رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

درگیری با دوست

سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۳ ق.ظ

با سلام

وجود دوست و داشتن ارتباط جمعی یکی از محاسنی است که داشتنش برای همه لازمه و اگر در این زمینه مشکل باشه باعث ناراحتی و کدورت میشه.

سرکار همسر ما متاسفانه مشکلش تنها با بنده نیست.ایشان با:

مادر خودشون (هر موقعه میریم منزل مادر زن دو سه باری با هم حسابی بحثشون میشه که به قهر و گریه میکشه)

خواهرشون(نسبت به مادرشون کمتر اما چند باری دعوای درست و حسابی داشتند)

زن داداشش(االبته رو در رو بحث نکردند اما از چند جمله و حرکت خواهر زن حسابی عصبی شدند و او رو قبول ندارند)

مادر و پدر و خواهر و برادرم.(با همه اینها مشکل داره و همیشه پشت سرشون و بخاطر کاراشون اعتراض می کنند.)

با جاریشون(زن داداشم) در حد تیم ملی مشکل داره.

با خاله و زن دایی و...

با بعضی از دوستانشون.

با استادی که کلاس داشتند و مدتی میرفتند.

متاسفانه سرکار همسر با همه این افراد درگیر هستند به قول خودشون از هیچ کدوم اینها خوشش نمیاد.

امروز با زن دایی ما که تقریبا هم سن هستند در مهمانی بودند که بخاطر کدورت های قبلی زن دایی خیلی سرکار همسر رو تحویل نگرفته بود که ایشانم حسابی آتیشی بودند و طبق معمول در منزل دعوا را انداختند.

بهشون گفتم شاید حرکتی از شما سر زده یا حرفی زدی و بالاخره چیزی هست که باعث شده شما رو تحویل نمگیره یا حسودیش میشه.سرکار همسر شروع به دعوا کردند که چرا تقصیر رو گردن من میندازی و دیگه ول کن نمیشن و با عصبانیت هر چی هست میگن.

میگم خوب پس علت رو خودت بگو.

میگه من نمیدونم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۶
مرد تنها

نظرات  (۴)

man ehsas mikonam eina ro hamsaram neveshte, hala ke akhlagheshoun shabie mane to har post migam ke che barkhordi khnbe ta monjar be dava nashe.
einja u baiad migofti azizam fadaye saret ke tahvilet nagerft, oun ki bashe to aslan khodeto narahat nakon, akhe oun arzesh dare bekhateresh hers mikhori?
ounvaght hamsaretoun na dg ba u bahs mikard taze koly ham asabesh arom mishod
پاسخ:
بله پیشنهاد خوبیه.
من بهشون اول همینو گفتم که مهم نیست و تحویل نگیره هم چیزی نیست.
اما از باب تذکر گفتم که مراقب باشه تو رفتاراش طوری عمل نکنه که همه رو از خودش دور کنه و بخاطر همین گفتم شاید هم تو حرفی زده باشی که باعش بشه اون اینطور رفتار کنه.
صرف یه احتمال گفتن این همه باید تندی کنه؟این منطقیه؟
سلام 
ممنون که اومدید 
میبینم که از دست همسر گرام دلگیر هستید 
ای اقا تو این زمونه  همه به یه نهوی شاکی هستند میگی نه شما یکی رو پیدا کن که از همسرش رضایت کامل داشته باشه  من بهتون جایزه میدم 

پاسخ:
سلام
بله متاسفانه همینطوره.
اما همه ناراحتی من اینه که کاش مثل هم بودیم.ولی اینکه من آروم هستم و باید تحمل کنم سخته.
کاش مثل خودش بودم.
سلام
وب ومطالبتون  رو دوست دارم 
به وب من هم سربزنید 
سلام..وااااای واقعا ادم میمونه از این اخلاق خانمتون..فقط میتونم بگم خدا بهتون صبر بده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">