رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

ای کـــاش مـــی تـــوانــستـــم ...

شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲ ق.ظ

ای کـاش تـنـهــا یـکــــنـفــر...

هــم در ایــن دنـــــیــــا مـــرا یــاری کـنــد ..

ای کـــاش مـــی تـــوانــستـــم ...

بــا کـسـی درد دل کـنـــم تـــا بـگــویـــم کــه ...

مــن دیــگــر خـســتـــه تـــر از آنـــم کـــه زنـــدگــی کـنـــم

تـــا بـــدانـــد غــم شـبــهـــا یــــم را....

تــــا بــفــهــمـــد درد تــــن خــستـــه و بـیــمــــارم را .....

قــانـــون دنــیـــا تــنـــهــایـــی مـــن اســـت

و تـنــهــــایــی مـــن قـــانـــون عــشـــق اســـت....

و عــشـــق ارمــغـــان دلــدادگــیــســت......

و ایـــن ســـرنــــوشـــت ســـادگـیــســـــت...

نظرات  (۴)

سلام دوست محترم 
درد دلاتون رو خوندم  خیلی متاثر شدم از زندگی بدون عشق  ولی هر کاری چاره داره 
مگه چند بار بدنیا خواهیم امد
 خداوند ازدواج را تو قران محترم شمرده ولی نگقته که اگر از طرف مقابل خوشت نیومد زندگیتو تباه کن  طلاق برای همین موقع هاست 
شاید سرکار خانم هم از شما خوشش نمیاد که این کارها رو انجام میده در بعضی مواقع طلاق نعمتیست برای هر دو 
الان شما همسرت رو دوست نداری به احتمال زیاد همسرتون هم از شما خوشش نمیاد پس بنطر من یه روز پسرتون رو خونه یکی از اقوام بذارید 
دوتایی تو خونه خیلی موادبانه بهشون بگید وازش بپرسید ایا شما رو دوست نداره که این کارها ی نا شایست رو انجام میده ؟جواب قطعی ازش بگیر  وبگو من دیگه از کارهای شما خسته شدم اگه اخلاقت رو درست کنی باهات زندگی میکنم ولی اگه همین عادت رو ادامه بدی با اجازت تقاضای طلاق میدم 
این حرف وبزن و روشم وایستا 
اصلا نترس وهیچ واهمه ای هم نداشته باش 
دوسه روز صبز کن دیدی درست نشد باز همون کارها رو انجام میده برید تقاضای طلاق بدید چند روز طول میکشه تا نامش بیاد در خونه روزا هم که همسر گرام تو خونه هستند ونامه رو دریافت میکنه شاید همین نامه براش نوش دارو باشه البته من دیدم بهتون پیشنهاد میکنم تا رزو دادگاه فکر میکه شاید به عقل بیاد 
نیومد دادگاهش هم برید  بخدا هیچی نمیشه نترس یکم خودتو قوی کن جدی باش زی زی نباش زنها از مردان قوی وجدی هم خوششون میاد هم حساب میبرند 
 
پاسخ:
سلام
راستش این بحث ها شده و گفتم اما فایده نداشته.چون طلاق ک عمرا بگیره و اگر منم بخوام طلاق بدم بچه چی؟
114 تا مهریه چی؟
سرکار همسر با این چیزا اصلاح بشو نیست میشناسمش.روحیه اش اینه و اینطور بزرگ شده.
مشکل ما الان فقط تو چهاردیواری خونه و این وبلاگ مطرح شده و هیچکی نمیدونه.
ن خواهش میکنم این چ حرفیه...
خراسان رضوی هستم.....

پاسخ:
بله درسته
ممنون ک گفتید.
ببخشید میشه بپرسم چرا این سوال رو کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
چون مذهب خودتون رو گفتید گفتم حتما تو این شهرهای مرزی هستید.چون غالبا اون شهرا این مذهب هست.
از باب فضولی بود.
سلام..هر روز میام سر میزنم میبینم اپ نکردین..خوبین شما انشالله بهترین؟؟؟
پاسخ:
سلام
ممنون لطف می کنید سر میزنید.
شکر خدا خوبم.
شما اهل شهرهای مرزی هستید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">