رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

مرا مذمت نکنید

دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۱۹ ق.ظ

با سلام

متاسفانه این روزها حسادت سرکار همسر نسبت به جاری اش شدت بیشتری پیدا کرده و همین دردسرهای زیادی بوجود اورده. هر چقدر هم صحبت میکنم متوجه نمی شود.

اصلا سیاست ندارد و بخاطر اخلاق بدی که دارد زود این حسادت را بروز میده. پسرم که کمی از بچه اونها بزرگتره و با هم بازی میکنند و اذیت میکنه و بچه جاری رو میزنه برادرم تذکر که میده سرکار همسر ناراحت میشه.طوری که برای این مسئله کوچیک به مادرم هم خبر داده که پسرت بچه ما رو دعوا میکنه.

خب اونها هم گفتند نمیشه که بچه شما کتک بزنه و بلایی سر بچه اونها بیاره و ساکت باشند بلکه باید مراقب بچه بود.

و حرف حق رو میزنند اما سرکار همسر ما مشکلش جای دیگه است و از حسادت هست که اینطور میکنه و ابروی خودش رو هم برد.

همه از دستش در امان نیستند و نمیدانند من چی میکشم. بابد تو خودم بریزم و سکوت کنم.

چند باری به فکر این بودم موردی برای ازدواج موقت پیدا کنم که حداقل بتوانم با او درد و دل کنم تا تحمل کارهای سرکار همسر برام راحتر باشه.

منو مذمت نکنید بخاطر این تصمیم چون زنی که برای شوهر هیچ آرامشی ایجاد نمی کند که هیچ بلکه از نظر روانی به هم میریزه باید همین کار رو بکنم.من نیاز به دوست دارم نیاز به همدم دارم به کسی که بهش محبت کنم و اونم به من محبت کنه . پس شما خانم ها مراقب باشید تا اینطور عمل نکنید که همسرتون به فکر ارامش جای دیگر باشد.

متاسفانه رابطه گناه مثل اب خوردن شده اما رابطه حلال هیچ.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۱
مرد تنها

نظرات  (۱۶)

بازم سلام خدمت آقای تنها 
من با توجه به دلنوشته هاییکه از شما خوندم میدونم که تحمل این زندگی برای شما خیلی سخت شده چون هم زن. هم مرد به تنها کسیکه میتونن تکیه و کنن و حرفای ناگفته رو بزنن همسرشونه و محبت و آرامش رو در طرف مقابلشون جست و جو میکنن ولی آقای مدیر اینکه اگه شما صدتا زنم بگیرین خانمتون متوجه نمیشه از اخلاقیات خوب ایشون نیس چون بخاطر همین اخلاقه که ایشون سعی نمیکنن خودشون رو اصلاح کنن شما باید هرجوریکه شده بهش بفهمونی که منم میتونم زن دوم یا صیغه ای بگیرم شما اکه شده باید نقش هم بازی کنی تا خانمت احساس خطر کنه و اگه بازم جلوتون جبهه گرفت به جای اینکه آرام و متین بشبنین باید جلوش وایسین وبهش بگین که تا تو خودت رو اصلاح نکنی همینه ...چون بعضی از خانما تا احساس  . خطر نکنن هیچ اقدامی برای این زندگی و علایق شوهرشون نمیکنن ...شما باید تا آخرش وایسین حتما نباید واقعا زن بگیرین بخاطر دوتا دسته گلی هم که خدا بهتون داده  اینکارو نکنین فقط جلوش نقش بازی کنین و حساسش کنین چون اگه واقعا زن دوم یا صیغه ای و اینا بگیرین درآینده ی این دوتا کوچولوی عزیزتون خیلی تاثیر داره چون اونا دیگه نمیگن مقصر مامانمون بوده یا یه همچین چیزی .....بخاطر بچها تونم که شده این یه راهم امتحان کنین ...آخه اون دوتا کوچولو گناهی ندارن ....اینا رو همسرم گفت که بهتون بگم ....گفت که اگه من جای اون مرد بودم با وجود دوتا بچه این راهم امتحان میکردم جلوی خانمم فیلم بازی میکردم و حسادتشو تحریک میکردم که یه تلنگری به خودش بده بازم خود دانید 
براتون آرزوی موفقیت و شادابی رو دارم 
من بخاطر شغل همسر قصه مرد دو زنه زیاد شنیدم.متاسفانه ازدواج دوم مرگ تدریجیه.بنظرتون با ازدواج دوم همسر اول درست  نه اتفاقا هزار برابر بدتر میشه،زن دومم که مطمئنا میشه قوز بالا قوز و هر روز یه قصه پر غصه براتون رقم میزنن.بعدشم ازدواج دوم یعنی تشگیل یه خونه دیگه بنظرتون خونه بدون تنش میشه؟؟؟تحمل دوتا خونه دوتا زن هزارجور تنش و این برادر له شده زیر بار زندگی دارههههههه؟؟؟
پاسخ:
سلام
من حرفی از ازدواج دوم برای خودم نزدم.
در کل سختی هایی داره درسته.

قبل هر تصمیمی چند تا نکته وبلاگ حسنابانو را بخونین زن اول مشکل جسمی و ج ن سی داره و برای مرد زن دوم را می گیره و حالا دو زندگی پرآشوب!

می دونین خنگ ترین زن ها هم بوی زن دوم  و صیغه را از هزاران کیلومتر حس می کنن! و این با بقیه موارد فرق داره . من اینو از وبلاگ مردایی که زن دوم و .. دارن فهمیدم

نمی تونم حرفتون را رد کنم ولی قبل تصمیم با خودتون تصور کنین اگه خانم بفهمه چی میشه دعوا و داد و گریه و بی آبرویی هیچ مهم نیست ولی بچه هاتون چی؟ تو این دعواها له می شن طفلیا

شاید با وجود دردسرش بهتر باشه به خودش بگین

 

زن هایی که از بدرفتاری مردشون در عذابن و مردهایی از بدرفتاری زنشون: چی میشد خدا زن و مردای خوش رفتار را نصیب هم می کرد و بدرفتار ها رو نصیب هم!!!

پاسخ:
واقعا خدایا چی میشد؟
بذار ی جور دیگه فکر کنیم:
آیا شما به زندگی برادرت حسودی نمیکنی؟ 

من میگم باطن زندگی خودمون رو با ظاهر زندگی دیگران مقایسه نکنیم...
حتما محبت زیاد کن...بی توقع ..محبت زیاد کن به همسر تا شش ماه دیگه مشکلات تبدیل میشه به شکلات
پاسخ:
من حسودی کنم؟ اونم زندگی برادرم؟
عمرا . همیشه دعا میکنم و کمک میکنم بهترین زندگی رو داشته باشه.


سلام، من نمیگم نرید زن صیغه ای نگیرید بهرحال اونطوری ک از صحبتاتون متوجه شدم دیگه بریدید، زده شدید، دلسرد شدید و خدا اون روزو نیاره مردی از زن و زندگی دلسرد بشه اما ی لحظه دلم گرفت برا زنایی ک سوختن و ساختن جیکشونم درنیومد چرا؟؟؟ چون حق طلاق با اونا نبود.چرا؟؟؟ چون طلاق میگرفتن کجارو داشتن برن.حامی و دلگرمی نبود حق و حقوق واسه مردا بود و باید باید  باید میسوختن و میساختن بخاطر اینکه مادر بودنو همیشه نگران بچه هاشون ک آیندشون چی میشه با اخلاق بد مرد، با بی پولیش، با خانواده شوهر و تنها بودن چون شوهرش حرف خواهر و مادرشو از زنش بیشتر قبول داشت اما زن باید خانوادشو رها میکرد بخاطر شوهر، خیلی ببخشید خیلی ببخشید با سردی مرد و یا ب نوعی تجاوز شوهر با خیلی چیزا سوخت و دم نزد اونوقت مردای ما چجورین ی شب بسترشون گرم نباشه ی روز اعصابت خورد باشه دلت پر باشه ی بار نخوای سکوت کنی ی بار خلافشون باشی میگن دلسر شدیم صیغه حق مرداس البته همه اینطور نیستن اما تعدادشون خیلی خیلی زیادن من اصلا منظورم ازین حرفا ب شما نبود آقای مدیر سوء تفاهم نشه پرحرفی کردم شرمنده ی لحظه دلم گرفت برا تنهایی و ... بگذریم البته الان ازین زنان دریا دل کم شدن اما هنوزم هستن
Aqaye mohtaramo fahmidei mesle shoma motmaenan niyazaye bi pasokhe ziadi dare ke dg wasash qeire qabele tahamol shode 
Wagarna hamchin fekre kasifi az shoma ba in shakhsiat baeede
Bebakhshid ama wasam soal pish umade ke chera aslan hamchin zanio entekhab kardid? 
Yani hich etelai az khonewadash o hata kami az akhlaqesh nadashtid?  
Nemidonam ta tozih nadid nemitonam qezawat konam momkene baad pashimon be



sham
Ama in zendegi shomaro ye lahze rahat nemizare hata ba wojode ye shakhse srwom ke shoma siqash konid
Talaq haye alaki in rooza ziade
Ama be nazare man shoma wajebe joda shid
Az neweshte hatoon in hes o bardasht kardam ke shoma aslan zarei tafahom nadarid 
Nabayad paye bacheye dowomo be zendegitoon baz mikardid
Shma darid rooz be rooz be daqdaqe
پاسخ:
سلام
فکر کثیف؟ مطمئنید؟
موقعه خواستگاری و ازدواج خودشون رو نشون ندادند و بعد از ازدواج رو کرد.
طلاق راه حل مناسب نیست.
وافعا شرم و حیا هم خوب چیزیه از دین خجالت بکش از پیامبر از خدا از هر چی مقدسات انسان نفس برست بدتر از یزید و معاویه برای رسیدن به هواهای نفسانی از همه چیز مایه میذاره یکی  از اونا هم تویی برو ببین علما و عرفایی مثل علامه طباطبایی چطور با زن رفتار کردن و،،،،، چرا امام صیغه نکرد چرا اقای خامنه ای نکرد از کجا معلوم زنت از دست تو ذله نشده خیلی پررویین خجالت بکشن به اسم طلبه به فکر اخرت و معنویات باشین ابروی اسلام رو با این حماقتهاتون نبرین
پاسخ:
اولا سلام
باباجون کمی آهسته تر. پیدا شو با هم بریم.
کی خواست صیغه کنه حالا؟
طلبه کیه؟ ظاهرا حالتون خوب نیست و آدرس رو اشتباه اومدید.
آبروی اسلام رو کسانی میبرند که به راحتی تهمت و توهین به مومنان می کنند که دعا میکنم هدایت شوند.

سلامی 3باره
امروز وقت دارم همه مطالبو بخونم جواب بدم
اقای مدیر هرکاری میکنی بکن اما خواهشا التماسا این کارو نکن که منواز خودت دلگیر میکنی به فکر دوستی با کس دیگه ای نباش وقتی زن داری بعدش ازادی
اما چون خودم زهر خیانت شوهروکه یکی ازمشکلاتمه کشیدم میدونم چه دردیه
نکن این کارو بازنت جواب بدی رو با بدی نمیدن

پاسخ:
سلام مهتاب خانم
دوست ندارم ناراحتتون کنم اما هر چی بیشتر میگذره به تصمیم بیشتر فکر میکنم و نیازمم بیشتر میشه.
شما همسر خوبی هستید حتما و به نظرم اگر همسر خوبه نباید مرد گوشش بجنمه اما من واقعا بهم سخت میگذره.
سلام طلاق وسلام فردادیره
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۲۳ باز باران...

سلام

این کار (ازدواج موقت) مشکل رو که حل نخواهد کرد هیچ، بلکه هزاران مشکل بر زندگیت اضافه خواهد کرد.

سعی نکنید اشتباه اولتون رو با یک اشتباه بزرگتر پاک کنید.

تو رابطه مثلثی هیچ کسی آرامش نداره. خیلیا که این کارو کردن پشیمون هستن.

بخاطر خودتون میگم این کارو نکنید. از ما گفتن بود...

یه تقاضایی ازتون دارم: یه لیستی از خوبی ها و محبت های سرکار همسر رو بنویسید.

پاسخ:
سلام
ممنون از تذکرتون.
اتفاقا من نظرم بر عکس شماست. درسته مشکلاتی داره اما میشه مدیریت کرد که اتفاقی نیفته و وضع بدتر نشه.
من منکر بعضی از خوبی های سرکار همسر نیستم اما بدی هاش انقدر زیاده و بزرگه که خوبی ها دیگه دیده نمیشه یا مهم نیست.
میدونید یکی از خوبی های سرکار همسر چیه؟ اینه که صد تا زن دیگه هم بگیرم متوجه نمیشه.
هیچکس رفتارهای همسر شما رو تایید نمی کنه!!! هیچکس!! اما همون افراد ازدواج موقتی و پنهانی شما رو هم تایید نمی کنه!! خواهشا اگه دلتون برای همسرتون میسوزه!! بهش بگید با این رفتارهاش خیال دارید ازدواج موقت کنید. اگه میخواد باهاش بمونید باید رفتارش رو درست کنه یا تحمل زن دوم رو داشته باشه و یا باتمام حق و حقوقش طلاقش میدهید. بذارید خودش انتخاب کنه!!! شاید نمیدونه چه عذابی از رفتارش می کشید. شاید درست بشه، و یا راهش را از شما جدا میکنه! تکلیف فرزندتون رو هم مشخص کنید.
پاسخ:
سلام
چند بار گفتم بهش که تو با این کارهات باعث میشی من به فکر صیغه باشم و... اما اصلاح نکرد خودش رو.
در ثانی بعضی مسائل روشن بودنشون خیلی تابلو هست. یک زن وقتی به شوهرهش سخت میگیره و اخلاق نداره تا مرد میاد خونه به جای گفتن خسته نباشید شروع کنه غرر بزنه و بگه کار کن و فلان و بهمان مسلما اون مرد دنبال یک همدم میره.
مراحلی که گفتید همگی طی شد و حاصلی جز بدتر شدن نداشت.
نمیدونم چی بگم .درسته شما هم نیازهایی دارید اما وقتی خودمو جای همسرتون میزارم اگه یه روزی بفهمم همسر ایندم این کارو باهام کنه قبل از طلاق دق میکنم 
پاسخ:
سلام
کسی که مثل همسر من باشه باید از کارای خودش دق کنه نه راهی که شوهرش برای آرامشش انتخاب کرده و حقی که داره.
هر عملی به دنبالش عکس العملی هم داره.
زن اگر زنداری بکنه از همه جهت چه اخلاقی و چه جنسی کمتر شوهری دنبال زن دیگه میره.
سلام.باعرض معذرت ایشون باید درمان بشن در درجه اول،بعد اصلاح. مشخصه که ایشون نیاز به درمان دارن. شرایط زندگی نامناسب وسخت در دوران کودکی ونوجوانی تاثیرات تلخ وبدی داره که بعدها آثار خودش رو نشون میده، حسادت،افسردگی،عصبیت،ازرده گی،عدم تمرکز بر مسیٔولیت ها،وغیره وغیره،که همه باعث زنج وناراحتی بیمار در درجه اول ومشکل وناراحتی برای اطرافیان میباشد. مراجعه به متخصص مغز واعصاب وروانپزشک برای شروع درمان لازم است. شاید به این وسیله مشکلات حل بشه انشاا... رفتن به سمت وسوی دیگر باعث مشکلات زیاد برای خودتون وفرزندتون خواهد شد.
پاسخ:
سلام
تحت درمان هم بود اما فایده نداره.
وقتی ریشه کج بوده دیگه فایده نداره.
مادری بهش شیر داده و تربیت کرده که از اینم بدتره پس درمان فایده نداره.
تا به حال به مشاوره نرفتید? 
پاسخ:
سلام
بله در یکی از پست ها جریان مشاوره رفتنمون رو توضیح دادم.
مشکل ما اخلاق همسره که بسیار بد,حسود و عصبیه و خودش هم میدونه و الا اگر اصلاح میکرد مشکلی نبود.
مردها در مقابل همسران بد یا ناسازگارشون به فکر همسر دوم و صیغه ای هستند!! زنان در مقابل مردان ناسازگارشون باید به فکر چی باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جواب این سوال خیلی خیلی خیلی برام مهمه!!!
پاسخ:
سلام
قانون مشخص کرده جدا باید بشه و یک زندگی جدید با همسر دلخواه شروع کنه.در ثانی روحیه زن با مرد رو با هم مقایسه نکنید.
اگر سرکار همسر من راضی بود و دلم براش نمی سوخت تا حال جدا شده بودم.
سلام.درک میکنم شما چی میکشید و چه حالی دارید چون یکی از نزدیکان خودم هم اخلاق همسر شما را دارد و این که شما با همسرتون تا به حال مدارا کردید خیلی خیلی تحسین برانگیزه.ولی اگر شما ازدواج موقت بکنید این برای همسرتون از این که بکشیدش یا طلاقش بدید هزاران بار بدتره .این کارو باهاش نکنید از بین میره .
پاسخ:
سلام
من سعی میکنم همسرم چیزی نفهمه.
از بین رفتن من مهم نیست؟
نیازهایی که دارم چی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">