بگذاره، یا فردی این وسط برای نزدیکی بهشون سواستفاده کنه، خوب، شمایی که خوب بلدی لالایی بخونی، چرا خودت خوابت نمیبره ؟
آدم وقتی بدی مینویسه، خوبی هم بنویسه، برای خودش بهتره، وگرنه زندگی شما بدتر یا بهتر شه، توصیه من کمکی بکنه یا نکنه، نه نفعی توی زندگی من داره، نه پولی توی جیب من میره.
من خواننده دلیل نداره کسی که اینطور جوابم رو میده و همش هم شکایت مینویسه، دلش هم تغییر مثبت نمیخواد، فقط دوست داره شکایت کنه و دوست نداره نظرات مخالف میلش رو بشنوه و وقتی دوستانه نظر میدی میگه دعوت نامه نفرستادم، بیام بخونم و نظر بدم.
شما هم شاید فقط میخوای غرغر کنی و علاقه نداری که شاید با شنیدن دیدگاه فرد دیگه ای، همجنس همسرت، از دید دیگه ای نگاه کنی، راه جدیدی رو روش فکر کنی و امتحان کنی. بعضی ها از غرق شدن در سکون لذت بیشتری میبرن تا تلاش برای بیرون اومدن از مرداب مشکلات.
من خودم وبلاگی که دارم، درسته برای مسایل شخصیمه، درددل و روزانه نویسی هست، اما برای این هم هست که دوستانی که قبولشون دارم و انتخاب شدن، بیان، بخونن، نظر بدن و راهنماییم کنن. دوستانی که هیچ نفعی از دوستی، خوشی یا ناخوشی من نمیبرن، دلسوزی و راهنماییشون و دوستیشون حقیقیه، به دور از هر منفعتی، یک حس خاص و ناب ...
نظرشون یک ایده جدید و دیدگاه جدیدی بهم میده، و باعث میشه با نگرش و زاویه دیگه ای به مسایلی که درش غرفم، نگاه کنم. کسی که خارج گوده بهتر از بیرون میبینه تا کسی که خودش در گود افتاده. به هر حال، در سکون خوش باشید و موفق :)
نه شما برای من دعوت نامه دادید، نه من میبایست بیشتر از این وقت و انرژی برای کسی بگذارم که این منش رو داره.
بدرورد

پاسخ:
سلام
ببخشید من بد نوشتم قبول دارم اما اصلا منظورم شما و یا دوستان نبودید.و در کل منظورم چیز دیگه ای بود.خواستم بگم من اینجا کسی رو جمع نکردم که بیاد گلایه های منو بشنوه .
من حتی کسانی که به من توهین هم کردند از وبلاگ نروندم و از شما هم بخاطر نگارش بدم عذرخواهی می کنم.حالا اومدید وبلاگ خوشحال میشیم نیومدید هم فدای سرتون .
باباجون اینکه اینجا بیایی درد و دل کنی با اینکه بیایی از بدی همسر بگی فرق داره ها؟؟؟ من اصلا قصدم بیان بدی هاش نیست.فقط اونچه اتفاق میفته و برام سنگینی میکنه میگم که طبیعتا بدی هست.
بعد من این نوشته ها برام اثر منفی نمیزاره و حتی تخلیه هم میشم و راحت میشم و برام خوب بوده.
اتفاقا اینجا غالبا مخاف من نظر میدند و تو هم پست میتونید بشمرید چند نفر مخالف نظر دادند و من استقبال کردم و جواب هم که میدم بخاطر دفاع از فکر حودمه حالا نتیجه ممکنه هر چی باشه. من منظورم اون نبود بازم میگم ببخشید بد نوشتم.
بله من هم از نظرات دوستان استفاده کردم و تو پست قبلی در نظرات تند مهتاب به خانوم متاهل گفتم که وبلاگ چقدر برام مفید بوده و ان شالله بعدا از دستاوردها و نتایج خوب همفکری دوستان مطالب خواهم گذاشت.
خلاصه دوست دارم مثل خیلی ها دیگه تو وبلاگم بیاید و نظر بدید و قهر نکنید هر چند قصد جسارت نداشتم و دعوت ویژه هم میکنم و بدونید تغییرات زیادی هم دادم با وجود اینکه تا حالا هم همینطور بوده.
موفق باشید
آخ اشتباه شد رمزی که دریافت کردم مال شما نیست از یک نفر دیگه است که قبلا خواسته یودم و تازه برام ارسال کرده. لطفا دوباره بفرستید
پاسخ:
اوهومممممممممممم

سلام .
رفته بودم  همون جایی که شما از صاحبش گله دارید!
ممنون. بله رمز را دریافت کردم (چقدر هم باحاله!!!) در ضمن ایمیل ها در یک حرف با هم فرق دارن!
۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۵۰ تنها و امیدوار
سلام ، ممنون ! 
بفرمایید ، خواننده های مطالبشون رو هم سوا میکنند ! (شوخی)
وقتی صلاح نمی دونید یا مایل نیستید ، منم اصراری ندارم ،میگم چشم و اطاعت امر ! 
پاسخ:
سلام
بزرگوارید. ببخشید دیگه

همسر من از 15 سالگی رفته دنبال کار و حرفهو وقتی تو 23 سالگی ازدواج کرد تو دو تا ملک با خواهرش و باباش شریک بود...منم موافق این کارش بودم چون جلوی هدر رفتن پولشو گرفت  اما موقعی که ما می خواستیم خونه بخریم همینجوری از ما خریدنشو هیچ کارشناس و بنگاهی در کار نبود که قیمت اصلیش دستمون بیاد...خود همسرم میگه اول توی زمین سهم من یک از چهار بود اما موقعی که می خواستن بخرنش پدر شوهرم می گفت یک از شش!!!بماند...حالا یه مقدار پول داریم که من بهش میگم نمیشه زمینی ملکی  چیزی بخریم ؟میگه نه بابا کمه مگه اینکه با بابام شریک بشیم و منم به یادش میارم سر قبلیها چی شد!من بدم آیا؟

پاسخ:
شما خوبی اما می تونی خوبتر هم باشی.
بتونید مستقل بخرید بهتره نشه شراکتی بهتره اما این بار محضری کنید. یعنی اگر شراکتی هست محضری کنید امضا شده و ... دیگه مشکلی هم پیش نمیاد.
سلام،ممکنه رمر داشته باشم؟
سلام.من درامورمالی ازقبیل رسیدن ارث پدری به ایشون ویا بامبلغ پاداش بازنشستگی چه بکنندهیچ دخالتی نکردم وخودمومحق نمیدونم اماتا اینجایک موردموفق نبوده .وامسال بعداز25 سال اعتراف کرده که درسته پول خودم بودامامنفعت شماهم بودمن همشوبرباددادم.بنظرشمااگه خانومی هم هیچی نگه به ضررخودشم میشه چون زندگی مشترک ومنافع ومضرات هم مشترکه .نیست؟مگه یک انسان چندبارباید ازیک روش ضررببینه تاموفقیت دستش بیاد؟شراکت بشرطی خوبه (فامیل یاغریبه)که تمام ضوابط وشرایط رعایت بشه.خانوم شمانگران شماست
پاسخ:
سلام
من با مشورت و همفکری موافقم.در پست نوشتم.

چه قدر کامنت باران جالب بود ! شوهر منم همیشه ایراد می گیره هیچ وقت ازم تعریف نمی کنه و من همیشه ار بد بودن همه چی می ترسم این عشق رو در من از بین برده چون دقیقا مثه یه خدمتکار رفتار می شه باهام گاهی :(

پاسخ:
بله منم قبول دارم اینطور عمل کردن غلطه خصوصا در مورد همسر.
وبلاگتون باز نشد
منم با توجه به اینکه همسرم ضرر کرد سکوت کرد اما دیگه دیدم سکوت بیش از حد م  همسرم رو بیخیال کرده بالاخره با چندبار تذکر وبحث باعث  شدم ی تکونی بخوره گاهی لازمه باورکنید
پاسخ:
بله اما گاهی
 اگر ممکنه رمز داشته باشم
 یه کم از اون راه حل های اقتصادیتون رو لو بدید شاید واسه ما هم فرجی شد:))
پاسخ:
وقت بگیرید. فعلا که وقتم پره

سلام ممنون میشم به من هم رمز بدین

سلام من توی زندگیم که نزدیک به دودهه میشه اکثر مواقع میبینم که شوهره من بخاطر تواضع زیادش همیشه به نفع دیگران و به ضرره خودمون کار می کنه منم مثل خانم شما نگران هستم ودوست ندارم که با فامیل وخانوادش شریک بشه چون مطمئنم که اینبارم باز همه چی به نفع اوناست وشوهره من بدونه هیچ ناراحتی ضرر میکنه
مطمئنا شما قبلا سوتی دادید جلو خانم و خونواده هم یه کارایی کردن والا هیچ کس پیدا نمیشه که از سود وپول بدش بیاد
 بارها شده که جاری بخاطر  سیاستی که داره  همه چیزو چه مالی وچه از لحاظ دیگه به نفع خودش میکنه وبازم اینجا ادم بده منم واین همسرم هست که همه چیزو حتی در حضور دیگران گردن من میندازه وخودش کنار میکشه  وحقو به اونا میده
 اینکه میگید نسبت به جاری حسودی میکنه مطمئنم که ریشه از جای دیگه داره وشما جایی کوتاهی کردید و پشتش نبودید بعضی اوقات با اینکه زن مقصره باید حمایتش کرد تا اون مطمئن بشه که شوهرش همه جوره پاش واستاده

 شاید هم اونو با کس دیگه ای در حضور خانواده مقایسه کردین یا شاید تو جمع خانوده شما غیبت همین جاری یا کسایی مشابه اونو میکنید وایشون حس میکنه که خب این اتفاق پشت سر ایشون هم اتفاق میفته
 من به شخصه حتی سود کردنم وقتی پای خونواده شوهر وسط باشه رو نمیخوام چون اونا به حدی زرنگ وچرچیل تشریف دارن که من وهمسر نمیتونیم نخشونو بتابیم  وهمه چیز به نفع اونا میشه شوهرم همیشه حقو به خونوادش میده و این باعث شده من از اونا بیزاز بشم وحتی رفت وامد رو هم کم کردم اینطوری راحتترم
 من مطمئنم که خود شما یا خونوادتون یه کارایی با خانم همسر کردید والا یه ادم عاقل هرچند به قول شما عصبی بازم از چیزای خوب  و رفتو امد و...بدش نمیاد
 جالبه که شوهره من همیشه میگه ما کاری نمیکنیم ما خیلی خوبیم وحواسمون به همه چیز هست  در صورتیکه اینا فقط شعار ه که میخوان توسر منو بقیه فرو کنن تا کسی جرات نکنه بهشون بگه شمام تقصیر کارید  واعتراض کنن
 اولین کار خونواده شوهره منم اینه که وقتی عروسه جدید میگیرن اینقدر  پشت سر عروسه قبلی بد وبیراه میگن که فرده جدید وتازه وارد متنفر بشه و جاریا با هم ضد بشن تا یه وقت خدای نکرده نیان بر علیه خانواده شوهر متحد بشن
بله یه همچین خانواده شوهری داریم ما
 امیدوارم مرد تنها شما اینطور نباشید که بدجور ضرر میکنید
 
پاسخ:
سلام
به نظر میاد کمی زیاد بدبین هستید.خب شما فکر میکنی همسرجان به ضرر شما و زندگی کار میکنه؟ نه خیالتون راحت
ما هیجا خراب نکردیم و جالبه بدونید ما الان تو خونه ای میشینیم که شراکتی خریدیم و هیچ پولی هم نمیدیم.
زن برای زندگیش دل میسوزونه ولی مرد فک می کنه داره دخالت و فضولی میکنه !!! معنی زندگی مشترک چیه پس ؟ البته زن هم باید راه درست و اصولی و منطقی رو پیش بگیره و سیاست داشته باشه
پاسخ:
سلام
زندگی مشترک در این مورد خاص یعنی احترام گذاشتن به نظرات هم و لج نکردن بی مورد هر دو و دنبال مصلحت بودن و کمک به پیشرفت همسرجان.
سلام . زن و شوهر باید تو تصمیمات زندگی با هم شریک باشن و نظرات هر دو گفته بشه . مثلا زن نظرش رو در مورد اون تصمیم بگه . ودر موردش فکر کنن . در نهایت مرد بعد از سبک و سنگین کردن و شنیدن نظرات خانمش بهترین تصمیم رو بگیره . حتی اگه این تصمیم نظر خانمش باشه .
پاسخ:
سلام
آفرین موافقم.

سلام من اومدم جاتون خالی رفته بودم مسافرت.
یه سلام ویژه هم به باران که حرف های دل منو زدین. من که هرکاری کردم آقای مدیر شروع به نوشتن خوبی های همسرش بکنه موفق نشدم امیدوارم به حرف های شما گوش بدن.
در روانشناسی یه تکنیک( 1-6 ) داریم کسی هست بدونه این تکنیک یعنی چی؟
لطفا رمزتون را هم بهم بدین. ممنون
پاسخ:
سلام خوش اومدید.
خوش گذشت؟ حالا کجا رفته بودین؟
باباجونم هدف از وبلاگ من چیز دیگه استتتتتتتتتتتتتت.
تو جیب جا میشه؟
رمز؟؟؟؟ متاهل بودید؟(شوخی کردم چشم میفرستم)
ایمیل رسیده بود خبر بدید چون نوشتید اشتباه نوشتید ولی هر دو ایمیل آدرسشش یکیه.
منم بودم نمیذاشتم شوهرم با فامیل شریک بشه. همون حس بدی که من نسبت به اونا دارم انرژی منفی روی کارش میذاره هرچند هم که شرکای خوبی باشن. در ضمن چند ماهی حساب کتاب دخل و خرج با همسرم بود اما بعدش با اعتراض، خودم حساب و کتاب رو دست گرفتم. اعتراضم بخاطر این بود که شوهرم خیلی دست و دلبازه طوری که آخر ماه برای قسطای خودمون هم کم میاریم. حالا خودش اعتراف کرده که حسابا دست من باشه بهتر مدیریت میکنم البته من فقط قسمتی از درآمدش رو که باید صرف قسط ها و مخارج مختلف دیگه بشه دارم بقیش که مبلغ کمی هم نیست دست خودشه. فکر نمیکنم غرورش یا اعتماد بنفسش هم طوری شده باشه
پاسخ:
قسمتی که مربوط به قسط و مخارج هست ایرادی نداره
سلام . والاه نمیدونم چی بگم. به نظر من شایدبه خانومت  یا کلیت رو میگی یا فقط عنوان طرحت رو اگه با جزئیات بگی اون هم ترسش کمتر میشه . وگرنه خانوها عاشق مردهای مقتدرند. بلا استثنا. هرچند تو ظاهر ازن ذلیل خوششون بیاد. 
پاسخ:
سلام
بله درسته وقتی با جزئیات میگم تاثیر بهتری داره.
مرد تنها سلام.از دخالت های بی مورد گفتین اما همیشه این دخالت ها بی مورد نیست من جدیدا به این مشکل برخوردم همسرم میخواد خونه ای رو رهن کنه که مبلغ رهنش هم کم نیست فقط به خاطر این که وقتی مادرشون شهرما میان به خونه ی عروس دیگه شون که ازقضا باهاش یه کم اختلاف سلیقه دارن نرن میخوان اون خونه رو رهن کنن.اما من میگم این پول اگه تو بازار صرف بشه شاید 100هزار تومن روش بیاد اما پول رهن 5سال دیگه هم همون پوله.این به نظر شما دخالت بی جاست؟؟مانع از پیشرفتشه؟؟؟
پاسخ:
سلام
مشورت دادن خوبه من گفتم نباید تو نظر خودتون پا فشاری و دعوا راه بندازید.
این رهن هم باید دید دقیق چقدره؟ و اینکه واقعا کدوم به مصلحت هست؟ مثلا ممکنه همین آرامش همسر شما و یا دعوای خانوادگی نباشه ارزشش از اون ماهی صد تومان خیلی بهتر باشه.
ما کار میکنیم تا به آرامش برسیم نه اینکه آرامشمون رو از دست بدیم تا به پول برسیم.
خوب، اول از خودتون شروع میکنم، و بعد به همسرتون میرسم. 
تا اینجا که من دیدم. نقش شما همیشه یک نقش شاکی، ایراد گیر و تدکر دهنده هست. یک فرد همیشه ناراضی.
هیچ آدمی دوست نداره همش بدی و انتقاد از خودش ببینه یا بشنوه، همش بشنوه کارهاش بده. مسلما خانم شما هم یک بد مطلق در جهان هستی نیست ! شک ندارم خوبی هایی داره. اما وقتی فقط بدی های یک نفر دیده شه و به خوبی هاش بها داده نشه، هر کسی رو نسبت به طرف مقابلش و زندگیش دلسرد میکنه.
مثلا، شاید خانمتون آشپزیش خوب نباشه، عوضش در تمیزی خونه کم نگذاره. شاید عصبی باشه، اما مهربون باشه. شاید پر خرج باشه، اما زیبا باشه. من خانمتون رو ندیدم. اما شده یکبار،  نه فقط به بدی هاش، بلکه به بعضی خوبی هاش، هرقدر کم، فکر کنین ؟
تنها خوبی ای که دیدم نوشتید و البته به صورت خوبی اون ننوشتین، به صورت یک مسئله عادی ازش رد شدین. وفاداری خانمتونه. مطمئنا دلسردی در زندگی، دو طرفست. اما شما مطمئنی خانمت هرگز راه کج نمیره. میدونید در این زمان با این همه خیانت، اینطور که شنیدم در ایران الان خیلی باب هست خانمهایی که ازدواج کردن، دوست پسر هم دارن، این اطمینانی که به همسرتون دارید، چه نعمت بزرگیه ؟ نگید به علت معتقد بودن مطمئنید که به چشم خودم خلافش رو دیدم. این یک خوبی بزرگه که خانمتون داره و شما اما ساده ازش رد میشید، چرا ؟! چون همسرتون زنه شما مرد، اما این اصلا دلیل کافی ای نیست.
هیچ وقت سعی کردید برای یک کار خوب، همسرتون رو تشویق کنین؟ یا از در که میاید به جای اینکه بپرسید غذا چی داریم، مثلا بگید عزیزم، امروز چقدر زیبا شدی ؟
برای زن همین یک جمله، یک نوازش، یک آغوش، یک تعریف و نگاه با احساس و مشتاق، از صد تا جواهر بیشتر معجزه میکنه. مردی که من اینجا دیدم، فقط منتظر بهانه هست.
درسته برای شما مردها اینطور نیست، اما خیلی مسال همد هست که برای شما مردها مهمه و شاید برای خانم ها مهم نباشه. اما یک رابطه سالم، بها دادن به نیاز های عاطفی دو طرفه به نوعی که طرف مقابلش نیاز داره، نه طوری که آدم خودش میخواد. این یعنی دوست داشتن.
ایران که بودم، راننده ای داشتم که خیلی مرد شریفی بود، و عاشق همسرش بود. میگفت اوایل ازدواج همسرم غذای شور و خیلی بدی درست کرد، خودش نتونست بخوره، همینطور من رو نگاه میکرد. من با زور اب و دوغ خوردم و تعریف کردم، بعد ازش تشکر کردم و دستش رو بوسیدم. شرمنده شد، بعد اون، یاد گرفت غذا درست کردن رو.
 حتی خیلی وقتها میدیدم خانمش براش فقط نون پنیر میده، یا غذای آماده، گاهی هم هیچی غذا نمیداد توی ماه رمضون، رانندمون با شیر کاکائو و کیک افطار میکرد. اما با عشق از خانمش صحبت میکرد.
برای یک زن سخته که ببینه فقط نقش خدمتکار خونه رو داره. اما با چهار تا رفتار با محبت، دو تا تعریف، باور کنید بهترین در توانش رو برای همسرش میگذاره. کار سخت و پر خرجی نیست این حرف ها، ولی معجزه گره.
شما میگی مومن هستی، اما یک مومن واقعی، از خدا بابت داده هاش تشکر میکنه نه که دایما دنبال بدی باشه. و اما در مورد همسرتون،
با فرض درستی تمامی حرف های شما، در علم روانشناسی، میگن کودک درون این فرد، رشد نکرده. عصبانیت ها، بی توجهی ها و لجبازی ها، خیلی اوقات برای اینه که اون فرد محبت میخواد، میترسه، احساس امنیت نمیکنه، و با این رفتار ها، یک دیوار دفاعی برای ترسش میسازه.
خیلی از آدما نمیتونن راحت از ترس هاشون بگن، حتی به خودشون، یا حتی نمیتونن با ترسشون مواجه بشن. برای همین نا خودآگاه با رفتار های ناخودآگاهشون دیوار دفاعی میسازن. اینطور که شما گفتی، من حدس میزنم، مطمئن نیستم، اما حدس میزنم خانمتون رابطه خوبی با پدرشون نداشتن یا پدر نداشتن. و بسیار حس عدم اعتماد به نفس، ترس و بی پناهی میکنن. میخوان این حس توجه و محبت و اطمینان رو از شما بگیرن، اما نمیتونن و این بد بودن همیشگی خودشون (که از رفتار شما حس میکنن) باعث خشم و نفرت میشه درشون، بیشتر نسبت به خودشون تا شما.
مثل یک بچه ای که نمیتونه بگه چی میخواد و گریه میکنه، گاهی کسی که نمیتونه از ترس ها و ناراحتی هاش بگه، با رفتارهای پرخاشگرایانه نشون میده. با بی فکری میخواد جلب توجه کنه. 
به عنوان یک دوست، یک توصیه براتون دارم. اگر از لحاظ هزینه میتونین، به روانشناس برین. اگه نه، مدتی، بشینین به خوبی های همسرتون فکر کنین، بنویسینش، و سعی کنین جلوی خودش خوبی هاش رو تحسین کنین و تشویقش کنین، مثلا اگر استعداد موسیقی دارن، حتما بگذارید کلاس مورد نظر رو برن و در طی راه مشوقشون باشین.
یک هفته، نه، دو هفته، هر روز که خونه میرین، یک شاخه گل، یا یک چیزی کوچیک بگیرین، و بگین که موقع گرفتنش به یادش بودین، و صورتش رو ببوسید.
با لبخند وارد خونه بشین، و قبل از اینکه به بچه و غذا دقت کنین، به همسرتون نگاه کنین و از زیباییش و اینکه جقدر برای شما عزیز و جذابه بگین. 
این همه مدت اون روش رو رفتین، یک مدت هم این روش رو امتحان کنید، شاید جواب بده.
امیدوارم از صحبت های زیاد و صریح من ناراحت یا خسته نشده باشین، و  وقتی من این همه زمان گذاشتم و این همه نوشتم، شما هم بخوننیش و کمی حداقل روی حرف هام فکر کنین.

موفق باشید
پاسخ:
دوست عزیز اگر من اشکال تراشی میکنم اینجا دلیل نمیشه همین ها رو به این کیفیت به سرکار همسر بگم . چرا وقتی موقعه خوبی ببینم تذکر میدم اما زیاد بگم نه چون اصلا اخلاق شنیدن ندارند.اگر اینجا هم بیان میکنم قصدم تذکر به خانم های دیگه هم هست.
من خوبی های سرکار همسر رو خدا میدونه به خودش زیاد گفتم  بارها از چهره اش یا مثلا کار خوبی میکنه تعریف میکنم و اگر اینجا این مطالب هست چون برای درد و دل وبلاگ رو گذاشتم نه دفترچه خاطرات.من هیچ کسی رو اینجا نرفتم دعوت کنم و همه خودشون اومدند. من خودم بودم و وبلاگ خواستم بنویسم تا تخلیه بشم.
به خوبی هاش فکر کنم؟ گفتم بارها بهش گفتم و تو پست سوال و جواب نگاه کنید نوشتم.
من به جزء انگشت شمار هیچ موقعه وقتی خونه رسیدم نپرسیدم ناهار چی داریم. سلام میدم و احوالپرسی و ... بله اگر تیپ بزنه حتما میگم و میگم خوشگل کردی امروز. خدا میدونه راست میگم و فکر نکنید دروغه چون دلیلی نداره دروغ بگم.
من منتظر بهانه هستم؟؟؟؟از هر ده اتفاق و خرابکاری یکی رو اینجا میزارم. هیچ موقعه شروع کننده بحث و دعوا نبودم الا مواردی که تذکر عادی بوده و خودش تبدیل به دعوا کرده.
حالا من بی انصافم یا شما؟؟؟ مشخصه آرشیو رو درست نخوندید و الا اینطور در مورد من بی انصافی نمیکردید.
در مورد بقیه نظر هم حرفی نمیزنم.
اما بابت وقتی که گذاشتید ممنون.نکات خوب تو مطالبتون زیاد بود خصوصا چند پارگراف آخر.

سلام.

همسر من راننده بلدوز هست با یک شرکتی شریک شده که مشکل پیدا کردن

یک بلدوزر دیگه هم با برادر شوهرم گرفته که نمیدونم سودی کرده

حالا بماند که از شریک شدن بدم میاد ولی فقط یه اعتراض کوچیک میکنم و بعد میگم خودت میدونی . حالا یه سوال دارم شرکت میخاد سهم بلدوزر رو از همسرم بخره و ایشون نمیدونه چکار کنه میگه میخوام بیل مکانیکی بگیرم من مخالفم چون کار سختی باید باشه بنظرم میوه فروشی کار خوبی باشه نظر شما

 در مورد مشاغل آزاد چیه؟

 

پاسخ:
سلام
بله شریک شدن همیشه هم خوب نیست اما بعضی موقعه با پول کم نمیشه کاری کرد و این شراکته که پیشرفت میاره.
بنظرم سهمش رو نفروشه بهتره و مشکل رو حل کنند.
کار آزاد مثل میوه فروشی روحیه و علاقه خاص می خواد و باید ببینید همسرتون چنین روحیه ای داره؟
همچنین باید متخصص باشه یعنی قبلا تو میوه فروشی کار کرده باشه و الا سخته ابتداعا
بگید تو یه کار وارد بشه و تو همون وقت هزینه کنه تا پیشرفت کنه
من وقتی یک وبلاگی رو میخونم، عادت دارم از اول آرشیوش شروع میکنم به خوندن، به نظرم اینطوری بهتر میشه مطالب رو فهمید و  نویسنده شناخت ...
راستش اونچه من در وبلاگتون دیدم، یک بی انضافی مطلقه. در هر رابطه دو نفره ای، هر دو نفر نقش دارن. چه در خوبی، چه در بدی و اختلاف.
شما از خانمتون یک فرد عصبی، دعوایی، سهل انگار، پرخاشگر و بی منطق تصویر سازی کردین و از خودتون یک فرد متواضع، کسی که ایده آل همه بوده، کسی که همیشه نقش مظلوم رو داره. خوب، اغراق این میون، تنها چیزی رو که عیان نشون میده اینه که حرفهاتون، بسیار ببخشید، رک بگم بی منطق و یک طرفه هست.
اصولا با تقصیر یک نفر دیگه انداختن مشکلات رو، مسله ای حل نمیشه. باید آدمها اول مشکلات خودشون رو پیدا کنن و حل کنن، بعد مشکلات فرد دیگه رو پیدا کنن.
مطمئنم مشکلات شخص شما خیلی بیشتر از چیزی هست که اینجا با بی انصافی میگین، و خانمتون هم مشکلاتی دارن، مثل همه آدمهای روی زمین. شاید هم خیلی زیاد. اما به این وحشتناکی، بعید میدونم.
تا این حد مطمئنم قضاوت اشتباهی ندارم. و اما بقیه چیزهایی که به نظرم میرسه و شاید کمک باشه، شاید هم نه، که مینویسم، دوست نداشتید، اهمیت ندید، دوست داشتید روش فکر کنین، شاید بتونه کمک کنه ...
پاسخ:
آفرین کار خوبی می کنید. اما ای کاش نظرات رو هم کامل می خوندید چون بسیاری از این نکات شما رو دوستان پراکنده گفتند و من پاسخ دادم.
من هیچ تصویر سازی نکردم و الان خدمتتون ثابت میکنم. وقتی سرکار همسر رفته بودند مشاور خودشون همه مواردی که گفتید(عصبی، دعوایی، سهل انگار، پرخاشگر و بی منطق)گفته بودند و از بچگی ایشون گزارش نوشتند و خود سرکار همسر میگفت بهم گفته خوش به حالت با این شوهر که تو رو با این اخلاق تحمل میکنه.
حالا بنده خیلی از این بی انصافی ها نگفتم. این وبلاگ هنوز یک سالش هم نشده نمیدونید من 8 سال چی کشیدم. دختری که خانواده خودش هم نمیتونه تحملش کنه.
خدا میدونه من مسائل بدتر هم بوده نگفتم چون میدونم مثل شما بزرگواری میاد میگه مگه میشه یه زن اینطور باشه یا عمل کنه؟خیلی از بدترین ها بوده من نگفتم. شاید از خاطرات قبل فرصت کردم نوشتم.
ای کاش به همین وحشتناکی بود و من به همینم راضی بودم اما بدتره.
سلام
راستش بهتره اول بگم کی هستم با چه عقایدی، و بعد بگم که چه چیزی باعث شد به وبلاگ شما بیام ؟ 
من اصلا آدم مذهبی ای نیستم، ایران هم زندگی نمیکنم و فکر کنم کلا از لحاظ عقیده اصلا شبیه به هم نباشیم.
اما چه چیزی باعث شد به وبلاگ شما بیام ؟
من یکی از خواننده های وبلاگ المیرا هستم و خیلی دوستش دارم. وقتی توی یکی از نوشته های اخیرش نوشته بود مردها هم در زندگی مشترکشون ناراحتی دارن و از وبلاگ مردی صحبت کرده بود که از ناراحتی هاش از زندگی مشترکش مینویشه، برام جالب بود که این وبلاگ رو بخونم. کم دیدم وبلاگی که مردی از ناراحتی های زندگی زناشوییش بنویسه. برام جالب بود.
من دوستان غیر همجنس زیاد دارم. منظورم دوست پسر نیست. دوستهایی که مذکر هستن و فقط دوست هستیم، جدا از جنسیت ( که میدونم برای یک فرد مذهبی، خیلی تعریف شده نیست). حتی با خانمهاشون یا دوست دخترهاشون بعضا دوست هستم، درد دل خیلی هاشون پیش منه، اما خوب، این مدل خوندن و اشنا شدن با دیدگاه یک فرد غیر همجنس در زمینه ازدواج، برام جدید و جالب بود ...
خوب، این از علت اومدن من به وبلاگ شما، و اما نظر تا به اینجا ...

پاسخ:
سلام
خوش اومدید.
عه این المیرا که پشت سرمون غیبت میکنه(شوخی میکنم)همون المیرای خودمونه؟
چرا به این شکل دوستی برای ما تعریف شده هست و از دوستیتون خوشبختم.
در هر صورت خوش اومدید و ان شالله بتونیم با تبادل نظر به نتایج خوبی برسیم.
اما ضرر آخرش مال منه!! اینها حرفه مرد باید خودش تنهایی توی این موردها تصمیم بگیره!! زن هم عقل داره و یه منظر دیگه به قضیه نگاه میکنه و اون رو حلاجی می کنه. پس اگه بعضی مواقع از شریک شدن مرد با برادر یا پدرش ممانعت میکنه این بعضی وقتها به خیر مرد میشه!! من خودم بارها شده همسری رو از این کارها منع کردم شاید در حال خودش و خانوادش ازم ناراحت شدند اما در دراز مدت خودش پیشم اعتراف کرده که اگه تونبودی منم الان داشتم توی اون مشکلات غرق میشدم
پاسخ:
مطمئنید؟
مگه میشه شوهرم بخاد اشتباه کنه من سکوت کنم.اگه شده تا اخرش هم میرم ولی نمیزارم ضرر کنه
پاسخ:
سلام
بله افراد با افراد فرق دارند. بنظرم اینطور پیشرفتتون لاک پشتی میشه.
میگن نیوتون یا ادیسون انقدر شکست خورد و بلند شد تا اینگونه موفق شد.

اروین استون درباره افرادی که در زمینه های مختلف موفق و سرشناس بودند تحقیقات جامعی کرده می گه: «من در مورد افرادی مطلب نوشتم که در سر رویایی داشتند و آن را انجام دادند و به حقیقت رساندند. آنها تو سری خوردند، شکست خوردند، سرزنش شدند و برای سالها به جایی نرسیدند، اما بعد از هر زمین خوردنی بلند شدند و ادامه دادند. شما نمی توانید چنین افرادی را تخریب کنید یا آنها را به هم بریزید. دیگر آنکه این افراد کمترین چیز را برای خود می خواستند.» 
۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۵۶ تنها و امیدوار
سلام ، لطف میکنید به من هم رمز بدید ؟ ممنون 
پاسخ:
سلام
جیزه برای مجردا !!!

سلام خوب مردتامردداریم.یه مردی نمیتونه پشم دوتا کنه دراین  موارد زن باید اموررادردست بگیره.یه مردی هم واقعا حالیشه چیکارمیکنه و ریک میکنه و سود میذاره روسود .دراین موارد زن هیچی نگه سنگین تره.که شمامورددومید طوری که نوشتید حق باشماست.ولی خانمتون یه خودده هم دست خودش نیست حسادت وبدبینی که نسبت به خانوادتون دارن احتمالا باعث میشع اینطور عکس العمل نشون بدن.چرااین موارد راازشون پنهون نمیکنید؟
پاسخ:
سلام
به نظرم اگر مرد نتونه مقصر زنه چون میتونه کاری کنه شوهرش با عرضه بشه.
نمیشه پنهون کرد چون چیز کوچیکی نیست و حتما لو میره.

اتفاقا بنظر من خانوما شم اقتصادیشون بهترتر و قویترتره چون  ببخشیدا مردا اصولا کله شق تشریف دارن البته کلی گفتم وبعضیاشون مث شما قصر (درسته عایاا؟)در رفتن .....هر چند از مرد زن ذلیل ک بدون اجازه بانو آب نمیخوره بدم میاد ولی در موارد کلان مشورت واجب است ........

یعدشم جناب آقای مرد ی چندتا از این فوت وفن کوزه گری رو ب مام بگو آخه دلم پول میخواد [آیکون کلوچه خورده ب خنس ناطور]

ببخشید سلام یادم رفت........سلاااااااااااام

پاسخ:
سلام به کلوچه عزیز(بازم خندم گرفت)
شما هم مثل خدا سلام میدی چون تو نماز هم آخرش که داره تموم میشه تازه سلام میدیم.پس خوشحال باش خدایی عمل کردی.
قسر در رفتن کلوچه جان.بنده هم مخالف مشورت نوبدم و دقت کنید نوشتم خوبه. هر چند میگن روایت هست با زن جماعت نباید مشورت کرد(یا خدا الانه که بریزید سرم)
این فوت فن ها راحت به دست نیومده که راحت بره.بلهههههههههههه باید دوره های طولانی کلاس بیاید.
زندگی رو سخت نگیرید
پاسخ:
چشم حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">