رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

حال نوشتن ندارم

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۸ ق.ظ

با سلام

از دوستانی که این چند روز جویای حال ما بودند ممونم.

مثل قبل دیگه حال نوشتن ندارم چند بار اومدم مطلب جدید بزارم و از اتفاقات افتاده بگم اما حس نوشتن نبود.

متاسفانه وضعیت فرقی نکرده و مشکلات مثل سابق هست.

از همه بیشتر تنهایی اذیتم می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۲
مرد تنها

نظرات  (۹)

خداجون دیگه حال درد دل باهاتو ندارم 
سکوت......
سلام
هرچند عکسهاتون همه تنهایی تون رو نشون میدن،اما بعضیهاشون مثل این عکس واقعا زیبان.وخیلی مناسب نقاشی.
من چندتا از عکسها رو با اجازه تون سیو کردم.
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم صاحب اختیارید.
سلام دوست عزیز با خوندن نوشته هاتون یه جورایی به زندگی گذشته خودم فیدبک شدم گذشته ای که هر وقت یادم میاد تمام تنم به لرزه درمیاد می دونید دقیقا تمام اون رفتارهای همسر سابقم با من رو یاداوری کردید و در کنار همه این بی حرمتی ها و بدرفتاری ها بدبینی و شکاکیت رو هم اضافه کنید می دونید بعضی رفتارها رو حتی بزرگترین مشاورا هم نمی تونند بهبود بدن نمی خوام ناامیدتون کنم اما ادامه این زندگی فقط تلف کردن عمر و زندگیتونه و این که تحت نفوذ باشی و جرات ابراز مخالفت رو نداشته باشی این رو دوستانه خدمتتون عرض کردم امیدوارم تصور نکنید قصدم بر هم زدن زندگیتون باشه هر کس صلاح زندگیش رو بهتر می دونه شاد باشی و سربلند
پاسخ:
سلام
نه چنین تصوری نمیکنم. من خودم گرم و سرد روزگار رو چشیدم و مطمئنن به این راحتی ها تن به شکست در زندگی نمیدم.
و سعی میکنم سرکار همسر رو اصلاح کنم .
بنظرم اگر از خودخواهی ها بگذریم و تو زندگی ایثار وگذشت داشته باشیم مشکلات خیلی کم میشه.
آخه تو دعواهای زن و شوهری هر کدوم هر چی دهنشون بیاد به هم میگند و نسبت به هم بدترین رفتارها رو دارند بعد میخوان زندگی خوبی هم داشته باشند ؟ یا میگند چرا من و شوهرم از هم سرد شدیم؟ خوب معلومه خودتون خواستید و تلاشم نمیکنید درست بشه.
نمیدونم شایدم اشتباه میکنم....

 سلام.رابطه ات با خدا درست بشه با خلق خدا هم درست میشه همسرت خیلی تنها تر از خودته .دلیل ناراحتیهاش نبودن شماست عاشقانه زندگی کن به تنهاییها پایان بده.

پاسخ:
سلام
رابطه با خدا رو که سعی در درست شدنش دارم اما کاش با این چیزها مشکل حل میشید.
ما که کردیم و نشد.
بچه که بودیم "دل دردها" را به یک زبان

ناله میکردیم همه می فهمیدند...

بزرگ که شدیم "درد دلها "را به صد زبان

میگوئیم کسی نمی فهمد...
پاسخ:
جالب بود.
بنال ای نی که من غم دارم امشب
نه دلسوزو نه همدم دارم امشب
دلم زخم است از دست غم یار
هم از غم چشم مرهم دارم امشب
همه چیزم زیادی میکند حیف
که یار از این میان کم دارم امشب
چو عصری آمد از در گفتم ای دل
همه عیشی فراهم دارم امشب
ندانستم که بوم شام غمگین
به بام روز خرم دارم امشب
برفت و کوره ام در سینه افروخت
ببین آه دمادم دارم امشب
به دل جشن و عروسی وعده کردم
ندانستم که ماتم دارم امشب
درآمد یار و گفتم دم گرفتیم
دمم رفت و همه غم دارم امشب
به امیدی که گل تا صبحدم هست
به مژگان اشگ شبنم دارم امشب
مگر آبستن عیسی است طبعم
که بردل بار مریم دارم امشب
سر دلکندن از لعل نگارین
عجب نقشی به خاتم دارم امشب
اگر رویین تنی باشم به همت
غمی همتای رستم دارم امشب

سلام دوست من خوبید 
هرچه از مشکلات زندگی  بگیم وبنویسیم تمومی نداره میدونم چه حسی دارید
خدا بزرگه دوست محترم 
پاسخ:
سلام
ممنون
بله همینطوره
سلام 
خیلی وقت بود میومدم وبلاگتون اما مثل قبل کامنت نمیزاشتم چون اهمون حرفای قبلی رو تکرار میکردم و به این نتیجه رسیدم نباید یک طرفه به قاضی رفت چون  یه مشکل برای خودم پیش امد و با یک طرفه قضاوت کردن ادما خیلی اذیت شدم و به مسلمون بودن اطرافیانم شک کردم . پس از خدا میخوام هیچ وقت بدون دلیل و دیدن با چشمای خودم در مورد دیگران قضاوت نکنم.
پاسخ:
سلام
بله حرف شما درسته.
واقعا دوست دارم یه روز بیاین از خوشبختیاتون بنویسین.دنیا عجیب سخت شده!و این درست بر خلاف آموزه های دوران کودکیمان است!!!(چی فکر میکردیم چی شد!!!)
تنها چیزی که تو این دنیا تجربه کردم ،بعد توکل بر خدا و توسل به ائمه ، خواندن دعای ناد علی است واقعا بهم ثابت شده  که این دعا شاید فرای دعاهای دیگر در آرام کردن این دوران تاثیر دارد(انشاالله)خودم هم نمیدانم چه شد که ب شما توصیه کردم ولی امیدوارم ب آرامشی ناب دست پیدا کنید.مرا هم دعا کنید
پاسخ:
ان شالله.شما دعا کنید.
به واقعا چی فکر میکردیم چی شد؟؟؟
ممنون از توصیون حتما عمل میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">