رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

توصیه ای زیبا از یک مرد الهی

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۲۲ ق.ظ

با سلام

امروز این مطلب قشنگ رو دیدم گفتم برای شما دوستای خوبم هم بزارم ببنید و ان شالله عمل کنید.من خودم خیلی سعی میکنم به این نکته عمل بکنم و به نظرم ضرر هم نکردم.و شاید غالب مشکل بین زن و شوهر ها هم عمل نکردن به همین نکته مهمه.

توصیه مرحوم حضرت آیت الله العظمی بهجت نسبت به ناسازگاری زن و شوهر:
هماهنگی و موافقت اختلافی بین مرد و زن در محیط خانواده از هر لحاظ و به صورت صد در صد برای غیر انبیاء و اولیا(ع) غیر ممکن است.اگر بخواهیم محیط خانه،گرم و با صفا و صمیمی باشد،فقط باید صبر و استقامت و گذشت و چشم پوشی و رافت را پیشه خود کنیم تا محیط خانه گرم و نورانی باشد.اگر این ها نباشد اصطکاک و برخورد پیش خواهد آمد و همه اختلاف خانوادگی از همین جا ناشی می شود.
منبع: ورق های آسمانی جلد دوم ص 219


روحش شاد.

نظرات  (۲)

خدایا صبر و استقامت وچشم پوشی ورافت تمام 
سلام
متاسف شدم از خوندن بعضی چیزها
اما به نظر من که زن هستم ایشون خانم بدی نیستند فقط مشکل تربیتی دارند.اصلا و ابدا به جدایی فکر نکنید حتی فکرش را هم نکنید که عرش به لرزه در میاد یه مدت کلا بی خیال بشید و هیچی نگید. بذارید فکر کنه شما ازش نا امید شدین. و طوری وانمود کنید که هیچ کارش مهم نیست.این مسئله باعث میشه اون شروع کنه به  فکر کردن..رنج بردن غصه خوردن چیزیرو درمان نمیکنه باید دنبال راه حل اساسی باشید امیدوارم مشکلات هر چه زودتر حل بشه
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون.
تقریبا الان همینطور شده و تو پست های قبلی هم گفتم که نا امید شدم ازش.
چون یه چیز ذاتیه اخلاقش و اگه چند روزی هم خوب باشه دوباره عود میکنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">