رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

باعث بدعت بدی شدم!

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ

سلام

من خیلی اهل وب چرخیدن نیستم نه حالشو دارم نه وقتش.اما این یکی دو روز تو وب هایی که یه جورایی متصل به وب من بودن چزخیدم و شاهد یه نکته شدم که نمیدونم خوبه یا بد.

میدونید مدتی هست این وب رو درست کردم و قصدم فقط نوشتن مطالب و رنج هام بود چه کسی بخونه یا نه.وقتی چند نفری اومدند بعد گفتند ما هم باید یه وبلاگ بزنیم برای درد و دل و...

وقتی داشتم تو این وبلاگ ها میچرخیدم متوجه شدم وبلاگ هایی که برای درد و دل و گلایه از شوهراشون هست زیاد شده و تاریخ ایجادشونم خیلی نیست شاید دوسه ماه و کمتر.

شاید هم تاثیر پذیری از وبلاگ من نباشه و ان شالله هم همینه اما در هر صورت خواستم به دوستانی که خاموش یا روش میان اینجا بگم خیلی باید مراقب باشید :

1. افراد با هم فرق دارند و اینطور نوشتن ها برای همه شاید خوب نباشه و ضررش بیشتر باشه.

2. نکته ای که دوستان هم به من گفتن اینکه نوشتن خاطرات تلخ و بدی های همسر خودش باعث جدایی و دلزدگی میشه.

3. احتمال سوء استفاده بعضی آقایون و نزدیک کردن خودشون و فریب شما وجود دارد کما اینکه متاسفانه موارد بیشماری شنیده شده.

4. تمرکز شما رو نسبت به زندگی کمتر میکنه و وقتی که باید برای همسر و فرزندان بزارید اینجا به بطالت بگذره.

5. تذکر مهم و دغدغه اصلیم اینکه مشاوره دادن به این راحتی که با یه نظر و پست باشه امکانش نیست و 90 درصد توصیه ها و تجربه ها که به اسم مشاوره یا راهنمایی و حتی گفته میشه ممکنه مضرر باشه.لذا میدانید جلسات مشاوره برای حتی یک مشکل کوچیک ده ها ساعت وقت میگیرد.لذا خدایی نکرده این نظرات و مشاوره ها مراقب باشید مشکلاتتون رو دوچندان نکنه.

این تذکرات رو گفتم که این وبلاگ بنده باعث این بدعت نشود هر چند همگی شما هوشیار و محافظه کار هستید و می دانید صلاح کارتون در چیست.

موفق باشید

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۹
مرد تنها

نظرات  (۶)

این پستتون رو کاملا قبول دارم 
فقط نمیدونم شما که لالایی بلدیدچرا خوابتون نمیبره
نمیدونم چرا آدمها همیشه فکر میکنندفقط خودشون با بقیه فرق دارن واستثنا هستند
سلام کاش یه روز بشه، شمادیگه ازبدیهای همسرتون نگید،فقط ازخوبیهاش بگید.
تو دهن مردم انداختیا
شوخی کردم
خوب مردمم دلشون پره دوس دارن خالی بشن
به ذهنشون نرسیده بود
شما کار نداشته باش کارخودتو بکن
پاسخ:
چشم
سلام.احسنت به انصاف و وجدانت.یاشاسین
۰۱ فروردين ۹۳ ، ۰۲:۲۹ تنها و امیدوار
به نظرم درست میگید ، چشم !
پاسخ:
بی بلا
سلام  شمامطمعن باشید که بدعت گذارنیستین.به هرحال ممنون از تذکرات مفید و به جاتون....
پاسخ:
سلام
من اصلا منظورم وبلاگ گروهی شما نبوداااااااااااا
شما که قراره بیشتر از خوبی های همسرتون بنویسید.
من بیشتر از 5  6 تا وبلاگ دیگه دیدم که منظورم اونا بودند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">