رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

خیلی خسته ام

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۱۹ ب.ظ

سلام

خیلی دوست داشتم روزای آخر سال از چیزای خوب بنویسم و شما رو هم شاد کنم اما تو تقدیر ما از این چیزا مثل اینکه خبری نیست.ناراحتی های منو جدی نگیرید و ان شالله همگی عید خوب و شادی رو داشته باشید.

این دو روزه شما دوستان هم کم پیدا شدید و کمتر میاید و من تنهاتر شدم. حتما مشغول خرید و آماده شدن عیدید. خوبه خدا رو شکر.شادی شما حتما شادی منم هست.

سرکار همسر که حالشون خوب نیست و شهرستان احتمالا بمونند.

پدر و مادرم چون میان شهر ما منم برم شهرستان جایی ندارم و خونه مادر خانمم نمیتونم زیاد بمونم به همین خاطر باید بمونم همینجا.

مادرم که از رفتن سرکار همسر به شهرستان بسیار ناراحت هستند تو این چند روز ایشون رو دعوت نکرده منزلشون.

بابت حرف مادرم که گفته بودند پسرم شانس نداره زن و بچه اش همیشه مریضه، و مجدد حرف های مشابه همین که زده شده و دعوت هم نمیکنه سرکار همسر هر روز زنگ میزنه و کلی گلایه و غرر می زنند.

مادرم که دیشب تماس گرفت ،گفتم که حرفشون اشتباه بوده و خودم فرستادم اما قبول نمیکنه و میگه زنت همیشه شهرستانه و تو رو تنها میزاره و...

مادرم خیلی صبور و آرامه و منم به مادرم کشیدم ولی نمیدونم چرا الان اینطور میکنه.تو 8 سال بار اوله که این عکس العمل رو داره.مادره دیگه تاج سرم چکارش کنم.من همیشه دستش رو میبوسم و مراقبم نه تند حرف بزنم و نه بد رفتار کنم.

به جای اینکه اونا منو آرام کنند من باید همه رو آروم کنم و همه خرابکاری ها رو درست کنم و بار همه غم ها رو به دوش بکشم. چقدر سخته خداااا.

چه دنیای عجیبه! عروسی ها همه تلخ ،عیدها تلخ،مسافرت ها تلخ ،بچه دار شدن تلخ ...

این روز ها اذیت های شیطان هم شروع شده و از آب گل آلود میخواد ماهی بگیره.

هر روز شکسته شدن خودم رو جلوی آینه میبینم.

خیلی خسته ام...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۷
مرد تنها

نظرات  (۱۸)

اتفاقی صفحتونو وا کردم.... واقعا غمگین شدم.همسر من یکبار نامزد داشته... و اینطور که پیداس اون چندماه تلخ ترین روزای عمرش بوده.با اینکه خودم زنم اما بعضی زنا واقعا..... من برخلاف ظاهرم خیلی خدارو توزندگی معیارقرارمیدم

پیامبرفرموده خدای کوچک زن شوهرشه

من جلوی تمام دخالتهای مامانمو گرفتم وهمیشه حق و به همسرم دادم

حالاهم زنگیمون یه بهشت گوچیکه که همه حسرتمونو میخورن

همسرم میگه اون تلخی زندگیم ارزششو داشت به یه فرشته برسم!

کاش انقد زنا بعد ازدواج نچسبن به مادراشون اه....

پاسخ:
چه خوب
سلام
یاد زندگی خودم افتادم
تو جشنا غمگین . عید غمگین . مسافرت غمگین
ولی من ادامه ندادم و جدا شدم.خیلی خوب درک میکنم حالتو
خدا صبرت بده
سیستم محبتیت و تغییر بده
یه سری آدما با هدیه علاقه طرف مقابلو درک میکنن
یه سری زبونی و با بیان جملات
یه سری با هدیه و کلامی
براش بنویس از چیزایی که ناراحتت میکنه و خوشحالت میکنه. مجابش کن اونم بجای فوران عقده ها هر موقع که ناراحته برات بنویسه
پاسخ:
سلام
ان شالله زندگی بدی بر وفق مراد باشد.
من مدتهاست میام ولی خاموشم  برادرمن چشمهاتو بازکن بیشتر مواضب احساسات زنت باش زنها تشنه محبت وتوجه درست هستند اما گاهی زور زدن فایده نداره کم نیستند مردایی که سکته کردن از غمه بی انصافی همسر و الان سینه قبری سرد خوابیدن وسرکار همسر حقوق وملک وغیره را صاحب شده وفاتحه ای هم نمیخواندخداطلاق راگذاشته تا باتمام کراحتش راهی باشد تا لااقل روانی نشوند انسانها.

 بین بد و بدتر
پاسخ:
ممنون که سر میزنید.
کاش با محبت مشکل حل بشه اما محبت هم میکنم هیچ فرقی نمیکنه.
مشکل از ریشه است.

سلام  خوبین همگی؟ سال نو مبارک باشه
المیرااا به وب ما بیا کارت دارم
آقای مدیر سال خوبی داشته باشین !!
بیاین آخر سالی اگر وقت همدیگه رو گرفتیم یا همدیگر رو ناراحت کردیم حلال کنیم همو

پاسخ:
سلام
ممنون شما هم سال خوبی داشته باشید.

سلام
چند تا پست رو خوندم
ظاهرا انسان منطقی هستید
کاش بجای وبلاگ نویسی کار مفید تری انجام میدادید
خدا بهتون صبر بده
خدا بانوی محترم و هم شفا بده
خوب خداست دیگه همه کار ازش برمیاد اگر بخواد...
(واقعا تا بحال با همین صمیمیت که توی وبلاگ مینویسین براش نوشتین تا عکس العملش رو ببینین؟)
پاسخ:
سلام
خوش اومدید.
کار مفیدتر؟ بیشتر توضیح میدادید.
ممنونم
زیاد گفتم و با نرمی براش توضیح دادم فرقی نمیکنه.

سلاااام .. خیلی نامردی سلااام جونم .. بابا مگه من چقدر در روز وقت دارم ؟؟ مگه من طاقت میارم که تو وب داشته باشی و من نیام بهت سر بزنم ؟؟ اماا اگرم بخوام بیام وقت ندارم .. کار من که ساعت مشخصی نداره سلام جونم .. تازه الان که تعطیلات عیده و هیچ .. بعد از عید هم که مجبورم همون چند ساعتی رو که خونه هستم , بیشتر واسه ی دخترم وقت بزارم . امسال امتحان نهایی داره ... امااا به هر حال ایشالااا که وبلاگ مفیدی باشه و بتونه راهکارای خوبی به خواننده هاش بده .. هر زمان که وقت کنم بهتون سر میزنم عزیزای من .. امااا  در کل نامردین .
اخیییییییییش .... دلم خنک شد .. منم میخواستم حالا که نامردی کردی و رفیق نیمه راه شدی ؛ ازت غلط املایی بگیرم .. که اقای مدیر زودتر این کارو کرد ..خانوم مهندس ؟؟؟ خفه ت کنم ؟؟؟ موقت ... نه موقط... جیگرم حال اومد .. هوراااااا...
سلام جونم ؟؟ من فدای تو بشم .. خیلی دوستت دارم به خداا .. از من دلگیر نشو .. اینا همش شوخیه عزیزم ..
اقای مدیر ؟؟ کم کم سال داره نو میشه.. قول میدم جزو اولین کسایی باشید که لحظه ی تحویل سال , براتون دعا کنم .. واسه ی خودتون و خانوم و کوچولوتون که اسمشو نمیدونم .. و کوچولوی دومتون که ایشالااا با هر قدم که به اومدنش نزدیک تر میشین ؛ یه قدم از مشکلات دور شین ..
بخندین اقای مدیر ..
بچه هااا ؟؟؟ سلااام جونم , مستانه ی عزیزم که عاشق اسمشم ؛ نجمه جونم , و بقیه ... همه ی اونایی که قراره تو وبلاگ سلااام عزیز من ؛ مطلب بزارن , ارزو میکنم یه وبلاگ بی نظیر بسازین .. جای المیرااا خالی.. من زیاد اهل صحبتهای جدی نیستم سلام جونم ..
فعلاا تا بعد...
پاسخ:
سلام
ممنون المیرا خانم منم حتما دعاتون میکنم.
جک نگفتیداااا

سلام بله ممنون که نظر گذاشتید چجوری بی تایید نظر نشون می ده ظاهرا هیچ در و پیکر نداره
پس بچه ها کجایین؟
پاسخ:
سلام مجدد
من با persianblog کار نکردم اما تو قسمت تنظیمات هر وبلاگ که تشریف ببرید برای نظرات هم تنظیمات خاص نوشته که شما باید قسمتی که نوشته پس از تایید نمایش داده شود رو انتخاب کنید.

خو بد موقع وبلاگ رو زدی همه سرشون شلوغه و کم میان نت.

باز شد که وب چطور می گین نمی شه
با یه یاهو مسنجر می شه 2 تا آی دی باز کرد ؟اگر می شه چه طوری؟
لطفا آزمایشی هم که شده یه نظر تو وب بذارین ببینم باز می شه یا نه؟؟
ای بابا من اینترنتم ضعیفه حالا مشکلای اینجوری رو چکار کنم؟
پاسخ:
بله الان باز شد اما قبلا باز نشد.
پس آیدی اصلی رو ندادید؟؟؟؟؟نمیدونم من بلد نیستم اگر هم امکانش باشه.
نظر هم گذاشتم و نشون داد بدون تایید.

حالا المیرااا باز می گه این چه ایمیلیه ؟؟؟هی غر می زنه؟؟؟
ببخشید دیگه همش با عجله بود الان هم باید برم رو بالشی بچمو بدوزم بای
برای مدیر وب
آقای مدیر محترم ما رو ببخشید اصلا قصد جسارت نداریم ها خب وب شما باعث دوستی ما شده و بدونید از شما همونطور که مستانه گفت دعوت خاص به عمل می یاد با راهکارهای استادانه تون!!! منتظریم
اما بچه ها اگه حالشو نداشتین زود بگین که من نخوام خیلی انرژی بذارم خدایی رو شماها حساب باز کردم
پاسخ:
نه خواهش میکنم کار خوبی کردید.
ان شالله دوست های خوبی برای هم باشید اما رفتید منو تنها نزاریدا سر بزنید.

اما اسم وب (اسم وب موقطیه با نظر شما قابل تغییره)hamsaranekhub.persianblog.ir
ایمیل بندهsalamatsalamat5@yahoo.com
همین الام هم تو وب براتون پست و پیغام گذاشتم برین بخوننین

پاسخ:
وبلاگتون باز نمیشه.
موقتتتتتی.میدونم اشتباه لپی بوده حتما.
مسنجرم پیام دادم بهتون ولی ظاهرا یاهو مسنجر ندارید.
من شخصا خیلی کم وقت دارم تو عید که شاید اصلا نت نیام بعدش وقتم کمتر می شه اینو گفتم که بیشتر امید به مساعدت شما دارم و قراره وب چند نویسنده بشه من که شخصا دوست دارم مدیر المیرااا باشه ولی به هر حال ما جمع نویسندگان داریم از المیرااا و نجمه دلابانو و مستانه و (البته دلابانو به شرطی که پست هاش طولانی نباشه)و یه خانم متاهل و تنها امیدوار و الان یادم نیست دیگه کی به هر حال به بنده ایمیل بزنید تا رمز ورود به وب رو بهتون بدم
یعنی رسما از شما تقاضای همکاری شد
سلام به همگی به خصوص المیرااااجونم
همین الان وب زدن تمام شد قرار نیست که اینجا نیایم مگه تو فقط تو این یه وب هر روز می یای من با همه مشغله هام 3 تا وب رو هر روز می رم البته فقط اینجاست که بیشتر نظر می ذارم اما بشنوید از وبلاگی که حرفش بود..
پاسخ:
سلام
مبارکه ان شالله.

با سلام و عرض ادب خدمت شما
خیلی اتفاقی امروز وبلاگ شما رو دیدم و مطالب رو تا حدی خوندم. من خودم تجربه زندگی مشترک رو ندارم ولی تنهایی رو خوب می فهمم و میدونم چقدر سخته. جسارتا پیشنهاد می کنم به هیچ وجه دنبال تشکیل زندگی مجدد حتی بصورت شرعی(صیغه) نباشید چون به هرحال فرد جدید هم همسر شرعی شما خواهد بود و حقی داره. از طرفی همسر و فرزندانتون هم حق دارند همه محبت شما رو داشته باشند. اگر احساس تنهایی می کنید با توجه به روحیتون به مطالعه، پیاده روی، حفظ قرآن و ... روی بیارید. واقعا تأثیر زیادی داره. مخصوصا کتاب بهترین همدم تنهاییه. مطمئنم با ایمان به خدا و توکل به خدا می تونید این بحران رو پشت سر بگذارید. باید همیشه خدا رو شاکر بود حداقل ما دوستانی داریم که می تونیم ازشون کمک بگیریم حتی تو دنیای مجازی. حضرت علی(ع) رو به یاد بیارید که نیمه شبها به دل نخلستان پناه می ردند و از شدت تنهایی اشک می ریختند و با چاه حرف می زدند. چون هیچ محرمی نداشتند. روزگار غریبی است نازنین! به خاطر خدا فقط به فکر حفظ زندگیتون باشد. مطمئنم همسرتون هم عاشقتونه. چون اصرار به آوردن فرزند دوم دارند در حالیکه برای خودشون هم خیلی سخته. این نشون میده که عاشقن. اگر زنی عاشق همسرش نباشه هیچ وقت به بچه فکر نمی کنه. بعد از خدا پناهش باشید تا خدا خانوادتون رو در پناه خودش بگیره. با آرزوی موفقیت سلامتی و موفقیت برای شما و خانواده محترمتان
پاسخ:
سلام
خوش اومدید.
دنبال تشکیل زندگی نبودم و منظور از ازدواج موقت هم یه همدم بود.بنظرم منافاتی نداره و میشه به همسر و بچه با وجود همدم دیگه محبت کرد حتی شاید بیشتر بشه.
فعلا که موردی نبوده . اما چشم به فکر زندگی هستم.

سلااام اقای مدیر.. صبح به خیر قربان .. المیراا اومده کارت بزنه .. خیلی ناراحتم که شماا تنهایی .. که نجمه جونم شب عیدی اینقدر غمگینه .. ای خدااا چیکار کنیم .. همه منو با خنده های بلند میشناسن اقای متاهل .. امااا همونقدر که میخندم , بیشتر از اون گریه میکنم . اشکم دم مشکمه ..وقتی میبینم دور و برم کسایی هستن که اینطوری غم دارن , مشکل خودم یادم میره .. براتون دعااا میکنم اقای مدیر.. هم واسه ی شماا و هم واسه ی تمااام دوستای خوبم که اینجااا هستن و مشکل دارن و من اسم همشون یادم نیست .. صبور باشین دوست من ..
کارگردان فیلم زندگی , پر خطرترین و سخت ترین نقشهارو , به قدرتمندترین بازیگرای روی زمین واگذار میکنه .. ایشالااا که هممون نقشمونو به بهترین شکل بازی کنیم ..
اهاااان .. سلاااام جونم ؟؟ ج سوالامو نمیدی ؟؟؟ کامنت قبلیمو نخوندی نه ؟؟؟ تو پست قبلی هااا ..اقای مدیر ؟؟ میگم نکنه این سه تفنگداااار یواشکی وب زدن و من و شمارو پیچوندن ؟؟؟ مستانه جونم کجایی ؟؟؟ واااای چقدر خوشحالم که دلم براتون تنگ میشه .. این نشونه ی خوبیه .. روزایی که سال داره نو میشه , چند تا دوست جدید پیدا کردم .. یکی از یکی ماه ترررر...واسه ی نجمه جونمم دعااا میکنم .. حالااا یه جوک بگم ؟؟؟
به یکی میگن مااار باباتو نیش زد .. بابات مرد ..
میگه از پشت زده ؟؟؟
میگن اره.
میگه : خوب مااار مقصره دیگه !!!
ایشالاااا همیشه بخندین . روز خوش عزیزای من ..
پاسخ:
سلام المیرا خانم
ممنونم. ظهر شما بخیر
بله همه مشکل خودشون رو دارند اما دوست داشتید بیاید اینجا یا وبلاگ جدید سلام خانم درد و دل کنید و دوستم نداشتید عمومی باشه خصوصی بفرستید. اینطور هم راحت میشید هم شاید کمکی یا همدردی کردیم.دوستان خوب برای همین موقعه ها خوبند.
منم به یادتون حتما هستم و دعاتون میکنم.همه بچه های وب رو دعا میکنم حتما.
بله سلام خانم حرفش حرف بود و یه وبلاگ زدند. شما هم باهشون همکاری کنید عب نداره.
فکر کنم در آینده باید به فکر یه گروه تو واتساپ یا وایبر باشیم.
جک خنده داری بود ممنون.

سلام
اذیت های شیطان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام خانم مهندس
کم پیدا شدید؟
بله خوب نیازهای مختلف از همه طرف فشار میاره. با این شرایط فعلی من طبیعی نیست؟

۲۸ اسفند ۹۲ ، ۰۲:۳۹ تنها و امیدوار
سلام 
سعی کنید خسته نباشید ! من هر شب بهتون سر میزنم ولی میدونید که خیلی وقتا نمیتونم نظر بدم ! تجربه ش رو ندارم ، هر چند حس میکنم ، درک میکنم ، ولی شاید واقعیت بااحساس من متفاوت باشه ، مادر و همسر رو اروم کنید ، میدونم سخته ولی حتما امکان پذیره ...
راستی مخاطب خاص من مجرده ، ولی نمیدونم چند سالشه ، به نظر میاد بزرگتر باشه ، یه کم هم کچله ، یه خورده هم لکنت زبون داره ، اصلا خوشکل نیست ، قد بلند و خوش هیکلم نیست ! 
پاسخ:
سلام
ممنون از شما. سعیم رو میکنم.
چه مخاطب جالبی؟ الان علت عاشق شدن شما چیه؟ حتما اخلاقش؟
خب فکر نمیکنی اگه فردا ازدواج کنه شما ضربه سختی میخوری؟ اگه دوست داشت با شما ازدواج کنه خب تا حالا میگفت.
مراقب باشید دل نبندید سخته.

سلاااام اقای مدیر .. چکار کنیم خدااا .. چقدر دلم میخواد میتونستم کمکت کنم  اقای متاهل.. چه کنیم ؟؟ دست ماا کوتاه و خرما بر نخیل.. صبر داشته باش اقای مدیر.. 
زندگی دفتری از خاطره هاست.. دو سه برگی تو ورق خواهی زد .. مابقی را قسمت..
پاسخ:
سلام المیرای مهربان
همینکه سر میزنید و نظرات پر انرژیتون رو میزارید بیشترین کمه.
فقط دعا کنید همین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">