رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

دلنوشته ها و درد و دل هایی که هیج کجا غیر از اینجا نمی توانم بیان کنم.

رنجنامه های مرد متأهل

با سلام
گفتم با کسی که نمی توانم درد و دل کنم و از مشکلات و تنهایی هایم بگویم.لذا آمدم اینجا تا خودم را تخلیه کنم.
نظرات رو چون فرصت نمیکنم بدون پاسخ تایید میکنم و یا مختصر پاسخ میدم لذا خرده نگیرید.
تنهایی های من پایانی ندارد
از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
تنهایی را ستوده ام
تنهایی را بوییده ام
تنها یی را در کنج دل نهاده ام
و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

آیدی کانال : https://t.me/rangnamee
یا : @rangnamee

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین نظرات

نامه عاشقانه امام

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۵۶ ب.ظ

خوشا به حالت ای امام که اینگونه عاشق بودی.کاش ما هم عاشق میشدیم.

نامه امام به همسرش در غربت:

صدقت شوم؛ الهی قربانت بروم،

در این مدت که مبتلای به جدایی از آن نور چشم عزیز و قوت قلبم گردیدم متذکر شما هستم و صورت زیبایت در آینه قلبم منقوش است.

عزیزم، امیدوارم خداوند شما را به سلامت و خوشی در پناه خودش حفظ کند. [حال] من با هر شدتی باشد می‌گذرد ولی به حمدالله تاکنون هرچه پیش آمد خوش بوده و الان در شهر زیبای بیروت هستم.

حقیقتا جای شما خالی است. فقط برای تماشای شهر و دریا خیلی منظره خوش دارد. صد حیف که محبوب عزیزم همراهم نیست که این منظره عالی به دل بچسبد...

ایام عمر و عزت مستدام.

تصدقت. قربانت؛ روح‌الله.

نظرات  (۶)

این نامه رو قبلا هم خونده بودم خیلی جالبه ... 
روح امام شاد

جدایی....

البته چون خیلی حساب شده،جدا شدم خوشبختانه سر سوزنی پشیمون نشدم.... یه جورایی تعادل روانی نداشت از نظر من،و خیلی هم عقده ای بار اومده بود

بله درست میگید گذر زمان....... اما برای من خدا رو شکر خیلی زود همه چی رو شد،واقعا خدا خواست...

منم از سر دل سوزی و ترحم ازدواج کردم عاقبتش این شد...

اما ان شاءالله شما با فرزندتون عاقبت بخیر بشید،برای فرزندتون تلاش کنید و زندگی رو با اون بگذرونید.....

مطمئنا پاداش و اجر شما نزد پروردگار بیشتر

پاسخ:
سلام
خیلی متاسف شدم.
چند سال زندگی مشترک داشتید؟
یکی از غصه های زیاد من همینه که مثل خیلی از مردا نیستم که اهل دعوا و نمیدون سیگار و مواد و الاف و رفیق باز و بیخیال به زندگی و ... باشم و با این حال سرکار همسر اذیتم میکنه.
بله مجبورم و هر چند امید به اصلاح شدن همسر هم دارم.
ان شالله اما بسیار سخته.شاید سختی تنهایی رو شما هم خوب الان درک میکنید و اینه ک باعث رنجه.
نمیدونم فقط میدونم بگم اجرتون با خدا،کاشکی تو همون دوران نامزدی یا عقد با هم آشنا میشدید ...فکر میکنم الان یه بچه هم دارید!تجربه ی تلخی دارم...
پاسخ:
ممنون.
بعضی موقعه آدما سالها میگذره تا خودشون رو نشون میدند یا روزگار که میگذره با توجه به موقعیت ها خودشون رو نشون میدند.
بله بچه هم دارم.
تجربه تلخ چی دارید؟
مشاوره چی؟مشاوره نرفتید؟
پاسخ:
بله خانمم رفته.
چون از بچگی مشکل روحی داشته دکترم بهش قرص اعصاب داده و به دستورات مشاورم هیچ عمل نمیکنه.
خودش میگفت مشاور بهم گفت چطور شوهرت تو رو تو این چند سال با این اخلاق و کارات تحمل کرده؟قدرش رو بدون.

یعنی حتی اگر شما خیلی خوش اخلاق و خوش برخورد باشید باز هم خانمتون از شما ناراضیه؟

تلاش کنید زندگیتون رو شیرین کنید........

پاسخ:
بله چون اصولا من نمیتونم بد رفتار باشم و الا شروع میکنه و دیگه ول نمیکنه.
من شخص آرامی هستم و به هیچ وجه برخورد بد نداشتم.مگر خیلی عصبانی بشم که اونم با تند صحبت کردن نشون میدم همین.
من تا حالا یک بار هم دستم روی بچه بلند نشده و خانمم که جرات نمیکنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">