رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

مشکل از خودمونه

پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۳ ب.ظ

سلام

بعضی موقعه ها به کارای خودمون که فکر میکنم میبینم واقعا خیلی منیت و خودخواهی توشه.فقط میخوایم اون چیزی که ما میخوایم بشه و یا فکر میکنیم اون چی که به ذهنمون میرسه اون درسته.

خوب وقتی طرز فکرم اینطور باشه مسلما نمیتونم زندگی موفقی داشته باشم و هم با سرکار همسر به مشکل بر میخورم هم با بچه های خودم مخصوصا در آینده و زمانی که اونها برای خودشون سلیقه های خاص خواهند داشت.

و همینطور اگر سرکار همسر اینطور باشه که فقط بخواد خودخواهی کنه به مشکل بر میخوریم.

اگر مادر سرکار همسر یا پدرش کاری کرده یا حرفی زده من چرا باید با او تندی کنم و دعوا کنم؟ چرا باید زندگی رو به بچه و او حروم کنم؟

یا سرکار مشکلی پیدا کردم چرا باید بیام تو خونه خودم رو تخلیه کنم؟

یا نه اگه مادر من یا خواهر من به سرکار همسر چیزی گفتن یا برخوردی کردن چرا باید بیاد خونه چند روز کارش دعوا و گریه و قهر و ... باشه؟حالا مادر من چیزی گفته من چکار می تونم بکنم؟

چرا ما زن و شوهر ها دیواری کوتاه تر از خودمون برای تخیله پیدا نمیکنیم؟

واقعا حیف زندگی چند روزه دنیا نیست؟

حیف نیست دختر و پسری که میتونیم به بهترین روش تربیت کنیم و یه دانشمند تحویل بدیم با این کارا افسرده کنیمش؟ و در آینده اونم مثل ما تو زندگی به مشکل بر بخوره؟

فکر میکنم خیلی از مشکلات ما به خودخواهی ها و منیت ها برگرده و اینکه اهل گذشت و وفاداری نیستم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۴
مرد تنها

نظرات  (۱۲)

آنسه جان سلام . بابت متن زیبایی که نوشته ای  (حرف های خدا به بنده هاش )ممنون. خیلی زیبا بود . من دلم می خواد متن کاملشو داشته باشم . میشه لطف کنی منبعشو بهم بدی؟ یا اسم کتابشو ؟ 
منتظرم عزیزم 
۲۰ دی ۹۲ ، ۱۳:۳۴ مامان هلن
سلام حرفاتون کاملا درست و منطقیه ولی برایی کسی که منطق سرش بشه و کمی به بچش ارزش قائل شه...
سلام
 نمیدانم چرا؟ ولی در کربلا هر وقت به یادتان می افتادم ،احساس میکردم خودتان در کربلا حضور دارید ،نمیدانم(انشاالله ک اینگونه باشد)
ایام شادی این ماه را ب شما و خانواده تبریک میگویم
موفق باشید
پاسخ:
سلام
ممنون لطف دارید شما.بنده هم تبریک عرض میکنم.
ممنون که به یادم بودید.
و شما همچنان حال نوشتن ندارید،درسته؟!
پاسخ:
بله متاسفانه
سلام شب بخیر
برادر گرامی سفیری شدم برای دیار عشق ....کربلا ....
دعاگوی شما وخانواده محترمتان هستم ...انشاالله روزگارتان شاد وسلامت باشد.

پاسخ:
خوشا به سعادتتون
سلام شبتون بخیر  انشالله که مشکلات زندگیتون  از بین بره
زندگی هیچی نیست فقط راهرویی که ما از ان میگذریم پس بخودت  سخت نگیر برادر عزیز 

(حرف های خدا به بنده هاش)

1-
دیگر نگران نباش تو در زندگی ضربه ایی خورده ایی وتنها کاری انجام می دهی این است که همواره به ان می اندیشی و نگران هستی ایا فراموش کرده ایی که من اینجا هستم تا تمام بارهای تو را به دوش خود بکشم یا از اینکه در برابر مشکلات کوچکی که بر سر راهت قرار می گیرند خود راببازی و نگران باشی لذت می بری. 
2-
ان را درلیست قرار بده کاری باید انجام شده یا به ان رسیدگی شود ان را درلیست کارها قرار بده (نه) نه در لیست خودت انها را درلیست کارهای من قرار بده بگذار من ان کسی باشم که به این کار رسیدگی میکند و مشکلت را حل کنم تا زمانی که ان را کامل به من واگذار نکنی نمی توانم کمکی به تو بکنم هر چند لیست کارهای من بسیار طولانیست اما اخر من خدا هستم من قادرم هر کاری که به من واگذار می کنی را انجام دهم در واقع اگر حقیقت را بخواهی من پیش از این هم بسیاری از کارهای تو را انجام داده ام بدون اینکه خودت هرگزاز ان خبر داشته باشی. 
3-
به من اعتماد کن به محض اینکه بارهایت رابه من سپردی دیگر انها راپس نگیر.به من اعتماد کن ایمان داشته باش که من به تمام نیازها و مشکلات تو رسیدگی می کنم.ایا با فرزندت مشکل داری ان را در لیست من قرار بده ایا مشکلات مالی داری ان را درلیست من قرار بده ایا از فرازو نشیب های احساسی خود در رنج هستی بخاطر من ان را در لیست من قرار بده من می خواهم به تو کمک کنم تمام انچه که تو باید انجام دهی در خواست کردن است .
شروع کردم قصه زندگی مشترکمون رو از اول نوشتن!!
سلام 

در هر شرایطی زندگی باید کرد پس بهتره با گذشت و بردباری عرصه زندگی را برای خودمون و فرزندانمون تنگ نکنیم 
موافق با حرفاتون دوست محترم 
حس کردم مخاطب این پستتان من هستم!!! ولی من خیلی وقتها نشنیده گرفته ام که حالا برایم عقده شده اند
پاسخ:
نه اصلا منظورم شخص خاصی نبود.
و این مطلب رو هم کلی گفتم طبق تجربه ای که دارم.
کاملا با این متن موافقم ، واگر شما به این هدف رسیده باشید یاید بگویم سیاست زندگیتون رو بدست گرفتین (میگویند سرسری زندگی کن !چون "دقت" ،"دق"ات میدهد!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">