رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

پیراهن مشکیم را از بقچه برداشتم.

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۱۱ ق.ظ

پیراهن سیاه تو من نمیدم به عالمی
دلم میخواد بیام آقا به کربلا محرمی
تا نبینم کربلا تو دل منم خونه حسین
حک شده روی قلب من، أنا مجنون الحسین
آقا خودت میدونی، من که به عشقت اسیرم
ایشاالله یه روزی میاد من برای تو میمیرم
گریه کنا، سینه زنا رسیده فصل ماتم
خدارو شکر میبینم که رسید محرم
هرچی میخوای بگیر ازم  محرمو نگیر ازم
تورو به جون مادرت پیرهنتو نگیر ازم
نوکر مشکی پوشتم، بخدا مدیونتم
کربلامو امضا کنی، آقا ممنونتم
برای غربت تو من بمیرم حسین جان
بیخیال غم تو من نمیشم بقرآن
به یاد اون لحظه ای که میشه تن تو بی سر
یه مادری تو گودال میگه غریب مادر
به یاد اون مادری که حالش گریه داره
و میگه با اشاره حسین کفن نداره    

شاعر : جواد قمری


بچه ها این روزا روزهای خوبیه فراموشم نکنید حتما دعام کنید خیلی محتاجم.(این پشت رو که مینوشتم اشکم رو جاری کرد.دعا نه بخاطر زندگیم و اشکمم برای این نیست به دل زار و خسته خودم گریه میکنم و میخوام دعا کنید)

حسین جان شرمندتم اما توفیق نوکریت رو از من گنهکار نگیر.میدونم ازم خسته شدی و بخاطر کوتاهی هام دوستم نداری اما حسین جان یک دقیقه مجلس تو و نوکری تو رو با عالم عوض نمیکنم.

حسین جان آرامش که در مجلس تو و گریه برای تو بهم دست میده هیجا تجربه اش نکردم پس التماست میکنم منو محروم نکن.

کاش هزار جان داشتم و در راه تو میدادم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۳
مرد تنها

نظرات  (۱۲)

۰۱ آذر ۹۲ ، ۰۳:۰۲ راضی بانو
سلام عزاداریهاتون قبول باشه ... التماس دعا 
پاسخ:
سلام
ممنون.شما خوبی؟کم پیدا شدید؟
کار ما نیست شناسائی "راز" گل سرخ... 
کار ما شاید این است که در "افسون" گل سرخ شناور باشیم...



حسین جان سیاه پوشاتو میبینی؟

به عشق تو نیست این عزاداری...

به عشق اینه که امشب غذا داری...

پسرا به عشق دختر همسایه شون...

دخترا به عشق شوهر آینده شون ...

فروش لباس ازعید هم بیشتر شده ...

مداح ازشب دامادیش هم خوش تیپ ترشده...

میبینی؟

متاسفم... 
زخم ها با تو چه کردند جوانتر شده ای
به خدا بیش تر از پیش پیمبر شده ای
پدرت آمده درسینه تلاطم دارد
از لبت خواهش یک جرعه تبسم دارد
غرق خون هستی و برخواسته آه از بابا
آه،لب وا کن و انگور بخواه از بابا
گوش کن! خواهرم از سمت حرم می آید
با فغان پسرم وا پسرم می آید
بازهم عطر گل یاس به گیسو داری
ولی این بار چرا دست به پهلو داری؟
کربلا کوچه ندارد همه جایش دشت است
یاس دریاس مگر مادر من برگشته است؟
مثل آیینه،درخاک مکدر شده ای
چشم من تار شده؟ یاتو مکرر شده ای؟
من تو را در همه ی کرب وبلا میبینم
هرکجا مینگرم جسم تو را میبینم
اربا اربا شده چون برگ خزان می ریزی
کاش میشد که تو با معجزه ای برخیزی
مانده ام خیره به جسمت که چه راهی دارم؟
باید انگار تو را بین عبا بگذارم
باید انگار تو را بین عبایم ببرم
تا که شش گوشه شود با تو ضریحم پسرم

التماس دعا
ایشال... همیشه شاد و سالم و پر از آرامش باشی دوست گرامی...
این ایام رو ب شما تسلیت میگم و از خدا براتون زندگی خوب و با منطق آرزو مندم.  ب عنوان یه خواهر ازم قبول کنید برادر محترم تا جایی که تونستم پست های قبلیتونو خوندم ،گر چه میدونم شاید جاش نباشه عذر من رو بپذیر !باید بگم برام جالب نیست از یک مرد این همه بدی و ناله از زنگیت رو بشنوم!در کل این متن هات باعث میشه تو همیشه از همسرت دنبال ایراد بگردی و جذب انرژی غم تو زنگیت بکنی. و اینو بدون اگه خودت رفتار بزرگانه داشته باشی با شخصیت طرف مقابلت ، اون هم نا خودآگاه به بالا کشیده میشه. و امیدوارم قبول داشته باشی وقتی یه متنی رو آدم مینویسه سعی میکنه ناراحتی هارو بیشتر ب نفع خودش نشون بده ک در واقعیت  یا از نظر همسرت اینجوری نبوده!(اینو ک میگم برا خودم هم اتفاق افتاده) و... خیلی چیزای دیگه ک میتونی ب راحتی با مشاوره خوب حلش کنی و زندگیتو ب کامت تلخ نکنی . برادر خوبم خیلی دعات میکنم  ولی ن فقط شما بلکه همه در دنیا مکافات رو داریم انشاالله حل میشه
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون.
نوشتن من اینجا فقط برای تخلیه اعصابه و تاثیر مثبتی داره تا منفی.بعد اینا ناله از زندگی نیست بلکه درد و دله همین.
من همه جور رفتاری رو تست کردم متاسفانه ریشه مشکل داره.مشاوره هم رفتیم وقتی عمل نمیکنه چکار کنم؟
ممنون بزرگوار همین دعای شما بیشترین ارزش رو داره برام و امیدوارم قطعش نکنید و ادامه بدید.
خوشحال میشم بازم سر بزنید.

از خدا خواستم مرا به خودش نزدیک کند!!

که خود را در کربلا و کنار شش گوش دیدم...

پاسخ:
خوش به سعادتتون.

سلام 
اگه قابل باشم  حتما دعاتون میکنم 
پاسخ:
ممنونم
سلام برادر  انشالله که خوب وسلامت باشید 
در این ایام عزای حسین وقتی دلت شکست مارو هم دعا کنید 
التماس دعا دارم 

عالم همه محو گل رخسار حسین است ذرات جهان درعجب از کار حسین است . 
دانی که چرا خانه ی حق گشته سیه پوش ، 
 یعنی که خدای تو عزادار حسین است
پاسخ:
سلام
ممنونم.شکر خدا خوبم
دعاگو هستم.شما هم دعا کنید.
من هم متقابلا ایام محرم را به شما تسلیت می گویم انشالله که از عزاداران واقعی حضرت باشیم. با قلب پاکتان برای شفای بیماران دعا کنید. من نیز التماس دعا دارم.
دلم میگیره یه مرد گریه میکنه اخه یه بار شوهرم به خاطر اینکه  خودش پول نداشت واسم عیدی بگیره و خانوادشم بهش پول نمیدادن که واسم بگیره یه عالمه گریه کرد پیشم من خیلی ناراحت شدم غرورش پیشم شکست.دعا میکنم واستون برادر عزیز
پاسخ:
سلام
گریه من بخاطر مشکلات زندگی نبود.و عمرا بخاطر این چیزا گریه کنم .مرد باید صبور و استقامت داشته باشه و روی پای خودش وایسه.
حتما شوهر دل نازکی دارید.
ممنون
سلام
منم فرارسیدن این ایام رو خدمتتون تسلیت میگم.
ان شاءالله که خدا ما رو محبّ واقعی این بزرگواران قرار بده و آنی و کمتر از آنی ازشان دور و جدا نشیم.
نمیدونم تا بحال زائر مزار شش گوشه شان بودین یا نه! منم انگار بعد 28 سال برای اولین بار، داره قسمتم میشه.
ان شاءالله هفته دیگه این موقع کنار مضجع شریف ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) هستم.
اگه لایق بدونین نائب الزیاره میشم و براتون دعا میکنم. شما هم که دلتون این چنین پاک و لبریز از عشقشان هست برام دعا کنین. دعا کنین که با معرفت زیارتشون کنم و...
پاسخ:
سلام
ممنونم.ان شالله
نه متاسفانه لایق نبودم و توفیق نشده.
خوش به سعادتتون خوب حال میکنیدا؟ مشهد ،کربلا .معلومه خوب دوستتون دارن که توفیقش رو میدن.ما رو تا امامزداه محله هم راه نمیدند و لیاقتش نیست.
ان شالله به سلامتی برید و برگردید و حتما یاد منم باشید.منم دعاگوتون هستم.

این ایام محرم نبود نمی دانم ما باید این دل وامانده مان را کجا خالی میکردیم.. کجا یه گریه آسوده میکردیم که هی کسی ازمان نپرسه چه شده و چه شده......

با پست تنهایی به روزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">